-
αλλαζωντας την εξαγωγη να υποθεσω οτι εχει καποια αποτελεσματα.......
οποιος ξερει μπορει να πει για να μαθουμε κ οι νεωτεροι
επισης ποσο ευκολο ειναι να γινει??
απο συνεπειες τπτ?? -
αλλαζωντας την εξαγωγη να υποθεσω οτι εχει καποια αποτελεσματα.......
οποιος ξερει μπορει να πει για να μαθουμε κ οι νεωτεροι
επισης ποσο ευκολο ειναι να γινει??
απο συνεπειες τπτ?? -
αλλαζωντας την εξαγωγη να υποθεσω οτι εχει καποια αποτελεσματα.......
οποιος ξερει μπορει να πει για να μαθουμε κ οι νεωτεροι
επισης ποσο ευκολο ειναι να γινει??
απο συνεπειες τπτ?? -
Σκοπος της εξαγωγης ειναι το αδειασμα του κινητηρα απο τα καταλοιπα της καυσης ωστε να μπορει παλι ο θαλαμος καυσης να πληρωθει με φρεσκο καυσιμο . Οσο περισσοτερο καυσιμο παρουν οι θαλαμοι τοσο μεγαλυτερη αποδοση θα εχει ο κινητηρας . Εαν η εξαγωγη δεν ειναι σωστη θα παραμεινουν στο κινητηρα καταλοιπα της προηγουμενης καυσης με αποτελεσμα χαμηλη πληρωση σε καυσιμο αρα και χαμηλοτερη αποδοση . Οι καλα σχεδιασμενες εξαγωγες δεν συμβαλλουν μονο στη μεταφορα των αεριων στην ατμσφαιρα . Εκμεταλλευομενες τη ροη των αεριων δημιουργουν πτωση πιεσης στους αυλους εξαγωγης στο καπακι και αυξηση της ταχυτητας των αεριων . Με αυτον τον τροπο ο θαλαμος καυσης αδειαζει ποιο γρηγορα και οταν πλεον ανοιγει η βαλβιδα εισαγωγης ειναι καθαρος απο καυσαερια . Εαν επομενως η εξατμιση που θα τοποθετησης ειναι σωστη τοτε , ναι θα βελτιωθει η αποδοση του κινητηρα σου . Το ερωτημα ειναι , μπορεις να ελεγξης οτι η νεα εξατμιση ειναι σωστη ; Δεν ξερω εαν βοηθησα !
-
Σωστά τα όσα ανέφερε ο φίλος spal!
Θα ήθελα να συμπληρώσω κάτι. Συνήθως με ελεύθερες εξατμίσεις ναί μεν κερδίζεις δύναμη στις υψηλές στροφές, αλλά χάνεις λίγο στις χαμηλές. Αυτό γίνεται γιατι η αντίσταση της εξάτμισης (backpressure) στις χαμηλές στροφές ουσιαστικά βοηθάει ωστε το καύσιμο να μείνει μέσα στον θάλαμο καύσης και να μη βγεί κατα την φάση του overlap. Στους μεγάλους ρυθμούς περιστροφής όμως, τα αέρια κινούνται πιό αργά σε σχέση με τα μηχανικά μέρη (έμβολα, βαλβίδες) οπότε όσο το δυνατόν λιγότερη αντίσταση, τόσο το καλύτερο.
Οσο πιο ελεύθερη η εξάτμιση, τόσο το καλύτερο. Αυτός είναι και ο λόγος (πέρα απο το θόρυβο) που αποφεύγουν οι κατασκευαστές να βάλουν ελεύθερες εξατμίσεις στα αυτοκίνητά 'απο τη μάνα τους'. Προτιμούν περισσότερη δύναμη χαμηλά, παρά ψηλά.
-
Επιπλέον με σωστή σχεδιάση μπορείς να πετύχεις η ροή από την εξάτμιση ενός κυλίνδρου να βοηθάει μέσω συντονισμών και υποπιέσεων το άδειασμα ενός άλλου (που είναι σε λίγο διαφορετική φάση λειτουργίας).
Για αυτό τα λεγόμενα χταπόδια 4-2-1 κλπ. Το μήκος όλων των σκελών πρέπει να είνια ίδιο.
Επίσης το συνολικό μήκος μέχρι την εξαγωγή έχει και αυτό σημασία.
Όλα τα παραπάνω είναι υπολογίσιμα (με τύπους κλπ) ώστε οι συντονισμοί να επιτυγχάνονται ανάλογα με την απόδοση που έχει ή θες να έχει ο κινητήρας σε κάποιες στροφές.... Ισχύει το ότι δεν μπορείς να τα έχεις όλα!
Το υλικό έχει σημασία αν θες να την κρατήσεις και μερικά χρόνια....
Η κατασκευή τέλος είναι όλα τα λεφτά (αλλά εδώ δεν ισχύει το ό,τι πληρώσεις παίρνεις), μπορεί να έχουν γίνει σωστά όλοι οι υπολογισμοί κλπ αλλά αν οι γωνίες δεν έχουν γίνει με τη σωστή τέχνη και εργαλεία ή οι ενώσεις δεν είναι σωστές...πάπαλα! -
ναι...με εχετε καλυψει,ευχαριστω
δηλαδη ακομα κ υπαρχουσα η μαμισια μετα απο λιγο καιρο φθυρεται ετσι?οποτε πρεπει να αλλαχτει κατα καποιον τροπο αναγκαστικο αν θελουμε να πηγαινουμε καλα.....κ ποσο περιπου κρατανε?
βελτιωση εξαγωγης