-
Κόφτης για μερικά λεπτά. Αν περάσει το τεστ στο βάζουν στο αμάξι σου. Βλέπε έλεγχος ποιότητας σύγχρονου κινητήρα. Μην τρελαίνεσται με το σρώσιμο νέων κινητήρων. Έχει ήδη γίνει αναφορά στο που οφείλονταν η ανάγκη για στρώσιμο, βλέπε εξομάλυνση ανωμαλιών παλιότερων τεχνολογιών μορφοποίησης. Το στρώσιμο απαιτείται για μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα, έτσι ώστε να έρθουν όλα τα υποσυστήματα του αυτοκινήτου και όλα τα μέρη του και να 'κάτσουν' σωστά, υλικά τριβής να...προπονηθούν (συμπλέκτης, φρένα, λάστιχα) και να λαδωθεί καλά παντού ο κινητήρας και το σασμάν. Μετά...στα αυτιά... αυτό το μπούκωμα που πολλοί αποκαλούν στρώσιμο προκαλεί μειωμένες επιδόσεις, περισσότερη κατανάλωση και ενδεχομένως χειρότερες φθορές σε βάθος χρόνου. Μην ξεχνάτε πω οι κινητήρες έχουν εγκεφάλος με ελαφρά χαρακτηριστικά fuzzy logic (τεχνολογία υπολογιστή 386 δλδ.) που επιτρέπει την λειτουργία σε τιμές που διαλέγονται από ένα εύρος τιμών ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες. Κοινώς αν το μάθεις από νωρίς στην τεμπελιά, το κακόμαθες...
-
Ο χρήστης TheRealTopGunZ έγραψε:
Κόφτης για μερικά λεπτά. Αν περάσει το τεστ στο βάζουν στο αμάξι σου. Βλέπε έλεγχος ποιότητας σύγχρονου κινητήρα. Μην τρελαίνεσται με το σρώσιμο νέων κινητήρων. Έχει ήδη γίνει αναφορά στο που οφείλονταν η ανάγκη για στρώσιμο, βλέπε εξομάλυνση ανωμαλιών παλιότερων τεχνολογιών μορφοποίησης.Ξέρω εργοστάσια που δουλεύουν τους κινητήρες στο ρελαντί για αρκετά λεπτά (αρχική λειτουργία) επειδή έτσι μειώνεται ο αριθμός των κολλημένων πίρων στα πιστόνια. To hot check που ακολουθεί είναι για να βεβαιωθούν ότι ο κινητήρας δουλεύει σωστά παρά για να τον στρώσουν - στοιχίζει πάρα πολύ η αντικατάσταση ενός ελαττωματικού κινητήρα.
Το στρώσιμο απαιτείται για μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα, έτσι ώστε να έρθουν όλα τα υποσυστήματα του αυτοκινήτου και όλα τα μέρη του και να 'κάτσουν' σωστά, υλικά τριβής να...προπονηθούν (συμπλέκτης, φρένα, λάστιχα) και να λαδωθεί καλά παντού ο κινητήρας και το σασμάν.
Μετά...στα αυτιά... αυτό το μπούκωμα που πολλοί αποκαλούν στρώσιμο προκαλεί μειωμένες επιδόσεις, περισσότερη κατανάλωση και ενδεχομένως χειρότερες φθορές σε βάθος χρόνου. Μην ξεχνάτε πω οι κινητήρες έχουν εγκεφάλος με ελαφρά χαρακτηριστικά fuzzy logic (τεχνολογία υπολογιστή 386 δλδ.) που επιτρέπει την λειτουργία σε τιμές που διαλέγονται από ένα εύρος τιμών ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες. Κοινώς αν το μάθεις από νωρίς στην τεμπελιά, το κακόμαθες...
Από που προκύπτει ότι το αμάξι που δεν το ξέσκισες καινούριο θα δουλεύει με συντηρητικές παραμέτρους στον εγκέφαλο;
-
Η πρώτη απορία: Για να το πω πιο απλά το έγραψα έτσι, εννοούσα να πάει παντού το λάδι (και αντίστοιχα η βαλβολίνη στο σασμάν), να κάνει τα πρώτα φιλμ λαδιού παντού, όπου μπορεί να πάει το λάδι.
Για το δεύτερο. Από το ότι δεν το δούλεψες συντηρητικά. Πίστεψέ με, λόγω σπουδών δεν είμαι και ο μεγαλύτερος φαν των απλών εμπειρικών παρατηρήσεων, της 'πιάτσας' δλδ, αλλά λόγω επαγγελματικής ιδιότητας είναι κάτι που παρατηρώ πολύ συχνά, αυτοκίνητα που από την αρχή της ζωής τους πηγαίνανε μη συντηρητικά (εντάξει, μην τρελαθούμε, δεν μιλάμε για κόφτες 1η 2α 3η 4η και μηδαμινά ζεστάματα, προς Θεού), τελικά είχανε καλύτερη λειτουργία (επιδόσεις, κατανάλωση). Δε θα ήταν υπεβολικό να πούμε πως η υπερβολικά συντηρητική οδήγηση σχεδόν προσομοιώνει τη λειτουργία με χαμηλής ποιότητας καύσιμο: ρίχνεις ο ίδιος το αυτοκίνητό σου σε ένα είδους safe mode!
Επίσης για τους κινητήρες, επειδή η Αξιοπιστία και Συντήρηση, οι Τεχνικές Οργάνωσης Ελέγχου Ποιότητας και τα Λοτζίστικς ήταν από τα αγαπημένα μου μαθήματα, ΠΙΣΤΕΨΕ με μια εταιρεία την συμφέρει περισσότερο να βρει τους ελαττωματικούς κινητήρες πριν πάνε στον πελάτη, γιατί τότε μιλάμε για επιπλέον κόστη επισκευής/αλλαγης και κακής φήμης. ΕΝΤΙΤ: Τώρα κατάλαβα τι εννοείς, ουσιαστικά συμφωνούμε σε αυτό που έγραψα. Απλά όμως οι καινούριοι κινητήρες δεν χρειάζονται (τόσο?) στρώσιμο, για όλους τους λόγους που αναφέραμε. Θα προσπαθήσω από τη σχολή να βρω εικόνες κλίμακας μικροσκοπίου για τη μορφοποίηση υλικών.
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Πήρα πολύ πρόσφατα ένα aygo και αναρωτιέμαι με τι λάδι να το στρώσω.
...
Τώρα για το στρώσιμο σκέφτομαι να το κάνω σύμφωνα με αυτά που γράφει ο leon εδώ.
...LAMCO PREMIUM SYNTH BLEND 5W30
http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... od_id=1028Σε συνέχεια του παραπάνω έχω μια ερώτηση: Λοιπόν η στάθμη του λαδιού ήταν κάτω από το ελάχιστο και πρόσθεσα περίπου 1 λίτρο παρά απο το παραπάνω lamco. Τώρα λοιπόν, επειδή έχω χαλάσει την σύνθεση που είχε απο την 'μαμά τοὑ' σκέφτομαι να αλλάξω πολύ σύντομα - δηλαδή κοντά στα 500 χιλιόμετρα το μείγμα που έχει μέσα τώρα. Είναι υπερβολή;
Να αλλάξω και φίλτρο;
Φαντάζομαι δεν υπάρχουν σοβαρές αντιρρήσεις να βάλω το παραπάνω lamco για 2-3Κ χιλιόμετρα. Μετά ξανά το ίδιο για 3-4Κ και λογικά μετά θα είναι καιρός να πάει για το ετήσιο service στην toyota. Τι λέτε;
-
Λοιιιιπόν!
Καθώς ετοιμαζόμαστε σιγά σιγά να παραλάβουμε το MiTo, έπεσε η ανάλογη μελέτη στο παρόν thread, όπως και στο περί λιπαντικών.
Τι προτείνετε να κάνω;
Δελεάζομαι να ακολουθήσω Italian tuning, αλλά αμφιβάλλω αν θα μπορέσω να το κάνω ολόσωστα. Αν κατάλαβα καλά, κυρίως βασίζεται σε ελεγχόμενα προοδευτικά ανοίγματα μέχρι σχεδόν το όριο των στροφών, που ομως ακολουθουνται όχι από φρενάρισμα αλλά από επιβράδυνση με το γκάζι κλειστό.
Θεωρείτε ότι αν απλώς κινούμαι προσεκτικα, χωρίς απότομα φρεναρίσματα και εκκινήσεις, και που και που (με καλά ζεσταμένο κινητήρα εννοείται) πραγματοποιήσω ανοίγματα με 2α και 3η, θα κάνω καλό;
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Λοιιιιπόν!Καθώς ετοιμαζόμαστε σιγά σιγά να παραλάβουμε το MiTo, έπεσε η ανάλογη μελέτη στο παρόν thread, όπως και στο περί λιπαντικών.
Τι προτείνετε να κάνω;
Δελεάζομαι να ακολουθήσω Italian tuning, αλλά αμφιβάλλω αν θα μπορέσω να το κάνω ολόσωστα. Αν κατάλαβα καλά, κυρίως βασίζεται σε ελεγχόμενα προοδευτικά ανοίγματα μέχρι σχεδόν το όριο των στροφών, που ομως ακολουθουνται όχι από φρενάρισμα αλλά από επιβράδυνση με το γκάζι κλειστό.
Θεωρείτε ότι αν απλώς κινούμαι προσεκτικα, χωρίς απότομα φρεναρίσματα και εκκινήσεις, και που και που (με καλά ζεσταμένο κινητήρα εννοείται) πραγματοποιήσω ανοίγματα με 2α και 3η, θα κάνω καλό;
Θα σου πρότεινα να αποφύγεις την κάφρικη στα μάτια μου μέθοδο του να βαράς -σχεδόν- κόφτη με καινούριο κινητήρα (κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες) και να επιβραδύνεις με αυτόν! Το θεωρώ πολύ άσχημο για ένα νέο αυτοκινητάκι
Πέραν της καταπόνησης των υπόλοιπων μερών, το πιο σημαντικό είναι η σωστή λειτουργία της τουρμπίνας την οποία θα πρέπει να προσέχεις το ίδιο και μετά το στρώσιμο.
Μετά το μάλλον επιτυχημένο στρώσιμο που έκανα στο δικό μου τουρμπίδι (δλδ ελπίζω, στηρίζομαι στο ότι δεν έχει κάψει λάδι οπότε λογικά όλα έγιναν οκ) σου προτείνω:-Όταν ανάβεις τη μηχανή να περιμένεις 1-2 λεπτά στο ρελαντί να ζεστάνει λίγο, ίσως και να πέσουν λίγο χαμηλότερα οι στροφές του ρελαντί (που στο δικό μου τουλάχιστον ξεκινάει με 1100 και σταδιακά πέφτει ως και 650-700).
-Μέχρι να ζεσταθούν τα λάδια προσπάθησε να χρησιμοποιείς όσο το δυνατόν λιγότερο το τούρμπο. Κοινώς αλλαγές σε χαμηλές στροφές με ελαφρύ πόδι στο γκάζι.
-Τα πρώτα 1000 χλμ ευλαβικά μέχρι 3000 στροφές πάντα με προοδευτική αργή επιτάχυνση
-Στα 1.000 - 2.000 χλμ προοδευτικά ανοίγματα, ποτέ με τέρμα γκάζι όμως, μέχρι τις 4.000
-Από τα 2000χλμ και μέχρι τα 3500χλμ ανοίγεις το γκάζι όλο και πιο σταδιακά μέχρι να φτάσεις να το βυθίζεις τέρμα, χωρίς να φτάσεις πάνω από τις 5500
-Στα 3500 εγκαινιάζεις τον κόφτη 2-3 φορές απλά για την εμπειρία. Από κει και μετά δεν τον ξαναπιάνεις ποτέ γιατί δεν έχουν νόημα οι 7000 στροφές σε τουρμπάτο μαμά αμάξι
-Μεταξύ 5000 με 7500χλμ αλλάζεις λάδια
-Το σημαντικότερο όλων είναι να μην ανοίγεις πολύ το γκάζι πριν το μοτέρ πιάσει τη σωστή του θερμοκρασία λειτουργίας γιατί όπως (σίγουρα) ξέρεις η τουρμπίνα δεν περνάει καλά.
-Ποτέ μην πιάνεις τελική για ώρα γιατί το τούρμπο καταπονείται τρομερά!
-Απέφυγε να ανοίγεις τέρμα το γκάζι από πολύ χαμηλές στροφές για να μην γίνεται απότομη αύξηση πίεσης στη μηχανή (δική μου πατέντα )
-Αγάπα το και θα σε αγαπήσει κι αυτό
Με το καλό να έρθει!
-
Πάντως εν έτει 2009 μου φαίνεται κάπως περίεργο να πρέπει να στρώνεις μέχρι και μετά τα 2.000χλμ. Μήπως είναι λιγάκι υπερ-προστατευτικό;
Διάβασα σχόλια από πολλούς που τα έσκισαν ανελέητα από την αρχή, χωρίς πρόβλημα.
Όσο για το ζέσταμα το πρωι, εξυπακούεται ότι δεν ανεβαίνω τις 2.500rpm προτού ζεσταθεί. Ναι μεν δεν περιμένω στο ρελαντί πριν ξεκινήσω, αλλά στην αρχή οδηγάω πάρα πολύ μαλακά, ειδικά το χειμώνα
-
Ότι κάνεις να το κάνεις στα πρώτα 20-30 χιλιόμετρα, μετά δεν έχει σημασία και μην ανεβάζεις ψηλά τις στροφές. Αφού το 'στρώσεις' (δεν διαρκεί πολύ) το οδηγείς κανονικά (όχι μαλακά) για 1.000 χλμ. πριν δώσεις τελικές.
Αν το σκίσεις περισσότερο απ' όσο χρειάζεται, υπερθερμαίνεται η επαφή μεταξύ κυλίνδρου-δακτυλιδιού και φεύγει το λάδι. Το αποτέλεσμα είναι αρκετά χειρότερο από το να το οδηγούσες μαλακά. Ο κάθε κατασκευαστής δίνει αναλυτικές οδηγίες για το στρώσιμο ανάλογα με τα ελατήρια (δακτυλίδια) που χρησιμοποίησε και την επιφάνεια των κυλίνδρων. Επίσης, στο στρώσιμο θέλει ΧΟΝΤΡΟ λάδι, μετά βάζεις λεπτό (αν θέλεις).
Θα μπορούσες να μη κάνεις όλα αυτά και να το οδηγείς κανονικά, όχι μαλακά = κακό στρώσιμο.
-
Μα δεν πρόκειται να το σκίσω εντελώς, εξυπακούεται αυτο, ούτε βέβαια και να πηγαίνω μέχρι 3.000rpm για τόσα πολλά χιλιόμετρα.
Απλώς αναρωτιέμαι αν ορισμένα καλά, προοδευτικά ανοίγματα μέχρι τις 6.000rpm θα έκαναν καλό
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Απλώς αναρωτιέμαι αν ορισμένα καλά, προοδευτικά ανοίγματα μέχρι τις 6.000rpm θα έκαναν καλόΣτα πρώτα χιλιόμετρα ναι, κάθονται καλά τα ελατήρια - όμως τα ανοίγματα να απέχουν 1-2 λεπτά μεταξύ τους για να έχουν κρυώσει οι επιφάνειες και να έχει πάει νέο λάδι. Εγώ φοβάμαι και δεν ανεβάζω τόσο τις στροφές. Πριν το ανοίξεις κάνε τα πρώτα 5-10 χιλιόμετρα πολύ ήσυχα.
-
Μα εννοείται αυτό, μιλάμε για ΚΑΛΑ ζεσταμένο μοτέρ, προοδευτικό άνοιγμα και μετά ξανακρύωμα
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
...
Επίσης, στο στρώσιμο θέλει ΧΟΝΤΡΟ λάδι, μετά βάζεις λεπτό (αν θέλεις).Θα μπορούσες να μη κάνεις όλα αυτά και να το οδηγείς κανονικά, όχι μαλακά = κακό στρώσιμο.
Περίεργο, ο Μίλτος είχε γράψει παλαιότερα ότι το ψιλό λάδι κάνει καλύτερο στρώσιμο.
Βρήκα και ένα σχετικό στο BITOG για τους αγγλομαθείς.
Έδωσα βάση ιδιαίτερα στα γραφόμενα του Doug Hillary. -
Φίλε, τα απόλυτα λόγια δεν κάνουν καλό σε κανέναν.
Με όλο το θάρρος, αυτά τα 'για την ελλάδα μόνο 10/40 ή 5/50' (αλήθεια, υπάρχει 5/50; δεν το ήξερα ομολογώ) είναι από τις μεγαλύτερες αρλούμπες που έχω ακούσει ποτέ μου. Τέτοιες απόψεις επιτείνουν την άσχημη εικόνα που έχω για τον κλάδο τον μηχανικών στην ελλάδα.
Ο κατασκευαστής σε συγκεκριμένο τουρμπομοτέρ καινούριας κοπής δέχεται μόνο 0-30 ή 5-30. Ε, μερικοί μετά από παρότρυνση του μηχανικού τους βάλανε 10/40 ή 5-40 και ακόμα ψάχνονται.
Λίγη σκέψη πριν εκφράσουμε γενικές απόψεις και δηλώσεις δεν βλάπτει.
-
Θυμάμαι πάντως τον πατέρα μου να κάνει -κάτι σαν- Italian Tuning στην Lancia k όταν την πρωτοπήραμε, το 1995. Έκτοτε ο κινητήρας έχει δουλέψει πάνω από 230,000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα, και ακόμα και τώρα 200ρίζει με την ίδια άνεση που το έκανε και στα 10.000
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
...
Επίσης, στο στρώσιμο θέλει ΧΟΝΤΡΟ λάδι, μετά βάζεις λεπτό (αν θέλεις).Θα μπορούσες να μη κάνεις όλα αυτά και να το οδηγείς κανονικά, όχι μαλακά = κακό στρώσιμο.
Περίεργο, ο Μίλτος είχε γράψει παλαιότερα ότι το ψιλό λάδι κάνει καλύτερο στρώσιμο.
Ξέρω μερικούς επιτυχημένους κατασκευαστές αγωνιστικών κινητήρων και άλλους κατασκευαστές αεροπορικών κινητήρων που στρώνουν τους κινητήρες με ΧΟΝΤΡΑ λάδια, πχ Castrol 20W50 breakin oil
Μετά αν θέλεις βάλε 5W30, 0W30 ή ότι άλλο θέλεις ακόμα και 15W50. -
Γιατί με πμ, αυτά που είπα είναι προσωπικά; Η δημοκρατική ευαισθησία που επικαλείσαι μου δίνει το δικαίωμα να έχω όποια γνώμη θέλω για όποιον θέλω. Τόσο απλά.
Καθηγητά μου, μην σκίσεις τα πτυχία σου, εγώ ο τιποτένιος δεν πάω να σε γκρεμίσω από το πάνθεον που είσαι, μην ανησυχείς. Μικρός είμαι, αλλά δυστυχώς έχω μεγάλη εμπειρία με μηχανικούς. Σαφέστατα έχω μεγάλο δρόμο μπροστά μου, αλλά στα δικά μου τα μάτια οι σωστοί επαγγελματίες είναι ελάχιστοι. Άπυρος δεν ξέρω τι είναι, άπειρος όμως δεν είμαι για τον λόγο που είπα πιο πριν. Το δικαίωμα να σε κρίνω βάση των γραφόμενών σου(και να με κρίνεις, σαφέστατα) μου το έδωσες από την στιγμή που επέλεξες να συμμετάσχεις στην κοινότητα αυτή. Αν δεν το δέχεσαι αυτό, η λύση είναι απλή και λέγεται 'Αποσύνδεση'.
Το ειδικό μοτέρ που λες είναι 1,6Τ κατασκευαστή ευρείας κλίμακας, με λιγότερο από 100 άλογα απόδοση στο λίτρο. Σιγά το ειδικό μοτέρ. Τα λάδια που ζητάει είναι 0-30 ή 5-30, επίσης θα πω σιγά τα ειδικά λάδια.
Δεν ξύπνησα καθόλου στραβά, ο κατασκευαστής σου είπα τι ζητάει ΡΗΤΑ, και μαστοράντζα είπε να βαλει 10-40, άλλος 5-40, γιατί είναι τούρβο μοτέρ φιλαράκι και τα 5-30 θα τα πιεί σαν νεράκι.
Εσύ ήσουν που είπες για Ελλάδα παντού και πάντα 10-40 ή 5-50, σε αυτό ενίσταμαι κατά βάση εγώ.
(γουστάρω πάντως τακτική: όταν δεν έχουμε τι να πούμε, πάντα προσπαθούμε να διαβάλουμε την 'αξιοπιστία' του άλλου, κυρίως χρησιμοποιώντας την ηλικία του. σου επιστρέφεται εις το ακέραιο. )
Και για να τελειώνουμε, έστω ότι εγώ είμαι όντως αυτά που λες, μικρός/άπειρος/αμούστακος, θέλεις να μου εξηγήσεις για ποιόν λόγο σε όλα τα μοτέρ στην Ελλάδα πρέπει να βάζουμε 10-40 ή 5-50; Για να το θέσω καλύτερα, για ποιόν λόγο θεωρείς ότι η δική σου συμβουλή είναι η σωστή και όχι αυτή του κατασκευαστή;
-
Διαβάζοντας τα ανωτέρω μου 'ρθε στο μυαλό ένα αγγλικό γνωμικό από κάποιο Εν Λευκώ κάποια χρόνια πριν: ''You can't teach an old dog new tricks''. Χωρίς υπονοούμενα και χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν, απλά είναι η πιο σωστή φράση.
Αγαπητέ Αντώνη δεν αμφισβητεί κανείς τα όσα έχεις επιτύχει στα 50 σεβαστά χρόνια δουλειάς, έρευνας και εξέλιξης. Σχετικά με τα λιπαντικά όμως ισχύει το ακριβώς ανάποδο. Δηλαδή λάδια του τύπου 10W-40, 15W-50 και 20W-50 μπαίνουν πλέον σε ειδικές κατασκευές και εξηγούμαι. Subaru (impreza-Forester) WRX-STI 2,0-2,5 που πιέζονται ΠΟΛΥ ή με πουσαρισμένα μοτέρ καθώς και τα αντίστοιχα Mitsu αντέχουν μόνο με τέτοια λάδια (Motul, Redline κατά κόρον) στις ελληνικές συνθήκες πάντα. Μάρτυς τα αντίστοιχα εγχειρίδια χρήσης και συντήρησης και όχι μόνο η όποια εμπειρία μου.
Το ανέφερα και σε άλλο νήμα πως αξίζει να πληρώνουμε λίγο παραπάνω ένα μάστορα με γνώσεις και μεράκι, με συνεχή ενημέρωση περί των εξελίξεων με το πάθος του χομπίστα και την εμπειρία μερακλή μηχανικού.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
...
Επίσης, στο στρώσιμο θέλει ΧΟΝΤΡΟ λάδι, μετά βάζεις λεπτό (αν θέλεις).Θα μπορούσες να μη κάνεις όλα αυτά και να το οδηγείς κανονικά, όχι μαλακά = κακό στρώσιμο.
Περίεργο, ο Μίλτος είχε γράψει παλαιότερα ότι το ψιλό λάδι κάνει καλύτερο στρώσιμο.
' 50 χρόνια από το 1958 ιδιοκτήτης συνεργείου. Antonis-team και Βελτιωτής αγωνιστικών αυτοκίνητων, και τεχνικός έφορος, άρα ξέρω.
ΤΑ ΝΕΑ, αυτοκίνητα στρώνουν αφού καταναλώσουν τρία ρεζερβουάρ βενζίνης. Βασικά 2, ακόμα καλύτερα 3.
Τα λαδιά μην τολμήσετε να τα βγάλετε σε λιγότερα από 800 χιλιόμετρα. Είναι λαδιά ‘ρονταζ’!. Την μακακια που διάβασα για ΧΟΝΤΡΟ λάδι, είχα να την ακούσω από το 1970!!!, κάγκελο η τρίχα μου!!…. Μετά για την Ελλάδα 10/40 η 5/50 και τίποτα άλλο, εκτός για ‘εξτριμ’ καταστάσεις που εκεί θέλει μελέτη.
Το αυτοκίνητο, όπως γράφει και ο φίλος που του ‘ποστάρισα’ το άρθρο, στρώνονται από 2500 στροφές έως 4000 . Κάτω από 2500, η ζημία που παθαίνει είναι μεγαλύτερη από το να το πάει από αρχής 6000!!. Τώρα για τον φίλο, που από αρχής το ξέσκισε, σίγουρα δεν το αγόρασε με δικά του λεφτά!!…. Αν είναι δικό του ας βάλει κουμπαρά για την γενική επισκευή, η οποία θα του κοστίσει αν γίνει σωστή πανό από 2000 ευροπουλα.!!!. Οι μακακιες πληρώνονται με ευροπουλα η στο κάγκελο!!… αυτουνου και με ευρα και λίγο κάγκελο, όχι από πλευράς κορυδαλλού, μα από πλευράς Λεωφόρου ΑΘΗΝΩΝ!!!. Antonis-teamAntonis-team, ο φίλος που το 'ξέσκισε', ζει και βασιλεύει μετά από 80.000 χλμ! Χωρίς καμία απολύτως βλάβη ή πρόβλημα. Και με δυναμομετρημένο άψογο κινητήρα. Corolla TS 1.8.
-
Kαμμιά ιδέα για τις ιδιαιτερότητες στρωσίματος ενός αυτοκινήτου με CVT;
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Φίλε, τα απόλυτα λόγια δεν κάνουν καλό σε κανέναν.
Με όλο το θάρρος, αυτά τα 'για την ελλάδα μόνο 10/40 ή 5/50' (αλήθεια, υπάρχει 5/50; δεν το ήξερα ομολογώ) είναι από τις μεγαλύτερες αρλούμπες που έχω ακούσει ποτέ μου. Τέτοιες απόψεις επιτείνουν την άσχημη εικόνα που έχω για τον κλάδο τον μηχανικών στην ελλάδα.
Ο κατασκευαστής σε συγκεκριμένο τουρμπομοτέρ καινούριας κοπής δέχεται μόνο 0-30 ή 5-30. Ε, μερικοί μετά από παρότρυνση του μηχανικού τους βάλανε 10/40 ή 5-40 και ακόμα ψάχνονται.
Φοιτητή άκουσε ένα καθηγητή! ΣΤΑ εξτριμ μοτέρ διαβάζουμε τον κατασκευαστή αλλιώς είμαστε ΜΑΚΑΚΕΣ!. 5/50 χρησιμοποιεί η Πόρσε σε ορισμένα μοτέρ!. 0/30 και 5/30 είναι ιδικά λαδιά για ιδικά μοτέρ. Εάν ο μηχανικός τους είπε 10/40 …. ΜΑΛΩΝ ΞΥΠΝΗΣΕΣ ΣΤΡΑΒΑ!. Το 5/40 έχει μόνον θερμική διάφορα και βοηθάει σε θερμοκρασίες περιβάλλοντος Πάνο από 40βαθμους, άρα μπορεί να μπει!.
Είσαι πολύ μικρός και άπυρος για να κρίνεις 16000 ιδιοκτήτες συνεργείων στην Ελλάδα.
«..επιτείνουν την άσχημη εικόνα που έχω για τον κλάδο των μηχανικών στην Ελλάδα» ΣΙΓΑ ΤΑ ΟΑ! Ακου βρέφος, ο πλουριταρισμος , η δημοκρατική ευαισθησία αυτού του φόρουμ, καθώς και η υπέρμετρη ανοχή τους (συγγνώμη 4Τ), δεν δίδει το δικαίωμα σε κανέναν ‘ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟ’ να λέει στον άνθρωπο που ανέδειξε με τα χέρια του και τα χέρια τους, έναν ΛΙΚΑΚΙ, ΨΑΛΤΑΚΙ, ΦΩΤΕΙΝΟ, ΦΩΤΙΝΕΛΗ, ΚΑΠΛΑΝΙΔΗ, ΔΡΑΓΟΝΑ και άλλους παρά πόλους κυπελλούχους ότι λέει ‘αρλούμπες’. ΕΙΜΑΙ Ο ANTONIS-TEAM
ΥΓ θαλεγα ότι θέλεις στο PM.Εγώ θα τα γράφω
Και εσείς ας βαράτε
Μεγάλο το ΟΝΕΙΡΟ
Και δεν με πονάτεπαρακαλώ να πέσουν οι τόνοι σου και οι ατυχείς χαρακτηρισμοί .....
ευτυχώς, πολλοί από μας μπορούν να κρίνουν τη δουλεία μιας μεγάλης μερίδας
τεχνικών αυτοκινήτων και κατέληξαν να κάνουν μόνοι τους τα service των αυτοκινήτων τους.το, ξέρεις ποιος είμαι εγώ δεν μου λέει τίποτα, θα περίμενα να ακούσω τεκμηριωμένες
απόψεις με μετρήσεις, θεωρία και γνωματεύσεις. Αλλά αυτά στο Ελλαδιστάν σπανίζουν.
Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....