Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μηχανικός βιρτουόζος
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Μηχανικός βιρτουόζος
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    3
    5
    18
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      emmanoyhl last edited by

      *Μηχανικός βιρτουόζος

      Ανθρωποειδές-τρομπετίστας το πρώτο ρομπότ της Toyota

      Τόκιο : 'Eνα δίποδο ρομπότ που παίζει τρομπέτα είναι το επίτευγμα με το οποίο η αυτοκινητοβιομηχανία Toyota επιχειρεί να ανταγωνιστεί άλλες ιαπωνικές εταιρείες στο χώρο της ρομποτικής.
      Το ανθρωποειδές, ύψους 1,2 μέτρων και βάρους 35 κιλών, έπαιξε για τους δημοσιογράφους ένα κομμάτι από την ταινία Πινόκιο της Ντίσνεϊ σε ξενοδοχείο του Τόκιο, όπου η Toyota παρουσίασε τα σχέδιά της για νέα ρομπότ.
      Εξοπλισμένο με τεχνητά χείλη που εκτελούν λεπτές κινήσεις όπως τα ανθρώπινα, το ρομπότ μπορεί να φυσάει αέρα σε πνευστά όργανα και να πατάει τα κλειδιά με τα μηχανικά του δάκτυλα.
      Το μουσικόφιλο ανθρωποειδές δεν έχει ακόμα βαπτιστεί επίσημα και η Toyota δεν σκοπεύει να το διαθέσει άμεσα στο εμπόριο.
      «Είμαι σίγουρος ότι αυτό θα αποτελέσει σύμβολο της τεχνολογίας του ομίλου Toyota» σχολίασε ο πρόεδρος της εταιρείας Φουτζίο Τσο. Το πρόγραμμα ρομποτικής της εταιρείας ξεκίνησε πριν από δυόμισι χρόνια, είπε ο ίδιος, χωρίς να αναφερθεί στο κόστος.
      H Toyota ήδη χρησιμοποιεί ευρέως ρομπότ για την κατασκευή των αυτοκινήτων της.
      Σύμφωνα με τον Τσο, η εταιρεία του σκοπεύει να δημιουργήσει ολόκληρη μια ρομποτική ορχήστρα που θα παίξει στην Expo 2005 στο Αΐτσι της κεντρικής Ιαπωνίας. Η Toyota θα συνεργαστεί στο πρόγραμμα αυτό με τη NEC και τον κατασκευαστή μικροκινητήρων Yasukawa Electric Corp.
      Η αγορά ρομπότ στην Ιαπωνία ανέρχεται στα 4,5 δισ. δολάρια ετησίως και ο συναγωνισμός για την ανάπτυξη εξελιγμένων οικιακών και βιομηχανικών ρομπότ είναι έντονος.
      Το 2000, η Honda παρουσίασε τον ASIMO, το πρώτο δίποδο ρομπότ, ενώ το Δεκέμβριο η Sony παρουσίασε το Qrio, το πρώτο δίποδο ρομπότ που τρέχει.
      Πριν από μερικές ημέρες το Qrio διηύθυνε τη φιλαρμονική του Τόκιο στην εκτέλεση της Πέμπτης Συμφωνίας του Μπετόβεν.*
      Πηγή Pathfaider.

      Λέτε να μην αργήσει η εποχή και του μηχανικού οδηγού;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        emmanoyhl last edited by

        *Μηχανικός βιρτουόζος

        Ανθρωποειδές-τρομπετίστας το πρώτο ρομπότ της Toyota

        Τόκιο : 'Eνα δίποδο ρομπότ που παίζει τρομπέτα είναι το επίτευγμα με το οποίο η αυτοκινητοβιομηχανία Toyota επιχειρεί να ανταγωνιστεί άλλες ιαπωνικές εταιρείες στο χώρο της ρομποτικής.
        Το ανθρωποειδές, ύψους 1,2 μέτρων και βάρους 35 κιλών, έπαιξε για τους δημοσιογράφους ένα κομμάτι από την ταινία Πινόκιο της Ντίσνεϊ σε ξενοδοχείο του Τόκιο, όπου η Toyota παρουσίασε τα σχέδιά της για νέα ρομπότ.
        Εξοπλισμένο με τεχνητά χείλη που εκτελούν λεπτές κινήσεις όπως τα ανθρώπινα, το ρομπότ μπορεί να φυσάει αέρα σε πνευστά όργανα και να πατάει τα κλειδιά με τα μηχανικά του δάκτυλα.
        Το μουσικόφιλο ανθρωποειδές δεν έχει ακόμα βαπτιστεί επίσημα και η Toyota δεν σκοπεύει να το διαθέσει άμεσα στο εμπόριο.
        «Είμαι σίγουρος ότι αυτό θα αποτελέσει σύμβολο της τεχνολογίας του ομίλου Toyota» σχολίασε ο πρόεδρος της εταιρείας Φουτζίο Τσο. Το πρόγραμμα ρομποτικής της εταιρείας ξεκίνησε πριν από δυόμισι χρόνια, είπε ο ίδιος, χωρίς να αναφερθεί στο κόστος.
        H Toyota ήδη χρησιμοποιεί ευρέως ρομπότ για την κατασκευή των αυτοκινήτων της.
        Σύμφωνα με τον Τσο, η εταιρεία του σκοπεύει να δημιουργήσει ολόκληρη μια ρομποτική ορχήστρα που θα παίξει στην Expo 2005 στο Αΐτσι της κεντρικής Ιαπωνίας. Η Toyota θα συνεργαστεί στο πρόγραμμα αυτό με τη NEC και τον κατασκευαστή μικροκινητήρων Yasukawa Electric Corp.
        Η αγορά ρομπότ στην Ιαπωνία ανέρχεται στα 4,5 δισ. δολάρια ετησίως και ο συναγωνισμός για την ανάπτυξη εξελιγμένων οικιακών και βιομηχανικών ρομπότ είναι έντονος.
        Το 2000, η Honda παρουσίασε τον ASIMO, το πρώτο δίποδο ρομπότ, ενώ το Δεκέμβριο η Sony παρουσίασε το Qrio, το πρώτο δίποδο ρομπότ που τρέχει.
        Πριν από μερικές ημέρες το Qrio διηύθυνε τη φιλαρμονική του Τόκιο στην εκτέλεση της Πέμπτης Συμφωνίας του Μπετόβεν.*
        Πηγή Pathfaider.

        Λέτε να μην αργήσει η εποχή και του μηχανικού οδηγού;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          emmanoyhl last edited by

          *Μηχανικός βιρτουόζος

          Ανθρωποειδές-τρομπετίστας το πρώτο ρομπότ της Toyota

          Τόκιο : 'Eνα δίποδο ρομπότ που παίζει τρομπέτα είναι το επίτευγμα με το οποίο η αυτοκινητοβιομηχανία Toyota επιχειρεί να ανταγωνιστεί άλλες ιαπωνικές εταιρείες στο χώρο της ρομποτικής.
          Το ανθρωποειδές, ύψους 1,2 μέτρων και βάρους 35 κιλών, έπαιξε για τους δημοσιογράφους ένα κομμάτι από την ταινία Πινόκιο της Ντίσνεϊ σε ξενοδοχείο του Τόκιο, όπου η Toyota παρουσίασε τα σχέδιά της για νέα ρομπότ.
          Εξοπλισμένο με τεχνητά χείλη που εκτελούν λεπτές κινήσεις όπως τα ανθρώπινα, το ρομπότ μπορεί να φυσάει αέρα σε πνευστά όργανα και να πατάει τα κλειδιά με τα μηχανικά του δάκτυλα.
          Το μουσικόφιλο ανθρωποειδές δεν έχει ακόμα βαπτιστεί επίσημα και η Toyota δεν σκοπεύει να το διαθέσει άμεσα στο εμπόριο.
          «Είμαι σίγουρος ότι αυτό θα αποτελέσει σύμβολο της τεχνολογίας του ομίλου Toyota» σχολίασε ο πρόεδρος της εταιρείας Φουτζίο Τσο. Το πρόγραμμα ρομποτικής της εταιρείας ξεκίνησε πριν από δυόμισι χρόνια, είπε ο ίδιος, χωρίς να αναφερθεί στο κόστος.
          H Toyota ήδη χρησιμοποιεί ευρέως ρομπότ για την κατασκευή των αυτοκινήτων της.
          Σύμφωνα με τον Τσο, η εταιρεία του σκοπεύει να δημιουργήσει ολόκληρη μια ρομποτική ορχήστρα που θα παίξει στην Expo 2005 στο Αΐτσι της κεντρικής Ιαπωνίας. Η Toyota θα συνεργαστεί στο πρόγραμμα αυτό με τη NEC και τον κατασκευαστή μικροκινητήρων Yasukawa Electric Corp.
          Η αγορά ρομπότ στην Ιαπωνία ανέρχεται στα 4,5 δισ. δολάρια ετησίως και ο συναγωνισμός για την ανάπτυξη εξελιγμένων οικιακών και βιομηχανικών ρομπότ είναι έντονος.
          Το 2000, η Honda παρουσίασε τον ASIMO, το πρώτο δίποδο ρομπότ, ενώ το Δεκέμβριο η Sony παρουσίασε το Qrio, το πρώτο δίποδο ρομπότ που τρέχει.
          Πριν από μερικές ημέρες το Qrio διηύθυνε τη φιλαρμονική του Τόκιο στην εκτέλεση της Πέμπτης Συμφωνίας του Μπετόβεν.*
          Πηγή Pathfaider.

          Λέτε να μην αργήσει η εποχή και του μηχανικού οδηγού;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            papazent last edited by

            Με τη συμβολή λοιπόν της Toyota Ελλάς θα γλυτώσουμε απο τους γύφτους σε πανηγύρια και γάμους (που παρεπιπτώντος βαράνε και ό,τι νά'ναι μετά τις 3 πρώτες ρετσίνες) μίας και προβλέπεται η άμεση εισαγωγή της ειδικά εξελιγμένης έκδοσης του ρομπότ για την χώρα μας που θα παίζει ΚΑΙ κλαρίνο!

            Το ντικό μου το Ντατσουν είναι τογιότα...!:P

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              panoscorfu last edited by

              Παντος αν τα μαθουν να πεζουν και κλαρινο θα πρεπει να τους βαλουν και ειδικο προγραμα για παραγκελιες γιατι αλιως θα γινει σκοτωμος θα φιγουν τα ρομποτ βιδες απ το πανηγυρι

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • E
                emmanoyhl last edited by

                Ελπίζω το κλαρίνο να το αναφέρετε με την παραδοσιακή ένια της λέξης.
                Α ρε ΤΟΥΟΤΑ τη μας κάνεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr