-
Για την βελτιωση του φωτισμου επεισεις ρολο παιζει και η καλή γειωση.
Οσο ρευμα και να στειλετε αν δεν γειωθει εξισου δεν κανετε τιποτα.
Μετρηστε με ενα πολυμετρο ποσα βολτ φτανουν στο φις της λαμπας.
μετα δοκιμαστε εναλαξ ποσα βολτ θα δειτε αν αντικαταστησετε το καλωδιο του ρευματος ( οπως ειπωθηκε) με ενα που παει απευθειας στο + της μπαταριας
αλλα
καντε το ιδιο και με ενα καλωδιο και χρησιμοποιηστε απευθειας το - της μπαταριας
Ισως βρεθειτε προ εκπληξεων... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Υπάρχει βέβαια περίπτωση το αυτοκίνητό σου να έχει από τη μάνα του ρελέ οπότε ίσως να έκρινε ότι δεν γίνεται.
Update:
Σήμερα το έψαξα και παρατήρησα οτι το αμάξι έχει 2 ρελέ μέσα στο χώρο της μηχανής στο πίσω μέρος, καλυμένα με καπάκι, άρα μαμά. Όπως το είδα, κατάλαβα οτι υπάρχει ένα ρελέ για κάθε φανάρι(!)? Βγάζοντάς τα, είδα οτι είναι σε καλή κατάσταση (καθαρά ποδαράκια, κλπ). Παρόλα αυτά υπάρχει σχεδόν 1 volt απώλεια από την μπαταρία στο φανάρι. Anyway, έφαγα τον κόσμο να βρω philips ή osram, αλλά πουθενά. Όλοι έχουν narva. Καμία πρόταση για Θεσσαλονίκη? -
Ο χρήστης GuyFawkes έγραψε:
Υπάρχει βέβαια περίπτωση το αυτοκίνητό σου να έχει από τη μάνα του ρελέ οπότε ίσως να έκρινε ότι δεν γίνεται.
Update:
Σήμερα το έψαξα και παρατήρησα οτι το αμάξι έχει 2 ρελέ μέσα στο χώρο της μηχανής στο πίσω μέρος, καλυμένα με καπάκι, άρα μαμά. Όπως το είδα, κατάλαβα οτι υπάρχει ένα ρελέ για κάθε φανάρι(!)? Βγάζοντάς τα, είδα οτι είναι σε καλή κατάσταση (καθαρά ποδαράκια, κλπ). Παρόλα αυτά υπάρχει σχεδόν 1 volt απώλεια από την μπαταρία στο φανάρι. Anyway, έφαγα τον κόσμο να βρω philips ή osram, αλλά πουθενά. Όλοι έχουν narva. Καμία πρόταση για Θεσσαλονίκη?Εγω ειχα παρει 25-30€ (δεν θυμαμαι καλα) τις Philips extreme vision απο υποκαταστημα της εταιρείας multipart στην Αθηνα στο site τους λεει οτι στην Θεσσ/νικη εχει 2 υποκαταστηματα http://www.multipart.gr/branches_gr.htm οποτε παρε τηλ. και ρωτα .
Σαν αποδοση ειχαν μια διαφορα αλλα οχι τοσο μεγαλη που να δικαιολογουν τα χρηματα τους. -
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Εγω ειχα παρει 25-30€ (δεν θυμαμαι καλα) τις Philips extreme vision απο υποκαταστημα της εταιρείας multipart στην Αθηνα στο site τους λεει οτι στην Θεσσ/νικη εχει 2 υποκαταστηματα http://www.multipart.gr/branches_gr.htm οποτε παρε τηλ. και ρωτα .
Σαν αποδοση ειχαν μια διαφορα αλλα οχι τοσο μεγαλη που να δικαιολογουν τα χρηματα τους.Thanx για το λινκ man. Έχει κανείς άποψη για τις narva blue power?
-
Ο χρήστης GuyFawkes έγραψε:
Thanx για το λινκ man. Έχει κανείς άποψη για τις narva blue power?Ενδιαφέρον το ότι παραθέτεις αυστραλέζικο λίνκ!!
Εσύ θα μου πεις αν πρέπει να προτιμήσεις μια λάμπα που φωτίζει λίγο μόνο πιο φωτεινά από μια άλλη που κοστίζει αρκετά φτηνότερα. Γενικά η διαφορά φωτός μεταξύ λαμπών +80+ από τις καλές +30 ή +50 (πχ plus 50) είναι μικρή (μόνο 5% από 1900 σε 2000 Lumen στη σελίδα που αναφέρεις) ενώ η διαφορά σε τιμή είναι σημαντική και ταυτόχρονα η διάρκεια ζωής περιορισμένη.... -
Ναι, σωστό η 50άρα είναι μόνο 100 lumens 'ασθενέστερη'. Απλά, η Blue είναι (πιο) λευκή. Οπότε αν η 50 plus είναι 'κιτρινωπή' όπως οι απλές των 3 ευρώ και αποδίδει όπως αυτές που έχω δε με βοηθάει ιδιαίτερα. Γι'αυτό κυρίως ρωτάω αν υπάρχει κανείς με ιδία εμπειρία στις συγκεκριμένες.
Βασικά το main website της narva είναι στην Αυστραλία, όπως και το εργοστάσιο, οπότε ο γκούγκλης με έβγαλε εκεί..
-
Ο χρήστης GuyFawkes έγραψε:
Ναι, σωστό η 50άρα είναι μόνο 100 lumens 'ασθενέστερη'. Απλά, η Blue είναι (πιο) λευκή. Οπότε αν η 50 plus είναι 'κιτρινωπή' όπως οι απλές των 3 ευρώ και αποδίδει όπως αυτές που έχω δε με βοηθάει ιδιαίτερα. Γι'αυτό κυρίως ρωτάω αν υπάρχει κανείς με ιδία εμπειρία στις συγκεκριμένες.
Βασικά το main website της narva είναι στην Αυστραλία, όπως και το εργοστάσιο, οπότε ο γκούγκλης με έβγαλε εκεί..Αφού είναι +50 δεν αποδίδει όπως αυτές που έχεις αλλά είναι πολύ πιο φωτεινή. Πιο λευκή δεν σημαίνει απαραίτητα πιο φωτεινή. Η πιο λευκή έχει και μειονεκτήματα σε κάποιες περιπτώσεις όπως η έντονη βροχή και η ομίχλη. Τότε όσο πιο 'λευκό' τόσο χειρότερη η αντανάκλασή του και προφανώς τόσο χειρότερη η απόδοσή του!
H Narva είναι γερμανική εταιρεία (ανατολική Γερμανία για την ακρίβεια) http://www.narva.de που φτιάχνουν λάμπες από το 1958. Για την ακρίβεια είναι ένωση γερμανικών εταιρειών που κατασκευάζουν γλόμπους σε διαφορετικά γερμανικά μέρη και μπορούν να φέρουν το όνομα αυτό. Η κάθε μία φτιάχνει διαφορετικούς γλόμπους και φέρει διαφορετικά διακριτικά χρώματα αλλά πάντα με το όνομα Narva. Μας ενδιαφέρει περισσότερο η http://www.narva-light.com/de_DE/ που είναι στο Plauen και είναι αυτή που ασχολείται με τις λάμπες αυτοκινήτου. Εκεί που βγήκες είναι το site της BWI δηλαδή Brown & Watson International Pty Ltd, εταιρείας που εμπορεύεται τις αυτοκινητικές Narva από το Plauen στην Αυστραλία από τα 80'.
-
Το search στο google μου έβγαλε πρώτη πρώτη την αυστραλέζικη.. Ότι να'ναι, χεχε..
-
Ο χρήστης GuyFawkes έγραψε:
Υπάρχει βέβαια περίπτωση το αυτοκίνητό σου να έχει από τη μάνα του ρελέ οπότε ίσως να έκρινε ότι δεν γίνεται.
Update:
Σήμερα το έψαξα και παρατήρησα οτι το αμάξι έχει 2 ρελέ μέσα στο χώρο της μηχανής στο πίσω μέρος, καλυμένα με καπάκι, άρα μαμά. Όπως το είδα, κατάλαβα οτι υπάρχει ένα ρελέ για κάθε φανάρι(!)? Βγάζοντάς τα, είδα οτι είναι σε καλή κατάσταση (καθαρά ποδαράκια, κλπ). Παρόλα αυτά υπάρχει σχεδόν 1 volt απώλεια από την μπαταρία στο φανάρι. Anyway, έφαγα τον κόσμο να βρω philips ή osram, αλλά πουθενά. Όλοι έχουν narva. Καμία πρόταση για Θεσσαλονίκη?
ΙΑΠΩΝΙΚΗ ΑΕ Μοναστηρίου 115 2310532832
Γληνού 32 & Βούλγαρη 2310322644
Έχει Philips
Antonis-team. -
Πηρα τις Philips Extreme Power H7 30€ μια πρωτη εντυπωση μεσα στο παρκινγκ ηταν θετικη θα δειξουν στην πορεια σε καμια βραδυνη βολτιτσα
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
ΙΑΠΩΝΙΚΗ ΑΕ Μοναστηρίου 115 2310532832
Γληνού 32 & Βούλγαρη 2310322644
Έχει Philips
Antonis-team.Thanx φίλος.
-
Να αναφέρω για την ιστορία οτι έκανα τη μετατροπή με την προσθήκη ενισχυτή ακολουθώντας τον οδηγό αυτού του thread μαζί με τον μπαμπά μου και παρόλο που δεν το οδήγησα νύχτα, τα νούμερα τουλάχιστον είναι ενθαρρυντικά. Με την υπάρχουσα καλωδίωση είχα ~12,2 V, ενώ με τον ενισχυτή ανέβηκα στα ~12,98V. Νομίζω οτι μια κάποια διαφορά θα έχει. Υποσημείωση: δεν πέρασα καινούριες γειώσεις στα φανάρια, βαρέθηκα.. Μπορεί να μου ανέβαζε τα νούμερα λιγο παραπάνω.
Κόστος κατασκευής: 16 ευρώ.
-
Ο χρήστης GuyFawkes έγραψε:
Να αναφέρω για την ιστορία οτι έκανα τη μετατροπή με την προσθήκη ενισχυτή ακολουθώντας τον οδηγό αυτού του thread μαζί με τον μπαμπά μου και παρόλο που δεν το οδήγησα νύχτα, τα νούμερα τουλάχιστον είναι ενθαρρυντικά. Με την υπάρχουσα καλωδίωση είχα ~12,2 V, ενώ με τον ενισχυτή ανέβηκα στα ~12,98V. Νομίζω οτι μια κάποια διαφορά θα έχει. Υποσημείωση: δεν πέρασα καινούριες γειώσεις στα φανάρια, βαρέθηκα.. Μπορεί να μου ανέβαζε τα νούμερα λιγο παραπάνω.Κόστος κατασκευής: 16 ευρώ.
οδήγησέ το νύχτα και πες μας εντυπωσεις.
-
ενισχυτη φωτων εχω βαλει εγω και ειμαι ευχαριστημενος!!!τι πρεπει να προσεξετε....?παροχη απο την μπαταρια στον ενισχυτη βαζουμε 6αρι καλωδιο κοκκινο απο ηχοσυστημα αυτοκινητου.τα καλωδια απο τον ενισχυτη η ρελε ασ το πουμε πιο σωστα προς της λαμπες πρεπει να ειναι 2,5μμ.τρυπαμε τα καπακια απο πισω απο τα φαναρια ισα να περνανε τα καλωδια ολα και απο τον ενισχυτη τα καλωδια πανε κατευθειαν πανω στη λαμπα!!!!η γειωση κι αυτη 2,5μμ απο την λαμπα προς το σασι.γειωση του ενισχυτη κι αυτη 6αρι καλωδιο.επισης βαζουμε και μια προσθετη γειωση απο το μοτερ προς τον αρνητικο πολο σε αυτοκινητα σχεδον 10ετιας.το αποτελεσμα ειναι εντυπωσιακο,εχω ξενον 6000κ στη μεσαια σκαλα που να σημειωσω εχει προτζεκτορες και μολις βαζω μεγαλη σκαλα που ειναι αλογονου με τον ενισχυτη ειναι σχεδον το ιδιο δυνατο φως απλα πιο κιτρινο.οι λαμπες που εχω ειναι osram nightbreaker H7.πριν τον ενισχυτη,ταση στη λαμπα αναμμενη 11,30 μετα 14,15 ταση στην μπαταρια 14,25.ολες οι τιμες ειναι στο ρελαντι.οποιος θελει βοηθεια απλα ρωταει.
-
Για αυτη την πατεντα με τον ενισχυτη τι υλικα θα χρειαστουμε? Αν δεν βρουμε τον 'ενισχυτη' ετοιμο τι ρελεδες θα παρουμε?
-
Ενισχυτή δεν υπάρχει περίπτωση να μη βρεις. Αν πας σε κατάστημα με ηλεκτρικά αυτοκινήτου έχουν σίγουρα. Για τα υπόλοιπα υλικά δες εδώ -> http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=6482&start=465#p1291504
-
σε αυτο το σιτε¨ http://www.safedriver.gr/meremetia.net/index.php?productID=68 δειχνει πως ειναι ο ενισχυτης.ακριβως αυτον εχω εγω.τα καλωδια πηρα καλωδιο μουσικης 2,5μμ μαυρο κοκκινο.ταινια μονωτικη,θερμοσυστελομενο,ενα σεσουαρ για τα θερμοσυστελομενα,ακροδεκτες για τα ποδαρακια της λαμπας.βιδες Νο10 για τις γειωσεις η απλα γειωνουμε σε υπαρχουσες βιδες..ο ενισχυτης καλυπτει και τις δυο σκαλες και ταυτοχρονα προστατευει τα κυκλωματα του αυτοκινητου αφου αυτα δινουν απλως σημα σε αυτον δεν εχουν καταναλωσεις.σημα περνουμε μονο απο το ενα φαναρι το πιο κοντινο.τα καλωδια τα τυλιξα με σπιραλ για να προστατευοντε απο φθορες.πηγα σε ενα συνεργειο που ειχε πολλα τρακαρισμενα αυτοκινητα και τους ζητησα να ξηλωσω τα σπιραλ απο τις καλωδιωσεις,αλωστε για πεταμα ηταν αυτα τα αμαξια.συνολο 35-40 εβρω ολα τα υλικα.τον τοποθετουμε στο εσωτερικο του φτερου συνηθως σε σημειο να μην βρεχετε.επισης σφιξτε καλα τις συνδεσεις και στα καπακια πισω απο τα φαναρια αν υπαρξει κενο κλειστε το με σιλικονη να μην μπαινει σκονη μεσα.σιγα σιγα με ενα φραπε ολα γινοντε.!!!
και κατι αλλο που ξεχασα.αυτο το κολπο δεν δουλευει σε αμαξια με can bus.θα εχετε ενδειξη καμμενης λαμπας.!!!!
-
Ο χρήστης sacracer έγραψε:
σε αυτο το σιτε¨ http://www.safedriver.gr/meremetia.net/ ... oductID=68 δειχνει πως ειναι ο ενισχυτης.ακριβως αυτον εχω εγω.τα καλωδια πηρα καλωδιο μουσικης 2,5μμ μαυρο κοκκινο.ταινια μονωτικη,θερμοσυστελομενο,ενα σεσουαρ για τα θερμοσυστελομενα,ακροδεκτες για τα ποδαρακια της λαμπας.βιδες Νο10 για τις γειωσεις η απλα γειωνουμε σε υπαρχουσες βιδες..ο ενισχυτης καλυπτει και τις δυο σκαλες και ταυτοχρονα προστατευει τα κυκλωματα του αυτοκινητου αφου αυτα δινουν απλως σημα σε αυτον δεν εχουν καταναλωσεις.σημα περνουμε μονο απο το ενα φαναρι το πιο κοντινο.τα καλωδια τα τυλιξα με σπιραλ για να προστατευοντε απο φθορες.πηγα σε ενα συνεργειο που ειχε πολλα τρακαρισμενα αυτοκινητα και τους ζητησα να ξηλωσω τα σπιραλ απο τις καλωδιωσεις,αλωστε για πεταμα ηταν αυτα τα αμαξια.συνολο 35-40 εβρω ολα τα υλικα.τον τοποθετουμε στο εσωτερικο του φτερου συνηθως σε σημειο να μην βρεχετε.επισης σφιξτε καλα τις συνδεσεις και στα καπακια πισω απο τα φαναρια αν υπαρξει κενο κλειστε το με σιλικονη να μην μπαινει σκονη μεσα.σιγα σιγα με ενα φραπε ολα γινοντε.!!!και κατι αλλο που ξεχασα.αυτο το κολπο δεν δουλευει σε αμαξια με can bus.θα εχετε ενδειξη καμμενης λαμπας.!!!!
βέβαια δεν λέει το site όλη την αλήθεια.Το ότι έπεσαν τα volt (άρα η τάση στο κύκλωμα), δε σημαίνει ότι έγινε και αποφόρτιση του κυκλώματος.
Επιπλέον για να παράγεις περισσότερο φως με τις ίδιες λάμπες, σημαίνει ότι με κάποιον τρόπο καταναλώνουν περισσότερη ισχύ από πριν.Αφού έπεσαν τα volt (άρα το V), σημαίνει ότι για να αυξηθεί το γινόμενο:
P=V*I (ο πολύ απλοποιημένος τύπος...συμφωνώ αλλά δεν μπορεί να γίνει επιστημονική ανάλυση μέσα από ένα forum)
πρέπει το ρεύμα (I) που ρέει στον αγωγό να αυξηθεί αρχικά όσο ποσοστιαία έπεσε η τάση (για να μείνει σταθερό το γινόμενο) και μετά να αυξηθεί κατά Χ παραπάνω μονάδες για να καταναλώσεις τελικά περισσότερα watt με την εκάστοτε λάμπα.
Άρα ποιά αποφόρτιση του κυκλώματος?ΥΓ:συν του ότι η αντοχή των καλωδίων μετριέται με βάση τα A (μονάδα ρεύματος) που το διαπερνάνε (έχοντας ως σταθερή την τάση) ή με βάση τα watt που 'περνάνε' μέσα από εκεί.Άρα τελικά τι γίνεται με τα καλώδια που έχει το αμάξι πάνω?Μήπως μιλάμε ΤΕΛΙΚΑ για μεγαλύτερη καταπόνηση?
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
Κ εγω τον τελευταιο καιρο εχω παρατηρησει οτι τα φωτα του κλιο μου μαλλον δεν αποδιδουν τα μεγιστα...Απο την αλλη βεβαια οι λαμπες τυπου xenon ειναι ακριβες(100+ Ε οι καλες) καιγονται ευκολα και σε μικρο χρονικο διαστημα....
Καμμια προταση για λαμπες που να φεγγουν λιγο καλυτερα απο τις εργοστασιακες??
OSRAM 64193NBR 60/55W P43t BILYX +UV FILTER +90%more +10% whiter
Antonis-team. -
οταν λεω αποφορτιση κυκλωματος εννοω αποφορτιση του εργοστασιακου κυκλωματος απο το διακοπτη στην λαμπα.τωρα πλεον ο διακοπτης οπλιζει απλα το ρελε δεν περναει μεγαλη καταναλωση απο αυτον!!!!πανω στο ρελε εχει και ασφαλειες ξεχωριστες για καθε σκαλα και φυσικα ειναι και νομιμο,αλιως δεν θα το εβγαζαν για τις λαμπες αλογονου.με λιγα λογια η λαμπα αναβει με ρευμα απο την μπαταρια,απλα τα πραγματα δεν ειναι κατι επιστημονικο!!!!
Βελτίωση στα φώτα;