-
Χαιρετήσματα σε όλους . Θα ήθελα την βοήθεια σας.
Τα ερώτηματα μου είναι τα εξής .
[b]Η Alfa 146 1600cc '97 Full Extra :[/b]
- Είναι αξιόπιστο αυτοκίνητο ???
- Είναι ακριβή στην συντηρηση της ???
- Καίει πολύ ???
- Τί γίνεται με την μεταπώληση της μετά από 2-3 χρόνια ???
[b]Το Opel Corsa 1400cc '98 (χωρις A/C) :[/b]
- Είναι ακριβό στην συντηρηση του ???
- Καίει πολύ ???
- Τί γίνεται με την μεταπώληση του μετά από 2-3 χρόνια ???
Μπορεί να μην είναι τόσο σωστή η άμεση σύγκρισή τους αλλά θα ήθελα την γνώμη σας.
Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται σχεδόν καθημερινά για μετακινήσεις (Ν.Μακρη - Αθήνα).Το σημαντικότερο είναι ότι είμαι φοιτητής (εργάζομαι όμως παράλληλα) και δεν θα έχω την δυνατότητα να πηγαίνω κάθε τρείς και λίγο στο συνεργείο ούτε να ξοδεύω πολλά για την συντηρηση του.
[u][b]Ευχαριστώ για την υπομονή σας !!![/b][/u]
-
- Καίει πολύ ???
- Καίει πολύ ???
Μπορεί να μην είναι τόσο σωστή η άμεση σύγκρισή τους αλλά θα ήθελα την γνώμη σας.
Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται σχεδόν καθημερινά για μετακινήσεις (Ν.Μακρη - Αθήνα).Το σημαντικότερο είναι ότι είμαι φοιτητής (εργάζομαι όμως παράλληλα) και δεν θα έχω την δυνατότητα να πηγαίνω κάθε τρείς και λίγο στο συνεργείο ούτε να ξοδεύω πολλά για την συντηρηση του.
-
- Καίει πολύ ???
- Καίει πολύ ???
-
Με βάση τις προτεραιότητες που θέτεις μάλλον πιο κοντά στο CORSA είσαι.
-
Μπορω να σου απαντησω μονο για την Alfa,την οποια ειχα στην κατοχη μου για τρια χρονια,ακριβως το μοντελο που αναφερεις.
Σε αυτο το διαστημα,εκανα 55000χλμ. και δεν μου παρουσιασε το παραμικρο προβλημα,περα απο 2-3 λαμπακια που καηκαν.
Εχει εξαιρετικη οδικη συμπεριφορα αλλα και αρκετα μεγαλη καταναλωση.Κατα τα αλλα,δεν ειναι ακριβη στην συντηρηση της.Αν θες αυτοκινητο μονο για την πολη και ως μεταφορικο μεσο απλα,προτεινω το Corsa.
Αν θες να απολαμβανεις το αυτοκινητο σου,δεν εχουν καμμια σχεση μεταξυ τους.Ειναι πολυ 'πιο' αυτοκινητο η Alfa... -
μην παρεις αμαξι χωρις a/c
και θα το μετανιωσεις
και δε θα μπορεις να το πουλησεις. -