-
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΦΟΡΑΕΙ 185/70 R14 ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ 'ΨΗΛΩΣΩ' ΑΝ ΒΑΛΩ 195/70 ΚΑΙ ΖΑΝΤΕΣ 15' ΠΟΣΑ ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ?
-
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΦΟΡΑΕΙ 185/70 R14 ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ 'ΨΗΛΩΣΩ' ΑΝ ΒΑΛΩ 195/70 ΚΑΙ ΖΑΝΤΕΣ 15' ΠΟΣΑ ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ?
-
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΦΟΡΑΕΙ 185/70 R14 ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ 'ΨΗΛΩΣΩ' ΑΝ ΒΑΛΩ 195/70 ΚΑΙ ΖΑΝΤΕΣ 15' ΠΟΣΑ ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ?
-
Ο χρήστης scooby έγραψε:
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΦΟΡΑΕΙ 185/70 R14 ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ 'ΨΗΛΩΣΩ' ΑΝ ΒΑΛΩ 195/70 ΚΑΙ ΖΑΝΤΕΣ 15' ΠΟΣΑ ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ?(γιατί είπαμε θέλεις να το ψηλώσεις? )
Η διάμετρος των τροχών σου είναι τώρα περίπου 614,6mm
Με την εναλλακτική διάσταση που λες, θα πάει στα 654mm. Η διαφορά είναι πολύ μεγάλη, κατά τη γνώμη μου δεν θα κερδίσεις τίποτα, θα χάσεις σε χρήμα, σε επιταχύνσεις, το ταχύμετρο σου θα δείχνει ό,τι θέλει και κατά 99% οι τροχοί θα βρίσκουν στους θόλους ή και στα ψαλίδια.
Don't do it.
Για τι αυτοκίνητο πρόκειται και τι θέλεις ακριβώς να πετύχεις? Θα βοηθούσε πολύ να δώσεις περισσότερα στοιχεία.
-
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΦΟΡΑΕΙ 185/70 R14 ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ 'ΨΗΛΩΣΩ' ΑΝ ΒΑΛΩ 195/70 ΚΑΙ ΖΑΝΤΕΣ 15' ΠΟΣΑ ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ?
[/quote]
Με κουφανες.................
Πρεπει να εισαι απο τους λιγους που θελουν να ψηλωσουν το αυτοκινητο τους,συνηθως ΟΛΟΙ θελουν να τα χαμηλωσουν, εκτος και αν εχεις καποιον ιδιαιτερο λογο, please tell us.................... -
Από τα συμφραζόμενα (scooby, 185/70/14) θα έλεγα ότι μάλλον πρόκειται για Ιmpreza 1.6 , ίσως και το station με τα κοντά. Αυτό θα δικαιολογούσε και την επιθυμία για αύξηση ύψους από το έδαφος.
Για το ερώτημα του φίλου δεν γνωρίζω να απαντήσω, σόρυ.
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΦΟΡΑΕΙ 185/70 R14 ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ 'ΨΗΛΩΣΩ' ΑΝ ΒΑΛΩ 195/70 ΚΑΙ ΖΑΝΤΕΣ 15' ΠΟΣΑ ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ?
Don't do it.
Εγώ δεν θα το απορρίψω εύκολα αρκεί να συνειδητοποιείς τι κάνεις.
Πιθανόν να μην περνάς ΚΤΕΟ! Επίσης πιθανόν το αυτοκίνητό σου να γίνεται επικίνδυνο για σένα και για όλους εμάς οπότε δικαίως δεν περνάς ΚΤΕΟ!
Η διαφορά σε περιφέρεια είναι σημαντική (γύρω στο 6,5%), σαν να μακραίνεις τη σχέση του διαφορικού. Συνεπάγεται ότι ελαττώνεις την διαθέσιμη ροπή άρα μειωμένες επιταχύνσεις και ρεπρίζ και δυσκολία σε ανηφόρες.
Το κοντέρ θα δείχνει ταχύτητα που θα μπορεί να είναι μικρότερη από την πραγματική άρα εύκολα θα σε γράφουν τα ραντάρ! Πχ ένα τέλειο κοντέρ που έδειχνε σωστά τώρα όταν δείχνει 100 πάς με 106,5 κοκ.
Αυξάνεις το βάρος (μη αναρτώμενη μάζα) με συνέπειες ύποπτες για τη συμπεριφορά του οχήματος ιδίως στις μεγαλύτερες ταχύτητες (οι ρόδες απογειώνονται πιο εύκολα).
Επηρεάζεις και ίσως χαλάς τη γεωμετρία του εμπρός συστήματος που σημαίνει ευστάθεια, τιμόνι κλπ.
Εκτός του ότι μπορεί να βρίσκει σε θόλους, σωληνάκια κλπ μπορεί, αν και αμφιβάλλω, να επηρεάζεται η λειτουργία των ηλεκτρονικών (ABS κλπ).
Ανεβάζεις το κέντρο βάρους ψηλότερα άρα αυξάνεις τις κλίσεις και μειώνεις την πρόσφυση σε στροφές. Βέβαια αυξάνεις και την απόσταση από το έδαφος κατά 3,94 εκατοστά (που υποθέτω είναι ο λόγος που το σκέφτεσαι).
Σε τζιπ η διαφορά ίσως είναι αποδεκτή (και μέσα στα όρια φυσιολογικής λειτουργίας αναρτήσεων κλπ) για αυτοκίνητο δρόμου όμως όχι. Ίσως μπορείς να βάλεις μακρύτερα ελατήρια με λιγότερους συμβιβασμούς και κινδύνους.
ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ & ΖΑΝΤΑΣ