Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ & ΖΑΝΤΑΣ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ & ΖΑΝΤΑΣ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    6
    77
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      scooby last edited by

      ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΦΟΡΑΕΙ 185/70 R14 ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ 'ΨΗΛΩΣΩ' ΑΝ ΒΑΛΩ 195/70 ΚΑΙ ΖΑΝΤΕΣ 15' ΠΟΣΑ ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        scooby last edited by

        ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΦΟΡΑΕΙ 185/70 R14 ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ 'ΨΗΛΩΣΩ' ΑΝ ΒΑΛΩ 195/70 ΚΑΙ ΖΑΝΤΕΣ 15' ΠΟΣΑ ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          scooby last edited by

          ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΦΟΡΑΕΙ 185/70 R14 ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ 'ΨΗΛΩΣΩ' ΑΝ ΒΑΛΩ 195/70 ΚΑΙ ΖΑΝΤΕΣ 15' ΠΟΣΑ ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vasilios last edited by

            Ο χρήστης scooby έγραψε:
            ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΦΟΡΑΕΙ 185/70 R14 ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ 'ΨΗΛΩΣΩ' ΑΝ ΒΑΛΩ 195/70 ΚΑΙ ΖΑΝΤΕΣ 15' ΠΟΣΑ ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ?

            (γιατί είπαμε θέλεις να το ψηλώσεις? )

            Η διάμετρος των τροχών σου είναι τώρα περίπου 614,6mm

            Με την εναλλακτική διάσταση που λες, θα πάει στα 654mm. Η διαφορά είναι πολύ μεγάλη, κατά τη γνώμη μου δεν θα κερδίσεις τίποτα, θα χάσεις σε χρήμα, σε επιταχύνσεις, το ταχύμετρο σου θα δείχνει ό,τι θέλει και κατά 99% οι τροχοί θα βρίσκουν στους θόλους ή και στα ψαλίδια.

            Don't do it.

            Για τι αυτοκίνητο πρόκειται και τι θέλεις ακριβώς να πετύχεις? Θα βοηθούσε πολύ να δώσεις περισσότερα στοιχεία.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • G
              gfon last edited by

              ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΦΟΡΑΕΙ 185/70 R14 ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ 'ΨΗΛΩΣΩ' ΑΝ ΒΑΛΩ 195/70 ΚΑΙ ΖΑΝΤΕΣ 15' ΠΟΣΑ ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ?

              [/quote]

              Με κουφανες.................
              Πρεπει να εισαι απο τους λιγους που θελουν να ψηλωσουν το αυτοκινητο τους,συνηθως ΟΛΟΙ θελουν να τα χαμηλωσουν, εκτος και αν εχεις καποιον ιδιαιτερο λογο, please tell us....................

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • S
                stefanos147 last edited by

                Από τα συμφραζόμενα (scooby, 185/70/14) θα έλεγα ότι μάλλον πρόκειται για Ιmpreza 1.6 , ίσως και το station με τα κοντά. Αυτό θα δικαιολογούσε και την επιθυμία για αύξηση ύψους από το έδαφος.

                Για το ερώτημα του φίλου δεν γνωρίζω να απαντήσω, σόρυ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης Vasilios έγραψε:

                  ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΦΟΡΑΕΙ 185/70 R14 ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ 'ΨΗΛΩΣΩ' ΑΝ ΒΑΛΩ 195/70 ΚΑΙ ΖΑΝΤΕΣ 15' ΠΟΣΑ ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ?

                  Don't do it.

                  Εγώ δεν θα το απορρίψω εύκολα αρκεί να συνειδητοποιείς τι κάνεις.
                  Πιθανόν να μην περνάς ΚΤΕΟ! Επίσης πιθανόν το αυτοκίνητό σου να γίνεται επικίνδυνο για σένα και για όλους εμάς οπότε δικαίως δεν περνάς ΚΤΕΟ!
                  Η διαφορά σε περιφέρεια είναι σημαντική (γύρω στο 6,5%), σαν να μακραίνεις τη σχέση του διαφορικού. Συνεπάγεται ότι ελαττώνεις την διαθέσιμη ροπή άρα μειωμένες επιταχύνσεις και ρεπρίζ και δυσκολία σε ανηφόρες.
                  Το κοντέρ θα δείχνει ταχύτητα που θα μπορεί να είναι μικρότερη από την πραγματική άρα εύκολα θα σε γράφουν τα ραντάρ! Πχ ένα τέλειο κοντέρ που έδειχνε σωστά τώρα όταν δείχνει 100 πάς με 106,5 κοκ.
                  Αυξάνεις το βάρος (μη αναρτώμενη μάζα) με συνέπειες ύποπτες για τη συμπεριφορά του οχήματος ιδίως στις μεγαλύτερες ταχύτητες (οι ρόδες απογειώνονται πιο εύκολα).
                  Επηρεάζεις και ίσως χαλάς τη γεωμετρία του εμπρός συστήματος που σημαίνει ευστάθεια, τιμόνι κλπ.
                  Εκτός του ότι μπορεί να βρίσκει σε θόλους, σωληνάκια κλπ μπορεί, αν και αμφιβάλλω, να επηρεάζεται η λειτουργία των ηλεκτρονικών (ABS κλπ).
                  Ανεβάζεις το κέντρο βάρους ψηλότερα άρα αυξάνεις τις κλίσεις και μειώνεις την πρόσφυση σε στροφές. Βέβαια αυξάνεις και την απόσταση από το έδαφος κατά 3,94 εκατοστά (που υποθέτω είναι ο λόγος που το σκέφτεσαι).
                  Σε τζιπ η διαφορά ίσως είναι αποδεκτή (και μέσα στα όρια φυσιολογικής λειτουργίας αναρτήσεων κλπ) για αυτοκίνητο δρόμου όμως όχι. Ίσως μπορείς να βάλεις μακρύτερα ελατήρια με λιγότερους συμβιβασμούς και κινδύνους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr