-
καποιος πρεπει να παρει καινουργιο αυτοκινητο!! Αυτο ειναι κακο αλλα και καλο!
Αφου ειστε καλα Ελσακι, ολα τα αλλα φτιαχνονται!
-
Ο χρήστης Έλσα έγραψε:
Συμπεράσματα:- Φοράμε πάντα ζώνες. Μας έσωσαν τη ζωή -κυριολεκτικά.
Η ζώνη μου έχει σώσει και τη δική μου ακεραιότητα σε αρκετά άσχημο χτύπημα που την είχα σίγουρα βαμμένη χωρίς τη ζώνη. Μάλιστα ήταν στον ίδιο δρόμο που τρακάρατε κι εσείς, αλλά τράκαρα με άλλον σε διασταύρωση (πολλά χρόνια πριν).
Φοράω ζώνη φανατικά από πιτσιρικάς και ειλικρινά δε βρίσκω ούτε ένα σοβαρό λόγο να μη φοράει κανείς, ακόμα και από εδώ μέχρι το περίπτερο, που λέμε.
Το ότι είστε καλά και δε χτύπησε κανείς άλλος μετράει πάνω απ' όλα, Έλσα!!
-
Έλσα περαστικά.Ερώτημα: το αυτοκίνητο είχε ESP;Και το ρωτώ γιατί φίλος που είχε παρόμοιο ατύχημα είχε ESP.Που το πάω;Οτι οι νόμοι της φυσικής είναι νόμοι της φυσικής.
-
Σας ευχαριστώ όλους!
Δεν είχε ESP το αμάξι.... -
Ο χρήστης Έλσα έγραψε:
To βράδυ της Κυριακής (Χριστούγεννα), γύρω στις 10, τρακάραμε. Οδηγούσε ο φίλος μου και ήμαστε με το αυτοκίνητό του. Δεν είχαμε πιει (θα πηγαίναμε μετά), γυρνάγαμε από Χαλκίδα και μπήκαμε στις Αφίδνες για μια βόλτα.
Πίσω από την πίστα του καρτ, Αγ.Στεφάνου- Καπανδριτίου νομίζω είναι ο δρόμος, έχει πολλές απότομες στροφές. Και εμείς μπήκαμε με περισσότερα χιλιόμετρα από όσο έπρεπε. Το αποτέλεσμα ήταν να μας πετάξει έξω, να μπούμε αντίθετο (ΕΥΤΥΧΩΣ δεν ερχόταν κανείς) και να σκάσουμε πάνω στη ρόδα ενός σταματημένου φορτηγού. Όλη η αριστερή πλευρά του αυτοκινήτου μπήκε μέσα, η οροφή τσάκισε και το αυτοκίνητο βγήκε off.
Εμείς βγήκαμε καλά (η αριστερή μου ωμοπλάτη και η βάση του αυχένα μου πονάει -προφανώς από τη ζώνη, αλλά αυτό δεν είναι τίποτα).
Περιμέναμε 1,5 ώρα την οδική βοήθεια να μας πάρει και κανένα μισάωρο ακόμα να το φορτώσει γιατί το αυτοκίνητο δεν κινιόταν, είχε μπλοκάρει ο τροχός και τελικά, γύρω στις 3 επιστρέψαμε....Συμπεράσματα:
- Φοράμε πάντα ζώνες. Μας έσωσαν τη ζωή -κυριολεκτικά.
- Οι βλακείες στο δρόμο (ήταν καθαρά δικό μας λάθος) πληρώνονται ακριβά.....
- Την επόμενη φορά που η κοπέλα/ γυναίκα σας ουρλιάξει 'κόψε, φοβάμαι' σκεφτείτε ότι εκτός από το να σας σπάει τα νεύρα, μπορεί και να σας σώζει τη ζωή. (Αν το έλεγα και εγώ, μπορεί και να την είχαμε γλιτώσει τη στούκα).
-
Είχε και μένα ο κολλητός μου τη στιγμή του, με το πρώην δικό μου Fabia.
Βρήκε πάγο γυρνώντας από Καστοριά στο δρόμο Καστοριάς-Κοζάνης και βγήκε λίγο στο χαντάκι, όπου υπήρχαν βράχια/πέτρες από κατολισθήσεις και χτύπησε προφυλακτήρα/ψυγείο. Το ψυγείο τρύπησε, οπότε αναγκαστικά Express Service.
Πάλι καλά που τους πήγε μέχρι Λάρισα και πηραν ΚΤΕΛ. Μεταφορά Αθήνα ούτε συζήτηση, ήταν γεμάτοι και το αυτοκίνητο απ' ότι έμαθα σήμερα το έφεραν.
-
Μια μαμά με τις δυο της κόρες κατάφεραν να αφήσουν την τελευταία τους πνοή στο 74 στην Θήβα καθώς η προσπέραση από τα δεξιά δεν βγήκε τελικά χτύπησαν στο κράσεπδο απογειώθηκαν πέρασαν στο αντίθετο και τουμπαρισμένοι πλέον μπήκαν κάτω από το ΚΤΕΛ Ευρυτανίας.....
Φίλος μου γυναικολόγος που σταμάτησε just after μου είπε ότι είδε τραγικό σκηνικό και ότι οι κολώνες του τζιπ δεν υπήρχαν .......
Μήπως πρόσεξε κανείς περί τι μάρκας τζιπ επρόκειτο???? -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Μήπως πρόσεξε κανείς περί τι μάρκας τζιπ επρόκειτο????Jimny, απ'ότι είδα...
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Μήπως πρόσεξε κανείς περί τι μάρκας τζιπ επρόκειτο????
Jimny, απ'ότι είδα...
Αυτο το αμαξι καλο και χρυσο σαν τζιπακι, αλλα ειναι κινδυνος θανατος σε συνθηκες ΕΟ με ταχυτητες >80 χλμ/ωρα.
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Μήπως πρόσεξε κανείς περί τι μάρκας τζιπ επρόκειτο????
Jimny, απ'ότι είδα...
Αυτο το αμαξι καλο και χρυσο σαν τζιπακι, αλλα ειναι κινδυνος θανατος σε συνθηκες ΕΟ με ταχυτητες >80 χλμ/ωρα.
Στο συγκεκριμένο πάντως, δεν έφταιγε το τζιπάκι...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Μήπως πρόσεξε κανείς περί τι μάρκας τζιπ επρόκειτο????
Jimny, απ'ότι είδα...
Αυτο το αμαξι καλο και χρυσο σαν τζιπακι, αλλα ειναι κινδυνος θανατος σε συνθηκες ΕΟ με ταχυτητες >80 χλμ/ωρα.
Στο συγκεκριμένο πάντως, δεν έφταιγε το τζιπάκι...
Είσαι σίγουρος????? Εγώ το τζιπ κατάλαβα ότι επιχειρούσε προσπέραση από δεξιά!!!!
-
Ευτυχώς ή δυστυχώς ο παράγοντας οδηγός θα καθορίζει πάντα το πόσο ασφαλές είναι ένα αυτοκίνητο.
-
Δεν έφταιγε το αυτοκίνητο που είναι ακατάλληλο για ΕΟ, αλλά η οδηγός, αυτό εννοώ.
-
Ο Krus φαντάζομαι ότι εννοεί ότι δεν έφταιγε το τζιπάκι ως αυτοκίνητο
Ο οποίος με πρόλαβε ... -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Δεν έφταιγε το αυτοκίνητο που είναι ακατάλληλο για ΕΟ, αλλά η οδηγός, αυτό εννοώ.Ασχημος συνδιασμός παντως ..πολυ ασχημος...
-
Μήπως πρόσεξε κανείς περί τι μάρκας τζιπ επρόκειτο????
Jimny, απ'ότι είδα...
μάλλον για terios έδειχνε - ότι είχε μείνει από αυτό.
-
Ο χρήστης staby1 έγραψε:
Μήπως πρόσεξε κανείς περί τι μάρκας τζιπ επρόκειτο????
Jimny, απ'ότι είδα...
μάλλον για terios έδειχνε - ότι είχε μείνει από αυτό.
Terios ήταν
(φάνηκε απο το κάλυμα της ρεζέρβας)Μία απο τα ίδια , όμως , με το Jimny , και άλλα πολλά οχήματα που το marketing ( ή ο υπερκαταναλωτισμός , διαλέγετε και ...αφήνετε) έχουν κατασκευάσει και σερβίρει : ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ !!!
Δεν γίνεται , ρε παιδιά να φάμε την σούπα με τα χέρια και τα παϊδάκια με το κουτάλι , ούτε να πάμε στα χιόνια με σαγιονάρα και στην παραλία με άρβυλο ..................
Το κάθε πράγμα στο καιρό του , και ο κολλιός τον Αύγουστο ή το κατάλληλο σκεύος για το κάθε φαγητό ..
Αποστόλης.
-
επιβεβαιώθηκε η ανάλυση των Hyundai
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... &start=150
Σύμφωνα με τη σείδα 50 του τρέχοντος τεύχους των 4Τ:
Αύξηση ατυχημάτων στο 1ο 9μηνο 2005 κατά 11,7% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2004
Μείωση νεκρών κατά 2,4% στο ίδιο διάστημα
Αύξηση τραυματιών κατά 11,3%
Μείωση βαριά τραυματιών κατά 2,4% (όσο και των νεκρών)
Ότι αυξάνονται τα ατυχήματα είναι λογικό, αφού αυξάνονται τα αυτοκίνητα (ποια απόσυρση; )
Ότι ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ οι νεκροί και βαριά τραυματίες σε ΑΥΞΗΣΗ τροχαίων, μόνο θετικό είναι και οφείλεται κατά πολύ στα ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ αυτοκίνητα. Ούτε οι δρόμοι βελτιώθηκαν, ούτε οι οδηγοί (ίδια και περισσότερα τροχαία έχουμε), ούτε φυσικά πιστεύει κανείς ότι σώθηκαν λόγω... ΕΚΑΒ
Επίσης, οι συνολικοί τραυματίες είναι περισσότεροι (προφανές), αλλά ΠΑΛΙ τα καινούρια αυτοκίνητα ΜΕΙΩΣΑΝ τους σοβαρά τραυματίες (εκτός κι αν πιστεύει κανείς ότι σε τόσο μεγάλο δείγμα ατυχημάτων, εκείνα του 2005 ήταν πιο 'ελαφρά')
Τροχαία 2005: 12919 (9μηνο)
Τροχαία 2004: 11562Στο ίδιο διάστημα προστέθηκαν... 220.000 καινούρια αυτοκίνητα στα περίπου 3,5 εκ. που κυκλοφορούν ήδη (περίπου 9% αύξηση, μικρότερη εκείνης των τροχαίων)
Τραυματίες (σύνολο) 2005: 18363 - 16.569 ελ.- 1794 βαρ.
Τραυματίες (σύνολο) 2004: 16720 - 14881 ελ. - 1839 βαρ.Ανά κάτοικο μειώθηκαν οι νεκροί, αλλά... πρωτοστατούμε στην Ευρώπη
-
Και για να μην ξεχνιομαστε... 21 τροχαια και 24 νεκροι ειναι ο φετινος απολογισμος.
Και του χρονου παιδια, καλη σαρακοστή -
mhn nomizete telika oti mono sthn ellada ginonte ayta.
vriskomai sthn madrith kai parakolou8ontas tis eidhseis xtes thn deytera to prwi, eipe oti eginan gryw sta 20 troxaia to sk me 21 nekrous..loipon afhnoun mono oi ellhnes thn teleytaia tous pnoh sthn asfalto.
epeidh etyxe kai kykloforhsa se e8niko tous dromo einai kai aytoi ta idia mhn pw kai xeirotera se odikh symperifora, mpasimata se allh lwrida teleytaia sigmh, erga polla stous dromous klp.klp.oxi oti allazei kati, apla gia na parogoriomaste
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ