επιβεβαιώθηκε η ανάλυση των Hyundai
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... &start=150
Σύμφωνα με τη σείδα 50 του τρέχοντος τεύχους των 4Τ:
Αύξηση ατυχημάτων στο 1ο 9μηνο 2005 κατά 11,7% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2004
Μείωση νεκρών κατά 2,4% στο ίδιο διάστημα
Αύξηση τραυματιών κατά 11,3%
Μείωση βαριά τραυματιών κατά 2,4% (όσο και των νεκρών)
Ότι αυξάνονται τα ατυχήματα είναι λογικό, αφού αυξάνονται τα αυτοκίνητα (ποια απόσυρση; )
Ότι ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ οι νεκροί και βαριά τραυματίες σε ΑΥΞΗΣΗ τροχαίων, μόνο θετικό είναι και οφείλεται κατά πολύ στα ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ αυτοκίνητα. Ούτε οι δρόμοι βελτιώθηκαν, ούτε οι οδηγοί (ίδια και περισσότερα τροχαία έχουμε), ούτε φυσικά πιστεύει κανείς ότι σώθηκαν λόγω... ΕΚΑΒ
Επίσης, οι συνολικοί τραυματίες είναι περισσότεροι (προφανές), αλλά ΠΑΛΙ τα καινούρια αυτοκίνητα ΜΕΙΩΣΑΝ τους σοβαρά τραυματίες (εκτός κι αν πιστεύει κανείς ότι σε τόσο μεγάλο δείγμα ατυχημάτων, εκείνα του 2005 ήταν πιο 'ελαφρά')
Τροχαία 2005: 12919 (9μηνο)
Τροχαία 2004: 11562
Στο ίδιο διάστημα προστέθηκαν... 220.000 καινούρια αυτοκίνητα στα περίπου 3,5 εκ. που κυκλοφορούν ήδη (περίπου 9% αύξηση, μικρότερη εκείνης των τροχαίων)
Τραυματίες (σύνολο) 2005: 18363 - 16.569 ελ.- 1794 βαρ.
Τραυματίες (σύνολο) 2004: 16720 - 14881 ελ. - 1839 βαρ.
Ανά κάτοικο μειώθηκαν οι νεκροί, αλλά... πρωτοστατούμε στην Ευρώπη