-
Φίλε ΤΟΝΥ τα αποτελέσματα και τους χρόνους τα βλέπουμε από δεκάδες sites και καλό είναι να μην τα ανεβάζουμε, ειδικά αν το κάνεις γρήγορα. Ήδη σου έφυγαν οι Loix, Kresta, Hirvonen, Warmbold, Galli etc..
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Πρώτα σχόλια!
Σαϊνθ πήγε αέρα σύμφωνα με τα σπλίτς στην τρίτη ε.δ.Σημείο αναφοράς για εμάς τους μεγαλύτερους ο SAINZ,Άρη.Πραγματικά πολύ μεγάλος οδηγός.
Τρία χρόνια μικρότερος μου! Σκέτο τζόβενο!!!
Αλλά άσχετα από την πλάκα , είναι πραγματικά πολύ σημαντικό το θέμα ηλικία , ειδικά στο Παγκόσμιο! Οι απαιτήσεις είναι τεράστιες και ο Σαίνθ δείχνει άλλη μιά φορά ότι είναι όντως από τους πιό σημαντικούς οδηγούς ραλύ που έχουν εμφανιστεί!
-
Πρώτο πρόβλημα για Markus & 307. Κόλλησε η 3η και η 4η, 4 χιλ πριν το τέλος της SS. Το έσπρωξαν για να πάει στο service.
-
Ο Gro δείχνει να κρατάει γερά και το 307 δείχνει άκρως ανταγωνιστικό.
Επίσης ο Solberg ανεβαίνει (λίγο).
Loeb, Sainz και Citroen αποδίδουν όπως αναμενόταν.
Οι Loix και Hirvonen αποδεικνύονται κατώτεροι των (έτσι κι αλλιώς χαμηλών) προσδοκιών μας.
Δεν μορώ να εξηγήσω την εκπληκτική εμφάνιση του Galli στην 3η ειδική και τον καταποντισμό του στην 4η (δεν αποκλείονται μικροέξοδος ή/και μηχανικό πρόβλημα).
Αυτός ο Kresta δεν ειν΄κακός -
Και για όσους ανησυχούσαν....η Natalie Baratt εγκατέλειψε ( ) στην SS3 απο μηχανικό πρόβλημα!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Και για όσους ανησυχούσαν....η Natalie Baratt εγκατέλειψε ( ) στην SS3 απο μηχανικό πρόβλημα!!Το γλωσσοφάγατε το κορίτσι!!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Και για όσους ανησυχούσαν....η Natalie Baratt εγκατέλειψε ( ) στην SS3 απο μηχανικό πρόβλημα!!ΚΡΙΜΑ.....
-
μην τρελλαθούμε κι όλας, πρωτιά απο τον 1ο αγώνα το 307... ας βγάλει το ραλλυ ζωντανό και βλέπουμε..
-
Ο χρήστης Castor έγραψε:
Peugeot και Γκρο ξεκινάνε δυναμικά. Ίσως και για να δούνε τις πραγματικές δυνατότητες τους. (αλήθεια φοράνε 4άρι κιβώτιο?)ΦΟΡΑΝΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ 5ΑΡΙ ΚΙΒΩΤΙΟ...
ΑΠΛΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΚΑΡΟΥΝ ΚΑΙ 4ΑΡΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ. -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Peugeot και Γκρο ξεκινάνε δυναμικά. Ίσως και για να δούνε τις πραγματικές δυνατότητες τους. (αλήθεια φοράνε 4άρι κιβώτιο?)
ΦΟΡΑΝΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ 5ΑΡΙ ΚΙΒΩΤΙΟ...
ΑΠΛΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΚΑΡΟΥΝ ΚΑΙ 4ΑΡΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.Νόμιζα ότι το είχαν ήδη ομολογκάρει!
-
De blepw akoma na apodidei o Petrakhs ki isws to xasei to paixnidi.Etsi ki allios mas exei synithisei sta skampanebasmata.
Alla as mhn ksexname oti trexei kai prwtos.Service B - After SS4
Petter Solberg
'Those two were fine and it was a clear run, being first on the road is a disadvantage though. There's a lot of snow and ice on the roads and at the front I don't have the benefit of being able to read the road and the markings left by competitors up ahead.' -
Ο χρήστης Castor έγραψε:
Νόμιζα ότι το είχαν ήδη ομολογκάρει!
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΟΜΟΛΟΓΚΑΡΕΙ ΗΔΗ...ΘΑ ΤΟ ΦΟΡΕΣΟΥΝ ΑΡΓΟΤΕΡΑ!
-
Μάλλον έτσι εξηγούνται οι χρόνοι του Solberg...............
Michelin (aiming to improve its current Monte hit rate of seven wins in the last 10 events) reckons that Citroens Carlos Sainz and Sebastien Loeb, plus Peugeots Marcus Gronholm and Fords Markko Martin have picked the intermediate option. Fords Francois Duval and Mitsubishis Gilles Panizzi have taken the intermediate option with one row of studs added, while Freddy Loix in the second 307 has chosen the wet-pattern racer.
So, if theres a big melt expect Loix to shine, if it stays very icy, Duval and Panizzi should be to the fore, while the rest are banking on a middle way
*Petter Solberg in the Subaru is believed to be on a lightly-studded Pirelli intermediate. *
-
Μου φαίνεται ότι τον ματιάσαμε τον Markus. Στην 6η ειδική έχασε 28,7' από τον Loeb.
Τι έγινε ρε παιδιά;
Προφανώς η επιλογή ελαστικών είναι καθοριστικότατη -
Είχε πολύ χιόνι και έβαλε ελαστικά χιονιού χωρίς όμως καρφιά...
O Loix πρέπει να είχε διαφορετικά ελαστικά, σύμφωνα με τον χρόνο του. -
Είναι άξιο θαυμασμού, το πως 'μαζεύει' τις θέσεις στην γενική ο SAINZ με την παλιά γνώριμη τακτική του!
-
Μου φαίνεται πάντως πως ότι γίνει θα γίνει ανάμεσα στους 4 πρώτους!
Απο εκει και πέρα...το χάος!!.....Βέβαια ράλυ είναι....και οι ανατροπές είναι ο κανόνας!!..........Θα δούμε!!! -
Eχει ανέβει η θερμοκρασία και λείωνουν τα χιονια και ο πάγος, και ο γκρο ήταν με λάστιχα πάγου χωρίς όμως studs, ενω ο Loix ήταν με βρόχινα που όπως αποδείχτηκε ήταν η σοφότερη επιλογή!!
-
Αν κατάλαβα καλά, στο WorldRallyNews έγαφε ότι το χιόνι και ο πάγος είχαν αρχίσει να λιώνουν σε μεγάλο ποσοστό και ο Loix είχε ελαστικά για βρεγμένο. Ισως έτσι δικαιολογείται ο χρόνος του.
-
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
Eχει ανέβει η θερμοκρασία και λείωνουν τα χιονια και ο πάγος, και ο γκρο ήταν με λάστιχα πάγου χωρίς όμως studs, ενω ο Loix ήταν με βρόχινα που όπως αποδείχτηκε ήταν η σοφότερη επιλογή!!Ήταν σοφότερη επιλογή μόνο για την 6η ειδική. Κέρδισε από τον Gro 23 δευτ. Στην 5η ειδική όμως έχασε 1+ λεπτό. Άρα;
ο Loeb εντυπωσιάζει αφού παραμένει σταθερός ψηλά ανεξαρτήτως χιονιού, πάγου, ή βρεγμένου.
WRC 2004- 1oς γύρος Ράλλυ Monte Carlo