Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WRC 2004- 1oς γύρος Ράλλυ Monte Carlo
    1. Home
    2. WRC
    3. WRC 2004- 1oς γύρος Ράλλυ Monte Carlo
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 4 / 8
    WRC
    38
    142
    449
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cmarin last edited by

      Φίλε ΤΟΝΥ τα αποτελέσματα και τους χρόνους τα βλέπουμε από δεκάδες sites και καλό είναι να μην τα ανεβάζουμε, ειδικά αν το κάνεις γρήγορα. Ήδη σου έφυγαν οι Loix, Kresta, Hirvonen, Warmbold, Galli etc..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        castor last edited by

        Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

        Πρώτα σχόλια!
        Σαϊνθ πήγε αέρα σύμφωνα με τα σπλίτς στην τρίτη ε.δ.

        Σημείο αναφοράς για εμάς τους μεγαλύτερους ο SAINZ,Άρη.Πραγματικά πολύ μεγάλος οδηγός.

        Τρία χρόνια μικρότερος μου! Σκέτο τζόβενο!!!

        Αλλά άσχετα από την πλάκα , είναι πραγματικά πολύ σημαντικό το θέμα ηλικία , ειδικά στο Παγκόσμιο! Οι απαιτήσεις είναι τεράστιες και ο Σαίνθ δείχνει άλλη μιά φορά ότι είναι όντως από τους πιό σημαντικούς οδηγούς ραλύ που έχουν εμφανιστεί!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cmarin last edited by

          Πρώτο πρόβλημα για Markus & 307. Κόλλησε η 3η και η 4η, 4 χιλ πριν το τέλος της SS. Το έσπρωξαν για να πάει στο service.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pastri last edited by

            Ο Gro δείχνει να κρατάει γερά και το 307 δείχνει άκρως ανταγωνιστικό.
            Επίσης ο Solberg ανεβαίνει (λίγο).
            Loeb, Sainz και Citroen αποδίδουν όπως αναμενόταν.
            Οι Loix και Hirvonen αποδεικνύονται κατώτεροι των (έτσι κι αλλιώς χαμηλών) προσδοκιών μας.
            Δεν μορώ να εξηγήσω την εκπληκτική εμφάνιση του Galli στην 3η ειδική και τον καταποντισμό του στην 4η (δεν αποκλείονται μικροέξοδος ή/και μηχανικό πρόβλημα).
            Αυτός ο Kresta δεν ειν΄κακός

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kouk last edited by

              Και για όσους ανησυχούσαν....η Natalie Baratt εγκατέλειψε ( ) στην SS3 απο μηχανικό πρόβλημα!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                castor last edited by

                Ο χρήστης kouk έγραψε:
                Και για όσους ανησυχούσαν....η Natalie Baratt εγκατέλειψε ( ) στην SS3 απο μηχανικό πρόβλημα!!

                Το γλωσσοφάγατε το κορίτσι!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης kouk έγραψε:
                  Και για όσους ανησυχούσαν....η Natalie Baratt εγκατέλειψε ( ) στην SS3 απο μηχανικό πρόβλημα!!

                  ΚΡΙΜΑ.....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikapos last edited by

                    μην τρελλαθούμε κι όλας, πρωτιά απο τον 1ο αγώνα το 307... ας βγάλει το ραλλυ ζωντανό και βλέπουμε..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης Castor έγραψε:
                      Peugeot και Γκρο ξεκινάνε δυναμικά. Ίσως και για να δούνε τις πραγματικές δυνατότητες τους. (αλήθεια φοράνε 4άρι κιβώτιο?)

                      ΦΟΡΑΝΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ 5ΑΡΙ ΚΙΒΩΤΙΟ...
                      ΑΠΛΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΚΑΡΟΥΝ ΚΑΙ 4ΑΡΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        castor last edited by

                        Ο χρήστης harriswrc έγραψε:

                        Peugeot και Γκρο ξεκινάνε δυναμικά. Ίσως και για να δούνε τις πραγματικές δυνατότητες τους. (αλήθεια φοράνε 4άρι κιβώτιο?)

                        ΦΟΡΑΝΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ 5ΑΡΙ ΚΙΒΩΤΙΟ...
                        ΑΠΛΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΚΑΡΟΥΝ ΚΑΙ 4ΑΡΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.

                        Νόμιζα ότι το είχαν ήδη ομολογκάρει!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          subwrc last edited by

                          De blepw akoma na apodidei o Petrakhs ki isws to xasei to paixnidi.Etsi ki allios mas exei synithisei sta skampanebasmata.
                          Alla as mhn ksexname oti trexei kai prwtos.

                          Service B - After SS4
                          Petter Solberg
                          'Those two were fine and it was a clear run, being first on the road is a disadvantage though. There's a lot of snow and ice on the roads and at the front I don't have the benefit of being able to read the road and the markings left by competitors up ahead.'

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης Castor έγραψε:

                            Νόμιζα ότι το είχαν ήδη ομολογκάρει!

                            ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΟΜΟΛΟΓΚΑΡΕΙ ΗΔΗ...ΘΑ ΤΟ ΦΟΡΕΣΟΥΝ ΑΡΓΟΤΕΡΑ!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Μάλλον έτσι εξηγούνται οι χρόνοι του Solberg...............

                              Michelin (aiming to improve its current Monte hit rate of seven wins in the last 10 events) reckons that Citroen’s Carlos Sainz and Sebastien Loeb, plus Peugeot’s Marcus Gronholm and Ford’s Markko Martin have picked the intermediate option. Ford’s Francois Duval and Mitsubishi’s Gilles Panizzi have taken the intermediate option with one row of studs added, while Freddy Loix in the second 307 has chosen the wet-pattern racer.

                              So, if there’s a big melt expect Loix to shine, if it stays very icy, Duval and Panizzi should be to the fore, while the rest are banking on a middle way…

                              *Petter Solberg in the Subaru is believed to be on a lightly-studded Pirelli intermediate. *

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pastri last edited by

                                Μου φαίνεται ότι τον ματιάσαμε τον Markus. Στην 6η ειδική έχασε 28,7' από τον Loeb.
                                Τι έγινε ρε παιδιά;
                                Προφανώς η επιλογή ελαστικών είναι καθοριστικότατη

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cmarin last edited by

                                  Είχε πολύ χιόνι και έβαλε ελαστικά χιονιού χωρίς όμως καρφιά...
                                  O Loix πρέπει να είχε διαφορετικά ελαστικά, σύμφωνα με τον χρόνο του.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thvarveris last edited by

                                    Είναι άξιο θαυμασμού, το πως 'μαζεύει' τις θέσεις στην γενική ο SAINZ με την παλιά γνώριμη τακτική του!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kouk last edited by

                                      Μου φαίνεται πάντως πως ότι γίνει θα γίνει ανάμεσα στους 4 πρώτους!
                                      Απο εκει και πέρα...το χάος!!.....Βέβαια ράλυ είναι....και οι ανατροπές είναι ο κανόνας!!..........Θα δούμε!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pavlos last edited by

                                        Eχει ανέβει η θερμοκρασία και λείωνουν τα χιονια και ο πάγος, και ο γκρο ήταν με λάστιχα πάγου χωρίς όμως studs, ενω ο Loix ήταν με βρόχινα που όπως αποδείχτηκε ήταν η σοφότερη επιλογή!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pastri last edited by

                                          Αν κατάλαβα καλά, στο WorldRallyNews έγαφε ότι το χιόνι και ο πάγος είχαν αρχίσει να λιώνουν σε μεγάλο ποσοστό και ο Loix είχε ελαστικά για βρεγμένο. Ισως έτσι δικαιολογείται ο χρόνος του.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            syele last edited by

                                            Ο χρήστης pavlos έγραψε:
                                            Eχει ανέβει η θερμοκρασία και λείωνουν τα χιονια και ο πάγος, και ο γκρο ήταν με λάστιχα πάγου χωρίς όμως studs, ενω ο Loix ήταν με βρόχινα που όπως αποδείχτηκε ήταν η σοφότερη επιλογή!!

                                            Ήταν σοφότερη επιλογή μόνο για την 6η ειδική. Κέρδισε από τον Gro 23 δευτ. Στην 5η ειδική όμως έχασε 1+ λεπτό. Άρα;

                                            ο Loeb εντυπωσιάζει αφού παραμένει σταθερός ψηλά ανεξαρτήτως χιονιού, πάγου, ή βρεγμένου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 4 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr