-
Γεια σας
Μην έχοντας την εμπειρία χρήσης αυτοκινήτου ηλικίας μικρότερης των 9 ετών, ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη σας για το πόσο μεγάλο ρόλο παίζουν οι παράγοντες εγγύηση και χλμ. για σέρβις και αλλαγής λαδιών στην αγορά ενός αυτοκινήτου.
Λίγο πιο συγκεκριμένα, για μια συγκρισούλα μεταξύ Peugeot 206 1.4 16v και Ford Fiesta 1.4 και 1.6:
ο νέος 16v της PSA στα 1.4 έχει 30.000 ή 2 χρόνια/15.000 για σέρβις και λάδια, ενώ οι 1.4 και 1.6 της Ford (Ζetec?) έχουν 20.000 ή 1 έτος/20.000 αντίστοιχα.
Οι εγγυήσεις για Peugeot είναι 2/12/3 και για Ford 5/6/1.
Πιστεύετε ότι αξίζει να δοθεί μεγάλη βαρύτητα κατά την αγορά αυτοκινήτου σε αυτά; Κατά πόσο επηρεάζουν το κόστος χρήσης;
-
Γεια σας
Μην έχοντας την εμπειρία χρήσης αυτοκινήτου ηλικίας μικρότερης των 9 ετών, ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη σας για το πόσο μεγάλο ρόλο παίζουν οι παράγοντες εγγύηση και χλμ. για σέρβις και αλλαγής λαδιών στην αγορά ενός αυτοκινήτου.
Λίγο πιο συγκεκριμένα, για μια συγκρισούλα μεταξύ Peugeot 206 1.4 16v και Ford Fiesta 1.4 και 1.6:
ο νέος 16v της PSA στα 1.4 έχει 30.000 ή 2 χρόνια/15.000 για σέρβις και λάδια, ενώ οι 1.4 και 1.6 της Ford (Ζetec?) έχουν 20.000 ή 1 έτος/20.000 αντίστοιχα.
Οι εγγυήσεις για Peugeot είναι 2/12/3 και για Ford 5/6/1.
Πιστεύετε ότι αξίζει να δοθεί μεγάλη βαρύτητα κατά την αγορά αυτοκινήτου σε αυτά; Κατά πόσο επηρεάζουν το κόστος χρήσης;
-
Γεια σας
Μην έχοντας την εμπειρία χρήσης αυτοκινήτου ηλικίας μικρότερης των 9 ετών, ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη σας για το πόσο μεγάλο ρόλο παίζουν οι παράγοντες εγγύηση και χλμ. για σέρβις και αλλαγής λαδιών στην αγορά ενός αυτοκινήτου.
Λίγο πιο συγκεκριμένα, για μια συγκρισούλα μεταξύ Peugeot 206 1.4 16v και Ford Fiesta 1.4 και 1.6:
ο νέος 16v της PSA στα 1.4 έχει 30.000 ή 2 χρόνια/15.000 για σέρβις και λάδια, ενώ οι 1.4 και 1.6 της Ford (Ζetec?) έχουν 20.000 ή 1 έτος/20.000 αντίστοιχα.
Οι εγγυήσεις για Peugeot είναι 2/12/3 και για Ford 5/6/1.
Πιστεύετε ότι αξίζει να δοθεί μεγάλη βαρύτητα κατά την αγορά αυτοκινήτου σε αυτά; Κατά πόσο επηρεάζουν το κόστος χρήσης;
-
Έχουν τη σημασία τους όταν τα οικονομικά είναι περιορισμένα και όταν γίνονται πολλά χλμ. ανά έτος.
Η Φορντ φαίνεται να καλύπτει καλύτερα τα αυτοκίνητά της από πλευράς εγγυήσεων.
Άσχετο,δεν ζήτησες τη γνώμη μας επί των αυτοκινήτων καθ'εαυτά,αλλά εγώ στη λέω !Πάρε Fiesta 1.6,αν σου αρέσει εμφανισιακά,νομίζω ότι είναι πολύ πιο ουσιαστικό αυτοκίνητο από το όμορφο 206. -
Δεν ήθελα να σας βάλω στη διαδικασία ακόμα μίας σύγκρισης, φαντάζομαι ότι τόσο καιρό που λειτουργεί το forum κάποια πράγματα ήδη θα τα έχετε βαρεθεί ευχαριστώ για τη γνώμη πάντως, είναι σημαντική!
Το αυτοκίνητο είναι για τη μητέρα μου η οποία κοιτάει εξωτερική εμφάνιση και έχει κολλήσει με το 206, και αισθάνομαι άσχημα να της στερήσω τη χαρά να οδηγεί κάτι που πραγματικά της αρέσει λέγοντάς της θεωρίες περί νεότητας μηχανικών μερών και αίσθηση οδήγησης.
Έχω οδηγήσει τo Fiesta και έχει να πει πολλά κατά τη γνώμη μου, αν και να σου πω την αλήθεια αυτοί οι ψηφιακοί δείκτες θερμοκρασίας και βενζίνης με ενοχλούν λιγάκι...
-
Για ποια νεότητα ακριβώς μιλάς? Αν αναφέρεσαι στον κινητήρα αυτός είναι ένας ΤU με δεκαξαβάλβιδη κεφαλή και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Και ο TU είναι τόσα χρόνια στην παραγωγή με συνεχείς βελτιώσεις αρά μπορεί να θεωρηθεί ( και είναι ) καθόλα αξιόπιστος.
Τώρα για το αν το Fiesta ειναι καλύτερο του 206 δεν ξέρω. Έχω οδηγήσει μόνο το 206 και το Polo ( παλιό ) και προτιμώ σαφώς το 206. Η επιλογή είναι δική σας και οτι και να είναι θα είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο αφού και τα δυο είναι πολύ καλά! -
Φίλε μου, δεν κατάλαβα τι εννοείς με την λέξη ουσία, αλλά εάν εννοείς οδική συμπεριφορά, μάλλον τα δύο αυτοκίνητα είναι εξίσου καλά. Απλά το Fiesta δεν θα πετάξει κώλο τόσο εύκολα όσο το 206 (αυτό για εμένα μπορεί να είναι κακό, για κάποιον άλλον κακό). Πάντως έχω οδηγήσει και Fiesta και αν εξαιρέσεις την συμπεριφορά στο όριο και ότι στο Fiesta ΔΕΝ υπάρχει footrest μοιάζουν πολύ...
Όσον αφορά την αξιοπιστία, το 206 μου (με σχεδόν 20χιλ.χλμ) είναι απολύτως αξιόπιστο, εάν εξαιρέσεις ένα πρόβλημα με την πόρτα (υπάρχει σχετικό θέμα στην ενότητα Τεχνικά θέματα - Βελτιώσεις). Το κακό είναι ότι στην σπάνε τα ηλεκτρονικά του (λέγε με Multiplex ).
Απ' όσο γνωρίζω πάντως (από συγγενείς με Ford) η Ford έχει πλέον άψογο συνεργείο (στην Θεσσαλονίκη ανοιχτό και απόγευμα!!!) και τα 5 χρόνια στα μηχανικά μέρη δεν είναι κάτι που παραβλέπεις εύκολα...Όχι ότι με την Lion έχω πρόβλημα, αλλά δεν τους έχω επισκεφθεί και πολλές φορές...
-
Απλά το Fiesta δεν θα πετάξει κώλο τόσο εύκολα όσο το 206 (αυτό για εμένα μπορεί να είναι κακό, για κάποιον άλλον κακό).
Όπως καταλαβαίνουμε, ο Μάρκος θέλει οπωσδήποτε ελάφρωμα ουράς.
Καλώς ή κακώς, φίλε Di0, η εξωτερική εμφάνιση παίζει πολύ μεγάλο ρόλο σε όλους μας, και ειδικά σε μια γυναίκα. Δεν νομίζω ότι το Φιέστα είναι κακό αυτοκίνητο (άσχετα αν δεν ταιριάζει σε μένα) αλλά αν η μητέρα σου θέλει το 206... Ούτε για το καταπληκτικό, όπως λένε, τιμόνι του Φιέστα θα ενδιαφερθεί ούτε για την ανάρτηση ακριβείας του. Είναι πάντως ωραία σύγκριση. Δεν μας είπες όμως, εσύ θα το βάζεις χέρι;;; Εκεί αλλάζουν πολλά πράγματα -
Φίλε markvag ναι το είδα το topic με το πρόβλημα στο 206 σου. Τι εννοείς με το ότι στη σπάνε τα ηλεκτρονικά του; Είναι πιο δύσκολο να βάλεις χέρι για απλές βλάβες, π.χ. ασφάλειες;
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ακούσει άσχημα για κανένα από τα δύο, και θέματα βλαβών πιστεύω είναι καθαρά θέμα τύχης, οπότε δε με επηρεάζει η μάρκα. Αυτό που εννοούσα στο προηγούμενο post λέγοντας 'νεότητα' είναι ότι το 206 κυκλοφοεί ήδη κάποια χρόνια και - πέρα από τις λογικές αναβθμίσεις - δεν παύει να αντιπροσωπεύει την τεχνογνωσία της εποχής εκείνης. Επίσης, οι TU είναι από το 1990 αν δεν κάνω λάθος στην παραγωγή, κάτι που μπορεί να μετράει υπέρ της αξιοπιστίας τους, αλλά και πάλι η τεχνολογική τους βάση βρίσκεται πολλά χρόνια πριν, όσο και να έχουν βελτιωθεί τα επιμέρους εξαρτήματά τους.
Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές και τα σχόλιά σας!!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Απλά το Fiesta δεν θα πετάξει κώλο τόσο εύκολα όσο το 206 (αυτό για εμένα μπορεί να είναι κακό, για κάποιον άλλον κακό).
Όπως καταλαβαίνουμε, ο Μάρκος θέλει οπωσδήποτε ελάφρωμα ουράς.
Δεν μας είπες όμως, εσύ θα το βάζεις χέρι;;; Εκεί αλλάζουν πολλά πράγματα
Εγώ θα το χρησιμοποιώ ελάχιστα, και έτσι κι αλλιώς έχω μάθει να 'παίζω' με αυτά που έχω - οδηγώ μια Corolla sedan 1.6 του 94 - και δεν έχω ούτε μεγάλες οδηγικές γνώσεις και απαιτήσεις προς το παρόν, οπότε δεν πρόκειται να πατήσω πόδι στην επιλογή, προτιμώ να το χαίρεται πραγματικά ο ιδιοκτήτης του, έστω και για αισθητικούς λόγους.
-
Και τα δύο είναι καλά σχολεία πάντως, από ότι έχω καταλάβει...Όσο για τις οδηγικές γνώσεις και ικανότητες είναι never-ending Μακάρι να το οδηγάς και εσύ. Μην ξεχνάς ότι όσα περισσότερα βλέπεις, τόσα περισσότερα ξέρεις να αντιμετωπίζεις. Αν ήταν στο χέρι μου, θα ήθελα να οδηγώ οτιδήποτε καινούριο βγαίνει, απλά και μόνο για εξάσκηση. Και δεν είμαι και κάνας χεράς, απλά θέλω να μαθαίνω συνέχεια.
-
Ο χρήστης Di0 έγραψε:
Φίλε markvag ναι το είδα το topic με το πρόβλημα στο 206 σου. Τι εννοείς με το ότι στη σπάνε τα ηλεκτρονικά του; Είναι πιο δύσκολο να βάλεις χέρι για απλές βλάβες, π.χ. ασφάλειες;Καλημέρα!
Κατ' αρχήν να ξεκαθαρίσω ότι ούτε κι εγώ είμαι κανένας χεράς. Απλά στο όριο προτιμώ την υπερστροφή, που πιστεύω ότι είναι πιο ασφαλής, αν ξέρεις πότε να την περιμένεις...και τι να κάνεις αν εμφανιστεί!
Όχι, δεν έχει παρουσιάσει καμία βλάβη! (Ευτυχώς...)
Απλά, ώρες ώρες δίνεις μια εντολή (πχ αλλαγή σταθμού) και περνάει ένα διάστημα μέχρι αυτό να γίνει... Και τις προάλλες δεν έπαιρνε μπροστά για λίγο (15 λεπτά), αλλά όσο μιλούσα με την οδική είπα να ρίξω μια μιζιά ακόμα και πήρε... Γενικώς αν και ούτε κι εγώ έχω ακούσει για ζημιές, τα ηλεκτρονικά του δίνουν μια αίσθηση παρόμοια με τα Windows... Πάντα περιμένεις να σου κολήσουν... Η λύση είναι παρόμοια: reboot Σβύνεις αυτό που έχει κολλήσει και το ξανανάβεις...Όσο για τον κινητήρα μου (1,6, 16ν - 110 άλογα) είναι πολύ ροπάτος και όσο δυνατός χρειάζεται και οι απαιτήσεις του για καύσιμο είναι περιορισμένες. Δεν γνωρίζω πως συμπεριφέρεται ο 1,4, αλλά έχω ακούσει ότι εκείνος είναι απλά ένας ψιλομέτριος κινητήρας (όπως και του Fiesta άλλωστε...)
Γιατί δεν πάτε μια βόλτα να οδηγήσετε και τα δύο και να καταλήξετε; (η Ford σίγουρα έχει test drive, η Peugeot πάντα λέει ότι δεν έχει διαθέσιμο αυτοκίνητο Μα όλοι οι πωλητές το ίδιο λένε;;; Ας μας πούνε ότι είναι ματζίριδες να συνεννοούμαστε!!! )
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Γιατί δεν πάτε μια βόλτα να οδηγήσετε και τα δύο και να καταλήξετε;
Πολύ σωστή παρατήρηση.
Πήγαινε με τη μητέρα σου και απαιτήστε ένα test drive και στα δύο αυτοκίνητα.Αυτή η πρώτη εντύπωση είναι και καθοριστική απο τον οδηγό-χρήστη οπότε η επιλογή θα είναι πιό εύκολη και ξεκάθαρη.
Μπορεί το FIESTA να έχει ένα σαφές πλεονέκτημα στο θέμα εγγύησης , αλλά και το 206 έχει αποδείξει ότι είναι αξιόπιστο αυτοκίνητο. -
Το επόμενο βήμα είναι πράγματι ένα test drive, αν και η μητέρα μου αφενός λίγη διαφορά θα καταλάβει (θα της φανούν όλα καλά), αφετέρου θα ξεχάσει ό,τι ίσως καταλάβει με το που βγει από το τουτού
Έχω οδηγήσει ήδη Fiesta 1.6 (υπό καθεστώς στρωσίματος) και ήταν πολύ καλό -ίσως να έλειπε κάτι χαμηλά. Έχω συνοδηγήσει σε 206 και δεν είχα παράπονο από την αίσθηση που πήρα. Θα ήθελα βέβαια να κάνω ολοήμερο test drive για να περάσω από γνωστές διαδρομές, να δοκιμάσω τα φώτα το βράδυ, να το πάω Αττική και Εθνική οδό, να δοκιμάσω θέρμανση, ξεκίνημα με κρύο κινητήρα και άλλα τέτοια. Για να μου λέτε όμως ότι οι αντιπροσωπείες της Peugeot 'δεν έχουν' 206 διαθέσιμο, μάλλον τυχερός θα είμαι απλά να το οδηγήσω λίγο
-
Ο χρήστης Di0 έγραψε:
Θα ήθελα βέβαια να κάνω ολοήμερο test drive για να περάσω από γνωστές διαδρομές, να δοκιμάσω τα φώτα το βράδυ, να το πάω Αττική και Εθνική οδό, να δοκιμάσω θέρμανση, ξεκίνημα με κρύο κινητήρα και άλλα τέτοια. Για να μου λέτε όμως ότι οι αντιπροσωπείες της Peugeot 'δεν έχουν' 206 διαθέσιμο, μάλλον τυχερός θα είμαι απλά να το οδηγήσω λίγοΚαλά, αυτό ούτε στην Αγγλία... Αν και δεν διαφωνώ με το σκεπτικό...
Πάντως και το 'test drive' που έχουν οι περισσότερες αντιπροσωπείες εδώ είναι απαράδεκτο. Τι να καταλάβεις σε μια βολτίτσα 20λεπτουδάκια (και πολύ λέω) με τον πωλητή από δίπλα;;; Αν και για να είμαι ειλικρινής στην Ford μου έλεγε συνέχεια: Πάτα το, μην το φοβάσαι!!! (συνέχεια όμως!!!) Στην Peugeot, είπαμε...δεν έχουν διαθέσιμο
-
Ζητώ συγνώμη που επαναφέρω το θέμα αυτό, απλά ήθελα να σας ενημερώσω ότι χθες έγινε η παραγγελία, και το όνομα αυτού...
SUZUKI Ignis 4x4 GL 1.3
Υπήρχε από την αρχή σαν πρόταση και τελικά επικράτησε λόγω κάποιων διαδρομών που γίνονται μερικές φορές το χρόνο σε δύσκολους δρόμους του Λασιθίου. Δεν είναι φθηνό, αλλά είναι λίγο διαφορετικό και είπαμε να το δοκιμάσουμε
Test drive δεν έγινε εμπιστεύτηκα τα τεστ των 4Τ, άλλωστε δε θα επηρέαζε την επιλογή....
Χλμ για σέρβις: 15.000, αλλαγή λαδιών: 7.500, εγγύηση 3/6/3
Δεν υπάρχει ετοιμοπαράδοτο και η εταιρία δε μπορεί να μας πει με βεβαιότητα πότε θα έρθει, κάνει παραλαβές κάθε τέλος του μήνα αλλά δεν ξέρει αν το αυτοκίνητο περιλαμβάνεται σε αυτές λίγο αντιεπαγγελματικό μου φάνηκε αλλά δε θέλαμε να αλλάξουμε επιλογή.
Η συνέχεια όταν έρθει
Εγγυήσεις - χλμ. σέρβις - η τελική επιλογή