-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ - ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
ΕΧΩ ΕΝΑ PUNTO 80 TOY 2000 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΕΞΗΣ:
ΣΤΙΣ 2000-2500 ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΜΙΚΡΟΔΙΑΚΟΠΕΣ. ΔΕΙΧΝΕΙ ΣΑΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΡΥΘΜΙΣΤΕΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ. ΠΡΙΝ ΑΠΟ 1000 ΧΛΜ ΕΚΑΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΜΠΕΚ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΜΟΝΟ 5000ΧΛΜ ΛΟΓΩ ΝΟΘΕΥΜΕΝΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ.
ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ;ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ - ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
ΕΧΩ ΕΝΑ PUNTO 80 TOY 2000 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΕΞΗΣ:
ΣΤΙΣ 2000-2500 ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΜΙΚΡΟΔΙΑΚΟΠΕΣ. ΔΕΙΧΝΕΙ ΣΑΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΡΥΘΜΙΣΤΕΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ. ΠΡΙΝ ΑΠΟ 1000 ΧΛΜ ΕΚΑΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΜΠΕΚ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΜΟΝΟ 5000ΧΛΜ ΛΟΓΩ ΝΟΘΕΥΜΕΝΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ.
ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ;ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ - ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
ΕΧΩ ΕΝΑ PUNTO 80 TOY 2000 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΕΞΗΣ:
ΣΤΙΣ 2000-2500 ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΜΙΚΡΟΔΙΑΚΟΠΕΣ. ΔΕΙΧΝΕΙ ΣΑΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΡΥΘΜΙΣΤΕΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ. ΠΡΙΝ ΑΠΟ 1000 ΧΛΜ ΕΚΑΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΜΠΕΚ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΜΟΝΟ 5000ΧΛΜ ΛΟΓΩ ΝΟΘΕΥΜΕΝΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ.
ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ;ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!
-
Τι σχέση έχουν οι βαλβίδες με τις διακοπές δεν καταλαβαίνω! Αν είναι κλειστό το διάκενο των βαλβίδων και αυτές δεν πατάνε τότε το αμάξι τρέμει σε ΟΛΕΣ τις στροφές και όχι μόνο σε συγκεκριμένες. Κάποιοι κύλινδροι δεν έχουν συμπίεση. Στο αμάξι σου βέβαια δεν γίνεται αυτό γιατί είναι υδραυλικές και δεν ρυθμίζουν αλλά θέλω να εξηγήσεις τι εννοείς πάει σαν να έχει αρυθμιστες βαλβίδες.
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ!
ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΕΚΑΝΑ ΑΡΚΕΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ, ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΑΛΛΑ ΕΊΤΕ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΕΙΤΕ ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΟ ΓΚΑΖΙ. ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΤΑ. ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΤΗΝ SPICAR, ΤΟ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ, ΜΕΤΡΗΣΑΝ ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΟΗ ΤΟΥ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΚΑΙ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΟΚ.
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΑΦΗΝΕΙΣ ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΑΤΑΣ.
ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΥΠΟΨΗ ΣΟΥ ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΟΥΣΕΣ
Thank's! -
Simdion, και εγω το 80αρι εχω... και ναι ειχα και εγω ιδια εμπειρια με σενα για μια περιοδο! Δεν μπηκα στον κοπο να το ψαξω, απλα το φαινομενο εξαφανιστηκε μονο του. Βασικα η μονη μου υποψια θυμαμαι πως ηταν η ποιοτητα της βενζινης.
Για σκισε το λιγακι να ξεμπουκωσει... καμια φορα πιανει
-
φιλος ειχε αντιστοιχο προβλημα με ενα felicia.. τα ειχε μετρησει ολα και του ειχαν βγει οκ! ειχε βαλει και καθαριστικο για τα μπεκ, αλλα το προβλημα εξακολουθουσε!
Μια μερα, τον ειχα μπροστα μου στην κατεχακη και στην ανηφορα σε αλλαγη ταχυτητας, μου ηρθε ενα μαυρο συννεφο ουτε ταριφας τετοιο πραγμα!!
Κανε κατι αντιστοιχο..
ριξε και παλι μια ματια στα μπουζι σου να δεις τι γινεται! -
ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΜΕΝΟ ΜΠΕΚ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ.
-
Έχω την εντύπωση , από όσα αναφέρεις , πως το αυτοκίνητό σου έχει
πρόβλημα με την αντλία βενζίνης (ηλεκτρική , εμβαπτισμένη στο ρεζερβουάρ). Έλεγξέ τοΑποστόλης.
-
Από τη νοθευμένη βενζίνη και μετά...άλλαξες φίλτρο βενζίνης; Πολύ πιθανό να έχει βουλώσει.
-
Μήπως αισθητήρας λ; Έχω οδηγήσει αυτοκίνητο με τη συμπεριφορά που αναφέρεις και ήταν αυτό το πρόβλημα
-
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Από τη νοθευμένη βενζίνη και μετά...άλλαξες φίλτρο βενζίνης; Πολύ πιθανό να έχει βουλώσει.Δέν έχει ............ φίλτρο βενζίνης , ΔΥΣΤΥΧΩΣ .......
Έχει ένα κάτι τι σαν 'σκουπάκι' , ενσωματωμένο στην αντλία βενζίνης.
Έβαλες .....'λάθος' βενζίνη , την ....'έκανες'
Πήρες την αντλία 'στα χέρια' .......Ελπίζω να μην έχει συμβεί κάτι τέτοιο στον φίλο μας .
Αποστόλης.
-
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Έχω την εντύπωση , από όσα αναφέρεις , πως το αυτοκίνητό σου έχει
πρόβλημα με την αντλία βενζίνης (ηλεκτρική , εμβαπτισμένη στο ρεζερβουάρ). Έλεγξέ τοΑποστόλης.
Μπορείς να βγάλεις την αντλία βενζίνης (σηκώνοντας το πίσω κάθισμα θα ξεβιδώσεις ένα στρογγυλό panel , η αντλία έχει ένα μεγάλο στρογγυλό παξιμάδι περιφεριακά που λύνει με τα δύο χέρια, προσοχή στα quick release σωληνάκια της βενζίνης γιατί είναι πλαστικά και σπάνε εύκολα , μην ξεχάσεις τη φίσα ) και έτσι μπορείς να την καθαρίσεις από βρωμιές. Μετά με ένα δυνατό φως ρίξε μια ματιά μέσα στο ρεζερβουάρ , εάν δεις βρωμιές - λάσπη ή το χρώμα της βενζίνης λαμπειρίζει περίεργα ή βλέπεις κάτι σαν μουντό σύννεφο μέσα στη βενζίνη (ένδειξη νερού) τότε θέλει καθάρισμα το ρεζερβουάρ
-
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Από τη νοθευμένη βενζίνη και μετά...άλλαξες φίλτρο βενζίνης; Πολύ πιθανό να έχει βουλώσει.
Δέν έχει ............ φίλτρο βενζίνης , ΔΥΣΤΥΧΩΣ .......
Έχει ένα κάτι τι σαν 'σκουπάκι' , ενσωματωμένο στην αντλία βενζίνης.
Έβαλες .....'λάθος' βενζίνη , την ....'έκανες'
Πήρες την αντλία 'στα χέρια' .......Ελπίζω να μην έχει συμβεί κάτι τέτοιο στον φίλο μας .
Αποστόλης.
Μάλλον είναι φως φανάρι τότε....
-
Πέρα από 'χάλια' βενζίνη ψάξε μήπως είναι αισθητήρας λ. . Ειχα τα ίδια συμπτωματα με ενα ibiza 1,6 και ήταν χαλασμένος ο λ.
-
Για να καταλάβετε τις διακοπές θα πω τα εξής:
Όταν πατάμε τέρμα γκάζι (γεμίζουμε μία ταχύτητα δηλαδή) και ξαφνικά το αυτοκίνητο ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ μειώνει την απόδοσή του είναι ΠΟΣΟΤΗΤΑ-ΠΙΕΣΗ βενζίνης.Βλέπεις βουλωμένο φίλτρο ή πεθαμένη αντλία.
Όταν εκεί που πάει κανονικά κάνει απότομες διακοπές(σαν λόξυγγα) είναι ρεύμα υψηλής. Συνήθως τις κάνει σε φορτίο. Δοκιμάζεις σε μία ανηφορίτσα με 3η και 40 και πολύ λίγο γκάζι, ίσα που να πηγαίνει. Τότε συνήθως εμφανίζονται και είναι κάποιο μπουζοκαλώδιο που 'σκάει' έξω ή κάποιο μπουζί. ΣΤΑΤΙΚΑ μπορεί να φανεί,όχι πάντα και όχι σε όλα τα αυτοκίνητα, αν το αμάξι το αφήσεις να δουλεύει πολύ ώρα και ανεβεί η θερμοκρασία του.
Μπεκ τώρα αν είναι το αμάξι θα δουλεύει σε ΌΛΕΣ τις στροφές ανώμαλα και όχι όποτε του καπνίσει, από το ρελαντί ακόμα θα τρέμει τ'αμάξι.
Αυτά μπορώ να πω για να καταλαβαίνετε τι γίνεται πάνω κάτω. Φυσικά ένας έμπειρος μηχανικός ή καλύτερα καρμπυρατερτζής με μία βόλτα θα το καταλάβει!
Φιλικά -
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ. ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΠΑΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΟΥ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΜΠΟΥΖΟΚΑΛΩΔΙΑ. ΜΟΛΙΣ ΕΧΩ ΝΕΩΤΕΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ.
ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ! -
επειδη ειμαι νεος στο φορουμ τωρα ειδα το μυνημα. αν δεν το εχεις φτιαξει ακομα - αν και σου ευχομαι να ειναι ολα οκ - να ξερεις οτι κατα 90% ειναι αισθητηρας λ.
-
Έχεις κάποια προσωπική εμπειρία ή έτσι το πέταξες;
Το λέω γιατί:
Συνήθως η βλάβη στο Λ ανάβει λαμπάκι Check engine ή ακόμα και αν δεν ανάψει ανιχνεύεται και καταχωρείται στο DTC και το αμάξι έχει καυσαέρια-αυξημένη κατανάλωση. Άσε που οι διακοπές από Λ έχει μεγαλύτερη διάρκεια από του ρεύματος. -
Τελικά μετά απο επίσκεψη στον μηχανικό μου, αφου το αυτοκίνητο συνδέθηκε με τον εγκέφαλο και έγινε κάποια 'αναβάθμιση', και καθαρίστικαν τα μπουζί όλα έιναι ΟΚ. Δέν ήταν η αντλία του καυσίμου,ούτε ο αισθητήρας λ, ούτε τα μπουζοκαλώδια ούτε κάτι παρόμοιο
Πάντως ευχαριστώ όλους για τις παρατηρήσεις.
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ FIAT PUNTO 80