-
Οπότε ποιές ειναι οι εμπειρίες σου από το Βουνό με το Panda.
Βενζίνη ή Multijet έχεις ?
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Οπότε ποιές ειναι οι εμπειρίες σου από το Βουνό με το Panda.Βενζίνη ή Multijet έχεις ?
Δυστυχώς είχα πάει με το Πατζέρο (Βραγγιανά του δήμου Αχελόου ),δύσκολα κομμάτια για το Panda… (λόγω βάρους ) . Το δικό μου είναι βενζίνη . Τις πρώτες μου εμπειρίες τις έχω αναφέρει στο φόρουμ . Γενικά πάντως , το έχω ερωτευθεί.
-
Με το club τι γίνεται;
Υπάρχει κάποιος που να μπορεί να φτιάξει κάποια σελίδα και να μπορούμε να έχουμε ένα φόρουμ και εκεί;Σε πολύ λίγες μέρες θα έχω επιτέλους το multijet. Είναι στην έκθεση και περιμένει τα χαρτάκια του.
Λέω να φτιάξω κανα βιντεάκι να στείλω για όσους το σκέφτονται...Είμαι σίγουρος ότι θα το σκεφτούν πολύ σοβαρά μόλις το δουν. -
Δημήτρη και το δικό μου Panda Climbing έρχεται την ερχόμενη εβδομάδα.
Ανυπομονώ!!!Φίλε Χρήστο (ingegnere) εάν θέλεις στείλε μου και εσύ τα στοιχεία σου (ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο, e-mail, περιοχή διαμονής και επάγγελμα) καθώς φτιάχνω μία λίστα με κατόχους Panda (κυρίως τετρακίνητα) την οποία θα σας στείλω και με e-mail. Αρχικός μας στόχος είναι να κανονίσουμε μία συνάντηση για να γνωριστούμε από κοντά.
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Με το club τι γίνεται;
Υπάρχει κάποιος που να μπορεί να φτιάξει κάποια σελίδα και να μπορούμε να έχουμε ένα φόρουμ και εκεί;Υπομονή και όλα θα γίνουν.
Όπως είπε και ο Άλεξ, προτεραιότητα έχει η συνάντηση.Καλορίζικο!
-
Ο χρήστης alexcliors έγραψε:
Δημήτρη και το δικό μου Panda Climbing έρχεται την ερχόμενη εβδομάδα.
Ανυπομονώ!!!Φίλε Χρήστο (ingegnere) εάν θέλεις στείλε μου και εσύ τα στοιχεία σου (ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο, e-mail, περιοχή διαμονής και επάγγελμα) καθώς φτιάχνω μία λίστα με κατόχους Panda (κυρίως τετρακίνητα) την οποία θα σας στείλω και με e-mail. Αρχικός μας στόχος είναι να κανονίσουμε μία συνάντηση για να γνωριστούμε από κοντά.
Άντε Καλορίζικα και καλοτάξιδα παιδιά.
Φίλε Άλεξ σου έστειλα pm (προσπάθησα πολύ…)
-
Σήμερα ήρθε και το 4x4 Multijet του συνεργάτη μου. Θα τελειώσει και η διαδικασία με τα χαρτάκια του και την άλλη βδομάδα θα το έχουμε...στην αγκαλιά μας!
Ανυπομονώ να οδηγήσω και τα δύο!
ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ! -
Καλησπερα
Εμενα ηρθε την Παρασκευη και απο τοτε ειμαι σε in love mode
Ειναι απλα καταπληκτικο, αγαπησιαρικο και αααπλα δεν εχω λογια.
Εχω πει και στον Αλεξη οτι θελω να πω 2 πραγματακια για την παραλαβη και για το στρωσιμο αλλα ακομα δεν εχω προλαβει λογω δουλειας.Κανονιστε για συναντηση
-
Καλησπερα.
Ειχα πει πως θα εγραφα μερικα πραγματα σχετικα με την παραδοση και τα πρωτα χλμ των Panda μας.
Το δικο μου το παρελαβα την Παρασκευή που μας περασε από την Λαμδα. Το αυτοκινητο να ξερετε ότι όταν φτασει στον dealer εχει περασει το pdi του και την αποκερωση του. Στον dealer μπαινει ο συναγερμος (o εργοστασιακος) και αν εχει μεινει καιρο ξαναπλενεται και του βγαζουν τυχον υπολοιματα από κερια κτλπ.
Στο δικο μου ειχαν μεινει καποια υπολοιματα από κερια (κοιταχτε καλα κοντα στις μπαρες της οροφης και στις γωνιες) που ο πιτσιρικας που θα τα καθαρισει 99% θα βαρεθει να το παλεψει.
Καντε έναν καλο, μα καλο ελεγχο για τυχον γδαρσιματακια βουλιτσες κτλπ.
Οτιδηποτε βρειτε που δεν σας αρεσει συμπληρωστε το στην φορμα παραλαβης και μην μεινετε στο ελα εσυ και θα το κανονισουμε.. Προσοχη μην λειπει το climbing σηματακι (στο δικο μου ελειπε) και κοιταχτε να σας εχουν συνδεσει το πισω φως στο πορτ μπαγκαζ. Σε άλλες χωρες, υπαρχει σε άλλες απλα δεν το εχουν συνδεσει. Η καλωδιωση παντως είναι ετοιμη. Τσεκαρετε τα λαδια (SOS) και κοιταχτε μην κουνιουνται οι μπαρες της οροφης. Το rcd εγω το αλλαξα από την πρωτη μερα και πηρα σαν ανταλλακτικο την απλη θhκη του dynamic. Παντως από πισω παιρνει ανταπτορα για να βγαλετε γραμμη για mp3 player. ΑΑΑ όλα τα καινουρια ερχονται με τα Pirelli Winter τα οποια είναι για εμενα κλaσεις καλυτερα από τα dueler
Παμε τωρα στα πρωτα βηματακια του. Στην παραδοση μου ειπανε να μην ξεπερναω για τα πρωτα 1000 χλμ τις 2.000 στροφες με 1η και 2α . Από ότι ειδα όταν αλλαζεις τοσο χαμηλα το μοτερακι κρεμαει πολύ και πιο πολύ νιωθω ότι ζοριζεται παρα ότι του κανει καλο. Το οριο αυτό το εχω μετατοπισει κοντα στις 2.300 και κατι ψιλα.για ολες τις ταχυτητες. Επεισης μου ειπανε ότι στο ταξιδι δεν πρεπει να ξεπερναω τα 110 χλμ το οποιο όμως θεωρω ότι είναι αρκετα υψιλο σε συναρτηση με τις σροφες του μοτερ.. Παντως να αποφευγετε το σταθερο γκαζι πχ στην Αττικη Οδο με 90 σταθερα ωρα.. και καλο είναι να αποφευγεται το γκαζι πχ με 3η από πολύ χαμηλα..
Εγω μετα τα 150 χλμ αρχισα να νιωθω το κιβωτιο να γινεται πιο μαλακο, ο συμπλεκτης να στρωνει σαν αισθηση και γενικα ειδα ολο το αυτοκινητακι να αλλαζει σιγα σιγα. Δυστυχως στην μια βδομαδα που το εχω εκανα μονο 500 χλμ και δεν προλαβα να βγω πιο εξω από την Αττικη. Πρωτη μερα παντως πηγα μια βολτουλα από Αγιο Κωσταντινο ( βραδυ με βροχη ) από Λαυριο προς Σουνιο και εριξα πολύ γελιο, η τετρακινηση μου μαζευε τα μουτρα και με ξαναεβαζε στο παιχνιδι με την φορα.. Anyway.
Ελπιζω να μην σας κουρασα. Σιγουρα θα ξεχασα πολλα, οποτε αν σε κατι μπορω να βοηθησω, εδώ ειμαι…Αλεξη με το καλο να το παρεις. Η λιστα με τα extra είναι ότι ηθελα να βαλω και εγω αλλα δεν μπορουσα να περιμενω..τοσο ρε γαμωτ.
Χρηστο μου, ακομα δεν προαλαβα να σε παρω ένα τηλ συγνωμη..
Με το καλο και στον αλλο Χρηστο και Δημητρη να παρουν τα multijet τους.
Να στε καλα και με το καλο να βρεθουμε και από κοντα.
Γιωργος. -
ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ
και εγώ όταν το παρέλαβα τους ξέχασα όλους
-
reddragon, σου είπαν από την αντιπροσωπία να μην ξεπερνάς τις 2000 στροφές;;;;;
-
Πήρα το Multijet...
Πρώτες εντυπώσεις:
Καταρχήν είναι υπέροχο να είσαι μέσα. Δείχνει πολύ μεγαλύτερο άνετο και παρα πολύ ήσυχο. Με κλειστά παράθυρα και ταχύτητες γύρω στα 100-120 δεν ακούγεται τίποτα μέσα. Αυτά όμως τα ξέρετε γιατί είναι ίδια με την βενζίνη.
Οι διαφορές είναι κάτω από το καπώ.
Γυρνάς τον διακόπτη και το αμαξάκι παίρνει αμέσως μπρος. Ακούγεται σαν ένα απλό ντιζελάκι κρύβοντας την τεχνολογία του κινητήρα του. Το τούρμπο μπαίνει μετά τις 2000στροφές/λεπτό και τραβάει σχετικά καλά.
Στα 100χλμ που το έκανα τις πρώτες ώρες μετά την παραλαβή δεν μπορώ να πώ ότι ενθουσιάστηκα όμως. Η μέση κατανάλωση είναι στα 5,2λ/100χλμ.Το γκάζι του δεν έχει καμία σχέση με της βενζίνης. Θέλει παραπάνω πάτημα και γενικά η αίσθησή του είναι κάτι που πρέπει να συνηθίσεις σαν πρωτάρης οδηγός.Ενώ χωρίς να πατάς γκάζι έχει τόσο ροπή που σε ξεκινάει και βίαια μάλιστα στην συνέχεια πατάς λίγο παραπάνω σε σχέση με την διαδρομή που θα έκανε το πόδι σου σε ένα βενζινοκίνητο. Νομίζω ότι πρέπει οπωσδήποτε να του κάνω καμιά 3000χλμ για να αρχίσει να ζωντανεύει και να φέρνει τα νούμερα εκεί που πρέπει. Το νιώθω κάπως σφικτό. Δεν θα γράψω τίποτε άλλο για την μηχανή μέχρι να το στρώσω.Πάντως από εντελώς άδειο τεπόζιτο μέχρι να γεμίσει και να δεις πετρέλαιο στην τάπα χρειάστηκαν λιγότερο από 28ευρώ δηλαδή λιγότερο από 32λίτρα κάτι που είναι πολύ καλό. Και αν πραγματοποιήθει και ο ισχυρισμός του trip computer που μου έδινε 810χλμ μέχρι να τελειώσει δεν θα είναι άσχημα...Τα φρένα είναι εξαιρετικά και ακόμα δεν κατάφερα να ενεργοποιήσω το ABS(δεν χρειάστηκε).
Τα μόνα αρνητικά σημεία, που για μένα έχουν σημασία, είναι ότι το ραδιόφωνο δεν δουλεύει αν δεν είναι ανοιχτός ο διακόπτης και το ίδιο και ο αναπτήρας. Και μιας και στα υπερατλαντικά που κάνω με αυτοκίνητα έχει σημασία να μπορώ να τροφοδοτώ συσκευές(MP3 HD και DVD portable) είναι ένα πρόβλημα για μένα.Κάτι μου λέει ότι κάποιους θα αγγαρέψω για αυτά τα πραγματάκια.
Στα αρνητικά και η πλαφονιέρα που δεν έχει ξεχωριστό φωτάκι για τον συνοδηγό και ήταν κάτι που είχα συνηθίσει στα δυο προηγούμενα Punto που είχα(και δεν το πρόσεξα όταν το παρήγγειλα).
Και για όσους θα ήθελαν να διαβάσουν κάτι από το βιβλίο του κατασκευαστή έρχεται το τελικό χτύπημα. Στο ελληνικό βιβλίο δεν αναφέρεται το multijet παρά μόνο το 1.1 και 1.2....αυτά τα λίγα. Πάω να του κάνω καμιά 2000χλμ για το Σαβ/κο να ξελαμπικάρω λιγάκι...
Καλά χλμ σε όλους!
-
Κατ΄αρχάς, καλορίζικο σε όλους παιδιά, καλά και αξιόπιστα (αυτό είναι παραπάνω από σίγουρο) χιλιόμετρα.
Ο χρήστης reddragon έγραψε:
και κοιταχτε να σας εχουν συνδεσει το πισω φως στο πορτ μπαγκαζ. Σε άλλες χωρες, υπαρχει σε άλλες απλα δεν το εχουν συνδεσει. Η καλωδιωση παντως είναι ετοιμη.Αυτό γνωρίζεις αν ισχύει και στα απλά; Έριξα μια ματιά στο πορτ μπαγκάζ σήμερα το πρωί, και δεν είδα κάτι. Πού καταλήγει η καλωδίωση;
-
ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ και το δικό σου φίλε Puntofato . Αυξανόμαστε τις τελευταίες μέρες ...
810 χλμ. Αυτονομία ? ΟΥΑΟΥ !!!!!!. Τσάμπα ταξίδια… (τυχερέ ).
Όσον αφορά το βιβλίο , αυτό που έχω εγώ έχει το diesel , αλλά δεν έχει το 4Χ4 .Κάτι έχουν μπερδέψει στη Φίατ μου φαίνεται.Και κάτι off topic : Η Πορταριά ματαιώθηκε (έχω πάλι εργοτάξιο ) και μετά από 20 μέρες έβαλα μπροστά την Άλφα γιατί ένοιωσα ξανά αλφίστας .Ο λόγος ? Είδατε την 8c?
-
Νεότερα για το καμάρι μου...
Μετά από 650 χλμ η αίσθηση στο γκάζι βελτιώνεται και η κατανάλωση είναι από 4,4 μέχρι και 5,07 λ/100χλμ(Η τελευταία να γίνεται μετά από πλακώματα με έναν φίλο για να δοκιμάσουμε την ροπή). Το αμαξάκι μου έδειξε τα δοντάκια του σε μικρές κοντρίτσες ενώ στο κοντεράκι του έδειξε 180χλμ/ώρα. Όλα αυτά σε συνθήκες ησυχίας στην καμπίνα.
Το μόνο πρόβλημα που παρατήρησα αφορά το οικονομόμετρο του Trip computer όταν είναι στο instant consumption, που ώρες ώρες δείχνει ό,τι θέλει. Πχ είσαι σε κατηφόρα με ταχύτητα να σε φρενάρει και αυτό έδειχνε 12λ/100χλμ!!!Θα ενημερώσω την Fiat γι'αυτό από Δευτέρα...
Αλήθεια το βενζινοκίνητο πόσα χλμ βγάζει από το ντεπόζιτό του. Το έχει δοκιμάσει κανένας;
Είναι αλήθεια ότι έχει πολύ μικρό ντεπόζιτο πάντως.Αυτά...
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Το μόνο πρόβλημα που παρατήρησα αφορά το οικονομόμετρο του Trip computer όταν είναι στο instant consumption, που ώρες ώρες δείχνει ό,τι θέλει. Πχ είσαι σε κατηφόρα με ταχύτητα να σε φρενάρει και αυτό έδειχνε 12λ/100χλμ!!!
Υπάρχει κάποια υστέρηση στην στιγμιαία κατάλωση.. δηλαδή εαν είσαι σε ανηφόρα και μετά κατηφόρα, στην κατηφόρα για καμία 15αριά sec θα σου δείχνει ακόμα την υψηλή κατανάλωση
-
Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και καλό μήνα,
Την περασμένη Παρασκευή παρέλαβα επιτέλους το Panda 4x4 Climbing. Ελέγχοντας διεξοδικά το αυτοκίνητο, το μόνο που έλειπε ήταν πίσω το σηματάκι Climbing, το οποίο θα μου το φέρει αύριο η FIAT.
Τα πρώτα 25 χιλιόμετρα έγιναν σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης αλλά από εκεί και πέρα έκανα αλλά 700 χλμ. σε εθνική οδό και σε επαρχιακό δρόμο πηγαίνοντας στο Καρπενήσι (και με βόλτες στα γύρω χωριά).
Καταρχήν σχετικά με το στρώσιμο, τις 2 πρώτες σχέσεις τις κράταγα μέχρι 2500 στροφές και όλες τις άλλες μέχρι 3500. Δεν ξεπέρασα τα 110 χλμ με πέμπτη (σημείωση: από την ΣΠΙΚΑΡ το μόνο που μου είπαν ήταν να μην ξεπεράσω τις 3500 στροφές).
Σε ότι αφορά την κατανάλωση (σε συνθήκες ταξιδιού) γυρίζοντας χθες απο το Καρπενήσι και χωρίς ιδιαίτερη κίνηση, είδα στο trip computer μέση τιμή 6,6 λίτρα στα 100 χλμ (του βάζω μόνο 100άρα βενζίνη).
Στα θετικά του αυτοκινήτου τα πολύ καλά καθίσματα που δεν κουράζουν καθόλου στο ταξίδι (σε συνδυασμό φυσικά με την πολύ καλή θέση οδήγησης), τα καλά σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα φρένα, το καλό σε αίσθηση τιμόνι, τα δυνατά φώτα το βράδυ, ο πολύ ευχάριστος εσωτερικός διάκοσμος. Επίσης η σχετικά καλή ποιότητα του ηχοσυστήματος (το πήρα με το ηχοσύστημα Hi-Fi, δηλαδή 2 έξτρα τουίτερ και ένα subwoofer).
Στα αρνητικά (για να έχουμε να λέμε δηλαδή) η όχι τόσο προσεγμένη στο μάτι ποιότητα των πλαστικών, το ότι πράγματι το ηχοσύστημα δεν λειτουργεί με σβηστό τον κινητήρα, η έλλειψη ένδειξης εξωτερικής θερμοκρασίας, η αδύνατη κόρνα, το ότι η ρεζέρβα είναι ασφαλείας, το ότι θέλει χωνί για να προσθέσεις υγρά στο δοχείο για τους υαλοκαθαριστήρες και τίποτε άλλο.
Γενικά το αυτοκίνητο σου δίνει την αίσθηση 'ότι το φοράς', είναι πολύ ευχάριστο στο ταξίδι, έχει αρκετή ροπή με τετάρτη και αν και αργό, τελικά δεν σε κουράζει καθόλου. Σίγουρα καθώς ανοίγει ο κινητήρας θα μπορέσω να εκμεταλλευτώ περισσότερο τις όποιες δυνατότητές του.
Το βιβλίο του αυτοκινήτου δεν αναφέρει τίποτα για την έκδοση 4Χ4.
Σε ότι αφορά τις πιέσεις των Pirelli Snowcontrol με τα οποία είναι εφοδιασμένο, ακολούθησα τελικά τις συμβουλές ενός φίλου λαστιχά και βάζω εμπρός πίσω 32 (αν και σκέφτομαι να βάλω εμπρός 33 και πίσω 31).Αυτά τα ολίγα για αρχή.
Καλορίζικα και καλά χιλιόμετρα σε όσους παρέλαβαν ή παραλαμβάνουν τα Panda τους αυτή την εποχή. Ελπίζω μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου να βρεθούμε τουλάχιστον για ένα καφέ.
Αλέξης
-
Τι θα λέγατε αν βρισκόμασταν την Κυριακή στο Βόλο;
Να τα πούμε από κοντά... -
Καλορίζικο σε όλους με καλά και όμορφα χλμ. Περι καταναλωσης, καταφερα και εβγαλα με 28 λιτρα 358 χλμ αλλα με πιξιμο κάθε μερα στο ποταμι (το κλασικο 1η νεκρο) με Διονυσσο- Αγιο Πετρο και Μερκουρη μεσα, πηγαινοντας με την φορα περισσοτερο και πολύ χωμα χτες από κατι κομματια μεσα από το Σουνιο που βγαζουν Παλαια Φωκαια. Ομολογω πως σε καποιες στιγμες, όταν εβλεπα κατι νεροφαγωματα ομολογουσα τι βλακεια εκανα, γιατι Α) ειμαι ασχετος από χωμα Β) Το λαμπακι ειχε αναψει εδώ και παρα πολύ ωρα Γ) ειχε ηδη νυχτωσει χωρις να εχω ιδεα που μας παει το πουλμανακι..
Το παντακι παντως την εβγαλε πολύ πιο ευκολα από ότι θα περιμενα, δειγμα του ποσο ασχετος ειμαι.. δεν εκανε ουτε τσικ ουτε κατι ετριξε και πανω από όλα δεν ενιωσα την καροτσα ουτε λεπτο να στρεβλωνει.. Μου ανοιξε η ορεξη και τα χριστουγεννα σκεφτομαι σοβαρα να το παω για ραψιμο τουλαχιστον μπροστα και να βαλω χλαπατσες πανω στους θολους… με 4 χωματινα θα γινει τρελα..Το οριο των 2000-2500 το εχω μεταθεσει στις 2500-3200 και εκει θα το αφησω μεχρι τα 1500 χλμ.
Αυτό που μου κανει εντυπωση είναι ότι το αυτοκινητακι στριβει.. Διονυσο ηταν απολαυση και παραλιακη με φορα κανει πλακες (περασα από την εξωτερικη στην παρατεταμενη μετα την τρυπα του Καραμανλη (προς Αθηνα) ένα παιδακι με καινουριο Αστρα που πηγαινε σχετικα σβελτα και στο φαναρι πιο κατω μου ειπε ότι δεν περιμενε με τιποτα να στριβει ετσι
Βεβαια ειμουνα με οση φορα ειχα μαζεψει χωρις φρενα και οσο πιο μικρομετρικες κινησεις μπορουσα αλλα ειχε πλακα το απορημενο βλεμα του και τα πιρελακια να τσιριζουν λιγο βαρυτονα ομολογω.
Αυτά από το latest update..
Αντε ρε παιδακια να βρεθουμε για κανα καφεδακι.Σκεφτομαι πριν χειμωνιασει να παω βολτουλα ένα σκ τις ειδικες του Ακροπολις προς Φινλαμια με διανυκτερευση.. Αν ψινεστε ητε μονοι ητε με γυναικες (ώστε να μπαίνουνε στο κλιμα) πειτε το να το κανονισουμε πιο εντατικα..
Να στε καλα.
Η κορνα του είναι οντως λιγο gayκη
-
Καλοτάξιδο και το δικό σου Αλέξη
Γιώργο είδες πως στρίβει ? Και το τιμόνι δεν είναι καλό ?
Υ.Γ. Το δικό μου πάει σφέρα τώρα γιατί το ελάφρυνα . Πήγα χθες για πρώτη επαφή με το 100hp στα radar και πήρα για λίγο χώμα και το δικό μου (έγραψα πρώτες εντυπώσεις από το γρήγορο). Φεύγοντας άφησα τον μπροστινό μου προφυλακτήρα … (προσοχή στα μπροστινά μαλακά αμορτισέρ , όχι μεγάλες ταχύτητες στο τελείωμα των καταβάσεων )
NEO FIAT PANDA 4X4