-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
θα αλλαξω το σαββατο λαστιχα και ηθελα τη γνωμη σας.το αμαξι ειναι μια αλφα ρομεο 146 και οι διαστασεις 185-60-14.η επιλογη μου θελω να ειναι αυτη που θα μου δωσει το μεγιστο δυνατο αποτελεσμα οσον αφορα την ασφαλεια.δεν με νοιαζει κατι αλλο,ουτε διαρκεια ζωης του ελαστικου ουτε αν εχει εγγυηση.θελω στεγνο και βρεγμενο να ειναι ασφαλες γιατι το αμαξι κανει παρα πολλα χιλιομετρα και ταξιδια καθε χρονο (περιπου 25000 χλμ)
Οπως θα συμφωνησουν και αρκετοι αλλοι, θα προτεινα Conti Premium Contact2.
Tουλαχιστον σε σχεση με Michelen Energy, Uniroyal και κατι Toyo που ειχα ειναι κλασεις ανωτερα.Αριστο φρεναρισμα.
Ζεσταινεται γρηγορα.
Υποδειγματικο σε βρεγμενο.Μετριο σε αποτομες αλλαγες πορειας
Μαγουλιαζει αισθητα οταν το ζορισεις.
Μαζευουν ευκολα χαλικια (σπαστικο)
Το καλοκαιρι, ιδιαιτερα αν το αφησεις σε ηλιο, τσιριζουν με το παραμικρο.Αν δε σε νοιάζει η διάρκεια ζωής, κι εγώ θα έβαζα conti.
Αλλιώς τα Michelen δεν είναι καθόλου κακά, και βγάζουν και χιλιομετρα.
Εκεί που χάνουν είναι στην υδρολισθηση, αν έχει συγκεντρωμένα νερά ο δρόμος.
Δεν θυμάμαι άλλο λάστιχο να μου κάνει τοσο έντονο aqua-planing, ακόμα και σε σχετικά χαμηλές ταχύτητες -
Σε 185/60/14 εγώ θα έβαζα εξαλτο2, με κόστος περίπου 280-290 ευρώ.
-
Την βοήθεια σας για την επιλογή ελαστικών για Golf 5 1,6 fsi. Το αυτοκίνητο έχει τώρα 205/55/R16 V BRIDGESTONE (από την μαμά του..). Δεν μπορώ να πω καλά ήταν, αλλά ήδη έφτασα τα 38.000 χλμ (3 χρόνια) και νομίζω ότι είναι η ώρα τους. Καταρχήν το αυτοκίνητο έχει 115 ιππους και δεν μου φαίνεται ότι είναι απαραίτητο να βάλω ξανά λάστιχα τύπου V. Μέχρι τώρα τα λάστιχα αυτά ήταν αρκετά καλά, εκτός από γλυστρίματα σε δρόμους που έχουν πρόβλημα (γυαλισμένους....). Από βροχή δεν μπορώ να πω ότι πολυδοκιμάστηκαν μιά και κινήθηκε κυρίως στην πολη που η βροχή είναι κάτι σπάνιο (= Αθήνα), αλλά και εκεί όταν χρειάστηκε η συμπεριφορά τους ήταν καλή.
Εχω ακούσει καλά λόγια και για Continental και περιμένω την γνώμη κάποιου που ίσως εχει αλλάξει λάστιχα στο ίδιο αυτοκίνητο (να προτιμήσω V ή Η ??) -
Continental Premium Contact 2 ή 3
Michelin Exalto2
δείκτης Η εννοείται για να ζεστένεται
-
Ο χρήστης roxy έγραψε:
Την βοήθεια σας για την επιλογή ελαστικών για Golf 5 1,6 fsi. Το αυτοκίνητο έχει τώρα 205/55/R16 V BRIDGESTONE (από την μαμά του..). Δεν μπορώ να πω καλά ήταν, αλλά ήδη έφτασα τα 38.000 χλμ (3 χρόνια) και νομίζω ότι είναι η ώρα τους. Καταρχήν το αυτοκίνητο έχει 115 ιππους και δεν μου φαίνεται ότι είναι απαραίτητο να βάλω ξανά λάστιχα τύπου V. Μέχρι τώρα τα λάστιχα αυτά ήταν αρκετά καλά, εκτός από γλυστρίματα σε δρόμους που έχουν πρόβλημα (γυαλισμένους....). Από βροχή δεν μπορώ να πω ότι πολυδοκιμάστηκαν μιά και κινήθηκε κυρίως στην πολη που η βροχή είναι κάτι σπάνιο (= Αθήνα), αλλά και εκεί όταν χρειάστηκε η συμπεριφορά τους ήταν καλή.
Εχω ακούσει καλά λόγια και για Continental και περιμένω την γνώμη κάποιου που ίσως εχει αλλάξει λάστιχα στο ίδιο αυτοκίνητο (να προτιμήσω V ή Η ??)Πάντως, & τα Bridgestone Turanza, ER300, 205/55/16 H που φοράει το Astra μου (1,6, 115 PSαπό τη μάνα του), παρά τα όσα γράφονται εδώ, μου φαίνεται εξαιρετικό σε όλους τους τομείς, εδώ & 18.000 χλμ. Και έχουν καλή τιμή. Το ίδιο φοράω & σε Fabia 101, σε 185/60/14 Η, πάλι με τις ίδιες εντυπώσεις (& κλάσεις ανώτερο από κάτι Dunlop SP2000 που φόραγε πριν),
Κοίτα μόνο να το βάλεις σε δείκτη Η, για να ζεσταίνεται πιο γρήγορα. Για την ιπποδύναμη αυτή, το Η είναι αρκετό. -
Ο χρήστης Δούκας έγραψε:
Πάντως, & τα Bridgestone Turanza, ER300, 205/55/16 H που φοράει το Astra μου (1,6, 115 PSαπό τη μάνα του), παρά τα όσα γράφονται εδώ, μου φαίνεται εξαιρετικό σε όλους τους τομείς, εδώ & 18.000 χλμ. Και έχουν καλή τιμή. Το ίδιο φοράω & σε Fabia 101, σε 185/60/14 Η, πάλι με τις ίδιες εντυπώσεις (& κλάσεις ανώτερο από κάτι Dunlop SP2000 που φόραγε πριν)
Μάλλον είσαι απο τους λίγους που έχουν θετική άποψη για τα Turanza, γενικά σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι θορυβώδη, γλυστρανε κλπ κλπ
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Continental Premium Contact 2 ή 3Michelin Exalto2
δείκτης Η εννοείται για να ζεστένεται
Continental Premium Contact3 δεν υπάρχει, το Michelin PE2 σε 205/55/16 ξεκινάει από V και είναι κλασικό Michelin στο ζέσταμα (σχεδόν άμεσο). Οι κριτικές του είναι πολύ καλές. Εναλλακτικά θα πρότεινα Continental Premium Contact2 σε Η
-
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Πάντως, & τα Bridgestone Turanza, ER300, 205/55/16 H που φοράει το Astra μου (1,6, 115 PSαπό τη μάνα του), παρά τα όσα γράφονται εδώ, μου φαίνεται εξαιρετικό σε όλους τους τομείς, εδώ & 18.000 χλμ. Και έχουν καλή τιμή. Το ίδιο φοράω & σε Fabia 101, σε 185/60/14 Η, πάλι με τις ίδιες εντυπώσεις (& κλάσεις ανώτερο από κάτι Dunlop SP2000 που φόραγε πριν)
Μάλλον είσαι απο τους λίγους που έχουν θετική άποψη για τα Turanza, γενικά σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι θορυβώδη, γλυστρανε κλπ κλπ
Σε 205-55/16 έχω ξανακούσει καλά σχόλια, σε 185-60/14 που τα φορούσε το αμάξι του αδερφού μου ήταν ΑΘΛΙΑ!!! Αντικαταστάθηκαν στο χρόνο και ~20000 χλμ με Michelin Pilot Exalto II και ήταν η μέρα με τη νύχτα.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Πάντως, & τα Bridgestone Turanza, ER300, 205/55/16 H που φοράει το Astra μου (1,6, 115 PSαπό τη μάνα του), παρά τα όσα γράφονται εδώ, μου φαίνεται εξαιρετικό σε όλους τους τομείς, εδώ & 18.000 χλμ. Και έχουν καλή τιμή. Το ίδιο φοράω & σε Fabia 101, σε 185/60/14 Η, πάλι με τις ίδιες εντυπώσεις (& κλάσεις ανώτερο από κάτι Dunlop SP2000 που φόραγε πριν)
Μάλλον είσαι απο τους λίγους που έχουν θετική άποψη για τα Turanza, γενικά σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι θορυβώδη, γλυστρανε κλπ κλπ
Σε 205-55/16 έχω ξανακούσει καλά σχόλια, σε 185-60/14 που τα φορούσε το αμάξι του αδερφού μου ήταν ΑΘΛΙΑ!!! Αντικαταστάθηκαν στο χρόνο και ~20000 χλμ με Michelin Pilot Exalto II και ήταν η μέρα με τη νύχτα.
Τι να πω, & εγώ τα περίμενα χειρότερα, λόγω των όσων είχαν γραφτεί εδώ μέσα. Ευτυχώς, μέχρι στιγμής όλα καλά (& τα ψιλοπιέζω, μπορώ να πω). Ωστόσο, δεν αμφισβητώ ότι ίσως υπάρχουν & καλύτερες προτάσεις, απλά δεν το έψαξα & τόσο.
-
Τον τελευταίο καιρό τα Conti Premium Contact 2 που έχω στο 206 (σε διάσταση 195-50-15 - τα λάστιχα, όχι το 206.. ) μ΄έχουν ψιλοπροβληματίσει... Φαίνεται να έχουν πέσει αρκετά. Τις προάλλες σε ένα φρενάρισμα απλά δυνατό όχι όμως τίποτα το ιδιαίτερο και σε επίπεδο άσφαλτο (χωρίς ανωμαλίες, αν και τζάμι), μπήκε το ABS κατ'ευθείαν... Πριν από καμμιά 10Κ χλμ για να μπει το ABS έπρεπε πραγματικά να το θέλεις...
Σε γενικές γραμμές πάντως με τη ζέστη είναι εμφανώς πεσμένα, εκτός κι αν επηρρεάζονται τόσο πολύ από τα πεσμένα αμορτισέρ (σε 1500χλμ πάνε για πέταμα). Τι να πω... Πάντως, αν εξαιρέσει κανείς το θέμα της άνεσης και του θορύβου τα 2 μου φαίνονται ένα κλικ κατώτερα από τα 1 που είχε από τη μάνα του (και είχαν ένα κράτημα στο βρεγμένο ιδίως... βεντούζα). Με 20.000χλμ τα 2 έχουν πέσει εμφανώς πιο πολύ απ' ότι περίμενα... Κρατάω μόνο μία επιφύλαξη μήπως τα κουρασμένα αμορτισέρ δεν τ' αφήνουν να δουλέψουν όπως πρέπει...
-
Tα αμορτισέρ παίζουν πάρα πολύ μεγάλο ρόλο στην λειτουργία του ΑBS αλλά και του ελαστικού. Νομίζω οτι μετά την αλλαγή θα δείς σημαντική βελτίωση
-
φυσικα και αμορτισερ και ζεστη + ελληνικος δρομος ισον ασχημες καταστασεις..
-
την βοηθεια σας παρακαλω,ειμαι ενας ασχετος με λαστιχα
corolla1.4 του 2005 φοραει 195/60-15,μπορω να του βαλω 195/50 καθως ειναι ~10-20ε φθηνοτερα το ενα?ποιες οι διαφορες?
εχετε να προτεινετε συγκεκριμενο μοντελο?με υπερ-κατα αν ειναι δυνατον,ευχαριστω! -
Ο χρήστης chrooooo έγραψε:
την βοηθεια σας παρακαλω,ειμαι ενας ασχετος με λαστιχα
corolla1.4 του 2005 φοραει 195/60-15,μπορω να του βαλω 195/50 καθως ειναι ~10-20ε φθηνοτερα το ενα?ποιες οι διαφορες?
εχετε να προτεινετε συγκεκριμενο μοντελο?με υπερ-κατα αν ειναι δυνατον,ευχαριστω!http://www.glavopoulos.gr/arthra/tires/tire_compare_gr.htm
ΟΧΙ δεν μπορείς...είναι άνω του 3% η διαφορά.
-
Υπάρχει κανένα τεστάκι ή κανείς κάτοχος των Michelin Energy Saver (σε 205/55/16, αλλά μου κάνουν και άλλες διαστάσεις);
Ζεσταίνεται γρήγορα και είναι ανθεκτικό στην πολυκαιρία (έστω και καθ' υπολογισμό); -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
την βοηθεια σας παρακαλω,ειμαι ενας ασχετος με λαστιχα
corolla1.4 του 2005 φοραει 195/60-15,μπορω να του βαλω 195/50 καθως ειναι ~10-20ε φθηνοτερα το ενα?ποιες οι διαφορες?
εχετε να προτεινετε συγκεκριμενο μοντελο?με υπερ-κατα αν ειναι δυνατον,ευχαριστω!http://www.glavopoulos.gr/arthra/tires/tire_compare_gr.htm
ΟΧΙ δεν μπορείς...είναι άνω του 3% η διαφορά.
άρα πρεπει να παω σε 16αρα,ε?δεν παιζει αυτο για 20*4=80ε
καμια ιδεα για μαρκα/μοντελο?δεν με πολυνοιαζει να κοπαναει,αρκει να κραταει και αν γινεται να αντεξει αρκετα χιλιομετρα -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Υπάρχει κανένα τεστάκι ή κανείς κάτοχος των Michelin Energy Saver (σε 205/55/16, αλλά μου κάνουν και άλλες διαστάσεις);
Ζεσταίνεται γρήγορα και είναι ανθεκτικό στην πολυκαιρία (έστω και καθ' υπολογισμό);Έχω τα Michelin Energy τα ίδια έιναι ?
ΔΙάσταση 195-60-15
Η γνώμη μου γι αυτά είναι η εξήςΑν δε σε νοιάζει η διάρκεια ζωής, κι εγώ θα έβαζα conti.
Αλλιώς τα Michelen δεν είναι καθόλου κακά, και βγάζουν και χιλιομετρα.
Εκεί που χάνουν είναι στην υδρολισθηση, αν έχει συγκεντρωμένα νερά ο δρόμος.
Δεν θυμάμαι άλλο λάστιχο να μου κάνει τοσο έντονο aqua-planing, ακόμα και σε σχετικά χαμηλές ταχύτητεςTo κράτημα τους μου είνια ικανοποιητικότατο και σε κακά οδοστρώματα, αλλά με προβλημάτισε αυτό που αναφέρω
-
Εχεις τα απλά Energy ή τα Saver που είναι το νέο μοντέλο?
-
Ερώτηση: Τα energy έχουν δείκτη φοράς;
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Ερώτηση: Τα energy έχουν δείκτη φοράς;Και να έχουν δε θα φαίνεται, γιατί απλά δεν φθείρονται με το πέρασμα του χρόνου ...
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....