-
Από πάντα θυμάμαι τον Καββαθά να γκρινιάζει για το ότι τα ΜΜΕ αγνοούν τις ενέργειες που κάνει με τις Τεχνικές Εκδόσεις για την αυτοκίνηση, την οδική ασφάλεια κλπ.
Όπως λένε οι αναρχικοί, 'η δράση στεγνώνει τα δάκρυα'. Βέβαια, κανείς δεν θα μπορούσε ποτέ να κατηγορήσει τον Καββαθά για αδράνεια. Σε καμία περίπτωση. Διοικεί μια ισχυρή εκδοτική εταιρεία, πολλά από τα περιοδικά της οποίας είναι πρώτα σε κυκλοφορία στο χώρο τους, ενώ έχουν και πολύ μεγάλο κύρος. Επίσης, έχει τον ραδιοσταθμό 'Εν Λευκώ', ο οποίος έχει την καλύτερη φήμη στην Αθήνα.
Όμως εγώ αναρωτιέμαι... Είναι ποτέ δυνατόν να περιμένει τους άλλους να ανακαλύψουν τις δραστηριότητές του; Θα έπρεπε να τις προβάλει ο ίδιος. Μια επιθετική διαφημιστική εκστρατεία στην τηλεόραση για τον 'Εν Λευκώ' και το Κέντρο Ασφαλούς Οδήγησης δεν θα πείραζε καθόλου νομίζω. Άσε που θα μπορούσε η εταιρεία να μπει χορηγός στις τηλεοπτικές εκπομπές αυτοκινήτου. Δεν θα φαινόταν άσχημα νομίζω ένα 'Η εκπομπή είναι προσφορά του 4 Τροχοί - Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Οδήγησης'. Σίγουρα τότε θα ερχόταν περισσότερος κόσμος. Έτσι δεν είναι; Αφήστε που, αν το Safetrack προχωρήσει ώστε να συμπεριλάβει και κανονική σχολή οδηγών, που να αναλαμβάνει να εκπαιδεύσει ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ οδηγούς, θα κλείσει τα σπίτια πολλών 'εκπαιδευτών'. Επίσης, θα ήταν πολύ καλό στα πλαίσια εκπομπών αυτοκινήτου να υπάρχουν τμήματα στα οποία ο Καββαθάς θα λέει την τεκμηριωμένη και μελετημένη άποψή του. Σίγουρα είναι καλύτερα να πάει στο Traction ή στο 'Με Ζώνη Ασφαλείας' παρά την άλλη φορά που τον είχαν καλέσει σε μια ανώδυνη, άσχετη με το αυτοκίνητο εκπομπή και, προφανώς, δε μπορούσε να μιλήσει γι'αυτό που η γνώμη του θα είχε σοβαρότερο αντίκτυπο στο κοινό.
Από την άλλη, είχαμε την κριτική για τα Μέγαρα. Δίκαιη η κριτική και αποδεκτή. Οι πίστες στην Ελλάδα παρασάγγας απέχουν από τις αντίστοιχες του εξωτερικού και δικαιολογίες του στυλ 'ξέρεις, η ελληνική αγορά είναι πολύ μικρή' δεν χωράνε. Κακά τα ψέματα, ένα τρακάρισμα νορμάλ αυτοκινήτων στην πίστα είναι τρακάρισμα και εξίσου επώδυνο με ένα τρακάρισμα στο δρόμο. Η ύπαρξη μέτρων ασφαλείας ανάλογων με το είδος των κινδύνων που υπάρχουν είναι υποχρεωτική από τη νομοθεσία. Απλώς στην Ελλάδα ακόμα δεν έχουν γίνει μελέτες επικινδυνότητας σε αυτοκινητοδρόμια. Μου δόθηκε η εντύπωση ότι υπήρξαν υπόνοιες για μονοπωλιακή τακτική εκ μέρους των Τεχνικών Εκδόσεων σε ό,τι αφορά την πίστα των Μεγάρων. Για να λέμε την αλήθεια, δεν είδα και κανέναν - πέραν του Παραλληλοδρομίου, το οποίο όμως δεν είναι ακριβώς ομοειδής επιχείρηση - να κάνει μια εξίσου μεγαλόπνοη επένδυση, άρα εκ των πραγμάτων οι Τ.Ε. παίζουν χωρίς αντίπαλο, γιατί κανείς άλλος δεν προθυμοποιήθηκε να μπει στο χορό αυτό.
Τώρα, γκρινιάζει - δικαίως - ο Καββαθάς για τη μοίρα που περιμένει το Ελληνικό και το Τατόι. Έχω μια ιδέα: Γιατί δε συνεργάζεται με κάποια άλλη σοβαρή εταιρεία για να προχωρήσουν στην από κοινού εκμετάλλευσή τους; Το Τατόι θα μπορούσε να γίνει το ελληνικό Brooklands! Το δε Ελληνικό θα μπορούσε κι αυτό να γίνει ένα έξοχο αυτοκινητοδρόμιο, το οποίο θα περιλαμβάνει εκθεσιακό κέντρο, συνεδριακό κέντρο, χώρους αναψυχής, ένα μεγάλο άλσος, ενώ και οι δυο χώροι θα μπορούν στο μέλλον, πιθανόν παρακάμπτοντας με κάποιο τρόπο τη συμφωνία με τη Hochtief, να χρησιμοποιηθούν από αερολέσχες, από κρατικά εναέρια μέσα, καθώς και ως εφεδρικά αεροδρόμια. Άσε που θα ήταν εξαιρετικοί χώροι για μοντελοδρόμια.
Τι λέτε;
-
Από πάντα θυμάμαι τον Καββαθά να γκρινιάζει για το ότι τα ΜΜΕ αγνοούν τις ενέργειες που κάνει με τις Τεχνικές Εκδόσεις για την αυτοκίνηση, την οδική ασφάλεια κλπ.
Όπως λένε οι αναρχικοί, 'η δράση στεγνώνει τα δάκρυα'. Βέβαια, κανείς δεν θα μπορούσε ποτέ να κατηγορήσει τον Καββαθά για αδράνεια. Σε καμία περίπτωση. Διοικεί μια ισχυρή εκδοτική εταιρεία, πολλά από τα περιοδικά της οποίας είναι πρώτα σε κυκλοφορία στο χώρο τους, ενώ έχουν και πολύ μεγάλο κύρος. Επίσης, έχει τον ραδιοσταθμό 'Εν Λευκώ', ο οποίος έχει την καλύτερη φήμη στην Αθήνα.
Όμως εγώ αναρωτιέμαι... Είναι ποτέ δυνατόν να περιμένει τους άλλους να ανακαλύψουν τις δραστηριότητές του; Θα έπρεπε να τις προβάλει ο ίδιος. Μια επιθετική διαφημιστική εκστρατεία στην τηλεόραση για τον 'Εν Λευκώ' και το Κέντρο Ασφαλούς Οδήγησης δεν θα πείραζε καθόλου νομίζω. Άσε που θα μπορούσε η εταιρεία να μπει χορηγός στις τηλεοπτικές εκπομπές αυτοκινήτου. Δεν θα φαινόταν άσχημα νομίζω ένα 'Η εκπομπή είναι προσφορά του 4 Τροχοί - Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Οδήγησης'. Σίγουρα τότε θα ερχόταν περισσότερος κόσμος. Έτσι δεν είναι; Αφήστε που, αν το Safetrack προχωρήσει ώστε να συμπεριλάβει και κανονική σχολή οδηγών, που να αναλαμβάνει να εκπαιδεύσει ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ οδηγούς, θα κλείσει τα σπίτια πολλών 'εκπαιδευτών'. Επίσης, θα ήταν πολύ καλό στα πλαίσια εκπομπών αυτοκινήτου να υπάρχουν τμήματα στα οποία ο Καββαθάς θα λέει την τεκμηριωμένη και μελετημένη άποψή του. Σίγουρα είναι καλύτερα να πάει στο Traction ή στο 'Με Ζώνη Ασφαλείας' παρά την άλλη φορά που τον είχαν καλέσει σε μια ανώδυνη, άσχετη με το αυτοκίνητο εκπομπή και, προφανώς, δε μπορούσε να μιλήσει γι'αυτό που η γνώμη του θα είχε σοβαρότερο αντίκτυπο στο κοινό.
Από την άλλη, είχαμε την κριτική για τα Μέγαρα. Δίκαιη η κριτική και αποδεκτή. Οι πίστες στην Ελλάδα παρασάγγας απέχουν από τις αντίστοιχες του εξωτερικού και δικαιολογίες του στυλ 'ξέρεις, η ελληνική αγορά είναι πολύ μικρή' δεν χωράνε. Κακά τα ψέματα, ένα τρακάρισμα νορμάλ αυτοκινήτων στην πίστα είναι τρακάρισμα και εξίσου επώδυνο με ένα τρακάρισμα στο δρόμο. Η ύπαρξη μέτρων ασφαλείας ανάλογων με το είδος των κινδύνων που υπάρχουν είναι υποχρεωτική από τη νομοθεσία. Απλώς στην Ελλάδα ακόμα δεν έχουν γίνει μελέτες επικινδυνότητας σε αυτοκινητοδρόμια. Μου δόθηκε η εντύπωση ότι υπήρξαν υπόνοιες για μονοπωλιακή τακτική εκ μέρους των Τεχνικών Εκδόσεων σε ό,τι αφορά την πίστα των Μεγάρων. Για να λέμε την αλήθεια, δεν είδα και κανέναν - πέραν του Παραλληλοδρομίου, το οποίο όμως δεν είναι ακριβώς ομοειδής επιχείρηση - να κάνει μια εξίσου μεγαλόπνοη επένδυση, άρα εκ των πραγμάτων οι Τ.Ε. παίζουν χωρίς αντίπαλο, γιατί κανείς άλλος δεν προθυμοποιήθηκε να μπει στο χορό αυτό.
Τώρα, γκρινιάζει - δικαίως - ο Καββαθάς για τη μοίρα που περιμένει το Ελληνικό και το Τατόι. Έχω μια ιδέα: Γιατί δε συνεργάζεται με κάποια άλλη σοβαρή εταιρεία για να προχωρήσουν στην από κοινού εκμετάλλευσή τους; Το Τατόι θα μπορούσε να γίνει το ελληνικό Brooklands! Το δε Ελληνικό θα μπορούσε κι αυτό να γίνει ένα έξοχο αυτοκινητοδρόμιο, το οποίο θα περιλαμβάνει εκθεσιακό κέντρο, συνεδριακό κέντρο, χώρους αναψυχής, ένα μεγάλο άλσος, ενώ και οι δυο χώροι θα μπορούν στο μέλλον, πιθανόν παρακάμπτοντας με κάποιο τρόπο τη συμφωνία με τη Hochtief, να χρησιμοποιηθούν από αερολέσχες, από κρατικά εναέρια μέσα, καθώς και ως εφεδρικά αεροδρόμια. Άσε που θα ήταν εξαιρετικοί χώροι για μοντελοδρόμια.
Τι λέτε;
-
Από πάντα θυμάμαι τον Καββαθά να γκρινιάζει για το ότι τα ΜΜΕ αγνοούν τις ενέργειες που κάνει με τις Τεχνικές Εκδόσεις για την αυτοκίνηση, την οδική ασφάλεια κλπ.
Όπως λένε οι αναρχικοί, 'η δράση στεγνώνει τα δάκρυα'. Βέβαια, κανείς δεν θα μπορούσε ποτέ να κατηγορήσει τον Καββαθά για αδράνεια. Σε καμία περίπτωση. Διοικεί μια ισχυρή εκδοτική εταιρεία, πολλά από τα περιοδικά της οποίας είναι πρώτα σε κυκλοφορία στο χώρο τους, ενώ έχουν και πολύ μεγάλο κύρος. Επίσης, έχει τον ραδιοσταθμό 'Εν Λευκώ', ο οποίος έχει την καλύτερη φήμη στην Αθήνα.
Όμως εγώ αναρωτιέμαι... Είναι ποτέ δυνατόν να περιμένει τους άλλους να ανακαλύψουν τις δραστηριότητές του; Θα έπρεπε να τις προβάλει ο ίδιος. Μια επιθετική διαφημιστική εκστρατεία στην τηλεόραση για τον 'Εν Λευκώ' και το Κέντρο Ασφαλούς Οδήγησης δεν θα πείραζε καθόλου νομίζω. Άσε που θα μπορούσε η εταιρεία να μπει χορηγός στις τηλεοπτικές εκπομπές αυτοκινήτου. Δεν θα φαινόταν άσχημα νομίζω ένα 'Η εκπομπή είναι προσφορά του 4 Τροχοί - Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Οδήγησης'. Σίγουρα τότε θα ερχόταν περισσότερος κόσμος. Έτσι δεν είναι; Αφήστε που, αν το Safetrack προχωρήσει ώστε να συμπεριλάβει και κανονική σχολή οδηγών, που να αναλαμβάνει να εκπαιδεύσει ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ οδηγούς, θα κλείσει τα σπίτια πολλών 'εκπαιδευτών'. Επίσης, θα ήταν πολύ καλό στα πλαίσια εκπομπών αυτοκινήτου να υπάρχουν τμήματα στα οποία ο Καββαθάς θα λέει την τεκμηριωμένη και μελετημένη άποψή του. Σίγουρα είναι καλύτερα να πάει στο Traction ή στο 'Με Ζώνη Ασφαλείας' παρά την άλλη φορά που τον είχαν καλέσει σε μια ανώδυνη, άσχετη με το αυτοκίνητο εκπομπή και, προφανώς, δε μπορούσε να μιλήσει γι'αυτό που η γνώμη του θα είχε σοβαρότερο αντίκτυπο στο κοινό.
Από την άλλη, είχαμε την κριτική για τα Μέγαρα. Δίκαιη η κριτική και αποδεκτή. Οι πίστες στην Ελλάδα παρασάγγας απέχουν από τις αντίστοιχες του εξωτερικού και δικαιολογίες του στυλ 'ξέρεις, η ελληνική αγορά είναι πολύ μικρή' δεν χωράνε. Κακά τα ψέματα, ένα τρακάρισμα νορμάλ αυτοκινήτων στην πίστα είναι τρακάρισμα και εξίσου επώδυνο με ένα τρακάρισμα στο δρόμο. Η ύπαρξη μέτρων ασφαλείας ανάλογων με το είδος των κινδύνων που υπάρχουν είναι υποχρεωτική από τη νομοθεσία. Απλώς στην Ελλάδα ακόμα δεν έχουν γίνει μελέτες επικινδυνότητας σε αυτοκινητοδρόμια. Μου δόθηκε η εντύπωση ότι υπήρξαν υπόνοιες για μονοπωλιακή τακτική εκ μέρους των Τεχνικών Εκδόσεων σε ό,τι αφορά την πίστα των Μεγάρων. Για να λέμε την αλήθεια, δεν είδα και κανέναν - πέραν του Παραλληλοδρομίου, το οποίο όμως δεν είναι ακριβώς ομοειδής επιχείρηση - να κάνει μια εξίσου μεγαλόπνοη επένδυση, άρα εκ των πραγμάτων οι Τ.Ε. παίζουν χωρίς αντίπαλο, γιατί κανείς άλλος δεν προθυμοποιήθηκε να μπει στο χορό αυτό.
Τώρα, γκρινιάζει - δικαίως - ο Καββαθάς για τη μοίρα που περιμένει το Ελληνικό και το Τατόι. Έχω μια ιδέα: Γιατί δε συνεργάζεται με κάποια άλλη σοβαρή εταιρεία για να προχωρήσουν στην από κοινού εκμετάλλευσή τους; Το Τατόι θα μπορούσε να γίνει το ελληνικό Brooklands! Το δε Ελληνικό θα μπορούσε κι αυτό να γίνει ένα έξοχο αυτοκινητοδρόμιο, το οποίο θα περιλαμβάνει εκθεσιακό κέντρο, συνεδριακό κέντρο, χώρους αναψυχής, ένα μεγάλο άλσος, ενώ και οι δυο χώροι θα μπορούν στο μέλλον, πιθανόν παρακάμπτοντας με κάποιο τρόπο τη συμφωνία με τη Hochtief, να χρησιμοποιηθούν από αερολέσχες, από κρατικά εναέρια μέσα, καθώς και ως εφεδρικά αεροδρόμια. Άσε που θα ήταν εξαιρετικοί χώροι για μοντελοδρόμια.
Τι λέτε;
-
Λες να έχει την οικονομική άνεση η Εταιρεία για να αγοράσει και δύο αεροδρόμια; Και το Τατόι ποιός είπε ότι κλείνει ή ξεπουλιέται; ΔΕ νομίζω, μιας και σε αυτό έχουν πολλές λέσχες δραστηριότητα, η ΠΑ και το Μουσείο της ΠΑ. Διάβασα σε άρθρο του ΚΚ στο τεύχος Αυγούστου (νομίζω) για το ότι οι θόρυβοι των κινητήρων των εκπαιδευτικών αεροπλάνων ενοχλούν τους κατοίκους των γύρω περιοχών. Αλλά απορώ ποιούς ενοχλούνε και γιατί, εφόσον λίγα αεροπλάνα από αυτά που σηκώνονται πλέον κάνουν τόσο θόρυβο και εφόσον δεν υπάρχουν σπίτια σε αρκετά μεγάλη απόσταση. Εκτός κι αν θέλουν να απαγορευτούν οι πτήασεις πάνω από την Αθήνα σε οποιοδήποτε ύψος γιατί είμαστε 'ευαίσθητοι' σε θορύβους άλλους εκτός των σκυλοτράγουδων...
Στην ουσία λοιπόν των πραγμάτων συμφωνώ και επαυξάνω. Και μου άρεσε και η ιδέα σου να ανοίξουν οι 4Τ σχολή οδήγησης νέων οδηγών. Είμαι σίγουρος ότι αν ξανάρχιζα μαθήματα θα είχα πιό πολλά να μάθω σε αυτούς. Και μετά τί; Εκπαίδευση στα Μέγαρα;;μμμ!
-
Δεν είναι απαραίτητο να τα κάνουν από μόνοι τους... Μπορούν και να φτιάξουν ένα καλό κονσόρτσιουμ. Φαντάζεσαι όμως η Αθήνα να αποκτήσει το δικό της Brooklands στο Τατόι; Είμαι απόλυτα σίγουρος πως τέτοιες κινήσεις θα οδηγήσουν σε σταδιακή βελτίωση της αυτοκινητιστικής παιδείας και θα βρουν μιμητές και στην επαρχία.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Δεν είναι απαραίτητο να τα κάνουν από μόνοι τους... Μπορούν και να φτιάξουν ένα καλό κονσόρτσιουμ. Φαντάζεσαι όμως η Αθήνα να αποκτήσει το δικό της Brooklands στο Τατόι; Είμαι απόλυτα σίγουρος πως τέτοιες κινήσεις θα οδηγήσουν σε σταδιακή βελτίωση της αυτοκινητιστικής παιδείας και θα βρουν μιμητές και στην επαρχία.Χαζή ερώτηση: Τί γίνεται στο Brooklands;;;
-
Είναι η διασημότερη - μαζί με το Silverstone - πίστα της Αγγλίας. Παλιά νομίζω ήταν και αεροδρόμιο, εκτός αν το μπερδεύω με το Donington. Τώρα, το Brooklands αγοράστηκε από τη Mercedes-Benz. Εκεί θα συνεχίσουν να διοργανώνονται σημαντικές εκδηλώσεις κλασσικών αυτοκινήτων (και συμπεριλαμβάνονται ΚΑΙ αγώνες, ΚΑΝΟΝΙΚΟΙ αγώνες, όχι σαχλές ρεγκουλαριτέ και καψόνια του στυλ 'να αλλάξει το πλήρωμα θέσεις χωρίς να βγει κανείς από τ'αυτοκίνητο').
-
σια μαθηματα οδηγησςσ μακρια πεφτουν τα μεγαρα
παντως θα μπορουσαν να κανουν προσφορες σε σχολες οδηγων ωστε οσοι εκπαιδευομενοι ηθελαν να εκαναν 1-2 μαθηματα εκει
Σκόρπιες σκέψεις: απαισιοδοξία, πίστες, αλλά και προτάσεις