-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Αλλωστε, όταν αγόρασα αυτό το αυτοκίνητο η πρόθεση μου ήταν να το κρατήσω για πάντα (!) με την προοπτική ότι κάποτε θα γίνει και ...'αντίκα'! - καθ΄ότι και σπάνιο και μοναδικό. Ελπίζω μόνο να συμφωνεί και η Citroen μαζί μου και να μπορώ να έχω ανταλλακτικά όταν τα χρειασθώ....
Είδωμεν...
Μιλάς για την Citroen των DS, 2CV, Ami κτλ κτλ...; Τι λες με τόσα ιστορικά μοντέλα είναι δυνατόν να μην υποστηρίζει το Activa σου;
ΣΑΦΩΣ και ΝΑΙ!
Με ποιόν τρόπο και ποιός θα το κάνει υπεύθυνα και σωστά ;;;
-
ψαχνεις και βρισκεις ενα καλο συνεργειο, υπευθυνο το ελαχιστο και κρατας τη ξανθια σου... αυτα μετα τη προχειρη αναγνωση!
-
Παρεπιμπτόντως ! Αν ξέρεις κανένα μου λες !....
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ψαχνεις και βρισκεις ενα καλο συνεργειο, υπευθυνοΔύσκολο για Ελλάδα...
Δεν ξέρω αν υπάρχει κιόλας...
-
Ο χρήστης sergeant έγραψε:
Αλλωστε, όταν αγόρασα αυτό το αυτοκίνητο η πρόθεση μου ήταν να το κρατήσω για πάντα (!) με την προοπτική ότι κάποτε θα γίνει και ...'αντίκα'! - καθ΄ότι και σπάνιο και μοναδικό. Ελπίζω μόνο να συμφωνεί και η Citroen μαζί μου και να μπορώ να έχω ανταλλακτικά όταν τα χρειασθώ....
Χμ....με τόσα πλαστικά τι θα έχει μείνει σε 30 χρόνια??
Νέο μέλος?
Δεν ξερω τι θα έχει μείνει - αυτό αναρωτιέμαι...
Νέος (ψάρακας) - Διατάξτε !!
Τα πλαστικά θα τα πιάνεις και θα σπάνε σαν φρυγανιά...
Άσε που η Citroen έχει αποδείξει ότι με τα αυτοκίνητα της τα ξεχνάει μόλις περάσουν λίγα χρόνια...
Μακάρι να μην συμβεί με τα νέα μοντέλα.... αλλά...Αλήθεια σε ποιον το πας για επισκεύες??
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
Άσε που η Citroen έχει αποδείξει ότι με τα αυτοκίνητα της τα ξεχνάει μόλις περάσουν λίγα χρόνια...
Μακάρι να μην συμβεί με τα νέα μοντέλα.... αλλά...Πρόεδρε όλοι τα ξεχνάνε μετά απο μερικά χρόνια τα παλαιότερα μοντέλα τους. Εξαιρούνται βεβαίως εταιρείες όπως πχ Ferrari που έχουν ειδικούς πελάτες και παράγουν ειδικά αυτοκίνητα.
Τώρα αφού υπάρχουν ακόμη ανταλλακτικά για DS είναι βέβαιο ότι θα υπάρχουν για αρκετό καιρό ακόμη και για Xantia. Αλλωστε η Xantia ήταν απο τις μεγάλες επιτυχίες εμπορικά της Citroen και σε όλες τις χώρες της Ευρώπης και υπάρχει μεγάλη εγκατεστημένη βάση. Αρα σε 10 χρόνια απο τώρα ας πούμε που η Xantia θα έχει δισέγγονα ή τρισέγγονα θα βρίσκεις ότι θές και σε ... παλιατζίδικα σε άριστες τιμές (και τώρα βρίσκεις απο όσο γνωρίζω).
-
Ο χρήστης scientist έγραψε:
Πρόεδρε όλοι τα ξεχνάνε μετά απο μερικά χρόνια τα παλαιότερα μοντέλα τους. Εξαιρούνται βεβαίως εταιρείες όπως πχ Ferrari που έχουν ειδικούς πελάτες και παράγουν ειδικά αυτοκίνητα.
Μπα....
Εξαιρούνται ΟΛΑ τα αγγλικά (όλα τα ανταλλακτικά υπάρχουν καινούργια) και ίσως αρκετά γνωστά γερμανικά που η αντιπροσωπεία τα έχει όλα (πχ 2002)Τώρα αφού υπάρχουν ακόμη ανταλλακτικά για DS είναι βέβαιο ότι θα υπάρχουν για αρκετό καιρό ακόμη και για Xantia.
Από τη Citroen ή από ιδιώτες που τους έχουν μείνει???
Εμείς λέμε η ίδια η Citroen αν σε στηρίζει
-
λυση μπορει να ειναι και ο κανιβαλισμος αλλης ξανθιας...
-
Από τη Citroen ή από ιδιώτες που τους έχουν μείνει???
Εμείς λέμε η ίδια η Citroen αν σε στηρίζειΤί ακριβώς 'πρόβλημα' υπάρχει με τα ανταλλακτικά? Μην μας τρελάνετε!
Εγώ με το ZX ('92) και ο γείτονας με το BX ('90) πάμε στο ίδιο εξουσιοδοτημένο
κωλοπιαστικό συνεργείο που όμως μας φέρνουν τα πάντα ΓΝΗΣΙΑ. Φυσικά ή μίζα έκανε
170E, αλλά είναι γνησιότατη (έχω και το κουτί!). Και 45 E o αριστερός λεβιές του
φλάς στο τιμόνι, αλλά είναι καινούριος και λάμπει.Ψάξατε για ανταλλακτικά Mazda/Honda από αυτοκίνητα του '92 ? Μόνο στις μάντρες...
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Από τη Citroen ή από ιδιώτες που τους έχουν μείνει???
Εμείς λέμε η ίδια η Citroen αν σε στηρίζειΤί ακριβώς 'πρόβλημα' υπάρχει με τα ανταλλακτικά? Μην μας τρελάνετε!
Εγώ με το ZX ('92) και ο γείτονας με το BX ('90) πάμε στο ίδιο εξουσιοδοτημένο
κωλοπιαστικό συνεργείο που όμως μας φέρνουν τα πάντα ΓΝΗΣΙΑ. Φυσικά ή μίζα έκανε
170E, αλλά είναι γνησιότατη (έχω και το κουτί!). Και 45 E o αριστερός λεβιές του
φλάς στο τιμόνι, αλλά είναι καινούριος και λάμπει.Ψάξατε για ανταλλακτικά Mazda/Honda από αυτοκίνητα του '92 ? Μόνο στις μάντρες...
Πες μου τι θα βρίσκεις για τα ΖΧ και ΒΧ σε 15 χρόνια..
Μιλάμε για αντίκες πιο πάνω . -
170
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
Πες μου τι θα βρίσκεις για τα ΖΧ και ΒΧ σε 15 χρόνια..
Μιλάμε για αντίκες πιο πάνω .Τότε συγνώμη, παρεξήγησα. Δεν πιστέυω όμως να είπατε στο φίλο να κάνει
την Activa ... αντίκα !!! κρατώντας την άλλα 15 χρόνια!!!!Οι κατασκευαστές είναι υποχρεωμένοι να παράγουν ανταλλακτικά για μια
10ετία ΜΕΤΑ την τελευταία παραγωγή. Π.χ αν το τελευταίο ZX φτιάχτηκε
το 1997, τότε έχουν υποχρέωση μέχρι το 2007, από εκεί και πέρα πάπαλα...
Το 2008, το δικό μου γίνεται 16ετών και φυσικά δεν θα το κυκλοφορώ...Μόλις μου ήρθε μια αριθμολαγνική φλασιά!!!!
-
To αυτοκίνητό μου, σε αντιστοιχία με ένα νέο μοντέλο ιδίων δυνατοτήτων θα κόστιζε τώρα 15.000E
-
Το κράτησα 13 και θα το κρατήσω συνολικά 15 χρόνια
-
Στο τέλος θα αξίζει όσο μια εξάδα μπύρες
-
Άναλογικά ομως, έχασα (θα χάσω) 100% = 15.000E μείωση αξίας, δηλαδή 1.000Ε το χρόνο!
Λογικά σε σχέση...
- με τα πάγια έξοδα (ασφάλεια, τέλη 500E/χρόνο) και βενζίνες (1.200E/χρόνο)
- με τα service (μέσος όρος 300E/χρόνο, γιατί έχω δώσει και πολλά και λίγα)
και πολύ καλύτερα...
- από το να είχα αλλάξει αυτοκίνητο στη 8ετία
2006: Ήρθε ο καιρός για νέο αυτοκίνητο
-
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Πες μου τι θα βρίσκεις για τα ΖΧ και ΒΧ σε 15 χρόνια..
Μιλάμε για αντίκες πιο πάνω .Τότε συγνώμη, παρεξήγησα. Δεν πιστέυω όμως να είπατε στο φίλο να κάνει
την Activa ... αντίκα !!! κρατώντας την άλλα 15 χρόνια!!!!Αν μου επιτρέπεις, δεν νομίζω ότι η Xantia θα κρατήσει άλλα 15 χρόνια , έστω με την υπόθεση ότι θα υπάρχουν ανταλλακτικά...
Το θέμα είναι ότι το αυτόκινητο είναι πράγματι μία 'πληγή' στην τσέπη μας - ακόμα και υπό ιδανικές συνθήκες, πολύ δε περισσότερο στην περίπτωση μας , που υποτίθεται ότι είμαστε και ψιλοτρελλαμένοι...
Εγώ την επόμενη φορά που θα αγοράσω αυτοκίνητο θα το πάρω με χρονομίσθωση στην εταιρεία μου για να είναι όλα πληρωμένα και στα 4-5 χρόνια θα το δώσω πίσω και θα πάρω άλλο. Με άλλά λόγια - ενοίκιο κανονικό.
Αυτό ισχύει στην Ευρώπη ακόμα και για τους ιδιώτες. Οποτε θα πρεπει να ξέρουμε ότι το μήνα το αυτοκίνητο θα μας στοιχίζει.....τόσα...! -
Aν και κατοχος ibiza παντα ειχα μια ιδιαιτερη συμπαθεια για τα γαλλικα αυτοκινητα ,ιδιαιτερα τα παλιοτερα απ'αυτα .Αφορμη για το post αυτο ειναι μια αψογα διατηρημενη λευκη ΒΧ 19 TRS.Mμηπως εχετε στοιχεια για τον κινητηρα αυτο?Ηταν η SW με αυστριακες πινακιδες.Αν ξερετε και καποιο site οπου μπορω να βρω πληροφοριες...
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Πες μου τι θα βρίσκεις για τα ΖΧ και ΒΧ σε 15 χρόνια..
Μιλάμε για αντίκες πιο πάνω .Τότε συγνώμη, παρεξήγησα. Δεν πιστέυω όμως να είπατε στο φίλο να κάνει
την Activa ... αντίκα !!! κρατώντας την άλλα 15 χρόνια!!!!Κανένα πρόβλημα...μην ζητάς και συγνώμη!!!
-
το 2005 τελείωσε ως εξής για το ami
Kms : 7479
Total -
sergeant τι Citroen έχεις??
Δεν είσαι στη λίστα της 1ης σελίδας!!!!
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
sergeant τι Citroen έχεις??Δεν είσαι στη λίστα της 1ης σελίδας!!!!
Μάλλον το πιο Citroen απ' όλα!
Xantia Activa 2,0 Turbo -
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
sergeant τι Citroen έχεις??
Δεν είσαι στη λίστα της 1ης σελίδας!!!!
Μάλλον το πιο Citroen απ' όλα!
Xantia Activa 2,0 TurboThank You chrmes !!!!
Τώρα:
- Citroen Xantia ACTIVA 2.0 Turbo, 1999 (slightly tuned )
- Citroen C2, 1.4 VTR
Εχουν περάσει από τα χέρια μου:
- ZX 1.4 Advantage, '93
- ZX 1.6 Aura, '95
- Xantia 2.0 16V VSX '93
- Saxo 1.6 VTS (largely tuned!!) '97
- Xsara 1.6 Executive '98
...στο γραφείο;...
6. Berlingo 1.4, '97Αυτά !
-
Ο χρήστης sergeant έγραψε:
sergeant τι Citroen έχεις??
Δεν είσαι στη λίστα της 1ης σελίδας!!!!
Μάλλον το πιο Citroen απ' όλα!
Xantia Activa 2,0 TurboThank You chrmes !!!!
Τώρα:
- Citroen Xantia ACTIVA 2.0 Turbo, 1999 (slightly tuned )
- Citroen C2, 1.4 VTR
Εχουν περάσει από τα χέρια μου:
- ZX 1.4 Advantage, '93
- ZX 1.6 Aura, '95
- Xantia 2.0 16V VSX '93
- Saxo 1.6 VTS (largely tuned!!) '97
- Xsara 1.6 Executive '98
...στο γραφείο;...
6. Berlingo 1.4, '97Αυτά !
Κολλημένος με την Citroen
CITROËN FORUM