-
Εδώ και κάτι τέρμινα, αντιμετωπίζω πρόβλημα με τους μοτοσικλετιστές κάθε φορά που βρίσκομαι στην Αθήνα. Έχω την συνήθεια να κινούμαι στην κεντροδεξιά πλευρά της λωρίδας κυκλοφορίας στην οποία βρίσκομαι. Με τη συμπεριφορά μου αυτή φαίνεται να διαφωνούν ριζικά οι δικυκλιστές, αφού με τη σειρά τους προσπαθούν να περάσουν από τη δεξιά πλευρά της λωρίδας που βρίσκονται. Μετά το πρώτο ξάφνιασμα, πρόσεξα ότι και οι περισσότεροι οδηγοί των αυτοκινήτων κινούνται τέρμα αριστερά στη λωρίδα τους, πατώντας μάλιστα ενίοτε και την διαχωριστική γραμμή. Όποτε ρωτάω οδηγό μοτοσικλέτας γιατί δεν με προσπερνάει από αριστερά, όπου του έχω αφήσει άφθονο χώρο, με κοιτάζει για λίγο εμβρόντητος και φεύγει χωρίς να απαντήσει. Επειδή εάν κάνω λάθος το κάνω στο τετράγωνο, αφού οδηγώ και δίκυκλο και προσπαθώ να προσπερνώ από αριστερά, παρακαλώ για την βοήθειά σας ώστε να κατανοήσω το πρόβλημα και, εάν καταστεί δυνατόν, να βρω και λύση.
-
Εδώ και κάτι τέρμινα, αντιμετωπίζω πρόβλημα με τους μοτοσικλετιστές κάθε φορά που βρίσκομαι στην Αθήνα. Έχω την συνήθεια να κινούμαι στην κεντροδεξιά πλευρά της λωρίδας κυκλοφορίας στην οποία βρίσκομαι. Με τη συμπεριφορά μου αυτή φαίνεται να διαφωνούν ριζικά οι δικυκλιστές, αφού με τη σειρά τους προσπαθούν να περάσουν από τη δεξιά πλευρά της λωρίδας που βρίσκονται. Μετά το πρώτο ξάφνιασμα, πρόσεξα ότι και οι περισσότεροι οδηγοί των αυτοκινήτων κινούνται τέρμα αριστερά στη λωρίδα τους, πατώντας μάλιστα ενίοτε και την διαχωριστική γραμμή. Όποτε ρωτάω οδηγό μοτοσικλέτας γιατί δεν με προσπερνάει από αριστερά, όπου του έχω αφήσει άφθονο χώρο, με κοιτάζει για λίγο εμβρόντητος και φεύγει χωρίς να απαντήσει. Επειδή εάν κάνω λάθος το κάνω στο τετράγωνο, αφού οδηγώ και δίκυκλο και προσπαθώ να προσπερνώ από αριστερά, παρακαλώ για την βοήθειά σας ώστε να κατανοήσω το πρόβλημα και, εάν καταστεί δυνατόν, να βρω και λύση.
-
Εδώ και κάτι τέρμινα, αντιμετωπίζω πρόβλημα με τους μοτοσικλετιστές κάθε φορά που βρίσκομαι στην Αθήνα. Έχω την συνήθεια να κινούμαι στην κεντροδεξιά πλευρά της λωρίδας κυκλοφορίας στην οποία βρίσκομαι. Με τη συμπεριφορά μου αυτή φαίνεται να διαφωνούν ριζικά οι δικυκλιστές, αφού με τη σειρά τους προσπαθούν να περάσουν από τη δεξιά πλευρά της λωρίδας που βρίσκονται. Μετά το πρώτο ξάφνιασμα, πρόσεξα ότι και οι περισσότεροι οδηγοί των αυτοκινήτων κινούνται τέρμα αριστερά στη λωρίδα τους, πατώντας μάλιστα ενίοτε και την διαχωριστική γραμμή. Όποτε ρωτάω οδηγό μοτοσικλέτας γιατί δεν με προσπερνάει από αριστερά, όπου του έχω αφήσει άφθονο χώρο, με κοιτάζει για λίγο εμβρόντητος και φεύγει χωρίς να απαντήσει. Επειδή εάν κάνω λάθος το κάνω στο τετράγωνο, αφού οδηγώ και δίκυκλο και προσπαθώ να προσπερνώ από αριστερά, παρακαλώ για την βοήθειά σας ώστε να κατανοήσω το πρόβλημα και, εάν καταστεί δυνατόν, να βρω και λύση.
-
Υπάρχει λίγο παραπάνω σχετικό θέμα για τις σχέσεις οδηγών 4Τ-2Τ. Αν θέλεις, μπορείς να μεταφέρεις την ερώτησή σου εκεί για να μη γεμίζουμε θέμα, και σου υπόσχομαι απάντηση
-
Αγαπητέ nass, είδα το θέμα με τα παπάκια - καμικάζι αλλά το θεώρησα άσχετο.
Ακολουθώ τη συμβουλή σου σαν παλιότερου και μεταφέρω την απορία μου και εκεί. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Α, δεν έλεγες πως οδηγείς δίκυκλο ?
Το είπα!
Για το ερώτημά σου έχω τις εξής απαντήσεις: αριστερά από τα αυτοκίνητα έχει είτε άλλα αυτοκίνητα αντιθέτως ερχόμενα (αν δεν υπάρχει νησίδα αλλά διπλή γραμμή), που σίγουρα κανείς δεν τα προτιμάει ως παρέα είτε νησίδα, η οποία από ψυχολογική άποψη μάλλον τρομάζει περισσότερο (ιδιαίτερα αν είναι μπαριέρα ή New Jersey).
Επίσης είναι και καθαρά χωροταξικό το θέμα.....
Αφού οι λωρίδες έχουν το ίδιο πλάτος, είτε πάμε (όλοι οι 4τ) αριστερά είτε δεξιά, ο χώρος ανάμεσά μας θα είναι ο ίδιος. Ακόμα πιό συγκεκριμένα: Είσοδος από ΕΟ Κορίνθου - Αθηνών, από τα διόδια μέχρι την Ομόνοια (και όχι μόνον): Πολλές λωρίδες ανά κατεύθυνση, νησίδα με λελουδικά στη μέση: Τα 4τ τέρμα αριστερά να ξύνουν τη νησίδα, τα 2τ να προσπερνούν από δεξιά. Λοιπόν, ο γιαλός είναι στραβός, ή στραβά αρμενίζω; Και τι σόι συνεννόηση είναι αυτή που μας στέλνει όλους τέρμα αριστερά και όχι τέρμα δεξιά; Μήπως να ρωτούσα σε κανα φόρουμ ψυχολογίας;
Δηλαδή ξαναγυρίζουμε σε αυτό που έλεγα πιο πάνω, πως δεν αρκεί να το κάνεις εσύ, πρέπει να το κάνουν όλοι για να έχει αξία, διαφορετικά δημιουργείς περισσότερα προβλήματα απ΄ όσα λύνεις.
Δεν το συζητάμε, αριστερά όλοι - αριστερά κι εγώ. Αλλά . . . .
Πρόκειται για μεταφορά από το θέμα με τα παπάκια - καμικάζι. Το ξαναφέρνω εδώ, μήπως και κάποιος μπορέσει να βρει την αιτία της συμπεριφοράς μας αυτής. Ίσως είναι η ίδια με αυτήν που σπρώχνει να οδηγούμε και στις Εθνικές οδούς στην αριστερή λωρίδα. Η μήπως όχι;
2Τ : Η στραβός είναι ο γιαλός, ή στραβά αρμενίζ(ω)ουμε.