Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2Τ : Η στραβός είναι ο γιαλός, ή στραβά αρμενίζ(ω)ουμε.
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. 2Τ : Η στραβός είναι ο γιαλός, ή στραβά αρμενίζ(ω)ουμε.
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    2
    5
    35
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ililias last edited by

      Εδώ και κάτι τέρμινα, αντιμετωπίζω πρόβλημα με τους μοτοσικλετιστές κάθε φορά που βρίσκομαι στην Αθήνα. Έχω την συνήθεια να κινούμαι στην κεντροδεξιά πλευρά της λωρίδας κυκλοφορίας στην οποία βρίσκομαι. Με τη συμπεριφορά μου αυτή φαίνεται να διαφωνούν ριζικά οι δικυκλιστές, αφού με τη σειρά τους προσπαθούν να περάσουν από τη δεξιά πλευρά της λωρίδας που βρίσκονται. Μετά το πρώτο ξάφνιασμα, πρόσεξα ότι και οι περισσότεροι οδηγοί των αυτοκινήτων κινούνται τέρμα αριστερά στη λωρίδα τους, πατώντας μάλιστα ενίοτε και την διαχωριστική γραμμή. Όποτε ρωτάω οδηγό μοτοσικλέτας γιατί δεν με προσπερνάει από αριστερά, όπου του έχω αφήσει άφθονο χώρο, με κοιτάζει για λίγο εμβρόντητος και φεύγει χωρίς να απαντήσει. Επειδή εάν κάνω λάθος το κάνω στο τετράγωνο, αφού οδηγώ και δίκυκλο και προσπαθώ να προσπερνώ από αριστερά, παρακαλώ για την βοήθειά σας ώστε να κατανοήσω το πρόβλημα και, εάν καταστεί δυνατόν, να βρω και λύση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ililias last edited by

        Εδώ και κάτι τέρμινα, αντιμετωπίζω πρόβλημα με τους μοτοσικλετιστές κάθε φορά που βρίσκομαι στην Αθήνα. Έχω την συνήθεια να κινούμαι στην κεντροδεξιά πλευρά της λωρίδας κυκλοφορίας στην οποία βρίσκομαι. Με τη συμπεριφορά μου αυτή φαίνεται να διαφωνούν ριζικά οι δικυκλιστές, αφού με τη σειρά τους προσπαθούν να περάσουν από τη δεξιά πλευρά της λωρίδας που βρίσκονται. Μετά το πρώτο ξάφνιασμα, πρόσεξα ότι και οι περισσότεροι οδηγοί των αυτοκινήτων κινούνται τέρμα αριστερά στη λωρίδα τους, πατώντας μάλιστα ενίοτε και την διαχωριστική γραμμή. Όποτε ρωτάω οδηγό μοτοσικλέτας γιατί δεν με προσπερνάει από αριστερά, όπου του έχω αφήσει άφθονο χώρο, με κοιτάζει για λίγο εμβρόντητος και φεύγει χωρίς να απαντήσει. Επειδή εάν κάνω λάθος το κάνω στο τετράγωνο, αφού οδηγώ και δίκυκλο και προσπαθώ να προσπερνώ από αριστερά, παρακαλώ για την βοήθειά σας ώστε να κατανοήσω το πρόβλημα και, εάν καταστεί δυνατόν, να βρω και λύση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          ililias last edited by

          Εδώ και κάτι τέρμινα, αντιμετωπίζω πρόβλημα με τους μοτοσικλετιστές κάθε φορά που βρίσκομαι στην Αθήνα. Έχω την συνήθεια να κινούμαι στην κεντροδεξιά πλευρά της λωρίδας κυκλοφορίας στην οποία βρίσκομαι. Με τη συμπεριφορά μου αυτή φαίνεται να διαφωνούν ριζικά οι δικυκλιστές, αφού με τη σειρά τους προσπαθούν να περάσουν από τη δεξιά πλευρά της λωρίδας που βρίσκονται. Μετά το πρώτο ξάφνιασμα, πρόσεξα ότι και οι περισσότεροι οδηγοί των αυτοκινήτων κινούνται τέρμα αριστερά στη λωρίδα τους, πατώντας μάλιστα ενίοτε και την διαχωριστική γραμμή. Όποτε ρωτάω οδηγό μοτοσικλέτας γιατί δεν με προσπερνάει από αριστερά, όπου του έχω αφήσει άφθονο χώρο, με κοιτάζει για λίγο εμβρόντητος και φεύγει χωρίς να απαντήσει. Επειδή εάν κάνω λάθος το κάνω στο τετράγωνο, αφού οδηγώ και δίκυκλο και προσπαθώ να προσπερνώ από αριστερά, παρακαλώ για την βοήθειά σας ώστε να κατανοήσω το πρόβλημα και, εάν καταστεί δυνατόν, να βρω και λύση.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nass last edited by

            Υπάρχει λίγο παραπάνω σχετικό θέμα για τις σχέσεις οδηγών 4Τ-2Τ. Αν θέλεις, μπορείς να μεταφέρεις την ερώτησή σου εκεί για να μη γεμίζουμε θέμα, και σου υπόσχομαι απάντηση

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • I
              ililias last edited by

              Αγαπητέ nass, είδα το θέμα με τα παπάκια - καμικάζι αλλά το θεώρησα άσχετο.
              Ακολουθώ τη συμβουλή σου σαν παλιότερου και μεταφέρω την απορία μου και εκεί.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                ililias last edited by

                Ο χρήστης nass έγραψε:

                Α, δεν έλεγες πως οδηγείς δίκυκλο ?

                Το είπα!

                Για το ερώτημά σου έχω τις εξής απαντήσεις: αριστερά από τα αυτοκίνητα έχει είτε άλλα αυτοκίνητα αντιθέτως ερχόμενα (αν δεν υπάρχει νησίδα αλλά διπλή γραμμή), που σίγουρα κανείς δεν τα προτιμάει ως παρέα είτε νησίδα, η οποία από ψυχολογική άποψη μάλλον τρομάζει περισσότερο (ιδιαίτερα αν είναι μπαριέρα ή New Jersey).

                Επίσης είναι και καθαρά χωροταξικό το θέμα.....

                Αφού οι λωρίδες έχουν το ίδιο πλάτος, είτε πάμε (όλοι οι 4τ) αριστερά είτε δεξιά, ο χώρος ανάμεσά μας θα είναι ο ίδιος. Ακόμα πιό συγκεκριμένα: Είσοδος από ΕΟ Κορίνθου - Αθηνών, από τα διόδια μέχρι την Ομόνοια (και όχι μόνον): Πολλές λωρίδες ανά κατεύθυνση, νησίδα με λελουδικά στη μέση: Τα 4τ τέρμα αριστερά να ξύνουν τη νησίδα, τα 2τ να προσπερνούν από δεξιά. Λοιπόν, ο γιαλός είναι στραβός, ή στραβά αρμενίζω; Και τι σόι συνεννόηση είναι αυτή που μας στέλνει όλους τέρμα αριστερά και όχι τέρμα δεξιά; Μήπως να ρωτούσα σε κανα φόρουμ ψυχολογίας;

                Δηλαδή ξαναγυρίζουμε σε αυτό που έλεγα πιο πάνω, πως δεν αρκεί να το κάνεις εσύ, πρέπει να το κάνουν όλοι για να έχει αξία, διαφορετικά δημιουργείς περισσότερα προβλήματα απ΄ όσα λύνεις.

                Δεν το συζητάμε, αριστερά όλοι - αριστερά κι εγώ. Αλλά . . . .

                Πρόκειται για μεταφορά από το θέμα με τα παπάκια - καμικάζι. Το ξαναφέρνω εδώ, μήπως και κάποιος μπορέσει να βρει την αιτία της συμπεριφοράς μας αυτής. Ίσως είναι η ίδια με αυτήν που σπρώχνει να οδηγούμε και στις Εθνικές οδούς στην αριστερή λωρίδα. Η μήπως όχι;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr