-
Εχω το VW Polo μοντ. 2002 1.4 16V (100 ps) και παρατήρησα ότι η εισαγωγή αέρα είναι ίδιαίτερα 'φιμωμένη'! Το μοτερ ρουφάει αέρα από ένα σωλήνα διαμέτρου 5 cm (που είναι προσαρμοσμένος στο θηρίο πλαστικό κάλυμα του κινητήρα) και μάλιστα η ροή του εισερχόμενου αέρα σχηματίζει γωνία 90 μοιρών σε σχέση με τον σωλήνα που προανέφερα. Σαν μην φτάνει αυτό ο σωλήνας κάνει μια διαδρομή 60 cm περιπου πριν φτάσει στο φιλτροκούτι.
Μπορεί να μην ξέρω πολλά από αυτοκίνητα, αλλά βλέποντας άλλα μοτερ μου έκανε εντύπωση ο τρόπος εισαγωγης στο δικό μου.
Θα ήθελα να μου προτείνετε κάτι ώστε να ελευθερώσω την εισαγωγή. Η λύση του να βάλω σκούπα, μου ακούγετε λογική αλλά δεν ξέρω αν και που θα χωράει...περιμένω προτάσεις! -
Εχω το VW Polo μοντ. 2002 1.4 16V (100 ps) και παρατήρησα ότι η εισαγωγή αέρα είναι ίδιαίτερα 'φιμωμένη'! Το μοτερ ρουφάει αέρα από ένα σωλήνα διαμέτρου 5 cm (που είναι προσαρμοσμένος στο θηρίο πλαστικό κάλυμα του κινητήρα) και μάλιστα η ροή του εισερχόμενου αέρα σχηματίζει γωνία 90 μοιρών σε σχέση με τον σωλήνα που προανέφερα. Σαν μην φτάνει αυτό ο σωλήνας κάνει μια διαδρομή 60 cm περιπου πριν φτάσει στο φιλτροκούτι.
Μπορεί να μην ξέρω πολλά από αυτοκίνητα, αλλά βλέποντας άλλα μοτερ μου έκανε εντύπωση ο τρόπος εισαγωγης στο δικό μου.
Θα ήθελα να μου προτείνετε κάτι ώστε να ελευθερώσω την εισαγωγή. Η λύση του να βάλω σκούπα, μου ακούγετε λογική αλλά δεν ξέρω αν και που θα χωράει...περιμένω προτάσεις! -
Εχω το VW Polo μοντ. 2002 1.4 16V (100 ps) και παρατήρησα ότι η εισαγωγή αέρα είναι ίδιαίτερα 'φιμωμένη'! Το μοτερ ρουφάει αέρα από ένα σωλήνα διαμέτρου 5 cm (που είναι προσαρμοσμένος στο θηρίο πλαστικό κάλυμα του κινητήρα) και μάλιστα η ροή του εισερχόμενου αέρα σχηματίζει γωνία 90 μοιρών σε σχέση με τον σωλήνα που προανέφερα. Σαν μην φτάνει αυτό ο σωλήνας κάνει μια διαδρομή 60 cm περιπου πριν φτάσει στο φιλτροκούτι.
Μπορεί να μην ξέρω πολλά από αυτοκίνητα, αλλά βλέποντας άλλα μοτερ μου έκανε εντύπωση ο τρόπος εισαγωγης στο δικό μου.
Θα ήθελα να μου προτείνετε κάτι ώστε να ελευθερώσω την εισαγωγή. Η λύση του να βάλω σκούπα, μου ακούγετε λογική αλλά δεν ξέρω αν και που θα χωράει...περιμένω προτάσεις! -
Ενδιαφέρον ερώτημα. Αν κάποιος έχει και φωτο??
-
Τα VW γκρούπ πληρούν προδιαγραφές Euro2004+5 και γιαυτό είναι πολύ φιμωμένα!
Από εκεί και πέρα στο τελευταίο πρέπει να...ξηλώσεις έναν σωρό πράγματα και πλαστικά καλύματα για να κάνεις 'τη δουλειά' σου.Γενικά κάρτα καυσαερίων με ελευθέρωση της εισαγωγής και εξαγωγής βγάζεις άνετα και μένει μόνο ο θόρυβος που αθξάνεται κατακόρυφα για να αλλάξει κάτι.Ασχολει΄σου με σκούπα και αλλαγή από καταλύτη και πίσω και θα με θυμηθείς!Τίποτα άλλο! -
oriste mia foto gia na deite ti lew. http://www.ams.gr/pages/19_2002/showart ... azineID=10
einai apo to auto motor und sport!! alla mono ekei brika. O aeras mpeinei apo tin katw deksia meria tou kalymatos - koutiou tou kinitira. Gia na kanei sosti douleia i skoupa tha xreiastw programma? (Exo akousei oti ta VW diskola programatizontai, isxuei?)
-
Ναι είναι δύσκολος ο προγραμματισμός.Μην ασχολείσαι με τέτοια πράγματα παρά μόνο αν έφτανες στο σημείο να άλλαζες εκκεντροφο΄ρους!Πεταμένα λεφτά άλλωστε και μπορείς να χαλάσεις την ομοιογένεια ενός αμαξιού με άλλο προσανατολισμό!Με τη σκούπα και με αλλαγή εξαγωγής από καταλύτη και πίσω θα είσαι ευχαριστημένος και θα έχεις ξοδέψει λίγα!
-
Ο χρήστης fabia100 έγραψε:
Ενδιαφέρον ερώτημα. Αν κάποιος έχει και φωτο??Εννοούσα φωτό από σκούπα να δούμε πού εφαρμόζει...
-
ειναι μια must βελτιωση αλλα οτιδηποτε αλλαξεις θα εχει επιπτωσεις στην εγγυηση....
οντως πολυ φιμωμενα
εγω περιμενω να περασουντα 2 χρονια -
Δεν νομίζω ότι με αλλαγή του φίλτρου μπορείς να χάσεις την εγγύηση όλου του κινητήρα, αλλά και κάτι να πάθεις βγάζεις την σκούπα και επανατοποθετείς το καπάκι και άντε μετά να αποδείξουν τι είχες κάνει εσύ και να σου πουν κάτι για εγγύηση...ακόμα και την παροχή αέρα να δούν από τον εγγέφαλο τι θα σου πούν;;; κάτι έκανες αλλά δεν ξέρω τι..
Η nothelle ,by the way, βελτιώνει τα πολάκια 1,4 16V και τα πάει 120 άλογα αλλά για μοντέλα πριν το 2000. Η VW motorsport στην αθήνα κάνει τίποτα για το πολάκι ή ασχολείται μόνο με τα 1.8Τ ; -
κοστιζει φιλε
τοσο που καλυτερα να βαλεις αλλο μοτερ -
Πόσο δηλαδή πάει η βελτίωση 1ου σταδίου από βελτιωτικό οίκο που ξέρει τι κάνει(δηλ. σου δίνει και εγγύηση) γιατί αν πχ. εγώ θέλω να βάλω το μοτέρ του 1.6 gti ακόμα και να μπαίνει θα χρειαστώ στην καλύτερη περίπτωση 400.000 δρχ ενώ με 250.000 κάνεις μετατροπή περίπου κερδίζοντας 20 άλογα. Τέλος πάντων εγώ θέλω λίγο παραπάνω νεύρο από το αμάξι μου και λίγο πιο ψηλά τον κόφτη περίπου στις 7000 στροφές (από τις 6600 που είναι τώρα)
-
φιλε Bear,
επειδη και εγω το ιδιο προβλημα εχω (!!!) νομιζω οτι δυσκολα θα βρεθει προγραμμα για τον εγκεφαλο του πολο (75hp) οταν υπαρχει η εκδοση με τα 100. Ασε που οι νεοι εγκεφαλοι της VW ειναι δυστροποι! Αλλα δε νομιζω οτι θα αξιζει....οι εκκεντροφοροι ειναι ηπιοι απλα θα κερδισει λιγο σε ροπη περισσοτερο νομιζω. Ηλυση του 1.6 gti ειναι η καλυτερη και υπολογιζε γυρο στο 1.000.000+κατι κομπλε. Μεχρι να βρουμε το χρημα.....υπομονη -
Υπάρχει.Στη Genesis.Στα Βριλήσσια Αττικής(δε ξέρω πού βρίσκονται τα Βριλήσσα!).Κοστίζει 300 Ε!
-
για το πολο με τα 75 άλογα η καλύτερη λύση είναι το μοτέρ του 1,4 με τα 100 άλογα, αλλά για το μοτερ με τα 100 άλογα δεν συμφέρει το 1,6...Παρατήρησα ότι αν αλλάξει θέση η μπαταρία και μπει αντεστραμένη κατα 90 μοιρες χωράει σκούπα ανετα χωρίς να βγεί τιποτα! το ζητημα είναι γινεται κατι τέτοιο με την μπαταρία;;; (θα το ψάξω πάντως γιατι ψήνομαι...) Όσο για πρόγραμμα φοβαμαι μην αλλάξει τελείως τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου και το κάνει απόλυτα νεκρό στα χαμηλά, χώρια που δεν είχεις και εγγύηση...Εγώ πάντως είμαι από κρήτη και δεν εμπιστεύμαι ΚΑΝΕΝΑΝ για μετατροπή αν κάνω κάτι θα το πάω αθήνα.
Ξέρει κανείς αν βγάζει η remus εξάτμηση για το πόλο;; Είδα της sebring και μου φάνηκε αισχρή για την αισθητική του αυτοκινήτου! Η εξατμίσεις του ποπάυ λένε τίποτα;;
Εισαγωγή αέρα στο VW Polo (2002)