Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εισαγωγή αέρα στο VW Polo (2002)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Εισαγωγή αέρα στο VW Polo (2002)
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    14
    250
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bear last edited by

      Εχω το VW Polo μοντ. 2002 1.4 16V (100 ps) και παρατήρησα ότι η εισαγωγή αέρα είναι ίδιαίτερα 'φιμωμένη'! Το μοτερ ρουφάει αέρα από ένα σωλήνα διαμέτρου 5 cm (που είναι προσαρμοσμένος στο θηρίο πλαστικό κάλυμα του κινητήρα) και μάλιστα η ροή του εισερχόμενου αέρα σχηματίζει γωνία 90 μοιρών σε σχέση με τον σωλήνα που προανέφερα. Σαν μην φτάνει αυτό ο σωλήνας κάνει μια διαδρομή 60 cm περιπου πριν φτάσει στο φιλτροκούτι.
      Μπορεί να μην ξέρω πολλά από αυτοκίνητα, αλλά βλέποντας άλλα μοτερ μου έκανε εντύπωση ο τρόπος εισαγωγης στο δικό μου.
      Θα ήθελα να μου προτείνετε κάτι ώστε να ελευθερώσω την εισαγωγή. Η λύση του να βάλω σκούπα, μου ακούγετε λογική αλλά δεν ξέρω αν και που θα χωράει...περιμένω προτάσεις!

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • B
        bear last edited by

        Εχω το VW Polo μοντ. 2002 1.4 16V (100 ps) και παρατήρησα ότι η εισαγωγή αέρα είναι ίδιαίτερα 'φιμωμένη'! Το μοτερ ρουφάει αέρα από ένα σωλήνα διαμέτρου 5 cm (που είναι προσαρμοσμένος στο θηρίο πλαστικό κάλυμα του κινητήρα) και μάλιστα η ροή του εισερχόμενου αέρα σχηματίζει γωνία 90 μοιρών σε σχέση με τον σωλήνα που προανέφερα. Σαν μην φτάνει αυτό ο σωλήνας κάνει μια διαδρομή 60 cm περιπου πριν φτάσει στο φιλτροκούτι.
        Μπορεί να μην ξέρω πολλά από αυτοκίνητα, αλλά βλέποντας άλλα μοτερ μου έκανε εντύπωση ο τρόπος εισαγωγης στο δικό μου.
        Θα ήθελα να μου προτείνετε κάτι ώστε να ελευθερώσω την εισαγωγή. Η λύση του να βάλω σκούπα, μου ακούγετε λογική αλλά δεν ξέρω αν και που θα χωράει...περιμένω προτάσεις!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bear last edited by

          Εχω το VW Polo μοντ. 2002 1.4 16V (100 ps) και παρατήρησα ότι η εισαγωγή αέρα είναι ίδιαίτερα 'φιμωμένη'! Το μοτερ ρουφάει αέρα από ένα σωλήνα διαμέτρου 5 cm (που είναι προσαρμοσμένος στο θηρίο πλαστικό κάλυμα του κινητήρα) και μάλιστα η ροή του εισερχόμενου αέρα σχηματίζει γωνία 90 μοιρών σε σχέση με τον σωλήνα που προανέφερα. Σαν μην φτάνει αυτό ο σωλήνας κάνει μια διαδρομή 60 cm περιπου πριν φτάσει στο φιλτροκούτι.
          Μπορεί να μην ξέρω πολλά από αυτοκίνητα, αλλά βλέποντας άλλα μοτερ μου έκανε εντύπωση ο τρόπος εισαγωγης στο δικό μου.
          Θα ήθελα να μου προτείνετε κάτι ώστε να ελευθερώσω την εισαγωγή. Η λύση του να βάλω σκούπα, μου ακούγετε λογική αλλά δεν ξέρω αν και που θα χωράει...περιμένω προτάσεις!

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • F
            fabia100 last edited by

            Ενδιαφέρον ερώτημα. Αν κάποιος έχει και φωτο??

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • A
              athanatos last edited by

              Τα VW γκρούπ πληρούν προδιαγραφές Euro2004+5 και γιαυτό είναι πολύ φιμωμένα!
              Από εκεί και πέρα στο τελευταίο πρέπει να...ξηλώσεις έναν σωρό πράγματα και πλαστικά καλύματα για να κάνεις 'τη δουλειά' σου.Γενικά κάρτα καυσαερίων με ελευθέρωση της εισαγωγής και εξαγωγής βγάζεις άνετα και μένει μόνο ο θόρυβος που αθξάνεται κατακόρυφα για να αλλάξει κάτι.Ασχολει΄σου με σκούπα και αλλαγή από καταλύτη και πίσω και θα με θυμηθείς!Τίποτα άλλο!

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • B
                bear last edited by

                oriste mia foto gia na deite ti lew. http://www.ams.gr/pages/19_2002/showart ... azineID=10

                einai apo to auto motor und sport!! alla mono ekei brika. O aeras mpeinei apo tin katw deksia meria tou kalymatos - koutiou tou kinitira. Gia na kanei sosti douleia i skoupa tha xreiastw programma? (Exo akousei oti ta VW diskola programatizontai, isxuei?)

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • A
                  athanatos last edited by

                  Ναι είναι δύσκολος ο προγραμματισμός.Μην ασχολείσαι με τέτοια πράγματα παρά μόνο αν έφτανες στο σημείο να άλλαζες εκκεντροφο΄ρους!Πεταμένα λεφτά άλλωστε και μπορείς να χαλάσεις την ομοιογένεια ενός αμαξιού με άλλο προσανατολισμό!Με τη σκούπα και με αλλαγή εξαγωγής από καταλύτη και πίσω θα είσαι ευχαριστημένος και θα έχεις ξοδέψει λίγα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • F
                    fabia100 last edited by

                    Ο χρήστης fabia100 έγραψε:
                    Ενδιαφέρον ερώτημα. Αν κάποιος έχει και φωτο??

                    Εννοούσα φωτό από σκούπα να δούμε πού εφαρμόζει...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • M
                      mkiii last edited by

                      ειναι μια must βελτιωση αλλα οτιδηποτε αλλαξεις θα εχει επιπτωσεις στην εγγυηση....
                      οντως πολυ φιμωμενα
                      εγω περιμενω να περασουντα 2 χρονια

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • B
                        bear last edited by

                        Δεν νομίζω ότι με αλλαγή του φίλτρου μπορείς να χάσεις την εγγύηση όλου του κινητήρα, αλλά και κάτι να πάθεις βγάζεις την σκούπα και επανατοποθετείς το καπάκι και άντε μετά να αποδείξουν τι είχες κάνει εσύ και να σου πουν κάτι για εγγύηση...ακόμα και την παροχή αέρα να δούν από τον εγγέφαλο τι θα σου πούν;;; κάτι έκανες αλλά δεν ξέρω τι..
                        Η nothelle ,by the way, βελτιώνει τα πολάκια 1,4 16V και τα πάει 120 άλογα αλλά για μοντέλα πριν το 2000. Η VW motorsport στην αθήνα κάνει τίποτα για το πολάκι ή ασχολείται μόνο με τα 1.8Τ ;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          mkiii last edited by

                          κοστιζει φιλε
                          τοσο που καλυτερα να βαλεις αλλο μοτερ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • B
                            bear last edited by

                            Πόσο δηλαδή πάει η βελτίωση 1ου σταδίου από βελτιωτικό οίκο που ξέρει τι κάνει(δηλ. σου δίνει και εγγύηση) γιατί αν πχ. εγώ θέλω να βάλω το μοτέρ του 1.6 gti ακόμα και να μπαίνει θα χρειαστώ στην καλύτερη περίπτωση 400.000 δρχ ενώ με 250.000 κάνεις μετατροπή περίπου κερδίζοντας 20 άλογα. Τέλος πάντων εγώ θέλω λίγο παραπάνω νεύρο από το αμάξι μου και λίγο πιο ψηλά τον κόφτη περίπου στις 7000 στροφές (από τις 6600 που είναι τώρα)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • M
                              mkiii last edited by

                              φιλε Bear,
                              επειδη και εγω το ιδιο προβλημα εχω (!!!) νομιζω οτι δυσκολα θα βρεθει προγραμμα για τον εγκεφαλο του πολο (75hp) οταν υπαρχει η εκδοση με τα 100. Ασε που οι νεοι εγκεφαλοι της VW ειναι δυστροποι! Αλλα δε νομιζω οτι θα αξιζει....οι εκκεντροφοροι ειναι ηπιοι απλα θα κερδισει λιγο σε ροπη περισσοτερο νομιζω. Ηλυση του 1.6 gti ειναι η καλυτερη και υπολογιζε γυρο στο 1.000.000+κατι κομπλε. Μεχρι να βρουμε το χρημα.....υπομονη

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • A
                                athanatos last edited by

                                Υπάρχει.Στη Genesis.Στα Βριλήσσια Αττικής(δε ξέρω πού βρίσκονται τα Βριλήσσα!).Κοστίζει 300 Ε!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • B
                                  bear last edited by

                                  για το πολο με τα 75 άλογα η καλύτερη λύση είναι το μοτέρ του 1,4 με τα 100 άλογα, αλλά για το μοτερ με τα 100 άλογα δεν συμφέρει το 1,6...Παρατήρησα ότι αν αλλάξει θέση η μπαταρία και μπει αντεστραμένη κατα 90 μοιρες χωράει σκούπα ανετα χωρίς να βγεί τιποτα! το ζητημα είναι γινεται κατι τέτοιο με την μπαταρία;;; (θα το ψάξω πάντως γιατι ψήνομαι...) Όσο για πρόγραμμα φοβαμαι μην αλλάξει τελείως τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου και το κάνει απόλυτα νεκρό στα χαμηλά, χώρια που δεν είχεις και εγγύηση...Εγώ πάντως είμαι από κρήτη και δεν εμπιστεύμαι ΚΑΝΕΝΑΝ για μετατροπή αν κάνω κάτι θα το πάω αθήνα.
                                  Ξέρει κανείς αν βγάζει η remus εξάτμηση για το πόλο;; Είδα της sebring και μου φάνηκε αισχρή για την αισθητική του αυτοκινήτου! Η εξατμίσεις του ποπάυ λένε τίποτα;;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr