-
Κορόλα καινούργια δεν έχω, αλλά στην οικογένεια έχουμε το παρακάτω:
TOYOTA COROLLA ΣΛ, ΚΕ25, 1970. Έχει πάνω απο 1.000.000 χλμ, δεν έχει κάνει κίχ (ούτε διακόπτες για φώτα κλπ. δεν εχουμε αλλάξει!), ανταλλακτικά υπάρχουνε ακόμα στην αντιπροσωπεία και γενικά τέρας αξιοπιστίας. Όσα προβλήματα έχει βγάλει το Golf MkII, 1991 & BMW 318i, 1992, δεν έχει βγάλει η ΤΟΥΟΤΑ των 33 ετών.
Μηχανή φυσικά έχει αλλάξει 3 φορές.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Κορόλα καινούργια δεν έχω, αλλά στην οικογένεια έχουμε το παρακάτω:TOYOTA COROLLA ΣΛ, ΚΕ25, 1970. Έχει πάνω απο 1.000.000 χλμ, δεν έχει κάνει κίχ (ούτε διακόπτες για φώτα κλπ. δεν εχουμε αλλάξει!), ανταλλακτικά υπάρχουνε ακόμα στην αντιπροσωπεία και γενικά τέρας αξιοπιστίας. Όσα προβλήματα έχει βγάλει το Golf MkII, 1991 & BMW 318i, 1992, δεν έχει βγάλει η ΤΟΥΟΤΑ των 33 ετών.
Μηχανή φυσικά έχει αλλάξει 3 φορές.
Πέστα Φάνη μου
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Πέστα Φάνη μου
Είμουνα σίγουρος οτι θα σου αρέσει αυτό το πόστ!
Οχι τίποτα άλλο αλλά το έχω γράψει αρκετές φορές αυτό.....αλλά οι περισσότεροι κάνουνε τα στραβά μάτια!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Πέστα Φάνη μου
Είμουνα σίγουρος οτι θα σου αρέσει αυτό το πόστ!
Οχι τίποτα άλλο αλλά το έχω γράψει αρκετές φορές αυτό.....αλλά οι περισσότεροι κάνουνε τα στραβά μάτια!
Τώρα την τραβάτε την μπιχτή σας και οι δύο...
Είναι γνωστό ότι έως τις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας η Τογιότα έφτιαχνε θαυμάσια φουρνο-ψυγεία και άλλα είδη οικοσκευής!
Από το '90 και μετά -οπότε ανακάλυψε την αυτοκίνηση- την είδε Mercedes εκ Ιαπωνίας... Εμ δε φτάνουν έξι χρόνια εγγύησης αγαπητέ για να φτάσεις το αστεράκι [νομίζω;]... -
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Πέστα Φάνη μου
Είμουνα σίγουρος οτι θα σου αρέσει αυτό το πόστ!
Οχι τίποτα άλλο αλλά το έχω γράψει αρκετές φορές αυτό.....αλλά οι περισσότεροι κάνουνε τα στραβά μάτια!
Τώρα την τραβάτε την μπιχτή σας και οι δύο...
Είναι γνωστό ότι έως τις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας η Τογιότα έφτιαχνε θαυμάσια φουρνο-ψυγεία και άλλα είδη οικοσκευής!
Από το '90 και μετά -οπότε ανακάλυψε την αυτοκίνηση- την είδε Mercedes εκ Ιαπωνίας... Εμ δε φτάνουν έξι χρόνια εγγύησης αγαπητέ για να φτάσεις το αστεράκι [νομίζω;]...Φουρνοψυγεία; Ε, Είσαι υπερβολικός θα έλεγα.
Περίμενε να πω στον Ευριπίδη για το θέμα να σου πει δυό λόγιαΌσο για τα περί Mercedes κλπ, σήμερα έπεσε στα χέρια μου το ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ (το τονίζω!)περιοδικό (της 9ης Σεποτεμβρίου - σημερινό) ADAC motorwelt που έχει κάποιο πολύ ωραίο συγκριτικό με 12 αυτοκίνητα της μεγαλομεσαίας κατηγορίας, περί αξιοπιστίας, βλαβών κλπ.
Θα εκπλαγείς, όχι από τη θέση του Avensis που είναι λογικό να είναι πρώτο, αλλά από τη θέση της C-klasse που είναι 11η!
Θα το παραθέσω μόλις μεταφραστεί... -
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
Για την λειτουργία του airconditioner, κάτι που έμαθα απο τους τεχνικούς της Toyota. Λοιπόν το σύστημα είναι συνδεδεμένο ηλεκτρονικά με το management της μηχανής, και όταν υπάρχει ανάγκη δηλ. προσπέραση ή ανάβαση κλπ. που η μηχανή πρέπει να αποδώσει παραπάνω, η αντλία του aircondition αποσυνδέεται αυτόματα μέχρι η μηχανή να επιστρέψει σε νορμάλ λειτουργία. Βέβαια αυτό δεν το καταλαβαίνει ο οδηγός γιατί το βεντιλατέρ της καμπίνας λειτουργεί συνεχώς. Ιαπωνική τεχνολογία
[list:3j0z52t5]Ερε φιλε, μη τρελενεσαι κι ολας [/list:u:3j0z52t5][list:3j0z52t5]Απλα πραγματα ειναι.Οως ο εγκεφαλος του ψεκασμου αντιλαμβανεται διαφορους παραμετρους για να αποδωσει τον τελικο παλμο στα μπεκ, ετσι κι εδω απ οτι αντιλαμβανομαι μολις το συστημα 'δει' φουλ φορτιο(πεταλουδα γκαζιου τερμα ανοιχτη), υψηλες στροφες, και map sensor στιγμιαια σε ατμοσφαιρικη πιεση τοτε διακοπτεται η λειτουργεια του κλιμα [/list:u:3j0z52t5][list:3j0z52t5]Απλα πραγματα τα οποια βρισκουν εφαρμογη απο την ηδη υπαρχουσα τεχνολογια.Ναι μεν ως λειτουργια ειναι εξυπνη και θεμιτη αλλα δεν ειναι και κατι το οποιο φερνει την επανασταση [/list:u:3j0z52t5]
Ναί δεν αντιλέγω αλπά πράγματα, αλλά το Passat GL 1996 μοντέλο της γυναίκας μου δεν το κάνει, και όταν χρειάζομαι ισχύ του μοτέρ κλείνω το aircondition. Εχεις να δώσεις κάποια εξήγηση?
[list:3j0z52t5]Το ειπα και ποιο πανω, οτι ειναι εξυπνο!Ασχετα ποιανου ιδεα ηταν και τελικα το εφαρμοσε, ειναι απ τα λιγα 'μικρα' και 'εξυπνα' αλλα προπαντων φτηνα ως κατασκευη πραγματακια που εξυπηρετουν κι αποδιδουν παρα πολλα για το κοστος τους [/list:u:3j0z52t5][list:3j0z52t5]Περα απ το συγκεκριμενο ομως, γενικα.και σε αυτον τον τομεα οι Ιαπωνες θεωρουν εξελιξη τα μαρκετινιστικα κολπα, ειτε σε εμφανιση ειτε σε κατασκευες που δεν εξυπηρετουν απολυτως τιποτα εκτος απο ενθουσιασμο και τρυκ Το συγκεκριμενο ομως που αναφερες, οντως ειναι πανεξυπνο ως λυση και ιδεα.Επισης σε ενα εργοστασιο οπου εργαζονται χιλαδες εργαζομενοι, απο τον ποιο απλο υπαλληλο μεχρι και τα 'κεφαλια' του σχεδιασμου και της εξελιξης οσο παραδοξο κι αν φενεται δεν ειναι δυνατον σε ενα μοντελο τους να εφαρμοσουν ΟΛΕΣ τις εξυπνες λυσεις.Εχεις δει φανταζομαι πανακριβες αλλα και φτηνες κατασκευες που σε καποιο τους σημειο, παρατηρωντας το, λες...........μα καλα δεν μπορουσαν να το κανουν.......ετσι?Ειναι σα να εχεις ενα δυσκολο προβλημα και να σκοτιζεσαι ωρες, και τελικα η λυση να ειναι, τοσο απλη!!Απλα και τις απλες λυσεις δεν τις σκεφτονται ολοι οι ανθρωποι.Παντως απ οπου κι αν προερχονται δεν παυουν να αποτελουν εξελιξη.Οχι ομως να τοποθετουμε αρχικα γραμματα ταχα μου τεχνικων δημιουργηματων που ο πελατης ναι μεν δεν ξερει τι ειναι αλλα επειδη εχει το Χ η Ψ vtekopower το αγοραζει [/list:u:3j0z52t5]
-
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω γιατί θα επέμβει ο moderator? επιδή υπάρχει αντίλογος σε κάποιο θέμα? Τέλος πάντων. Επειδή το θέμα έχει ξανασυζητηθεί και κατά το παρελθόν και βέβαια ο καθένας έχει την γνώμη του που δύσκολα μπορεί να πεισθεί για το αντίθετο, δυό πραγματιάκια μόνο. Κατ αρχάς θα συμφωνήσω με τον φίλο kilo στα παραπάνω που γράφει, και θα υπενθυμήσω στο φίλο G60POWER ότι και η VW έτρεξε στην Toyota για να της βγάλει το αγροτικό της 4Χ4, μα ποιό άλλο από το Tarro. Τελειώνοντας θα πώ ότι σήμερα το πρωί πηγαίνοντας στο γραφείο μου, κάπου κοντά στο ΣΕΦ σε κάποια στιγμή λοιπόν μέσα στο μποτιλιάρισμα πρόσεξα ότι είμαστε περίπου 10-12 αυτοκίνητα μαζί όλα διάφορα μοντέλα της Toyota. Κάνει άραγε τόσο μεγάλο λάθος το ένστικτο της αγοράς?[list:3ckfw8lf]Ισως το ενστικτο της αγορας να μην κανει λαθος, πολλες φορες ομως κανει.Το γνωριζεις.Ξερεις στις περιπτωσεις οπου ο κατασκευαστης αντι να προσπαθει πραγματικα να κατασκευασει ενα καλο προιον και να το πουλησει γι αυτο που ειναι, τριπλαρει μεσω διαφιμησης θεωρωντας τον καταναλωτη 'προβατο'.[/list:u:3ckfw8lf][list:3ckfw8lf]Περα απ αυτο ομως το προβλημα, αν ειναι σωστη αυτος ο χαρακτηρισμος, δεν ειναι στο αν ειναι καλη η οχι πχ η corrola.Εαν απευθυνεται σε εναν οικογενειαρχη ο οποιος το βλεπει καθαρα ως μεταφορικο μεσο, ναι ειναι αριστη.Απο εκει και περα ομως για εναν που απαιτει το κατι παραπανω, ειτε σε ασφαλεια ειτε στησιμο κλπ κλπ φυσικα και ΔΕΝ ειναι.Αρα δεν ειναι το Α και το Ω.Το ειπα και παλιοτερα νομιζω.Σεβομαι αυτοκινητα ακομα και lada.Πολυ περισσοτερο δε τους κατοχους οι οποιοι ο καθενας για τους δικους του οικονομικους λογους(ο καθενας μας τραβα το δικο του σταυρο και δεν το κρινεις απ το αν επραξε σωστα στην αγορα αυτοκινητου)αγορασε πχ corrola.Eαν μου πει καποιος οτι πηρε hyundai γιατι με βαση τα οικονομικα του κριτηρια αλλα και υποχρεωσεις ηθελε το μεγιστο δυνατο, το σεβομαι απολυτα και ως τροπο σκεψηες αλλα και το ιδιο το αυτοκινητο που καλειτε να εξυπηρετησει τον οδηγο του.Ε αμα ομως αφου το παρει, και δεδομενου οτι δε του φταναν τα χρηματα για γερμανικο πχ, την δει ο παταω η το hyundai καλυτερο απο golf...............ε θα εχω αδικο ρε Τακη αμα τον κραξω? [/list:u:3ckfw8lf][list:3ckfw8lf]Το Taro τωρα που κατασκευαζε η VW ηταν οντως ενα hilux 4x2 alla kai 4x4 με...........διαφορετικη μασκα!!Ο λογος ηταν οτι οι Ιαπωνες την εποχη εκεινη εψαχναν τροπο μεσα απο συνεργασιες να διυσδησουν στην Ευρωπαικη αγορα.Το συγκεκριμενο μοντελο στην Ευρωπη αν και σκυλι σε αντοχη, εκτος απ την Ελλαδα δεν ειχε απηχηση σε καμια ευρωπαικη χωρα.Το προβλημα τωρα δεν ηταν που το κατασκευαζε η VW.Αλλα ο τροπος προωθησης του.Στην Γερμανια εαν πηγαινες να αγορασεις επαγγελματικο σου ελεγε ο καθε ντηλερ της VW τα υπαρχοντα μοντελα και σου τονιζε οτι το taro ειναι Ιαπωνικο Αντιθετα εδω(το ειδα με τα ματια μου)τα πουλουσανε ως..............Γερμανικα ακομα και σε τεχνολογια.Ξερεις τι θα πει να εισαι μηχανικος και να προσπαθει να σε δουλεψει ο πωλητης? [/list:u:3ckfw8lf][list:3ckfw8lf]Σιγουρα παντως η VW στον τομεα των επαγγελματικων να εισαι σιγουρος οτι ειχε εδω και δεκατειες δημιουργησει το δικο της κατεστημενο με το transporter.Kαι πουλησε και πουλαει ακομα![/list:u:3ckfw8lf][list:3ckfw8lf]Αληθεια, εχεις δει πολλα ιαπωνικα επαγγελματικα με συμπεριφορα επιβατικου?[/list:u:3ckfw8lf]
-
Ο χρήστης kilo έγραψε:
Εγώ ένα ξέρω. Οι Ιάπωνες κατέβασαν την τεχνολογία και τα αξεσουάρ τα οποία οι Ευρωπαίοι τα είχαν μόνο για τα λεγόμενα μεγάλου κυβισμού τους μοντέλα στο καθημερινό αυτοκίνητο. Τι να πούμε, ότι όταν οι Ιάπωνες λανσάρανε το 12βάλβιδο μοτέρ, οι Ευρωπαίοι σφύριζαν αδιάφοροι? και όταν φέρανε τα 16βάλβιδα οι Ευρωπαίοι τα σνομπάρανε? και στο τέλος αναγκάστηκαν να τα υιοθετήσουν, ή όταν εφήρμοσαν το ηλεκτρονικό management του μοτέρ οι Ευρωπαίοι χρησημοποιούσαν ακόμη πλατίνες? και τέλος όταν φέρανε την επανάσταση στον εσωτερικό χώρο, ναι με τα ντουλαπάκια τους, που αργότερα τα αντιγράψανε και οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές. Για θυμηθήτε το ποιό απλό, έπρεπε να έλθουν οι Ιάπωνες για να αλλάξουν την σχεδίαση των οργάνων, για να δούμε σαν στάνταρ το στοφόμετρο στο ταμπλώ. Για να μη θυμηθούμε τη Ford που στα τέλη της 10ετίας του 1980 που έβγαζε αναρτήσεις με φύλλα σούστας, όταν τότε οι Ιάπωνες είχαν πετάξει στα σκουπίδια αυτά τα σχέδια. Με όλα αυτά δεν παραγνωρίζω την Ευρωπαική τεχνολογία, αλλά πάντα ήταν πολύ φιδωλή στις κατασκευές της. Εντάξει λοιπόν λέμε για τη Γερμανική τεχνολογία, και ουδείς αμφιβάλει για την ανωτερώτητά της. Που όμως αυτή η τεχνολογία δόθηκε στον τελικό καταναλωτή απλόχερα? Η νομίζετε ότι τα Γερμανικά αυτοκίνητα απευθύνονται σε χαμηλά πορτοφόλια? Απο την άλλη τα Ιαπωνικά και γενικά οι κατασκευαστές της Απω Ανατολής φτιάχνουν λουσάτα και προσιτά αυτοκίνητα για όλα τα πορτοφόλια.[list:2d4w1s6r]Τι εκαναν οι Ιαπωνες?Χρησιμοποιησαν πρωτοι το ηλεκρονικο managment?Χα χα χα!!!Καλα ειμαστε σοβαροι?Μεχρι το 90 με τα καρμυρατερ και τις πλατινες παλευαν Το 1980 η VAG χρησιμοπιησε σε ολα της τα μοντελα ηλεκτρονικη αναφλεξη.Απ τη δεκαετια του 70 ολα τα αμαξια ειχαν κρεμαγιερα οταν ο ατερμονας για τον Ιαπωνα ηταν η χρυση τομη.Ηλεκτρονικο ψεκασμο σε ευρεια παραγωγη για τη VAG απ το 76 Η bosch ως εταιρια ειναι ο πατερας των συστηματων αυτων καθως και στα diesel αλλα και abs Το πρωτα συστηματα ψεκασμου απο την bosch τη δεκαετια του 60 με μηχανικα αλλα και ηλεκτρονικα d-jetronik στα vw Υδραυλικες βαλβιδες επισης για την VAG απ το 1980 οταν οι Ιαπωνες ρυθμιζουν βαλβιδες ακομα και σημερα [/list:u:2d4w1s6r][list:2d4w1s6r]Τα 20βαλβιδα audi του 80 τα θυμασαι?Ηταν αυτοκινητα μαζικης παραγωγης.Οταν ομως εχεις μια συγκεκριμενη φιλοσοφια κατασκευης και αποδοσης κινητηρων ως προς τη γραμικοτητα, δε κατασκευαζεις 50βαλβιδα καπακια σε χιλιαρια μοτερ οπου το ζητουμενο ειναι η ελαστικοτητα και η οικονομια.Η καθε εφαρμογη απαιτειται εκει που χρειαζεται [/list:u:2d4w1s6r][list:2d4w1s6r]Μπορεις να μου πεις τι ανακαλυψαν οι Ιαπωνες?Κατι στγκεκριμενο το οποιο εγινε σταθμος στην ιστορια και εφαρμοζεται ακομα και σημερα?[/list:u:2d4w1s6r][list:2d4w1s6r]Α και κατι ακομα.Αν ψαξεις στο ιντερνετ ισως δεις οτι η diesel kiki και η denso που κατασκευαζουν αντλιες πετρελαιου ειναι ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ της bosch και κατασκευαζονται με τα δικαιωματα των Γερμανων Τα συστηματα ψεκασμου επισης ειναι ακτινογραφια των συστηματων της bosch, και απλα τα τροποποιουν για να φαινονται............δικα τους [/list:u:2d4w1s6r]
-
Να σου πώ Μάκη τι ...ανακάλυψαν οι Ιάπωνες :
ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗΑλλά δεν μπορείς να πείς , το κατέχουν το άθλημα !!!
Μόνον που εδώ και κάποια χρόνια έχουν σοβαρό ανταγωνισμό , στην
αντιγραφή εννοώ , τους Κορεάτες.Ας έχουμε όμως κατά νού και την Ινδική MARUTI (= SUZUKI)
Και ας τρέξουμε να αγοράσουμε , με έκπτωση 15.000 ευρώ το όποιο
κτηνώδες τζιποειδές ή επιβατικό πού θέλει ....πολλά τρένα με φρούτα
να αγοραστεί ........Τον κακό μας τον φλάρο !!!!!!!!!!!!!!
Αποστόλης.
-
Φίλε Μάκη για το ίδιο θέμα έχουμε ανταλλάξει απόψεις και κατά το παρελθόν και δεν θα είθελα να επαναλάβω τα ίδια. Απλά θα σου πώ να μην έχεις αυταπάτες για το ένστικτο της αγοράς. Οπου και να γυρίσεις το μάτι σου στους δρόμους, είναι αδύνατο να μη δείς κάποιο ιαπωνικό μοντέλο. Και στο πάτο της γραφής, εγώ που αντιπροσωπεύω τον μέσο Ελληνα οδηγό, και που δεν καταλαβαίνω πολλά για στησίματα κλπ. θέλω ένα αυτοκίνητο γρήγορο, λουσάτο, με το ελάχιστο κόστος συντήρησης και που όταν θα το πουλήσω θα χάσω τα δυνατόν λιγώτερα χρήματα. Και εδώ ο Ιάπωνας έχει τα πρωτεία, ή μήπως και εδώ έχεις αντίρηση?
-
Γειά χαρά φίλε μου troffeo. Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες σχετικά με τη χρονομίσθωση.
-
Κορόλα καινούργια δεν έχω, αλλά στην οικογένεια έχουμε το παρακάτω:
TOYOTA COROLLA ΣΛ, ΚΕ25, 1970. Έχει πάνω απο 1.000.000 χλμ, δεν έχει κάνει κίχ (ούτε διακόπτες για φώτα κλπ. δεν εχουμε αλλάξει!), ανταλλακτικά υπάρχουνε ακόμα στην αντιπροσωπεία και γενικά τέρας αξιοπιστίας. Όσα προβλήματα έχει βγάλει το Golf MkII, 1991 & BMW 318i, 1992, δεν έχει βγάλει η ΤΟΥΟΤΑ των 33 ετών.
Μηχανή φυσικά έχει αλλάξει 3 φορές.
Συνάδελφε !!! έχουμε κι εμείς μια corolla ΚΕ-30 μοντέλο 79(Πατρική κληρονομιά με πλήρες ιστορικό βλαβών απο το 1979!!!). Σήμερα πάντως κάνω περίπου 20000 χλμ το χρόνο μ 'αυτό. (Κοντεύει τις 450.000 χλμ με μαμίσια μηχανή παρακαλώ, καίει περίπου 5 λίτρα βενζίνης/100 χλμ και εκείνο που χρειάζεται, είναι να ελέγχεις μία φορά την εβδομάδα, τη στάθμη του νερού στο ψυγείο, την στάθμη λαδιού και την πίεση στα λάστιχα!!!
Πώς να μήν εκτιμήσεις τα παραπάνω, μα κυρίως τα 24 χρόνια που μαζί...(Ηπειρωτική Ελλάδα -Κυκλάδες, οικογενειακά ή με την παλιοπαρέα- με μια corolla...Για αυτούς που κοροιδεύουν, ότι δέν καταλαβαίνουν... Τα παραπάνω προς απάντησή μου...
-
Δεν ειναι δα και τοσο σπουδαιο πραγμα!Coolαρε!Τιποτα δεν ειναι ασκοπο!Ολοκληρες αυτοκινητοβιομηχανιες δεν βαζουν ή κανουν τιποτα ασκοπα!Κατι ξερουν αυτοι παραπανω απο μας!Νομιζω???
Το ανέφερα διότι δέν συμβαίνει στα Ιαπωνικά αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Να σου πώ Μάκη τι ...ανακάλυψαν οι Ιάπωνες :
ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗΑλλά δεν μπορείς να πείς , το κατέχουν το άθλημα !!!
Μόνον που εδώ και κάποια χρόνια έχουν σοβαρό ανταγωνισμό , στην
αντιγραφή εννοώ , τους Κορεάτες.Ας έχουμε όμως κατά νού και την Ινδική MARUTI (= SUZUKI)
Και ας τρέξουμε να αγοράσουμε , με έκπτωση 15.000 ευρώ το όποιο
κτηνώδες τζιποειδές ή επιβατικό πού θέλει ....πολλά τρένα με φρούτα
να αγοραστεί ........Τον κακό μας τον φλάρο !!!!!!!!!!!!!!
Αποστόλης.
Γιατί Αποστολάκη τον κακό μας το φλάρο? για ποιό λόγο? που ζορίζεσαι?
Και γιατί όχι και την Ινδική maruti? Εδώ ο κόσμος γέμισε OPEL made in Turkey που αναβαπτίζονται σε made in EEC. Στο made in India θα τα χαλάσουμε τώρα?
-
Είναι γνωστό ότι έως τις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας η Τογιότα έφτιαχνε θαυμάσια φουρνο-ψυγεία και άλλα είδη οικοσκευής!
Τότε που οι ευρωπαίοι έφτιαχναν κάδρα για τον τοίχο...
Ωραίο το έργο σας μεσσιέ, φυλάξτε το όμως στο σαλόνι...Σε θερμοκρασία δωματίου παρακαλώ. ΜΗΗΗΗ... ΟΟΟΟΟΟΧΙ ΣΤΗΝ ΥΓΡΑΣΙΑΑΑΑ!!!!!Από το '90 και μετά -οπότε ανακάλυψε την αυτοκίνηση- την είδε Mercedes εκ Ιαπωνίας... Εμ δε φτάνουν έξι χρόνια εγγύησης αγαπητέ για να φτάσεις το αστεράκι [νομίζω;]...
Θα ήθελα να δώσω κάποια στοιχεία σχετικά με την corolla που οδηγώ.
Το 1979 κόστιζε 20.000 δρχ περισσότερο απο το kadett. Δηλαδή 8 περιποιημένα μηνιάτικα. Υπολόγισε 8 σημερινούς μισθούς...
Η corolla ήταν πάντοτε ακριβή στην αγορά της.
Διότι τα μηχανικά υλικά που χρησιμοποιούν είναι καλύτερης ποιότητας απο τα αντίστοιχα άλλων αυτοκινήτων. Ομως δέν μπορείς να ξέρεις τί υλικά χρησιμοποιούνται εξ αρχής. Σωστά; -
Περα απ το συγκεκριμενο ομως, γενικα.και σε αυτον τον τομεα οι Ιαπωνες θεωρουν εξελιξη τα μαρκετινιστικα κολπα, ειτε σε εμφανιση ειτε σε κατασκευες που δεν εξυπηρετουν απολυτως τιποτα εκτος απο ενθουσιασμο και τρυκ
Οταν λές κατασκευές αναφέρεσαι προφανώς στον κινητήρα.
Μήπως εννοείς τα 12-valve και στη συνέχεια τα 16-valve;Οχι ομως να τοποθετουμε αρχικα γραμματα ταχα μου τεχνικων δημιουργηματων που ο πελατης ναι μεν δεν ξερει τι ειναι αλλα επειδη εχει το Χ η Ψ vtekopower το αγοραζει [/list]
Δηλαδή η VW δέν τοποθετεί αρχικά γράμματα όπως λές;
-
Επειδή δεν παίρνετε από αστεία, θα μιλήσω σοβαρά (γιατί παρεξηγείτε κι όλας έυκολα ρε αδερφέ)...
Το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν ένα Nissan Sunny του '84 (το ελληνικό). Επί έξι χρόνια στην κυριολεξία το ξεζούμισα και δε ζήτησε απολύτως τίποτε, μόνο λάδια-ξύδια. Έως τις 100.000χλμ. που το έδωσα πλην των αναγκαίων είχε δεχτεί μόνο ρυθμίσεις από τους μηχανικούς! Επιπλέον είχε αλλαγμένη πολλαπλή εισαγωγής, καρμπυρατέρ (36άρι διπλό Weber) και εξάτμιση. Στην εθνική πήγαινε 180 κοντερίσια στις 7.000 στρ. (4άρι σασμάν γαρ), χωρίς να ανεβάζει θερμοκρασία και να κάψει έστω και μια σταγόνα λάδι!!!Τον ξέρω πολύ καλά τον Ιάπωνα, τον εκτιμώ και τον σέβομαι...
Όμως μόνο για δουλειά-σπίτι (δε στρίβει, δε φρενάρει).Όταν έπεσε στα χέρια μου το Rallye (που τεχνολογικά δεν ήταν πιο μπροστά από το υπερδεκαετές Sunny), κατάλαβα τι σημαίνει αυτοκίνηση και πως πράγματι, όταν οι 4Τ έγραφαν για 'ψυγειοκαταψύκτες' εξ ανατολών είχαν απόλυτο δίκιο. Τίμια εργαλεία, αλλά όχι αυτοκίνητα (προσοχή, μιλάμε πάντα για τα προ δεκαετίας και βάλε δεδομένα).
-
Πέτρο συμφωνώ στα περισσότερα απο αυτά που λές. Αλλά, τουλάχιστον ηη Κορολλα΄του 1970 που έχουμε δεν είναι τοσο χάλια σε κράτημα κλπ. σε σύγκριση με κάποια άλλα της εποχής της.
Όταν ο πατέρας μου (νεαρός 25+) έψαχνε αυτοκίνητο οδήγησε αρκετά. Κορυφή σε κράτημα, φρένα κλπ. η Αλφα και Λάντσια, αλλά δεν είχε τόσα λεφτά. BMW 1602 δεν έλεγε, αργή (75PS) και άθλιο κράτημα, χειρότερο απο την Κορόλλα. Όπελ Καντετ και Κομοντορ και VW πασσάτ (το τότε, καμία σχέση με το σημερινό), επισης άθλιο κράτημα.
Η Κορόλλα εωγαζε την εποχή απο 1200cc 72 άλογα στις 6800 σαλ, είχε διπλά καρμπυρατέρ και ναι δεν έιχε την τεχνοπλογία της Αλφα ( Η Αλφέτα 1.8 του 1979 ήτανε ΚΟΡΥΦΑΙΟ αυτοκίνητο....όταν δούλευε) και Λάντσια! Επίσης τα Παζο της εποχής είχαν φανταστικό τιμόνι και φρένα, αλλά όχι κινητήρες (στα μικρά κυβικά).
Επίσης ένα άλλος λόγος που πήρε την Κορόλλα ήτανε οτι ήξερε τον συγχωρεμενο Κασσιδοπουλο (τοτε αντιπρόσωπος της Τoyota, οπότε είχε και έκπτωση) και ήθελε να κάνει ενιαίο με Κορόλλα......αλλά τελικά δεν έγινε.
Τελικά σημασία έχει τι θέλεις απο κάθε αυτοκίνητο. Η Κορόλλα δεν ειναι Γάλος ή Ιταλός σε συμπεριφορά, αυτό είναι σίγουρο. Έχει όμως άλλα πολλά καλά.
-
Ο χρήστης username έγραψε:
Συνάδελφε !!! έχουμε κι εμείς μια corolla ΚΕ-30 μοντέλο 79(Πατρική κληρονομιά με πλήρες ιστορικό βλαβών απο το 1979!!!). Σήμερα πάντως κάνω περίπου 20000 χλμ το χρόνο μ 'αυτό. (Κοντεύει τις 450.000 χλμ με μαμίσια μηχανή παρακαλώ, καίει περίπου 5 λίτρα βενζίνης/100 χλμ και εκείνο που χρειάζεται, είναι να ελέγχεις μία φορά την εβδομάδα, τη στάθμη του νερού στο ψυγείο, την στάθμη λαδιού και την πίεση στα λάστιχα!!!
Πώς να μήν εκτιμήσεις τα παραπάνω, μα κυρίως τα 24 χρόνια που μαζί...(Ηπειρωτική Ελλάδα -Κυκλάδες, οικογενειακά ή με την παλιοπαρέα- με μια corolla...Για αυτούς που κοροιδεύουν, ότι δέν καταλαβαίνουν... Τα παραπάνω προς απάντησή μου...
Ιστορικό βλάβών???.....δηλαδή θες να πείς οτι έχει βλαβες....έπαθε ποτέ τίποτα?
Μηχανή είναι πονεμένη ιστορία. Η πρώτη αλλαξε στα 250.00χλμ μόνο, γιατί ένας 'μάγκας' μάστορας (λάθος του πατέρα μου, νέος τότε!) μας έβαλε πιεσόμετρο και θερμόμτερο λαδιού....αλλά δεν έκανε σωστή τοποθέτηση και ο κινητήρας έχασε όλα του τα λάδια
Επόμενη μηχανή αλλαξε μετά απο 500.000 χλμ περίπου.
-
θέλω ένα αυτοκίνητο γρήγορο, λουσάτο, με το ελάχιστο κόστος συντήρησης και που όταν θα το πουλήσω θα χάσω τα δυνατόν λιγώτερα χρήματα. Και εδώ ο Ιάπωνας έχει τα πρωτεία, ή μήπως και εδώ έχεις αντίρηση?
Στο κοστος συντηρησης εχω αντιρρηση εγω αν δεν σε πειραζει!
Εχεις δει τιμες απο Ηonda Civic σερβις+ανταλλακτικα???
Κανενα αυτοκινητο εξ ανατολων δεν ειναι φτηνο στην συντηρηση ή τοσο ωστε να πρεπει να το αναφερουμε ως προτερημα!
Οσον αφορα το ορο 'λουσατο' εεε νομιζω οτι ολα πλεον τα αυτοκινητα εχουν καλο εξοπλισμο!Δεν ειναι δα τοσο μεγαλη η διαφορα!
Ο πατερας μου εχει την 156 η οποια δεν στερειται τιποτα σε σχεση με το Accord ή το Αvensis ή το Mazda 6!
Για να μην μιλησω στο θεμα design!
Tελος η μεταπωληση ειναι καθ οσον ξερω ενα ατου των 'ευρωπαικων' με παραδειγματα την Audi,Alfa,VW...BMW,Mercedes κτλ κτλ
Φιλικα παντα για να μην ισοπεδωνουμε τα παντα!
Καλη η αγορα της νεας Corolla σαν μεταχειρισμενο?