-
Καλημέρα παιδιά! Είμαι νέος στο forum και απλά θα ήθελα να με βοηθήσετε σε κάτι.
θέλω να αγοράσω το ROVER MG_ZR 1.4, και θα θελα να μου πείτε τις εντυπώσεις σας! Όπως για παράδειγμα:- Βγάζει προβλήματα γιατί μην ξεχνάμε οτι είναι rover!
- Από οδηγική συμπεριφορά τι λέει?
- Τα service του είναι ακριβά?
- Από τριξίματα πώς πάμε?
- Τι βελτίωση παίρνει?
Ευχαριστώ προκαταβολικά! Θα με βοηθήσετε πάρα πολύ!BYEEEEEEE....
-
Καλημέρα παιδιά! Είμαι νέος στο forum και απλά θα ήθελα να με βοηθήσετε σε κάτι.
θέλω να αγοράσω το ROVER MG_ZR 1.4, και θα θελα να μου πείτε τις εντυπώσεις σας! Όπως για παράδειγμα:- Βγάζει προβλήματα γιατί μην ξεχνάμε οτι είναι rover!
- Από οδηγική συμπεριφορά τι λέει?
- Τα service του είναι ακριβά?
- Από τριξίματα πώς πάμε?
- Τι βελτίωση παίρνει?
Ευχαριστώ προκαταβολικά! Θα με βοηθήσετε πάρα πολύ!BYEEEEEEE....
-
Καλημέρα παιδιά! Είμαι νέος στο forum και απλά θα ήθελα να με βοηθήσετε σε κάτι.
θέλω να αγοράσω το ROVER MG_ZR 1.4, και θα θελα να μου πείτε τις εντυπώσεις σας! Όπως για παράδειγμα:- Βγάζει προβλήματα γιατί μην ξεχνάμε οτι είναι rover!
- Από οδηγική συμπεριφορά τι λέει?
- Τα service του είναι ακριβά?
- Από τριξίματα πώς πάμε?
- Τι βελτίωση παίρνει?
Ευχαριστώ προκαταβολικά! Θα με βοηθήσετε πάρα πολύ!BYEEEEEEE....
-
- Είναι ΠΟΛΥ ξεπερασμένο ως αμάξωμα και δομή.
- Ο κινητήρας ΝΑΙ βγάζει προβλήματα.
- ΔΕΝ είναι ιδιαίτερα γρήγορο. Ο κινητήρας είναι ήδη αρκετά τσιτωμένος και όπως είναι βγάζει βλάβες, φαντάσου αν τον πειράξεις.
- Από βελτίωση, πιασ'τ'αυγό και κούρευ'το. Έχει καλά αμορτισέρ όμως από τη μάνα του.
- Τριξίματα όχι πολλά. Γενικά έχει καλή ποιότητα κατασκευής.
- Στρίβει σε τρεις χρόνους: τιμόνι, τροχοί, αμάξωμα, λόγω εύκαμπτου σασί. Κατά τα άλλα ΟΚ, αλλά δεν είναι κάτι το εξαιρετικό.
- Σέρβις: Δεν έχω ακούσει καλά λόγια.
Πιο καλά πάρε ένα Clio 1.6 να ησυχάσεις. Ίδια λεφτα, αλλά άπαιχτο στήσιμο και είναι και πιο γρήγορο κσι αποδεδειγμένα αξιόπιστο και έχει γενικά καλά σέρβις.
-
SE euxaristw skullone gia ta kala sou logia...! Toso polu pia?
eixes rover i exeis mathei apo allous?
eisai o deuteros pou mou leei asxima logia. Oi alloi 5 einai euxaristimenoi!o enas apo autous eixe zr.den kserw ti na pw...me problimatizeis!KANENAS ALLOS?!!!!!!!!! -
Έχω μάθει από αρκετούς άλλους. Μόνο δυο άτομα μου είπαν καλά λόγια για Rover/MG. Ο ένας είναι ένας καθηγητής μου (με τον οποίον έκανα διπλωματική) που έχει ένα 400 και νομίζει ότι τα Rover είναι καλά αυτοκίνητα επειδή δεν έχει δοκιμάσει κάτι καλύτερο, ο δε άλλος είναι πάλι καθηγητής μου, που πήρε το MG TF ενώ πριν είχε ένα σκαραβαίο 1303 (αν θυμάμαι καλά), αυτόματο.
Γενικά πάντως, δεν είναι κακό αυτοκίνητο το ZR. Απλά είναι βασισμένο σε ένα παλιό, ΜΕΤΡΙΟ (από κάθε άποψη) αυτοκίνητο, τα όρια της εξέλιξης του οποίου έχουν ξεπεραστεί προ πολλού και εν τω μεταξύ έχουν παρουσιασθεί πολύ καλύτερα οχήματα, τα οποία το αφήνουν παρασάγγας πίσω σε όλους τους τομείς, χωρίς καν να χρειάζεται να επιστρατευθούν ένδοξα ή 'ένδοξα' εμβλήματα. Και μάλιστα, τα αυτοκίνητα αυτά είναι φθηνότερα.
Οπότε, εδώ το θέμα είναι τι θες: ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ή ΟΝΟΜΑ;
Εσύ αποφασίζεις (εσύ άλλωστε είσαι που πληρώνεις).
-
κι εμενα το εχει ενας φιλος μου αν και δεν θυμαμαι κατι συγκεκριμενο μου εχει πει οτι εχει βγαλει καποια προβληματακια ,γενικα ειναι ξεπερασμενο αλλα παρολα αυτα ειναι ομορφολουλικο και δειχνει πιο αμαξι απο τα αλλα -αλλα μονο δειχνει...
-
Περισσότερο είναι για 'παντογνώστες' τύπου vivere...
-
Φίλε Πέτρο,
Το 1800άρι το έχει ένας φίλος, ο οποίος σε γενικές γραμμές είναι αρκετά ευχαριστημένος. Η συλλογιστική του ήταν ότι, με αυτά τα χρήματα, δεν μπορούσε να πάρει πιο γρήγορο αυτοκίνητο.
Το βασικό πρόβλημα του MG είναι ότι πρόκειται ουσιαστικά για ένα παλιό και μάλλον μέτριο σασί, το οποίο έχει βελτιωθεί εργοστασιακά σε όλα τα επίπεδα (ανάρτηση, κινητήρας, φρένα, κλπ). Πρακτικά το ίδιο που θα έκανες μόνος σου, αν είχες, ας πούμε, ένα Astra προηγούμενης γενιάς, αλλά το κόστος θα ήταν για σένα μεγαλύτερο.
Το 1800άρι είναι μάλλον διασκεδαστικό, αν και μάλλον θα του χρειαζόταν κάποιο μπλοκέ ή traction control. Από βλάβες δεν ξέρω, έχω ακούσει όμως άσχημα πράγματα... Επίσης, το 1400άρι είναι μοιραία λιγώτερο εξελιγμένο.
Κι'εγώ θα πρότεινα να κοιτάξεις κατά Γαλλία μεριά. Αν τώρα θέλεις κάτι πιο ξεχωριστό (και 'αγγλικό'), γιατί δεν κοιτάς για ένα μεταχειρισμένο Puma? Ή θα μπορούσες να περιμένεις το SportKa, αν δεν σε ενδιαφέρουν οι χώροι.
-
Asto file kalitera... eixa Rover kai xero... exo ponesei kai ego kai i tsepi mou para poli! Exo ena Rover 620ti (pros polisi pleon) to opoio akoma kai otan htan mama evgaze xiliades asteia provlimata. Apo block htan ok (mexri pou to skalisa opote ekei pao paso).
To ti mou eixe vgalei... apo adlies nerou, crack sta plastika tou psigeiou, 3 dynamo, 2 adlies idravlikou timoniou , 3 adlies siblekti... na sinexiso?? Me eixe afisei toulaxiston 5 fores kai kalesa gerano.
Tora pira ena Type-R kai isixasa! Pados thimame se ena sigritiko GTi palia sto Car & Driver eixe vgei mazi me to R ta 2 poio pexnidiarika stin pista logo elipsis sistimaton efstathias, vevea min fadastis oti exei kammia sxesi me to R sta kratimata - exallou vriskode kai se alli katigoria timis. H Rover san etairia exei teliosei pro pollou, to kainourgio tis ergostasia tha einai stin India apo tin Tata motors... ti allo na po???....
-
Από το carsurvey.org για το μοντέλο με τα 160 άλογα:
-
ΓΕΝΙΚΑ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΤΑ ROVER ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΑΠΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙ Ή ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ MG ZR!
ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ 25000ΧΛΜ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!
ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΟΤΙ ΤΟ ΛΙΩΝΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ...!
ΚΑΙ ΓΩ ΣΤΟ ΙΒΙΖΑΚΙ ΜΟΥ ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΑΛΛΑ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΒΓΑΛΕΙ ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ!
ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΥΧΗΣ?
ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ, ΓΡΗΓΟΡΑ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΙΣΩΣ ΤΟ ΚΛΕΙΣΩ ΑΥΤΗ Ή ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ...ΤΗΑNKS...
-
Ο χρήστης ibiza16v έγραψε:
ΓΕΝΙΚΑ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΤΑ ROVER ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΑΠΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙ Ή ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ MG ZR!
ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ 25000ΧΛΜ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!
ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΟΤΙ ΤΟ ΛΙΩΝΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ...!
ΚΑΙ ΓΩ ΣΤΟ ΙΒΙΖΑΚΙ ΜΟΥ ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΑΛΛΑ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΒΓΑΛΕΙ ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ!
ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΥΧΗΣ?
ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ, ΓΡΗΓΟΡΑ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΙΣΩΣ ΤΟ ΚΛΕΙΣΩ ΑΥΤΗ Ή ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ...ΤΗΑNKS...
Το πιθανότερο να υπάρχουν και κάποια προβλήματα νεότητας.
Σε γενικές γραμμές πάντως αυτό που πρέπει να κοιτάξεις είναι, πρώτον, αν σου αρέσει αυτό το αυτοκίνητο, σαν εμφάνιση αλλά και σαν αίσθηση στο δρόμο (μετά από test drive) και, δεύτερον, να το συγκρίνεις με τις υπόλοιπες επιλογές που έχεις. Γνώμη μου είναι ότι το MG δεν είναι η καλύτερη επιλογή, ούτε καν η 3η καλύτερη, αλλά η δική μου γνώμη περιττεύει αν εσένα σ'αρέσει.
-
Διάβασε εδώ αν θες : http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 40&start=0 παλιότερα είχαμε ανεφερθεί στο κινητήρα σειράς Κ που φοράνε τα rover(στο συγκεκριμένο είχαμε ανεφερθεί για τη ELISE).
Αν είναι ο ίδιος (χωρίς πολλές αλλαγές) κινητήρας με του παλιότερους τότε διάβασέ το οπωσδήποτε.
-
Καποιος φιλος εχει ενα ZR 1.4 ...
Και μιας λοιπον και τι εχω οδηγησει το αυτοκινητο αυτο, ας αναφερω τις εντυπωσεις μου.
Το χειροτερο σημειο του αυτοκινητου ειναι τα φρενα του. Τεραστια νεκρη διαδρομη, χωρις καλη αισθηση, πραγματα τα συνιστουν τα ΚΑΚΑ φρενα.
Η οδικη συμπεριφορα του αυτοκινητου μου φανηκε καλη. Το στριψιμο του ειναι καλο. Μερικες φορες σαν να βαζει τη μουρη πιο μεσα απο εκει που περιμενεις.
Ο κινητηρας του αυτοκινητου μου φανηκε λιγος για αυτο το πλαισιο. Και ισως γι'αυτο το λογο να γραφω και τα παραπανω για την οδικη συμπεριφορα. Δεν εχει τη δυναμη να το κανει δυσκολο, ή να το φερει σε δυσκολη θεση.
Ενω για τον 1.8 κινητηρα υπαρχει μελετη και η αγορα εχει να δωσει διαθεσιμα προϊοντα για τη βελτιωση του, πανω στον 1.4 δεν υπαρχει πολλη εξελιξη (για την μετεπειτα βελτιωση του).
Οι Αγγλοι κανουν rerpofiling τους εκκεντροφορους. After market εκκεντροφορους δινει μονο η KENT αλλα και γι'αυτο δεν ειμαι σιγουρος.
Στην Ελλαδα ο μονος ανθρωπος που γνωριζει να σου πει κατι για τον κινητηρα αυτο, δε θα σε χαροποιησει ιδιαιτερα. Κι αυτος, συμφωνα παντα και με τις αγγλικες γνωμες ειναι της αποψης οτι δεν υπαρχει εξελιξη στον 1.4
Επισης, το αυτοκινητο εξωτερικα φαινεται ποιοτικο και πολυ ομορφο, αλλα το εσωτερικο του τριζει λιγο (ηταν και καιρουργιο το αυτοκινητο οταν το οδηγησα, και δε γνωριζω τωρα πια τι κανει).Νομιζω οτι δεν ειναι η καλυτερη προταση της αγορας βαση της τιμης του.
-
ΤΟ ΜG ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΤΑ:
FOCUS
307
XSARA
ASTRA
STILO
ΠΟΙΟ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΑΤΕ ΑΦΟΥ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΧΙΛΙΟΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ?
ΟΛΟΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ROVER ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ MG
**NIKO_BUGSR ** ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΣΟΥ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ?
EIXA IBIZA KAI EIXA ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ IBIZA-MG ΕΙΧΑΝ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ MG!
ΓΝΩMH MOY EINAI OTI ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΠΕΡΙΠΟΥ.
ΑΠΛΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΕΝΑ RALLY, ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΕΝΑ ΠΑΛΙΟ ΙΒΙΖΑ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΙΒΙΖΑ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΕΝΑ FOCUS!
ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ!
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ!!!
ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΣΕΒΕΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΑΛΙΖΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ!
ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΜΕ...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΝΤΩΣ -
Αξιόπιστο και Rover; Λίγο δύσκολο να φανταστώ τις δύο αυτές λέξεις σε μια πρόταση που να περιέχει ακόμα μόνον τις λέξεις: 'το' και 'είναι', χωρίς να υπάρχει και το 'ΔΕΝ'.
Αν έχεις οδηγικές ανησυχίες και θες να έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο, πάρε ένα ωραίο Ford Focus 1.6 και καθάρισες. Μάλιστα, εκεί υπάρχει και σοβαρή βελτιωτική παρουσία. Επίσης και το Astra είναι αξιόλογο. Το 307 είναι μεν πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλά μάλλον παραείναι ουδέτερο για να συγκινήσει κάποιον και, βέβαια, στα 1400 κυβικά δε λέει με τίποτα. Το Stilo άστο. Επίσης, ΠΟΛΥ καλή επιλογή είναι το Seat Leon, το οποίο δεν το ανέφερες καν.
Όσον αφορά δε το MG, είναι στην πραγματικότητα Rover με τις ίδιες ΑΚΡΙΒΩΣ μηχανές (μόνον οι 1800άρες είναι φτιαγμένες), καλύτερες αναρτήσεις και ένα εντυπωσιακό bodykit. Οι δε χώροι του δεν είναι μεγαλύτεροι αυτών ενός σουπερμίνι, γι'αυτό και αρχικά σου μίλησα για Clio 1.6.
-
Ο χρήστης ibiza16v έγραψε:
ΤΟ ΜG ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΤΑ:
FOCUS
307
XSARA
ASTRA
STILO
ΠΟΙΟ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΑΤΕ ΑΦΟΥ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΧΙΛΙΟΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ?
ΟΛΟΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ROVER ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ MG
**NIKO_BUGSR ** ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΣΟΥ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ?
EIXA IBIZA KAI EIXA ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ IBIZA-MG ΕΙΧΑΝ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ MG!
ΓΝΩMH MOY EINAI OTI ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΠΕΡΙΠΟΥ.
ΑΠΛΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΕΝΑ RALLY, ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΕΝΑ ΠΑΛΙΟ ΙΒΙΖΑ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΙΒΙΖΑ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΕΝΑ FOCUS!
ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ!
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ!!!
ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΣΕΒΕΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΑΛΙΖΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ!
ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΜΕ...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΝΤΩΣΚάπως έτσι σκέφτηκε και ο φίλος μου που πήρε το 1800 και έχει μια βάση αυτό, τουλάχιστον για την έκδοση αυτή. Για το 1400 όμως δεν ισχύουν τα ίδια, διότι ο ανταγωνισμός είναι πολύ ισχυρός.
Θα ξαναπροτείνω: αν θέλεις 'ξεχωριστό' μικρό, στριφτερό εργαλείο και δεν σε πειράζει να είναι μεταχειρισμένο, κοίταξε για κανένα Puma 1600/1700. Και θα ξεχωρίζεις και θα έχεις ένα από τα καλύτερα πλαίσια της αγοράς με μεγάλα περιθώρεια εξέλιξης.
Από τα τυπικά hatchbacks τόσο το Clio όσο και το Fiesta (σε 1600 όμως...) νομίζω ότι δεν έχουν αντιπάλους overall.
-
Τα Clio και Fiesta στα 1600 είναι όντως τα καλύτερα μικρά, με το Clio να παίρνει βραχεία κεφαλή.
-
Εγώ μπορώ να πω μόνο για το ZR 160 που έχει ένας φίλος μου και το έχω οδηγήσει. Δε μπορώ να πω ότι είναι κακό αυτοκίνητο, αλλά σίγουρα δεν θα το έπαιρνα προσωπικά, τουλάχιστον αν δεν είχα κι άλλο αυτοκίνητο για να μετακινούμαι μέσα στην πόλη. Δεν ξέρω αν το 1400 έχει την ίδια ανάρτηση, αλλά το 1800 κοπανάει πολύ και για καθημερινή χρήση δεν είναι και ότι καλύτερο, συν του ότι και τα φρένα όπως ήδη έγραψε ένας φίλος έχουν μεγάλη νεκρή διαδρομή. Την πρώτη φορά που το οδήγησα νόμιζα ότι δεν πιάνουν, αλλά τελικά θέλει πολύ πάτημα το πεντάλ. Επίσης το σασμάν του δεν είναι και το σαφέστερο που υπάρχει... Το οδήγησα σε μεγάλη κίνηση και γενικά είναι πολύ ζόρι... Το αμάξωμα δεν είναι και ότι πιο σύγχρονο σχεδιαστικά, αλλά με τις επεμβάσεις που του έχουν κάνει δείχνει κάπως πιο ενδιαφέρον, από μπροστά τουλάχιστον. Εμένα αυτό που δε μ'αρέσει είναι η τεράστια σιδερώστρα, εε συγνώμη, αεροτομή ήθελα να πω που έχει πίσω. Βασικά δεν είναι μία, αλλά 2 αερότομές, μια μικρή και μια μεγαλύτερη(η σιδερώστρα που λέγαμε), και νομίζω πως αν είχε μόνο μια από τις δύο(κατά προτίμηση τη μικρή...) θα ήταν ομορφότερο...
Eντυπώσεις από MG_ZR