-
Προσφατα εκανα και τη δευτερη αλλαγη λαδιων με λαδια liquid moly 10w40 mos2 +1 μπουκαλακι mos2.Η αλλαγη εγινε στις 16.000 χιλιόμετρα και μου εκαψε 400 ml περιπου.Τα προηγουμενα λαδια ήταν τα mobil1 5w50.Ο κινητήρας εχει 477.000 περιπου.Εντυπωσεις ΟΚ αν και αποδεικνύεται ότι τα mobil 1 που εβαζα ήταν γνησια.Προς τα τελευταια χιλιόμετρα φαινοταν ότι το λαδι πλεον ειχε φθαρεί αρκετά.
Δύο ερωτήσεις εχω:- Πριν την αλλαγη τα λαδια δεν ειχα το ιδιο σκουρο μολυβι χρωμα όπως καινουργια,αλλα σαν να τα ειχες αραιωσει ελαφρως με κανονικο λαδι. 'Χάθηκε' MoS2?
2)Εδώ και πολλες αλλαγες ,ο κινητήρας δεν παιρνει με τιποτα πανω από 5,2 λιτρα,ενω παλια επαιρνε 5,6-5,8 λιτρα.
Εννοείται ότι αλλάζεται και φιλτρο +αρκετη ωρα είτε να τρέξουν είτε να ρουφηχτουν από πανω.Ο κινητήρας τουλάχιστον στο ψευτοκαπακο δεν εχει ιχνος βρωμιας,εχει υγραεριο οποτε τα λαδια του μετα τις 10.000+αρχιζουν να ψιλομαυριζουν.
Επίσης όταν βαζω μπροστα δν εχω λαμπακι χαμηλης πίεσης ,να πεις ότι αδειάζει το φιλτρο.Η βεργα δεν αλλαχτεί.
- Πριν την αλλαγη τα λαδια δεν ειχα το ιδιο σκουρο μολυβι χρωμα όπως καινουργια,αλλα σαν να τα ειχες αραιωσει ελαφρως με κανονικο λαδι. 'Χάθηκε' MoS2?
-
Εγώ έχω να κάνω ερώτηση σε σένα πάντως: Εφόσον έβαλες τα LM mos2, που περιέχουν ήδη το πρόσθετο,βγιατι έβαλες ΚΑΙ mos2 ξέχωρα;
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Ο χρήστης nontaskatsaras έγραψε:
Εγώ έχω να κάνω ερώτηση σε σένα πάντως: Εφόσον έβαλες τα LM mos2, που περιέχουν ήδη το πρόσθετο,βγιατι έβαλες ΚΑΙ mos2 ξέχωρα;Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
Το είχα ψάξει σε φόρουμ του εξωτερικού.Δεν θυμαμαι να αναφέρω τωρα για ποσοστα κτλ. Ο κινητήρας μου παίρνει 5+λιτρα λάδι ,το προσθετο είναι για 3+.Το μόνο που θυμάμαι αυτή τη στιγμή είναι ότι ήθελες 5% πρόσθετου μεσα στο λάδι για αυτοκίνητα και σε μοτοσυκλέτες 2% μαξ(λογω υδραυλικού συμπλέκτη?)
Όταν θα εχω χρόνο θα ξαναψάξω και θα γραψω εδώ ότι βρω. -
γεια χαρα κ απο μενα! σε starlet kp60 4k μοτερ, βαζω 10w40 ημισυνθετικο. να κανω αλλαγη στα 10κ ή νωριτερα..? ειναι για βολτα οχι drift
-
ποιό λάδι βάζεις για να καταλάβουμε, γιατί τα ημισυνθετικά απο εταιρεία σε εταιρεία έχουν πολύ μεγάλες διαφορές στην ποιότητα τους...
Πάντως τα 10.000 χλμ ειναι πολλά για τέτοια λάδια... -
Ο χρήστης LANCIANOS έγραψε:
ποιό λάδι βάζεις για να καταλάβουμε, γιατί τα ημισυνθετικά απο εταιρεία σε εταιρεία έχουν πολύ μεγάλες διαφορές στην ποιότητα τους...
Πάντως τα 10.000 χλμ ειναι πολλά για τέτοια λάδια...Γιατί είναι πολλά? Η μερκ λέει αλλαγη κάθε 15.000 με τα λαδια τεχνολογίας και ποιοτητας του 90.Αν το λέει ο κατασκευαστης μια χαρά είναι.
-
Με τόσα χλμ που έχδει ο κινητήρας σου δεν είναι απίθανο να περνάει βενζίνη στο κάρτερ και να το αλλοιώνει, όταν το αλλάξεις μύρισε το, θα μυρίζει βενζίνη.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Με τόσα χλμ που έχδει ο κινητήρας σου δεν είναι απίθανο να περνάει βενζίνη στο κάρτερ και να το αλλοιώνει, όταν το αλλάξεις μύρισε το, θα μυρίζει βενζίνη.Ο δικός μου τώρα έχει 480.000 αλλα δν εχει χάσει συμπίεση και στην αλλαγη μου καιει ελάχιστα. Τα δε λαδια λογω υγραεριου δν μαυριζουν.
Παλαιότερα με αποκλειστικη χρηση βενζίνης μυριζαν όντως διαφορετικά αλλά καμία σχέση με άλλα που αλλαζαν εκείνη τη στιγμή λαδια.
Τελευταία αλλαγή με 10-40(απο5-50) μ εκαψε 400μλ σ αυτη την αλλαγη θα κάψει ακόμη λιγότερο.
Στο Χοντα πάντως όντως περναει βενζινη και με κρύο κινητηρα οταν μετραω είναι πολυ παχυρευστα και ζεστα βρωμανε. -
Επί την ευκαιρία για τα liqui moly. Απο Θεσσαλονίκη προς Γρεβενά έχει ανηφόρα στο κομμάτι με τα τούνελ + πιο μετά προς Γρεβενά κοντα έχει δύο ανηφορες μεγαλες, η μία αρκετά μεγάλη. Πάντα έκοβε το αμαξι εκεί παίρνοντας φορά (160χαω) και εκοβε μέχρι τα 140 στην κορυφη που έχει στροφουλα(πολλες φορες μετρημενο με τερμα γκαζι, ζητημα μια φορά να εφτασε με 145).Τις προάλλες εφτασε με 148,ήταν βράδυ και δν ξερω αν κ προς τα που φυσουσε. Πάντως με τα liqui moly πρέπει να πάει καλύτερα απο τα mobil
-
Τα divinol σε 10w-40 εχει τις καλύτερες προδιαγραφές .
-
LANCIANOS βαζω τα CASTROL.. Ειμαι στα 6κ τωρα κ δεν εχει καψει σταγονα. Τ'αφηνω λες;
-
Κοίτα 'λευτ ' απ’ ότι κατάλαβα μάλλον χρησιμοποιείς το magnatech στο πράσινο μπουκάλι αλλά και το GTX στο λευκό μπουκάλι είναι σχεδόν το ίδιο.
Το ότι δεν σου καίει σταγόνα σίγουρα είναι καλό αλλά δηλαδή με κάποιο άλλο λιπαντικό για ίδιες συνθήκες οδήγησης ,σου έκαιγε ? Το αν ένα μοτέρ καίει ένα ακατάλληλο για αυτόν λιπαντικό δεν σημαίνει ότι φταίει το μοτέρ ή το λιπαντικό…
Κινείσαι σε μποτιλιαρισμένους δρόμους ή σε ανοιχτούς? Το «σπάς» ή όχι ?
Γιατί 6000 χλμ μέσα στην Αθήνα ή την Θεσσαλονίκη π.χ., με θερμοκρασίες καλοκαιριού, είναι κατά την γνώμη μου αρκετά χλμ…ακόμη και για αυτό το original made in Japan άφθαρτο μοτέρ. Μην ξεχνάς ότι η όποια φθορά λόγο λιπαντικού αργεί να φανεί…
Πάντως είναι τίμιο ποιοτικά λιπαντικό. -
-δεν ξερω ποιο εβαλε ο μαστορας( magnatech ή gtx) αλλα μου πε ειναι καλα και να τ'αλλαξω στα 10κ
-το αμαξι δεν το χω συγκρινει με αλλο λαδι, τωρα το πηρα. Ειμαι κορινθο και συνηθως ειμαι εκτος πολης, κινηση σπανια δηλ. Δεν το σπαω γενικα! Παντως ο χρονος θα με προλαβει πριν τα 10κ.Λες να τ'αλλαξω τοτε; -
Το πρόγραμμα συντήρησης στα ποσά χλμ λέει; Επίσης τι ιξώδες έχουν ? μόνο μάρκα
που λες δεν λέει τίποτα...
Αν κατάλαβα καλά δεν έχεις αλλάξει λάδια ποτέ λόγω ότι είναι νέο, ίσως η πρώτη αλλαγή καλο είναι να γίνει πιο νωρις.Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
λευτ
Επειδή δεν το «ξέρεις» το νέο σου αυτοκίνητο στην πρώτη αλλαγή κάνε αυτό που λέει ο 21quadra . Πάντως με αυτά τα δεδομένα 7-8 Κ είναι ΟΚ με την προϋπόθεση πάντα ότι δεν περνάει ιχνος απο νερά(αντιψυκτικό) και βενζίνη στο κάρτερ…
Και μην ξεχνάς ένα καλό ποιοτικά λιπαντικό σε γλιτώνει από πολλά όπως πχ να μην σου καταστρέφει τσιμούχες και τσιμουχάκια.
Επίσης θα ήθελα να πιστεύω ότι το συνεργείο σου είναι σοβαρό και χρησιμοποιεί όντως βαρέλι CASTROL και όχι φτηνόλαδα χαμηλής ποιότητας… -
εγινε φιλε, ευχαριστω! Ναι ειναι σοβαρο συνεργειο
-
Κοιταω λαδια για την επόμενη αλλαγή. Χρησιμοποιώ LM mos2 10w40. Σκέφτομαι για τα LM 5w40 top tec 4100.το σκεπτικό είναι να τραβηξω τα διάστηματα αλλαγης στις 20-25.000 χιλιόμετρα δεδομένου οτι με υγραεριο ούτε μαυριζουν τα λαδια ούτε μυρίζουν. Η δε χρηση του είναι σε επαρχιακο δρόμο χωρίς κοντινες διαδρομές. Κοιταξα απο την LM κάποια pdf και μου φαίνονται σχεδόν ίδια λαδια ως προς ιξωδες και HTHS. Τα longlife διατηρουν ιξωδες και HTHS πολυ καλύτερα? Ο κινητήρας δεν καιει λαδια οπότε και στις 25.000 δν νμζω να μπορεσω να συμπληρωσω. Τι λετε?
-
Λέμε να βάλεις αυτά που λέει ο κατασκευαστής.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Λέμε να βάλεις αυτά που λέει ο κατασκευαστής.Δυσκολο να βγαλεις ακρη. Όταν βγήκε το αμαξι καλά καλά δν υπηρχε 0-40.Το μανουαλ καλύπτει ολα τα ιξωδη βαση θερμοκρασιων. Το θέμα είναι αξιζουν σαν λαδια ως προς την αντοχή ή μενω στα 10-40 με mos2 που είμαι ΟΚ?
Υ. Γ. Σε χχw40 θέλω να μείνω για να μην ζοριζω χωρίς λόγο τα ελατήρια.
-
Προσωπικά θα πήγαινα στα 5-40, αρκεί να τα εγκρίνει ο κατασκευαστής. Το θέμα είναι να έχουν την προδιαγραφή της ΜΒ.
Αλλαγές Λαδιών: κάθε πότε ?