-
Φιλε katsou, επειδη εχουμε το ιδιο αμαξωμα (Β5) στο δικο μου Α4 ,τα μαμα ηταν λιιιγο πιο μαλακα - ανετα απ' αυτα που φοραω τωρα (bilstein μαυρα) αλλα ειχαν πολυ πιο χαλαρη αισθηση σε Sακια και υψηλες ταχυτητες. Αν το ζητουμενο σου ειναι η ανεση τοτε μαμα,αν θελεις να το 'πας' και λιγο..(ποσο να το πας δηλαδη με τα μουτρα...) τοτε bilstein.
Ερωτηση: Τα πισω μου bilstein αρχισαν να χαλαρωνουν και αισθανομαι μια ελαφρα πλευση. Εχουν 45000 επανω. Να αλλαξω μονο τα πισω η να το αφησω ετσι για καμια 15000 ακομα μεχρι να ειναι τελειως για αλλαγμα; Σημειωτεον οτι και μετα τις αυξησεις στη βενζινη οδηγω τελειως συντηρητικα οποτε η εννοια 'στο οριο' δεν με πολυαπασχολει...
-
Ο χρήστης Drosxo έγραψε:
Φιλε katsou, επειδη εχουμε το ιδιο αμαξωμα (Β5) στο δικο μου Α4 ,τα μαμα ηταν λιιιγο πιο μαλακα - ανετα απ' αυτα που φοραω τωρα (bilstein μαυρα) αλλα ειχαν πολυ πιο χαλαρη αισθηση σε Sακια και υψηλες ταχυτητες. Αν το ζητουμενο σου ειναι η ανεση τοτε μαμα,αν θελεις να το 'πας' και λιγο..(ποσο να το πας δηλαδη με τα μουτρα...) τοτε bilstein.Να το πας με τα μαύρα Bilstein;;;
Το ακριβώς αντίθετο από σπορ είναι!!!
-
Ο άνθρωπος εξηγεί ότι ακόμα και τα μαύρα Μπιλστάιν (τα λιγότερο σπορ απ' όλα τα Μπιλστάιν) είναι ένα κλικ πιο σπορ από τα 'μαμά' του αυτοκινήτου αυτού.
-
αρχικα ευχαριστω για τις απαντήσεις....απο τιμές γνωρίζεται?
και επισης να αλλαξω μόνο τα μπροστα ή πρεπει ολα? -
Όλα!
-
Έχω ένα mazda3 του 2005 που από την μάνα του έχει σχετικά σκληρή ανάρτηση (στρίβει πολύ καλά) αλλά στις λακκούβες και στις εγκάρσιες ανωμαλίες χτυπάει από την αρχή σαν τρελό.
Το αμάξι έχει αισίως 109.000 χλμ και τα αμορτισέρ μετρώνται τακτικά και είναι ακόμα στο πράσινο.Έχω πρόβλημα με τη μέση και οι κραδασμοί είναι ανυπόφοροι! Έτσι διαβάζοντας διάφορα άρθρα για πολλά αμορτισέρ Ελλάδα και Αμερική για το συγκεκριμένο αμάξι και ρωτώντας αρκετούς μηχανικούς, έμαθα για τον Κο Κυρλαγκίτση. Είπα λοιπόν να δω το ενδεχόμενο να φτιάξω μια τελείως custom ανάρτηση...
Οι τιμές αρκετά ανταγωνιστικές σε σχέση με τα μαμά ανταλλακτικά.Αφού μιλήσαμε για τις ανάγκες και τις ειδικές απαιτήσεις μου από μια ανάρτηση, κάναμε μια βόλτα στην καταστροφική από πλευράς δρόμων Βιομηχανική περιοχή Σίνδου και περνώντας από κάθε είδους οδόστρωμα ο Κος Μιχάλης μου είπε ότι παρά τα σχεδόν 100.000 χλμ τα αμορτισέρ του αυτοκινήτου μου ήταν μια χαρά.
Μιλώντας για λύσεις, ο κος Κυρλαγκίτσης, απέκλεισε τις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, γιατί ακόμα και στη μαλακή τους ρύθμιση είναι αρκετά σκληρές και θα τρώγαμε τουλάχιστον 6 μήνες στις ρυθμίσεις...
Προσπαθώντας να βγάλουμε άκρη με φτιαχτή ανάρτηση μου είπε ότι αν δεν την πετύχουμε με την 1η προσπάθεια, θα πρέπει να περνάει ένας μήνας για να κάθονται τα αμορτισέρ και να έρχονται στην σωστή κατάσταση λειτουργίας. Αν λοιπόν δεν μου άρεσε κάτι θα έπρεπε να λυθούν, να μετρηθούν και να δοκιμάσουμε άλλες πιέσεις σε λάδι/αέριο. Το κακό είναι ότι κάθε φορά που ανοίγουμε αμορτισέρ είναι ένα αρκετά μεγάλο κόστος... Και θα χρειαζόταν ίσως 2-3 φορές για να πετύχουμε το τέλειο. Αυτό όμως σημαίνει κόστος πάνω από 1000 ευρώ.
Θα ήταν πιο εύκολο μου είπε να περιμένω να μαλακώσουν τα μαμά αμορτισέρ και αφού φτάσουν σε ένα ικανοποιητικό για μένα σημείο άνεσης, τότε να τα μετρήσουμε και να τα αντιγράψουμε σε καινούρια αμορτισέρ τις εν λόγω εταιρίας.
Ως σωστός επαγγελματίας απέφυγε να μου πουλήσει φούμαρα και να μου πάρει τα λεφτά ενώ μου είπε ότι πέρα από τα ανταλλακτικά αμορτισέρ της mazda θα δυσκολευτώ να βρω πιο άνετα επειδή τα περισσότερα aftermarket είναι συνήθως 10% σκληρότερα από τα μαμά... Μου πρότεινε βέβαια ως ασφαλή λύση για σωστό κράτημα τα απλά KYB made in Japan όμως. (Μην ξεγελιέστε υπάρχουν μέχρι και τούρκικα original !!! )
Όμως όσοι δοκίμασαν τα KYB Excel - G σε mazda3 λένε ότι το αμάξι κοπανάει περισσότερο.Ακόμη η απότομη αντίδραση της ανάρτησης μάλλον έχει να κάνει με τον τρόπο που υποστηρίζονται οι τροχοί. Το αμάξι δεν έχει αντιστρεπτικές ράβδους και νομίζω ότι και αυτό παίζει τον ρόλο του στις ανωμαλίες...
Από Αμερική κάποιοι που δοκίμασαν τα Sachs sport touring σε 3άρι, λένε ότι είναι το ίδιο σκληρά με τα μαμά. Εμένα όμως δεν μου αρκεί...
Τα Koni fsd έχουν δοκιμαστεί μεν αλλά λένε ότι είναι μαλακά μόνο στις χαμηλές ταχύτητες. Βέβαια το κράτημα του αυτοκινήτου βελτιώνεται δραματικά χωρίς να κουτσουρεύει, αλλά εγώ το θέλω περισσότερο να απορροφάει σωστά τις ανωμαλίες. Καλύτερα από τα χάλια μαμά...
Έχω εγκλωβιστεί από τις λύσεις του εμπορίου όσον αφορά το αυτοκίνητό μου. Όλοι οι κατασκευαστές την έχουν δεί racing gurus και λένε ότι καλή ανάρτηση είναι η σκληρή τέζα ανάρτηση. Οι Ελληνικοί δρόμοι όμως δεν έχουν την ίδια άποψη
Αν βρώ ελαφρώς μαλακότερα ελατήρια σε μαμά ύψος λέτε να κάνω κάτι? Υπάρχει καμιά εταιρία που να κατασκευάζει κάτι τέτοιο ή και προοδευτικά ελατήρια έστω κατά παραγγελία? Για τα fsd είναι αρκετά τα λεφτά αν δεν μου αρέσουν...
Παρεμπιπτόντως φοράω στο αμάξι 205/55/R16 H - Continental Premium Contact2 γεμάτα με 32 psi άζωτο.
Υπάρχει άραγε πιο άνετο ελαστικό???(Θα μου πείτε κάποιοι γαλλοφυλλόφιλοι 'τράβα πάρε καμιά C5 με hydractif' αλλά τα 25.000 ευρώ και η japan αξιοπιστία πραγματικά με αποτρέπουν)
Ευχαριστώ για την υπομονή σας και θα ήθελα την άποψή σας επί του θέματος.
-
32 λένε οι γραφές για το αυτοκίνητό σου; Γιατί αν ελάττωνες την πίεση του αέρα θα βοηθούσε....
-
Βάλε άλλο προφίλ, πχ 65άρι από το 55 που έχεις, θα δείς μεγάλη διαφορά.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
32 λένε οι γραφές για το αυτοκίνητό σου; Γιατί αν ελάττωνες την πίεση του αέρα θα βοηθούσε....32psi λέει το βιβλίο και έβαλα άζωτο για να μην ανεβάζει πίεση όσο ζεσταίνεται το ελαστικό και γίνεται το αμάξι κούτσουρο... Πράγματι έκανε δουλειά σε ένα ποσοστό 5% , ενώ χάθηκε ευτυχώς η αντίδραση του αυτοκινήτου στο 'γρανάζι' των φθαρμένων δρόμων.
Aν χαμηλώσω την πίεση πχ στα 29-30 φοβάμαι μήπως ζορίσω τα λάστιχα λόγω φθοράς ή υπερθέρμανσης. Και δεν οδηγάω σαν κότα...
Όσο για την κατανάλωση, αυτή θα εκτοξευθεί.Για το προφίλ δυστυχώς αυτό δεν παίζει στο εν λόγω όχημα.
Για 2 χρόνια είχα τις απλές ατσάλινες 15άρες ζάντες με ελαστικά 195/65/R15 H και το κοπάνημα ήταν το ίδιο χάλια.Ρωτώντας για 195/60/r16 που θα ταίριαζε σε περίμετρο και βήμα στο αυτοκίνητο, με αποτρέψανε για την ασφάλεια των ζαντών (γρατζούνισμα σε πεζοδρόμια κτλ) αλλά και στην άνεση, γιατί το λάστιχο θα έχανε το 'μάγουλο' που κάνει με τη ζάντα και θα κοπανούσε περισσότερο στις λακκούβες...
Οπότε έχω να παίξω μόνο με αμορτισέρ, ελατήρια και μοντέλο ελαστικού...
-
Ξέρει κανείς σας κανένα κατάστημα πώλησης και τοποθέτησης αμορτισέρ στις περιοχές Καλλιθέας, Νέας Σμύρνης, Ταύρου, Νέου Κόσμου, κτλ που αφενός μεν να μη γδύνει, αφετέρου και ιδιαίτερα σημαντικό να κάνει μετά καλές ευθυγραμμίσεις...
Σκέφτομαι να τοποθετήσω στο Cordoba τα Bilstein Sport (Monotube B6 αν δεν κάνω λάθος) στα εργοστασιακού ύψους ελατήρια και επειδή έχω ένα πρόβλημα με την κατευθυντικότητα του αυτοκινήτου θα ήθελα μετά να γίνει καλή δουλειά όσον αφορά την ευθυγράμμισή του.
-
τραγκα ντρουν, τα καμπανακιαααααααααααα
το βλεπω αυτο το αμαξι μερα με την μερα να εισαι σε φαση : falling into pieces...
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
τραγκα ντρουν, τα καμπανακιαααααααααααατο βλεπω αυτο το αμαξι μερα με την μερα να εισαι σε φαση : falling into pieces...
Ε όταν διαλυθεί εντελώς θα το πετάξω, δε θα δοκιμάσω να το πουλήσω καν...
Μέχρι τότε θέλω να νοιώθω ότι πατάει καλά στο δρόμο και ας τρίζει λίγο περισσότερο. Ούτως ή άλλως τα Sport με τα εργοστασιακά ελατήρια δεν είναι τόσο σφιχτά όσο νομίζουν μερικοί (έχω ρωτήσει και έχω μάθει). Μάλιστα, σε ορισμένες ανωμαλίες του δρόμου κοπανάνε λιγότερο σε σχέση με τα εργοστασιακά αμορτισέρ.
Είναι δε από τα εργοστασιακά αμορτισέρ των FR-Cupra (Sachs) που όσον αφορά το σασί πρόκειται για το ίδιο αυτοκίνητο
-
κουτσοι στραβοι στον αγιο παντελεημωνα....
πως γινεται για ΟΛΑ τα αυτοκινητα τα καλυτερα αμορτισερ να ''θεωρουνται'' τα bilstein....
θες να πας στο σουπερμαρκετ; βαλε bilstein
θες να πας λαική; βαλε bilstein
θες να βγεις με την γκομενα; βαλε bilstein
θες να πηδας και να εχεις καλη κυλιση; βαλε bilstein....με αλλα λογια :
μην πετας τα λεφτα σου ρε aserf...
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
κουτσοι στραβοι στον αγιο παντελεημωνα....πως γινεται για ΟΛΑ τα αυτοκινητα τα καλυτερα αμορτισερ να ''θεωρουνται'' τα bilstein....
θες να πας στο σουπερμαρκετ; βαλε bilstein
θες να πας λαική; βαλε bilstein
θες να βγεις με την γκομενα; βαλε bilstein
θες να πηδας και να εχεις καλη κυλιση; βαλε bilstein....με αλλα λογια :
μην πετας τα λεφτα σου ρε aserf...
Αγαπητέ μου βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα και γενικεύεις!!!
Στο προηγούμενο αμάξι μου είχα εν γνώσει μου KYB, ο αδερφός μου φοράει ρυθμιζόμενη KYB επίσης στο αμάξι του, καλώς ή κακώς το έψαξα το ζήτημα και όσον αφορά τα Ibiza-Cordoba οι περισσότεροι προτείνουν Bilstein Sport καθώς τα Sachs Performance είναι πολύ σκληρότερα και κοπανάνε πολύ και δεν υπάρχουν πολλές άλλες επιλογές για Sport ανάρτηση. Επειδή δε θέλω να γίνει κούτσουρο, γι' αυτό δεν το χαμηλώνω αλλά σκοπεύω να χρησιμοποιήσω τα εργοστασιακά ελατήρια.
Από κει και πέρα η Bilstein ναι είναι μία από τις κορυφαίες εταιρίες αμορτισέρ στον κόσμο, οπότε είναι απόλυτα λογικό να ακούς συνεχώς γι' αυτά. Αν δε σ' αρέσουν απλά μη τα φοράσεις ποτέ
Τα λεφτά μου δεν τα πετάω, συνειδητά θέλω να αποκτήσω πιο σφιχτό αυτοκίνητο, με μικρότερες κλίσεις και να μπορώ να κινηθώ γρηγορότερα χωρίς να νοιώθω πλεύσεις. Ε ναι λοιπόν θα πάω σε πιο σπορ επιλογές. Λυπάμαι αν δεν ταιριάζει με τα γούστα σου...
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
δεν υπάρχουν πολλές άλλες επιλογές για Sport ανάρτηση.Επιλογες υπαρχουν πολλες. Αναλογα με το ποσα € διαθετεις.
Επειδή δε θέλω να γίνει κούτσουρο, γι' αυτό δεν το χαμηλώνω αλλά σκοπεύω να χρησιμοποιήσω τα εργοστασιακά ελατήρια.
θέλω να αποκτήσω πιο σφιχτό αυτοκίνητο, με μικρότερες κλίσεις και να μπορώ να κινηθώ γρηγορότερα χωρίς να νοιώθω πλεύσεις. Ε ναι λοιπόν θα πάω σε πιο σπορ επιλογές.
Τα αμορτισερ που εχει τωρα το αμαξι, ποσα χλμ εχουν? Ειναι τα εργοστασιακα?
Εχεις σκεφτει για σκληροτερα ελατηρια, αντιστρεπτικες, silent blocks απο καποιο γρηγοροτερο μοντελο ibiza/cordoba? -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
δεν υπάρχουν πολλές άλλες επιλογές για Sport ανάρτηση.
Επιλογες υπαρχουν πολλες. Αναλογα με το ποσα € διαθετεις.
Ε μιλάμε στα 500 € περίπου max. Αλλιώς πήγαινα κατευθαίαν για PSS9 Bilstein με 1500+ €
Πέρα από την πλάκα δε νομίζω ότι αξίζει η λύση των coilover αναρτήσεων για τη χρήση που θέλω, οπότε αναφέρομαι σε sport λύσεις με στάνταρ ρυθμίσεις...Επειδή δε θέλω να γίνει κούτσουρο, γι' αυτό δεν το χαμηλώνω αλλά σκοπεύω να χρησιμοποιήσω τα εργοστασιακά ελατήρια.
θέλω να αποκτήσω πιο σφιχτό αυτοκίνητο, με μικρότερες κλίσεις και να μπορώ να κινηθώ γρηγορότερα χωρίς να νοιώθω πλεύσεις. Ε ναι λοιπόν θα πάω σε πιο σπορ επιλογές.
Τα αμορτισερ που εχει τωρα το αμαξι, ποσα χλμ εχουν? Ειναι τα εργοστασιακα?
Εχεις σκεφτει για σκληροτερα ελατηρια, αντιστρεπτικες, silent blocks απο καποιο γρηγοροτερο μοντελο ibiza/cordoba?Ναι, είναι τα εργοστασιακά με 48500 χλμ, αλλά και 7 χρόνια και 3 μήνες στην πλάτη τους.
Τα σινεμπλόκ έχουν ήδη αλλαχτεί από όταν το αγόρασα με τα αντίστοιχα του Cupra
Όχι, δε θέλω να αλλάξω ελατήρια γιατί ούτε να το χαμηλώσω με ενδιαφέρει, ούτε να πειράξω τη γεωμετρία της ανάρτησης, ούτε να μειώσω την ωφέλιμη διαδρομή της, κτλ. Το έκανα μια φορά στο παρελθόν και δε σκοπεύω να το επαναλάβω... Επίσης, όσον αφορά τις αντιστρεπτικές θεωρώ ότι αποτελούν πολύ ακραία λύση, να μπορώ να κινηθώ απλά γρηγορότερα θέλω (ή και το ίδιο αλλά με μεγαλύτερη ασφάλεια), όχι να πηγαίνω με το πόδι στο πάτωμα στις στροφές.Ευχαριστώ πάντως για τις προτάσεις
-
Γιατί η ανάρτηση του Ibiza (προηγούμενο μοντέλο 1.4) τερματίζει σχετικά εύκολα και ακούγεται ένα δυνατός θόρυβος; Φταίνε τα αμορτισέρ, τα ελατήρια ή και τα δύο;
-
@aserf: πήγαινε στο Μάκη Ζευγώλη για τοποθέτηση και ευθυγράμμιση, είναι εξαιρετικός. Συνεργάζεται με τον Μαρακάκη μεν, αλλά δεν νομίζω να μη βάζει άλλα αμορτισέρ πέραν των custom-made του Μαρακάκη. Είναι στην αρχή της Αμφιθέας, μέσα στο πρώτο στενό δεξιά. Car fit center αν θυμάμαι καλά (;)
Η αναβάθμιση που θέλεις είναι λογική, και ακολουθείς τη σωστή οδό, μη αλλάζοντας ελατήρια.
Ελατήρια δεν αλλάζουμε αν δεν έχουμε βρει ποια αμορτισέρ θα βάλουμε με τα καινούργια ελατήρια. Τα ελατήρια είναι το σημείο αναφοράς της ανάρτησης γενικώς και η 'ταυτότητα' του αυτοκινήτου ως προς το στήσιμο. Είναι τεράστιο ερευνητικό εγχείρημα να τα αλλάξει κανείς, αν θέλει να κάνει κάτι σωστό. -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
@aserf: πήγαινε στο Μάκη Ζευγώλη για τοποθέτηση και ευθυγράμμιση, είναι εξαιρετικός. Συνεργάζεται με τον Μαρακάκη μεν, αλλά δεν νομίζω να μη βάζει άλλα αμορτισέρ πέραν των custom-made του Μαρακάκη. Είναι στην αρχή της Αμφιθέας, μέσα στο πρώτο στενό δεξιά. Car fit center αν θυμάμαι καλά (;)Η αναβάθμιση που θέλεις είναι λογική, και ακολουθείς τη σωστή οδό, μη αλλάζοντας ελατήρια.
Ελατήρια δεν αλλάζουμε αν δεν έχουμε βρει ποια αμορτισέρ θα βάλουμε με τα καινούργια ελατήρια. Τα ελατήρια είναι το σημείο αναφοράς της ανάρτησης γενικώς και η 'ταυτότητα' του αυτοκινήτου ως προς το στήσιμο. Είναι τεράστιο ερευνητικό εγχείρημα να τα αλλάξει κανείς, αν θέλει να κάνει κάτι σωστό.Άψογος!!!
Όχι μόνο ξέρω ακριβώς ποιό είναι το κατάστημα που λες, είναι και δίπλα στο σπίτι μου!!!
http://www.carcenter.gr/index.php?optio ... view&id=40 Αυτό πρέπει να λες αν δεν κάνω λάθος...
Θα πάω να ρωτήσω να μάθω!!! Σ' ευχαριστώ πολύ
-
Yeap!
No prob man!
Περί Αναρτήσεων