-
Καλά,αυτοί στη FIAT,είναι σοβαροί άνθρωποι τώρα;Έχω την εντύπωση πως πρέπει να μπούν επάξια στα ρεκόρ γκίνες!!
Τόσες αποτυχημένες επιλογές,τόσα μοντέλα αποτυχίες σε τόσο λίγο διάστημα,ούτε οι εγγλέζοι δεν καταφέρανε να κάνουνε!!Άσε που ενώ απευθύνονται,στους 'μεσόγειους' τώρα αποφάσισαν ότι επιτέλους ΘΑ βγάλουν αξιοπρεπείς μικρούς κινητήρες[να δούμε δηλαδή].
Ειλικρινά,αν ήμουν υπουργός πολιτισμού της Ιταλίας θα τους έκανα μήνυση για μοντέλα όπως το MULTIPLA και την THESIS[που φέραν Αμερικάνο να την φτιάξει ] . Παλι καλά που ο ντα σίλβα,έφτιαξε τις πανέμορφες αλφα!!
Ένα άλλο πράγμα που δεν καταλαβαίνω,είναι πως μπορεί να έχεις φτιάξει τόσα εκατομμύρια μοντέλα και παρόλα αυτά να σου βγαίνουν προβληματικά!!Δηλαδή οι επί της άλφα, για παράδειγμα,δεν πήραν χαμπάρι πως το ταμπλό κοπανάει και πρέπει να ΒΓΕΙ για να βάλει ο πελάτης μονωση ;;;:evil: .Μάλλον κάποιο κληρονομικό χάρισμα των φιαταίων είναι αυτό..
Και μετά,για να συνέλθουν δηλαδή,φτάιχνουν το καινούργιο PANTA,να μοιάζει με το GENTZ και το καινούργιο PUNTO VAN να έχει φώτα και μούρη από..KALOS[εδώ μάλλον τους δούλεψε ο τζουτζάρο,που έφτιαξε και το KALOS].
Παρόλο που νομίζω πως όλοι οι Έλληνες,συμπαθούμε τη φίατ[εκτός από αυτούς που έχει χρειαστεί να περιμένουν 2 μήνες για ένα γραναζι του κινητήρα του μπράβο-μπράβα,ας πούμε] όταν τους βλέπουμε να έχουν δώσει τα λιγότερα λεφτά για έρευνα,δεν τους λυπόμαστε και πολύ.Όταν δε,πάρουμε χαμπάρι,ότι θα βγάλουν και δεύτερη γενειά του μουλτιπλά,ε,εκεί ξεσπάμε και λέμε και εμείς το ανέκδωτο:Και βέβαια η φίατ δίνει 5 χρόνια εγγύηση.Αφού σε δυό τρία χρόνια..ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ -
Καλά,αυτοί στη FIAT,είναι σοβαροί άνθρωποι τώρα;Έχω την εντύπωση πως πρέπει να μπούν επάξια στα ρεκόρ γκίνες!!
Τόσες αποτυχημένες επιλογές,τόσα μοντέλα αποτυχίες σε τόσο λίγο διάστημα,ούτε οι εγγλέζοι δεν καταφέρανε να κάνουνε!!Άσε που ενώ απευθύνονται,στους 'μεσόγειους' τώρα αποφάσισαν ότι επιτέλους ΘΑ βγάλουν αξιοπρεπείς μικρούς κινητήρες[να δούμε δηλαδή].
Ειλικρινά,αν ήμουν υπουργός πολιτισμού της Ιταλίας θα τους έκανα μήνυση για μοντέλα όπως το MULTIPLA και την THESIS[που φέραν Αμερικάνο να την φτιάξει ] . Παλι καλά που ο ντα σίλβα,έφτιαξε τις πανέμορφες αλφα!!
Ένα άλλο πράγμα που δεν καταλαβαίνω,είναι πως μπορεί να έχεις φτιάξει τόσα εκατομμύρια μοντέλα και παρόλα αυτά να σου βγαίνουν προβληματικά!!Δηλαδή οι επί της άλφα, για παράδειγμα,δεν πήραν χαμπάρι πως το ταμπλό κοπανάει και πρέπει να ΒΓΕΙ για να βάλει ο πελάτης μονωση ;;;:evil: .Μάλλον κάποιο κληρονομικό χάρισμα των φιαταίων είναι αυτό..
Και μετά,για να συνέλθουν δηλαδή,φτάιχνουν το καινούργιο PANTA,να μοιάζει με το GENTZ και το καινούργιο PUNTO VAN να έχει φώτα και μούρη από..KALOS[εδώ μάλλον τους δούλεψε ο τζουτζάρο,που έφτιαξε και το KALOS].
Παρόλο που νομίζω πως όλοι οι Έλληνες,συμπαθούμε τη φίατ[εκτός από αυτούς που έχει χρειαστεί να περιμένουν 2 μήνες για ένα γραναζι του κινητήρα του μπράβο-μπράβα,ας πούμε] όταν τους βλέπουμε να έχουν δώσει τα λιγότερα λεφτά για έρευνα,δεν τους λυπόμαστε και πολύ.Όταν δε,πάρουμε χαμπάρι,ότι θα βγάλουν και δεύτερη γενειά του μουλτιπλά,ε,εκεί ξεσπάμε και λέμε και εμείς το ανέκδωτο:Και βέβαια η φίατ δίνει 5 χρόνια εγγύηση.Αφού σε δυό τρία χρόνια..ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ -
Καλά,αυτοί στη FIAT,είναι σοβαροί άνθρωποι τώρα;Έχω την εντύπωση πως πρέπει να μπούν επάξια στα ρεκόρ γκίνες!!
Τόσες αποτυχημένες επιλογές,τόσα μοντέλα αποτυχίες σε τόσο λίγο διάστημα,ούτε οι εγγλέζοι δεν καταφέρανε να κάνουνε!!Άσε που ενώ απευθύνονται,στους 'μεσόγειους' τώρα αποφάσισαν ότι επιτέλους ΘΑ βγάλουν αξιοπρεπείς μικρούς κινητήρες[να δούμε δηλαδή].
Ειλικρινά,αν ήμουν υπουργός πολιτισμού της Ιταλίας θα τους έκανα μήνυση για μοντέλα όπως το MULTIPLA και την THESIS[που φέραν Αμερικάνο να την φτιάξει ] . Παλι καλά που ο ντα σίλβα,έφτιαξε τις πανέμορφες αλφα!!
Ένα άλλο πράγμα που δεν καταλαβαίνω,είναι πως μπορεί να έχεις φτιάξει τόσα εκατομμύρια μοντέλα και παρόλα αυτά να σου βγαίνουν προβληματικά!!Δηλαδή οι επί της άλφα, για παράδειγμα,δεν πήραν χαμπάρι πως το ταμπλό κοπανάει και πρέπει να ΒΓΕΙ για να βάλει ο πελάτης μονωση ;;;:evil: .Μάλλον κάποιο κληρονομικό χάρισμα των φιαταίων είναι αυτό..
Και μετά,για να συνέλθουν δηλαδή,φτάιχνουν το καινούργιο PANTA,να μοιάζει με το GENTZ και το καινούργιο PUNTO VAN να έχει φώτα και μούρη από..KALOS[εδώ μάλλον τους δούλεψε ο τζουτζάρο,που έφτιαξε και το KALOS].
Παρόλο που νομίζω πως όλοι οι Έλληνες,συμπαθούμε τη φίατ[εκτός από αυτούς που έχει χρειαστεί να περιμένουν 2 μήνες για ένα γραναζι του κινητήρα του μπράβο-μπράβα,ας πούμε] όταν τους βλέπουμε να έχουν δώσει τα λιγότερα λεφτά για έρευνα,δεν τους λυπόμαστε και πολύ.Όταν δε,πάρουμε χαμπάρι,ότι θα βγάλουν και δεύτερη γενειά του μουλτιπλά,ε,εκεί ξεσπάμε και λέμε και εμείς το ανέκδωτο:Και βέβαια η φίατ δίνει 5 χρόνια εγγύηση.Αφού σε δυό τρία χρόνια..ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ -
Eλα... για την Thesis διαφωνω... ειναι πολυ αρχοντικο αμαξι και εχει δικο του στυλ.
Αμα θες τωρα να μιλησουμε για το νεο 'seicento/Panda' οπως και το εσωτερικο του... αλλα επισης και για το Punto MPV... χμμμ.Απο ποιοτητα μπορει να βελτιωθηκαν κατακορυφα... αλλα απο design ΠΑΝΑΓΙΑ ΒΟΗΘΑ... το αισχος το ιδιο ειναι... ειδικα αυτο το στρογγυλο τιμονι στο Punto MPV ειναι ΠΑΝΟΥΚΛΑ!
Το εσωτερικο του Pantasei ειναι πηχτρα στην πλαστικουρα... ειπαμε ειναι φτηνο αμαξι... αλλα οχι αυτο το χαλι... με αποκορυφωση την κεντρικη κονσολα ειδικα στο πανω μερος του Radiocd.
Eμενα προσωπικα δεν με χαλασε καθολου παντως το styling του Punto MPV... το βρισκω ΟΚ, μονο το εσωτερικο που υιοθετει κατι γερμανικου τυπου γρυλλιες αεραγωγων και δεν τις γουσταρω... 1000 φορες οι στρογγυλες του τωρινου Πουντιδιου...Δεν εχουν πιασει το νοημα πως ενα αμαξι πρωτα απο ολα για να πουλησει πρεπει να κανει ΚΛΙΚ στον υποψηδιο αγοραστη... τα looks μετρανε περρισοτερο απο οτιδηποτε αλλο σημερα.
-
Δεν μπορω να καταλαβω πως αλλα φτηνα αμαξια εχουν μια αποδεκτη αξιοπιστια ενω τα ιταλικα μηδενος εξερουμενου ειναι λιγο πολυ ζημιαρικα.Επισης οταν το στιλ τους χαλαει και οταν οι αλλοι προσεγγιζουν το καλο ιταλικο στιλ , μικραινει η διαφορα .
Με το καιρο τα κριτηρια επιλογης εχουν σαν βαση τη λογικη και οχι το παθος οποτε βαση λογικης το μονο που μενει στη fiat ειναι οι χωροι ,αρα γιατι να παρεις fiat...Eiναι ομορφα ?-Συμπαθητικα ,εχουν στυλ ?-οτι εχει απομεινει,ειναι αξιοπιστα?-οχι,ειναι γρηγορα?-οχι,εχουν καλη οδηγικη συμπεριφορα?τωρα πια απλος καλη,ειναι φτηνα?ειναι πιο φτηνιαρικα απο τη τιμη τους, κτλ.Παντως σαν εταιρια την συμπαθω,ομως η πραγματικοτητα σημερα ειναι πολυ αυστηρη . -
Jimbed... ειμαι με Punto Ver2@99 και εχω 60000κμ. Το μονο που μου ζητησε ολα αυτα τα χρονια ηταν αλλαγη ενος γραναζιου απο 1η σε 2α... τιποτα αλλο.
Οποτε απο οτι καταλαβαινεις δεν συμφωνω με την αποψη σου περι αξιοπιστιας. Μπορει καποτε να ισχυαν.... για τα τωρινα μπααααα.Περι γκαζιων εχει δικιο αλλα μονο για τον 1.6 κινητηρα... ο 1.8 αλλα και ο 1.25 εχουν υψηλη αποδοση για τα κυβικα τους, ασχετα που μου βαζουν τον 1.2 στο Stilo που ομολογουμενως ειναι λιγος... Επισης λειπει και ενας 1.4... ο οποιος πλεον ερχεται...
Και για την ποιοτητα θα ηθελα να πω 2 κουβεντουλες... Ειδα το Stilo, και ειναι πολυ ποιο μπροστα ποιοτικως απο κατι αλλα μοσχοπουλημενα της κατηγοριας... να μην αρχισω και συγκρινω καποια πραγματα με την Mercedes μου γιατι θα με πονεσει.
-
Ο χρήστης kirimis έγραψε:
Jimbed...ΟΠΩΣ ΛΕΜΕ.......
.......ΜΗΤΣΟΚΡΕΒΑΤΟ? -
Ο χρήστης jimded έγραψε:
Δεν μπορω να καταλαβω πως αλλα φτηνα αμαξια εχουν μια αποδεκτη αξιοπιστια ενω τα ιταλικα μηδενος εξερουμενου ειναι λιγο πολυ ζημιαρικα.Επισης οταν το στιλ τους χαλαει και οταν οι αλλοι προσεγγιζουν το καλο ιταλικο στιλ , μικραινει η διαφορα .
Με το καιρο τα κριτηρια επιλογης εχουν σαν βαση τη λογικη και οχι το παθος οποτε βαση λογικης το μονο που μενει στη fiat ειναι οι χωροι ,αρα γιατι να παρεις fiat...Eiναι ομορφα ?-Συμπαθητικα ,εχουν στυλ ?-οτι εχει απομεινει,ειναι αξιοπιστα?-οχι,ειναι γρηγορα?-οχι,εχουν καλη οδηγικη συμπεριφορα?τωρα πια απλος καλη,ειναι φτηνα?ειναι πιο φτηνιαρικα απο τη τιμη τους, κτλ.Παντως σαν εταιρια την συμπαθω,ομως η πραγματικοτητα σημερα ειναι πολυ αυστηρη .Αγαπητέ φίλε ως κάτοχος Fiat εδώ και 11 χρόνια (Tipo SX, Punto GT , Coupe 20V turbo) σε πληροφορώ ότι η Fiat δεν έχει καμία σχέση με το παρελθόν της απλά και μόνο στο όνομα. Τόσα χρόνια καμία βλάβη σε κανένα αυτοκίνητο μου είναι η δική μου μαρτυρία . Δεν είμαι βέβαια στατιστικό δείγμα αλλά έχω ακούσει για τα μύρια όσα για αυτοκίνητα που τα ακριβοπληρώνεις για την ποιότητα τους (πχ Polo φίλου έμεινε από εγκέφαλο στα 2000 km) Τουλάχιστον με τα fiat παίρνεις το καλύτερο value for money για να σου απαντήσω στο ερώτημα σου γιατί να τα αγοράσεις
Πάντως θα συμφωνήσω με τον chemic ότι τα τελευταία χρόνια το τμήμα design έχει μετακομίσει προς Κορέα μεριά, είναι με λίγα λόγια άχρωμο
-
Το οτι τα fiat ειναι ζημιαρικα -ειναι-.Φυσικα υπαρχουν βελτιωσεις αλλα και παλι ειναι κατω του μεσου ορου.Το stilo μπορει να εχει καποια καλα πλαστικα κυριως στο πανω μερος του ταμπλο αλλα αυτο δεν ειναι δειγμα συνολικης ποιοτητας κατασκευης .To focus , το yaris ακομα και κατ'επεκταση η celica kai το lexus 200 εχουν μετρια υλικα παρολα αυτα θεωρουντε και ειναι τα πιο αξιοπιστα.Το φινιρισμα των μικρων(και οχι μονο) ιταλικων μου θυμιζει το επισης ιταλικο σκουτερακι μου .Τελος δεν ειναι μονο τα ιταλικα και τα γαλλικα πασχουν .
-
Ο χρήστης jimded έγραψε:
Το οτι τα fiat ειναι ζημιαρικα -ειναι-.Φυσικα υπαρχουν βελτιωσεις αλλα και παλι ειναι κατω του μεσου ορου.Το stilo μπορει να εχει καποια καλα πλαστικα κυριως στο πανω μερος του ταμπλο αλλα αυτο δεν ειναι δειγμα συνολικης ποιοτητας κατασκευης .To focus , το yaris ακομα και κατ'επεκταση η celica kai το lexus 200 εχουν μετρια υλικα παρολα αυτα θεωρουντε και ειναι τα πιο αξιοπιστα.Το φινιρισμα των μικρων(και οχι μονο) ιταλικων μου θυμιζει το επισης ιταλικο σκουτερακι μου .Τελος δεν ειναι μονο τα ιταλικα και τα γαλλικα πασχουν .Ποιος μιλησε για ποιοτητα πλαστικων? Εγω θα σου πω για τεχνικες λυσεις ανωτερες απο αλλα αμαξια... ακομα και ο μηχανισμος που κλεινει το ντουλαπακι του συνοδηγου... να μην μιλησω για την πολλη ανωτερη συναρμογη των υλικων του σε σχεση με καποια αλλα χυμα αμαξια που εχουν δηθεν καλυτερη ποιοτητα-αξιοπιστια.
Παντως σου απαντησε και ο Φιατκουπε που εχει περισοτερη εμπειρια απο μενα.
Παντως λεγοντας ετσι απλα πως ΔΕΝ ειναι αξιοπιστα δεν αποδεικνυεις κατι... ειναι σαν προσπαθεια δημιουργιας εντυπωσεων. Βεβαια και συ μπορεις να μου απαντησεις πως δεν με πιστευεις... αλλα τελος παντων 3+ χρονια τους μηχανικους της Φιατ δεν τους ξερω και αυτο ειναι θετικοΔεν λεμε φυσικα πως δεν παθαινουν τιποτα... απλα πως δεν ειναι αυτα που τα παρουσιαζουν. Σημερα αλλος εχει το ονομα και αλλος εχει την χαρη...
-
Ειπες'να μην μιλησω για την πολλη ανωτερη συναρμογη των υλικων του σε σχεση με καποια αλλα χυμα αμαξια που εχουν δηθεν καλυτερη ποιοτητα-αξιοπιστια'.
Aυτο μονο γελιο προκαλει δεν νομιζω δεν υπαρχουν πιο προχειρα κατασκευασμενα ευρωπαικα αμαξια απο τα fiat.επισης'Παντως λεγοντας ετσι απλα πως ΔΕΝ ειναι αξιοπιστα δεν αποδεικνυεις κατι... ειναι σαν προσπαθεια δημιουργιας εντυπωσεων.'
Μαλλον εσυ προσπαθεις να δημιουργησεις εντυπωσεις τα περι fiat α ξερουν και οι πετρες.Ακομα'Βεβαια και συ μπορεις να μου απαντησεις πως δεν με πιστευεις... αλλα τελος παντων 3+ χρονια τους μηχανικους της Φιατ δεν τους ξερω και αυτο ειναι θετικο '
Σε πιστευω κι ευχομαι να μη τους μαθεις ποτε , τα στοιχεια ειναι παντα στατιστικα , αλλωστε οι εξερεσεις επιβεβεωνουν τον κανοναΤελος'Δεν λεμε φυσικα πως δεν παθαινουν τιποτα... απλα πως δεν ειναι αυτα που τα παρουσιαζουν. Σημερα αλλος εχει το ονομα και αλλος εχει την χαρη...'
Αυτο ελειπε να ελεγες πως δεν παθαινουν τιποτα ,σιγουρα ισως να υπερβαλουν γιατι οπως και να το κανεις το κακο νεο μαθαινεται πιο πολυ
Η fiat εχει χασει το ονομα και τις χαρες του παραλθοντος(καλες και κακες) -
OK πασο! whatever...
-
Η αλήθεια είναι πως ειδικά τα πούντο,πρέπει να είναι αξιόπιστα.Άλλωστε,τί στο καλό,παράγονται σε τόσα εκατομμύρια κομμάτια και χωρίς κάτι ρηξικέλευθο πάνω τους που ίσως δημιουργήσει πρόβλημα νεότητας.Για το στίλο θυμάμαι πως όταν το είχα δει στην έκθεση,όντως φαινόταν ποιοτικό,Όταν κοίταξα όμως πιο προσεκτικά,είδα πως το πάνω μέρος του ταμπλού..ξεκόλλαγε από το κάτω!!!Το είχαν αναφέρει εμμέσως και οι 4 τροχοί λεγοντας για συναρμογή των επιμέρων τμημάτων νομίζω.
Πάντως,γενικότερα,πιστεύω πως η φίατ δεν θα τη γλυτώσει.Ειδικά,διαβάζοντας τη συνέντευξη του προέδρου της,μάλλον βεβαιώθηκα.Άκου εκεί το πρόβλημα,λέει είναι ότι σκέφτονται Ιταλικά!!!Προφανώ,ο τύπος δεν έχει καταλάβει πως οι εποχή που όλοι προσπαθούσαν να φτιάξουν αντι-GOLF έχει περάσει και τώρα πια όλοι ψάχνουν ένα αμάξι ενδιαφέρον σχεδιαστικά[πχ 206,147,IBIZA,MEGANE,C3,MICRA,YARIS κτλ]Σε παρόμοιες συνεντεύξεις του ο πρόεδρος της ΝΙΣΣΑΝ έλεγε εκατό φορές τί λαθη έκανε οι εταιρεία ονομαστικά.
Δηλαδή το VW GROUP που παίρνει στοιχεία από το ιταλικό ντιζάιν,είναι ηλίθια,με αυτή τη λογική .
Άραγε,η ιταλική λογική τους κάνει να μην έχουν βγάλει ένα όμορφο αμάξι τόσα χρόνια, να μην βγάζουν κινητήρα 100 ίππων στα 1400[ούτε καν 1400 ],να μην χρησιμοποιύν ευρέως τον 1600 με τα 120 άλογα,να κρατάνε το εξακοσαράκι τόσα χρόνια και να το αντικαθιστούν με ένα κουτάκι,να υιοθετούν τετραγωνα φώτα εμπρός;Συγγνώμη,αλλά μου φαίνεται πως μάλλον το ιταλικό κρασί φταίει για όλα αυτά και όχι η ιταλική λογική. -
Φταίει το ότι η FIAT είναι ο βραχίονας της κοινωνικής πολιτικής του κολλητού του Μπους, του αρχιμαφιόζου Σίλβιο.
Φταίει το ότι η διοίκησή της δεν είναι ικανή ούτε ένα σπιρτόκουτο να διοικήσει.
Φταίει το ότι εκεί μέσα κοιτάνε πώς θα τ'αρπάξουν τα μεγάλα στελέχη κι όχι πώς θα βγάλουν σωστά αυτοκίνητα. Αυτή τη στιγμή, η FIAT είναι η British Leyland της Ιταλίας, από κάθε άποψη.
-
Α ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ... ΜΑΛΛΟΝ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΤΑΝ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ... ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ FIAT ΕΔΩ ΚΑΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ ( ΒΛΕΠΕ BRAVO 1.2 ) ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΤΡΙΓΜΟΥΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ( ΑΣ ΟΠΣΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΟ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ) , ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΜΕΝΟ ΣΑΣΜΑΝ , ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΑΠΟΛΥΤΟΣ! ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΤΑ 60,000 ΧΛΜ. ΕΠΕΙΔΗ ΛΕΤΕ ΓΙΑ DESIGN, ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΙ ΑΣΧΗΜΟ ΕΙΧΕ ΤΟ PUNTO , TO BRAVO, TO STILLO , TO COUPE ,TO BARCHETTA...ΙΣΩΣ ΤΟ NEO MICRA ,MPLIAX ,NA ΑΡΕΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Η ΤΟ KALOS , MPLIAX KAI ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΟΥ ΑΠΟ DESIGN TOYLAXISTON EINAI NA MHN ΠΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ...
-
... A KAI KATI AKOMA , HΘΕΛΑ ΝΑ ΗΞΕΡΑ , ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΟΠΟΥ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ FIAT ΣΤΑ ΠΟΣΑ ΧΛΜ. ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΡΙΖΟΥΝ ?? ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ( ΕΩΣ ΠΟΛΥ) ΤΟ ΟΔΙΚΟ ΜΑΣ ΔΙΚΤΥΟ ?? ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ.....
-
Πάντως η BMW μετά από μόλις ένα χρόνο κάνει εμφανώς περισσότερο θόρυβο πάρω από τις εκατοντάδες λακούβες και σαμαράκια που περνάει καθημερινά...
-
Βοοgie... μην πεφτεις στην παγιδα των τριγμων, πως ειναι αποκλειστικο προνομιο των Ιταλων. Γιατι πολυ απλα δεν ειναι...
Τραγικο παραδειγμα... το δικο μου. Το Πουντακι εβγαλε 2 μικροτριγμους στα 40000 και μετα τους οποιους τους απομονωσα μονος μου!
Η πεντακαινουργια και σουπερντουπερ Mercedes SportCoupe εβγαλε τριγμους στο πισω μερος πολυ δυσκολο να εντοπισθουν.... με μολις 5000 χιλιομετρα... Τι λεγαμε για τα Ιταλικα???Και μετα φυσικα πηγα στο σερβις εξηγωντας τους πως το Πουντακι με την κακοκατασκευη και την προχειροδουλεια οπως λενε μερικοι εδω μεσα, ΔΕΝ ετριξε...και ΟΤΑΝ ετριξε το φτιαξα αμεσα. Με τον γερμανο ακομα παιδευομε...
Κατα τα αλλα κακη η FIAT λενε... χαλια ποιοτητα... πφφφφφφφφφ
Για τους τριγμους και τις λακουβες... η λυση παντως ειναι μια. Αμαξι με μεγαλο μεταξονιο για να περναει ποιο γλυκα και να καταπονειται λιγοτερο!!!
-
Φίλε BOOGIE,το να αλλάζεις σασμάν,δεν είναι και τίποτα,εδώ που τα λέμε!!
Πάντως,το θέμα μας πιστεύω, είναι πως η φίατ μας απέτυχε ολοκληρωτικά,πράγμα που είναι τουλάχιστον αξιοπερίεργο.Τελικά μήπως επιθυμούν και οι ίδιοι να ενσωματωθούν στη GM, οπότε αράζουν και..περιμένουν;
Το αν τα μοντέλα της φίατ έχουν κάποιο πράβλημα,το απέδειξε η ίδια η αγορά.Όλα τα μοντέλα της φίατ,είχαν να αντιμετωπίσουν σαφώς καλύτερα μοντέλα,ενώ σε κανένα τομέα δεν μπορούμε να πούμε πως ξεχώριζαν ώστε να επιλεγούν[πλην του κουπέ,νομίζω,που όντως είναι μια μικρή φεράρι το άτιμο].
Αν τελικά η φίατ δε σωθεί,δεν θα είναι λόγω ποιότητας,αφού με την GM από δίπλα μόνο να βελτιωθεί μπορεί, αλλά επειδή προσπαθεί να μπει σε κατηγορίες που ο ανταγωνισμός έχει και το όνομα και τη χάρη, ξεχνώντας να φτιάχνει ξεχωριστά και όμορφα αμάξια.Αν απαντάς στο πικάσο,με το μουλτιπλά,αν δίνεις τα σχέδια του ματίζ στη DAEWOO κα εσύ επιμένεις με το εξακοσαράκι,αν βγάζεις τη λάντσια λίμπρα προσπαθώντας να χτυπησεις τους βόρειους,Ε,τρίζουν δε τρίζουν θα κλείσεις[που και να τρίζουν δηλαδή, με τις πωλήσεις που κάνουν τώρα πια,κανείς δε θα το μαθει] -
Ο chemic τα είπε όλα.
Συμφωνώ απόλυτα!
Α ΡΕ FIAT