-
Απο το περιοδικο Road and Track. Ενδιαφερον κοντρα.
0-60mph
350Z= 5.8
M3 SMGII= 4.9
Z06= 4.5
911 Targa= 5.01/4 Mile
350Z= 14.4
M3 SMGII= 13.5
Z06= 12.8
911 Targa= 13.5Lap Time
350Z= 1:40:06
M3 SMGII= 1:40:09
Z06= 1:36:50
911 Targa= 1:40:79Skidpad
350Z= 0.88g
M3 SMGII= 0.89g
Z06= 0.98g
911 Targa=0.92gSlalom
350Z= 67.3 mph
M3 SMGII= 68.8 mph
Z06= 67.6 mph
911 Targa= 65.5 mphBraking: 80-0 mph
350Z= 213 ft
M3 SMGII= 213 ft
Z06= 204 ft
911 Targa= 208 ftPRICE
350Z= $34,688
M3 SMGII= $55,695
Z06= $51,450
911 Targa=$84, 975Now this is the most interesting part of the comparo I think. The mag claims they found a way to measure 'Performance Per Dollar'. In the following math expression:
(A x B x SL x SK x L) / root of P
(Dont know what the root sign is on the keyboard sorry)
A= 0-60
B= Braking
SL= Slalom
SK= Skidpad
L= Lap Time
P= PriceHey where is the 1.4 mile?
The result from the above expression is (larger= better):
350Z= 7.8
M3 SMGII= 7.6
Z06= 10.0
911 Targa= 6.1 -
Απο το περιοδικο Road and Track. Ενδιαφερον κοντρα.
0-60mph
350Z= 5.8
M3 SMGII= 4.9
Z06= 4.5
911 Targa= 5.01/4 Mile
350Z= 14.4
M3 SMGII= 13.5
Z06= 12.8
911 Targa= 13.5Lap Time
350Z= 1:40:06
M3 SMGII= 1:40:09
Z06= 1:36:50
911 Targa= 1:40:79Skidpad
350Z= 0.88g
M3 SMGII= 0.89g
Z06= 0.98g
911 Targa=0.92gSlalom
350Z= 67.3 mph
M3 SMGII= 68.8 mph
Z06= 67.6 mph
911 Targa= 65.5 mphBraking: 80-0 mph
350Z= 213 ft
M3 SMGII= 213 ft
Z06= 204 ft
911 Targa= 208 ftPRICE
350Z= $34,688
M3 SMGII= $55,695
Z06= $51,450
911 Targa=$84, 975Now this is the most interesting part of the comparo I think. The mag claims they found a way to measure 'Performance Per Dollar'. In the following math expression:
(A x B x SL x SK x L) / root of P
(Dont know what the root sign is on the keyboard sorry)
A= 0-60
B= Braking
SL= Slalom
SK= Skidpad
L= Lap Time
P= PriceHey where is the 1.4 mile?
The result from the above expression is (larger= better):
350Z= 7.8
M3 SMGII= 7.6
Z06= 10.0
911 Targa= 6.1 -
Απο το περιοδικο Road and Track. Ενδιαφερον κοντρα.
0-60mph
350Z= 5.8
M3 SMGII= 4.9
Z06= 4.5
911 Targa= 5.01/4 Mile
350Z= 14.4
M3 SMGII= 13.5
Z06= 12.8
911 Targa= 13.5Lap Time
350Z= 1:40:06
M3 SMGII= 1:40:09
Z06= 1:36:50
911 Targa= 1:40:79Skidpad
350Z= 0.88g
M3 SMGII= 0.89g
Z06= 0.98g
911 Targa=0.92gSlalom
350Z= 67.3 mph
M3 SMGII= 68.8 mph
Z06= 67.6 mph
911 Targa= 65.5 mphBraking: 80-0 mph
350Z= 213 ft
M3 SMGII= 213 ft
Z06= 204 ft
911 Targa= 208 ftPRICE
350Z= $34,688
M3 SMGII= $55,695
Z06= $51,450
911 Targa=$84, 975Now this is the most interesting part of the comparo I think. The mag claims they found a way to measure 'Performance Per Dollar'. In the following math expression:
(A x B x SL x SK x L) / root of P
(Dont know what the root sign is on the keyboard sorry)
A= 0-60
B= Braking
SL= Slalom
SK= Skidpad
L= Lap Time
P= PriceHey where is the 1.4 mile?
The result from the above expression is (larger= better):
350Z= 7.8
M3 SMGII= 7.6
Z06= 10.0
911 Targa= 6.1 -
Μαλλον τα αποτελεσματα παραηταν αισιοδοξα για την corvette
-
Ο χρήστης jimded έγραψε:
Μαλλον τα αποτελεσματα παραηταν αισιοδοξα για την corvetteΤι εννοεις? Τα αμφιβαλεις?
-
Για περισσοτερα εδω:
http://www.acura-cl.com/forums/showthre ... adid=93533
-
χωρίς να θέλω να πω τίποτα για τους φίλους μας τους γιάνκις έχω διαβάσει στο car and driver to αμερικάνικο ότι το pt cruiser είναι καλύτερο από το φόκους...έχουν περίεργα γούστα αυτοί!
το 350Ζ είναι φοβερό...η ΝΙΣΣΑΝ αντεπιτίθεται,επιτέλους.... -
Είναι σα να γράφει το AMS ότι το καλύτερο αυτοκίνητο είναι το VW Polo!
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
έχω διαβάσει στο car and driver to αμερικάνικο ότι το pt cruiser είναι καλύτερο από το φόκους...έχουν περίεργα γούστα αυτοίΝομίζω ότι το αμερικάνικο Focus δεν έχει καμία σχέση με το ευρωπαϊκό πέρα από την εξωτερική εμφάνιση. Το ίδιο συνέβαινε και με το Escort παλιά (μόνο που εκεί ήταν διαφορετικό και το εξωτερικό). Όπως είχε πει ο gavriil, η ποιότητα κατασκευής του είναι επιεικώς μέτρια. αφού εκεί θεωρείτε low budget αυτοκίνητο, κι όχι καλό οικογενειακό όπως σε εμάς.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
έχω διαβάσει στο car and driver to αμερικάνικο ότι το pt cruiser είναι καλύτερο από το φόκους...έχουν περίεργα γούστα αυτοί
Νομίζω ότι το αμερικάνικο Focus δεν έχει καμία σχέση με το ευρωπαϊκό πέρα από την εξωτερική εμφάνιση. Το ίδιο συνέβαινε και με το Escort παλιά (μόνο που εκεί ήταν διαφορετικό και το εξωτερικό). Όπως είχε πει ο gavriil, η ποιότητα κατασκευής του είναι επιεικώς μέτρια. αφού εκεί θεωρείτε low budget αυτοκίνητο, κι όχι καλό οικογενειακό όπως σε εμάς.
Το ΗΠΑμερικανικο Φοκους ειναι πολυ κοντα στο Ευρωπαικο Φοκους απο ολες τις πλευρες. Πολυ πιο κοντα απο οτι τα παλια Εσκορτ. Ακομη και η αναρτηση ειναι σχεδον ομοια.
-
Ο χρήστης jimded έγραψε:
Μαλλον τα αποτελεσματα παραηταν αισιοδοξα για την corvetteΜαλλον αυτο που σε μπερδευει ειναι οτι το Ζ06 δεν ειναι το απλο Κορβετ (οπως το εννοεις). Επισης το Ζ06 δεν εισαγεται στην Ευρωπη. Το Ζ06 ειναι το απολυτο Κορβετ απο πλευρας αποδοσης. Γιαυτο και ειναι τοσο πιο γρηγορο απο ολα τα αλλα. Οπως επισης και οτι σταματαει καλυτερα απο ολα και 'κραταει' καλυτερα απο ολα. Το Ζ06 ειναι στο επιπεδο 911 Τουρμπο για λιγοτερο απο την μιση τιμη. Με $50Κ δεν περνεις ουτε 540 εδω δυστιχως για τους Γερμανους. Αυτη ειναι η ομορφια του Ζ06 και αυτο ειναι το νοημα του αρθρου.
Το 350Ζ επισης εχει την ιδια φιλοσοφια. Οσο δυνατον περισσοτερη αποδοση για οσο γινετε λιγοτερα χρηματα. Αλλα χανει σε σχεση με το Ζ06 στο τροπο που μετρανε τον ορο: Αποδοση/Τιμη.
Τελος, αυτο που κανει το Ζ06 ακομη περισσοτερο εκπληκτικο ειναι οτι κατασκευαζεται εδω και 2.5 χρονια τωρα με σχεδον τα ιδια σπεκς. Δεν ειναι νεο μοντελο οπως το 350Ζ και αλλα.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
έχω διαβάσει στο car and driver to αμερικάνικο ότι το pt cruiser είναι καλύτερο από το φόκους...έχουν περίεργα γούστα αυτοί
Νομίζω ότι το αμερικάνικο Focus δεν έχει καμία σχέση με το ευρωπαϊκό πέρα από την εξωτερική εμφάνιση. Το ίδιο συνέβαινε και με το Escort παλιά (μόνο που εκεί ήταν διαφορετικό και το εξωτερικό). Όπως είχε πει ο gavriil, η ποιότητα κατασκευής του είναι επιεικώς μέτρια. αφού εκεί θεωρείτε low budget αυτοκίνητο, κι όχι καλό οικογενειακό όπως σε εμάς.
Το ΗΠΑμερικανικο Φοκους ειναι πολυ κοντα στο Ευρωπαικο Φοκους απο ολες τις πλευρες. Πολυ πιο κοντα απο οτι τα παλια Εσκορτ. Ακομη και η αναρτηση ειναι σχεδον ομοια.
To Focus einai to idio sxedon autokinito me to eyrwpaiko, me mikrodiafores stin emfanisi (flas mesa stin maska), ligo diaforetiko e3oplismo, alla PISW TAMPOURA
H megali diafora pou o Gavriil agnoei einai oti h poiotita ths kataskeyis apexei ais8ita apo ta Eyrwpaika aytokinita.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
έχω διαβάσει στο car and driver to αμερικάνικο ότι το pt cruiser είναι καλύτερο από το φόκους...έχουν περίεργα γούστα αυτοί
Νομίζω ότι το αμερικάνικο Focus δεν έχει καμία σχέση με το ευρωπαϊκό πέρα από την εξωτερική εμφάνιση. Το ίδιο συνέβαινε και με το Escort παλιά (μόνο που εκεί ήταν διαφορετικό και το εξωτερικό). Όπως είχε πει ο gavriil, η ποιότητα κατασκευής του είναι επιεικώς μέτρια. αφού εκεί θεωρείτε low budget αυτοκίνητο, κι όχι καλό οικογενειακό όπως σε εμάς.
Το ΗΠΑμερικανικο Φοκους ειναι πολυ κοντα στο Ευρωπαικο Φοκους απο ολες τις πλευρες. Πολυ πιο κοντα απο οτι τα παλια Εσκορτ. Ακομη και η αναρτηση ειναι σχεδον ομοια.
To Focus einai to idio sxedon autokinito me to eyrwpaiko, me mikrodiafores stin emfanisi (flas mesa stin maska), ligo diaforetiko e3oplismo, alla PISW TAMPOURA
H megali diafora pou o Gavriil agnoei einai oti h poiotita ths kataskeyis apexei ais8ita apo ta Eyrwpaika aytokinita.
Δεν την αγνοω. Σιγουρα μπορει να κανω λαθος σε αυτο. Απλως σκεφτομενος κατι τετοιο, απλως δεν κανει νοημα ενα σχεδον ομοιο κατα τα αλλα, αυτοκινητο να εχει 2 διαφορετικα στανταρ ποιοτητας κατασκευης. Κατι τετοιο, απλα ειναι πιο ακριβο απο οτι εαν ειχαν ΕΝΑ στανταρ και ας ηταν κατωτερο.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
έχω διαβάσει στο car and driver to αμερικάνικο ότι το pt cruiser είναι καλύτερο από το φόκους...έχουν περίεργα γούστα αυτοί
Νομίζω ότι το αμερικάνικο Focus δεν έχει καμία σχέση με το ευρωπαϊκό πέρα από την εξωτερική εμφάνιση. Το ίδιο συνέβαινε και με το Escort παλιά (μόνο που εκεί ήταν διαφορετικό και το εξωτερικό). Όπως είχε πει ο gavriil, η ποιότητα κατασκευής του είναι επιεικώς μέτρια. αφού εκεί θεωρείτε low budget αυτοκίνητο, κι όχι καλό οικογενειακό όπως σε εμάς.
Το ΗΠΑμερικανικο Φοκους ειναι πολυ κοντα στο Ευρωπαικο Φοκους απο ολες τις πλευρες. Πολυ πιο κοντα απο οτι τα παλια Εσκορτ. Ακομη και η αναρτηση ειναι σχεδον ομοια.
To Focus einai to idio sxedon autokinito me to eyrwpaiko, me mikrodiafores stin emfanisi (flas mesa stin maska), ligo diaforetiko e3oplismo, alla PISW TAMPOURA
H megali diafora pou o Gavriil agnoei einai oti h poiotita ths kataskeyis apexei ais8ita apo ta Eyrwpaika aytokinita.
Δεν την αγνοω. Σιγουρα μπορει να κανω λαθος σε αυτο. Απλως σκεφτομενος κατι τετοιο, απλως δεν κανει νοημα ενα σχεδον ομοιο κατα τα αλλα, αυτοκινητο να εχει 2 διαφορετικα στανταρ ποιοτητας κατασκευης. Κατι τετοιο, απλα ειναι πιο ακριβο απο οτι εαν ειχαν ΕΝΑ στανταρ και ας ηταν κατωτερο.
Exei (to exw dei apo konta). H apantisi einai eykoli. Ftiaxnete sto Mexiko/Ameriki se alla ergostasia. Sxedon ola ta mikra Ford einai pesmenis poiotitas edw. Einai paromoia diafora enos Cavalier kai enos Astra. Den symfwneis (oti to Cavalier kai to Astra exoun megali diafora stin poiotita kataskeyis)?
PS An eblepes to Opel Vectra GTS pou eida stin A8ina ti poiotita kataskeyhs kai diakosmo eswterikou eixe, htan kalytero kai apo to CTS.
Twra pws oi GM/Ford e3igoyn ayti tin diafora stin ais8isi poiotitas: alla xrwmata/diadikasia bafis? tsapatsoulia otan pernoun plastika kai kalwdiwseis (i.e., ta kanoun me to xeri enw stin eyrwpi exoyn mixanimata gia tin teliki topo8etisi) h einai poio prosektikoi? den 3erw.
-
Απορώ.
Υπάρχουν κάποια πράγματα που λέγονται αίγλη, φήμη, κλπ. Αυτά δεν μπορούν να μπουν σε καμία μέτρηση και σε κανένα τύπο (αλήθεια ποιος ο τρόπος που παρασκευάσαν αυτόν τον τύπο; Ποιά η λογική;) -
Ο χρήστης syele έγραψε:
Απορώ.
Υπάρχουν κάποια πράγματα που λέγονται αίγλη, φήμη, κλπ. Αυτά δεν μπορούν να μπουν σε καμία μέτρηση και σε κανένα τύπο (αλήθεια ποιος ο τρόπος που παρασκευάσαν αυτόν τον τύπο; Ποιά η λογική;)Η λογικη ειναι απλη. Αποδοση προς Τιμη ειναι ο ορος. Δεν εχει το παραπανω να κανει τιποτε με οτιδηποτε αλλο, οπως π.χ. αιγλη και φημη κτλ. Το περιοδικο δεν λεει οτι δεν υπαρχει το χαρακτηριστικο 'αιγλη'. Ουτε λεει οτι ειναι λιγοτερο ή περισσοτερο σημαντικο. Απλα δεν αναφερεται σε αυτο. Μιλαμε για αποδοση δυα τιμη. Αυτο ειναι ολο.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Exei (to exw dei apo konta). H apantisi einai eykoli. Ftiaxnete sto Mexiko/Ameriki se alla ergostasia. Sxedon ola ta mikra Ford einai pesmenis poiotitas edw. Einai paromoia diafora enos Cavalier kai enos Astra. Den symfwneis (oti to Cavalier kai to Astra exoun megali diafora stin poiotita kataskeyis)?
Δεν διαφωνω. Ομως το Καβαλιερ και το Αστρα ειναι διαφορετικα αυτοκινητα απο μεσα και απο εξω. Εχουνε κοινα πατωματα και αλλα, ομως δεν ειναι οσο ομοια ειναι τα Φοκους στις ΗΠΑ και στην Ευρωπη. Το Φοκους ειναι παγκοσμιο αυτοκινητο. Το Καβαλιερ και Αστρα δεν ειναι παγκοσμια αυτοκινητα. Το παραδειγμα σου δεν ειναι εντελως σωστο.
Τωρα σιγουρα το εργοστασιο που παραγεται ενα αυτοκινητο κανει διαφορα στην ποιοτητα συναρμολογησης, ομως οχι κατασκευης γενικως. Εαν χρισημοποιεις τα ιδια υλικα, τοτε ποια η διαφορα στην ποιοτητα π.χ. του ταμπλω? Ισως να εχει τριξιματα στις ΗΠΑ διοτι η συναρμολογηση στο εργοστασιο του Μεξικου δεν εγινε σωστα, ομως σταματάει εκει το θεμα.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Απορώ.
Υπάρχουν κάποια πράγματα που λέγονται αίγλη, φήμη, κλπ. Αυτά δεν μπορούν να μπουν σε καμία μέτρηση και σε κανένα τύπο (αλήθεια ποιος ο τρόπος που παρασκευάσαν αυτόν τον τύπο; Ποιά η λογική;)Η λογικη ειναι απλη. Αποδοση προς Τιμη ειναι ο ορος. Δεν εχει το παραπανω να κανει τιποτε με οτιδηποτε αλλο, οπως π.χ. αιγλη και φημη κτλ. Το περιοδικο δεν λεει οτι δεν υπαρχει το χαρακτηριστικο 'αιγλη'. Ουτε λεει οτι ειναι λιγοτερο ή περισσοτερο σημαντικο. Απλα δεν αναφερεται σε αυτο. Μιλαμε για αποδοση δυα τιμη. Αυτο ειναι ολο.
Δε διαφωνώ Γαβριήλ. Ξέρω τί θέλει να πει το περιοδικό. Απλώς λεω ότι οδηγεί σε λάθος συμπεράσματα. Άσε που μέχρι κάποιος να μου εξηγήσει τον τύπο τον θεωρώ αυθαίρετο! Τί πάει να πει (A x B x SL x SK x L) / root of P.
Πώς βγαίνει στις πράξεις;
ΥΓ: Δίκιο έχει ο Άγης γιατί ρίζα της τιμής;
Έτσι εγκυκοπαιδικά ρωτάω -
Συνηθως δεν συγκρινουν το Corvette με ξενα αυτοκινητα αλλα με το Viper και το Mustang SVT.
Δεν υπαρχει αμφιβολια οτι το Corvette ειναι πολυ γρηγορο.
Επισης ο τυπος που χρησιμοποιουν θελει λιγακι εξηγηση. Γιατι Ριζα του π;
Αλλοιως βαλε τις κατηγοριες και κανε μια προσθεση στο σκορ και αυτο με το μεγαλυτερο σκορ νικαει. Δεν χρειαζεται να ειμαστε Αινσταιν κιολας.
Νικος.
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Συνηθως δεν συγκρινουν το Corvette με ξενα αυτοκινητα αλλα με το Viper και το Mustang SVT.Δεν υπαρχει αμφιβολια οτι το Corvette ειναι πολυ γρηγορο.
Επισης ο τυπος που χρησιμοποιουν θελει λιγακι εξηγηση. Γιατι Ριζα του π;
Αλλοιως βαλε τις κατηγοριες και κανε μια προσθεση στο σκορ και αυτο με το μεγαλυτερο σκορ νικαει. Δεν χρειαζεται να ειμαστε Αινσταιν κιολας.
Νικος.
Ειναι μια προσπάθεια να κανουν rescale the payoff μαλλον, χωρίς να το πολυσκεφτούν, ώστε να βγάλουν ένα αποτέλεσμα που θα τους φαίνεται λογικό, δηλ. ένα 7 αλλο 6 κ.ο.κ.
Αλλά δεν πείθει λογικά, πρέπει να μετρας απόδοση ανά μονάδα αξίας όπως στα χρηματοοικονομικά έχουμε απόδοση ανά μονάδα ρίσκου.
350Z vs. M3 SMGII vs. Z06 vs. 911 Targa