-
From automotorundsport.
Μετά τους ολυμπιακούς αγώνες του 2004, θα επιτραπεί η κυκλοφορία σε πετρελαιοκίνητα επιβατικά, στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ: Τη παραπάνω δέσμευση ανέλαβε η χώρα μας, στη συνδιάσκεψη που έγινε στις Βρυξέλλες, υπό την προϋπόθεση ότι τα νέας τεχνολογίας πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα θα είναι επαρκώς εξελιγμένα, ώστε να μην συμβάλλουν στην αύξηση των αναπνεύσιμων αιωρούμενων σωματιδίων, τύπου PM10, τα οποία αποτελούν ρύπο ιδιαίτερα αυξημένο στην ατμόσφαιρα της πρωτεύουσας, καθώς και στην αύξηση του διοξειδίου του αζώτου, που αποτελεί προπομπό της φωτοχημικής ατμοσφαιρικής ρύπανσης.
Ήδη δρομολογήθηκε και η διαδικασία παραπομπής της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο λόγω της απαγόρευσης κυκλοφορίας που εφαρμόζεται στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, γιατί η κυβέρνηση επικαλείτε λόγους προστασίας του περιβάλλοντος, όμως η αιτία της απαγόρευσης είναι καθαρά θέμα φορολογίας, διότι τα έσοδα από τη φορολόγηση του πετρελαίου είναι πολύ μικρότερα από αυτά της βενζίνης.
Μέχρι στιγμής τα μόνα πετρελαιοκίνητα επιβατικά που κυκλοφορούν στις μεγαλουπόλεις της χώρας μας είναι τα ταξί που συνολικά δεν ξεπερνούν τις 20.000. Στην υπόλοιπη ελληνική επικράτεια, αντιθέτως, κυκλοφορούν περίπου 100.000 πετρελαιοκίνητα επιβατικά αυτοκίνητα, ενώ σε χώρες όπως η Γερμανία αλλά και η Ιταλία η πλειονότητα των οχημάτων κινούνται από εξελιγμένους πετρελαιοκινητήρες.
Βέβαια ενώ πολλά από τα καταλυτικά βενζινοκίνητα επιβατικά δεν πληρούν ούτε τις σημερινές διατάξεις περί εκπομπής ρύπων, μερικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ήδη κατασκευάσει κινητήρες που κινούνται με πετρέλαιο και οι οποίοι συμμορφώνονται με τις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπής ρύπων που θα ισχύουν από το 2006, EUR4. Τρανό παράδειγμα στα παραπάνω το Opel Astra Cdi 1,7 λίτρων.
-
From automotorundsport.
Μετά τους ολυμπιακούς αγώνες του 2004, θα επιτραπεί η κυκλοφορία σε πετρελαιοκίνητα επιβατικά, στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ: Τη παραπάνω δέσμευση ανέλαβε η χώρα μας, στη συνδιάσκεψη που έγινε στις Βρυξέλλες, υπό την προϋπόθεση ότι τα νέας τεχνολογίας πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα θα είναι επαρκώς εξελιγμένα, ώστε να μην συμβάλλουν στην αύξηση των αναπνεύσιμων αιωρούμενων σωματιδίων, τύπου PM10, τα οποία αποτελούν ρύπο ιδιαίτερα αυξημένο στην ατμόσφαιρα της πρωτεύουσας, καθώς και στην αύξηση του διοξειδίου του αζώτου, που αποτελεί προπομπό της φωτοχημικής ατμοσφαιρικής ρύπανσης.
Ήδη δρομολογήθηκε και η διαδικασία παραπομπής της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο λόγω της απαγόρευσης κυκλοφορίας που εφαρμόζεται στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, γιατί η κυβέρνηση επικαλείτε λόγους προστασίας του περιβάλλοντος, όμως η αιτία της απαγόρευσης είναι καθαρά θέμα φορολογίας, διότι τα έσοδα από τη φορολόγηση του πετρελαίου είναι πολύ μικρότερα από αυτά της βενζίνης.
Μέχρι στιγμής τα μόνα πετρελαιοκίνητα επιβατικά που κυκλοφορούν στις μεγαλουπόλεις της χώρας μας είναι τα ταξί που συνολικά δεν ξεπερνούν τις 20.000. Στην υπόλοιπη ελληνική επικράτεια, αντιθέτως, κυκλοφορούν περίπου 100.000 πετρελαιοκίνητα επιβατικά αυτοκίνητα, ενώ σε χώρες όπως η Γερμανία αλλά και η Ιταλία η πλειονότητα των οχημάτων κινούνται από εξελιγμένους πετρελαιοκινητήρες.
Βέβαια ενώ πολλά από τα καταλυτικά βενζινοκίνητα επιβατικά δεν πληρούν ούτε τις σημερινές διατάξεις περί εκπομπής ρύπων, μερικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ήδη κατασκευάσει κινητήρες που κινούνται με πετρέλαιο και οι οποίοι συμμορφώνονται με τις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπής ρύπων που θα ισχύουν από το 2006, EUR4. Τρανό παράδειγμα στα παραπάνω το Opel Astra Cdi 1,7 λίτρων.
-
From automotorundsport.
Μετά τους ολυμπιακούς αγώνες του 2004, θα επιτραπεί η κυκλοφορία σε πετρελαιοκίνητα επιβατικά, στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ: Τη παραπάνω δέσμευση ανέλαβε η χώρα μας, στη συνδιάσκεψη που έγινε στις Βρυξέλλες, υπό την προϋπόθεση ότι τα νέας τεχνολογίας πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα θα είναι επαρκώς εξελιγμένα, ώστε να μην συμβάλλουν στην αύξηση των αναπνεύσιμων αιωρούμενων σωματιδίων, τύπου PM10, τα οποία αποτελούν ρύπο ιδιαίτερα αυξημένο στην ατμόσφαιρα της πρωτεύουσας, καθώς και στην αύξηση του διοξειδίου του αζώτου, που αποτελεί προπομπό της φωτοχημικής ατμοσφαιρικής ρύπανσης.
Ήδη δρομολογήθηκε και η διαδικασία παραπομπής της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο λόγω της απαγόρευσης κυκλοφορίας που εφαρμόζεται στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, γιατί η κυβέρνηση επικαλείτε λόγους προστασίας του περιβάλλοντος, όμως η αιτία της απαγόρευσης είναι καθαρά θέμα φορολογίας, διότι τα έσοδα από τη φορολόγηση του πετρελαίου είναι πολύ μικρότερα από αυτά της βενζίνης.
Μέχρι στιγμής τα μόνα πετρελαιοκίνητα επιβατικά που κυκλοφορούν στις μεγαλουπόλεις της χώρας μας είναι τα ταξί που συνολικά δεν ξεπερνούν τις 20.000. Στην υπόλοιπη ελληνική επικράτεια, αντιθέτως, κυκλοφορούν περίπου 100.000 πετρελαιοκίνητα επιβατικά αυτοκίνητα, ενώ σε χώρες όπως η Γερμανία αλλά και η Ιταλία η πλειονότητα των οχημάτων κινούνται από εξελιγμένους πετρελαιοκινητήρες.
Βέβαια ενώ πολλά από τα καταλυτικά βενζινοκίνητα επιβατικά δεν πληρούν ούτε τις σημερινές διατάξεις περί εκπομπής ρύπων, μερικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ήδη κατασκευάσει κινητήρες που κινούνται με πετρέλαιο και οι οποίοι συμμορφώνονται με τις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπής ρύπων που θα ισχύουν από το 2006, EUR4. Τρανό παράδειγμα στα παραπάνω το Opel Astra Cdi 1,7 λίτρων.
-
Και εγώ που νόμιζα ότι βρέθηκε πετρέλαιο στη Ελλάδα διαβάζοντας τον τίτλο του θρεντ!!!
Επίσης, εκτός από Ελλάδα το πετρέλαιο έρχεται και στην Αμερική με το Τουαρεγκ V10 TDI το καλοκαίρι του 2004.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Και εγώ που νόμιζα ότι βρέθηκε πετρέλαιο στη Ελλάδα διαβάζοντας τον τίτλο του θρεντ!!!Επίσης, εκτός από Ελλάδα το πετρέλαιο έρχεται και στην Αμερική με το Τουαρεγκ V10 TDI το καλοκαίρι του 2004.
Yeap. Just read it today.
-
Νομίζω οτι οι λάτρεις των SUV θα χαρούν πολύ τις ροπάρες του V10 της VW! Όσο για το πετρέλαιο για μια ακόμη φορά η ελληνική κυβέρνηση της οικοπεδοιήσης των δασών αποδεικνύει πόσο ευαίσθητη είναι σε ζητήματα προστασίας περιβάλλοντος. ΝΑΙ στα Diesel αλλά μόνο άν είναι προηγμένα τεχνολογικά. Και κλάμα οι ευρωπαίοι ( απο τα γέλια βέβαια ) Τι άλλο θα ακούσουμε τι άλλο
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Νομίζω οτι οι λάτρεις των SUV θα χαρούν πολύ τις ροπάρες του V10 της VW! Όσο για το πετρέλαιο για μια ακόμη φορά η ελληνική κυβέρνηση της οικοπεδοιήσης των δασών αποδεικνύει πόσο ευαίσθητη είναι σε ζητήματα προστασίας περιβάλλοντος. ΝΑΙ στα Diesel αλλά μόνο άν είναι προηγμένα τεχνολογικά. Και κλάμα οι ευρωπαίοι ( απο τα γέλια βέβαια ) Τι άλλο θα ακούσουμε τι άλλοΔιάβαζα Test Drive για τον V10 diesel με τα δυο τουρμπάκια της VW και έπαθα πλάκα. Αυτό το τέρας θα σε κολλάει στα καθίσματα. Στην Ελλάδα το πολύ πολύ να βολευτούμε με τον V5 στα 2,5 λίτρα αλλά και πάλι αν δεήσει το κράτος.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Και εγώ που νόμιζα ότι βρέθηκε πετρέλαιο στη Ελλάδα διαβάζοντας τον τίτλο του θρεντ!!!
Επίσης, εκτός από Ελλάδα το πετρέλαιο έρχεται και στην Αμερική με το Τουαρεγκ V10 TDI το καλοκαίρι του 2004.
Yeap. Just read it today.
Δεν ερχεται στην Καλιφορνια που εχει ηδη πιο αυστηρες εκπομπες ρυπων για πετρελαιοκινητα.
Ακομα ενα που κοιταω καλα καλα.
Νικος
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Και εγώ που νόμιζα ότι βρέθηκε πετρέλαιο στη Ελλάδα διαβάζοντας τον τίτλο του θρεντ!!!
.ΚΑΙ ΓΩ ΑΥΤΟ ΝΟΜΙΖΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΟΛΙΣ ΕΙΔΑ ΤΟ ΤΙΤΛΟ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΑΝΤΕ ΘΕΕ ΜΟΥ ΜΑΚΑΡΙ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΒΡΩ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ!!!
-
Ο χρήστης nikoswrc έγραψε:
ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΒΡΩ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ!!!Douleueis se pratirio?
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Νομίζω οτι οι λάτρεις των SUV θα χαρούν πολύ τις ροπάρες του V10 της VW! Όσο για το πετρέλαιο για μια ακόμη φορά η ελληνική κυβέρνηση της οικοπεδοιήσης των δασών αποδεικνύει πόσο ευαίσθητη είναι σε ζητήματα προστασίας περιβάλλοντος. ΝΑΙ στα Diesel αλλά μόνο άν είναι προηγμένα τεχνολογικά. Και κλάμα οι ευρωπαίοι ( απο τα γέλια βέβαια ) Τι άλλο θα ακούσουμε τι άλλο
Διάβαζα Test Drive για τον V10 diesel με τα δυο τουρμπάκια της VW και έπαθα πλάκα. Αυτό το τέρας θα σε κολλάει στα καθίσματα. Στην Ελλάδα το πολύ πολύ να βολευτούμε με τον V5 στα 2,5 λίτρα αλλά και πάλι αν δεήσει το κράτος.
H me ena V10TDI me germanikes pinakides.
Pame stin Germania na to paroume cpp.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΒΡΩ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ!!!
Douleueis se pratirio?
ΜΠΑ ΔΕ ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΕ ΠΡΑΤΗΡΙΟ, ΑΠΛΑ ΣΠΟΥΔΑΖΩ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ!!
-
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
(Εεεε νισάφι πια! )
Επιτέλους...πετρέλαιο στην Ελλαδα!