-
Επίδοξος αγοραστής 4x4 , οποιος έχει άποψη για το Ford Maverick , ας την καταθέσει.
Άντε να κάνουμε ποδαρικό στην καινούργια ενότητα!
-
Επίδοξος αγοραστής 4x4 , οποιος έχει άποψη για το Ford Maverick , ας την καταθέσει.
Άντε να κάνουμε ποδαρικό στην καινούργια ενότητα!
-
Επίδοξος αγοραστής 4x4 , οποιος έχει άποψη για το Ford Maverick , ας την καταθέσει.
Άντε να κάνουμε ποδαρικό στην καινούργια ενότητα!
-
Ο χρήστης Castor έγραψε:
Επίδοξος αγοραστής 4x4 , οποιος έχει άποψη για το Ford Maverick , ας την καταθέσει.Άντε να κάνουμε ποδαρικό στην καινούργια ενότητα!
...Γιατι,θα βγάλουν το Maverick σε WRC??!!!....
-
Και που βγάλαν το Xsara τί κατάλαβα?
Άντε και πλησιάζει Ακρόπολις!
-
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΡΙΧΝΕΙΣ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ MAZDA TRIBUTE?
ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ,ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΦΤΗΝΟΤΕΡΟ.
ΕΠΙΣΕΙΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑΧΥΤΕΡΟ (2 ΔΕΥΤ. ΣΤΑ 0-100) ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΒΕΡΙΚ.
ΕΠΙΣΕΙΣ,ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΝΙSSAN X-TRAIL,TO OΠΟΙΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΣΤ ΒΓΑΖΕΙ ΜΑΤΙΑ,ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ OFF-ROAD ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΟΠΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ (ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ FORESTER) -
Το καινούριο Forester είναι μακράν μπροστά από οτιδήποτε.Μην το σκέφτεσαι καθόλου.Ατμοσφαιρικό για τα κατσάβραχα,Turbo για να βάλεις τα γυαλιά σε πολλά 'επιβατικά' στην ευθεία και στις στροφές σε άσφαλτο και με αρκετές εκτός δρόμου δυνατότητες εκτός από κοντό κιβώτιο (διαθέσιμο μόνο στο ατμοσφαιρικό)
-
Τον μπερδ'έψαμε!
θα έλεγα πως σε σχέση με το Μάβερικ , ο αντίλογος είναι το Μάζντα και βέβαια τα ΡΑΒ, Νισάν και Φριλάντερ, Φορεστερ στην ατμοσαφαιρική έκδοση με το κιβώτιο που διαθέτει και κοντές σχέσεις! Επιλογή μου το τελαυταίο και ας έχει η σύζυγος Ραβ και ας έφαγα τα νιάτα μου με τα Νισάν... Του λείπει ροπή και δύναμη του Xtrail! Το Φόρεστερ χορευει στο χώμα και πάει σβέλτα στην άσφαλτο, ενώ διαθέτει και απίστευτους χώρους. Το ξέρω. Δεν αρέσει... Αν ξεπερνάς το θέμα της αισθητικής το αγοράζεις...
Στρ -
Ο χρήστης GTA έγραψε:
Τον μπερδ'έψαμε!
θα έλεγα πως σε σχέση με το Μάβερικ , ο αντίλογος είναι το Μάζντα και βέβαια τα ΡΑΒ, Νισάν και Φριλάντερ, Φορεστερ στην ατμοσαφαιρική έκδοση με το κιβώτιο που διαθέτει και κοντές σχέσεις! Επιλογή μου το τελαυταίο και ας έχει η σύζυγος Ραβ και ας έφαγα τα νιάτα μου με τα Νισάν... Του λείπει ροπή και δύναμη του Xtrail! Το Φόρεστερ χορευει στο χώμα και πάει σβέλτα στην άσφαλτο, ενώ διαθέτει και απίστευτους χώρους. Το ξέρω. Δεν αρέσει... Αν ξεπερνάς το θέμα της αισθητικής το αγοράζεις...
ΣτρΣυμφωνούμε
-
Ο χρήστης Castor έγραψε:
Επίδοξος αγοραστής 4x4 , οποιος έχει άποψη για το Ford Maverick , ας την καταθέσει.Άντε να κάνουμε ποδαρικό στην καινούργια ενότητα!
Μην σκέφτεσαι το Maverick αφού υπάρχει το Tribute με καλύτερη τιμή και ελαφρώς καλύτερα χαρακτηριστικά και εξωτερική σχεδίαση απο το 'αδελφάκι' του.
Επίσης εάν έχεις τα παραπάνω 'φράγκα' πολύ καλή αγορά είναι τα Xtrail και Forester. Όλα όμως παρέχουν μεγάλους χώρους και είναι άνετα στο ταξίδι ενώ συνδυάζουν και εκτός δρόμου δυνατότητες που στις περισότερες περιπτώσεις μάλον δεν θα σου χρειαστούν.
-
Παρ'όλα τα αρνητικά σχόλια για το MavericΚ εχω να πώ τα ακόλουθα : Στην κατηγορία για επιλογή ήταν τα ακόλουθα κρητίρια :
-Διαθέσιμα Χρήματα
- Εώς 2.000 cc
- Μεγάλους χώρους
- καλές επιδόσεις στο δρόμο και στο χώμα
- extra εξοπλισμό (δέρμα , οροφή )
- εξωτερική εμφάνιση
Τα αυτοκίνητα που πληρούσαν τα παραπάνω ήταν :
- RAV4 (είναι σαν yaris υπερυψωμένο, δεν έχει χώρους, άριστες επιδόδσεις σε άσφαλτο)
- CRV ( δεν είναι και τόσο off road)
- FORESTER (είναι σαν station με πολύ καλές επιδόσεις σε άσφαλτο)
- X-TRAIL (χωρίς σχόλιο)
- SANTA FE (πολύ βαρύ για το 2,4 )
- CHEROCEE (ακούγονταν αρνητικά σχόλια και προβληματάκια για το 2,4)
- Maverick (έχει τα παραπάνω κριτήρια σε ικανοποιητικό βαθμό ) δηλαδή μπορείς να πάς και με 170 στην Εθνική με πολύ καλά κρατήματα και με στιβαρότητα, μπορείς να πάς και σε ένα σχετικά δύσκολο χώμα , μπορείς επίσης να κάνεις μετακόμιση . Εχει πραγματικά διτό χαρακτήρα . Τέλος μετά από περίπου 40.000 σε δύσκολες συνθήκες km δεν μου έχει βγάλει πρόβλημα.
-
ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΛΕΙΠΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΙΣΤΕΣ ΣΑΣ ΤΑ MITSUBISHI.
OUTLANDER ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΤΟ ΚΑΙ ΛΙΓΟ: ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ PININ 2.0 ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ON-OFF. ΤΟ ΕΧΩ 2,5 ΧΡΟΝΙΑ, 55000 ΧΜ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΝ ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ, ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΑ ΣΥΝΑΝΤΩ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, ΡΩΤΗΣΤΕ ΟΣΟΥΣ ΞΕΡΟΥΝ......... -
Ο χρήστης tasos953 έγραψε:
ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΛΕΙΠΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΙΣΤΕΣ ΣΑΣ ΤΑ MITSUBISHI.
OUTLANDER ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΤΟ ΚΑΙ ΛΙΓΟ: ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ PININ 2.0 ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ON-OFF. ΤΟ ΕΧΩ 2,5 ΧΡΟΝΙΑ, 55000 ΧΜ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΝ ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ, ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΑ ΣΥΝΑΝΤΩ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, ΡΩΤΗΣΤΕ ΟΣΟΥΣ ΞΕΡΟΥΝ.........Το PINNIN δεν έχει κοντά αν δεν κάνω λάθος και υπολείπεται αρκετά σε χώρους. Κατα τα άλλα είμαι σίγουρος πως είναι μια καλή επιλογή ιδιαίτερα όταν υπάρχει το όνομα mitsubishi που έχει μια μεγάλη παράδοση στα αυτοκίνητα εκτός δρόμου.
Thanks
-
2H, 4H AUTO, 4H BLOCK (50/50) , 4LOW BLOCK , ME ΠΙΣΩ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΟΛΙΣΘΙΣΗΣ. Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ 2Η ΣΕ 4Η AUTO ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ 4H BLOCK ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΤΗΜΑ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ, ΣΕ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΜΕΧΡΙ 100 ΧΜ/ΩΡΑ, ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΑΠΛΩΣ ΤΟ ΠΟΔΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΚΑΖΙ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ 'ΜΕΓΑΛΑ' ΠΑΧΕΡΟ. ΤΟ 'ΑΡΓΟ' ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ
ΣΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΡΟΠΗ 19,4 ΣΤΙΣ 3500 ΣΤΡ/Λ ΜΕ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ 129 ΗΡ ΣΤΙΣ 5000.....
ΑΠΟ ΧΩΡΟΥΣ, ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ ΥΣΤΕΡΕΙ (ΚΑΙ ΤΟ 5Θ) ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΟ ΠΙΣΩ ΠΡΟΒΟΛΟ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΠΑΓΑΖΙΕΡΑ ΟΡΟΦΗΣ ΛΥΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. -
http://www.agrotypos.gr/Vehicles/Vehicl ... company=10
ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΤΟΠΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΑ ΟΛΑ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ 4Χ4 ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΛΠ -
Ο χρήστης tasos953 έγραψε:
http://www.agrotypos.gr/Vehicles/VehiclesShowSUV.asp?company=10
ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΤΟΠΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΑ ΟΛΑ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ 4Χ4 ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΛΠΕχεις δίκιο Τάσο , ένας φίλος αγόρασε το Pinin αλλά τελικά είναι 1800cc που αυτό δε έχει κοντα !!
Τιμή όμως για το 2λίτρο ?
το maverick έχει 29.000 €Anyway thanks για την πληροφφορία.
-
Ο χρήστης juan έγραψε:
RAV4 (είναι σαν yaris υπερυψωμένο, δεν έχει χώρους, άριστες επιδόδσεις σε άσφαλτο)Πως το βγάζεις το συμπέρασμα αυτό...; Aπό τους μεγαλύτερους στην κατηγορία του και από χώρους αποσκευών...απλά ατελείωτους! Τώρα όσον αφορά την σύγκριση με το Yaris...επιεικώς 'πλήρως άστοχη'...
-
Ο χρήστης spiros_k έγραψε:
RAV4 (είναι σαν yaris υπερυψωμένο, δεν έχει χώρους, άριστες επιδόδσεις σε άσφαλτο)
Πως το βγάζεις το συμπέρασμα αυτό...; Aπό τους μεγαλύτερους στην κατηγορία του και από χώρους αποσκευών...απλά ατελείωτους! Τώρα όσον αφορά την σύγκριση με το Yaris...επιεικώς 'πλήρως άστοχη'...
sorry φίλε spiro είναι καθαρά θέμα προσωπικής αισθιτικής . Την άποψη μου λέω σε σχέση με την εξωτερική του εμφάνιση. ΟΚ? Δεν ήθελα να θίξω κανέναν !!
-
Ο χρήστης juan έγραψε:
sorry φίλε spiro είναι καθαρά θέμα προσωπικής αισθιτικής . Την άποψη μου λέω σε σχέση με την εξωτερική του εμφάνιση. ΟΚ? Δεν ήθελα να θίξω κανέναν !!Φίλε Juan σε καμία περίπτωση δεν με θίγεις! Συμφωνώ ότι ορισμένα πράγματα είναι θέμα καθαρά υποκειμενικό και προσωπικής επιλογής (όπως η εξωτερική εμφάνιση). Εκεί που διαφωνώ είναι αν υποστηρίζουμε κάτι που κατά γενική ομολογία δεν είναι σωστό. Αναφέρομαι στους εσωτερικούς χώρους και ιδίως τους χώρους των αποσκευών...Κυριολεκτικά ατελείωτοι και αυτό διαπιστώνεται από test πολλών έγκυρων περιοδικών...
-
Ο χρήστης tasos953 έγραψε:
http://www.agrotypos.gr/Vehicles/VehiclesShowSUV.asp?company=10
ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΤΟΠΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΑ ΟΛΑ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ 4Χ4 ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΛΠΠολύ ενδιαφέρον σε σχέση με την ασφάλεια και τα airbag των Suv παρουσιάζεται :
Above, 'A Subaru Forester is seen during side impact testing at the Insurance Institute For Highway Safety. **The Forester and the Ford Escape were the only two compact sport utility vehicles to score a 'good' grade in the new crash test designed to measure injuries resulting from a SUV or **pickup truck ramming into the side of the vehicles. The IIHS released test results for 12 compact SUVs on June 17, 2003, with the Mitsubishi Outlander notching the worst score. In comparing the Forester to the Outlander, IIHS' president said; 'In one case, serious injury would be unlikely; in the other case, fatal injuries are a distinct possibility.'' according to Reuters, they continue: Only two out of 12 compact sport utility vehicles scored a 'good' grade in a new crash test designed to measure injuries resulting from a SUV or pickup truck ramming into the side of the vehicles.
τόπος : http://www.suv.com/indextoc.html.
Ford Maverick