-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
'Eνα χαριτωμένο που είχε βάλει πριν κάποιους μήνες το http://www.sniffpetrol.com (UK) ήταν το παρακάτω:*As American gas prices sky rocket in the wake of Hurricane Katrina and the sterling leadership of a president who continues to pursue a military campaign against irrational religious-led violence because God told him to, reports are now reaching the international media of the horrifying steps some US citizens have been forced to take in order to keep mobile.
Alarm bells were first set ringing by first hand reports of at least one man on the West Coast deciding to order a brand new Dodge Thrustfucker with a 5.7-litre engine, rather than the premium package 7.8-litre V8.
However, this soon proved to be just the start of a series of measures that many desperate Americans are taking as the gas crisis takes hold. Several major US cities have reported multiple cases of drivers electing not to use their cars at all, even on long journeys such as from the donut store to the Starbucks at the other end of the block. Experts say such occurrences can only mean one thing; that the gas price situation has hit so hard, some Americans may even have taken to the last resort of 'walking'. 'I saw this guy yesterday, he was moving along the street but he didn't have a car,' said one shocked eye witness. 'He was kind of moving his legs systematically, one after the other to achieve some sort of forward motion. I can't say how, but it sure looked like he was doing this without burning any gas whatsoever. May God have mercy on us all'. *
Σχολια δεν κανω σε προπαγανδα. Απλα λυπαμαι.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το τούρμπο φράζει με τη φτερωτή του την εξαγωγή και εκτός απο αυτό η συνήθως χαμηλή σχέση συμπίεσης κάνουν τον κινητήρα να λειτουργεί με κακή απόδοση στις χαμηλές στροφές.Η διαμετρος της εξαγωγής ενός τούρμπο κινητήρα είναι μεγαλύτερη και δεν τίθεται θέμα φραξίματος.
Τα περισσότερα συγχρονα τουρμπο λειτουργούν με υψηλή συμπίεση και χαμηλή πίεση.Φαντάζομαι στο παράδειγμά σου συγκρίνεις 2 κινητήρες οπου ο ένας έχει μεγαλύτερη -μέγιστη- ροπή αλλα μικρότερη -μέγιστη- ισχύ , αλλιώς δεν βγαίνει νόημα.
Στην προκειμένη περίπτωση αυτά που λες πως τα αιτιολογείς? Εμένα μου ακούγεται σα να λέμε 'τα μπλέ αυτοκίνητα έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση απο τα κόκκινα'.Εχεις εναν κινητήρα ροπάτο που δεν χρειάζεται να κοφτίσει για να αποδώσει, και έαν κινητήρα που όσο στροφάρει τόσο ανεβαίνει η απόδωση του. Και οι δύο επιταχύνουν ένα αυτοκίνητο το ίδιο γρήγορα. Ο ροπάτος κινητήρας θα καταναλώσει περισσότερο. Θερμοδυναμικά η κλιμακωτή διαβάθμιση ευνοείται ενεργειακά ΠΑΝΤΑ!
Ενω ο κινητήρας του Viper πχ ή αυτός ενός Hemi Barracuda είναι φθηνά project?
Δεν θες να συγκρίνουμε τεχνολογία αμερικάνικων και ευρω-ιαπωνέζικων κινητήρων!
ΔΗλαδή παραδέχεσαι πως το NSX καίει περισσότερο? (όπως είπα και πιο πάνω καίνε περίπου το ίδιο, απο την άλλη βέβαια έχουν και παρόμοιες επιδόσεις)
Που το είπα αυτό? Εγώ είπα πως και ίδια κατανάλωση να έχουν, υπάρχει διαφορά χρονολογίας.
Αφου δεν έχει καμία σχέση το οτι είναι OHV ενας κινητήρας πως βγάζεις κανόνα(!) πως οι OHV καίνε περισσότερο?
Το ΟΗV το ανεφερε ο γαβριήλ ως τεχνολογ'ια που συμβάλει στην μείωση της κατανάλωσης. Ισωσ δεν το διατύπωσα σωστά, αλλά το νόημα είναι πως οι ΟΗV κινητήρες καταναλώνουν περισσότερο από αυτούς με κανονικούς εκκεντροφόρους.
Μα κάθε κιβώτιο είναι γραναζομένο σε συνάρτηση με τα χαρακτηριστικά απόδοσης του κινητήρα και όχι μόνο. Τι θα πεί καίει λιγότερο επειδή έχει μακρύτερες σχέσεις? Μακρύτερες απο το NSX? E και??
Σε συνθήκες cruising που γίνονται οι μετρήσεις κατανάλωσης στην εθνική
το κορβετ κινείται με 1400 RPM, ενώ το NSX με περισσότερεςΦάσκεις και αντιφάσκεις, νομίζω έχεις εγκλωβιστεί στο στερεότυπο 'πολλά κυβικά---->μεγάλη κατανάλωση' που είναι προφανέστατα εσφαλμένο.
Μουρανο vs 350Ζ ιδιος κινητήρας πιο ροπάτο το μουρανο (μικρότερη μέγιστη αλλά πιο ροπάτο από χαμηλώτερες στροφές), μεγαλύτερη κατανάλωση παρόλο που έχει CVT!!!
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Οι OHV κινητηρες δεν ειναι οσο βαρυς οσο 'μαρτυρουν' τα κυβικα αυτων. Αλλα για ρελαντι δεν ειμαι σιγουρος, οπως εγραψα πιο πανω, με το παραπανω μαντευω.Η τεχνολογία των OHV κινητήρων είναι γενικά πιο ενεργοβόρος γιατί έχουν πολλά βαριά κινούμενα μέρη. Σαν συνολικό βάρος μπορεί να έιναι πιο ελαφρύς, αλλα δεν είναι εκεί το θέμα...
Εαν συγκρινεις ιδιου τυπου κινητηρων, οπως πχ 4κυλινδροι σε σειρα, που ειναι η συντριπτικη πλειοψηφια κινητηρων στην Ευρωπη και Ασια, τοτε το παραπανω ισχυει. Ομως οταν μιλας για διαφορετικου configuration κινητηρων, το παραπανω ειναι λαθος.
Ανεξαρτήτος configuration ο κινητήρας που χρησιμοποιεί μικρότερα βήματα για ίδιο συνολικό έργο, ευνοείται θερμοδυναμικά. So by default high RPM is better than displacement when it comes to consumption.
Πολλές RPM = ακριβό project που οι αμερικανικες εταιρίες δεν είχαν λόγο να ερευνήσουν, λόγω φτηνού πετρελαίου.
Δεν ειναι αυτος ο λογος καθολου. Αυτο δεν ειναι ουτε ενας απο τους προτευων και δευτερευων λογους.
Τελος, νομιζεις οτι η Χοντα ειχε το χρημα για high rpm και η General Motors και Ford δεν ειχαν? Κατεχεις απο χρηματοοικονομικης πλευρας ποιες ηταν οι διαφορες μεταξυ των εταιριων αυτων τα τελευταια 20 χρονια?
Τεράστιες διαφορές! Αλλά η Honda και οι υπολοιπες ευρωιαπωνικες εταιρίες δεν είχαν επιλογή! Οταν είναι ακριβή η βενζίνη είναι καλό να πουλάσ κάτι που δεν καίει πολύ! Ε η Ford και η GM δεν χρειάστηκε να φτάσουν εκεί! Άσχετα με το αν μπορούσαν.....
-
Θες να συγκρινω C5 Κορβετ? Τα ιδια και χειροτερα ειναι τα αποτελεσματα. 28 mpg στο Highway για το C5 (προηγουμενης γενιας) Βετ με 5.7 λιτρα V8.
-
Το NSX το ονομαζει η Χοντα/Ακιουρα 2005 μοντελο. Συγκρινω 2005 με 2006 μοντελα. Εαν θες συγκρινουμε και πιο παλια οπως ειπα.
-
Συγκρινω OHV με DOHC τεχνολογια. Η πρωτη ειναι τεχνολογια του 50? Η 40 εαν οχι 30?
Δεν μπόρεσα να βρω τιμές για full throttle κατανάλωση των δύο μοντέλων, αν και πρέπει να είναι δραματικά περισσότερη για το κορβετ. Και το λέω αυτό γιατι δεν θα είχα κορβετ και NSX to cruise around...
Παλι δεν ξερεις τι λες. ΜΟνο το Z06 Κορβετ 'πιανει' 100 χ/ω με πρωτη. Εντελως αλλος κινητηρας εκεινος (LS7). Το απλο Βετ φοραει τον LS2.
Τελος η καταναλωση του Ζ06 ειναι 26 mpg στο highway με 7 λιτρα κινητηρα!
Είπες για νέα κορβετ και νόμιζα πως η Ζ06 είναι η τελευταία....
Επαναλαμβάνω πως το σημαντικό είναι να δούμε πόσο καίει το κορβετ για να έχει τις ίδιες επιδόσεις με το NSX... -
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Blah blah blah for no reason.
Παρακατω μερικα απο τα best seller αυτοκινητων στις ΗΠΑ και οι καταναλωσεις αυτων:
....
....
....Με αλλα λογια, κακως εβαλα μεσο ορο 27 στο highway. Επρεπε να βαλω 30 μιλα ανα γαλονι.
'blah blah blah'?!
Λυπάμαι αν σου φάνηκε φλύαρος κι αν σε δυσκόλεψε γενικότερα ο τρόπος γραφής μου αγαπητέ Γκέιμπριελ. Δεν θα ήθελα να έλθω σε αντιπαράθεση μαζί σου διότι πιστεύω ότι απλά δεν κατάλαβες αυτά που έγραψα (για το οποίο δεν αποποιούμαι πλήρως την ευθύνη). Θα προσπαθήσω λοιπόν να ξεκαθαρίσω τα points μου.
-
Δήλωσα (για τους λόγους που εξήγησα παραπάνω) ότι δε δέχομαι ως αντιπροσωπευτική την μέση κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο του 'μέσου αμερικάνικου αυτ/του' που μάλλον αυθαίρετα παρέθεσες και στη συνέχεια διόρθωσες - πάλι αυθαίρετα κατά τη δική μου άποψη, εφόσον ο 'υπολογισμός' σου (ή τέλος πάντων ο τρόπος που έβγαλες την τιμή που έγραψες) προέρχεται από κάποια τυχαία δείγματα που εσύ θεώρησες αντιπροσωπευτικά. Αν μπορούσες να βρεις κάποια συγκεκριμένη μελέτη επάνω στο θέμα αυτό (κατά προτίμηση από ανεξάρτητη πηγή) νομίζω ότι θα ήταν πολύ καλύτερα.
-
Ρώτησα αν η κατανάλωση που αναφέρεις (το 27 mpg που τώρα έγινε 30 mpg) είναι κάτι που προέρχεται από μια 'επιθεώρηση' των τιμών κατανάλωσης που βρήκες στα πινακάκια που υπάρχουν στο πίσω μέρος των περισσότερων αυτοκινητιστικών περιοδικών και δήλωσα εμμέσως πλην σαφώς ότι οι τιμές αυτές ΔΕΝ είναι καθόλου αντιπροσωπευτκές αλλά υπερβολικά αισιόδοξες.
-
Εξήγησα τους λόγους που για τους περισότερους από εμάς έχει σαφώς μεγαλύτερη σημασία η κατανάλωση μέσα στην πόλη, εκεί που τα συνεχόμενα σταμάτα-ξεκίνα είναι 'τρόπος ζωής' των περισσότερων αυτοκινήτων, καθώς και τα δύο σημαντικά μειονεκτήματα των 'κυβικών' σε αυτές τις συνθήκες (i.e. σπατάλη ενέργειας για λειτουργία στο ρελαντί & μεγαλύτερος όγκος και βάρος)
-
Τέλος αναρωτήθηκα εάν είναι ποτέ δυνατόν ο 3λιτρος κινητήρας του 'μέσου αμερικάνικου αυτοκινήτου' που ζυγίζει (έστω) ενάμισι τόνο να βγάζει καλύτερη κατανάλωση από το μέσο 2λιτρο και ελαφρύτερο Ευρωπαϊκό ή Γιαπωνέζικο αυτ/το.
Συγκριση οποιοδηποτε OHV με DOHC ιδιων κυββικων θα βγαλει τον OHV πιο οικονομικο σε καταναλωση και τις περισσοτερες φορες πιο ελαφρυ.
Εδώ λέει το εξής:
OverHead Camshaft engines (OHC) have their camshafts positioned in the cylinder head above the combustion chamber. Valves are located in the roof of the combustion chamber to offer the same combustion related advantages as OverHead Valve (OHV) engines. The OverHead Camshaft layout builds on these advantages by reducing the number of valvetrain components and allowing them to be lighter and stronger, thereby making the engine more compact and lightweight overall.
(για κατανάλωση δεν αναφέρει κάτι..)
ΟΚ. Και? What's your point? Τουλαχιστον για το ελαφρυ συμφωνει μαζι μου.
Δε θα το έλεγα. Διάβασε το ξανά. Λέει ότι [και] οι κινητήρες OHC έχουν τις βαλβίδες τους επάνω από το θάλαμο καύσης και έτσι έχουν τα ίδια πλεονεκτήματα (όσον αφορά την καύση του μίγματος) με τους OHV. Μόνο που η διάταξη OHC κάνει ένα βήμα παραπέρα, μειώνοντας τον αριθμό των εξαρτημάτων που απαιτούνται για την κίνηση των βαλβίδων και κάνοντας τα ελαφρύτερα και πιο ανθεκτικά, ελατώνοντας κατά συνέπεια και το συνολικό βάρος και τις διαστάσεις ολόκληρου του κινητήρα.
Το αντίθετο δηλαδή από αυτό που εσύ έγραψες.
Μπορείς βέβαια να αμφισβητήσεις την εγκυρότητα των πληροφοριών της συγκεκριμένης πηγής (αν έχεις εσύ κάποια άλλη που να λέει το ανάποδο μπορούμε να τη δούμε κι αυτή - εγώ προσωπικά δεν έχω κάνει PhD πάνω στο θέμα αυτό).
Απο ολικη ιπποδυναμη **οι OHV συνηθως κανουν peak HP στα 5200 **και ετσι ο peak αριθμος ιππων ειναι χαμηλοτερος απο τον DOHC. Αλλα εκει ειναι που ερχοντε τα κυβικα και σε σωζουν.
5200?!... Λες και υπάρχουν μια χούφτα 'OverHead Valve' κινητήρες μόνο!!
Αααα, μιλαμε ιδια γλωσσα? 5200 σαλ. Καλυτερα τωρα?
Δε με κατάλαβες. Ίσως και να έχουμε τελείως διαφορετική αίσθηση του χιούμορ...
Γράφεις κάτι. Ότι οι τύπου OverHead Valve κινητήρες 'κάνουν peak horsepower στις 5200 rpm'. Ούτε καν 'μεταξύ 5100 και 5300 rpm'!!!....
Υπάρχουν κυριολεκτικά χιλιάδες OHV κινητήρες. Είναι σαν να έρχομαι εγώ και να γράφω ότι 'οι τετράχρονοι κινητήρες έχουν συμπίεση 10.2:1'!!! Ποιός θα με πάρει στα σοβαρά?..... Ακόμα κι αν πάρω όλους τους τετράχρονους που έχουν κατασκευαστεί ποτέ, τους βάλω στο 'μίξερ', και υπολογίσω έναν αριθμό, κάθε κινητήρας έχει τα δικά του χαρακτηριστικά λειτουργίας, τα οποία και διαφέρουν σημαντικά από τον ένα κινητήρα στον άλλο. Καλύτερα λοιπόν να μην είμαστε τόσο απόλυτοι σε τέτοιες περιπτώσεις, ή τουλάχιστον να ξεκαθαρίζουμε αν έχουμε κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μας!
Όσον αφορά το quote από το http://www.sniffpetrol.com... είπαμε, δεν έχουμε όλοι την ίδια αίσθηση του χιούμορ! Προφανώς είναι 'υπερβολικό', αλλά προσωπικά θεωρώ ότι καυτηριάζει με πολύ απολαυστικό τρόπο αυτό που στον υπόλοιπο κόσμο φαίνεται περισσότερο ως μεγαλομανία παρά ως 'λογική αυτοκίνηση'. Ο καθένας, βέβαια, ανάλογα με τη 'σκούφια' του κρίνει!
-
-
Άραγε, πόσοι πιστεύουν ειλικρινά ότι αν όλοι όσοι οδηγούν αυτοκίνητο, σε όλο τον πλανήτη, είχαν από 3λιτρο και πάνω (αν μπορούσαν να το αντέξουν οι τσέπες τους) θα ήταν καλύτερα για όλους, και για τα αποθέματα πετρελαίου, και για το περιβάλλον, κλπ?!....
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
Άραγε, πόσοι πιστεύουν ειλικρινά ότι αν όλοι όσοι οδηγούν αυτοκίνητο, σε όλο τον πλανήτη, είχαν από 3λιτρο και πάνω (αν μπορούσαν να το αντέξουν οι τσέπες τους) θα ήταν καλύτερα για όλους, και για τα αποθέματα πετρελαίου, και για το περιβάλλον, κλπ?!....
Το πετρέλαιο δεν είναι το πρόβλημα. Έχεις την εντύπωση ότι δεν μπορούμε να ζήσουμε (και πολύ καλύτερα μάλιστα) χωρίς πετρέλαιο;
Το περιβάλλον είναι το ζήτημα...
Δε διαφωνώ ούτε στο ελάχιστο μαζί σου. Έγραψα για το πετρέλαιο επειδή έχουν γίνει 'σημεία και τέρατα' για τον έλεγχο των διαθέσιμων αποθεμάτων (ξέρεις πολύ καλά τι εννοώ).
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
'Eνα χαριτωμένο που είχε βάλει πριν κάποιους μήνες το http://www.sniffpetrol.com (UK) ήταν το παρακάτω:
*As American gas prices sky rocket in the wake of Hurricane Katrina and the sterling leadership of a president who continues to pursue a military campaign against irrational religious-led violence because God told him to, reports are now reaching the international media of the horrifying steps some US citizens have been forced to take in order to keep mobile.
Alarm bells were first set ringing by first hand reports of at least one man on the West Coast deciding to order a brand new Dodge Thrustfucker with a 5.7-litre engine, rather than the premium package 7.8-litre V8.
However, this soon proved to be just the start of a series of measures that many desperate Americans are taking as the gas crisis takes hold. Several major US cities have reported multiple cases of drivers electing not to use their cars at all, even on long journeys such as from the donut store to the Starbucks at the other end of the block. Experts say such occurrences can only mean one thing; that the gas price situation has hit so hard, some Americans may even have taken to the last resort of 'walking'. 'I saw this guy yesterday, he was moving along the street but he didn't have a car,' said one shocked eye witness. 'He was kind of moving his legs systematically, one after the other to achieve some sort of forward motion. I can't say how, but it sure looked like he was doing this without burning any gas whatsoever. May God have mercy on us all'. *
Σχολια δεν κανω σε προπαγανδα. Απλα λυπαμαι.
Χα χα χα!!! Πολύ καλό το κειμενάκι!!!
Προπαγάνδα λέει...
Ναι, ενώ το ότι τα αμερικάνικα αυτοκίνητα κάνουν άλματα πάνω από άλλα αυτοκίνητα, πηδάνε από ταράτσα σε ταράτσα, κλπ και όλα ΟΚ, στο οποίο μας έχουν συνηθίσει οι κινηματογραφικές παραγωγές του Χόλυγουντ είναι καλύτερο!!!
Βέβαια υπάρχει και η 'αντιπροπαγάνδα'..... Τα αμερικάνικα όταν τρακάρουν τινάζονται στον αέρα!!!
-
Ο χρήστης karalisd έγραψε:
Οι OHV κινητηρες δεν ειναι οσο βαρυς οσο 'μαρτυρουν' τα κυβικα αυτων. Αλλα για ρελαντι δεν ειμαι σιγουρος, οπως εγραψα πιο πανω, με το παραπανω μαντευω.
Η τεχνολογία των OHV κινητήρων είναι γενικά πιο ενεργοβόρος γιατί έχουν πολλά βαριά κινούμενα μέρη. Σαν συνολικό βάρος μπορεί να έιναι πιο ελαφρύς, αλλα δεν είναι εκεί το θέμα...
Εαν συγκρινεις ιδιου τυπου κινητηρων, οπως πχ 4κυλινδροι σε σειρα, που ειναι η συντριπτικη πλειοψηφια κινητηρων στην Ευρωπη και Ασια, τοτε το παραπανω ισχυει. Ομως οταν μιλας για διαφορετικου configuration κινητηρων, το παραπανω ειναι λαθος.
Ανεξαρτήτος configuration ο κινητήρας που χρησιμοποιεί μικρότερα βήματα για ίδιο συνολικό έργο, ευνοείται θερμοδυναμικά. So by default high RPM is better than displacement when it comes to consumption.
Πολλές RPM = ακριβό project που οι αμερικανικες εταιρίες δεν είχαν λόγο να ερευνήσουν, λόγω φτηνού πετρελαίου.
Δεν ειναι αυτος ο λογος καθολου. Αυτο δεν ειναι ουτε ενας απο τους προτευων και δευτερευων λογους.
Τελος, νομιζεις οτι η Χοντα ειχε το χρημα για high rpm και η General Motors και Ford δεν ειχαν? Κατεχεις απο χρηματοοικονομικης πλευρας ποιες ηταν οι διαφορες μεταξυ των εταιριων αυτων τα τελευταια 20 χρονια?
Τεράστιες διαφορές! Αλλά η Honda και οι υπολοιπες ευρωιαπωνικες εταιρίες δεν είχαν επιλογή! Οταν είναι ακριβή η βενζίνη είναι καλό να πουλάσ κάτι που δεν καίει πολύ! Ε η Ford και η GM δεν χρειάστηκε να φτάσουν εκεί! Άσχετα με το αν μπορούσαν.....
-
Θες να συγκρινω C5 Κορβετ? Τα ιδια και χειροτερα ειναι τα αποτελεσματα. 28 mpg στο Highway για το C5 (προηγουμενης γενιας) Βετ με 5.7 λιτρα V8.
-
Το NSX το ονομαζει η Χοντα/Ακιουρα 2005 μοντελο. Συγκρινω 2005 με 2006 μοντελα. Εαν θες συγκρινουμε και πιο παλια οπως ειπα.
-
Συγκρινω OHV με DOHC τεχνολογια. Η πρωτη ειναι τεχνολογια του 50? Η 40 εαν οχι 30?
Δεν μπόρεσα να βρω τιμές για full throttle κατανάλωση των δύο μοντέλων, αν και πρέπει να είναι δραματικά περισσότερη για το κορβετ. Και το λέω αυτό γιατι δεν θα είχα κορβετ και NSX to cruise around...
Παλι δεν ξερεις τι λες. ΜΟνο το Z06 Κορβετ 'πιανει' 100 χ/ω με πρωτη. Εντελως αλλος κινητηρας εκεινος (LS7). Το απλο Βετ φοραει τον LS2.
Τελος η καταναλωση του Ζ06 ειναι 26 mpg στο highway με 7 λιτρα κινητηρα!
Είπες για νέα κορβετ και νόμιζα πως η Ζ06 είναι η τελευταία....
Επαναλαμβάνω πως το σημαντικό είναι να δούμε πόσο καίει το κορβετ για να έχει τις ίδιες επιδόσεις με το NSX...Ξερεις πως ονομαζεται αυτο που κανεις πιο πανω στις ΗΠΑ?
Beating a dead horse.
Ειπαμε, OHV καλυτερη καταναλωση κι ας ειναι τα κυβικα παραπανω. Πολυ παραπανω. OHV συνηθως ελαφρυτεροι κι ας ειναι τα κυβικα παραπανω. Πολυ παραπανω.
Αυτα.
You, keep beating the same, dead horse.
-
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Blah blah blah for no reason.
Παρακατω μερικα απο τα best seller αυτοκινητων στις ΗΠΑ και οι καταναλωσεις αυτων:
....
....
....Με αλλα λογια, κακως εβαλα μεσο ορο 27 στο highway. Επρεπε να βαλω 30 μιλα ανα γαλονι.
'blah blah blah'?!
Λυπάμαι αν σου φάνηκε φλύαρος κι αν σε δυσκόλεψε γενικότερα ο τρόπος γραφής μου αγαπητέ Γκέιμπριελ. Δεν θα ήθελα να έλθω σε αντιπαράθεση μαζί σου διότι πιστεύω ότι απλά δεν κατάλαβες αυτά που έγραψα (για το οποίο δεν αποποιούμαι πλήρως την ευθύνη). Θα προσπαθήσω λοιπόν να ξεκαθαρίσω τα points μου.
-
Δήλωσα (για τους λόγους που εξήγησα παραπάνω) ότι δε δέχομαι ως αντιπροσωπευτική την μέση κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο του 'μέσου αμερικάνικου αυτ/του' που μάλλον αυθαίρετα παρέθεσες και στη συνέχεια διόρθωσες - πάλι αυθαίρετα κατά τη δική μου άποψη, εφόσον ο 'υπολογισμός' σου (ή τέλος πάντων ο τρόπος που έβγαλες την τιμή που έγραψες) προέρχεται από κάποια τυχαία δείγματα που εσύ θεώρησες αντιπροσωπευτικά. Αν μπορούσες να βρεις κάποια συγκεκριμένη μελέτη επάνω στο θέμα αυτό (κατά προτίμηση από ανεξάρτητη πηγή) νομίζω ότι θα ήταν πολύ καλύτερα.
-
Ρώτησα αν η κατανάλωση που αναφέρεις (το 27 mpg που τώρα έγινε 30 mpg) είναι κάτι που προέρχεται από μια 'επιθεώρηση' των τιμών κατανάλωσης που βρήκες στα πινακάκια που υπάρχουν στο πίσω μέρος των περισσότερων αυτοκινητιστικών περιοδικών και δήλωσα εμμέσως πλην σαφώς ότι οι τιμές αυτές ΔΕΝ είναι καθόλου αντιπροσωπευτκές αλλά υπερβολικά αισιόδοξες.
-
Εξήγησα τους λόγους που για τους περισότερους από εμάς έχει σαφώς μεγαλύτερη σημασία η κατανάλωση μέσα στην πόλη, εκεί που τα συνεχόμενα σταμάτα-ξεκίνα είναι 'τρόπος ζωής' των περισσότερων αυτοκινήτων, καθώς και τα δύο σημαντικά μειονεκτήματα των 'κυβικών' σε αυτές τις συνθήκες (i.e. σπατάλη ενέργειας για λειτουργία στο ρελαντί & μεγαλύτερος όγκος και βάρος)
-
Τέλος αναρωτήθηκα εάν είναι ποτέ δυνατόν ο 3λιτρος κινητήρας του 'μέσου αμερικάνικου αυτοκινήτου' που ζυγίζει (έστω) ενάμισι τόνο να βγάζει καλύτερη κατανάλωση από το μέσο 2λιτρο και ελαφρύτερο Ευρωπαϊκό ή Γιαπωνέζικο αυτ/το.
Talk about beating a dead horse.
Εξυπνε, για ποια τυχαια στοιχεια μιλας? Τα στοιχεια αυτα ειναι αυτα που δινει το EPA στις ΗΠΑ. Και αυτα χρισημοποιουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες. Πανε στα site αυτων και δεστα, απο εκει τα πειρε η πηγη που τα πηρα εγω.
Ολα τα αυτοκινητα περνανε τα ιδια τεστ. Σιγουρα στην πραξη η καταναλωση θα ειναι διαφορετικη, διοτι ο τροπος οδηγησης ειναι διαφορετικος ανα ατομο και γεωγραφια. Αλλα αυτο ισχυει για ολα τα οχηματα, αυτα και της Ευρωπης.
Γιαυτο το καλυτερο που μπορουμε να κανουμε ειναι να παρουμε ONE set of standardized tests και να συγκρινουμε ετσι. Και αυτο εκανα εγω. Υπαρχει ΕΝΑ σετ of standardized tests στις ΗΠΑ. Αυτο της EPA.
Τωρα εσυ κατσε και αμφεβαλε την EPA. Whatever. I cant make sense with you.
By the way, παλι blah blah...ριζεις αδικα.
Τα στοιχεια ειναι αυτα. Εαν δεν σ'αρεσουν, δεν σημενει οτι τα ΗΠΑμερικανικα αυτοκινητα καινε παραπανω, διοτι ετσι σου εχουν 'προπαγανδησει' μια ζωη στην Ευρωπη.
-
-
Ο χρήστης karalisd έγραψε:
Ανεξαρτήτος configuration ο κινητήρας που χρησιμοποιεί μικρότερα βήματα για ίδιο συνολικό έργο, ευνοείται θερμοδυναμικά. So by default high RPM is better than displacement when it comes to consumption.Συμφωνα μα ποιον? Διοτι, σε γενικες γραμμες, κατα μεσο ορο, το βρισκω πολυ δυσκολο να το πιστευψω το παραπανω. Λογο εμπειριας.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Δε θα το έλεγα. Διάβασε το ξανά. Λέει ότι [και] οι κινητήρες OHC έχουν τις βαλβίδες τους επάνω από το θάλαμο καύσης και έτσι έχουν τα ίδια πλεονεκτήματα (όσον αφορά την καύση του μίγματος) με τους OHV. Μόνο που η διάταξη OHC κάνει ένα βήμα παραπέρα, μειώνοντας τον αριθμό των εξαρτημάτων που απαιτούνται για την κίνηση των βαλβίδων και κάνοντας τα ελαφρύτερα και πιο ανθεκτικά, ελατώνοντας κατά συνέπεια και το συνολικό βάρος και τις διαστάσεις ολόκληρου του κινητήρα.Το αντίθετο δηλαδή από αυτό που εσύ έγραψες.
Μπορείς βέβαια να αμφισβητήσεις την εγκυρότητα των πληροφοριών της συγκεκριμένης πηγής (αν έχεις εσύ κάποια άλλη που να λέει το ανάποδο μπορούμε να τη δούμε κι αυτή - εγώ προσωπικά δεν έχω κάνει PhD πάνω στο θέμα αυτό).
Dude, you're something else.
Η συζητηση και η συγκριση ηταν για DOHC με OHV. Τι σχεση εχει το OHC τωρα?
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Απο ολικη ιπποδυναμη **οι OHV συνηθως κανουν peak HP στα 5200 **και ετσι ο peak αριθμος ιππων ειναι χαμηλοτερος απο τον DOHC. Αλλα εκει ειναι που ερχοντε τα κυβικα και σε σωζουν.
5200?!... Λες και υπάρχουν μια χούφτα 'OverHead Valve' κινητήρες μόνο!!
Αααα, μιλαμε ιδια γλωσσα? 5200 σαλ. Καλυτερα τωρα?
Δε με κατάλαβες. Ίσως και να έχουμε τελείως διαφορετική αίσθηση του χιούμορ...
Γράφεις κάτι. Ότι οι τύπου OverHead Valve κινητήρες 'κάνουν peak horsepower στις 5200 rpm'. Ούτε καν 'μεταξύ 5100 και 5300 rpm'!!!....
Υπάρχουν κυριολεκτικά χιλιάδες OHV κινητήρες. Είναι σαν να έρχομαι εγώ και να γράφω ότι 'οι τετράχρονοι κινητήρες έχουν συμπίεση 10.2:1'!!! Ποιός θα με πάρει στα σοβαρά?..... Ακόμα κι αν πάρω όλους τους τετράχρονους που έχουν κατασκευαστεί ποτέ, τους βάλω στο 'μίξερ', και υπολογίσω έναν αριθμό, κάθε κινητήρας έχει τα δικά του χαρακτηριστικά λειτουργίας, τα οποία και διαφέρουν σημαντικά από τον ένα κινητήρα στον άλλο. Καλύτερα λοιπόν να μην είμαστε τόσο απόλυτοι σε τέτοιες περιπτώσεις, ή τουλάχιστον να ξεκαθαρίζουμε αν έχουμε κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μας!
Όσον αφορά το quote από το http://www.sniffpetrol.com... είπαμε, δεν έχουμε όλοι την ίδια αίσθηση του χιούμορ! Προφανώς είναι 'υπερβολικό', αλλά προσωπικά θεωρώ ότι καυτηριάζει με πολύ απολαυστικό τρόπο αυτό που στον υπόλοιπο κόσμο φαίνεται περισσότερο ως μεγαλομανία παρά ως 'λογική αυτοκίνηση'. Ο καθένας, βέβαια, ανάλογα με τη 'σκούφια' του κρίνει!
Ειναι οφθαλμοφανες πια οτι εισαι εθισμενος να διαφωνεις. Και οταν βγεις λαθος, αρχιζεις το nit picking και την αλλαγη θεματος.
Εγραψα 'συνηθως'. Δηλαδη, κατα μεσο ορο. Φυσικα αλλοι κανουν στα 5800, αλλοι στα 5100, κτλ. Το Ζ06 παει μεχρι τις 6300 εαν θυμαμαι καλα και τα κοκκινα ειναι στις 7000 (η εξαιρεση του παραπανω).
Αλλα ΣΥΝΗΘΩΣ, and that's what my point was, οι OHV κανουν την peak ιπποδυναμη σε ΠΟΛΥ χαμηλοτερες στροφες απο οτι οι DOHC.
Εαν το αμφισβητεις αυτο, τοτε κατσε και αμφισβητεσο το μονο σου.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Άραγε, πόσοι πιστεύουν ειλικρινά ότι αν όλοι όσοι οδηγούν αυτοκίνητο, σε όλο τον πλανήτη, είχαν από 3λιτρο και πάνω (αν μπορούσαν να το αντέξουν οι τσέπες τους) θα ήταν καλύτερα για όλους, και για τα αποθέματα πετρελαίου, και για το περιβάλλον, κλπ?!....Μηπως εισαι λιγο liberal? Μπααα...
-
liberal = λογικός δηλαδή;
Το συνώνυμο εκείνου που ισχυρίζεται πχ ότι δεν πειράζει 2 δισεκατομμύρια Κινέζοι να οδηγούν αυτοκίνητα 3-5 λίτρων, ποιο είναι; -
The posting whore is back, I see...
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
liberal = λογικός δηλαδή;
Το συνώνυμο εκείνου που ισχυρίζεται πχ ότι δεν πειράζει 2 δισεκατομμύρια Κινέζοι να οδηγούν αυτοκίνητα 3-5 λίτρων, ποιο είναι;gavriil1 (Ελπίζω οι moderators να μη μου κάνουν edit για χρήση ύβρεων... )
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
liberal = λογικός δηλαδή;
Το συνώνυμο εκείνου που ισχυρίζεται πχ ότι δεν πειράζει 2 δισεκατομμύρια Κινέζοι να οδηγούν αυτοκίνητα 3-5 λίτρων, ποιο είναι;gavriil1 (Ελπίζω οι moderators να μη μου κάνουν edit για χρήση ύβρεων... )
Βρε καλως τα WMDs Γιατι για 'βαρυ πυροβολικο' δεν σου αξιζει.
Α, δεν εχω ιδεα τι κανουν οι μοντς σε αυτο το φορουμ. Αναλογα με το τι καιρο κανει εξω
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Α, δεν εχω ιδεα τι κανουν οι μοντς σε αυτο το φορουμ. Αναλογα με το τι καιρο κανει εξωLove it or leave it, bitch.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Α, δεν εχω ιδεα τι κανουν οι μοντς σε αυτο το φορουμ. Αναλογα με το τι καιρο κανει εξω
Love it or leave it, bitch.
Δεν αντεξες πανω απο ενα ποστ. Επρεπε να βρισεις προσωπικα.
I have to agree with you on the rest of your post though. Love it or leave it applies to pretty much everything in life.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Στην προκειμένη περίπτωση αυτά που λες πως τα αιτιολογείς? Εμένα μου ακούγεται σα να λέμε 'τα μπλέ αυτοκίνητα έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση απο τα κόκκινα'
Το ξέρω οτι το έγραψες για πλάκα αλλά η αλήθεια είναι οτι αυτό ισχύει...
Αυτοκινηση ΗΠΑ - Πωλησεις Honda στις ΗΠΑ απο το 1970 (σ.88)