-
ΟΚ. Τα τεστ συνεχιζοντε αν και δεν εχω καν γραψει (στα Ελληνικα) για ολα τα αυτοκινητα του προηγουμενου τεστ (Ζ4 3.0 και 350Ζ).
Σταματησα σε μια αντιπροσωπια Jaguar περιπου 20 λεπτα απο το σπιτι μου ενω στο δρομο για καποιες δουλειες. Μπηκα μεσα σε ολα τα αυτοκινητα στο showroom (S-Type, X-TYpe, XK8, XKR, S-Type R).
Απο εξω ολα τα Τζαγκουαρ μου φανηκαν πολυ κοντα στην αισθηση που σου δινουν απο τις φωτο. Εκτος απο τα XK8 και XJ, τα οποια ειναι πολυ 'μακρυτερα' στην πραγματικοτητα. Εχω προσωπικη εμπειρια απο XJ διοτι πριν 9 μηνες, η πεθερα μου αγορασε το συγκεκριμενο αυτοκινητο και αυτη ηταν η πρωτη εντυπωση που ειχα απο αυτο. Η δευτερη εντυπωση που σου δινει ειναι οτι καθετε αρκετα χαμηλα στο εδαφος για αυτοκινητο της κατηγοριας.
Μπαινοντας στα αυτοκινητα, το πρωτο που προσεξα ηταν η ποιοτητα του εσωτερικου (με το δικο μου ματι τουλαχιστον). Πρεπει να πω οτι το X-TYpe στην αρχη σου δινει μια πολυ καλη αισθηση, μεχρι να αρχισεις να πατας και ψιλαφιζεσται τα κουμπια και γενιως τα υλικα του εξωτερικου. Ειναι οφθαλμοφανες οτι η εταιρια εκανα τα αδυνατα δυνατα, για να κρυψει την χαμηλη ποιοτητα των υλικων στο εσωτερικο. Και οταν λεω χαμηλη, μην με παρεξηγησεται. Ειναι σε υψηλο επιπεδο η ποιοτητα, αλλα πουθενα κοντα σε Αουντι, BMW, ακομη και Μερσεντες (που εχει βελτιωθει τον τελευταιο χρονο κατα την γνωμη μου).
Μπαινοντας στα υπολοιπα αυτοκινητα αμεσως καταλαβενεις οτι υπαρχει σημαντικη διαφορα στην ποιοτητα των υλικων που χρισημοποιηθηκαν. Επισης το αλλο που προσεξα ειναι οτι ο πισω χωρος των επιβατων του X-Type ειναι σχεδον οσος και του S-Type! Το ιδιο συμβενει και τον χωρο των αποσκευων. Κακο αυτο για το μεγαλυτερο αυτοκινητο φυσικα (μεχρι τωρα στις ΗΠΑ το S-Type ειναι το πιο πετυχημενο αυτοκινητο της εταιριας, αυτο φυσικα θα αλλαξει συντομα).
Πρεπει να πω οτι η συμπεριφορα των πωλητων ηταν αψογη. Πολοι φιλικοι. Ενω κοιτουσα τα αυτοκινητα, ο μανατζερ ηρθε και που λεει 'θα ειμαστε συντομα μαζι σας....παρακαλω αναμεινατε' με ταπεινο υφος. Εντελως 'αντι-BMW' συμπεριφορα
Μετα απο 5 λεπτα, ερχεται και μου λεει οτι επηδει δεν εχουν αρκετους ελευθερους πωλητες εκεινη την στιγμη και επηδει δεν ηθελε να με κανει να περιμενω, οτι μπορουσα να παρω το αυτοκινητο για τεστ μονος μου. ΟΚ
Μετα απο συζητηση, ηξερε οτι ηθελα να τεσταρω ενα X-Type 3.0 με το χειροκινητο. Ειχε μονο αυτοματα ομως. Αρα 'συμβιβαστικα σε αυτο'.
Μπαινω μεσα και οι προσπαθω να βρω την καταλληλη θεση. Κατι που αποδυχθηκε ευκολο τελικα. Πρεπει να πω οτι προσεξα οτι οι θεσεις ολων των αυτοκινητων που μπηκα μεσα, εχουν πολυ μεγαλο περιθωριο στο ποσο μετακινουνται ως προς το υψος. Κατι που μ'αρεσει, διοτι προτιμω να καθομαι χαμηλα οποιο αυτοκινητο και εαν οδηγω. Κατι το οποιο ειναι παραπονο μου απο το δικο μου αυτοκινητο μαλιστα (Ακιουρα).
Οι θεσεις για μικροαντικημενα δεν ειναι αρκετες θα ελεγα. Κατω απο εκει που ξεκουραζεται το δεξι σου χερι, δεν υπαρχει μεγαλος χωρος π.χ. Το ντισάιν του εσωτερικου ομως ειναι αψογο θα ελεγα. Αυτο ειναι και θεμα γουστου φυσικα, καποιοι μπορει να μην συμφωνουν, αλλα απο την πρωτη φωτο που ειδα το εσωτερικο του X-Type ενθουσιαστηκα απο το ντισάιν. Εργονομικως ειναι σε υψηλα επιπεδα, ομως οχι οσο αλλα αυτοκινητα θα ελεγα. Υπηρχαν αρκετα μπουτον τα οποια ειχαν αρχικα τα οποια δεν εχω ιδεα τι σημενουν. Αρα η Φορντ δεν εχει 'ΗΠΑμερκανοποιησηει' εντελως την Τζαγκουαρ ηταν η πρωτη σκεψη.
Βαζω μπρος και ο κινητηρας ειναι τοσο αθορυβος που πρεπει να πατησω γκαζι για να δω εαν ανεβαινουν οι στροφες στο στροφομετρο. Ναι! Ο κινητηρας ειναι σε λειτουργια. 'Παιρνω στο χερι μου' το αυτοματο κιβωτιο και η αισθηση που μου δινει ειναι απογοητευτικη. Ακομη ενα σημειο της αμφισβητουμενης ποιοτητας κατασκευης του αυτοκινητου. Οι αλλαγες μεσα απο τις θεσεις του J-Shifter ειναι εντελως ανακριβεις. Και αυτο δεν ηταν ετσι επηδει το αυτοκινητο ηταν κρυο (θερμοκρασια εξω= 37 Φαρ. περιπου +3 Κελσιου).
Αρχιζω να ρολαρω. Αμεσως καταλαβενω οτι η κινηση γενικως δεν ειναι αμεση. Κυριως λογο της ελληψης ροπης στις χαμηλες στροφες του...μικρου κινητηρα. Αυξανω ταχυτητα και παιζω με την ροπη και καταλαβαινω οτι αυτος ο κινητηρας 'δυναμωνει' πανω απο τις 4Κ σαλ. Τον 'πνιγει' το αυτοματο κιβωτιο αλλα και η τετρακινηση μαλλον. Το προβλημα ομως ειναι οτι μετα τις 6Κ σαλ επισης ειναι αδυνατος. Αρα το ωφελιμο φασμα στροφων ειναι μεταξυ 4Κ και 6Κ! Κατα την γνωμη μου 'μη-επιτρεπτο' για την κατηγορια. Ο κινητηρας δεν ηταν απαραδεκτος. Απλως θελει ακομη 200-400 κ.εκ και ακομη 5 χλγμ ροπης στις μεσαιες στροφες και το 'προβλημα' θα εξαφανιστει.
Ο θορυβος του κινητηρα νομιζω ηταν ακριβως αυτος που θα επρεπε για τον χαρακτηρα του αυτοκινητου και της καγηγοριας. Ουτε πολυ υψηλος, αλλα ουτε ετσι ωστε να μην τον ακους (εκτος του ρελαντι), και η χροια του συνεχιζει να ειναι η ιδια απο τις 3Κ εως και τις 7Κ σαλ οπου 'μπαινει' ο κοφτης. Απο πλευρας χροιας, επισης μεσου ορου ποιοτητας κατα την γνωμη μου. Τιποτε ιδιαιτερο, αλλα οχι και τιποτε απαραδεκτο.
Το τιμονι ηταν επισης αυτο που πρεπει για τον χαρακτηρα και την κατηγορια. Η ακριβεια του ηταν λιγο πανω απο το μεσο ορο (6 με 10 να ειναι ενα Ε36 Μ3 και ενα Μποξτερ). Απο πλευρας βαρους, επισης 6 με 10 να ειναι το S2000 και Boxster. Λιγο ακομη πιο βαρυ δεν θα ηταν κακη κινηση κατα την γνωμη μου.
Και ερχομαστε στο κυριοτερο μειονεκτημα κατα την γνωμη μου του αυτοκινου, το οποιο ειναι η αναρτηση. Μαλιστα η αναρτηση εχει 2 προσωπα. Εαν καποιος θελει να 'απομονοθει απο την φυση', τοτε αυτη ειναι η αναρτηση για σενα. Ομως το αυτοκινητο 'πλεει'. Και μαλιστα σου δινει την αισθηση οτι πλεει ακομη και στην ευθεια! Περιεργη αισθηση.
Ενω αρχιζω να πιεζω το αυτοκινητο στις στροφες και αλλαζω απο την θεση D στις θεσεις 4, 3, 2 (οι οποιες σημενουν 'μεχρι και 4η', 'μεχρι και 3η', 'μεχρι και 2α'), η ανακριβης αισθηση του αυτοματου κιβωτιου εχει φτασει απαραδεκτο σημειο. Επισης δεν εχω ιδεα σε ποια θεση βρισκομε διοτι οι αριθμοι βρισκοντε μονο στον επιλογεα και οταν αυτος ειναι στην θεση 2, 3, 4, καλυπτει τα νουμερα. Και επηδει δεν υπαρχει ενδειξη στο ταμπλο (οπως εχουν τα περισσοτερα εαν ολα τα αυτοκινητα της κατηγοριας), εναι αδυνατον να ξερω που ειμαι. Μετα απο τα πρωτα 100 μιλια ειμαι σιγουρος οτι το συνιθιζεις κατι τετοιο, αλλα αυτο ειναι ενα παραδειγμα της δουλειας που εχει να κανει η εταιρια απο εργονομικης και οχι μονο, πλευρας.
Παιρνοντας τις στροφες στο οριο, καταλαβαινεις τα οφελη της τετρακινησης. Πραγματικα ο κινητηρας δεν ειναι αρκετος για να κανεις το αυτοκινητο να γλυστρισει. Πρεπει να χρισημοποιησεις την ορμη του αυτοκινητου για να παρεις μια στροφη ετσι ωστε να χασουν οι τροχοι την προσφυση τους. Μια φορα το καταφερα και εννιωσα οτι πηγενα να σκοτωθω και παλι το αυτοκινητο μολις που γλυστρισε. 'Παει με το πλαι' οπως τα περισσοτερα τετρακινητα, με το πισω μερος να ειναι το πιο ελαφρυ απο τα 2. Δηλαδη μου δοθηκε η εντυπωση οτι ακομη λιγο και το πρωτο που θα εφευγε θα ηταν η ουρα. ΟΚ. Κατι τετοιο ειναι και συμφωνω με την κατανομη της ροπης (που δινει στο πισω μερος το περισσοτερο αυτης).
Τα λαστιχα ηταν αρκετα agressive θα ελεγα. 225Χ45Χ17. Αρκετα χαμηλα για το οτι το αυτοκινητο δεν ειχε το Sport Package. Συμφωνα με τον πωλητη αργοτερα, η αναρτηση επισης μπορει να ειναι πιο σκληρη. Αυτο ηταν ανακουφηση μεχρι ενος σημειο. Το να ξερω δηλαδη, οτι το αυτοκινητο αυτο μπορει να αγορασθει με σκληροτερη αναρτηση (μονο μπορω να υποθεσω ποσο σκληροτερη), διοτι το σασι του εχει σιγουρα τις δυναμικες για πολυ καλυτερη αισθηση. Αισθηση ελεγχου στο δρομο.
Ακομη 2 συμβα προδιδουν το ποσο ακομη δουλεια πρεπει να κανει η εταιρια στο θεμα της ποιοτητας.
Προσπαθησα να καθαρισω τα τζαμια και ειδα οτι η δεξια πιτσιλιθρα δεν δουλευε. Απαραδεκτο για αυτοκινητο $41Κ. Αργοτερα, αρχζω να ακουω ενα θορυβο ο οποιος τελικα ηταν απο τον ιμαντα που υποθετω οτι γλιστρουσε. Το επιβεβαιωσε και ο πωλητης αργοτερα.
Οταν γυρισα το αυτοκινητο, ειρθε ενας πωλητης ο οποιος μαλιστα μου ειπε οτι ηθελε να μα παει και αυτος μια βολτα ετσι ωστε αν μου εξηγησει τα features του αυτοκινητου. Ετσι ειδα μερικα ωραια εξτρα οπως την χρισημοποιηση 4ων αισθητηρων στο πισω μερος του πισω προφηλακτηρα το οποιο σου λεει ποσο μακρια εσαι απο...οτιδηποτε αντικειμενο. Πολυ καλο για παρκαρισμα σε στενα μερη, οπως αυτο της Ελλδος και πολυ καλο απο πλευρας ασφαλειας. Ακουω πολλα ατυχηματα με μικρα παιδια να καταπατωνται απο αυτοκινητα που βγαινουν απο τα γκαραζ με την οπισθεν. Ομως πρεπει να ομολογησω οτι αλλα αυτοκινητα της κατηγοριας χρισημοποιουν καμερα η οποια εκπεμπει στο LCD του GPS. Η Ινφινιτι αρχισε την 'μοδα' σε αυτο (οχι οτι ειναι μοδα).
Στο τελος ανοιγω το καπο και βλεπω οτι ο κινητηρα βρισκεται σχεδον εντελως μπροστα απο τον μπροστινο αξονα. Παντα μου αρεσει να κοιταω που βρισκεται ο κινητηρας ενος αυτοκινητου σε σχεση με τον μπροστινο αξονα. Σου δινει να καταλαβεις ποσο οι σχεδιαστες προσπαθησαν να θυσιασουν χωρους για οδηγικη συμπεριφορα. Σε αυτη την περιπτωση η εταιρια πηγε για το πρωτο.
Μεχρι το επομενο τεστ....
Εδω φενονται καθαρα οι 4 αισθητηρες προειδοποιησεις κατω απο τον πισω προφηλακτηρα (τα μικρα στρογγυλα κουμπακια).
-
ΟΚ. Τα τεστ συνεχιζοντε αν και δεν εχω καν γραψει (στα Ελληνικα) για ολα τα αυτοκινητα του προηγουμενου τεστ (Ζ4 3.0 και 350Ζ).
Σταματησα σε μια αντιπροσωπια Jaguar περιπου 20 λεπτα απο το σπιτι μου ενω στο δρομο για καποιες δουλειες. Μπηκα μεσα σε ολα τα αυτοκινητα στο showroom (S-Type, X-TYpe, XK8, XKR, S-Type R).
Απο εξω ολα τα Τζαγκουαρ μου φανηκαν πολυ κοντα στην αισθηση που σου δινουν απο τις φωτο. Εκτος απο τα XK8 και XJ, τα οποια ειναι πολυ 'μακρυτερα' στην πραγματικοτητα. Εχω προσωπικη εμπειρια απο XJ διοτι πριν 9 μηνες, η πεθερα μου αγορασε το συγκεκριμενο αυτοκινητο και αυτη ηταν η πρωτη εντυπωση που ειχα απο αυτο. Η δευτερη εντυπωση που σου δινει ειναι οτι καθετε αρκετα χαμηλα στο εδαφος για αυτοκινητο της κατηγοριας.
Μπαινοντας στα αυτοκινητα, το πρωτο που προσεξα ηταν η ποιοτητα του εσωτερικου (με το δικο μου ματι τουλαχιστον). Πρεπει να πω οτι το X-TYpe στην αρχη σου δινει μια πολυ καλη αισθηση, μεχρι να αρχισεις να πατας και ψιλαφιζεσται τα κουμπια και γενιως τα υλικα του εξωτερικου. Ειναι οφθαλμοφανες οτι η εταιρια εκανα τα αδυνατα δυνατα, για να κρυψει την χαμηλη ποιοτητα των υλικων στο εσωτερικο. Και οταν λεω χαμηλη, μην με παρεξηγησεται. Ειναι σε υψηλο επιπεδο η ποιοτητα, αλλα πουθενα κοντα σε Αουντι, BMW, ακομη και Μερσεντες (που εχει βελτιωθει τον τελευταιο χρονο κατα την γνωμη μου).
Μπαινοντας στα υπολοιπα αυτοκινητα αμεσως καταλαβενεις οτι υπαρχει σημαντικη διαφορα στην ποιοτητα των υλικων που χρισημοποιηθηκαν. Επισης το αλλο που προσεξα ειναι οτι ο πισω χωρος των επιβατων του X-Type ειναι σχεδον οσος και του S-Type! Το ιδιο συμβενει και τον χωρο των αποσκευων. Κακο αυτο για το μεγαλυτερο αυτοκινητο φυσικα (μεχρι τωρα στις ΗΠΑ το S-Type ειναι το πιο πετυχημενο αυτοκινητο της εταιριας, αυτο φυσικα θα αλλαξει συντομα).
Πρεπει να πω οτι η συμπεριφορα των πωλητων ηταν αψογη. Πολοι φιλικοι. Ενω κοιτουσα τα αυτοκινητα, ο μανατζερ ηρθε και που λεει 'θα ειμαστε συντομα μαζι σας....παρακαλω αναμεινατε' με ταπεινο υφος. Εντελως 'αντι-BMW' συμπεριφορα
Μετα απο 5 λεπτα, ερχεται και μου λεει οτι επηδει δεν εχουν αρκετους ελευθερους πωλητες εκεινη την στιγμη και επηδει δεν ηθελε να με κανει να περιμενω, οτι μπορουσα να παρω το αυτοκινητο για τεστ μονος μου. ΟΚ
Μετα απο συζητηση, ηξερε οτι ηθελα να τεσταρω ενα X-Type 3.0 με το χειροκινητο. Ειχε μονο αυτοματα ομως. Αρα 'συμβιβαστικα σε αυτο'.
Μπαινω μεσα και οι προσπαθω να βρω την καταλληλη θεση. Κατι που αποδυχθηκε ευκολο τελικα. Πρεπει να πω οτι προσεξα οτι οι θεσεις ολων των αυτοκινητων που μπηκα μεσα, εχουν πολυ μεγαλο περιθωριο στο ποσο μετακινουνται ως προς το υψος. Κατι που μ'αρεσει, διοτι προτιμω να καθομαι χαμηλα οποιο αυτοκινητο και εαν οδηγω. Κατι το οποιο ειναι παραπονο μου απο το δικο μου αυτοκινητο μαλιστα (Ακιουρα).
Οι θεσεις για μικροαντικημενα δεν ειναι αρκετες θα ελεγα. Κατω απο εκει που ξεκουραζεται το δεξι σου χερι, δεν υπαρχει μεγαλος χωρος π.χ. Το ντισάιν του εσωτερικου ομως ειναι αψογο θα ελεγα. Αυτο ειναι και θεμα γουστου φυσικα, καποιοι μπορει να μην συμφωνουν, αλλα απο την πρωτη φωτο που ειδα το εσωτερικο του X-Type ενθουσιαστηκα απο το ντισάιν. Εργονομικως ειναι σε υψηλα επιπεδα, ομως οχι οσο αλλα αυτοκινητα θα ελεγα. Υπηρχαν αρκετα μπουτον τα οποια ειχαν αρχικα τα οποια δεν εχω ιδεα τι σημενουν. Αρα η Φορντ δεν εχει 'ΗΠΑμερκανοποιησηει' εντελως την Τζαγκουαρ ηταν η πρωτη σκεψη.
Βαζω μπρος και ο κινητηρας ειναι τοσο αθορυβος που πρεπει να πατησω γκαζι για να δω εαν ανεβαινουν οι στροφες στο στροφομετρο. Ναι! Ο κινητηρας ειναι σε λειτουργια. 'Παιρνω στο χερι μου' το αυτοματο κιβωτιο και η αισθηση που μου δινει ειναι απογοητευτικη. Ακομη ενα σημειο της αμφισβητουμενης ποιοτητας κατασκευης του αυτοκινητου. Οι αλλαγες μεσα απο τις θεσεις του J-Shifter ειναι εντελως ανακριβεις. Και αυτο δεν ηταν ετσι επηδει το αυτοκινητο ηταν κρυο (θερμοκρασια εξω= 37 Φαρ. περιπου +3 Κελσιου).
Αρχιζω να ρολαρω. Αμεσως καταλαβενω οτι η κινηση γενικως δεν ειναι αμεση. Κυριως λογο της ελληψης ροπης στις χαμηλες στροφες του...μικρου κινητηρα. Αυξανω ταχυτητα και παιζω με την ροπη και καταλαβαινω οτι αυτος ο κινητηρας 'δυναμωνει' πανω απο τις 4Κ σαλ. Τον 'πνιγει' το αυτοματο κιβωτιο αλλα και η τετρακινηση μαλλον. Το προβλημα ομως ειναι οτι μετα τις 6Κ σαλ επισης ειναι αδυνατος. Αρα το ωφελιμο φασμα στροφων ειναι μεταξυ 4Κ και 6Κ! Κατα την γνωμη μου 'μη-επιτρεπτο' για την κατηγορια. Ο κινητηρας δεν ηταν απαραδεκτος. Απλως θελει ακομη 200-400 κ.εκ και ακομη 5 χλγμ ροπης στις μεσαιες στροφες και το 'προβλημα' θα εξαφανιστει.
Ο θορυβος του κινητηρα νομιζω ηταν ακριβως αυτος που θα επρεπε για τον χαρακτηρα του αυτοκινητου και της καγηγοριας. Ουτε πολυ υψηλος, αλλα ουτε ετσι ωστε να μην τον ακους (εκτος του ρελαντι), και η χροια του συνεχιζει να ειναι η ιδια απο τις 3Κ εως και τις 7Κ σαλ οπου 'μπαινει' ο κοφτης. Απο πλευρας χροιας, επισης μεσου ορου ποιοτητας κατα την γνωμη μου. Τιποτε ιδιαιτερο, αλλα οχι και τιποτε απαραδεκτο.
Το τιμονι ηταν επισης αυτο που πρεπει για τον χαρακτηρα και την κατηγορια. Η ακριβεια του ηταν λιγο πανω απο το μεσο ορο (6 με 10 να ειναι ενα Ε36 Μ3 και ενα Μποξτερ). Απο πλευρας βαρους, επισης 6 με 10 να ειναι το S2000 και Boxster. Λιγο ακομη πιο βαρυ δεν θα ηταν κακη κινηση κατα την γνωμη μου.
Και ερχομαστε στο κυριοτερο μειονεκτημα κατα την γνωμη μου του αυτοκινου, το οποιο ειναι η αναρτηση. Μαλιστα η αναρτηση εχει 2 προσωπα. Εαν καποιος θελει να 'απομονοθει απο την φυση', τοτε αυτη ειναι η αναρτηση για σενα. Ομως το αυτοκινητο 'πλεει'. Και μαλιστα σου δινει την αισθηση οτι πλεει ακομη και στην ευθεια! Περιεργη αισθηση.
Ενω αρχιζω να πιεζω το αυτοκινητο στις στροφες και αλλαζω απο την θεση D στις θεσεις 4, 3, 2 (οι οποιες σημενουν 'μεχρι και 4η', 'μεχρι και 3η', 'μεχρι και 2α'), η ανακριβης αισθηση του αυτοματου κιβωτιου εχει φτασει απαραδεκτο σημειο. Επισης δεν εχω ιδεα σε ποια θεση βρισκομε διοτι οι αριθμοι βρισκοντε μονο στον επιλογεα και οταν αυτος ειναι στην θεση 2, 3, 4, καλυπτει τα νουμερα. Και επηδει δεν υπαρχει ενδειξη στο ταμπλο (οπως εχουν τα περισσοτερα εαν ολα τα αυτοκινητα της κατηγοριας), εναι αδυνατον να ξερω που ειμαι. Μετα απο τα πρωτα 100 μιλια ειμαι σιγουρος οτι το συνιθιζεις κατι τετοιο, αλλα αυτο ειναι ενα παραδειγμα της δουλειας που εχει να κανει η εταιρια απο εργονομικης και οχι μονο, πλευρας.
Παιρνοντας τις στροφες στο οριο, καταλαβαινεις τα οφελη της τετρακινησης. Πραγματικα ο κινητηρας δεν ειναι αρκετος για να κανεις το αυτοκινητο να γλυστρισει. Πρεπει να χρισημοποιησεις την ορμη του αυτοκινητου για να παρεις μια στροφη ετσι ωστε να χασουν οι τροχοι την προσφυση τους. Μια φορα το καταφερα και εννιωσα οτι πηγενα να σκοτωθω και παλι το αυτοκινητο μολις που γλυστρισε. 'Παει με το πλαι' οπως τα περισσοτερα τετρακινητα, με το πισω μερος να ειναι το πιο ελαφρυ απο τα 2. Δηλαδη μου δοθηκε η εντυπωση οτι ακομη λιγο και το πρωτο που θα εφευγε θα ηταν η ουρα. ΟΚ. Κατι τετοιο ειναι και συμφωνω με την κατανομη της ροπης (που δινει στο πισω μερος το περισσοτερο αυτης).
Τα λαστιχα ηταν αρκετα agressive θα ελεγα. 225Χ45Χ17. Αρκετα χαμηλα για το οτι το αυτοκινητο δεν ειχε το Sport Package. Συμφωνα με τον πωλητη αργοτερα, η αναρτηση επισης μπορει να ειναι πιο σκληρη. Αυτο ηταν ανακουφηση μεχρι ενος σημειο. Το να ξερω δηλαδη, οτι το αυτοκινητο αυτο μπορει να αγορασθει με σκληροτερη αναρτηση (μονο μπορω να υποθεσω ποσο σκληροτερη), διοτι το σασι του εχει σιγουρα τις δυναμικες για πολυ καλυτερη αισθηση. Αισθηση ελεγχου στο δρομο.
Ακομη 2 συμβα προδιδουν το ποσο ακομη δουλεια πρεπει να κανει η εταιρια στο θεμα της ποιοτητας.
Προσπαθησα να καθαρισω τα τζαμια και ειδα οτι η δεξια πιτσιλιθρα δεν δουλευε. Απαραδεκτο για αυτοκινητο $41Κ. Αργοτερα, αρχζω να ακουω ενα θορυβο ο οποιος τελικα ηταν απο τον ιμαντα που υποθετω οτι γλιστρουσε. Το επιβεβαιωσε και ο πωλητης αργοτερα.
Οταν γυρισα το αυτοκινητο, ειρθε ενας πωλητης ο οποιος μαλιστα μου ειπε οτι ηθελε να μα παει και αυτος μια βολτα ετσι ωστε αν μου εξηγησει τα features του αυτοκινητου. Ετσι ειδα μερικα ωραια εξτρα οπως την χρισημοποιηση 4ων αισθητηρων στο πισω μερος του πισω προφηλακτηρα το οποιο σου λεει ποσο μακρια εσαι απο...οτιδηποτε αντικειμενο. Πολυ καλο για παρκαρισμα σε στενα μερη, οπως αυτο της Ελλδος και πολυ καλο απο πλευρας ασφαλειας. Ακουω πολλα ατυχηματα με μικρα παιδια να καταπατωνται απο αυτοκινητα που βγαινουν απο τα γκαραζ με την οπισθεν. Ομως πρεπει να ομολογησω οτι αλλα αυτοκινητα της κατηγοριας χρισημοποιουν καμερα η οποια εκπεμπει στο LCD του GPS. Η Ινφινιτι αρχισε την 'μοδα' σε αυτο (οχι οτι ειναι μοδα).
Στο τελος ανοιγω το καπο και βλεπω οτι ο κινητηρα βρισκεται σχεδον εντελως μπροστα απο τον μπροστινο αξονα. Παντα μου αρεσει να κοιταω που βρισκεται ο κινητηρας ενος αυτοκινητου σε σχεση με τον μπροστινο αξονα. Σου δινει να καταλαβεις ποσο οι σχεδιαστες προσπαθησαν να θυσιασουν χωρους για οδηγικη συμπεριφορα. Σε αυτη την περιπτωση η εταιρια πηγε για το πρωτο.
Μεχρι το επομενο τεστ....
Εδω φενονται καθαρα οι 4 αισθητηρες προειδοποιησεις κατω απο τον πισω προφηλακτηρα (τα μικρα στρογγυλα κουμπακια).
-
ΟΚ. Τα τεστ συνεχιζοντε αν και δεν εχω καν γραψει (στα Ελληνικα) για ολα τα αυτοκινητα του προηγουμενου τεστ (Ζ4 3.0 και 350Ζ).
Σταματησα σε μια αντιπροσωπια Jaguar περιπου 20 λεπτα απο το σπιτι μου ενω στο δρομο για καποιες δουλειες. Μπηκα μεσα σε ολα τα αυτοκινητα στο showroom (S-Type, X-TYpe, XK8, XKR, S-Type R).
Απο εξω ολα τα Τζαγκουαρ μου φανηκαν πολυ κοντα στην αισθηση που σου δινουν απο τις φωτο. Εκτος απο τα XK8 και XJ, τα οποια ειναι πολυ 'μακρυτερα' στην πραγματικοτητα. Εχω προσωπικη εμπειρια απο XJ διοτι πριν 9 μηνες, η πεθερα μου αγορασε το συγκεκριμενο αυτοκινητο και αυτη ηταν η πρωτη εντυπωση που ειχα απο αυτο. Η δευτερη εντυπωση που σου δινει ειναι οτι καθετε αρκετα χαμηλα στο εδαφος για αυτοκινητο της κατηγοριας.
Μπαινοντας στα αυτοκινητα, το πρωτο που προσεξα ηταν η ποιοτητα του εσωτερικου (με το δικο μου ματι τουλαχιστον). Πρεπει να πω οτι το X-TYpe στην αρχη σου δινει μια πολυ καλη αισθηση, μεχρι να αρχισεις να πατας και ψιλαφιζεσται τα κουμπια και γενιως τα υλικα του εξωτερικου. Ειναι οφθαλμοφανες οτι η εταιρια εκανα τα αδυνατα δυνατα, για να κρυψει την χαμηλη ποιοτητα των υλικων στο εσωτερικο. Και οταν λεω χαμηλη, μην με παρεξηγησεται. Ειναι σε υψηλο επιπεδο η ποιοτητα, αλλα πουθενα κοντα σε Αουντι, BMW, ακομη και Μερσεντες (που εχει βελτιωθει τον τελευταιο χρονο κατα την γνωμη μου).
Μπαινοντας στα υπολοιπα αυτοκινητα αμεσως καταλαβενεις οτι υπαρχει σημαντικη διαφορα στην ποιοτητα των υλικων που χρισημοποιηθηκαν. Επισης το αλλο που προσεξα ειναι οτι ο πισω χωρος των επιβατων του X-Type ειναι σχεδον οσος και του S-Type! Το ιδιο συμβενει και τον χωρο των αποσκευων. Κακο αυτο για το μεγαλυτερο αυτοκινητο φυσικα (μεχρι τωρα στις ΗΠΑ το S-Type ειναι το πιο πετυχημενο αυτοκινητο της εταιριας, αυτο φυσικα θα αλλαξει συντομα).
Πρεπει να πω οτι η συμπεριφορα των πωλητων ηταν αψογη. Πολοι φιλικοι. Ενω κοιτουσα τα αυτοκινητα, ο μανατζερ ηρθε και που λεει 'θα ειμαστε συντομα μαζι σας....παρακαλω αναμεινατε' με ταπεινο υφος. Εντελως 'αντι-BMW' συμπεριφορα
Μετα απο 5 λεπτα, ερχεται και μου λεει οτι επηδει δεν εχουν αρκετους ελευθερους πωλητες εκεινη την στιγμη και επηδει δεν ηθελε να με κανει να περιμενω, οτι μπορουσα να παρω το αυτοκινητο για τεστ μονος μου. ΟΚ
Μετα απο συζητηση, ηξερε οτι ηθελα να τεσταρω ενα X-Type 3.0 με το χειροκινητο. Ειχε μονο αυτοματα ομως. Αρα 'συμβιβαστικα σε αυτο'.
Μπαινω μεσα και οι προσπαθω να βρω την καταλληλη θεση. Κατι που αποδυχθηκε ευκολο τελικα. Πρεπει να πω οτι προσεξα οτι οι θεσεις ολων των αυτοκινητων που μπηκα μεσα, εχουν πολυ μεγαλο περιθωριο στο ποσο μετακινουνται ως προς το υψος. Κατι που μ'αρεσει, διοτι προτιμω να καθομαι χαμηλα οποιο αυτοκινητο και εαν οδηγω. Κατι το οποιο ειναι παραπονο μου απο το δικο μου αυτοκινητο μαλιστα (Ακιουρα).
Οι θεσεις για μικροαντικημενα δεν ειναι αρκετες θα ελεγα. Κατω απο εκει που ξεκουραζεται το δεξι σου χερι, δεν υπαρχει μεγαλος χωρος π.χ. Το ντισάιν του εσωτερικου ομως ειναι αψογο θα ελεγα. Αυτο ειναι και θεμα γουστου φυσικα, καποιοι μπορει να μην συμφωνουν, αλλα απο την πρωτη φωτο που ειδα το εσωτερικο του X-Type ενθουσιαστηκα απο το ντισάιν. Εργονομικως ειναι σε υψηλα επιπεδα, ομως οχι οσο αλλα αυτοκινητα θα ελεγα. Υπηρχαν αρκετα μπουτον τα οποια ειχαν αρχικα τα οποια δεν εχω ιδεα τι σημενουν. Αρα η Φορντ δεν εχει 'ΗΠΑμερκανοποιησηει' εντελως την Τζαγκουαρ ηταν η πρωτη σκεψη.
Βαζω μπρος και ο κινητηρας ειναι τοσο αθορυβος που πρεπει να πατησω γκαζι για να δω εαν ανεβαινουν οι στροφες στο στροφομετρο. Ναι! Ο κινητηρας ειναι σε λειτουργια. 'Παιρνω στο χερι μου' το αυτοματο κιβωτιο και η αισθηση που μου δινει ειναι απογοητευτικη. Ακομη ενα σημειο της αμφισβητουμενης ποιοτητας κατασκευης του αυτοκινητου. Οι αλλαγες μεσα απο τις θεσεις του J-Shifter ειναι εντελως ανακριβεις. Και αυτο δεν ηταν ετσι επηδει το αυτοκινητο ηταν κρυο (θερμοκρασια εξω= 37 Φαρ. περιπου +3 Κελσιου).
Αρχιζω να ρολαρω. Αμεσως καταλαβενω οτι η κινηση γενικως δεν ειναι αμεση. Κυριως λογο της ελληψης ροπης στις χαμηλες στροφες του...μικρου κινητηρα. Αυξανω ταχυτητα και παιζω με την ροπη και καταλαβαινω οτι αυτος ο κινητηρας 'δυναμωνει' πανω απο τις 4Κ σαλ. Τον 'πνιγει' το αυτοματο κιβωτιο αλλα και η τετρακινηση μαλλον. Το προβλημα ομως ειναι οτι μετα τις 6Κ σαλ επισης ειναι αδυνατος. Αρα το ωφελιμο φασμα στροφων ειναι μεταξυ 4Κ και 6Κ! Κατα την γνωμη μου 'μη-επιτρεπτο' για την κατηγορια. Ο κινητηρας δεν ηταν απαραδεκτος. Απλως θελει ακομη 200-400 κ.εκ και ακομη 5 χλγμ ροπης στις μεσαιες στροφες και το 'προβλημα' θα εξαφανιστει.
Ο θορυβος του κινητηρα νομιζω ηταν ακριβως αυτος που θα επρεπε για τον χαρακτηρα του αυτοκινητου και της καγηγοριας. Ουτε πολυ υψηλος, αλλα ουτε ετσι ωστε να μην τον ακους (εκτος του ρελαντι), και η χροια του συνεχιζει να ειναι η ιδια απο τις 3Κ εως και τις 7Κ σαλ οπου 'μπαινει' ο κοφτης. Απο πλευρας χροιας, επισης μεσου ορου ποιοτητας κατα την γνωμη μου. Τιποτε ιδιαιτερο, αλλα οχι και τιποτε απαραδεκτο.
Το τιμονι ηταν επισης αυτο που πρεπει για τον χαρακτηρα και την κατηγορια. Η ακριβεια του ηταν λιγο πανω απο το μεσο ορο (6 με 10 να ειναι ενα Ε36 Μ3 και ενα Μποξτερ). Απο πλευρας βαρους, επισης 6 με 10 να ειναι το S2000 και Boxster. Λιγο ακομη πιο βαρυ δεν θα ηταν κακη κινηση κατα την γνωμη μου.
Και ερχομαστε στο κυριοτερο μειονεκτημα κατα την γνωμη μου του αυτοκινου, το οποιο ειναι η αναρτηση. Μαλιστα η αναρτηση εχει 2 προσωπα. Εαν καποιος θελει να 'απομονοθει απο την φυση', τοτε αυτη ειναι η αναρτηση για σενα. Ομως το αυτοκινητο 'πλεει'. Και μαλιστα σου δινει την αισθηση οτι πλεει ακομη και στην ευθεια! Περιεργη αισθηση.
Ενω αρχιζω να πιεζω το αυτοκινητο στις στροφες και αλλαζω απο την θεση D στις θεσεις 4, 3, 2 (οι οποιες σημενουν 'μεχρι και 4η', 'μεχρι και 3η', 'μεχρι και 2α'), η ανακριβης αισθηση του αυτοματου κιβωτιου εχει φτασει απαραδεκτο σημειο. Επισης δεν εχω ιδεα σε ποια θεση βρισκομε διοτι οι αριθμοι βρισκοντε μονο στον επιλογεα και οταν αυτος ειναι στην θεση 2, 3, 4, καλυπτει τα νουμερα. Και επηδει δεν υπαρχει ενδειξη στο ταμπλο (οπως εχουν τα περισσοτερα εαν ολα τα αυτοκινητα της κατηγοριας), εναι αδυνατον να ξερω που ειμαι. Μετα απο τα πρωτα 100 μιλια ειμαι σιγουρος οτι το συνιθιζεις κατι τετοιο, αλλα αυτο ειναι ενα παραδειγμα της δουλειας που εχει να κανει η εταιρια απο εργονομικης και οχι μονο, πλευρας.
Παιρνοντας τις στροφες στο οριο, καταλαβαινεις τα οφελη της τετρακινησης. Πραγματικα ο κινητηρας δεν ειναι αρκετος για να κανεις το αυτοκινητο να γλυστρισει. Πρεπει να χρισημοποιησεις την ορμη του αυτοκινητου για να παρεις μια στροφη ετσι ωστε να χασουν οι τροχοι την προσφυση τους. Μια φορα το καταφερα και εννιωσα οτι πηγενα να σκοτωθω και παλι το αυτοκινητο μολις που γλυστρισε. 'Παει με το πλαι' οπως τα περισσοτερα τετρακινητα, με το πισω μερος να ειναι το πιο ελαφρυ απο τα 2. Δηλαδη μου δοθηκε η εντυπωση οτι ακομη λιγο και το πρωτο που θα εφευγε θα ηταν η ουρα. ΟΚ. Κατι τετοιο ειναι και συμφωνω με την κατανομη της ροπης (που δινει στο πισω μερος το περισσοτερο αυτης).
Τα λαστιχα ηταν αρκετα agressive θα ελεγα. 225Χ45Χ17. Αρκετα χαμηλα για το οτι το αυτοκινητο δεν ειχε το Sport Package. Συμφωνα με τον πωλητη αργοτερα, η αναρτηση επισης μπορει να ειναι πιο σκληρη. Αυτο ηταν ανακουφηση μεχρι ενος σημειο. Το να ξερω δηλαδη, οτι το αυτοκινητο αυτο μπορει να αγορασθει με σκληροτερη αναρτηση (μονο μπορω να υποθεσω ποσο σκληροτερη), διοτι το σασι του εχει σιγουρα τις δυναμικες για πολυ καλυτερη αισθηση. Αισθηση ελεγχου στο δρομο.
Ακομη 2 συμβα προδιδουν το ποσο ακομη δουλεια πρεπει να κανει η εταιρια στο θεμα της ποιοτητας.
Προσπαθησα να καθαρισω τα τζαμια και ειδα οτι η δεξια πιτσιλιθρα δεν δουλευε. Απαραδεκτο για αυτοκινητο $41Κ. Αργοτερα, αρχζω να ακουω ενα θορυβο ο οποιος τελικα ηταν απο τον ιμαντα που υποθετω οτι γλιστρουσε. Το επιβεβαιωσε και ο πωλητης αργοτερα.
Οταν γυρισα το αυτοκινητο, ειρθε ενας πωλητης ο οποιος μαλιστα μου ειπε οτι ηθελε να μα παει και αυτος μια βολτα ετσι ωστε αν μου εξηγησει τα features του αυτοκινητου. Ετσι ειδα μερικα ωραια εξτρα οπως την χρισημοποιηση 4ων αισθητηρων στο πισω μερος του πισω προφηλακτηρα το οποιο σου λεει ποσο μακρια εσαι απο...οτιδηποτε αντικειμενο. Πολυ καλο για παρκαρισμα σε στενα μερη, οπως αυτο της Ελλδος και πολυ καλο απο πλευρας ασφαλειας. Ακουω πολλα ατυχηματα με μικρα παιδια να καταπατωνται απο αυτοκινητα που βγαινουν απο τα γκαραζ με την οπισθεν. Ομως πρεπει να ομολογησω οτι αλλα αυτοκινητα της κατηγοριας χρισημοποιουν καμερα η οποια εκπεμπει στο LCD του GPS. Η Ινφινιτι αρχισε την 'μοδα' σε αυτο (οχι οτι ειναι μοδα).
Στο τελος ανοιγω το καπο και βλεπω οτι ο κινητηρα βρισκεται σχεδον εντελως μπροστα απο τον μπροστινο αξονα. Παντα μου αρεσει να κοιταω που βρισκεται ο κινητηρας ενος αυτοκινητου σε σχεση με τον μπροστινο αξονα. Σου δινει να καταλαβεις ποσο οι σχεδιαστες προσπαθησαν να θυσιασουν χωρους για οδηγικη συμπεριφορα. Σε αυτη την περιπτωση η εταιρια πηγε για το πρωτο.
Μεχρι το επομενο τεστ....
Εδω φενονται καθαρα οι 4 αισθητηρες προειδοποιησεις κατω απο τον πισω προφηλακτηρα (τα μικρα στρογγυλα κουμπακια).
-
Δηλαδή, με λίγα λόγια BMW
ΥΓ: Σαν την Ελλάδα, ε; Πάρτο μόνος σου για test drive
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
... Η δευτερη εντυπωση που σου δινει ειναι οτι καθετε αρκετα χαμηλα στο εδαφος για αυτοκινητο της κατηγοριας.Τουλάχιστον εδώ δεν θα στη 'πει' κανένας. το αυτοκίνητο είναι ευρωπαϊκό και διατίθεται και στην Ελλάδα.
Όσο για το σχόλιο σου, η X-Type υποτίθεται ότι είναι αυτοκίνητο με 'σπορτίφ' οδική συμπεριφορά. Σε 'αυτά' τα αυτοκίνητα το σωστό είναι, να κάθεσαι χαμηλά. Οπότε δεν είναι μειονέκτημα.
Για την ανάρτηση τώρα. Στη Ευρώπη έχει σκληρότερη ανάρτηση. Αυτή που βάζουν στις Η.Π.Α. είναι προφανώς πρόχειρη λύση, για αυτο και σε απογοήτευσε.
Πάντως τρομερά περιεκτικό και ολοκληρωμένο, το 'test' σου. Σίγουρα πολύ καλύτερο από πολλά περιοδικά του χώρου... -
Γαβρηιλ πλακα κανεις!!! Σου εδωσε το αυτοκινητο να κανεις test drive μονος σου;;;
Θυμαμαι καποτε οταν ημουνα 18 και κοιταγα μια Alfa Romeo Spider σε μια εκθεση η συμπεριφορα τους ηταν αντιστοιχη. Μονο που δεν με πεταξαν εξω. Προτιμουσαν να ασχολουνται με μια μεσηλικη κυρια με πατεριτσες. Αντιπροσωπευτικοτερος πελατης για τετοιο αυτοκινητο ετσι;
Οι Ελληνες πωλητες ειναι απιστευτοι!!!! -
Ο χρήστης syele έγραψε:
Δηλαδή, με λίγα λόγια BMWΥΓ: Σαν την Ελλάδα, ε; Πάρτο μόνος σου για test drive
syele σορρυ που με παρεξηγησες. Η περιγραφη της εμπειριας μου πιο πανω δεν εχει καμια σχεση με BMW. Το αυτοκινητο απο την εταιρια που ερχεται πιο κοντα στο X-type ειναι το 330xi και 330i. Επηδει εχω οδηγησει το δευτερο, υπαρχουν πολλες διαφορες απο πλευρας δυναμικων, φιλοσοφιας και γενικα χαρακτηριστικων μεταξυ των 2 οχηματων.
Το 330 ειναι πρωτα σπορ μικρο σενταν και μετα πολυτελες και ανετο σενταν. Το X-type ειναι εντελως το αντιθετο.
Το τιμονι του 330 ειναι πιο ακριβες, ο κινητηρας ειναι πιο ροπατος, η αναρτηση ειναι πολυ πιο σφικτη και γενικα ολα σου δινουν μια αισθηση η οποια ειναι αντιθετη με την φιλοσοφια του X-type.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
... Η δευτερη εντυπωση που σου δινει ειναι οτι καθετε αρκετα χαμηλα στο εδαφος για αυτοκινητο της κατηγοριας.
Τουλάχιστον εδώ δεν θα στη 'πει' κανένας. το αυτοκίνητο είναι ευρωπαϊκό και διατίθεται και στην Ελλάδα.
Δεν ξερω τι εννοεις το αυτοκινητο ειναι 'Ευρωπαικο'. Το αυτοκινητο απευθηνεται στην αγορα των ΗΠΑ πρωτα και μετα σε αυτη της Ευρωπης απο πλευρας πωλησεων. Η Τζαγκουαρ ανηκει στην Φορντ και εαν δεν ηταν για τα 600 εκ. δολλαρια που εριξε η Φορντ, και για τους ανθρωπους που προσθεσε στην Τζαγκουαρ, δεν θα υπηρχε X-Type οπως και δεν θα υπηρχε Jaguαr ισως σημερα.
Όσο για το σχόλιο σου, η X-Type υποτίθεται ότι είναι αυτοκίνητο με 'σπορτίφ' οδική συμπεριφορά. Σε 'αυτά' τα αυτοκίνητα το σωστό είναι, να κάθεσαι χαμηλά. Οπότε δεν είναι μειονέκτημα.
Το X type δεν υποτιθεται οτι ειναι ενα σπορτ σενταν πρωτα. Αυτο ειναι δευτερευον. Και ειναι ενφανεστατο εαν ογηδησεις το αυτοκινητο οπως και αλλους ανταγωνιστες (το επομενο που θελω να οδηγησω ειναι το Α4 3.0, ισως αυτο το Σαββατο, αυριο). Οπως εγραψα και πιο πανω, τα χαρακτηριστικα πολυτελεια και ανεση ειναι προτευων χαρακτηριστικα και μετα η σπορ αισθηση. Φυσικα, δεν τεσταρα το Xtype με την σπορ αναρτηση και το χειροκινητο, ομως απο οτι μου ειπε ο πωλητης, δεν υπαρχει μεγαλη διαφορα στην αναρτηση. Το αυτοκινητο που τεσταρα οπως εγραψα ειχε αρκετα agressive πακετο ζαντοελαστικων. Κατι που δηχνει ακομη περιοσσοτερο οτι το tuning της αναρτησης ηταν πολυ περισσοτερο προς την ανεση παρα προς τηςν σπορτιφ οδηγηση.
Γενικα, απο πλευρας σπορ αισθησης, το 330 ειναι ΠΟΛΥ πιο σπορ απο το X-type. Καποιος θα μπορουσε να πει οτι η διαφορα ειναι περα απο μεγαλη. Δεν θελω να χρισημοποιησω τον ορο 'τεραστια'.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
... Η δευτερη εντυπωση που σου δινει ειναι οτι καθετε αρκετα χαμηλα στο εδαφος για αυτοκινητο της κατηγοριας.
Σε 'αυτά' τα αυτοκίνητα το σωστό είναι, να κάθεσαι χαμηλά. Οπότε δεν είναι μειονέκτημα.
..Δεν το εγραψα το 'καθεσαι χαμηλα' ως μειονεκτημα. Το αντιθετο μαλιστα. Διαβασε τα αλλα μου τεστ εδω. Εκει ειναι ξεκαθαρο κατι τετοιο. Μου αρεσει να καθομαι χαμηλα, αλλα δεν αρεσει σε ολους κατι τετοιο. Ενας απο τους λογους που η αγορα αγαπαει τα SUV. I have a panoramic view of the traffic, λενε οι καταναλωτες οταν τους ζητηται να αριθμισουν τους λογους που αγορασαν SUV.
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... hlight=350
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Πάντως τρομερά περιεκτικό και ολοκληρωμένο, το 'test' σου. Σίγουρα πολύ καλύτερο από πολλά περιοδικά του χώρου...Οριστε? Αστειευεσαι ετσι? Σιγουρα το τεστ μου δεν ειναι περιεκτικο και σιγουρα δεν ειναι ολοκληρεμενο. Remember, οτι δεν εχω την δυνατοτητα να κραταω σημειωσεις κατα την διαρκεια των τεστ μου και εχω το αυτοκινητο στην διαθεση μου για λιγοτερο απο 1 ωρα. Οι ανθρωποι των περιοδικων εχουν αυτοκινητα στην διαθεση τους για πολυ περισσοτερο χρονο οπως ξερεις. Αρα μονο και μονο για τους παραπανω λογους, το τεστ μου δεν μπορει να ειναι ολοκληρωμενο, ουτε και περιεκτικο.
Ευχαριστω για καλα λογια ομως.
-
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Γαβρηιλ πλακα κανεις!!! Σου εδωσε το αυτοκινητο να κανεις test drive μονος σου;;;
Θυμαμαι καποτε οταν ημουνα 18 και κοιταγα μια Alfa Romeo Spider σε μια εκθεση η συμπεριφορα τους ηταν αντιστοιχη. Μονο που δεν με πεταξαν εξω. Προτιμουσαν να ασχολουνται με μια μεσηλικη κυρια με πατεριτσες. Αντιπροσωπευτικοτερος πελατης για τετοιο αυτοκινητο ετσι;
Οι Ελληνες πωλητες ειναι απιστευτοι!!!!Απο την εμπειρια μου, θα ελεγα οτι το 15% με 20% των περιπτωσεων, ο πωλητης θα σου δωσει το αυτοκινητο να το κανεις τεστ μονος σου. Ετσι εγινε και με το Lexus IS300 που οδηγησα πριν 2 χρονια. Συνηθως ομως οι πωλητες ερχοντε μαζι σου.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Πάντως τρομερά περιεκτικό και ολοκληρωμένο, το 'test' σου. Σίγουρα πολύ καλύτερο από πολλά περιοδικά του χώρου...
Οριστε? Αστειευεσαι ετσι? Σιγουρα το τεστ μου δεν ειναι περιεκτικο και σιγουρα δεν ειναι ολοκληρεμενο. Remember, οτι δεν εχω την δυνατοτητα να κραταω σημειωσεις κατα την διαρκεια των τεστ μου και εχω το αυτοκινητο στην διαθεση μου για λιγοτερο απο 1 ωρα. Οι ανθρωποι των περιοδικων εχουν αυτοκινητα στην διαθεση τους για πολυ περισσοτερο χρονο οπως ξερεις. Αρα μονο και μονο για τους παραπανω λογους, το τεστ μου δεν μπορει να ειναι ολοκληρωμενο, ουτε και περιεκτικο.
Ευχαριστω για καλα λογια ομως.
Polla test twn 4troxwn (alla fantazomai kai allwn periodikwn) einai poly syntoma kai den exoun polla qualitative sxolia gia to aytokinito. Megalo meion kata tin gnwmi mou ka8ws, opows deixneis kai esy, den einai dyskola na grapseis merika pragmata gia to autokinito pou odigeis se sxesi me antagwnistika autokinita.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
... Η δευτερη εντυπωση που σου δινει ειναι οτι καθετε αρκετα χαμηλα στο εδαφος για αυτοκινητο της κατηγοριας.
Σε 'αυτά' τα αυτοκίνητα το σωστό είναι, να κάθεσαι χαμηλά. Οπότε δεν είναι μειονέκτημα.
..Δεν το εγραψα το 'καθεσαι χαμηλα' ως μειονεκτημα. Το αντιθετο μαλιστα. Διαβασε τα αλλα μου τεστ εδω. Εκει ειναι ξεκαθαρο κατι τετοιο. Μου αρεσει να καθομαι χαμηλα, αλλα δεν αρεσει σε ολους κατι τετοιο. Ενας απο τους λογους που η αγορα αγαπαει τα SUV. I have a panoramic view of the traffic, λενε οι καταναλωτες οταν τους ζητηται να αριθμισουν τους λογους που αγορασαν SUV.
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... hlight=350
Ξαναδιαβαζω το κειμενο πιο πανω και απορω γιατι νομισες οτι το εβαλα κατι τετοιο ως μειονεκτημα. Γραφω:
'Μπαινω μεσα και οι προσπαθω να βρω την καταλληλη θεση. Κατι που αποδυχθηκε ευκολο τελικα. Πρεπει να πω οτι προσεξα οτι οι θεσεις ολων των αυτοκινητων που μπηκα μεσα, εχουν πολυ μεγαλο περιθωριο στο ποσο μετακινουνται ως προς το υψος. Κατι που μ'αρεσει, διοτι προτιμω να καθομαι χαμηλα οποιο αυτοκινητο και εαν οδηγω. Κατι το οποιο ειναι παραπονο μου απο το δικο μου αυτοκινητο μαλιστα (Ακιουρα).'
Ποσο καλυτερα να το εγραφα?
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Δηλαδή, με λίγα λόγια BMW
ΥΓ: Σαν την Ελλάδα, ε; Πάρτο μόνος σου για test drive
syele σορρυ που με παρεξηγησες. Η περιγραφη της εμπειριας μου πιο πανω δεν εχει καμια σχεση με BMW. Το αυτοκινητο απο την εταιρια που ερχεται πιο κοντα στο X-type ειναι το 330xi και 330i. Επηδει εχω οδηγησει το δευτερο, υπαρχουν πολλες διαφορες απο πλευρας δυναμικων, φιλοσοφιας και γενικα χαρακτηριστικων μεταξυ των 2 οχηματων.
Το 330 ειναι πρωτα σπορ μικρο σενταν και μετα πολυτελες και ανετο σενταν. Το X-type ειναι εντελως το αντιθετο.
Το τιμονι του 330 ειναι πιο ακριβες, ο κινητηρας ειναι πιο ροπατος, η αναρτηση ειναι πολυ πιο σφικτη και γενικα ολα σου δινουν μια αισθηση η οποια ειναι αντιθετη με την φιλοσοφια του X-type.
Μάλλον εσύ με παρεξήγησες ή εγώ δεν το έγραψα καλά.
Εννοοούσα, με λίγα λόγια δεν παίρνουμε Χ-Type, αλλά BMW. Για μένα τουλάχιστον, μετά την τελευταία σου πρόταση παραπάνω -
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Γαβρηιλ πλακα κανεις!!! Σου εδωσε το αυτοκινητο να κανεις test drive μονος σου;;;
Θυμαμαι καποτε οταν ημουνα 18 και κοιταγα μια Alfa Romeo Spider σε μια εκθεση η συμπεριφορα τους ηταν αντιστοιχη. Μονο που δεν με πεταξαν εξω. Προτιμουσαν να ασχολουνται με μια μεσηλικη κυρια με πατεριτσες. Αντιπροσωπευτικοτερος πελατης για τετοιο αυτοκινητο ετσι;
Οι Ελληνες πωλητες ειναι απιστευτοι!!!!Απο την εμπειρια μου, θα ελεγα οτι το 15% με 20% των περιπτωσεων, ο πωλητης θα σου δωσει το αυτοκινητο να το κανεις τεστ μονος σου. Ετσι εγινε και με το Lexus IS300 που οδηγησα πριν 2 χρονια. Συνηθως ομως οι πωλητες ερχοντε μαζι σου.
Εξαρταται πως μοιαζεις και τι οδηγας και ποιους εχεις μαζι σου.
Εχω παει σε σερι τεσταρισματων με ενα φιλο απο τη δουλεια που ειναι 23 και φαινεται πολυ μικρος και οδηγησαμε
Altima V6 5sp
Maxima GLE Aut
Jetta 1.8T 5sp
Acura RSX -S 6sp
Subaru WRX 5spΝα δεις ποσο μα κοιταγανε καλα καλα. Εμπαινα εγω με το αυτοκινητο μου με την βαβουριαρα εξατμιση και τα coilovers και μας ζυγιζανε. Πολλες φορες θελανε να μας κανουν check our credit. Μετα θελανε να τους πουμε οτι θα το αγορασουμε. Σε δυο περιπτωσεις ο πωλητης μετα το τεστ εβγαλε να γραψει το συμβολαιο...
Μετα παω με την γυναικα μου και την κορη μου και τους λεμε δεν θελουμε να οδηγησουμε και μας παρακαλανε και πολλες φορες μας το δινουν χωρις να ερχονται μαζι μας. Και μεχρι περισυ εμπαινα με το ιδιο αυτοκινητο.
Νικος
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Γαβρηιλ πλακα κανεις!!! Σου εδωσε το αυτοκινητο να κανεις test drive μονος σου;;;
Θυμαμαι καποτε οταν ημουνα 18 και κοιταγα μια Alfa Romeo Spider σε μια εκθεση η συμπεριφορα τους ηταν αντιστοιχη. Μονο που δεν με πεταξαν εξω. Προτιμουσαν να ασχολουνται με μια μεσηλικη κυρια με πατεριτσες. Αντιπροσωπευτικοτερος πελατης για τετοιο αυτοκινητο ετσι;
Οι Ελληνες πωλητες ειναι απιστευτοι!!!!Απο την εμπειρια μου, θα ελεγα οτι το 15% με 20% των περιπτωσεων, ο πωλητης θα σου δωσει το αυτοκινητο να το κανεις τεστ μονος σου. Ετσι εγινε και με το Lexus IS300 που οδηγησα πριν 2 χρονια. Συνηθως ομως οι πωλητες ερχοντε μαζι σου.
An to pareis mono sou, posi wra to kratas? Ti ginetai an to ktypisis? Otan piga na odigisw to IS300 o pwlitis h8ele na mou to dwsei monos mou (e3airetika eygenikos kai cool - an htan na to parw 8a to eperna apo auton) alla egw protimisa oxi, akrws syntiritikos.
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Δηλαδή, με λίγα λόγια BMW
ΥΓ: Σαν την Ελλάδα, ε; Πάρτο μόνος σου για test drive
syele σορρυ που με παρεξηγησες. Η περιγραφη της εμπειριας μου πιο πανω δεν εχει καμια σχεση με BMW. Το αυτοκινητο απο την εταιρια που ερχεται πιο κοντα στο X-type ειναι το 330xi και 330i. Επηδει εχω οδηγησει το δευτερο, υπαρχουν πολλες διαφορες απο πλευρας δυναμικων, φιλοσοφιας και γενικα χαρακτηριστικων μεταξυ των 2 οχηματων.
Το 330 ειναι πρωτα σπορ μικρο σενταν και μετα πολυτελες και ανετο σενταν. Το X-type ειναι εντελως το αντιθετο.
Το τιμονι του 330 ειναι πιο ακριβες, ο κινητηρας ειναι πιο ροπατος, η αναρτηση ειναι πολυ πιο σφικτη και γενικα ολα σου δινουν μια αισθηση η οποια ειναι αντιθετη με την φιλοσοφια του X-type.
Μάλλον εσύ με παρεξήγησες ή εγώ δεν το έγραψα καλά.
Εννοοούσα, με λίγα λόγια δεν παίρνουμε Χ-Type, αλλά BMW. Για μένα τουλάχιστον, μετά την τελευταία σου πρόταση παραπάνωΩ σορρυ. Ναι σε παρεξηγησα. Οταν εγραψες 'Δηλαδή, με λίγα λόγια BMW', νομιζω οτι εννοουσες 'με λιγα λογια το Χ ειναι παρομοιο με το 330'.
Οσον αφορα το σχολιο σου με το σωστο νοημα του τωρα που το διευκρινησες, θα ελεγα διαφωνω και με αυτο. Ισως BMW, ισως οχι για αλλους. Αναλογα τι προτιμησεις εχει ο αγοραστης. Ειμαι σιγουρος οτι καταλαβεινεις τι εννοω. Εκτος εαν το εννοησες μονο για σενα. Τοτε ΟΚ. ΒΜW για σενα.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Πάντως τρομερά περιεκτικό και ολοκληρωμένο, το 'test' σου. Σίγουρα πολύ καλύτερο από πολλά περιοδικά του χώρου...
Οριστε? Αστειευεσαι ετσι? Σιγουρα το τεστ μου δεν ειναι περιεκτικο και σιγουρα δεν ειναι ολοκληρεμενο. Remember, οτι δεν εχω την δυνατοτητα να κραταω σημειωσεις κατα την διαρκεια των τεστ μου και εχω το αυτοκινητο στην διαθεση μου για λιγοτερο απο 1 ωρα. Οι ανθρωποι των περιοδικων εχουν αυτοκινητα στην διαθεση τους για πολυ περισσοτερο χρονο οπως ξερεις. Αρα μονο και μονο για τους παραπανω λογους, το τεστ μου δεν μπορει να ειναι ολοκληρωμενο, ουτε και περιεκτικο.
Ευχαριστω για καλα λογια ομως.
Polla test twn 4troxwn (alla fantazomai kai allwn periodikwn) einai poly syntoma kai den exoun polla qualitative sxolia gia to aytokinito. Megalo meion kata tin gnwmi mou ka8ws, opows deixneis kai esy, den einai dyskola na grapseis merika pragmata gia to autokinito pou odigeis se sxesi me antagwnistika autokinita.
Οντως οι 'Γνωριμιες' στο περιοδικο 4 Τροχοι, οπως και σε αλλα περιοδικα, ειναι σιγουρα συντομες. Ομως νομιζω ειναι δικαιολογημενες διοτι ξερουμε και ξερουνε οτι θα κανουν αναλυτικο τεστ αργοτερα. Ή ακομη και ΣΔΟΚ μετα απο το αναλυτικο τεστ.
Αυτο που θα ηθελα να δω εγω ειναι πολυ περισσοτερες φωτο ακομη και στις συντομες γνωριμιες οχηματων. Αλλα απο οτι φενεται υπαρχει προβλημα χωρου.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Γαβρηιλ πλακα κανεις!!! Σου εδωσε το αυτοκινητο να κανεις test drive μονος σου;;;
Θυμαμαι καποτε οταν ημουνα 18 και κοιταγα μια Alfa Romeo Spider σε μια εκθεση η συμπεριφορα τους ηταν αντιστοιχη. Μονο που δεν με πεταξαν εξω. Προτιμουσαν να ασχολουνται με μια μεσηλικη κυρια με πατεριτσες. Αντιπροσωπευτικοτερος πελατης για τετοιο αυτοκινητο ετσι;
Οι Ελληνες πωλητες ειναι απιστευτοι!!!!Απο την εμπειρια μου, θα ελεγα οτι το 15% με 20% των περιπτωσεων, ο πωλητης θα σου δωσει το αυτοκινητο να το κανεις τεστ μονος σου. Ετσι εγινε και με το Lexus IS300 που οδηγησα πριν 2 χρονια. Συνηθως ομως οι πωλητες ερχοντε μαζι σου.
An to pareis mono sou, posi wra to kratas? Ti ginetai an to ktypisis? Otan piga na odigisw to IS300 o pwlitis h8ele na mou to dwsei monos mou (e3airetika eygenikos kai cool - an htan na to parw 8a to eperna apo auton) alla egw protimisa oxi, akrws syntiritikos.
ΤΟ οδηγαω μεχρι που να εχω μια καλη ιδεα του πως πηγενει. Δεν θελω να κραταω και πολυ ωρα. Μιση ωρα νομιζω ειναι ΟΚ. Οσον αφορα το εαν υπαρξει ατυχημα, η ασφαλεια μου καλυπτει εμενα, οχι το αυτοκινητο. Αρα οτι και εαν οδηγω, η ασφαλεια μου ισχυει.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Γαβρηιλ πλακα κανεις!!! Σου εδωσε το αυτοκινητο να κανεις test drive μονος σου;;;
Θυμαμαι καποτε οταν ημουνα 18 και κοιταγα μια Alfa Romeo Spider σε μια εκθεση η συμπεριφορα τους ηταν αντιστοιχη. Μονο που δεν με πεταξαν εξω. Προτιμουσαν να ασχολουνται με μια μεσηλικη κυρια με πατεριτσες. Αντιπροσωπευτικοτερος πελατης για τετοιο αυτοκινητο ετσι;
Οι Ελληνες πωλητες ειναι απιστευτοι!!!!Απο την εμπειρια μου, θα ελεγα οτι το 15% με 20% των περιπτωσεων, ο πωλητης θα σου δωσει το αυτοκινητο να το κανεις τεστ μονος σου. Ετσι εγινε και με το Lexus IS300 που οδηγησα πριν 2 χρονια. Συνηθως ομως οι πωλητες ερχοντε μαζι σου.
An to pareis mono sou, posi wra to kratas? Ti ginetai an to ktypisis? Otan piga na odigisw to IS300 o pwlitis h8ele na mou to dwsei monos mou (e3airetika eygenikos kai cool - an htan na to parw 8a to eperna apo auton) alla egw protimisa oxi, akrws syntiritikos.
ΤΟ οδηγαω μεχρι που να εχω μια καλη ιδεα του πως πηγενει. Δεν θελω να κραταω και πολυ ωρα. Μιση ωρα νομιζω ειναι ΟΚ. Οσον αφορα το εαν υπαρξει ατυχημα, η ασφαλεια μου καλυπτει εμενα, οχι το αυτοκινητο. Αρα οτι και εαν οδηγω, η ασφαλεια μου ισχυει.
Μιση ωρα ειναι αρκετη για να το πας σχεδον σε ολα τα μερη. Οταν ψαχναμε για το SUV της γυναικας μου το παιρναμε μονοι μας και παντα το βαζαμε στο γκαραζ να δουμε πως χωραει και πως φαινεται.
Αμα το τρακαρεις θα πληρωσει η ασφαλεια σου. Αλλα πορσεχε να μην το τρακαρεις Αμα φταιει ο αλλος ε τι να κανουμε δεν μπορεις και να τα προβλεψεις ολα. Παντα ομως πας με την σκεψη οτι θα δοκιμασεις το αυτοκινητο οχι οτι θα το τρακαρεις. Και μην κανεις κολιες
Ν
Μολις τεσταρα το Jaguar X Type 3.0