-
Καλησπέρα, χρόνια πολλά και καλή χρονιά!
Έχει δοκιμάσει κανείς τα λάδια της TOTAL; Μπορεί κάποιος να μου δώσει πληροφορίες για το αν είναι καλά ή όχι; Τι θερμοκρασίες ανεβάζουν κτλ;
Όπως θα καταλάβατε, έχω Peugeot!
-
Καλησπέρα, χρόνια πολλά και καλή χρονιά!
Έχει δοκιμάσει κανείς τα λάδια της TOTAL; Μπορεί κάποιος να μου δώσει πληροφορίες για το αν είναι καλά ή όχι; Τι θερμοκρασίες ανεβάζουν κτλ;
Όπως θα καταλάβατε, έχω Peugeot!
-
Καλησπέρα, χρόνια πολλά και καλή χρονιά!
Έχει δοκιμάσει κανείς τα λάδια της TOTAL; Μπορεί κάποιος να μου δώσει πληροφορίες για το αν είναι καλά ή όχι; Τι θερμοκρασίες ανεβάζουν κτλ;
Όπως θα καταλάβατε, έχω Peugeot!
-
[list:34i86oaj] Φενεται πολυ σοβαρη εταιρια αλλα δεν ξερω τι γινεται με τις συσκευασιες Παντως εχω διαπιστωσει γενικα οτι οι Γαλλοι σε χημικη τεχνολογια ειναι ασυναγωνιστοι!!Γιατι δε βαζεις τα MOTUL?Δοκιμασμενα λιπαντικα με αποδεδειγμενα αποτελεσματα προστασιας και αντοχης!!Τα συνιστω ανεπιφυλακτα! [/list:u:34i86oaj] [list:34i86oaj]Παντως να ξερεις το οτι ο κατασκευαστης συνιστα μια μαρκα δε σημαινει οτι μας δενει χειροποδαρα Οι προδιαγραφες ειναι αυτες που κοιταμε στο manual του κατασκευαστη να ειναι τουλαχιστον οι ελαχιστες που μας συνιστα και απο εκει και περα η επιλεγουμε μαρκα λιπαντικου με βαση το κυρος και την ποιοτητα του κατασκευαστη.Πχ η VW συνιστα KOLBEN Και στην καλυτερη περιπτωση ARAL!!Τι σημαινει?Οτι αυτα ειναι τα καλυτερα λιπαντικα?[/list:u:34i86oaj]
-
Όντως τα motul είναι εξαιρετικά λάδια. Μην ξεχνάτε πως ηταν η πρώτη εταιρεία που λάνσαρε fully synthetic λιπαντικά...
-
Όντως οι Γάλλοι κορυφαίοι στην χημική βιομηχανία.Μην ξεχνάμε ό,τι και η βενζίνη του WRC είναι ELF.
Όσο για τα λάδια τα TOTAL είναι πολύ καλά αλλά μπορεί να προχωρήσεις και παραπάνω.Μείνε πιστός στα ιξώδη που προτείνει ο κατασκευαστής και βάλε κάτι πολύ καλό από μάρκα.Και η δική μου γνώμη είναι MOTUL και μάλιστα η σειρά 300V.Κορυφαία! -
Με συμπληρωσες αψογα Τα μεγαλα πνευματα συναντωνται Ποσα km τα κρατας τα 300V?Eγω τα αλλαζω στα 7500km βαση κατασκευαστη και λυπαμαι να τα πεταξω Δεν κανουν και για τηγανισμα ρε gmt
-
Χεχε, τα 300V (Chrono 10W/40) χρησιμοποιώ!
Κορυφαίο λάδι, από κάθε άποψη. Σε αλλαγή στα 7500 km δεν είχαν καταλάβει τίποτα!
Απλά αναρωτιέμαι τι να παίζει και με τα TOTAL, ιδιαίτερα από τη στιγμή που η TOTAL πλέον δεν είναι μόνη της αλλά μαζί με την Elf και τη Fina.
Ρίξτε μια ματιά εδώ, και ψάξτε λίγο το site :
http://www.lubrifiants.total.com/cgi-bi ... easing=off
-
Καλα βρε συ?Απο τεστ κοποσεως μας περνας? [list:2z1xw9gi]Βαζεις τα 300V και θες να κανεις πειραματα?Πληγες θες να ανοιξεις?[/list:u:2z1xw9gi]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Καλα βρε συ?Απο τεστ κοποσεως μας περνας? [list:1sa7my64]Βαζεις τα 300V και θες να κανεις πειραματα?Πληγες θες να ανοιξεις?[/list:u:1sa7my64]Απλά με προβληματίζει ότι η ίδια η MOTUL σε e-mail μου για το ποια είναι τα καταλληλότερα για το αμάξι μου, απάντησε ότι τα 300V είναι μόνο για 'racing applications', ό,τι δηλαδή γράφει και το κουτί.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι για τις καθημερινές μου ανάγκες το 300V ίσως να μην ενδείκνυται και αυτό γιατί μάλλον (η MOTUL δεν το έχει αποσαφηνίσει) δεν περιέχει τα καθαριστικά που περιέχουν οι άλλες τις σειρές (π.χ. 8100, 6100). Αυτό είναι λογικό, γιατί ακριβώς επειδή τα 300V προορίζονται για αγωνιστική χρήση, αλλάζονται πάντα πριν από τον κάθε αγώνα. Εγώ, ούτε αγώνες κάνω, ούτε τα αλλάζω σε τόσο συχνά διαστήματα, όσο μεσολαβούν μεταξύ δύο αγώνων, οπότε.......γι'αυτό ψάχνομαι!
-
Ο χρήστης Svstouk έγραψε:
Χεχε, τα 300V (Chrono 10W/40) χρησιμοποιώ!Κορυφαίο λάδι, από κάθε άποψη. Σε αλλαγή στα 7500 km δεν είχαν καταλάβει τίποτα!
Απλά αναρωτιέμαι τι να παίζει και με τα TOTAL, ιδιαίτερα από τη στιγμή που η TOTAL πλέον δεν είναι μόνη της αλλά μαζί με την Elf και τη Fina.
Ρίξτε μια ματιά εδώ, και ψάξτε λίγο το site :
http://www.lubrifiants.total.com/cgi-bi ... easing=off
Να συνεχίσεις να βάζεις τα λάδια που βάζεις όντως κορυφαία.Γαι το ''πακέτο'' ELF, TOTAL, FINA επειδή τυγχάνει να γνωρίζω καλά, είναι όντως πλέον μαζί κυρίως όμως στον οικονομικό τομέα.Κάθε μιά από τις εταιρίες έχει δικό ερευνητικό πρόγραμμα, δικά της προ'ι'όντα, δική της τεχνολογία επίσης κορυφαία και για τις τρείς.Στην τεχνολογία λιπαντικών, έχουν αλλάξει και αλλάζουν πολλά μέρα με τη μέρα, τόσο που αυτά που ξέραμε δεν ισχύουν σε μεγάλο βαθμό πια.
Πάντως συνέχισε να χρησιμοποιείς τα MOTUL μείνε όμως απόλυτα ''πιστός'' στο ιξώδες που προτείνει ο κατασκευαστής.Αυτός γνωρίζει καλύτερα από όλους μας. -
Ο χρήστης Svstouk έγραψε:
Καλα βρε συ?Απο τεστ κοποσεως μας περνας? [list:2x0zsa7u]Βαζεις τα 300V και θες να κανεις πειραματα?Πληγες θες να ανοιξεις?[/list:u:2x0zsa7u]
Απλά με προβληματίζει ότι η ίδια η MOTUL σε e-mail μου για το ποια είναι τα καταλληλότερα για το αμάξι μου, απάντησε ότι τα 300V είναι μόνο για 'racing applications', ό,τι δηλαδή γράφει και το κουτί.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι για τις καθημερινές μου ανάγκες το 300V ίσως να μην ενδείκνυται και αυτό γιατί μάλλον (η MOTUL δεν το έχει αποσαφηνίσει) δεν περιέχει τα καθαριστικά που περιέχουν οι άλλες τις σειρές (π.χ. 8100, 6100). Αυτό είναι λογικό, γιατί ακριβώς επειδή τα 300V προορίζονται για αγωνιστική χρήση, αλλάζονται πάντα πριν από τον κάθε αγώνα. Εγώ, ούτε αγώνες κάνω, ούτε τα αλλάζω σε τόσο συχνά διαστήματα, όσο μεσολαβούν μεταξύ δύο αγώνων, οπότε.......γι'αυτό ψάχνομαι!
Αυτό που ξέρω είναι ό,τι στο site τους τόσο το Ελληνικό, όσο και το Γαλλικό την σειρά 300V, την παρουσιάζουν τόσο στην σειρά racing, όσο και στην σειρά δρόμου.Αυτό που προφανως θα ήθελαν να σου πουν, είναι ό,τι μπορεί να κάνεις την δουλειά σου και με πιο ''φθηνές'' λύσεις.Πρακτικά ξέρω εκατοντάδες αυτοκίνητα δρόμου που χρησιμοποιούν τη σειρά 300V, για πολύ καιρό χωρίς κανένα πρόβλημα.Τα αμιγώς αγωνιστικά λάδια που βγάζουν κάποιες εταιρίες δεν βγαίνουν στο εμπόριο ή είναι πού πιο ακριβά από τα ακριβότερα του εμπορίου.Ένα παράδειγμα.Όταν η σειρά 300V στοιχίζει περίπου 4000δρχ το λίτρο, η αντίστοιχη τιμή της racing σειράς της ELF είναι 13000δρχ. το λίτρο δεν υπάρχει στο εμπόριο, μπορεί να το πάρει κάποιος μόνο με παραγελία και παράγονται όχι από μεγάλη βιομηχανική μονάδα, αλλά από το κέντρο έρευνας της εταιρείας.
-
Η γνώμη μου για τα TOTAL είναι η εξής!!!
Θυμάμαι το ami να βγάζει καπνό για 5 δευτερόλεπτα κάθε φορά που το έβαζα μπρος.
Αυτό κόπηκε τελείως όταν έβαλα TOTAL...
Ένα αυτό, αλλά και ότι η Citroen πάντα έλεγε για TOTAL (χωρίς να σημαίνει ότι άλλες καλές μάρκες κάνουν κακό) και έτσι πλέον βάζω μόνο TOTALΟΜΩΣ κάποτε έβαζα TOTAL από ένα μαγαζί με λάδια και πάλι έβλεπα καπνό και κατάλαβα ότι πρόκειται για κλέφτη και απατεώνα! Αφού όταν αποφάσισα να βάλω TOTAL στο συνεργείο μου (που θεωρώ κορυφαίο) τότε όλα ήταν μια χαρά...
**Οπότε ΝΑΙ στα TOTAL αλλά να είναι 100% TOTAL για να μπορούμε να τα κρίνουμε...**Τουλάχιστον εγώ βρήκα το μέρος που νομίζω ότι είναι γνήσια.. διαφήμιση όμως επιτρέπεται!?!! -
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Η γνώμη μου για τα TOTAL είναι η εξής!!!
Θυμάμαι το ami να βγάζει καπνό για 5 δευτερόλεπτα κάθε φορά που το έβαζα μπρος.
Αυτό κόπηκε τελείως όταν έβαλα TOTAL...
Ένα αυτό, αλλά και ότι η Citroen πάντα έλεγε για TOTAL (χωρίς να σημαίνει ότι άλλες καλές μάρκες κάνουν κακό) και έτσι πλέον βάζω μόνο TOTALΟΜΩΣ κάποτε έβαζα TOTAL από ένα μαγαζί με λάδια και πάλι έβλεπα καπνό και κατάλαβα ότι πρόκειται για κλέφτη και απατεώνα! Αφού όταν αποφάσισα να βάλω TOTAL στο συνεργείο μου (που θεωρώ κορυφαίο) τότε όλα ήταν μια χαρά...
**Οπότε ΝΑΙ στα TOTAL αλλά να είναι 100% TOTAL για να μπορούμε να τα κρίνουμε...**Τουλάχιστον εγώ βρήκα το μέρος που νομίζω ότι είναι γνήσια.. διαφήμιση όμως επιτρέπεται!?!!Πάντως αυτό που περιγράφεις με τον καπνό είναι φθαρμένα τσιμουχάκια βαλβίδων.Έβαζες πάντα το ίδιο ιξώδες ή άλλαζες στο καλό συνεργείο;
-
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ
Πιο είναι τελικά ένα αξιόπιστο μαγαζί (από θέμα νοθείας) για την προμήθεια λιπαντικών;Σας παραθέτω εδώ κάποια post μου (συγνώμη για το μέγεθος) σχετικά με λιπαντικά (απορίες κ.λ.π.) από το site του T.F.R.C.:
Εάν θέλετε όλα τα post http://www.tfrc.gr/modules.php?name=XFo ... =60&page=1
1_____________________
Τί γίνεται επιτέλους με τις BP - Mobil;;;
Έγινε συγχώνευση των πολυεθνικών και από τότε σταμάτησε (στην Ελλάδα τουλάχιστον) η κυκλοφορία των λιπαντικών Μobil 1 κλπ.
Τώρα χρησιμοποιώ το BP Visco 7000 συνθετικό 100% 0W-40
με προδιαγραφές SJ. To Mobil 1 SuperSyn όμως που κυκλοφορεί στο εξωτερικό εδώ και καιρό έχει τις τελευταίες προδιαγραφές SL. Δεν υπάρχει όμως κάτι αντίστοιχο από την BP !
Τις προδιαγραφές SL έχει και το Castrol RS 10W-60 και 0W-40. Σε κάποιο περιοδικό είδα στα τηλέφωνα με τους εισαγωγείς ότι λιπαντικά BP & Castrol έχουν το ίδιο τηλέφωνο. Στο site της Castrol όμως σαν εισαγωγέα έχει Castrol Hellas S.A. 14 Skouze Street - Piraeus, tel: 2104537540 (σημ.: το τηλέφωνο της ΒΡ και Castrol όπως γράφουν στα περιοδικά είναι στο Μαρούσι)! Αν έχετε παρατηρήσει τώρα τελευταία όμως στις ψηλές ταμπέλες των πρατηρίων κάτω από το BP έχει το λογότυπο της Castrol.Ξέρει κανείς τι συμβαίνει τελικά;
Να αλλάξω τα Visco 7000 που βάζω με τα Castrol RS 0W-40 λόγω προδιαγραφών;
Φίλε Vlasis πέρασα σήμερα το πρωί από την Κατεχάκη για να ρωτήσω σχετικά στον Χάρη που είχες πει σε κάποιο post αλλά ήταν κλειστό το 'λαδάδικο' μάλλον λόγω απογραφής.Ρίξτε μια ματιά στο http://www.mobil1.com
Έχουν ενδιαφέρον οι FAQs (Mobil1 products --> FAQs)Υ.Γ. Πριν από 6 μήνες περίπου είχα ρωτήσει σε ένα τέτοιο 'λαδάδικο' (στην γέφυρα Βρυούλων στη Ν.Φιλ/φεια προς Αγ.Αναργύρους) για το Castrol RS 0W-40 και μου είχε πει ότι δεν υπάρχει. Πήρε όμως τηλέφωνο και ρώτησε και μου είπε υπάρχει αλλά θα το βρω μόνο σε βενζινάδικα!!!!! Είχα δει ότι το 4-κιλο είχε γύρω στα 53 Euro σε ένα BP!
Πολύ μπέρδεμα!!!!!
2______________________
Φίλε ZISVIPER μου είπε ένας πολύ καλός μου φίλος μηχανικός ότι πήγε μια φορά κάποιος και του άλλαξε λάδια βάζοντάς του Castrol RS και παρατήρησε ότι το χρώμα του λαδιού στο πρώτο 1-λιτρο ήταν κεχριμπαρένιο, ενώ στο δεύτερο πιο καφέ κ.ο.κ.! Μου έβαλε ιδέες μήπως παίζει τίποτα με νοθείες.
Μπορεί η αλλαγή αυτή στο χρώμα από μπουκάλι σε μπουκάλι να οφείλεται σε κακή αποθήκευση του λιπαντικού (π.χ. να το έβλεπε ήλιος σε προθήκη του καταστήματος);
Τα λιπαντικά εισάγονται συσκευασμένα από το εξωτερικό ή εξαρτάται ανάλογα την εταιρεία;3________________________
Παιδιά ξέχασα να σας γράψω ένα περιστατικό:
Mitsubishi Lancer mod '98 1.3 (παίρνει γύρω στα 3,5-3,7 λίτρα λάδι με φίλτρο). Το πήγε για αλλαγή λαδιών μετά από 18.000 km είχε λάδι BP Visco 5000 (δεν θυμάμαι ιξώδες) και η μηχανή είχε λιγότερα από 60.000 Km. Όταν βγήκε η τάπα του λαδιού έτρεχε κάτι σαν πισόλαδο με 'χοντραδια' μέσα (σαν κρέμα γάλακτος που δεν την 'κούνισες') ! Χώρια που το πολύ να βγήκε 1,5 λίτρο 'λάδι'! Φανταστείτε τη μάκα έχει το μοτερ αυτό! Περιτό να σας πω ότι αυτό το αυτοκίνητο μετά από λίγους μήνες έκαιγε χωρίς υπερβολή 1 λίτρο λάδι τη βδομάδα!!!!! Διχρονίλα κάργα ! Από τότε με ένα πρόσθετο STP μαζί με το λάδι του καίει περίπου όσο και πριν γίνει αυτή η ΑΛΛΑΓΗ! Στα 140.000 Km θα του βάζει full-synthetic 75W-90 βαλβολίνη! -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Η γνώμη μου για τα TOTAL είναι η εξής!!!
Θυμάμαι το ami να βγάζει καπνό για 5 δευτερόλεπτα κάθε φορά που το έβαζα μπρος.
Αυτό κόπηκε τελείως όταν έβαλα TOTAL...
Ένα αυτό, αλλά και ότι η Citroen πάντα έλεγε για TOTAL (χωρίς να σημαίνει ότι άλλες καλές μάρκες κάνουν κακό) και έτσι πλέον βάζω μόνο TOTALΟΜΩΣ κάποτε έβαζα TOTAL από ένα μαγαζί με λάδια και πάλι έβλεπα καπνό και κατάλαβα ότι πρόκειται για κλέφτη και απατεώνα! Αφού όταν αποφάσισα να βάλω TOTAL στο συνεργείο μου (που θεωρώ κορυφαίο) τότε όλα ήταν μια χαρά...
**Οπότε ΝΑΙ στα TOTAL αλλά να είναι 100% TOTAL για να μπορούμε να τα κρίνουμε...**Τουλάχιστον εγώ βρήκα το μέρος που νομίζω ότι είναι γνήσια.. διαφήμιση όμως επιτρέπεται!?!!Πάντως αυτό που περιγράφεις με τον καπνό είναι φθαρμένα τσιμουχάκια βαλβίδων.Έβαζες πάντα το ίδιο ιξώδες ή άλλαζες στο καλό συνεργείο;
Κι'όμως εδώ και 25 χρόνια μπαίνει το 20W50 που πρέπει!
Όσο για τα τσιμουχάκια βαλβίδων τα αερόψυκτα έχουν? -
Φιλε sirgus ειχαμε ξανασυζητησει το θεμα αν θυμαμαι καλα.Παλι η πληγη στο προσκηνιο?Τα boxer και ειδικα τα vw και citroen δεν ειχαν τσιμουχακια βαλβιδων λογω τοθ οτι η βαλβιδα ειναι οριζοντια και δε περναει το λαδι μεσω αυτης στον κυλινδρο.Παντως απ οτι μου δινεις να καταλαβω μαλλον τα ελατηρια εδωσαν το πρωτο στιγμα φθορας και με τη χρηση ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΥ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟΥ το οποιο κραταει τις ιδιοτητες του και σαν συστατικα προσφερει τα μεγιστα. μπαλωσες εν μερει το προβλημα Σου συνιστω συχνοτερες αλλαγες λαδιου με το ηδη υπαρχον λιπαντικο που χρησιμοποιεις
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Φιλε sirgus ειχαμε ξανασυζητησει το θεμα αν θυμαμαι καλα.Παλι η πληγη στο προσκηνιο?Ναι ναι !!! αλλά δεν φταίω εγώ τώρα!!!!!
O thvarveris φταίει για όλα !!!!
Παντως απ οτι μου δινεις να καταλαβω μαλλον τα ελατηρια εδωσαν το πρωτο στιγμα φθορας και με τη χρηση ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΥ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟΥ το οποιο κραταει τις ιδιοτητες του και σαν συστατικα προσφερει τα μεγιστα. μπαλωσες εν μερει το προβλημα
Ναι σίγουρα αλλά για να μην ξεφεύγουμε από το θέμα απλά ήθελα να πω πως είμαι ευχαριστημένος από τα TOTAL ή καλύτερα από τα συγκεκριμένα TOTAL!!! (Απλά 20W50 μη συνθετικά εννοείται)
Σου συνιστω συχνοτερες αλλαγες λαδιου με το ηδη υπαρχον λιπαντικο που χρησιμοποιεις
Thanks αλλά πιο συχνά απο 2500 kms!?!?
-
Η Citroen Hellas πάντως όπως και όλες οι Citroen της Ευρώπης χρησιμοποιούν Valvoline πλέον TOTAL χρησιμοποιεί η Peugeot. Όχι οτι τα Valvoline είναι άσχημα απλά το λέω πληροφοριακά.
-
Ναι ναι !!! αλλά δεν φταίω εγώ τώρα!!!!!
O thvarveris φταίει για όλα !!!!
[list:1glt2psg]:lol: [/list:u:1glt2psg]>Thanks αλλά πιο συχνά απο 2500 kms!?!?
[list:1glt2psg]Σωστοοος!! Ειπαμε..........μη κανουμε και την TOTAL πλουσια [/list:u:1glt2psg]
Λιπαντικά TOTAL