-
Με 243 ίππους από κινητήρα 1,8 λίτρων (χωρίς βελτίωση) θα ήμασταν μια χαρά. Αλλά αν είχαμε ένα Pontiac Vibe GXP στην Ελλάδα πόσο θα στοίχιζε;
Διαβάστε:
http://www.autopress.gr/nmodels/showafixi.asp?ID=403Περιμένω απόψεις.
-
Με 243 ίππους από κινητήρα 1,8 λίτρων (χωρίς βελτίωση) θα ήμασταν μια χαρά. Αλλά αν είχαμε ένα Pontiac Vibe GXP στην Ελλάδα πόσο θα στοίχιζε;
Διαβάστε:
http://www.autopress.gr/nmodels/showafixi.asp?ID=403Περιμένω απόψεις.
-
Με 243 ίππους από κινητήρα 1,8 λίτρων (χωρίς βελτίωση) θα ήμασταν μια χαρά. Αλλά αν είχαμε ένα Pontiac Vibe GXP στην Ελλάδα πόσο θα στοίχιζε;
Διαβάστε:
http://www.autopress.gr/nmodels/showafixi.asp?ID=403Περιμένω απόψεις.
-
Ο χρήστης geopili έγραψε:
Με 243 ίππους από κινητήρα 1,8 λίτρων (χωρίς βελτίωση) θα ήμασταν μια χαρά. Αλλά αν είχαμε ένα Pontiac Vibe GXP στην Ελλάδα πόσο θα στοίχιζε;Διαβάστε:
http://www.autopress.gr/nmodels/showafixi.asp?ID=403Περιμένω απόψεις.
Δεν νομίζω ότι αυτό θα γίνει ποτέ. Το αυτοκίνητο είναι ένα Τογιότα Μάτριξ με άλλο όνομα. Ούτε η GM ούτε η Τογιότα θα θέλανε να το πουλήσουν στην Ευρώπη.
Πάντως βασιζόμενοι στο κόστος εδώ πέρα να κοιταγες γύρω στα 30κ ευρώ.
-
Αυτό είναι το πρόβλημα. Ότι στην Ελλάδα δηλαδή, για 70 ίππους έχουμε σχεδόν τριπλασιασμό του ποσού, ακόμη κι αν τα κυβικά παραμένουν στα ίδια επίπεδα. Γιατί αυτό; Είμαστε παιδιά κατώτερου θεού;
-
Ο χρήστης geopili έγραψε:
Αυτό είναι το πρόβλημα. Ότι στην Ελλάδα δηλαδή, για 70 ίππους έχουμε σχεδόν τριπλασιασμό του ποσού, ακόμη κι αν τα κυβικά παραμένουν στα ίδια επίπεδα. Γιατί αυτό; Είμαστε παιδιά κατώτερου θεού;Den nomizw oti einai ta tripla lefta. To matrix twn 180 ippwn kanei gyrw sta 20k eyro ston Kanada, to vibe twn 243 ippwn 8a ekane gyrw sta 24-25 euro. 30-35 k euro einai 40% panw. Tosi einai panw katw i diafora sta perissotera aytokinita.
Einai tyxaio oti xwres me anaptygmeni biomixania aytokinitwn exoyn tis xamiloteres times (blepe Germania, HPA, Kanadas... episis na pw oti den ftanei na exeis to ftinotero Ibiza 1.0 sthn Eyrwpi an exeis to BMW 330 stin dipli timi apo tin Germania)?
3anagyrname sto erwtima: H kota ekane to aygo h to aygo thn kota?
-
http://www.gminsidenews.com/SEMA GXP.htm#PONTIAC VIBE GXP SHOW CAR FLEXES A NEW SET OF MUSCLES
φαινεται για πρωτοτυπο για το SEMA.
Ποιος ξερει αν θα παραχθει. Ειναι γνωστο οτι η κατηγορια των pocket rockets ειναι απο τις πιο γρηγορα αναπτυσωμενες στην εδω μερια του Ατλαντικου. Περιλαμβανει το Acura (Honda) RSX-S το WRX και μερικα αλλα. Οι τιμες ειναι κατω απο 25 χιλ δολ. (η ευρω).Νικος
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Με 243 ίππους από κινητήρα 1,8 λίτρων (χωρίς βελτίωση) θα ήμασταν μια χαρά. Αλλά αν είχαμε ένα Pontiac Vibe GXP στην Ελλάδα πόσο θα στοίχιζε;
Διαβάστε:
http://www.autopress.gr/nmodels/showafixi.asp?ID=403Περιμένω απόψεις.
Δεν νομίζω ότι αυτό θα γίνει ποτέ. Το αυτοκίνητο είναι ένα Τογιότα Μάτριξ με άλλο όνομα. Ούτε η GM ούτε η Τογιότα θα θέλανε να το πουλήσουν στην Ευρώπη.
Πάντως βασιζόμενοι στο κόστος εδώ πέρα να κοιταγες γύρω στα 30κ ευρώ.
Ποιο είναι το Τογιότα Μάτριξ;
Ξέρω Χιουντάι Μάτριξ, αλλά Τογιότα...;
Φωτό κανείς;
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Με 243 ίππους από κινητήρα 1,8 λίτρων (χωρίς βελτίωση) θα ήμασταν μια χαρά. Αλλά αν είχαμε ένα Pontiac Vibe GXP στην Ελλάδα πόσο θα στοίχιζε;
Διαβάστε:
http://www.autopress.gr/nmodels/showafixi.asp?ID=403Περιμένω απόψεις.
Δεν νομίζω ότι αυτό θα γίνει ποτέ. Το αυτοκίνητο είναι ένα Τογιότα Μάτριξ με άλλο όνομα. Ούτε η GM ούτε η Τογιότα θα θέλανε να το πουλήσουν στην Ευρώπη.
Πάντως βασιζόμενοι στο κόστος εδώ πέρα να κοιταγες γύρω στα 30κ ευρώ.
Ποιο είναι το Τογιότα Μάτριξ;
Ξέρω Χιουντάι Μάτριξ, αλλά Τογιότα...;
Φωτό κανείς;
Οριστε:
και η μηχανη:
το ταμπλω:
Και αλλη μια:
Και σπεκς:
1.8L displacement
double overhead cam (DOHC)
inline 4 cylinder configuration
gas engine
16 valves
variable valve timing
180 hp @ 7600 rpm
130 ft-lbs. @ 6800 rpm
premium unleaded fuelhttp://www.edmunds.com/new/2003/toyota/matrix/xrsfwd4drwagon18l4cyl4a/standard.html?id=lin0014
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Με 243 ίππους από κινητήρα 1,8 λίτρων (χωρίς βελτίωση) θα ήμασταν μια χαρά. Αλλά αν είχαμε ένα Pontiac Vibe GXP στην Ελλάδα πόσο θα στοίχιζε;
Διαβάστε:
http://www.autopress.gr/nmodels/showafixi.asp?ID=403Περιμένω απόψεις.
Δεν νομίζω ότι αυτό θα γίνει ποτέ. Το αυτοκίνητο είναι ένα Τογιότα Μάτριξ με άλλο όνομα. Ούτε η GM ούτε η Τογιότα θα θέλανε να το πουλήσουν στην Ευρώπη.
Πάντως βασιζόμενοι στο κόστος εδώ πέρα να κοιταγες γύρω στα 30κ ευρώ.
Ποιο είναι το Τογιότα Μάτριξ;
Ξέρω Χιουντάι Μάτριξ, αλλά Τογιότα...;
Φωτό κανείς;
Οριστε:
και η μηχανη:
το ταμπλω:
Και αλλη μια:
Και σπεκς:
1.8L displacement
double overhead cam (DOHC)
inline 4 cylinder configuration
gas engine
16 valves
variable valve timing
180 hp @ 7600 rpm
130 ft-lbs. @ 6800 rpm
premium unleaded fuelhttp://www.edmunds.com/new/2003/toyota/matrix/xrsfwd4drwagon18l4cyl4a/standard.html?id=lin0014
Νικος
Aytokinito kai kinititras einai proudly Canadian made.
-
Συμπαθητικό δείχνει!
-
βγαινει και σε AWD. Αλλα οχι με το κινητιρα των 180 ιππων.
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
βγαινει και σε AWD. Αλλα οχι με το κινητιρα των 180 ιππων.Νικος
me pisw tampoura
Pontiac Vibe GXP: 243 ίπποι από 1,8 λίτρα. Στην Ελλάδα;