-
Δεν είνα σχήμα λόγου, ούτε υπερβολή.Μετά από την σημερινή ανακοινωση των αποτελεσμάτων από την http://www.euroncap.com/results.htm η RENAULT είναι η πρώτη εταιρία που έχει 3 αυτοκίνητα στο ''μικρό'' club των αυτοκινήτων με αξιολόγηση 5 αστεριών!
Μετά την LAGUNA II σήμερα 5 αστέρια πήραν ακόμη και το Renault Vel Satis καθώς και για πρώτη φορά ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας Small Family Cars,το νέο MEGANE II!
Εκτός της RENAULT αυτοκίνητα στην τιμητική αυτή κατηγορία διαθέτει η MERCEDES-(2 μοντέλα) και η SAAB(1 μοντέλο).
Σαν ''γνήσιος'' λοιπόν RENAULTΑΚΙΑΣ-ΡΟΜΒΑΚΙΑΣ πανηγυρίζω την μεγάλη επιτυχία της αγαπημένης μου φίρμας -
Δεν είνα σχήμα λόγου, ούτε υπερβολή.Μετά από την σημερινή ανακοινωση των αποτελεσμάτων από την http://www.euroncap.com/results.htm η RENAULT είναι η πρώτη εταιρία που έχει 3 αυτοκίνητα στο ''μικρό'' club των αυτοκινήτων με αξιολόγηση 5 αστεριών!
Μετά την LAGUNA II σήμερα 5 αστέρια πήραν ακόμη και το Renault Vel Satis καθώς και για πρώτη φορά ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας Small Family Cars,το νέο MEGANE II!
Εκτός της RENAULT αυτοκίνητα στην τιμητική αυτή κατηγορία διαθέτει η MERCEDES-(2 μοντέλα) και η SAAB(1 μοντέλο).
Σαν ''γνήσιος'' λοιπόν RENAULTΑΚΙΑΣ-ΡΟΜΒΑΚΙΑΣ πανηγυρίζω την μεγάλη επιτυχία της αγαπημένης μου φίρμας -
Δεν είνα σχήμα λόγου, ούτε υπερβολή.Μετά από την σημερινή ανακοινωση των αποτελεσμάτων από την http://www.euroncap.com/results.htm η RENAULT είναι η πρώτη εταιρία που έχει 3 αυτοκίνητα στο ''μικρό'' club των αυτοκινήτων με αξιολόγηση 5 αστεριών!
Μετά την LAGUNA II σήμερα 5 αστέρια πήραν ακόμη και το Renault Vel Satis καθώς και για πρώτη φορά ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας Small Family Cars,το νέο MEGANE II!
Εκτός της RENAULT αυτοκίνητα στην τιμητική αυτή κατηγορία διαθέτει η MERCEDES-(2 μοντέλα) και η SAAB(1 μοντέλο).
Σαν ''γνήσιος'' λοιπόν RENAULTΑΚΙΑΣ-ΡΟΜΒΑΚΙΑΣ πανηγυρίζω την μεγάλη επιτυχία της αγαπημένης μου φίρμας -
H ιστορία αδερφέ είναι να μή τρακάρεις...δεν μπορώ πραγματικά να καταλάβω πως ο κόσμος πιστεύει πως με ένα 106 πχ είναι εκτεθειμένος συνέχεια ενώ εάν είχε μια ΒΜW θα ηταν άτρωτος...Δεν λέω σίγουρα προσφέρουν πολύ υψηλότερο επίπεδο παθητικής ασφάλειας αλλά αυτό σίγουρα δεν αποτελεί πανάκεια. Έχω δει κόσμο να σώνεται απο τραγικά ατυχήματα όπως επίσης και τραυματισμούς απο ποιό ανώδυνα. Μεγάλο παράγοντα παίζει η τύχη και γιατί όχι η πίστη του καθενός σ' αυτές τις περιπτώσεις. Προσωπικά πιστεύω πως η ενεργητική ασφάλεια είναι πολύ ποιο ουσιώδης σε σχέση με την παθητική.
-
Έχει ήδη ανοιχτεί thread για τα αποτελέσματα των τελευταίων 'crash test' http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=1535. Ας μην επαναλαμβανόμαστε!
-
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
H ιστορία αδερφέ είναι να μή τρακάρεις...δεν μπορώ πραγματικά να καταλάβω πως ο κόσμος πιστεύει πως με ένα 106 πχ είναι εκτεθειμένος συνέχεια ενώ εάν είχε μια ΒΜW θα ηταν άτρωτος...Δεν λέω σίγουρα προσφέρουν πολύ υψηλότερο επίπεδο παθητικής ασφάλειας αλλά αυτό σίγουρα δεν αποτελεί πανάκεια. Έχω δει κόσμο να σώνεται απο τραγικά ατυχήματα όπως επίσης και τραυματισμούς απο ποιό ανώδυνα. Μεγάλο παράγοντα παίζει η τύχη και γιατί όχι η πίστη του καθενός σ' αυτές τις περιπτώσεις. Προσωπικά πιστεύω πως η ενεργητική ασφάλεια είναι πολύ ποιο ουσιώδης σε σχέση με την παθητική.Δεν νομίζω να εννοείς ό,τι RENAULT χολαίνει στην ενεργητική ασφάλεια, γιατί εκεί είναι που παίζει σε δικό της γήπεδο.
Σου θυμίζω ό,τι ένα αυτοκίνητο ξεκινάει από το πλαίσιο και εκεί η χρησιμοποίηση χάλυβα Υπέρ Υψηλού Ορίου Ελαστικότητας(TTLHE) για το πλαίσιο κάνει πρώτα απ΄όλα καλό στην ενεργητική ασφάλεια και μετα στην παθητική.Επίσης μια σειρά από συστήματα στον στάνταρ εξοπλισμό-ABS-AFU-EBV και μια σειρά άλλα σαν έξτρα ESP με ASR και έλεγχο υποστροφής,σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών τα κάνουν κορυφαία κα στη ενεργητική ασφάλεια.Εξάλου η ένεργητική ασφάλεια ήταν το σημείο αναφοράς για αυτή την φίρμα πάντα, όχι μόνο τώρα. -
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Έχει ήδη ανοιχτεί thread για τα αποτελέσματα των τελευταίων 'crash test' http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=1535. Ας μην επαναλαμβανόμαστε!Δεν νομίζω ό,τι είναι το ίδιο θέμα.Εδώ θέλω στην ουσία να πω ό,τι η ένα σημείο που ήταν σημείο αναφοράς του ΓερμανοΣουηδικού άξονα κατέβηκε κατά Γαλλία μεριά.
Επίσης νομίζω ό,τι αξίζει ένα ξεχωριστό θέμα, για μια εταιρία που αυτή την στιγμή έχει 3 αυτοκίνητα της, στην ομάδα των 5 αστεριών, σε σύνολο 6 αυτοκινήτων που αριθμεί η ομάδα!
RENAULT-ΤΑ ΠΙΟ ΑΣΦΑΛΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ!