-
Με αφορμή τα όσα συνέβησαν σε πολλές περιπτώσεις στο φετινό Ελληνικό πρωτάθλημα σε περιπτώσεις τεχνικών παραβάσεων, θέτω στους συν-forum-ίστες το εξής, κατά την άποψή μου ενδιαφέρον, ερώτημα: ποιά πρέπει να είναι η ποινή σε περίπτωση τεχνικών παραβάσεων ?
-
Αποκλεισμός. Αυτό ισχύει στα 'Παγκόσμια' πρωταθλήματα (F1, WRC κτλ.). Δηλ. οτιδήποτε και να διαπιστωθεί, 'έξω'. Πλεονεκτήματα: δεν αφήνει περιθώρια για παρερμηνείες (= ξεκάθαρο παιχνίδι), αναγκάζει τους αγωνιζόμενους να προσέχουν τη λεπτομέρεια Μειονεκτήματα: Επουσιώδη πράγματα, τα οποία δεν έχουν ουσιαστική επίδραση στην απόδοση του αυτοκινήτου (πχ. ένα 'φτεράκι' στο αμάξωμα, ο πίσω καθαριστήρας σε ένα Ν αυτοκίνητο, ακόμα και οι χαραγμένες δισκόπλακες) οδηγούν σε 'δυσανάλογο' αποτέλεσμα (εκτός αγώνος).
-
Στην κρίση των 'δικαστών' αγωνοδικών (πρωτοβάθμια) ή ελλανοδικών (δευτεροβάθμια), οποιαδήποτε ποινή μέχρι και αποκλεισμό. Δηλ. οι 'δικαστές' συνεκτιμούν πόσο σημαντική είναι η παράβαση και επιβάλλουν ανάλογη ποινή. Αυτό ισχύει στην Ελλάδα εδώ και 3-4 χρόνια. Πλεονεκτήματα: 'δικαιότερο' και επιεικέστερο σύστημα Μειονεκτήματα: Εισάγεται υποκειμενισμός στην απόδοση της δικαιοσύνης, που μπορεί να οδηγήσει και σε ανισότητα (διαφορετικές ποινές για ίδιες, από την άποψη του επιτυγχανόμενου αποτελέσματος, παραβάσεις), χρειάζεται εκπαιδευμένους 'δικαστές' και 'εμπειρογνώμονες - συμβούλους' (τεχνικούς εφόρους).
Η προσωπική μου άποψη είναι το #2. Ωστόσο παραδέχομαι πως όσο ισχύει αυτός ο κανονισμός στην Ελλάδα οι 'δικαστές' έχουν παραγίνει επιεικείς και τείνουν να κρίνουν 'με το καντάρι' (πόσο το χλμ. κερδίζει από τα 5 κιλά λιγότερο βάρος ή από το πλαστικό καπό) χάνοντας την ουσία (δεν μπορείς να τα 'ζυγίζεις' όλα έτσι, κάποια στιγμή πρέπει να λες 'αυτό παραπάει, αποκλεισμός').
-
-
Με αφορμή τα όσα συνέβησαν σε πολλές περιπτώσεις στο φετινό Ελληνικό πρωτάθλημα σε περιπτώσεις τεχνικών παραβάσεων, θέτω στους συν-forum-ίστες το εξής, κατά την άποψή μου ενδιαφέρον, ερώτημα: ποιά πρέπει να είναι η ποινή σε περίπτωση τεχνικών παραβάσεων ?
-
Αποκλεισμός. Αυτό ισχύει στα 'Παγκόσμια' πρωταθλήματα (F1, WRC κτλ.). Δηλ. οτιδήποτε και να διαπιστωθεί, 'έξω'. Πλεονεκτήματα: δεν αφήνει περιθώρια για παρερμηνείες (= ξεκάθαρο παιχνίδι), αναγκάζει τους αγωνιζόμενους να προσέχουν τη λεπτομέρεια Μειονεκτήματα: Επουσιώδη πράγματα, τα οποία δεν έχουν ουσιαστική επίδραση στην απόδοση του αυτοκινήτου (πχ. ένα 'φτεράκι' στο αμάξωμα, ο πίσω καθαριστήρας σε ένα Ν αυτοκίνητο, ακόμα και οι χαραγμένες δισκόπλακες) οδηγούν σε 'δυσανάλογο' αποτέλεσμα (εκτός αγώνος).
-
Στην κρίση των 'δικαστών' αγωνοδικών (πρωτοβάθμια) ή ελλανοδικών (δευτεροβάθμια), οποιαδήποτε ποινή μέχρι και αποκλεισμό. Δηλ. οι 'δικαστές' συνεκτιμούν πόσο σημαντική είναι η παράβαση και επιβάλλουν ανάλογη ποινή. Αυτό ισχύει στην Ελλάδα εδώ και 3-4 χρόνια. Πλεονεκτήματα: 'δικαιότερο' και επιεικέστερο σύστημα Μειονεκτήματα: Εισάγεται υποκειμενισμός στην απόδοση της δικαιοσύνης, που μπορεί να οδηγήσει και σε ανισότητα (διαφορετικές ποινές για ίδιες, από την άποψη του επιτυγχανόμενου αποτελέσματος, παραβάσεις), χρειάζεται εκπαιδευμένους 'δικαστές' και 'εμπειρογνώμονες - συμβούλους' (τεχνικούς εφόρους).
Η προσωπική μου άποψη είναι το #2. Ωστόσο παραδέχομαι πως όσο ισχύει αυτός ο κανονισμός στην Ελλάδα οι 'δικαστές' έχουν παραγίνει επιεικείς και τείνουν να κρίνουν 'με το καντάρι' (πόσο το χλμ. κερδίζει από τα 5 κιλά λιγότερο βάρος ή από το πλαστικό καπό) χάνοντας την ουσία (δεν μπορείς να τα 'ζυγίζεις' όλα έτσι, κάποια στιγμή πρέπει να λες 'αυτό παραπάει, αποκλεισμός').
-
-
Με αφορμή τα όσα συνέβησαν σε πολλές περιπτώσεις στο φετινό Ελληνικό πρωτάθλημα σε περιπτώσεις τεχνικών παραβάσεων, θέτω στους συν-forum-ίστες το εξής, κατά την άποψή μου ενδιαφέρον, ερώτημα: ποιά πρέπει να είναι η ποινή σε περίπτωση τεχνικών παραβάσεων ?
-
Αποκλεισμός. Αυτό ισχύει στα 'Παγκόσμια' πρωταθλήματα (F1, WRC κτλ.). Δηλ. οτιδήποτε και να διαπιστωθεί, 'έξω'. Πλεονεκτήματα: δεν αφήνει περιθώρια για παρερμηνείες (= ξεκάθαρο παιχνίδι), αναγκάζει τους αγωνιζόμενους να προσέχουν τη λεπτομέρεια Μειονεκτήματα: Επουσιώδη πράγματα, τα οποία δεν έχουν ουσιαστική επίδραση στην απόδοση του αυτοκινήτου (πχ. ένα 'φτεράκι' στο αμάξωμα, ο πίσω καθαριστήρας σε ένα Ν αυτοκίνητο, ακόμα και οι χαραγμένες δισκόπλακες) οδηγούν σε 'δυσανάλογο' αποτέλεσμα (εκτός αγώνος).
-
Στην κρίση των 'δικαστών' αγωνοδικών (πρωτοβάθμια) ή ελλανοδικών (δευτεροβάθμια), οποιαδήποτε ποινή μέχρι και αποκλεισμό. Δηλ. οι 'δικαστές' συνεκτιμούν πόσο σημαντική είναι η παράβαση και επιβάλλουν ανάλογη ποινή. Αυτό ισχύει στην Ελλάδα εδώ και 3-4 χρόνια. Πλεονεκτήματα: 'δικαιότερο' και επιεικέστερο σύστημα Μειονεκτήματα: Εισάγεται υποκειμενισμός στην απόδοση της δικαιοσύνης, που μπορεί να οδηγήσει και σε ανισότητα (διαφορετικές ποινές για ίδιες, από την άποψη του επιτυγχανόμενου αποτελέσματος, παραβάσεις), χρειάζεται εκπαιδευμένους 'δικαστές' και 'εμπειρογνώμονες - συμβούλους' (τεχνικούς εφόρους).
Η προσωπική μου άποψη είναι το #2. Ωστόσο παραδέχομαι πως όσο ισχύει αυτός ο κανονισμός στην Ελλάδα οι 'δικαστές' έχουν παραγίνει επιεικείς και τείνουν να κρίνουν 'με το καντάρι' (πόσο το χλμ. κερδίζει από τα 5 κιλά λιγότερο βάρος ή από το πλαστικό καπό) χάνοντας την ουσία (δεν μπορείς να τα 'ζυγίζεις' όλα έτσι, κάποια στιγμή πρέπει να λες 'αυτό παραπάει, αποκλεισμός').
-
-
Nass
γιατί το μπερδεύουμε...;
οι αγωνοδίκες αν είναι εκπαιδευμένοι, έχουν γνώσεις, επίπεδο, κουλτούρα πρέπει να αποφασίζουν με βάση την ουσία! Αν ο θιγμένος αγωνιζόμενος θεωρεί ότι αδικείται μπορεί να κάνει έφεση και πάει στην ελλανόδικο όπου πλέον πρέπει να εξεταστεί και ο τύπος αφού εκεί οι άνθρωποι λογικά είναι άσχετοι ειδικώς αλλά γενικότερα, γνωρίζουν νομικά και τεχνικά θέματα με βάση τη μορφωσή τους...Ισχύει τίποτα από τα παραπάνω;
Πές μας ποιοί πάνε αγωνοδίκες;; Τα φιλαράκια και οι τρακαδώροι που θέλουν να περάσουν τσάμπα ένα καλό πσκ... Διέψευσέ με γαμώτο...
Γνωρίζω 2-3 ικανούς (Μαυρουδής, Χαλιβελάκη, και άντε άλλοι 2) από εκεί και πέρα τι; Γλύφουν ως ερπετά ώστε να πάνε παρατηρητές, πρόεδροι και αγωνοδίκες...
Στην Ελλανόδικο; Υποτείθεται πως είναι υπεράνω. Εχουν καταφέρει πάντως με 2-3 αποφάσεις τους τη δεκαετία να εκτείθενται... Μάλλον τους δικαιώνει το ποσοστό...Που καταλήγουμε; Να ανοίξουν οι ΄πόρτες και να προκύψουν νέοι ωραίοι και μορφωμένοι ώστε αποκτώντας την εμπειρία να παίξουν το ρόλο τους.
Ερώτηση. Τους φοβισμένους, τους κακομοίρηδες, τους μίζερους που πάνε καλεσμένοι και δεν τολμούν, οπότε και δεν αποφασίζουν παραπέμποντας στην ΕΘΕΑ πλένοντας τα τους, αυτούς ποιός θα τους δικάσει γαμώτο;
Εν τέλει ποιός΄θα ζητήσει συγγνώμη από τις εταιρείες ή τους εποπτεύοντες και τους διοικούντες, στον οδηγό αγώνων που τελειώνει για μεγάλη απόσταση την γα....νη την 5η στην Παύλιανη και μόλις ολοκληρώσει του λένε άντε γειά...
Ποιοί θα παραιτηθούν;
Ποιοί θα πάνε σπίτια τους;
ΟΥΔΕΙΣ!
Βάλε στοίχημα Νάσσο... !!!
Ούτε από την αρχή, ούτε από την όποια εταιρεία αν αποδειχθεί ότι φέρει την ευθύνη..
Πρόκειται για το χώρο της ατιμωρησίας. Του δεν βαριέσαι. Του ποιός τους γ... μωρέ τώρα; Ας τολμήσουν να συμπεριφερθούν έτσι επιπόλαια και ερασιτεχνικά σε ιδιωτική εταιρεία με αρχές και να μου πουν που θα βρεθούν...
Ολοκληρώνω...
Δυστυχώς οι διοικούντες το 1975-80 που τότε στα μάτια μας, στα μάτια των 25 αρηδων και 30 ρηδων ήταν άσχετοι, γέροι και ραμολυμέντα (έτσι τους θεωρούσαμε μέσα στο νεανικό μας ενθουσιασμό, δεν είναι κακό), είναι οι ίδιοι και σήμερα... Ο Γιώργης ο Κοσμόπουλος, ο Κωστάκης ο Πανουργιάς και άλλα πιτσιρίκια είτε γιατί έτσι τους μάθανε είτε γιατί έστι τους βγάινει μιλούν στον πληθυντικό στον ΣΧ, στον Ρον ακόμα και στον Αγγελο Ζ... αν και αργεί για να πιάσει τα 40. Μας μιλούν μάλιστα κοιτώντας χαμηλά, όπως το κάναμε και εμείς με τον Λεωνίδα, με τον Τζώννυ και με τον Σιρόκο, προδίδοντας σεβασμό και εμπιστοσύνη.
Δυστυχώς όμως δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για τα παλικάρια. Η κακή πλευρά της ιστορίας επαναλαμβάνεται...
Επιμένω... ΔΕΝ υπάρχει ελπίδα καμιά!
ΣΧ -
Για το πλαστικό καπώ το πρόβλημα ήταν το μη προβλεπόμενο υλικό, όχι το βάρος του οχήματος, σωστά; Δεν έπρεπε να αποκλειστεί;
Πώς θα φανεί αν τελικά καταλήξει το πρωτάθλημα (που λέγεται πως είναι το καλύτερο των τελευταίων ετών) να κριθεί με ένα πρόστιμο; Δεν θα μοιάζει σαν να 'αγοράστηκε' για μερικές χιλιάδες δραχμές; Μειώνοντας έτσι και τον ίδιο τον πρωταθλητή που θα έχει χτυπηθεί για να το κατακτήσει σε τόσους αγώνες...
Επειδή ζούμε στην χώρα που πρωτοειπώθηκε το 'παν μέτρον άριστον' και μετά χάσαμε το μέτρο και δεν μπορούμε να ζυγίσουμε τα πράγματα, τότε ναι, αποκλεισμός. Και ας φρόντιζε αυτός του Ν να δει αν επιτρέπεται να βγάλει το μοτέρ του υαλοκαθαριστήρα, και ας αποκλειστεί για ένα φτεράκι. Φτεράκι το φτεράκι στο τέλος κάνουμε Ενο το Σμάρτ...
-
Ο χρήστης Megane έγραψε:
Nass
γιατί το μπερδεύουμε...;
οι αγωνοδίκες αν είναι εκπαιδευμένοι, έχουν γνώσεις, επίπεδο, κουλτούρα πρέπει να αποφασίζουν με βάση την ουσία! Αν ο θιγμένος αγωνιζόμενος θεωρεί ότι αδικείται μπορεί να κάνει έφεση και πάει στην ελλανόδικο όπου πλέον πρέπει να εξεταστεί και ο τύπος αφού εκεί οι άνθρωποι λογικά είναι άσχετοι ειδικώς αλλά γενικότερα, γνωρίζουν νομικά και τεχνικά θέματα με βάση τη μορφωσή τους...Για το λόγο αυτό θέτω ένα ερώτημα όχι στη βάση του 'τι θα θέλατε να γίνεται στην ιδανική περίπτωση που...' αλλά στη βάση του 'τι θα θέλατε να γίνεται στην Ελληνική πραγματικότητα' που έχουμε αυτούς τους αγωνοδίκες, αυτούς τους τεχνικούς εφόρους, αυτούς τους οργανωτές, παρατηρητές, ΕΘΕΑ κτλ.
Διότι από την απάντησή σου καταλαβαίνω πως, ιδανικά μεν θα θέλαμε να έχουμε 'κατά την κρίση' αλλά, επειδή η κατάσταση είναι αυτή που είναι, καλύτερα 'αποκλεισμός'. Αν συμβαίνει αυτό, τότε έχουμε μια νίκη του 'πολιτικού ρεαλισμού' πάνω στην προσπάθεια βελτίωσης των κακώς κειμένων.
-
Εγω νομιζω οτι δεν πρεπει να μπαινουν σε 'καλουπια' οι ποινες
Σαφως και δεν ειναι ολες οι περιπτωσεις ιδιες και σαφεστατα πρεπει
να τιμωρειται και η ΠΡΟΘΕΣΗ. Το πλαστικο καπω δεν μπηκε κατα λαθος στο EVO και λιγο ενδιαφερει τι κερδιζει η καθε παρανομια. Τις δισκοπλακες ομως απο καπου τις προμηθευονται ΟΛΟΙ τις ιδιες αρα κανεις αγωνιζομενος δεν ειχε προθεση να κλεψει τον συναθλητη του.(δεν εχω πληρη ενημερωση εδω και δεν συνεχιζω).Αναλογο προβλημα και με τα αλουμινενια καπω των COROLLA G6R oπου δεν υπηρχαν στην αντιπροσωπεια και αν το χτυπουσες αναγκαζοσουν να βαλεις σιδερενιο με τριπλασιο βαρος και να εισαι και παρανομος.
Με λιγα λογια χρειαζεται καποιος δικαστης γνωστης του αντικειμενου που να διαθετει και 'κοινη λογικη'. -
Ο χρήστης zivas έγραψε:
Εγω νομιζω οτι δεν πρεπει να μπαινουν σε 'καλουπια' οι ποινες
Σαφως και δεν ειναι ολες οι περιπτωσεις ιδιες και σαφεστατα πρεπει
να τιμωρειται και η ΠΡΟΘΕΣΗ. Το πλαστικο καπω δεν μπηκε κατα λαθος στο EVO και λιγο ενδιαφερει τι κερδιζει η καθε παρανομια.
Με λιγα λογια χρειαζεται καποιος δικαστης γνωστης του αντικειμενου που να διαθετει και 'κοινη λογικη'.Υπό το πρισμα της κοινής λογικής είναι και πρέπει να είναι γραμμένη η όποια νομοθεσία.
Σαφώς όμως πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η πρόθεση. Γενικά δεν υπάρχει άσπρο και μαύρο αλλά το γκρί δεν είναι ξέφραγκο αμπέλι στην υποκειμενική κρίση του κάθε 'δικαστή'Μα είναι όλα τόσο προφανή...δεν καταλαβαίνω γιατί δεν εφαρμόζονται!
Οι αρχές της διακαιοσύνης είναι κτήμα του λαού μας εδώ και χιλιάδες χρόνια. Τόσο ηλίθιοι είμαστε και ασχολούμαστε με τα πίτουρα;
-
καλημέρα!
Διευκρηνίσεις...
Μεταξύ ουσίας και τύπων άποψή μου είναι ότι οι πρώτοι που πρέπει να το ξεχωρίζουν είναι οι ίδιοι οι αγωνιζόμενοι... Οι παράγοντες ας κάνουν ότι τους λέει η ψυχή τους, η κρίση τους η λογική τους. Τους θέλουμε τίμιους και αποφασιστικούς. Οχι να πλένουν χέρια και να πετούν μπαλάκια...
Τώρα σε ότι αφορά τη συγκεκριμένη περίπτωση που επίσημα εμφανίζεται ως αυτεπάγγελτος έλεγχος...;;;!!
Τα καπίσια Γιάρις και όλα τα Γιάρις συμμετέχουν σε όλους τους φετεινούς αγώνες... Εχουν μάλιστα ελεγχθει σε αυτεπάγγελτους ελέγχους αφού συνήθως κερδίζουν την Α5. Και; Τι είδαν οι τεχνικοί έφοροι; Στο ΔΕΘ, στο ΕΛΠΑ, στην Πάτρα αλλά και στα χώματα; Εν τέλει τι εξετάζουν-μετρούν στους αυτεπάγγελτους ελέγχους. Οτι βολεύει; Οτι υποδεικνύεται; Ελέγχουν για να ελέγξουν ή για την ουσία... Κια πάω ακόμα παραπέρα... Στο λαμίας και στο κάθε Λαμίας έγινε τεχνικός έλεγχος πριν τον αγώνα. Τι κοίταξαν; Τα αυτοκίνητα ελέγχθηκαν ως καπίσια, ή ως γκρουπ Α;
θα απαντήσει κανείς;;
Γαμώτο όλοι αυτοί με τα Γιάρις έπαιξαν τα κεφάλια τους. Πιστεύω πως επί του προκειμένου κάποιοι λόγω βλακείας έπαιξαν μαζί τους υποστηρίζοντας μικρά συμφέροντα...
θα επανέλθω...
ΣΧ -
Ο χρήστης Megane έγραψε:
καλημέρα!
Τώρα σε ότι αφορά τη συγκεκριμένη περίπτωση που επίσημα εμφανίζεται ως αυτεπάγγελτος έλεγχος...;;;!!
Τα καπίσια Γιάρις και όλα τα Γιάρις συμμετέχουν σε όλους τους φετεινούς αγώνες... Εχουν μάλιστα ελεγχθει σε αυτεπάγγελτους ελέγχους αφού συνήθως κερδίζουν την Α5. Και; Τι είδαν οι τεχνικοί έφοροι; Στο ΔΕΘ, στο ΕΛΠΑ, στην Πάτρα αλλά και στα χώματα; Εν τέλει τι εξετάζουν-μετρούν στους αυτεπάγγελτους ελέγχους. Οτι βολεύει; Οτι υποδεικνύεται;Ο έλεγχος των φρένων είναι 'στάνταρ' στο μενού του τελικού τεχνικού ελέγχου και περιλαμβάνει διαστάσεις δίσκου και δαγκάνας (τακάκια, εμβολάκια κτλ.) και οπτική συμμόρφωση του δίσκου και της δαγκάνας με τις φωτό του δελτίου αναγνώρισης (αυτό δηλ. που δεν 'πέρασε' στη συγκεκριμένη περίπτωση). Αυτά λένε οι κανονισμοί (διάβασε την εγκύκλιο που λέει τι μετρούν), αυτά κάνουν και οι τεχνικοί έφοροι (όσο τουλάχιστον ξέρω). Σε όλες τις περιπτώσεις που αναφέρεις δεν κέρδισε αυτοκίνητο Cup αλλά Α/5 (στην Πάτρα δεν ήταν καν Yaris, ήταν το Micra) και ήταν όλα κανονικά.
Οπότε σε καμία περίπτωση δεν τίθεται θέμα 'υπόδειξης' σχετικά με το τι και το πως μετράται. Ούτε όμως σχετικά με το ποιός ελέγχεται στον τελικό έλεγχο, αφού αυτοί υποδεικνύονται πριν τον αγώνα από τους αγωνοδίκες και οι τεχνικοί έφοροι έχουν μικρή μόνο ευελιξία στο ζήτημα αυτό.
Ελέγχουν για να ελέγξουν ή για την ουσία... Κια πάω ακόμα παραπέρα... Στο λαμίας και στο κάθε Λαμίας έγινε τεχνικός έλεγχος πριν τον αγώνα. Τι κοίταξαν; Τα αυτοκίνητα ελέγχθηκαν ως καπίσια, ή ως γκρουπ Α;
Megane, στον έλεγχο πριν τον αγώνα δεν ελέγχονται σε βάθος ζητήματα συμμόρφωσης με το δελτίο αναγνώρισης. Ελέγχονται ζητήματα ασφάλειας (όπου Cup = Grp. A), γίνονται σφραγίσεις και ζυγίσεις και, αν τύχει και υποπέσει στην αντίληψη του τεχνικού εφόρου ζήτημα συμμόρφωσης με το δελτίο αναγνώρισης τότε προφανώς και επισημαίνεται (όπως έγινε με τους ανεμιστήρες των Peugeot Cup στο ΕΛΠΑ). Δεν είναι δυνατόν, από την άποψη του διαθέσιμου χρόνου αλλά και του χαρακτήρα του ελέγχου αυτού (υπενθυμίζω πως, 'for good reason' που λένε, η 'επίσημη' ονομασία του δεν είναι 'τεχνικός έλεγχος' αλλά 'έλεγχος εξακρίβωσης') να γίνεται εξονυχιστικός τεχνικός έλεγχος σε ζητήματα συμμόρφωσης.
Δεν θα πω πως δεν φέρουν μερίδιο ευθύνης και οι τεχνικοί έφοροι. Τυπικά θα έπρεπε να ξέρουν πως τα αυτοκίνητα δεν είναι Α/5, ωστόσο ουσιαστικά αυτό θα σήμαινε πως ξέρουν απ΄ έξω (γιατί την ώρα του ελέγχου εξακρίβωσης, όπως είπαμε, δεν γίνεται τέτοιος έλεγχος) το δελτίο αναγνώρισης του συγκεκριμένου αυτοκινήτου και να ξέρουν τις διαφορές με το Cup.
Εδώ δεν τις ήξεραν αυτοί που δήλωσαν συμμετοχή τα αυτοκίνητα ως Α/5, οι οποίοι, κατά την άποψή μου, φέρουν και την ουσιαστική και τη μεγαλύτερη ευθύνη, θα τις ήξεραν οι τεχνικοί έφοροι, που είχαν 100 αυτοκίνητα να ασχοληθούν ?
θα απαντήσει κανείς;;
Γαμώτο όλοι αυτοί με τα Γιάρις έπαιξαν τα κεφάλια τους. Πιστεύω πως επί του προκειμένου κάποιοι λόγω βλακείας έπαιξαν μαζί τους υποστηρίζοντας μικρά συμφέροντα...
θα επανέλθω...
ΣΧ -
ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΥΡΙΟΙ ΟΤΙ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΥΤΡΑΠΕΛΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ, ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟΦΕΥΧΘΕΙ ΑΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΙ ΣΩΣΤΟΙ ΕΞΗΔΙΚΕΥΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΙΣ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΘΕΣΕΙΣ.
ΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΙ Ο Κ.nass ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠ'ΤΟΥΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ Τ. Ε. (ΠΑΡ'ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΤΟΝ megane ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ) ΕΙΧΕ ΤΟ ΣΘΕΝΟΣ ΝΑ ΒΟΗΘΑΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΟΝΤΑΣ ΣΕ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΝΑΤΖΕΡΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΜΕ ΟΥΣΙΩΔΕΣ ΒΑΡΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΦΤΑΝΑΜΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΑΓΩΝΕΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΑΚΩΝΟΝΤΕ ΣΥΜΕΤΟΧΕΣ ΑΞΙΑΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ.
ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΓΩΝΑ Π.Χ. ΣΕ ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΔΑΓΚΑΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟ ΤΗΣ ΟΜΟΛΟΓΚΑΣΙΟΝ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΑΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ.ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΑΛΛΑ ΩΦΕΙΛΕΤΕ ΑΝ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΕ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΙΣΩΣ
ΑΠΟ ΑΓΝΟΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΕΙ.ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΔΩΣΑ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ, Η ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΝ ΩΦΕΛΕΙ. -
Φίλε APR, υποπτεύεσαι ποιός είμαι αλλά δεν ξέρεις. Ξέρεις όμως ήδη ότι 'δεν έχω το σθένος' Πως στέκουν μαζί αυτά τα δύο ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Φίλε APR, υποπτεύεσαι ποιός είμαι αλλά δεν ξέρεις. Ξέρεις όμως ήδη ότι 'δεν έχω το σθένος' Πως στέκουν μαζί αυτά τα δύο ?ΑΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΤΟ ΦΙΛΕ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ.
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΑΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΤΟ ΦΙΛΕ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΙΣΩ.Φυσικά και το εννοώ. Ανθρώπους με τους οποίους ανταλλάσω πολιτισμένα απόψεις, έστω και αν διαφωνούμε, τους θεωρώ φίλους.
-
ΩΡΑΙΑ ΦΙΛΕ Nass .ΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΤΟΠΙΟ. ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΜΟΥ ΑΠ'ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΣΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΠ'ΤΑ 30 ΜΟΥ.
ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΑΥΤΟ? ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΕΦΤΙΑΧΝΑ ΚΑΙ ΕΤΡΕΧΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΓΕΝΕΡΑΛΗ ΑΠ'ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΑΝ ΤΑ ΧΑΡΤΑΚΙΑ ΤΟΤΕ ,ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ FIA .ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΩ ΝΟΜΙΜΑ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΣΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΦΕΛΗ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ.
ΠΗΓΑ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΩΡΙΜΑΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΟΗΘΑΓΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΠΡΟΙΚΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΣ ΑΡΚΕΙ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΠ'ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΓΩΝΙΑ .
ΠΕΣ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ Η ΑΔΙΚΟ Σ΄ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΠΕΡΙ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ. -
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΩΡΑΙΑ ΦΙΛΕ Nass .ΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΤΟΠΙΟ. ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΜΟΥ ΑΠ'ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΣΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΠ'ΤΑ 30 ΜΟΥ.
ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΑΥΤΟ? ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΕΦΤΙΑΧΝΑ ΚΑΙ ΕΤΡΕΧΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΓΕΝΕΡΑΛΗ ΑΠ'ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΑΝ ΤΑ ΧΑΡΤΑΚΙΑ ΤΟΤΕ ,ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ FIA .ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΩ ΝΟΜΙΜΑ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΣΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΦΕΛΗ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ.
ΠΗΓΑ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΩΡΙΜΑΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΟΗΘΑΓΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΠΡΟΙΚΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΣ ΑΡΚΕΙ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΠ'ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΓΩΝΙΑ .
ΠΕΣ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ Η ΑΔΙΚΟ Σ΄ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΠΕΡΙ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ.Φίλε APR, ξεκίνησα να γράφω για διάφορα που λες και διαπίστωσα πως έβγαινε ένα μακρυνάρι στο οποίο προσπαθούσα να απαντήσω σε διάφορες άδικες, κατά την άποψή μου, κατηγορίες που μου προσάπτεις σε προσωπικό επίπεδο (πχ. αν έχω σθένος, αν νομίζω πως τα ξέρω όλα κτλ.) Δεν θεωρώ πως ο χώρος που μας φιλοξενεί είναι ο κατάλληλος για συζητήσεις επί προσωπικού και πως αυτά που λέμε ενδιαφέρουν τους υπόλοιπους. Συνεπώς, όποτε βρεθούμε σε κάποιο αγώνα ή όπου αλλού θέλεις, είμαι στη διάθεσή σου (και όποιου άλλου ενδιαφέρεται) να ξεκαθαρίσουμε τα ζητήματα αυτά.
Σε ό,τι λοιπόν αφορά τους τεχνικούς ελέγχους, η απάντησή μου είναι πως έχει και δίκιο και άδικο. Δίκιο έχεις στο βαθμό που δεν μπορώ να αποκλείσω πως αυτά που λες συμβαίνουν. Αδικο στο βαθμό που υπάρχει και η άλλη τάση, στην οποία θεωρώ πως ανήκω, καθώς και άλλοι τεχνικοί έφοροι τους οποίους εκτιμώ και με τους οποίους συνεργάζομαι άριστα (αλλά για τους οποίους δεν μιλώ, καθώς εκπροσωπώ μόνο τον εαυτό μου) και οι οποίοι πάντοτε είναι διαθέσιμοι για πληροφορίες, διαβάζουν και σκέφτονται πριν απαντήσουν (και λένε και 'δεν ξέρω' αν δεν ξέρουν, δεν είναι ντροπή) και προειδοποιούν τους αγωνιζόμενους τόσο πριν τον αγώνα όσο και αν στον αγώνα διαπιστώσουν κάτι στραβό (όσο υπάρχουν περιθώρια και αυτό που είδαν δεν είναι 'πολύ χοντρό' για να περάσει ως προειδοποίηση στον αγωνιζόμενο για την επόμενη φορά -πάντως αν διαπιστώσουν κάτι το λένε είτε στους αγωνοδίκες είτε στον αγωνιζόμενο και δεν σιωπούν).
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΩΡΑΙΑ ΦΙΛΕ Nass .ΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΤΟΠΙΟ. ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΜΟΥ ΑΠ'ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΣΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΠ'ΤΑ 30 ΜΟΥ.
ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΑΥΤΟ? ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΕΦΤΙΑΧΝΑ ΚΑΙ ΕΤΡΕΧΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΓΕΝΕΡΑΛΗ ΑΠ'ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΑΝ ΤΑ ΧΑΡΤΑΚΙΑ ΤΟΤΕ ,ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ FIA .ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΩ ΝΟΜΙΜΑ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΣΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΦΕΛΗ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ.
ΠΗΓΑ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΩΡΙΜΑΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΟΗΘΑΓΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΠΡΟΙΚΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΣ ΑΡΚΕΙ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΠ'ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΓΩΝΙΑ .
ΠΕΣ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ Η ΑΔΙΚΟ Σ΄ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΠΕΡΙ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ.Εδώ θα διαφωνήσω εγώ φίλε APR. Tο Year Book γράφτηκε και διαβάστηκε από χιλιάδες ανθρώπους. Όμως το πως το 'ερμήνευσαν' ορισμένοι και πως κάποιοι άλλοι 'Υψηλότερα' ιστάμενοι (με οποιονδήποτε τρόπο) τους έδωσαν το δικαίωμα να το ερμηνεύουν δημιουργεί το πρόβλημα και στο τέλος τη σύγκρουση. Σαφώς πρέπει να υπάρχει ένας (ή μία επιτροπή αν το θες πιο δημοκρατικά) που να έχει την ευθύνη της 'αυθεντικής' ερνηνίας ή μετάφρασης των γραφομένων στο κίτρινο βιβλίο. Κια για να μην μακρυγορήσω σου θυμίζω: Αυτοκίνητο γκρουπ Ν σε ανάβαση βρέθηκε με 2 ρεζερβουάρ και 2 τρόμπες βενζίνης συνδεδεμένες και σε κατάσταση λειτουργίας. Απόφαση ανωτάτου δικαστηρίου (Ελλανόδικος). Αθώος (ΗΤΑΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ τα οποία διακιούται να μεταφέρει). Όσοι έμαθαν αυτή την απόφαση έχουν ή δεν έχουν κίνητρο να γίνουν εξίσου παράνομοι? (με τη βούλα του δικαστηρίου μάλιστα).
-
Νασσο, καλημέρα!
Χαίρομαι που πήρες τη σημαία...
Βάζεις όμως πλάτη σε κουτσά άλογα..., με παρελθόν που μπάζει!
Σου θυμίζω πως στο παρελθόν ως κουκουλοφόροι τεχνικοί έφοροι εντόπιζαν στον αρχικό τεχνικό έλεγχο παρανομίες, δεν έλεγαν τίποτα και περίμεναν να γίνει ο αγώνας ώστε να πετάξουν σαν τα σκυλιά τους αγωνιζόμενους εκτός μάχης...
Πάμε τώρα στην ουσία... Στην Πάτρα ήταν το Μίκρα... Πίσω του όμως σε ομάδα τα Γιάρις... Και μετά;; Στο Ολύμπιο; Στο Θερμαϊκού; Στο ΕΛΠΑΧ2; στο ΔΕΘ; Παντού Γιάρις γκρουπ Α! Τσέκαρε ποτέ κανείς τις δισκόπλακες; Παντού και πάντα ο υποτειθέμενος αυτεπάγγελτος τεχνικός έλεγχος. Μία διαδικασία για γέλια. Μία διαδικασία επί προσωπικού... Αν εχουμε ανταλλάξει μπινελίκια μου το κάνεις βίδες. Αν οι Τροχοί έθαψαν τον΄προηγούμενο αγώνα, του το κάνουν βίδες (του κάθε Ιβάν), π.χ. λέω, αν πάλι με έχει βάλει σημάδι ο Κελέ επειδή του χαλάω τη μαγιονέα, μου κάνεις βίδες το παιζάκι μου, ή το Γιάρις μου, αν πάλι έχω πλακωθεί με τον πρεζε και δεν μπορεί να πάει να πεί στον 3ο όροφο σκίσαμε επειδή σκίστηκαν από τον Παυλάκο, στο ζεμπίλι το Μίκρα... και μάλιστα καθυπόδειξη. Ξαφνικά τότε δεν προκύπτουν οδηγίες από τους αγωνοδίκες.... (από ποιούς;; ας προσευχηθούμε, οικογενειακώς!). Οπου, όποτε και αν λοιπόν, εναλλάσονται οι διαστάσεις και η ποιότητα του αυτεπάγγελτου τεχνικού ελέγχου... Το ξέρεις!
ΣΧ
Υ.Γ. Με την ευκαιρία ακόμα περιμένω να μου απαντήσετε... Οι αγωνοδίκες έπρεπε να αποφασίσουν και να ακολουθήσει έφεση, ή να παραπέμψουν και να αποφύγουν να αποφασίσουν; -
Ο χρήστης Megane έγραψε:
Νασσο, καλημέρα!
Χαίρομαι που πήρες τη σημαία...
Βάζεις όμως πλάτη σε κουτσά άλογα..., με παρελθόν που μπάζει!
Σου θυμίζω πως στο παρελθόν ως κουκουλοφόροι τεχνικοί έφοροι εντόπιζαν στον αρχικό τεχνικό έλεγχο παρανομίες, δεν έλεγαν τίποτα και περίμεναν να γίνει ο αγώνας ώστε να πετάξουν σαν τα σκυλιά τους αγωνιζόμενους εκτός μάχης...
Πάμε τώρα στην ουσία... Στην Πάτρα ήταν το Μίκρα... Πίσω του όμως σε ομάδα τα Γιάρις... Και μετά;; Στο Ολύμπιο; Στο Θερμαϊκού; Στο ΕΛΠΑΧ2; στο ΔΕΘ; Παντού Γιάρις γκρουπ Α! Τσέκαρε ποτέ κανείς τις δισκόπλακες; Παντού και πάντα ο υποτειθέμενος αυτεπάγγελτος τεχνικός έλεγχος. Μία διαδικασία για γέλια. Μία διαδικασία επί προσωπικού... Αν εχουμε ανταλλάξει μπινελίκια μου το κάνεις βίδες. Αν οι Τροχοί έθαψαν τον΄προηγούμενο αγώνα, του το κάνουν βίδες (του κάθε Ιβάν), π.χ. λέω, αν πάλι με έχει βάλει σημάδι ο Κελέ επειδή του χαλάω τη μαγιονέα, μου κάνεις βίδες το παιζάκι μου, ή το Γιάρις μου, αν πάλι έχω πλακωθεί με τον πρεζε και δεν μπορεί να πάει να πεί στον 3ο όροφο σκίσαμε επειδή σκίστηκαν από τον Παυλάκο, στο ζεμπίλι το Μίκρα... και μάλιστα καθυπόδειξη. Ξαφνικά τότε δεν προκύπτουν οδηγίες από τους αγωνοδίκες.... (από ποιούς;; ας προσευχηθούμε, οικογενειακώς!). Οπου, όποτε και αν λοιπόν, εναλλάσονται οι διαστάσεις και η ποιότητα του αυτεπάγγελτου τεχνικού ελέγχου... Το ξέρεις!
ΣΧΣυμφωνώ απόλυτα πως η ποιότητα του αυτεπάγγελτου τεχνικού ελέγχου ποικίλει και πως η 'μέση ποιότητά' τους είναι χαμηλότερη απ΄ ό,τι θα έπρεπε. Για το ό,τι υπεισέρχονται προσωπικές σχέσεις, εμένα δεν μου έχει τύχει ποτέ (ευχαρίστως να ακούσω αντίθετες απόψεις) αλλά δυστυχώς ξέρω πως έχει συμβεί και συνεχίζει να συμβαίνει.
Αυτό στο οποίο διαφωνώ και με σένα και με τον APR είναι η γενίκευση.
Υποστηρίζω λοιπόν πως σιγά-σιγά αρχίζει να εμφανίζεται μια νέα νοοτροπία στους τεχνικούς εφόρους (οι οποίοι σημειωτέον όλο και περισσότερο είναι νέοι άνθρωποι, μηχανολόγοι κτλ.), οι οποίοι συμπεριφέρονται όπως ανέφερα σε προηγούμενό μήνυμά μου. Με λάθη ίσως (προφανώς, λάθη δεν κάνει μόνο όποιος δεν κάνει τίποτε), αλλά καλόπιστα και με συνεχή (και επιτυχημένη, θέλω να πιστεύω) προσπάθεια βελτίωσης της ποιότητας της εργασίας τους.
Δυστυχώς όμως από τους εμπλεκόμενους (αγωνιζόμενους και οργανωτές, μην ξεχνάμε πως οι τεχνικοί έφοροι είναι στη μέση και τους 'βαράνε' αμφότεροι ) υπάρχει καχυποψία και προκατάληψη (ίσως δικαιολογημένα λόγω 'βεβαρημένου παρελθόντος'), οι οποίες δεν βοηθούν την προσπάθεια των ανθρώπων που ανέφερα παραπάνω.
Αυτό λοιπόν που προτείνω είναι, αντί να βλέπουμε τι είχε γίνει στο παρελθόν και να τα 'ισοπεδώνουμε' όλα προς τα κάτω, να δούμε με ευρεία ματιά πως μπορούμε να βοηθήσουμε μια κοινή προσπάθεια βελτίωσης.
Αυτά για τα οποία αναφέρεις για τα Yaris τη φετινή χρονιά, σου απαντώ: όπου έγινε έλεγχος σε Α/5, ελέγχθηκε το πρώτο (δεν φαντάζομαι να πιστεύεις πως υπάρχει τρόπος, αν και θα το θέλαμε, να ελέγχουμε καμια 20αριά αυτοκίνητα σε κάθε αγώνα). Οπου ήταν Yaris βρέθηκε κανονικό (ρώτα τον ivan για το ΕΛΠΑ), περιλαμβανομένων και των δίσκων.
Υ.Γ. Με την ευκαιρία ακόμα περιμένω να μου απαντήσετε... Οι αγωνοδίκες έπρεπε να αποφασίσουν και να ακολουθήσει έφεση, ή να παραπέμψουν και να αποφύγουν να αποφασίσουν;
H δική μου άποψη υπάρχει ήδη στο ΡΑΛΛΥ ΦΙΝΛΑΜΙΑΣ:
Αυτό που σίγουρα δεν έπρεπε να συμβεί είναι η παραπομπή του ζητήματος στην ΕΘΕΑ. Οι αγωνοδίκες έπρεπε να επιβάλλουν όποια ποινή έκριναν σκόπιμη (δεν ήταν ανάγκη να είναι αποκλεισμός, ένα πρόστιμο θα ήταν μια χαρά, για αυτές τις περιπτώσεις έγινε ο κανονισμός 'ποινή μέχρι αποκλεισμό', για να μην ξανασυμβούν γεγονότα όπως οι δισκόπλακες του 'Ιαβέρη' στο Ολύμπιο (? ) το 1994 Δυστυχώς ξανασυνέβησαν) και, όποιος έκρινε πως θίχτηκε, ας πήγαινε στην Ελλανόδικο. Υπενθυμίζω πάντως πως το κόστος μιας έφεσης είναι κάπου 1000 ευρώ και άρα, εύκολα το λέει κανείς, δύσκολα το κάνει. Ακόμα δε περισσότερο αν υπάρχει ζήτημα 'προσώπου' μιας μεγάλης εταιρείας όπως η Toyota.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Υ.Γ. Με την ευκαιρία ακόμα περιμένω να μου απαντήσετε... Οι αγωνοδίκες έπρεπε να αποφασίσουν και να ακολουθήσει έφεση, ή να παραπέμψουν και να αποφύγουν να αποφασίσουν;
H δική μου άποψη υπάρχει ήδη στο ΡΑΛΛΥ ΦΙΝΛΑΜΙΑΣ:
Αυτό που σίγουρα δεν έπρεπε να συμβεί είναι η παραπομπή του ζητήματος στην ΕΘΕΑ. Οι αγωνοδίκες έπρεπε να επιβάλλουν όποια ποινή έκριναν σκόπιμη (δεν ήταν ανάγκη να είναι αποκλεισμός, ένα πρόστιμο θα ήταν μια χαρά, για αυτές τις περιπτώσεις έγινε ο κανονισμός 'ποινή μέχρι αποκλεισμό', για να μην ξανασυμβούν γεγονότα όπως οι δισκόπλακες του 'Ιαβέρη' στο Ολύμπιο (? ) το 1994 Δυστυχώς ξανασυνέβησαν) και, όποιος έκρινε πως θίχτηκε, ας πήγαινε στην Ελλανόδικο. Υπενθυμίζω πάντως πως το κόστος μιας έφεσης είναι κάπου 1000 ευρώ και άρα, εύκολα το λέει κανείς, δύσκολα το κάνει. Ακόμα δε περισσότερο αν υπάρχει ζήτημα 'προσώπου' μιας μεγάλης εταιρείας όπως η Toyota.
Νάσο, τι συμπέρασμα να βγάλουν οι αγωνοδίκες, με μια φωτό που δεν φαίνεται, σε μια ομολογκασιόν που έφιαξε η TRD για να τρέχουν τα αυτοκίνητα σε ραλί με βάση τα ανταλλακτικά που αυτή τους δίνει; Ξεχνάς περίπτωση Πανουργιά με τα ελατήρια του Clio, που μετά από 3 χρόνια αγώνες ανακάλυψαν στη FIA και στη Renault (μετά από δικιά μας ερώτηση) οτι η homologation ήταν λάθος. Και το σημαντικότερο ξεχνάς τα ΦΡΕΝΑ του Hyundai στον τελικό τεχνικό έλεγχο του Ακρόπολις στα Μέγαρα. Ησούν και σύ εκεί με τον Toque και τα ξέρεις από 1ο χέρι. Αν οι τεχνικοί αμφιβάλλουν τι να κάνουν οι αγωνοδίκες;
Όμως τί σχέση η περίπτωση Ιαβέρη; Εκεί τα πράγματα ήταν ξεκάθαρα. Το Audi που του έφεραν οι Γερμανοί δεν είχε ομολογκαρισμένες δισκόπλακες και οι ίδιοι δήλωσαν οτι ήθελαν απλώς να τις δοκιμάσουν για να δούν αν δούλευαν ώστε να τις ομολογκάρουν στη συνέχεια. Το οτι δεν έφταιγε ο Τάσσος, που σημειωτέον του είχαν κλειδωμένο τι καπό με λουκέτα οι Γερμανοί σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, δεν σημαίνει οτι δεν υπήρξε παράβαση.
Ποινή για τεχνικές παραβάσεις