-
Οκταβιοι,ορθιοι ολοι.Τι εγινε ρε?Χαθηκαμε.
Ελπιζω οχι απο πηξιμο και υποχρεωσεις,μονο.Δε λεω,καλο πραμα η δουλεια.Ξυπναει τον νου,αλλα να μην το παρακανουμε.Ολα με μετρο.
Λοιπον,γυρισα το απογευμα απο μια ολιγοημερη κοπανιτσα με προορισμο το κοντινο στη Θεσσαλονικη βουνο,τον Χολομωντα.Φοβερα μερη,βοηθησε και ο καιρος,αλλα το βασικοτερο Φ α ν τ α σ τ ι κ ε ς Δ ι α δ ρ ο μ ε ς.Καθε ειδους.Ασφαλτινες,χωματινες,εντος και εκτος δρομου και οτι αλλο.Στο Χολομωντα βρισκεται η μεχρι στιγμης κορυφαια διαδρομη στις συνειδησεις των ανθρωπων που ασχολουνται με τον μηχανοκινητο αθλητισμο καθως επισης στην αλλη πλευρα του βουνου και η,πρωην πλεον,αναβαση Ζαγκλιβεριου.Οι παληοτεροι ισως θυμουνται.Να μην αναφερω επισης και τις τρελλες ειδικες του ,ατυχως,μετατεθιμενου ραλλυ ΕΛΠΑ-Χαλκιδικης.
Βεβαια τα κατατοπια γνωστα απο παληα.Αλλα πρωτη φορα βρεθηκα τοσες μερες μαζεμενες που κοιμομουν και ξυπνουσα εκει και δεν χρειαζοταν καποιος χρονος για να βρεθω εκει.Και ,το βασικοτερο,με το Οκταβια.Λοιπον,εν ολιγοις.Το αμαξι με υπερ-ικανοποιησε.Στα στενα ασφαλτινα κομματια με αργο-νορμαλ ρυθμο κανενα προβλημα.Αν το αποφασιζες για λιγο πιο σβελτο(οχι υπερβολες,δρομος στενος!!!) το αμαξι εδειχνε να μικραινει!!Τελικα πολυ καλο στησιμο,οχι υστερικα γλυστριματα,στρωτο και ασφαλες.Δεν κανει για παιχνιδι,οπως θαλεγε και καποιος δοκιμαστης του ειδικου τυπου.Μπαινει το πισω αξωνακι και...τελος.Αν βεβαια ο δρομος ηταν ελευθερος.....
Οσο για τα χωματα-λασπες,ε ενταξει.Τα γνωστα πλεον.
Λοιπον,αυτα τα ολιγα. -
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Αντε,σημερα του πηρα και τα πρωτα 'φτιασιδια'.Λασπωτηρες μπροστα,δαχτυλιδια για τα οργανα,βαση λεβιε αλα ΤΤ,φρυδακια-πλαισια για τα πισω φαναρια.
Εκανε κατι χαρες οταν τα ειδεε!!!
Aπό τη Nothelle τα πήρες Paris, που βρίσκεται Θεσσαλονίκη.?
Τα αεροδυναμικά βοηθήματα (spoilers μπρος-πίσω) και η μάσκα του καπώ της Nothelle σου αρέσουν?
Chris
Σε ολα λεω ΝΑΙ.Απλα το μπροστινο το spoiler δεν θα το εβαζα για το λογο οτι κι ετσι που ειναι το αμαξι παλι ειναι χαμηλο.Με αυτο πανω δεν θα περναει ουτε απο χαλικι.για ψιλο εκτος δρομου μιλαω.Μασκα και πισω αεροτομη με βλεπω να τα 'χωνω' πολυ συντομα(να μη του κανω ενα δωρακι για τις Αγιες Μερες??)
Η δυναμομετρηση τελικα δεν εγινε γιατι το προβλημα λυθηκε.Ενα κουφο βραχυκυκλωμα καπου μπερδευε τον εγκεφαλο με αποτελεσμα την απωλεια ισχυος.Σφαλμα που δεν το εδειχνε ουτε το διαγνωστικο.Παραπανω δεν εμαθα για το τι και πως.
Steve, τα μοντελακια ειναι απο Ασπροβαλτα μερια,αλλα θα υπαρχουν και οι αντιστοιχες version τους και στον πιο κοντινο Πλαταμωνα.
F@S,πρεπει ναταν Φ Ο Β Ε Ρ Η εμπειρια η πιστα.Μ αρεσε η φαση που ειπες οτι ετρεμαν τα χερια σου φιλαρακι........
-
Ο χρήστης Fast@Safe έγραψε:
Ckosm συγνώμη για την καθυστέρηση αλλά έμπλεξα στο άλλο forum με τα βίντεο και τις φωτογραφίες ..... λοιπόν....σχετικά με την Κυριακή....Μαζευτήκαμε γύρω στα 12 άτομα και κατεβήκαμε στα Μέγαρα ....γνωριστήκαμε μεταξύ μας και χαζέυαμε 2 αυτοκίνητα που ήταν εκείνη την ώρα μέσα ..... μετά κατεβήκαμε για καφεδάκι στην Πάχη και στην επιστροφή αρχίσαν τα ωραία ....... Μπήκα στην Πίστα εγώ με συνοδηγό τον Passat1.8T και μετά την πρώτη αναγνωριστική άρχισαν τα γέλια .... το αμάξι με τις πόρτες και το χαμόγελο μέχρι τα χείλη... πρώτη φορά στη ζωή μου ευχαριστήθηκα οδήγηση..... να κάνεις ότι θες και να μην φοβάσαι μην σκοτώσεις κανέναν.... οι αρχικοί χρόνοι ήταν της τάξης του 1.26'' και στο τέλος κατάφερα να φτάσω το 1.21.5.....είχα 3 εξόδους.....χωρίς απώλειες γιατί είναι ψηλό το αυτοκίνητο σε αντίθεση με ένα celica που σε μιά έξοδο του έσπασε η μάσκα.... εγώ το μόνο που έπαθα ήταν να αφήσω μερικά κομμάτια από τα λάστιχά μου ...χε χε χε χε ...και να το καταευχαριστηθώωωωωωωωωω....... Αυτό που μου έμεινε σαν εντύπωση είναι το τρέμουλο στα χέρια ,όταν έβγαινα από το αυτοκίνητο, από την υπερέντασηΤώρα .... είναι και κάποια σημεία που θα ήθελα να τονίσω αν μπορούν να διορθωθούν.....
Εχω την εντύπωση οτι τα 55 Euro για τα δικίνητα και τα 65 για τα τετρακίνητα είναι μεγάλο ποσο άσχετα αν σου επιτρέπει την είσοδο για όλη την μέρα .... Νομίζω ότι η ωροχρέωση έιναι πιο λογική και για τους 2 (οδηγούς και υπεύθυνους εκμετάλευσης)....και εξηγώ τους λόγους ....
Πως θα παραμείνω στην πίστα ΟΛΗ την μέρα όταν δεν υπάρχει έστω μια πλαστική καρέκλα να κάτσω και μια πλαστική τέντα να μη με νταλιάζει ο ήλιος..... Για το κηλικείο δεν αναφέρομαι γιατί ενώ ήταν πεντακάθαρο ...ήταν άδειο....
Σε ερώτηση προς τον υπάλληλο γιατί δεν υπάρχει ωροχρέωση μου ανέφερε σαν δικαιολογία το κόστος συντήρησης της Πίστας .... ότι όταν μπουν χαλίκια στην πίστα πρέπει να μπει σκούπα κλπ κλπ ..... ναι ..λογικό αυτό...αλλά κάθε πότε καθαρίζεται η πίστα??? την επόμενη της εργάσιμης ?? γιατί εγώ στην πίστα και βρήκα αλλά και έβαλα χαλίκια και δεν είδα κάποιον να καθαρίζει.... δηλαδή με την ωροχρέωση (πχ...20Euro την ώρα ) δεν θα βγαίνει το κόστος συντήρησης ???? ξέρετε οτι είμασταν 10 αυτοκίνητα και αν δεν έκανα πρώτος την κίνηση να μπω δεν θα έμπαινε κανείς λόγω κόστους ??? και απο τα 10 αυτοκίνητα μπήκαν τα 4?? και κάτσαμε περίπου 3 ώρες μέσα..... ενώ αν ήταν με ωρωχρέωση θα έμπαιναν και τα 10.......και κάτι άλλο .... το αμάξι μου έχει επιλεκτική τετρακίνηση.... αυτό σημαίνει ότι 'χαλάω' περισσότερη άσφαλτο και με χρεώνεται 65 euro??? τότε γιατί ενα subaru με μόνιμη τετρακίνηση να μην πληρώνει 75 euro ??? .... Τέλος πάντων... δεν θα επιμείνω σε αυτό το σημείο γιατί δεν ξέρω το κόστος συντήρησης της πίστας..... Πάντος αν θέλετε τα νέα παιδιά να έρθουν και να μάθουν να οδηγούν με ασφάλεια , γνώμη μου είναι , να μειώσετε το κόστος.
Σχετικά με τα κράνη.... επειδή δεν είμαστε επαγγελματίες οδηγοί δεν έχουμε όλοι κράνη .... το ΕΝΑ κράνος που υπάρχει εκεί είναι σε ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ κατάσταση ..... και το χειρότερο ..ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ.... ας γίνει κάτι με αυτό.....
Κατα τ'άλλα η πίστα στα Μέγαρα έχει το πλεονέκτημα ότι είναι κοντά στην Αθήνα και μπορείς να μάθεις πολλά πράγματα για το αμάξι σου και τις ικανότητες και των δύο (οδηγού-αυτοκινήτου) και συστήνω σε όλους να περάσουν έστω και μία φορά από εκεί.....
Fast&Safe,
Παρά το ότι ήταν 1η φορά έμαθα ότι τους κατέπληξες! Μπράβο φίλε!!!
Πολύ ενδιαφέροντα τα όσα ανέφερες γιά τα εντός και εκτός πίστας. Την επόμενη φορά θα είμαι και εγώ εκεί οπωσδήποτε. Εσύ θα είσαι τελικά στις 30/11/2002?
Chris
-
Ο χρήστης paris 2 έγραψε:
Οκταβιοι,ορθιοι ολοι.Τι εγινε ρε?Χαθηκαμε.Ελπιζω οχι απο πηξιμο και υποχρεωσεις,μονο.Δε λεω,καλο πραμα η δουλεια.Ξυπναει τον νου,αλλα να μην το παρακανουμε.Ολα με μετρο.
Λοιπον,γυρισα το απογευμα απο μια ολιγοημερη κοπανιτσα με προορισμο το κοντινο στη Θεσσαλονικη βουνο,τον Χολομωντα.Φοβερα μερη,βοηθησε και ο καιρος,αλλα το βασικοτερο Φ α ν τ α σ τ ι κ ε ς Δ ι α δ ρ ο μ ε ς.Καθε ειδους.Ασφαλτινες,χωματινες,εντος και εκτος δρομου και οτι αλλο.Στο Χολομωντα βρισκεται η μεχρι στιγμης κορυφαια διαδρομη στις συνειδησεις των ανθρωπων που ασχολουνται με τον μηχανοκινητο αθλητισμο καθως επισης στην αλλη πλευρα του βουνου και η,πρωην πλεον,αναβαση Ζαγκλιβεριου.Οι παληοτεροι ισως θυμουνται.Να μην αναφερω επισης και τις τρελλες ειδικες του ,ατυχως,μετατεθιμενου ραλλυ ΕΛΠΑ-Χαλκιδικης.
Βεβαια τα κατατοπια γνωστα απο παληα.Αλλα πρωτη φορα βρεθηκα τοσες μερες μαζεμενες που κοιμομουν και ξυπνουσα εκει και δεν χρειαζοταν καποιος χρονος για να βρεθω εκει.Και ,το βασικοτερο,με το Οκταβια.Λοιπον,εν ολιγοις.Το αμαξι με υπερ-ικανοποιησε.Στα στενα ασφαλτινα κομματια με αργο-νορμαλ ρυθμο κανενα προβλημα.Αν το αποφασιζες για λιγο πιο σβελτο(οχι υπερβολες,δρομος στενος!!!) το αμαξι εδειχνε να μικραινει!!Τελικα πολυ καλο στησιμο,οχι υστερικα γλυστριματα,στρωτο και ασφαλες.Δεν κανει για παιχνιδι,οπως θαλεγε και καποιος δοκιμαστης του ειδικου τυπου.Μπαινει το πισω αξωνακι και...τελος.Αν βεβαια ο δρομος ηταν ελευθερος.....
Οσο για τα χωματα-λασπες,ε ενταξει.Τα γνωστα πλεον.
Λοιπον,αυτα τα ολιγα.Paris:
...Πρέπει να έρθουμε με τα άλλα παιδιά ('Octavia club') στα μέρη τα δικά σου...!
-
Ο χρήστης paris 2 έγραψε:
Σε ολα λεω ΝΑΙ.Απλα το μπροστινο το spoiler δεν θα το εβαζα για το λογο οτι κι ετσι που ειναι το αμαξι παλι ειναι χαμηλο.Με αυτο πανω δεν θα περναει ουτε απο χαλικι.για ψιλο εκτος δρομου μιλαω.Μασκα και πισω αεροτομη με βλεπω να τα 'χωνω' πολυ συντομα(να μη του κανω ενα δωρακι για τις Αγιες Μερες??)Συμφωνώ μαζί σου. Πώς είναι οι τιμές τους? Καλές ή τσουχτερές? Υπάρχει αντιπρόσωπος στην Αθήνα? Εχω την εντύπωση ότι είναι μόνο στη Θεσσαλονίκη. Δεν έχω δεί τίποτα σε διαφήμιση στην Αθήνα.
Καλές αγορές!!!
Chris
-
Προς άπαντες Octa-βιους!!!
Γνωρίζει κανείς την τιμή που έχουν οι ζάντες 17' των 10 ακτίνων (sorry αν δεν τις λέω καλά) του Octavia RS? Θέλω να διασταυρώσω τιμές.
Ευχαριστώ,
Chris
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Σε ολα λεω ΝΑΙ.Απλα το μπροστινο το spoiler δεν θα το εβαζα για το λογο οτι κι ετσι που ειναι το αμαξι παλι ειναι χαμηλο.Με αυτο πανω δεν θα περναει ουτε απο χαλικι.για ψιλο εκτος δρομου μιλαω.Μασκα και πισω αεροτομη με βλεπω να τα 'χωνω' πολυ συντομα(να μη του κανω ενα δωρακι για τις Αγιες Μερες??)
Συμφωνώ μαζί σου. Πώς είναι οι τιμές τους? Καλές ή τσουχτερές? Υπάρχει αντιπρόσωπος στην Αθήνα? Εχω την εντύπωση ότι είναι μόνο στη Θεσσαλονίκη. Δεν έχω δεί τίποτα σε διαφήμιση στην Αθήνα.
Καλές αγορές!!!
Chris
Οι τιμες τους ειναι καπως ακριβες για καποια εξαρτηματα και λογικες για αλλα.Π.χ. πισω αεροτομη 260 ευρω(λογικη νομιζω),φρυδια για τα μπροστινα φαναρια καπου στα 70-80 ευρω(μαλλον πολλα για δυο κομματακια πλαστικο)για τα πισω αλλα τοσα,μασκα στα 170 και παει λεγοντας.Το πιο κουφο ειναι το διακοσμητικο για το λεβιε αλα ΤΤ(με περτσινια γυρω) βγαινει 130 ευρω(!!!!)-αλλα το πηρα,δε ξερω αλλα μου 'σκαλωσε' στο ματι...-
Αμα θες να βρουμε ενα τροπο να σου στειλω ενα καταλογο με την πραματεια και καποιες ενδεικτικες τιμες.Δεν δινουν τον καταλογο ευκολα,αλλα κατι θα σκαρφιστω.-Αλλωστε τα προιοντα τα εχει και στο site,οποτε θα μπορουσα με την αδεια τους να γραψω καποιες πιο επισημες τιμες.
Εχω την εντυπωση οτι οντως δεν πρεπει να εχει dealer στην Αθηνα.....δε λεω,καλα ειναι,αλλα να μη τα παραβαρηνουμε.Παντως στο RS θα πηγαιναν καλυτερα.Το δικο μου θα το προτιμουσα να το στολιζα με καποια πιο πρακτικα πραματακια(μικροθηκες,καμμια ποδια για ολο το κατω μερος και...αλλα που θα σκεφτω.)
-
Ο χρήστης paris2 έγραψε:
Η δυναμομετρηση τελικα δεν εγινε γιατι το προβλημα λυθηκε.Ενα κουφο βραχυκυκλωμα καπου μπερδευε τον εγκεφαλο με αποτελεσμα την απωλεια ισχυος.Σφαλμα που δεν το εδειχνε ουτε το διαγνωστικο.Παραπανω δεν εμαθα για το τι και πως.
paris2: Μολις γυρισα απο τα μερη σου (Θεσ/νικη-Κιλκις). Λυπαμαι που δεν
ειχα καιρο να βρεθουμε (ουτε την πιστα των Σερρων πηγα να δω - ντροπη!!)
αλλα τα ταξιδι μου προεκυψε λιγο ξαφνικα.
Θα μπορουσες να διευκρινισεις τι προβλημα ειχες με το βραχυκυκλωμα
και τι παρουσιαζε το αμαξι? Σε συνεργειο βρηκαν το προβλημα και μετα
απο ποσο καιρο?
F&S: Οντως φοβερη εμπειρια η πιστα. Αυτο που σου μενει εντονα ειναι
το ΤΡΕΜΟΥΛΟ απο την υπερενταση στο τελος!! Μου συμβαινει και εμενα αμα τυχει
(δυστυχως σπανια) να κανω καμια κοντριτσα με καποιον σβελτο σε ορεινο
στροφηλικι και πολυ το 'φχαριστιεμαι!! Οσο για την πιστα ΝΑΙ ειναι ακριβη
η χρεωση της για τα δικα μας δεδομενα. Μια χρονοχρεωση θα ηταν δικαιοτερη.
Ακομα και αν ειναι δικια σου η πιστα για ολη την ημερα ποσο αντεχεις να γυριζεις?
Eτυχε στο ταξιδι μου να μιλησω με ενα Γερμανο που πηγαινει 2 (ΔΥΟ) φορες την
εβδομαδα στην πιστα του NURBURING (δεν ξερω αν το εγραψα σωστα διορθωστε με),
κατα προτιμηση με βροχη (!!) και βγαζει τα λυσακα του σκιζοντας ενα PASSAT
VR6 που εχει. Χρεωση 10Ε τον ΓΥΡΟ για 22χλμ πιστα. Πιστευω πιο δικαιο αν σκεφτουμε και για τι πιστα μιλαμε!
Μετα σου λεει γιατι βγαζουμε τα απωθημενα μας στους δημοσιους
δρομους (λαθος κατα την γνωμη μου, αλλα εχουμε και ελαφρυντικα!)
Σταυρος -
Καλως τον Σταυρο.Καλα κανεις φιλε και ταξιδευεις.Εστω και για δουλεια να ειναι,σε ανανεωνει.Αρκει να μην κανεις υπερβολες στο χρονο οδηγηματος με τα γνωστα επακολουθα.
Το προβλημα που ανεφερες δεν ηταν,ευτυχως, στο δικο μου αμαξι.Ηταν σε ενα απο τα παληοτερα μαλιστα,station 20 v trb.Μαλλον οφειλοταν σε τσαπατσουλια καποιου τεχνιτη.Τελος καλο.
Σημερα λοιπον πηγα για τον καθιερωμενο καφε στο service και με την ευκαιρια το βαλαμε πανω στον υπολογιστη.Καλα,δεν παιζεται.Το αυτοκινητο ο λ ο κ λ η ρ ω τ ι κ α ελεγχεται απο ηλεκτρονικα μεσα.Ξεχναμε τους κλασσικους και γραφικους 'μαστορες' και παμε για μηχανο-ηλεκτρο-ηλεκτρονικο....λογους.Με λιγα λογια παντογνωστες τεχνικους.Καλο απο τη μια,απο την αλλη ομως οι επισκευες μπορει να κοστισουν αρκετα πιο ακριβα,εχω την εντυπωση.
Μ αρεσε που το συστημα εχει προβλεψη και για μελλοντικες εξελιξεις και εκδοσεις.Ειδα μαλιστα κατι και μου αρεσε:Ρυθμιση υψους αναρτησης!!!Λετε??????(η ειναι το ιδιο με της VW,οποτε βλεπει το Allroad??)
Αντε να φευγουμε.Εχει και ωραιο καιρο....
-
ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΥΘΟΣ ΟΤΙ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΙΤΑ ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΤΣΙ?
-
Ο χρήστης DIOMOS έγραψε:
ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΥΘΟΣ ΟΤΙ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΙΤΑ ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΤΣΙ?Τελικά ποιά είναι τα αυτοκίνητα που δεν βγάζουν προβλήματα?
Chris
-
Ο χρήστης paris 2 έγραψε:
Οι τιμες τους ειναι καπως ακριβες για καποια εξαρτηματα και λογικες για αλλα.Π.χ. πισω αεροτομη 260 ευρω(λογικη νομιζω),φρυδια για τα μπροστινα φαναρια καπου στα 70-80 ευρω(μαλλον πολλα για δυο κομματακια πλαστικο)για τα πισω αλλα τοσα,μασκα στα 170 και παει λεγοντας.Το πιο κουφο ειναι το διακοσμητικο για το λεβιε αλα ΤΤ(με περτσινια γυρω) βγαινει 130 ευρω(!!!!)-αλλα το πηρα,δε ξερω αλλα μου 'σκαλωσε' στο ματι...-
Αμα θες να βρουμε ενα τροπο να σου στειλω ενα καταλογο με την πραματεια και καποιες ενδεικτικες τιμες.Δεν δινουν τον καταλογο ευκολα,αλλα κατι θα σκαρφιστω.-Αλλωστε τα προιοντα τα εχει και στο site,οποτε θα μπορουσα με την αδεια τους να γραψω καποιες πιο επισημες τιμες.
Εχω την εντυπωση οτι οντως δεν πρεπει να εχει dealer στην Αθηνα.....δε λεω,καλα ειναι,αλλα να μη τα παραβαρηνουμε.Παντως στο RS θα πηγαιναν καλυτερα.Το δικο μου θα το προτιμουσα να το στολιζα με καποια πιο πρακτικα πραματακια(μικροθηκες,καμμια ποδια για ολο το κατω μερος και...αλλα που θα σκεφτω.)
Paris σε ευχαριστώ.
Γιά να γελάσουμε και λίγο έχω δεί ταξί Octavia TDI εδώ στην Αθήνα με μάσκα Nothelle, με σηματάκια RS στην μπροστινή μάσκα του καπώ και spoiler WRC , καθώς επίσης και ταξί με το λογότυπο 20v turbo και 4X4 πίσω. Δεν έχουν το θεό τους μερικοί...!!! . Δεν πειράζει ας τους αφήσουμε να χαίρονται.Chris
-
Gia osous amfisbitoun tin piotita pou prosferetai se ena octavia tha tous protina na doun tin ekfrasi sto prosopo afton pou exoun to passat kai to bora otan doun ena octavia. siniditopioun oti edosan 2 ekatomirria parapano plironontas mono ti firma VW. to amaksi den exei tipota na zilepsei se piotita kai oso afora to thema ton blabon pou mporei na parousiasei i apantisi einai aplli. ***AMAKSI POU TO PERNOUN OI TAXITZIDES KAI OI BATSOI EINAI SKILI! *** episis tha sas po mia eikona pou mou xei meinei sto mialo apo ti bariximonia pou plikse persi tin athina. se perioxes pou xe poli xioni mesa stin poli thimamai xaraktiristika, ena rav 4 kai ena pajero na min boroun na ksekolisoun kai na vrizoun oi odigoi tous kai keini tin ora na pernaei xalara ena octavia kai sto kapaki ena niva. afta. ego distixos exo apla to 16ari octavia kai ime apolita ikanopiimenos kai me to parapano. vevea ime fanatikos tis SKODA eneken tou proigoumenou amaksiou mou tou FELICIA. SKODARA KAI TA MIALA STO BLENDER!
-
Ο χρήστης paris 2 έγραψε:
Καλως τον Σταυρο.Καλα κανεις φιλε και ταξιδευεις.Εστω και για δουλεια να ειναι,σε ανανεωνει.Αρκει να μην κανεις υπερβολες στο χρονο οδηγηματος με τα γνωστα επακολουθα.Το προβλημα που ανεφερες δεν ηταν,ευτυχως, στο δικο μου αμαξι.Ηταν σε ενα απο τα παληοτερα μαλιστα,station 20 v trb.Μαλλον οφειλοταν σε τσαπατσουλια καποιου τεχνιτη.Τελος καλο.
Σημερα λοιπον πηγα για τον καθιερωμενο καφε στο service και με την ευκαιρια το βαλαμε πανω στον υπολογιστη.Καλα,δεν παιζεται.Το αυτοκινητο ο λ ο κ λ η ρ ω τ ι κ α ελεγχεται απο ηλεκτρονικα μεσα.Ξεχναμε τους κλασσικους και γραφικους 'μαστορες' και παμε για μηχανο-ηλεκτρο-ηλεκτρονικο....λογους.Με λιγα λογια παντογνωστες τεχνικους.Καλο απο τη μια,απο την αλλη ομως οι επισκευες μπορει να κοστισουν αρκετα πιο ακριβα,εχω την εντυπωση.
Μ αρεσε που το συστημα εχει προβλεψη και για μελλοντικες εξελιξεις και εκδοσεις.Ειδα μαλιστα κατι και μου αρεσε:Ρυθμιση υψους αναρτησης!!!Λετε??????(η ειναι το ιδιο με της VW,οποτε βλεπει το Allroad??)
Αντε να φευγουμε.Εχει και ωραιο καιρο....
Και το δικό μου έχει χάσει δύναμη τις τελευταίες μέρες, από όταν το βρήκα παγωμένο και μου έχει ανάψει και το φως του αερόσακου. Πάλι μεσα στο συνεργείο το Τζέτα. ... Πληριάζει η ώρα του για trade-in...
-
Kατ' αρχας διορθωση. 10 Ε Ο ΓΥΡΟΣ στο NURBURING.
Tα οργανα ελεγχου (μαλλον ειχαν το VAS 55ΧΧ για να ειδες μενου με επιπλεον
ελεγχους, στα παλαιοτερα οργανα πρεπει να στελνεις κωδικη λεξη για τον
ελεγχο που την ξερουν συνηθως μονο οι τεχνικοι- οχι οτι και εμεις δεν
μπορουμε να την βρουμε) επειδη ειναι φτιαγμενα για ολο το γκρουπ, εχουν
προβλεψη να ελεγχουν οσα συστηματα μπορει να εχουν μπει. Ετσι ελεγχος
ESP, 4WD (Haldex), Auto gearbox, Suspension κλπ ειναι μονο για τα αυτοκινητα
που τα διαθετουν. Δεν πιστευω οτι θα βαλει κατι τοσο ακριβο η SKODA στα
δικα της οσο μια αναρτηση τυπου ALLROAD. Εγω προσωπικα θα εδινα και 5000 E
για κατι παρομοιο γιατι αξιζει τα λεφτα του. Οι αναρτησεις που εχουμε
(ολα τα αυτοκινητα γενικως) ειναι ημιμετρα! Πριν παρω την OCTA σκεφτομουν
και το C5 with active suspension, αλλα τα ατου της Octavia υπερτερουσαν
συνολικα.
O CKOSM ειναι και στο TFRC. Αλλος κανεις εκει? Exoυν και θεμα με βελτιωσεις
SKODA... -
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Και το δικό μου έχει χάσει δύναμη τις τελευταίες μέρες, από όταν το βρήκα παγωμένο και μου έχει ανάψει και το φως του αερόσακου. Πάλι μεσα στο συνεργείο το Τζέτα. ... Πληριάζει η ώρα του για trade-in...Αγη γειά σου! Καταλαβαίνω ότι δεν βλέπεις την ώρα να αποχωριστείς το VW Jetta VR6 στον Καναδά και με το που έλθεις στην Ελλάδα να αγοράσεις το Octavia 1.8T-4X4, και απ' ότι μάλλον σε έπεισα με ABT!
Εξήγησε μας σε παρακαλώ αυτό που μου είχες πεί κατ' ιδίαν, εάν μπορείς βέβαια, γιατί πιστεύεις ότι τα Octavia έχουν καλύτερο στήσιμο από τα VW?
Mε το καλό φίλε να έρθεις και καλές αγορές! Σε περιμένουμε με ανυπομονησία στο 'club'
Chris
-
Ο χρήστης OCTAVIAs έγραψε:
Gia osous amfisbitoun tin piotita pou prosferetai se ena octavia tha tous protina na doun tin ekfrasi sto prosopo afton pou exoun to passat kai to bora otan doun ena octavia. siniditopioun oti edosan 2 ekatomirria parapano plironontas mono ti firma VW. to amaksi den exei tipota na zilepsei se piotita kai oso afora to thema ton blabon pou mporei na parousiasei i apantisi einai aplli. ***AMAKSI POU TO PERNOUN OI TAXITZIDES KAI OI BATSOI EINAI SKILI! *** episis tha sas po mia eikona pou mou xei meinei sto mialo apo ti bariximonia pou plikse persi tin athina. se perioxes pou xe poli xioni mesa stin poli thimamai xaraktiristika, ena rav 4 kai ena pajero na min boroun na ksekolisoun kai na vrizoun oi odigoi tous kai keini tin ora na pernaei xalara ena octavia kai sto kapaki ena niva. afta. ego distixos exo apla to 16ari octavia kai ime apolita ikanopiimenos kai me to parapano. vevea ime fanatikos tis SKODA eneken tou proigoumenou amaksiou mou tou FELICIA. SKODARA KAI TA MIALA STO BLENDER!Φίλε OCTAVIAs καλωσόρισες στο thread. Πιστεύω ότι το Octavia 1.6 είναι επίσης ένα πολύ καλό και αξιόπιστο αυτοκίνητο, και ή εντύπωση που μου έδωσε όταν το είχα οδηγήσει είναι ότι έχει αρκετά περισσότερη ιπποδύναμη από τα 101 hp που δηλώνει η εταιρεία. Καθώς επίσης και η οδική του συμπεριφορά είναι εξαιρετική !
Γειά χαρά
Chris
-
Εξήγησε μας σε παρακαλώ αυτό που μου είχες πεί κατ' ιδίαν, εάν μπορείς βέβαια, γιατί πιστεύεις ότι τα Octavia έχουν καλύτερο στήσιμο από τα VW?
Chris
Θα εστιάσω τις διαφορές στην ποιο σφιχτή ανάρτηση και το κατά πολύ καλύτερο κιβώτιο.
-
Ο χρήστης steve έγραψε:
Kατ' αρχας διορθωση. 10 Ε Ο ΓΥΡΟΣ στο NURBURING.Tα οργανα ελεγχου (μαλλον ειχαν το VAS 55ΧΧ για να ειδες μενου με επιπλεον
ελεγχους, στα παλαιοτερα οργανα πρεπει να στελνεις κωδικη λεξη για τον
ελεγχο που την ξερουν συνηθως μονο οι τεχνικοι- οχι οτι και εμεις δεν
μπορουμε να την βρουμε) επειδη ειναι φτιαγμενα για ολο το γκρουπ, εχουν
προβλεψη να ελεγχουν οσα συστηματα μπορει να εχουν μπει. Ετσι ελεγχος
ESP, 4WD (Haldex), Auto gearbox, Suspension κλπ ειναι μονο για τα αυτοκινητα
που τα διαθετουν. Δεν πιστευω οτι θα βαλει κατι τοσο ακριβο η SKODA στα
δικα της οσο μια αναρτηση τυπου ALLROAD. Εγω προσωπικα θα εδινα και 5000 E
για κατι παρομοιο γιατι αξιζει τα λεφτα του. Οι αναρτησεις που εχουμε
(ολα τα αυτοκινητα γενικως) ειναι ημιμετρα! Πριν παρω την OCTA σκεφτομουν
και το C5 with active suspension, αλλα τα ατου της Octavia υπερτερουσαν
συνολικα.
O CKOSM ειναι και στο TFRC. Αλλος κανεις εκει? Exoυν και θεμα με βελτιωσεις
SKODA...Steve,
Οχι δεν είμαι ούτε ποτέ ήμουν στο TFRC! Που το είδες? Μήπως πρόκειται γιά παρόμοιο username?
Chris
-
Sorry Cris. Εισαι στο forum του Power Magazine.
Εχω αρχισει και τα μπερδευω πια με τοσα forum..
ή μηπως ειναι απο τις πολλες βολτες ??? !!!
Skoda Octavia 1.8 T