-
IΕΡΟΣΥΛΙΑ!
ΠΡΙΝ 2 ΜΕΡΕΣ ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ ΝΕΟ ΤΕΥΧΟΣ ΤΩΝ 4 ΤΡΟΧΩΝ(ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ) ΚΑΙ ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΞΕΦΥΛΛΙΖΑ ΕΠΕΣΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΘ ΣΤΗ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΤΟΛΕΝΤΟ 1,8Τ ΚΑΙ ΤΗΣ 156JTS.ΔΙΑΒΑΣΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΗΤΑΝ ΥΠΕΣ ΤΟΥ ΤΟΛΕΝΤΟ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!ΟΧΙ ΠΣΣ ΥΠΟΤΙΜΩ ΤΑ ΣΕΑΤ ΟΥΤΕ ΜΕΡΟΛΗΠΤΩ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΛΦΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΑΛΦΙΣΤΙ.ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΤΗΣ ΔΟΚΙΜΗΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΚΑΠΩΣ ΣΤΡΑΒΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΠΡΩΤΑ ΠΡΩΤΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΗΣ 156 ΑΛΛΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΤΟΛΕΝΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ.ΕΠΙΣΕΙΣ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΤΟΛΕΝΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΩ ΤΟΘ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΑΙ ΥΠΕΡΕΧΕΙ ΤΗΣ 156.ΤΕΛΟΣ ΟΣΩΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ.ΜΗ ΛΕΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΕΝΑ ΣΕΑΤ(ΑΠΟΜΙΜΙΣΗ ΤΗΣ VW) ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΛΦΑΡΟΜΕΟ ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΤΟ ΤΟΛΕΝΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ 156.ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ! -
IΕΡΟΣΥΛΙΑ!
ΠΡΙΝ 2 ΜΕΡΕΣ ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ ΝΕΟ ΤΕΥΧΟΣ ΤΩΝ 4 ΤΡΟΧΩΝ(ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ) ΚΑΙ ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΞΕΦΥΛΛΙΖΑ ΕΠΕΣΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΘ ΣΤΗ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΤΟΛΕΝΤΟ 1,8Τ ΚΑΙ ΤΗΣ 156JTS.ΔΙΑΒΑΣΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΗΤΑΝ ΥΠΕΣ ΤΟΥ ΤΟΛΕΝΤΟ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!ΟΧΙ ΠΣΣ ΥΠΟΤΙΜΩ ΤΑ ΣΕΑΤ ΟΥΤΕ ΜΕΡΟΛΗΠΤΩ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΛΦΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΑΛΦΙΣΤΙ.ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΤΗΣ ΔΟΚΙΜΗΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΚΑΠΩΣ ΣΤΡΑΒΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΠΡΩΤΑ ΠΡΩΤΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΗΣ 156 ΑΛΛΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΤΟΛΕΝΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ.ΕΠΙΣΕΙΣ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΤΟΛΕΝΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΩ ΤΟΘ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΑΙ ΥΠΕΡΕΧΕΙ ΤΗΣ 156.ΤΕΛΟΣ ΟΣΩΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ.ΜΗ ΛΕΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΕΝΑ ΣΕΑΤ(ΑΠΟΜΙΜΙΣΗ ΤΗΣ VW) ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΛΦΑΡΟΜΕΟ ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΤΟ ΤΟΛΕΝΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ 156.ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ! -
IΕΡΟΣΥΛΙΑ!
ΠΡΙΝ 2 ΜΕΡΕΣ ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ ΝΕΟ ΤΕΥΧΟΣ ΤΩΝ 4 ΤΡΟΧΩΝ(ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ) ΚΑΙ ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΞΕΦΥΛΛΙΖΑ ΕΠΕΣΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΘ ΣΤΗ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΤΟΛΕΝΤΟ 1,8Τ ΚΑΙ ΤΗΣ 156JTS.ΔΙΑΒΑΣΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΗΤΑΝ ΥΠΕΣ ΤΟΥ ΤΟΛΕΝΤΟ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!ΟΧΙ ΠΣΣ ΥΠΟΤΙΜΩ ΤΑ ΣΕΑΤ ΟΥΤΕ ΜΕΡΟΛΗΠΤΩ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΛΦΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΑΛΦΙΣΤΙ.ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΤΗΣ ΔΟΚΙΜΗΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΚΑΠΩΣ ΣΤΡΑΒΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΠΡΩΤΑ ΠΡΩΤΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΗΣ 156 ΑΛΛΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΤΟΛΕΝΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ.ΕΠΙΣΕΙΣ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΤΟΛΕΝΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΩ ΤΟΘ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΑΙ ΥΠΕΡΕΧΕΙ ΤΗΣ 156.ΤΕΛΟΣ ΟΣΩΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ.ΜΗ ΛΕΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΕΝΑ ΣΕΑΤ(ΑΠΟΜΙΜΙΣΗ ΤΗΣ VW) ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΛΦΑΡΟΜΕΟ ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΤΟ ΤΟΛΕΝΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ 156.ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ! -
Ego ti na po? Symfono mazi sou. Etyxe na odigiso to toledo prin 2-3 meres (vrady kata tis 1-2 gia tin akriveia) kai to kseskisa. Ksekinisa na grafo ola auta gia ta opoia me apogoiteuse alla evgaine megalo to post gi'auto ta esvisa. Tha po mono oti mia Alfa Romeo 156 den sygkrinetai me ena autokinito xoris prosopikotita osa aloga ki an auto exei.
-
Παιδιά, μην αφήνουμε την αγάπη μας να μας παρασύρει και να κρίνει κάποιον που είναι επαγγελματίας. Σύμφωνοι αυτά που γράφει πειράζουν εμάς τους Alfisti αλλά σίγουρα ο συντάκτης θα ξέρει-καταλαβαίνει κάτι περισσότερο.
Δεν είναι τυχαία άλλωστε εκεί που είναι ούτε επιλέχτηκε τυχαία. Μην ξεχνάμε ότι οι συγκεκριμένοι άνθρωποι και ιδιαίτερα οι δημοσιογράφοι των 4Τ οδηγούν καθημερινά πολλά και διαφορετικά αυτοκίνητα. Εχουν κάποια εμπειρία.
Πάντως η 156 είναι και θα παραμείνει η ΘΕΑ της αυτοκίνησης!!!! -
Ο χρήστης dragster- έγραψε:
IΕΡΟΣΥΛΙΑ!
ΠΡΙΝ 2 ΜΕΡΕΣ ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ ΝΕΟ ΤΕΥΧΟΣ ΤΩΝ 4 ΤΡΟΧΩΝ(ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ) ΚΑΙ ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΞΕΦΥΛΛΙΖΑ ΕΠΕΣΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΘ ΣΤΗ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΤΟΛΕΝΤΟ 1,8Τ ΚΑΙ ΤΗΣ 156JTS.ΔΙΑΒΑΣΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΗΤΑΝ ΥΠΕΣ ΤΟΥ ΤΟΛΕΝΤΟ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!ΟΧΙ ΠΣΣ ΥΠΟΤΙΜΩ ΤΑ ΣΕΑΤ ΟΥΤΕ ΜΕΡΟΛΗΠΤΩ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΛΦΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΑΛΦΙΣΤΙ.ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΤΗΣ ΔΟΚΙΜΗΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΚΑΠΩΣ ΣΤΡΑΒΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΠΡΩΤΑ ΠΡΩΤΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΗΣ 156 ΑΛΛΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΤΟΛΕΝΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ.ΕΠΙΣΕΙΣ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΤΟΛΕΝΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΩ ΤΟΘ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΑΙ ΥΠΕΡΕΧΕΙ ΤΗΣ 156.ΤΕΛΟΣ ΟΣΩΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ.ΜΗ ΛΕΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΕΝΑ ΣΕΑΤ(ΑΠΟΜΙΜΙΣΗ ΤΗΣ VW) ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΛΦΑΡΟΜΕΟ ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΤΟ ΤΟΛΕΝΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ 156.ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ!Σε πολλά από αυτά που έγραψες συμφωνώ. Εχω στο παρελθόν και εγώ οδηγήσει Αlfa Romeo, και συγκεκριμένα τα χρόνια εκείνα (1982-1984; Alfasud 1.5-85hp και Αlfasud Sprint 1.5-96hp) που υπήρχαν πραγματικά προβλήματα αξιοπιστίας ηλεκτρικών, αμαξώματος, κλπ, ας μην επεκταθούμε περισσότερο γιατί τα πράγματα έχουν αλλάξει ριζικά στους τομείς αυτούς σήμερα. Ωστόσο αξεπέραστη οδική συμπεριφορά και εκπληκτικοί κινητήρες από τότε, που αποτέλεσαν και σήμα κατατεθέν γιά την Alfa. Στον τομέα του κρατήματος και σήμερα το αυτοκίνητο είναι εκπληκτικό. Εχω οδηγήσει την Alfa 146 και 156 (120 hp) και την Αlfa 156-1.8. Εκπληκτικά αυτοκίνητα στην κατηγορία τους και το κράτημα και η κατευθυντικότητα του αυτοκινήτου σε επαρχιακούς δρόμους με συνεχείς στροφές είναι εντυπωσιακή και δεν νομίζω ότι υπάρχουν άλλα αυτοκίνητα στην κατηγορία αυτή με τόσο καλή οδική συμπεριφορά.
Νομίζω όμως ότι ο σημερινός κινητήρας ο Twin Spark χρειάζεται ανανέωση, αν και όταν βγήκε ήταν πολύ καλός και στην κατηγορία του απέδιδε τα περισσότερα ατμοσφαιρικά άλογα στο λίτρο, γιατί αδικεί το όνομα που τον φοράει και σε κάθε περίπτωση από μία Alfa περίμενει κανείς περισσότερα στον τομέα των επιδόσεων, και νομίζω ότι ο συντάκτης του test είχε δίκιο στο σημείο αυτό.
Τώρα εκείνο που δεν τόνισε είναι η οδική συμπεριφορά, που είναι σίγουρα καλύτερη γιά την Alfa, χωρίς ωστόσο το Toledo 1.8-20VT, να είναι πιστεύω οδηγικά αδιάφορο (δεν το έχω οδηγήσει).Τέλος γιά να είμαι ειλικρινής θα προτιμούσα, εάν βέβαια αυτό ήταν ποτέ στην πράξη δυνατό (μιλάω τελείως υποθετικά), ένα σασί, φρένα, αναρτήσεις, τιμόνι από Alfa με τον κινητήρα 1.8Τ του group VAG. AN EINAI ΔΥΝΑΤΟΝ - ΜΑΛΛΟΝ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ!!!
Φιλικά,
Chris -
Να πω και εγώ την γνώμη μου.
Δεν έχω οδηγήσει το Toledo, αλλά αν συγκρίνω το VR6 μου (που είναι παρόμοιο με το Seat) και μια 147 που οδηγάω τελευταία μπορώ να πω ότι στο μόνο που υπερτερεί η Alfa είναι στο τιμόνι (πολύ καλό) και ίσως στο design. Η ποιότητα κατασκευής της την φέρνει στην κατηγορία φτερού και η εργονομία έχει προβλήματα. Τα καθήσματα δεν ειναι καλά για ένα τόσο ακριβό αυτοκίνητο και ο κινιτήρας δεν μπορεί να συγκρι8εί με τους κινητήρες turbo της VAG.
Όλα τα Alfa Romeo είναι κατά 20% υπερτιμιμένα σε τιμή.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Να πω και εγώ την γνώμη μου.Δεν έχω οδηγήσει το Toledo, αλλά αν συγκρίνω το VR6 μου (που είναι παρόμοιο με το Seat) και μια 147 που οδηγάω τελευταία μπορώ να πω ότι στο μόνο που υπερτερεί η Alfa είναι στο τιμόνι (πολύ καλό) και ίσως στο design. Η ποιότητα κατασκευής της την φέρνει στην κατηγορία φτερού και η εργονομία έχει προβλήματα. Τα καθήσματα δεν ειναι καλά για ένα τόσο ακριβό αυτοκίνητο και ο κινιτήρας δεν μπορεί να συγκρι8εί με τους κινητήρες turbo της VAG.
Όλα τα Alfa Romeo είναι κατά 20% υπερτιμιμένα σε τιμή.
Aγη, συμφωνώ σε όλα όσα λες!!! Και θα προσέθετα ότι ίσως στην αίσθηση κρατήματος υπερτερεί ελαφρώς των VAG, αν και τα τελευταία είναι απείρως καλύτερα σε σχέση με το παρελθόν.
Chris
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Να πω και εγώ την γνώμη μου.
Δεν έχω οδηγήσει το Toledo, αλλά αν συγκρίνω το VR6 μου (που είναι παρόμοιο με το Seat) και μια 147 που οδηγάω τελευταία μπορώ να πω ότι στο μόνο που υπερτερεί η Alfa είναι στο τιμόνι (πολύ καλό) και ίσως στο design. Η ποιότητα κατασκευής της την φέρνει στην κατηγορία φτερού και η εργονομία έχει προβλήματα. Τα καθήσματα δεν ειναι καλά για ένα τόσο ακριβό αυτοκίνητο και ο κινιτήρας δεν μπορεί να συγκρι8εί με τους κινητήρες turbo της VAG.
Όλα τα Alfa Romeo είναι κατά 20% υπερτιμιμένα σε τιμή.
Aγη, συμφωνώ σε όλα όσα λες!!! Και θα προσέθετα ότι ίσως στην αίσθηση κρατήματος υπερτερεί ελαφρώς των VAG, αν και τα τελευταία είναι απείρως καλύτερα σε σχέση με το παρελθόν.
Chris
Sigoura ta VW einai metria sta kratimata logw politikis ths VAG. Alla ena Audi poy odigisa (turbo quattro me sfikti anartisi) htan ekpliktika stimeno
kai dyskoleyomai na pistepsw oti mia mprostokiniti Alfa einai kalyteri apo ayto. Mono mia BMW mporei na to perasei. -
Τωρα που το σκεφτομαι πριν 5-6 μηνες αγω και ενας φιλος μου πηγαμε να οδηγησουμε αυτοκινητα. Οποτε αρχισαμε με το Altima SE V6 με πενταρι κιβωτιο, μετα πηραμε Maxima GLE (αυτοματο), Jetta 1.8T με 5 ταχυτητες, Acura RSX-S με 6 ταχυτητες, Impreza WRX με 5 ταχυτητες. Τι να πω το Altima ηταν πολυ ωραιο. Βεβαια εστριβε σαν ενα μεγαλο αυτοκινητο που ηταν αλλα ηταν πολυ δυνατο. Το ιδιο και το Maxima εστω και αν ηταν αυτοματο λιγακι πιο αργο αλλα μολις γεμιζαν οι ταχυτητες πηγαινε καλα. Το Jetta κρατουσε καλα αλλα το ανοιγαμε και δεν ειδαμε τιποτα το αξιολογο. Ισως περιμεναμε πιο πολυ. Το ιδιο και το RSX-S το πηγαμε 6 χιλιαδες στροφες και δεν νοιωσαμε το V-TEC να δουλεβει μεχρι τις 5 χιλιαδες (και ποσες φορες οδηγας το αυτοκινητο μεταξυ 5-8 χιλιαδες στροφες). Το WRX ηταν το πιο ησυχα γρηγορο. Τα αλλα σπινιαρανε γλυστραγανε, το τιμονι κουνιωτανε απο τις ροπες. Δεν ειχε τοσο καλες αναρτησεις οπως το 1.8T και δεν ειχε ολες τις ανεσεις. Δερμα, Ηλιοροφη κτλ. Δεν εχω οδηγησει ποτε Αλφα. Εκτος απο κατι παλιες καβριολε(92-93) που ειχε ο θειος τις γυναικας μου.
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Jetta 1.8T με 5 ταχυτητεςΒγαίνει ακόμα το Jetta; Νόμισα πως καταργήθηκε την δεκαετια του 80... Έβγαινε τότε σε 1.8Τ? Ή έρχεται στς ΗΠΑ το 4θυρο Γκόλφ ακόμα με το όνομα αυτό; (εδώ λέγεται Μπόρα)
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Sigoura ta VW einai metria sta kratimata logw politikis ths VAG. Alla ena Audi poy odigisa (turbo quattro me sfikti anartisi) htan ekpliktika stimeno
kai dyskoleyomai na pistepsw oti mia mprostokiniti Alfa einai kalyteri apo ayto. Mono mia BMW mporei na to perasei.Αγη, και πάλι θα συμφωνήσω. Μιλάς όμως γιά τετρακίνητα Audi και μάλιστα Α4, δηλαδή με Torsen, που είναι από τα top στο κράτημα.
Σίγουρα και τα άλλα προσθιοκίνητα του VAG group βελτιώνονται πάρα πολύ με την αμέσως πιό σφιχτή ανάρτηση και χαμήλωμα μέχρι 3.5-4.0 cm. Εχω προσωπική εμπειρία με το δικό μου Skoda Οctavia 1.8T-ABT.Τώρα γιά τις BMW, μάλλον θα εννοείς τα 'μεγάλα' μοντέλα 330i, Μ3, Μ5, κλπ, γιατί τα άλλα 318 έως 325 δεν νομίζω ότι εντυπωσιάζουν στο κράτημα, και είναι μάλλον μέτρια.
Chris
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Sigoura ta VW einai metria sta kratimata logw politikis ths VAG. Alla ena Audi poy odigisa (turbo quattro me sfikti anartisi) htan ekpliktika stimeno
kai dyskoleyomai na pistepsw oti mia mprostokiniti Alfa einai kalyteri apo ayto. Mono mia BMW mporei na to perasei.Αγη, και πάλι θα συμφωνήσω. Μιλάς όμως γιά τετρακίνητα Audi και μάλιστα Α4, δηλαδή με Torsen, που είναι από τα top στο κράτημα.
Σίγουρα και τα άλλα προσθιοκίνητα του VAG group βελτιώνονται πάρα πολύ με την αμέσως πιό σφιχτή ανάρτηση και χαμήλωμα μέχρι 3.5-4.0 cm. Εχω προσωπική εμπειρία με το δικό μου Skoda Οctavia 1.8T-ABT.Τώρα γιά τις BMW, μάλλον θα εννοείς τα 'μεγάλα' μοντέλα 330i, Μ3, Μ5, κλπ, γιατί τα άλλα 318 έως 325 δεν νομίζω ότι εντυπωσιάζουν στο κράτημα, και είναι μάλλον μέτρια.
Chris
Kai to mprostokinito A4 einai poly kalo. Exw odigisei to multitronic. Min 3exnas oti to kalytero aytokinito toy group VAG 8ewreitai to TT (se stisimo) kai i platforma tou einai idia me to Golf.
Tis exeis odigisei tis BMW? Exw odigisei to 328ci kai einai to kalytero aytokinito poy exw odigisei pote (50/50 katanomi barous). Kai i 325 einai kali (episis exw odigisei). Den 3erw gia ta 318 (epidei to auto exei sxediastei gia tous 6kilindrous kinitires).
Sta meion twn mprostokinitwn VW/Skoda/ Seat o pisw a3onas.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Jetta 1.8T με 5 ταχυτητες
Βγαίνει ακόμα το Jetta; Νόμισα πως καταργήθηκε την δεκαετια του 80... Έβγαινε τότε σε 1.8Τ? Ή έρχεται στς ΗΠΑ το 4θυρο Γκόλφ ακόμα με το όνομα αυτό; (εδώ λέγεται Μπόρα)
To onoma Jetta diatireitai gia B. Ameriki afoy exei megali epityxia. To Golf den exei tosi epityxia afoy den yparxei kapoios logos na min exeis oura sto aytokinito (eykola parkarismata, xwros gia aposkeyes/supermarket).
O kinitiras turbo parousiastike to 1994.
To Jetta prosferetai stin B. Ameriki me diesel/90Hp, 2.0lt/115hp, 1.8t/180 Hp kai VR6 2.8lt/200HP kinitires se ekpliktika xamiles times, aristi poiotita kataskeyis kai pliris e3oplismo (zantes, stereo system, synegermo, derma, sunroof, ola standard h poly ftina options kai den xrewnoun gia metaliko). Ena kala e3oplismeno Jetta turbo sto Kanada stoixizei gyrw sta 21k euro.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Jetta 1.8T με 5 ταχυτητες
Βγαίνει ακόμα το Jetta; Νόμισα πως καταργήθηκε την δεκαετια του 80... Έβγαινε τότε σε 1.8Τ? Ή έρχεται στς ΗΠΑ το 4θυρο Γκόλφ ακόμα με το όνομα αυτό; (εδώ λέγεται Μπόρα)
Το ξεχασα αυτο. Εδω τα εχουμε με το ονομα Jetta ακομα. Το γκολφ το εχουμε με τεσσερες πορτες.
Νικος
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Kai to mprostokinito A4 einai poly kalo. Exw odigisei to multitronic. Min 3exnas oti to kalytero aytokinito toy group VAG 8ewreitai to TT (se stisimo) kai i platforma tou einai idia me to Golf.
Tis exeis odigisei tis BMW? Exw odigisei to 328ci kai einai to kalytero aytokinito poy exw odigisei pote (50/50 katanomi barous). Kai i 325 einai kali (episis exw odigisei). Den 3erw gia ta 318 (epidei to auto exei sxediastei gia tous 6kilindrous kinitires).
Sta meion twn mprostokinitwn VW/Skoda/ Seat o pisw a3onas.
Δεν διαφωνώ ότι και το προσθιοκίνητο Α4, όπως και τα άλλα του group VAG έχουν πλέον πολύ καλό κράτημα. Αν θέλεις ιδιαίτερα τα Leon και Οctavia 1.8T έχουν και ιδιαίτερη-πιό οδηγικά ευχάριστη αίσθηση. Οντως ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας πρέπει μάλλον να αντικατασταθεί με πολλαπλών συνδέσμων.
Από BMW έχω οδηγήσει μέχρι και 323. Εντάξει καλά και στιβαρά αυτοκίνητα, αλλά μάλλον οδηγικά μέτρια. Τώρα επειδή έχουν πίσω κίνηση μπορείς να κάνεις πολύ παιχνίδι με την ουρά, αλλά νομίζω ότι δεν είναι εκεί το θέμα. Σε ανοιχτές ιδίως καμπές-μεγάλες στροφές μπορείς να πάς πολύ πιό γρήγορα με τα VAG 1.8T.Chris
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Kai to mprostokinito A4 einai poly kalo. Exw odigisei to multitronic. Min 3exnas oti to kalytero aytokinito toy group VAG 8ewreitai to TT (se stisimo) kai i platforma tou einai idia me to Golf.
Tis exeis odigisei tis BMW? Exw odigisei to 328ci kai einai to kalytero aytokinito poy exw odigisei pote (50/50 katanomi barous). Kai i 325 einai kali (episis exw odigisei). Den 3erw gia ta 318 (epidei to auto exei sxediastei gia tous 6kilindrous kinitires).
Sta meion twn mprostokinitwn VW/Skoda/ Seat o pisw a3onas.
Δεν διαφωνώ ότι και το προσθιοκίνητο Α4, όπως και τα άλλα του group VAG έχουν πλέον πολύ καλό κράτημα. Αν θέλεις ιδιαίτερα τα Leon και Οctavia 1.8T έχουν και ιδιαίτερη-πιό οδηγικά ευχάριστη αίσθηση. Οντως ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας πρέπει μάλλον να αντικατασταθεί με πολλαπλών συνδέσμων.
Από BMW έχω οδηγήσει μέχρι και 323. Εντάξει καλά και στιβαρά αυτοκίνητα, αλλά μάλλον οδηγικά μέτρια. Τώρα επειδή έχουν πίσω κίνηση μπορείς να κάνεις πολύ παιχνίδι με την ουρά, αλλά νομίζω ότι δεν είναι εκεί το θέμα. Σε ανοιχτές ιδίως καμπές-μεγάλες στροφές μπορείς να πάς πολύ πιό γρήγορα με τα VAG 1.8T.Chris
Den 3erw gia Skoda h Seat. Exw akousei oti ta Seat einai kalytera apo VW sto dromo. Pantws to Jetta mou den leei kai polla pragmata otan stribei kai einai poly malako. Alla apo kinitira skizei. Frena episis poly kala.
Gia ta BMW mallon den 8a sou arese epeidei exei ligi isxys. Giati egw ta briskw poly balanced cars. E3alloy oloi symfwnoun oti to 330 Sport einai to kalytero stin katigoria. Gia na katalabeis to top 3ari erxetai prwto stin katigoria tou 10 xronia twra, kai ayti einai kai i diki moy entypwsi. Min 3exnas ta frena poy exei, terastia.
Allo odigika eyxaristo aytokinito einai to Lexus IS300 (me 215 HP). Sxedon san BMW.
Gia to teleftaio sxolio mallon logo tetrakinisis. Pantws fantazomai ena 3.0litro aytokinito se kalo odostrwma 8a einai poly poio grigoro apo to 1.8t. Aytos o kinitiras einai poio adynamos apo to VR6 moy kai den einai poly antagwnistikos se B. Ameriki. Syntoma 8a ginei 2.0litros nomizw.
ΣΥΓΚΡΙΣΗ 156 2,0lt - TOLEDO 1,8T