-
Το Ζ350 θα ερθει στην Ευρωπη και στις ΗΠΑ (στις ΗΠΑ αυτο το μηνα και στην Ευρωπη σε περιπου 9 μηνες νομιζω), αλλα μια απο τις λιγες φορες που οι ΗΠΑ ειναι τυχερες, θα προσφερθει η πολυτελες εκδοχη του Ζ350 που ονομαζεται Infiniti G35 (η Ινφινιτι ειναι η θυγατρικη πολυτελων αυτοκινητων της Νισσαν εδω στις ΗΠΑ).
Το Infiniti G35 σκεφτομαι σοβαρα ως το επομενο αυτοκινητο μου καποια στιγμη στους επομενους 12 μηνες (πρωτα ο Θεος). Νεες φωτο βγηκαν σημερα και τα σπεκ τωρα ειναι πιο επισημα απο ποτε.
Τα σπεκς ειναι:
3.5 λιτρα V6 280 αλογα (κανει 287 στο Ζ350)
6ταχυτο χειροκινητο ή 5ταχυτο αυτοματο κιβωτιο
Τα φωτα πισω ειναι τυπου LED
Multilink αναρτηση μπρος/πισω ολοκληρη απο αλουμινιο
Xenon φωτα
Μπλοκε διαφορικο πισω και συστημα ευσταθειας (οπως το DSC της BMW)
18 ιντσες ζαντες αλουμινιου
BOSE ραδιο/CD κτλΠες τε μου τι νομιζεται απο τις φωτο
Φωτο εδω:
http://www.nissannews.com/multimedia/in ... 5coupe.jpg
http://www.nissannews.com/multimedia/in ... 5coupe.jpg
http://www.nissannews.com/multimedia/in ... 5coupe.jpg
http://www.nissannews.com/multimedia/in ... 5coupe.jpg
http://www.nissannews.com/multimedia/in ... 5coupe.jpg
http://www.nissannews.com/multimedia/in ... 5coupe.jpg
http://www.nissannews.com/multimedia/in ... 5coupe.jpg
http://www.nissannews.com/multimedia/in ... 5coupe.jpg
http://www.nissannews.com/multimedia/in ... 5coupe.jpg
http://www.nissannews.com/multimedia/in ... 5coupe.jpg
http://www.nissannews.com/multimedia/in ... 5coupe.jpg
-
Το Ζ350 θα ερθει στην Ευρωπη και στις ΗΠΑ (στις ΗΠΑ αυτο το μηνα και στην Ευρωπη σε περιπου 9 μηνες νομιζω), αλλα μια απο τις λιγες φορες που οι ΗΠΑ ειναι τυχερες, θα προσφερθει η πολυτελες εκδοχη του Ζ350 που ονομαζεται Infiniti G35 (η Ινφινιτι ειναι η θυγατρικη πολυτελων αυτοκινητων της Νισσαν εδω στις ΗΠΑ).
Το Infiniti G35 σκεφτομαι σοβαρα ως το επομενο αυτοκινητο μου καποια στιγμη στους επομενους 12 μηνες (πρωτα ο Θεος). Νεες φωτο βγηκαν σημερα και τα σπεκ τωρα ειναι πιο επισημα απο ποτε.
Τα σπεκς ειναι:
3.5 λιτρα V6 280 αλογα (κανει 287 στο Ζ350)
6ταχυτο χειροκινητο ή 5ταχυτο αυτοματο κιβωτιο
Τα φωτα πισω ειναι τυπου LED
Multilink αναρτηση μπρος/πισω ολοκληρη απο αλουμινιο
Xenon φωτα
Μπλοκε διαφορικο πισω και συστημα ευσταθειας (οπως το DSC της BMW)
18 ιντσες ζαντες αλουμινιου
BOSE ραδιο/CD κτλΠες τε μου τι νομιζεται απο τις φωτο
Φωτο εδω:
http://www.nissannews.com/multimedia/in ... 5coupe.jpg
http://www.nissannews.com/multimedia/in ... 5coupe.jpg
http://www.nissannews.com/multimedia/in ... 5coupe.jpg
http://www.nissannews.com/multimedia/in ... 5coupe.jpg
http://www.nissannews.com/multimedia/in ... 5coupe.jpg
http://www.nissannews.com/multimedia/in ... 5coupe.jpg
http://www.nissannews.com/multimedia/in ... 5coupe.jpg
http://www.nissannews.com/multimedia/in ... 5coupe.jpg
http://www.nissannews.com/multimedia/in ... 5coupe.jpg
http://www.nissannews.com/multimedia/in ... 5coupe.jpg
http://www.nissannews.com/multimedia/in ... 5coupe.jpg
-
Το Ζ350 θα ερθει στην Ευρωπη και στις ΗΠΑ (στις ΗΠΑ αυτο το μηνα και στην Ευρωπη σε περιπου 9 μηνες νομιζω), αλλα μια απο τις λιγες φορες που οι ΗΠΑ ειναι τυχερες, θα προσφερθει η πολυτελες εκδοχη του Ζ350 που ονομαζεται Infiniti G35 (η Ινφινιτι ειναι η θυγατρικη πολυτελων αυτοκινητων της Νισσαν εδω στις ΗΠΑ).
Το Infiniti G35 σκεφτομαι σοβαρα ως το επομενο αυτοκινητο μου καποια στιγμη στους επομενους 12 μηνες (πρωτα ο Θεος). Νεες φωτο βγηκαν σημερα και τα σπεκ τωρα ειναι πιο επισημα απο ποτε.
Τα σπεκς ειναι:
3.5 λιτρα V6 280 αλογα (κανει 287 στο Ζ350)
6ταχυτο χειροκινητο ή 5ταχυτο αυτοματο κιβωτιο
Τα φωτα πισω ειναι τυπου LED
Multilink αναρτηση μπρος/πισω ολοκληρη απο αλουμινιο
Xenon φωτα
Μπλοκε διαφορικο πισω και συστημα ευσταθειας (οπως το DSC της BMW)
18 ιντσες ζαντες αλουμινιου
BOSE ραδιο/CD κτλΠες τε μου τι νομιζεται απο τις φωτο
Φωτο εδω:
http://www.nissannews.com/multimedia/in ... 5coupe.jpg
http://www.nissannews.com/multimedia/in ... 5coupe.jpg
http://www.nissannews.com/multimedia/in ... 5coupe.jpg
http://www.nissannews.com/multimedia/in ... 5coupe.jpg
http://www.nissannews.com/multimedia/in ... 5coupe.jpg
http://www.nissannews.com/multimedia/in ... 5coupe.jpg
http://www.nissannews.com/multimedia/in ... 5coupe.jpg
http://www.nissannews.com/multimedia/in ... 5coupe.jpg
http://www.nissannews.com/multimedia/in ... 5coupe.jpg
http://www.nissannews.com/multimedia/in ... 5coupe.jpg
http://www.nissannews.com/multimedia/in ... 5coupe.jpg
-
Ωραίο ειναι!Μου μοιάζει λιγο σαν διασταύρωση Mercedes και Lexus(?)! Αν το πάρεις πες μας και εντυπώσεις απο οδική συμπεριφορά!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Ωραίο ειναι!Μου μοιάζει λιγο σαν διασταύρωση Mercedes και Lexus(?)! Αν το πάρεις πες μας και εντυπώσεις απο οδική συμπεριφορά!Συμφωνω για την 'διασταύρωση' που περιγραφεις. Θα το τεσταρω σιγουρα μολις ερθει στις ΗΠΑ, γυρω στον Νοεμβριο. Αλλα εαν κρινουμε απο την τετραπορτη εκδοση του, η οδικη συμπεριφορα θα ειναι σε πολυ υψηλα επιπεδα. Σε συγκριση της τετραπορτη εκδοσης G35 με την (τετραπορτη) BMW 330i, το Ινφινιτι βγηκε πρωτο σε αντικιειμενικα αλλα και σε υποκειμενικα τεστ. Θυμαμε οτι το Ινφινιτι σταματησε απο τα 60 μ/ω (96.54 χλμ/ω) σε 36 μετρα χωρις τα Brembo φρενα που θα υπαρχουν για το Κουπε. Με το αυτοματο κιβωτιο και με 20 αλογα λιγοτερα απο την δυπορτη εκδοση (260 για την τετραπορτη) ηταν στα 6.2 δευτερα για τα 0-60 μ/ω.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
[img]
Το Infiniti G35 σκεφτομαι σοβαρα ως το επομενο αυτοκινητο μου καποια στιγμη στους επομενους 12 μηνες (πρωτα ο Θεος).Piga gia test drive (den to ekana akomi) kai mou eipan oti prepei na perimeneis merikous mines gia na pareis to autokinito.
Kalytera perimene 2 xronia gia na to pareis alliws 8a to xrysoplirwseis.
Akoma, mporei to autokinito na exei xamili arxiki timi alla xreiazetai service ka8e 3 mines sxedon (mou dei3ane to schedule). Ypologisa oti xreiazetai gyrw sta $1000 CAD to xrono, gia ta epomena 5 xronia, scheduled maintance only.
Syn to oti exei pessei cost cutting (koita to epinios.com) stin kataskeyi.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
[img]
Το Infiniti G35 σκεφτομαι σοβαρα ως το επομενο αυτοκινητο μου καποια στιγμη στους επομενους 12 μηνες (πρωτα ο Θεος).Piga gia test drive (den to ekana akomi) kai mou eipan oti prepei na perimeneis merikous mines gia na pareis to autokinito.
Kalytera perimene 2 xronia gia na to pareis alliws 8a to xrysoplirwseis.
Akoma, mporei to autokinito na exei xamili arxiki timi alla xreiazetai service ka8e 3 mines sxedon (mou dei3ane to schedule). Ypologisa oti xreiazetai gyrw sta $1000 CAD to xrono, gia ta epomena 5 xronia, scheduled maintance only.
Syn to oti exei pessei cost cutting (koita to epinios.com) stin kataskeyi.
Καθε 3 μηνες σερβις? Τι εννοεις? Λαδια? Αμφιβαλλω.
Επισης, τι εννοεις cost cutting? Εννοεις οτι δεν θα ειναι ποιοτικο?
Οσο για την αγορα, σιγουρα θα υπαρκει price gouging στην αρχη. Οπως ειπα ομως το σκεφτομαι για τους επομενους 12 μηνες. Θα ειναι διαθεσιμο σε 2 μηνες. Ελπιζω το price gouging να εχει τελειωσει μεχρι τοτε. Αλλιως δεν το παιρνω. Αρνουμε 100% να πληρωσω οτιδηποτε παραπανω απο το MSRP για οποιδηποτε αυτοκινητο στις ΗΠΑ.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
[img]
Το Infiniti G35 σκεφτομαι σοβαρα ως το επομενο αυτοκινητο μου καποια στιγμη στους επομενους 12 μηνες (πρωτα ο Θεος).Piga gia test drive (den to ekana akomi) kai mou eipan oti prepei na perimeneis merikous mines gia na pareis to autokinito.
Kalytera perimene 2 xronia gia na to pareis alliws 8a to xrysoplirwseis.
Akoma, mporei to autokinito na exei xamili arxiki timi alla xreiazetai service ka8e 3 mines sxedon (mou dei3ane to schedule). Ypologisa oti xreiazetai gyrw sta $1000 CAD to xrono, gia ta epomena 5 xronia, scheduled maintance only.
Syn to oti exei pessei cost cutting (koita to epinios.com) stin kataskeyi.
Καθε 3 μηνες σερβις? Τι εννοεις? Λαδια? Αμφιβαλλω.
Επισης, τι εννοεις cost cutting? Εννοεις οτι δεν θα ειναι ποιοτικο?
Οσο για την αγορα, σιγουρα θα υπαρκει price gouging στην αρχη. Οπως ειπα ομως το σκεφτομαι για τους επομενους 12 μηνες. Θα ειναι διαθεσιμο σε 2 μηνες. Ελπιζω το price gouging να εχει τελειωσει μεχρι τοτε. Αλλιως δεν το παιρνω. Αρνουμε 100% να πληρωσω οτιδηποτε παραπανω απο το MSRP για οποιδηποτε αυτοκινητο στις ΗΠΑ.
ladia kai alla, nomizw einai gyrw sta 4 service to xrono an kaneis 20k km to xrono - poly pykno programma service.
Ypologisa, oti me to current driving rate mou 8a prepei na allazw ladia ka8e mina.
Dystyxws einai ektos pragmatikotitas an kaneis panw apo 15k km to xrono. Mono gia ayto, Audi kai pali Audi (4 xronia free service).
Mou eipan, apo twra mexri to telos tou xronoy, to ergostasio 8a kataskeyazei mono to coupe. Opote dyseyreta ta sedan. Akoma, edw ston Kanada ay3isan tin timi kata $500 gia na periorisoun ligo tin zitisi.
Nomizw exoun parapona se merikes leptomereies tou e3oplismou, kai alla opws ependysi xwrou aposkeywn klp.
-
Endiaferon, sxima, iapwniko ligo (moiazei me to Lexus SC430).
Ligo mikra ta para8yra omws.
8a doume ti 8a ginei, alla to SC430 den exei epityxia nomizw. Blepei poly perissoteres CLK430 apo giapwnezika autokinita.
Egw, eimai Bimmer 4 Ever.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
ladia kai alla, nomizw einai gyrw sta 4 service to xrono an kaneis 20k km to xrono - poly pykno programma service.
Ypologisa, oti me to current driving rate mou 8a prepei na allazw ladia ka8e mina.
Dystyxws einai ektos pragmatikotitas an kaneis panw apo 15k km to xrono. Mono gia ayto, Audi kai pali Audi (4 xronia free service).
Wow! Αυτο φενεται πολυ πυκνο σερβις. Ξερω οτι για τον Καναδα ολοι οι κατασκευαστες προτεινουν πιο πυκνα σερβις. Το Ακιουρα μου στο βιβλιαρακι εχει ειδικο πινακα για τον Καναδα το οποιο ειναι γυρω στο 20% πιο πυκνο. Για διαφορους λογους φανταζομαι. Το μεσο ορο στις ΗΠΑ ειναι 15,000 μιλια τον χρονο. Και με αυτα τα διαστηματα αλλαζω λαδια 3 φορες τον χρονο, ισως δυο αναλογα με τον καιρο.
Οσο για το Αουντι λογο του τζαμπα σερβις: Το G35 Coupe θα αρχισει γυρω στα $28,000 ή $29,000. Στα $36,000 θα εχεις φουλ εξοπλισμο τον πρωτο χρονο. Η Αουντι δεν εχει κουπε Α4 ακομη (σε 18 μηνες αυτο) αρα θα συγκρινω με το τετραπορτο Α4 με τον 3.0 κινητηρα.
Αρχιζει απο τα $32,000 με το μπροσθιοκινητο και $34,000 για το τετρακινητο. Και οπως ξερεις η Αουντι, οπως και η BMW, χρεωνει και για 'τα καθισματα' που λενε εδω. Με αλλα λογια, για ενα φουλ εξοπλισμενο Α4 θελεις $40,000. Δηλ. 4Κ με 5Κ παραπανω και κινητηρα ο οποιος 'σερνεται' σε σχεση με το Ινφινιτι (220 vs 280 ιππους αλλα και κατα πολυ πιο ελαφρυ το Ινφινιτι). Απο οδικη συμπεριφορα θα ειναι καλυτερο του Αουντι οπως επισης και στα φρενα. Η πισω κινηση ειναι υποκειμενικο, αλλα σε αυτην την κατηγορια ειναι πλεονεκτημα. Για τις ΗΠΑ τουλαχιστον.
Αρα τι να το κανω το τζαμπα σερβις?
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Ωραίο ειναι!Μου μοιάζει λιγο σαν διασταύρωση Mercedes και Lexus(?)! Αν το πάρεις πες μας και εντυπώσεις απο οδική συμπεριφορά!
Συμφωνω για την 'διασταύρωση' που περιγραφεις. Θα το τεσταρω σιγουρα μολις ερθει στις ΗΠΑ, γυρω στον Νοεμβριο. Αλλα εαν κρινουμε απο την τετραπορτη εκδοση του, η οδικη συμπεριφορα θα ειναι σε πολυ υψηλα επιπεδα. Σε συγκριση της τετραπορτη εκδοσης G35 με την (τετραπορτη) BMW 330i, το Ινφινιτι βγηκε πρωτο σε αντικιειμενικα αλλα και σε υποκειμενικα τεστ. Θυμαμε οτι το Ινφινιτι σταματησε απο τα 60 μ/ω (96.54 χλμ/ω) σε 36 μετρα χωρις τα Brembo φρενα που θα υπαρχουν για το Κουπε. Με το αυτοματο κιβωτιο και με 20 αλογα λιγοτερα απο την δυπορτη εκδοση (260 για την τετραπορτη) ηταν στα 6.2 δευτερα για τα 0-60 μ/ω.
Ean diabaseis kala to sygkritiko test to 330 8ewrh8hke kalytero aytokinito apo to G35, alla to G35 hr8e prwto logw xamiloteris timis, dil. kalytero value.
Pantws, perimenw kai egw me endiaferon ta autokinita. Ean mporeis na pareis ena super car se timi 323 mporei na to skeftw kai egw.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Ean diabaseis kala to sygkritiko test to 330 8ewrh8hke kalytero aytokinito apo to G35, alla to G35 hr8e prwto logw xamiloteris timis, dil. kalytero value.
Εισαι σιγουρος? Μηπως μιλαμε για διαφορετικο τεστ? Για πιο περιοδικο μιλας?
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Ean diabaseis kala to sygkritiko test to 330 8ewrh8hke kalytero aytokinito apo to G35, alla to G35 hr8e prwto logw xamiloteris timis, dil. kalytero value.
Εισαι σιγουρος? Μηπως μιλαμε για διαφορετικο τεστ? Για πιο περιοδικο μιλας?
Nomizw htan to Motortrend, perasmeno teyxos (h to Road & Track). Ta 11 sports sedans. An den kanw la8os. To eixa diabasei to ar8ro prosextika, paromoiaze tin 330 me ton kalytero a8liti tou high school, se oti kanei einai prwtos.
-
Εξωτερικό σχήμα: Σαν ανάποδη μπανιέρα.
Εσωτερικό: Καλή προσπάθεια στην κονσόλα, ο πίνακας οργάνων όμως φέρνει προς αγροτικό (Nissan King Cab του '87) και οι αεραγωγοί θυμίζουν πολύ φθηνότερα αυτοκίνητα.
-
Ελα φιλε μου μη γινεσαι κακος!!!
Νομιζω οτι ειναι μια καλη προσπαθεια για τη Νισσαν, εχουν σχεδιασει και χειροτερα αλλωστε.Αχχχ αυτο το RX-7 (III) τι ζημια μας εχει κανει....
κουκλι ε????Ωππ!!!! Τι ειναι αυτο???
260 κοντερ????? Πιπερι και παλι πιπερι θα σου βαλω..... Big Brother is watching you... -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
260 κοντερ????? Πιπερι και παλι πιπερι θα σου βαλω..... Big Brother is watching you...Nomizw 160 milia htane, peripou 260 km.
Koita3a tis fwtografies, wraio fainetai, isws parw telika tilefwno ton dealer gia test drive (exw nomizw ti karta tou sto aytokinito).
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Ελα φιλε μου μη γινεσαι κακος!!!
Νομιζω οτι ειναι μια καλη προσπαθεια για τη Νισσαν, εχουν σχεδιασει και χειροτερα αλλωστε.Αχχχ αυτο το RX-7 (III) τι ζημια μας εχει κανει....
κουκλι ε????Ωππ!!!! Τι ειναι αυτο???
260 κοντερ????? Πιπερι και παλι πιπερι θα σου βαλω..... Big Brother is watching you...Ε ναι βρε συ... Όταν έχεις κακομάθει από το RX-7, το ΜΧ-5 (ΠΡΩΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ, το κουκλάκι), από τη διακριτική κομψότητα των Honda και Acura, για να μην πω τίποτα για τα Ιταλικά και Γαλλικά κομψοτεχνήματα ή για κάποιες πανέμορφες BMW και δυο-τρεις ντίβες από τη Mercedes, το πράμα αυτό μοιάζει σα φτωχός συγγενής... Ή μάλλον, μοιάζει όπως έμοιαζε το Audi 80 της περιόδου '80-'84: Σαν επαρχιώτης συμβολαιογράφος ή λογιστής που, αυτή τη φορά, τα'πιασε στο Χρηματιστήριο και βγήκε στο σεργιάνι για κορίτσια (Γαβριήλ, κάτσε καλά. Είσαι παντρεμένος και πρέπει να είσαι με τους ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΥΣ. Τα άλλα, άστα για μας τους ζωντανούς).
Επί τη ευκαιρία, πολύ μου τη σπάει που, όταν πρωτοβγήκε το ΜΧ-5 ήμουν πολύ μικρός. Το έχει ένας φίλος μου και είναι άλλα κόλπα.
-
Καλό σε θέμα εξωτερικού design.
Όμως ρε παιδιά είναι εσωτερικό αυτό;;;;;;;;;
ΑΘΛΙΟ!!!
Το κλου είναι το τιμόνι με τη ραφή όπως και τα κουμπάκια πάνω του που θυμίζουν τηλεκοντρόλ τηλεόρασης δεκαετίας του 80!!!!!
Το υπόλοιπο εσωτερικό δεν διαφοροποιείται σε αισθητική από ένα μέτριο Ευρωπαικό, αρχών δεκαετίας του 90.
(Αλήθεια εκείνο το στρογγυλό στη μέση του ταμπλό τι είναι; καμερα; ) -
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Ean diabaseis kala to sygkritiko test to 330 8ewrh8hke kalytero aytokinito apo to G35, alla to G35 hr8e prwto logw xamiloteris timis, dil. kalytero value.
Εισαι σιγουρος? Μηπως μιλαμε για διαφορετικο τεστ? Για πιο περιοδικο μιλας?
Nomizw htan to Motortrend, perasmeno teyxos (h to Road & Track). Ta 11 sports sedans. An den kanw la8os. To eixa diabasei to ar8ro prosextika, paromoiaze tin 330 me ton kalytero a8liti tou high school, se oti kanei einai prwtos.
Οχι δεν μιλουσα για εκεινο το τεστ. Ναι το ξερω και αυτο το αρθρο. Υπαρχει ενα αλλο αρθρο σε ενα απο τα δυο περιοδικα που ανεφερες (και εγω δεν θυμαμαι πιο απο τα 2 - ειναι ομως αυτο που εχει και εκπομπη στο Speedvision διοτι το ειδα και εκει), το οποιο εκανε συγκριση το 330, το Τζι35 και ενα ακομη αυτοκινητο (νομιζω το Α4 ή κατι τετοιο).
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Εξωτερικό σχήμα: Σαν ανάποδη μπανιέρα.Εσωτερικό: Καλή προσπάθεια στην κονσόλα, ο πίνακας οργάνων όμως φέρνει προς αγροτικό (Nissan King Cab του '87) και οι αεραγωγοί θυμίζουν πολύ φθηνότερα αυτοκίνητα.
Σε ολα τα αλλα δεν μπορω να σου πω τιποτε διοτι ειναι θεμα γουστου (αν και ειναι πανω απο οφθαλμοφανες οτι υπερβαλεις), αλλα για το σχολιο 'ο πίνακας οργάνων όμως φέρνει προς αγροτικό (Nissan King Cab του '87)', τι να σου πω. Να πω παλι οτι υπερβαλεις? Το εχω ηδη γραψει.
Εσυ παντως μην το παιρνεις εαν σου το δεινανε.
Infiniti G35 Coupe - Ο ξαδερφος του Z350