-
Φιλε manosk θα σου στειλω πμ
-
Σε κομμάτι με 3-4 λωρίδες ανά ρεύμα (ειδικά στα θεόφαρδα κομμάτια μετά την Κατερίνη) είναι χαζομάρα να μην το πας 'όσο πάει'. Σε τέτοιου είδους κομμάτια του δρόμου το Clio το πάω 170 (που είναι και η τελική του, με το κοντέρ να δείχνει 180), την Xantia λίγο πάνω από 190 (ας λέει 205-210 το κοντέρ...).
Δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο να πας με τόσα χιλιόμετρα. Αρκεί να θυμάσαι κάτι που έγραφε ο Καββαθάς στο 'Οδηγώντας': ΠΟΤΕ μην κοιτάς ΜΟΝΟΝ τα επόμενα 5-10 μέτρα (βλακεία που κάνουν οι περισσότεροι οδηγοί, γι'αυτό και παθαίνουν ατυχήματα). Το βλέμμα να σαρώνει το δρόμο και το τοπίο σε μεγάλη απόσταση και σε μεγάλο εύρος.
Άμα δε μπορείς να το κάνεις αυτό, τότε μάθε να το κάνεις. Αν δε μπορείς, πούλα το τ'αμάξι και πήγαινε με λεωφορείο κι άσε τους δρόμους ελεύθερους για ανθρώπους πιο ικανούς από σένα και μην τους θέτεις αυτούς, εσένα (και τους τυχόν συνεπιβάτες σου) σε κίνδυνο.
-
Για να ξεκαθαρισω το θεμα.Ωρα 2μιση το πρωι....το αυτοκινητο αψογα συντηρημενο με φρεσκα λαστιχα στην εθνικη οδο εξω απο την κατερινη και φυσικα κανενας αλλος στον δρομο.Πολυ επικινδυνο??Εγκλημα? .....με γνωριζεις προσωπικα για να ξερεις ποση εμπιστοσυνη εχω στις ικανοτητες μου και ποιες ειναι αυτες???Σου αναφερω οτι:Σεβομαι απεριοριστα πεζους,δεν οδηγω ποτε εχοντας πιει και ποτε δεν φερνω σε δυσκολη θεση τους αλλους χρηστες του δρομου.
Αυτα νομιζω οτι ειναι πολυ πιο σημαντικα απο το να παω για λιγο με 200 σε ενα εξαιρετικο δρομο με ενα σταθερο αυτοκινητο και χωρις φυσικα αλλους στον δρομο
Φιλικα[/u]
-
Αμεσως καπιοι κραζουν τρεχει πανω απο το οριο κλπ....
Στην ευθεια της Κατερινης δηλαδη γιατι να παω με 120???
Ειναι σωστος, φαρδυς δρομος που μπορεις να τρεξεις και να φρεναρεις αν τυχει κατι.Το οριο 110 εξω απο την Λαμια το βρισκεις σωστο δηλαδη???
Και με 120 αν σου σκασει λαστιχο δεν το μαζευεις ευκολοτερα απο οτι με 200 βασικα δεν το μαζευεις καθολου..
Μην βλεπεις μονο τις ταμπελιτσες δες και τον δρομο...
-
Σιγα ρε παιδια τι εγινε τωρα , κανεις απο εσας δεν εχει τρεξει με τοσο??????
Το προηγουμενο ΣΚ γυρνουσα απο Ξυλοκαστρο και μετα την κακια σκαλα πηγαινα με 200 για λιγα χλμ.Ε, και τι εγινε!!!! αδειος ηταν ο δρομος και οταν εμφανιστηκε αυτοκινητο στον οριζοντα πηγα παλι με 140!!!
-
Και φυσικα συμφωνω απολυτα με τον skullone.Oταν πηρα το διπλωμα διαβασα πολλες φορες το συγκεκριμενο βιβλιο και εχω καταφερει να ενσωματωσω τις συμβουλες του στην καθημερινη μου οδηγηση.Γι αυτο αλλωστε ποτε δεν αναπτυσω μεγαλες ταχυτητες σε στροφες της ε.ο οπου ποτε δεν ξερεις τι σε περιμενει στην εξοδο
υσ:Πολυ καλο βιβλιο επισης ειναι το ''αυτη ειναι η οδηγηση'' του ρερλ
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Άμα δε μπορείς να το κάνεις αυτό, τότε μάθε να το κάνεις. Αν δε μπορείς, πούλα το τ'αμάξι και πήγαινε με λεωφορείο κι άσε τους δρόμους ελεύθερους για ανθρώπους πιο ικανούς από σένα και μην τους θέτεις αυτούς, εσένα (και τους τυχόν συνεπιβάτες σου) σε κίνδυνο.Αν απλά δεν θέλεις να τρέχεις τόσο έστω και σε τέτοιους δρόμους; Ελπίζω να μη μου πεις να πουλήσω το αυτοκίνητο πάλι...
Νομίζω ότι η άποψή σου είναι λίγο απόλυτη. Θα συμφωνήσω με τον Manosk ότι σε αυτές τις ταχύτητες δεν προλαβαίνεις να αντιδράσεις, πόσο μάλιστα τη νύχτα όπου σαρώνεις το δρόμο όσο σου επιτρέπουν τα φώτα σου.
Πιστεύω λοιπόν ότι σε αυτήν την περίπτωση και εσύ θέτεις εαυτόν, συνεπιβαίνοντες και άλλα αυτοκίνητα σε κίνδυνο.Σε κομμάτι με 3-4 λωρίδες ανά ρεύμα (ειδικά στα θεόφαρδα κομμάτια μετά την Κατερίνη) είναι χαζομάρα να μην το πας 'όσο πάει'.
Εννοείς 'μπορείς αν θες να το πας' και όχι 'είναι χαζομάρα να μην το πας' φαντάζομαι. Ακόμα κι έτσι προσωπικά θα διαφωνήσω αλλά τουλαχιστον μου ακούγεται καλύτερα.
Ελπίζω να μην θεωρήσεις ότι προσπαθώ να το παίξω δάσκαλος. Ανταλλάσουμε απόψεις έτσι; -
Madman77: δεν μου φαίνεται και πολύ σωστό να είναι εξίσου εύκολη ή δύσκολη η προσπάθεια διατήρησης του ελέγχου του αυτοκινήτου είτε πηγαίνεις με 120 είτε με 200.
skullone και bug: πως ορίζεται η ικανότητα στην οδήγηση όταν ο δρόμος δεν είναι τελείως κλειστός σε εμπόδια και προβλήματα; Ο ικανός οδηγός θα μπορέσει να πετάξει πάνω από τον αγρότη με το τρακτέρ που θα βγει ξαφνικά από το παρακείμενο στην εθνική χωράφι; Θα καταφέρει να μειώσει τον χρόνο ακινητοποίησης του αυτοκινήτου του από τα 5 δευτερόλεπτα στο 1; Θα διακρίνει σαν κουκουβάγια τον (έστω ανίκανο) οδηγό που θα έχει κάνει τετ-α-κε μέσα στο σκοτάδι και έχει μείνει κάθετα στον δρόμο;
Είναι κρίμα για όλους μας να μην μπορούμε να τρέξουμε στους δρόμους μας ενώ μας αρέσει. Αλλά είναι ταυτόχρονα εγκληματικό ή αυτοκτονικό να το κάνουμε έχοντας την ελπίδα ότι δεν θα μας τύχει η στραβή.Και κάτι ακόμη: έχω διαβάσει αρκετές φορές ότι ο χρόνος ακινητοποίησης ενός άριστου από πλευράς συντήρησης ή και ολοκαίνουριου αυτοκινήτου από τα 100 χλμ είναι περίπου 50 μέτρα σε άριστες συνθήκες (τέλεια άσφαλτος, καλά ελαστικά, ίσιωμα). Από τα 200 χλμ πόσα είναι; Αν θυμάμαι καλά από τα σήματα που δώσαμε για το δίπλωμα, όσο αυξάνεται η ταχύτητα, τόσο μεγαλώνει η απόσταση ακινητοποίησης; Δηλαδή μάλλον χρειάζονται περισσότερα από 100 μέτρα. Χονδρικά η απόσταση από τον Νικοπολίδη στον Μπαρτέζ. Και μετά μιλάμε για ικανότητα; Οι αριθμοί λένε ότι δεν είναι βέβαιο ότι θ'αντιδράσει κάποιος επαρκώς γιατί απλά δεν του το επιτρέπουν οι συνθήκες.
Γιατί έχουμε τόσους νεκρούς στους ελληνικούς δρόμους; Επειδή μόνο κάποιοι είναι άχρηστοι και δημιουργούν κινδύνους ενώ οδηγούν με 80 χλμ ή και επειδή ορισμένοι πέφτουν πάνω στους άχρηστους επειδή δεν έχουν τη δυνατότητα να αντιδράσουν πηγαίνοντας με 140+++;
[Περιστατικό χθεσινό μπροστά στα μάτια μου: Αγ. Μαρίνα Κορωπίου, ανάβει κόκκινο στο φανάρι έξω από την εκκλησία. Το πρώτο αυτοκίνητο σταματάει, από πίσω πλησιάζει γρήγορα ένα ανοιχτό τζιπ με 5 νεαρούς, οι 3 εκ των οποίων είναι κυριολεκτικά κρεμασμένοι από τη δοκό στο πίσω υπερυψωμένο κάθισμα. Τα λάστιχα στριγγλίζουν, οι τροχοι κοκκαλώνουν, το τζιπ πάει να πέσει στο σταματημένο αυτοκίνητο και με λίγο αριστερό τιμόνι το αποφεύγει για λίγο και βγαίνει το μισό στο αντίθετο ρεύμα. Ανίκανος ο νεαρός οδηγός του τζιπ (μολονότι θα το αρνιόταν πεισματικά αν του το έλεγες), αλλά εξίσου ανίκανος και επικίνδυνος κατά τη γνώμη μου θα ήταν κάποιος που θα ερχόταν με 130 από το αντίθετο ρεύμα και θα έπαιρνε παραμάζωμα τους 5 επιβάτες.]
Εννοείται ότι τα παραπάνω δεν τα γράφω επειδή θέλω να θίξω οποιονδήποτε. Θεωρώ ότι κάποιοι βάζουν το κεφάλι τους στον ντορβά χωρίς ίσως να έχουν κατανοήσει το μέγεθος του κινδύνου. Φιλικά.
-
Μα γι'αυτό λέμε 'ΚΟΙΤΑ ΜΑΚΡΙΑ'!!! Αυτός που εποπτεύει το δρόμο και προσέχει μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια θα καταφέρει ΠΡΙΝ ακόμα ο αγρότης βγει στο δρόμο να έχει αποφύγει το ατύχημα!
ΠΟΤΕ δεν περιμένεις να σου βγει ο άλλος απότομα, αλλά προνοείς εσύ για να μην συμβούν τα χειρότερα. Μάλλον όλοι μας χρειαζόμαστε μια επανάληψη από το 'Οδηγώντας'.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Μα γι'αυτό λέμε 'ΚΟΙΤΑ ΜΑΚΡΙΑ'!!! Αυτός που εποπτεύει το δρόμο και προσέχει μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια θα καταφέρει ΠΡΙΝ ακόμα ο αγρότης βγει στο δρόμο να έχει αποφύγει το ατύχημα!ΠΟΤΕ δεν περιμένεις να σου βγει ο άλλος απότομα, αλλά προνοείς εσύ για να μην συμβούν τα χειρότερα. Μάλλον όλοι μας χρειαζόμαστε μια επανάληψη από το 'Οδηγώντας'.
Εννοείται ότι κοιτάμε 'μακρυά', αλλά όταν ο άλλος είναι σεσημασμένος ηλίθιος κι έχει δίπλωμα, μόνο μια μηχανή του χρόνου θα μας αποκάλυπτε τις προθέσεις του. Και από την άλλη στα σκοτάδια και μέσα από δέντρα και μάντρες δεν μπορείς να διακρίνεις τον επερχόμενο κίνδυνο.
-
Χαχα, καλό αυτό που συμβαίνει.
Ένας υποστήριξε κάτι εντελώς λογικό, δηλαδή ότι είναι εξαιρετικά επικίνδυνο να πηγαίνεις με 200, και βγήκαν κατευθείαν οι κλασσικοί οι (Γεωργίου speaking) Έλληνες και του την είπαν.
Ούτε σε ευθεία της Αττικής Οδού χωρίς άλλα αυτοκίνητα δεν μπορείς να πηγαίνεις με 200, πόσο μάλλον στην Ε.Ο. με τις λακούβες και τα χίλια προβλήματα σε σήμανση, ξαφνικά έργα, ανίκανους οδηγούς κ.λπ..
Παρόλα αυτά, προσωπικά προτιμώ αυτούς που πηγαίνουν με 200+ παρά αυτούς που πάνε με 150. Τουλάχιστον οι πρώτοι κάνουν μία φορά ατύχημα και γλυτώνουν οι υπόλοιποι οδηγοί (εκτός βέβαια από αυτόν που θα φάει την Xanthia στο κεφάλι - ας ελπίσουμε να είναι νταλίκα για να γλυτώσει ο άνθρωπος).
Βέβαια σε εντελώς άδειο δρόμο, το πράγμα αλλάζει. Πήγαινε όσο θες, οπότε και να σκοτωθείς δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα. Απλά μην ζητάς μετά τα ρέστα για κακά οδοστρώματα κ.λπ. Όχι εσύ δηλαδή, οι συγγενείες σου.
-
Για μισο λεπτο!!!!
Το να τρέχεις με 200 σε δρομο που υπαρχει περιπτωση να σου βγει τρακτερ
πχ Αντιριο-Γαννενα πρεπει να εισαι τρελος!!!!!
Υπεθεσα οτι μιλουσαμε για δρομου Αθηνα -Θηβα ή Κορινθο-Κατερινη και αλλου με πολυ λιγη κινηση & μεγαλη ορατοτητα -
Να απαριθμήσουμε μερικούς πιθανούς κινδύνους που κρύβει ένας σχετικά 'ασφαλής' ελληνικός δρόμος ταχείας κυκλοφορίας;
-σκασμένο λάστιχο
-ακινητοποιημένο αυτοκίνητο λόγω μηχανικής βλάβης
-ατύχημα στη μέση του δρόμου
-νερά από ποτιστικά μηχανήματα ή από οικοδομές
-χυμένα λάδια ή πετρέλαια από κακοσυντηρημένα οχήματα
-πεσμένα φορτία από νταλίκες ή σχάρες αυτοκινήτων
-καμμένες λάμπες του φωτισμού των δρόμων σε στροφές με μπαριέρες ή γκρεμούς ή έλλειψη φωτισμού λόγω διακοπής του ρεύματος
-λακούβες 20+ εκατοστών από μια πρόσφατη νεροποντή
-ζώα που περνάνε κάθετα τον δρόμο (χωρίς μάλιστα να ελέγξουν )
-δίποδα που πράττουν όπως τα ανωτέρω τετράποδα
-αυτοκίνητα που έρχονται από το αντίθετο ρεύμα με σβηστά ή καμμένα φώτα ή αυτοκίνητα που τους έχουν καεί τα πίσω κόκκινα φωτάκια (πορείας τα λένε; )
-οι ανώμαλοι που πετάνε πέτρες από γέφυρες (θυμάστε τον τρελό του Δέλτα Φαλήρου; )...προσθέστε ό,τι ξέχασα...
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Για μισο λεπτο!!!!
Το να τρέχεις με 200 σε δρομο που υπαρχει περιπτωση να σου βγει τρακτερ
πχ Αντιριο-Γαννενα πρεπει να εισαι τρελος!!!!!
Υπεθεσα οτι μιλουσαμε για δρομου Αθηνα -Θηβα ή Κορινθο-Κατερινη και αλλου με πολυ λιγη κινηση & μεγαλη ορατοτηταE, ξέρεις τώρα. Από κάπου ξεκινάμε και μετά γενικεύουμε. Σε λίγο θα πούμε ανεύθυνους τους Γερμανούς που πάνε με όσα στις αούτομπαν, όταν βεβαίως τις βρουν άδειες, γιατί από τα στενά πετάγονται παιδιά με μπάλες.
-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
E, ξέρεις τώρα. Από κάπου ξεκινάμε και μετά γενικεύουμε. Σε λίγο θα πούμε ανεύθυνους τους Γερμανούς που πάνε με όσα στις αούτομπαν, όταν βεβαίως τις βρουν άδειες, γιατί από τα στενά πετάγονται παιδιά με μπάλες.
Κάθησα υπομονετικά και διάβασα και τις 95 σελίδες αυτού του θέματος. Αν οι γράφοντες δεν πάσχουν από το σύνδρομο του Μυνχάουζεν, οι 'γενικεύσεις' δεν είναι και τόσο αυθαίρετες όσο υπονοείς.
-
Ρε παιδια εγω μιλησα για την ε.ο στην κατερινη,ισως την καλυτερη στην ελλαδα,η οποια αν θυμαμαι ειναι και περιφραγμενη.Αρα μιλαμε για τις ιδανικες συνθηκες για επιτευξη μεγαλων ταχ.Σε ενα δρομο οπως πατρα-κορινθος ή πατρα-πυργος σπανια περναω τα 110-120(αγροτικα απο διασταυρωσεις κ.α).Θα ξαναπω οτι δεν θεωρω επικινδυνο εναν ικανο οδηγο με ενα ικανο οχημαπου θα πιασει 200 σε εναν δρομο οπως η κατερινη χωρις κινηση για λιγο κατω απο ιδανικες καιρικες συνθηκες.Θεωρω εκληματια αυτον που θα πιασει 200 στον δρομο προς πατρα και βεβαια αυτον που δεν κοβει σε κατοικημενες περιοχες.Ακομα περισσοτερο φοβαμαι αυτον που θα με κλεισει στο προσπερασμα ή αυτον που κουβαλαει ντουλαπες στην οροφη του οχηματος
Φιλικαυσ:αν εδιναν το ''οδηγωντας''στους υποψηφιους οδηγους ισως αλλαζαν πολλα....
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μα γι'αυτό λέμε 'ΚΟΙΤΑ ΜΑΚΡΙΑ'!!! Αυτός που εποπτεύει το δρόμο και προσέχει μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια θα καταφέρει ΠΡΙΝ ακόμα ο αγρότης βγει στο δρόμο να έχει αποφύγει το ατύχημα!
ΠΟΤΕ δεν περιμένεις να σου βγει ο άλλος απότομα, αλλά προνοείς εσύ για να μην συμβούν τα χειρότερα. Μάλλον όλοι μας χρειαζόμαστε μια επανάληψη από το 'Οδηγώντας'.
Εννοείται ότι κοιτάμε 'μακρυά', αλλά όταν ο άλλος είναι σεσημασμένος ηλίθιος κι έχει δίπλωμα, μόνο μια μηχανή του χρόνου θα μας αποκάλυπτε τις προθέσεις του. Και από την άλλη στα σκοτάδια και μέσα από δέντρα και μάντρες δεν μπορείς να διακρίνεις τον επερχόμενο κίνδυνο.
Τη διαδρομή μετά την Κατερίνη προς Θεσσαλονίκη την έχεις κάνει ποτέ; Από ΠΟΥ θα βγει ο αγρότης; Ούτε δρόμοι για χωράφια υπάρχουν ούτε τίποτα, ενώ από κάποιο σημείο και μετά (πριν και μετά τον Αλιάκμονα) τα δυο ρεύματα χωρίζονται από κενό χώρο περίπου πενήντα μέτρων.
Ό,τι θέλουμε λέμε τώρα; Άντε μάθετε μερικοί-μερικοί για ποιους δρόμους μιλάμε και τι συνθήκες επικρατούν, καθώς και τι ταχύτητες είναι ικανό ένα σύγχρονο αυτοκίνητο να κρατήσει...
Ώρες-ώρες αναρωτιέμαι πόσοι εδώ μέσα διαβάζουν όντως 4Τ ή απλά μπαίνουν σ'ένα φόρουμ γιατί δεν έχουν τίποτα καλύτερο να κάνουν!
-
Πες τα χρυσοστομε!!!Για συγκεκριμενο δρομο μιλαμε και οχι γενικα για τις ε.ο στην ελλεδα!!!Οποιος δεν εχει περασει απο το συγκεκριμενο κομματι καλυτερα να μην το βαζει στο ιδιο καζανι με δρομους οπως πατρα-πυργος
Φιλικα -
Η αποψή μου για την οδήγηση σε ε.οδούς.
Είμουν τυχερος και για μεγάλο διάστημα απόλαυσα τον ιδανικό συνδιασμό καλού αυτοκινήτου/καλών δρόμων. Αυτά στην Ισπανία/Βελγιο/Γερμανία. Εκεί συχνά έπιανα ταχύτητες 200+. Λογικό? Οχι απόλυτα. Οι συνθήκες όμως το 'επέτρεπαν' σε κάποιο βαθμό.
Στην Ελλάδα τώρα...εδώ δυστυχώς υπάρχει ο συνδυασμός καλού αυτοκινήτου/μέτριων έως κακών δρόμων/άσχετων συν-οδηγών. Εδώ συνήθως οδηγω στα 130-150χαω με καλές καιρικές συνθήκες.
Σπάνια έχω 'πιάσει' 200+. Οταν το έκανα όμως, είμουν 'μόνος' στο δρόμο. Αυτό σημαίνει ότι αν πάθαινα ατύχημα, δεν θα χτυπούσα κάποιον άλλο.
Εξάλλου, με την (αρκετή) εμπειρία μου σε οδήγηση σε ε.ο. δεν νομίζω οτι μπορείς να πηγαίνεις πάνω απο 160 συχνα - στην Ελλάδα. Και σίγουρα όχι νύχτα.
-
Ο χρήστης Bug έγραψε:
Θεωρω εκληματια αυτον που θα πιασει 200 στον δρομο προς πατρα και βεβαια αυτον που δεν κοβει σε κατοικημενες περιοχες.Ακομα περισσοτερο φοβαμαι αυτον που θα με κλεισει στο προσπερασμα ή αυτον που κουβαλαει ντουλαπες στην οροφη του οχηματοςΦίλε Γιάννη το παραπάνω δείχνει σαφώς ότι είσαι άνθρωπος σκεφτόμενος που σέβεται τους άλλους όταν οδηγεί. Συμφωνώ σε όσα λες και απλά αναλογιζόμενος αστάθμητους παράγοντες που μπορεί να υπάρξουν σε οποιονδήποτε ασφαλή δρόμο, προσωπικά δεν θα πήγαινα με 200. Όχι πως δεν έχω πάει ποτέ (και μάλιστα με πανάκριβο αυτοκίνητο) απλά δεν θέλω να το κάνω πλέον. Σε καμία περίπτωση όμως δε σε κατατάσω στα κακώς κείμενα των δρόμων μας, ελπίζω να μην έδειξα κάτι τέτοιο άθελά μου!
Ό,τι θέλουμε λέμε τώρα; Άντε μάθετε μερικοί-μερικοί για ποιους δρόμους μιλάμε και τι συνθήκες επικρατούν, καθώς και τι ταχύτητες είναι ικανό ένα σύγχρονο αυτοκίνητο να κρατήσει...
Ώρες-ώρες αναρωτιέμαι πόσοι εδώ μέσα διαβάζουν όντως 4Τ ή απλά μπαίνουν σ'ένα φόρουμ γιατί δεν έχουν τίποτα καλύτερο να κάνουν!Φίλε Skullone φαντάζομαι όλοι λίγο πολύ ξέρουμε για ποιον δρόμο μιλαμε. Ξέρουμε επίσης τι συνθήκες επικρατούν γενικότερα δυστυχώς σε όλους τους δρόμους και δεν έχουν να κάνουν μόνο με καθεαυτούς τους δρόμους. Θα συμφωνήσω ότι ένα σύγχρονο αυτοκίνητο μπορεί να κρατήσει υψηλές ταχύτητες αλλά εδώ μιλάμε για... τελικές αν κατάλαβα καλά και προσωπικά απλά είπα ότι όσο εμπιστοσύνη κι αν έχω στα μάτια μου και στις ικανότητές μου το αποφεύγω λόγω κάποιων αστάθμητων παραγόντων που αναφέρθηκαν.
Διαβάζω 4 τροχούς από το 1988 χωρίς να έχω χάσει τεύχος. Είδα πολλές παροτρύνσεις για ασφαλή οδήγηση αλλά όχι για τελικές στους δρόμους μας.
Νομίζω ότι το ύφος σου είναι λίγο εριστικό. Ελπίζω να κάνω λάθος.
Οτι πιο απίθανο εχω δει σε Ελληνικούς δρόμους!