-
Κατακαλόκαιρο, μέσα Ιούλη. Την επόμενη ημέρα φεύγω με την κοπελιά μου για διακοπές στη Σάμο. Πηγαίνοντας το πρωί στη δουλειά αντιλαμβάνομαι μυρωδιά καμένου να έρχεται από τη μηχανή του cinquecento μου. Το βλέμμα μου πέφτει πάνω στην ένδειξη θερμοκρασίας. Έχει φτάσει στο κόκκινο. Κάνω στην άκρη και σβήνω τη μηχανή. Ξεκινάω μετά από πέντε λεπτά. Η θερμοκρασία έχει πέσει τώρα, αλλά ξαναρχίζει να ανεβαίνει σαν τρελλή. Ευτυχώς είμαι ήδη κοντά στο γραφείο. Είμαι τυχερός γιατί ούτως ή άλλως έχω κλείσει ραντεβού στο συνεργείο για σέρβις. Έχω πάρει άδεια από τη δουλειά για να φύγω νωρίτερα.
Φεύγω από το γραφείο στις μία και μισή αντί για τις δώδεκα λόγω πολλής δουλειάς. Κατευθύνομαι προς το συνεργείο κάνοντας διαρκώς στάσεις για να πέσει η θερμοκρασία.
Φτάνω στο συνεργείο τύπου «Μαστρο Μήτσος» την ώρα ακριβώς που κλείνει. Τα μαστόρια φεύγουν με τα παπιά τους ξεσηκώνοντας την γειτονιά με τον δαιμονιώδη τους θόρυβο. Ο ιδιοκτήτης του συνεργείου, κλασική φάτσα μηχανικού, κλείνει με τα μαυρισμένα χέρια του από τα λάδια την βαριά σιδερένια πόρτα.
«Κλείνετε;», ρωτάω ανόητα. «Έχω ραντεβού για σήμερα».
Ο μηχανικός κοιτάει αδιάφορα το cinquecento μου. «Ναι, αλλά είχαμε πει για τις δωδεκάμιση. Τώρα κλείνουμε».
«Σε παρακαλώ, αύριο φεύγω για διακοπές με την κοπέλα μου. Κοίταξε το αυτοκίνητο γιατί αλλιώς δεν μπορώ να φύγω για διακοπές».
Ο μηχανικός με κοιτάζει στα μάτια. Είναι κουρασμένος, ιδρωμένος και ταλαιπωρημένος από τον καύσωνα. Θέλει να διαπιστώσει αν λέω αλήθεια. Ο εσωτερικός του μετρητής ψεύδους δείχνει ότι λέω αλήθεια. Αποφασίσει να καθυστερήσει να επιστρέψει στο σπίτι για να με βοηθήσει.
Μπαίνουμε μέσα στο άδειο συνεργείο. «Περίμενε ένα λεπτό», μου λέει. Τηλεφωνεί στη γυναίκα του. Της λέει ότι θα αργήσει. Από το ακουστικό ακούγονται φωνές. Σε κάποια δεν πρέπει να άρεσε ότι θα φάει μόνη της το μεσημέρι. Οι φωνές δυναμώνουν. Είναι γυναικείες φωνές, τις αναγνωρίζω εύκολα., έτσι ουρλιάζει και η Άννα όταν θυμώνει. Αυτόν δεν τον πειράζει. Οι χαμένες μου διακοπές είναι πιο σημαντικές γι’αυτόν από το να επιστρέψει στην ώρα του στο σπίτι.
Ανοίγει το καπό. Κάνει πρόγνωση. «Δεν είναι σοβαρό, σε καμιά ωρίτσα θα τελειώσω». Τελικά του πήρε λίγο παραπάνω, αλλά το χαμόγελό του όταν έβγαλε το κεφάλι του από τη μηχανή έδειχνε ότι η εγχείρηση ήταν επιτυχής.
Τον ευχαριστώ. «Πόσα σου χρωστάω, μάστορα;». Μου λέει την τιμή. Είναι τόσα όσα σχεδιάζω να ξοδέψω στο νησί με την Άννα. Κάποιος έχει βαλθεί να μου καταστρέψει τις διακοπές. Αρχίζω να βαριανασαίνω. Ο μηχανικός καταλαβαίνει τη δυσκολία μου.
«Πότε θα γυρίσεις;».
«Σε δέκα μέρες».
«Καλές διακοπές, τότε. Όταν γυρίσεις περνάς και με πληρώνεις. Καλές διακοπές» Με χτυπάει στην πλάτη. Εγώ θέλω να τον φιλήσω, αλλά το πρόσωπό του είναι καταιδρωμένο και βρώμικο. Άστο καλύτερα... -
Κατακαλόκαιρο, μέσα Ιούλη. Την επόμενη ημέρα φεύγω με την κοπελιά μου για διακοπές στη Σάμο. Πηγαίνοντας το πρωί στη δουλειά αντιλαμβάνομαι μυρωδιά καμένου να έρχεται από τη μηχανή του cinquecento μου. Το βλέμμα μου πέφτει πάνω στην ένδειξη θερμοκρασίας. Έχει φτάσει στο κόκκινο. Κάνω στην άκρη και σβήνω τη μηχανή. Ξεκινάω μετά από πέντε λεπτά. Η θερμοκρασία έχει πέσει τώρα, αλλά ξαναρχίζει να ανεβαίνει σαν τρελλή. Ευτυχώς είμαι ήδη κοντά στο γραφείο. Είμαι τυχερός γιατί ούτως ή άλλως έχω κλείσει ραντεβού στο συνεργείο για σέρβις. Έχω πάρει άδεια από τη δουλειά για να φύγω νωρίτερα.
Φεύγω από το γραφείο στις μία και μισή αντί για τις δώδεκα λόγω πολλής δουλειάς. Κατευθύνομαι προς το συνεργείο κάνοντας διαρκώς στάσεις για να πέσει η θερμοκρασία.
Φτάνω στο συνεργείο τύπου «Μαστρο Μήτσος» την ώρα ακριβώς που κλείνει. Τα μαστόρια φεύγουν με τα παπιά τους ξεσηκώνοντας την γειτονιά με τον δαιμονιώδη τους θόρυβο. Ο ιδιοκτήτης του συνεργείου, κλασική φάτσα μηχανικού, κλείνει με τα μαυρισμένα χέρια του από τα λάδια την βαριά σιδερένια πόρτα.
«Κλείνετε;», ρωτάω ανόητα. «Έχω ραντεβού για σήμερα».
Ο μηχανικός κοιτάει αδιάφορα το cinquecento μου. «Ναι, αλλά είχαμε πει για τις δωδεκάμιση. Τώρα κλείνουμε».
«Σε παρακαλώ, αύριο φεύγω για διακοπές με την κοπέλα μου. Κοίταξε το αυτοκίνητο γιατί αλλιώς δεν μπορώ να φύγω για διακοπές».
Ο μηχανικός με κοιτάζει στα μάτια. Είναι κουρασμένος, ιδρωμένος και ταλαιπωρημένος από τον καύσωνα. Θέλει να διαπιστώσει αν λέω αλήθεια. Ο εσωτερικός του μετρητής ψεύδους δείχνει ότι λέω αλήθεια. Αποφασίσει να καθυστερήσει να επιστρέψει στο σπίτι για να με βοηθήσει.
Μπαίνουμε μέσα στο άδειο συνεργείο. «Περίμενε ένα λεπτό», μου λέει. Τηλεφωνεί στη γυναίκα του. Της λέει ότι θα αργήσει. Από το ακουστικό ακούγονται φωνές. Σε κάποια δεν πρέπει να άρεσε ότι θα φάει μόνη της το μεσημέρι. Οι φωνές δυναμώνουν. Είναι γυναικείες φωνές, τις αναγνωρίζω εύκολα., έτσι ουρλιάζει και η Άννα όταν θυμώνει. Αυτόν δεν τον πειράζει. Οι χαμένες μου διακοπές είναι πιο σημαντικές γι’αυτόν από το να επιστρέψει στην ώρα του στο σπίτι.
Ανοίγει το καπό. Κάνει πρόγνωση. «Δεν είναι σοβαρό, σε καμιά ωρίτσα θα τελειώσω». Τελικά του πήρε λίγο παραπάνω, αλλά το χαμόγελό του όταν έβγαλε το κεφάλι του από τη μηχανή έδειχνε ότι η εγχείρηση ήταν επιτυχής.
Τον ευχαριστώ. «Πόσα σου χρωστάω, μάστορα;». Μου λέει την τιμή. Είναι τόσα όσα σχεδιάζω να ξοδέψω στο νησί με την Άννα. Κάποιος έχει βαλθεί να μου καταστρέψει τις διακοπές. Αρχίζω να βαριανασαίνω. Ο μηχανικός καταλαβαίνει τη δυσκολία μου.
«Πότε θα γυρίσεις;».
«Σε δέκα μέρες».
«Καλές διακοπές, τότε. Όταν γυρίσεις περνάς και με πληρώνεις. Καλές διακοπές» Με χτυπάει στην πλάτη. Εγώ θέλω να τον φιλήσω, αλλά το πρόσωπό του είναι καταιδρωμένο και βρώμικο. Άστο καλύτερα... -
Κατακαλόκαιρο, μέσα Ιούλη. Την επόμενη ημέρα φεύγω με την κοπελιά μου για διακοπές στη Σάμο. Πηγαίνοντας το πρωί στη δουλειά αντιλαμβάνομαι μυρωδιά καμένου να έρχεται από τη μηχανή του cinquecento μου. Το βλέμμα μου πέφτει πάνω στην ένδειξη θερμοκρασίας. Έχει φτάσει στο κόκκινο. Κάνω στην άκρη και σβήνω τη μηχανή. Ξεκινάω μετά από πέντε λεπτά. Η θερμοκρασία έχει πέσει τώρα, αλλά ξαναρχίζει να ανεβαίνει σαν τρελλή. Ευτυχώς είμαι ήδη κοντά στο γραφείο. Είμαι τυχερός γιατί ούτως ή άλλως έχω κλείσει ραντεβού στο συνεργείο για σέρβις. Έχω πάρει άδεια από τη δουλειά για να φύγω νωρίτερα.
Φεύγω από το γραφείο στις μία και μισή αντί για τις δώδεκα λόγω πολλής δουλειάς. Κατευθύνομαι προς το συνεργείο κάνοντας διαρκώς στάσεις για να πέσει η θερμοκρασία.
Φτάνω στο συνεργείο τύπου «Μαστρο Μήτσος» την ώρα ακριβώς που κλείνει. Τα μαστόρια φεύγουν με τα παπιά τους ξεσηκώνοντας την γειτονιά με τον δαιμονιώδη τους θόρυβο. Ο ιδιοκτήτης του συνεργείου, κλασική φάτσα μηχανικού, κλείνει με τα μαυρισμένα χέρια του από τα λάδια την βαριά σιδερένια πόρτα.
«Κλείνετε;», ρωτάω ανόητα. «Έχω ραντεβού για σήμερα».
Ο μηχανικός κοιτάει αδιάφορα το cinquecento μου. «Ναι, αλλά είχαμε πει για τις δωδεκάμιση. Τώρα κλείνουμε».
«Σε παρακαλώ, αύριο φεύγω για διακοπές με την κοπέλα μου. Κοίταξε το αυτοκίνητο γιατί αλλιώς δεν μπορώ να φύγω για διακοπές».
Ο μηχανικός με κοιτάζει στα μάτια. Είναι κουρασμένος, ιδρωμένος και ταλαιπωρημένος από τον καύσωνα. Θέλει να διαπιστώσει αν λέω αλήθεια. Ο εσωτερικός του μετρητής ψεύδους δείχνει ότι λέω αλήθεια. Αποφασίσει να καθυστερήσει να επιστρέψει στο σπίτι για να με βοηθήσει.
Μπαίνουμε μέσα στο άδειο συνεργείο. «Περίμενε ένα λεπτό», μου λέει. Τηλεφωνεί στη γυναίκα του. Της λέει ότι θα αργήσει. Από το ακουστικό ακούγονται φωνές. Σε κάποια δεν πρέπει να άρεσε ότι θα φάει μόνη της το μεσημέρι. Οι φωνές δυναμώνουν. Είναι γυναικείες φωνές, τις αναγνωρίζω εύκολα., έτσι ουρλιάζει και η Άννα όταν θυμώνει. Αυτόν δεν τον πειράζει. Οι χαμένες μου διακοπές είναι πιο σημαντικές γι’αυτόν από το να επιστρέψει στην ώρα του στο σπίτι.
Ανοίγει το καπό. Κάνει πρόγνωση. «Δεν είναι σοβαρό, σε καμιά ωρίτσα θα τελειώσω». Τελικά του πήρε λίγο παραπάνω, αλλά το χαμόγελό του όταν έβγαλε το κεφάλι του από τη μηχανή έδειχνε ότι η εγχείρηση ήταν επιτυχής.
Τον ευχαριστώ. «Πόσα σου χρωστάω, μάστορα;». Μου λέει την τιμή. Είναι τόσα όσα σχεδιάζω να ξοδέψω στο νησί με την Άννα. Κάποιος έχει βαλθεί να μου καταστρέψει τις διακοπές. Αρχίζω να βαριανασαίνω. Ο μηχανικός καταλαβαίνει τη δυσκολία μου.
«Πότε θα γυρίσεις;».
«Σε δέκα μέρες».
«Καλές διακοπές, τότε. Όταν γυρίσεις περνάς και με πληρώνεις. Καλές διακοπές» Με χτυπάει στην πλάτη. Εγώ θέλω να τον φιλήσω, αλλά το πρόσωπό του είναι καταιδρωμένο και βρώμικο. Άστο καλύτερα... -
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ!!!
ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΚΙΛΟ ΤΥΡΙ ΚΑΙ ΤΣΙΠΟΥΡΟ ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΕΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ. -
Ο χρήστης nikoswrc έγραψε:
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ!!!
ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΚΙΛΟ ΤΥΡΙ ΚΑΙ ΤΣΙΠΟΥΡΟ ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΕΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ.aytos einai pragmatikos anthrwpos! oxi mixanikos!
opws lew kai se allo topic odigaw ena poli palio aytokinito...
loipon yparxoun ligoi (yparxoun omws!) mixanikoi pou xeroun na ftiaxoun to aytokinito kala...
eee....tou exoun vgalei ta matia giati apla variontousan
anagastika egw na mathw na rithmizw platines gia na min katastrafei ki'allo!
ara einai sindiasmos diathesis kai gnwsewn -
Apo periergia, telika ti eixe to amaksi k poso sou stoixise?
Toso empistosynh sou eixe o typos k sou eipe ferta meta h ton hkseres apo palaiotera?
Gia pes k kana onoma gia diafhmish....
-
Emena ayto moy vrwmaei...
gia na se afhsei na fygeis h episkevh htan poly aplh...
Gine an theleis pio safhs oson afora to eidos ths zhmias kai to poso poy soy zhthse -
αμα ησουν εσυ στη θεση του φιλου και σου βρωμαγε η υποθεσαη ας περιμενες το πρωι να ανοιξει η αντιπρωσοπεια και να τα σκασεις χωρις δεφτερη κουβεντα.αυτο ειναι αγενεια και καχυποψια και στο κατο κατο αμα τα βλεπετε τοσο απλα ας τα φτιαχνετε μονοι σας!ααα ειπαμε!ο ελληνας ειναι παντογνωστης και εχει αποψη για ολα
-
Ετσι G60POWER!!!
Ο Μαστρο Μήτσος κατι θα εχει να κρύψει!!Ενω στην αντιπροσωπεία που τα μαστόρια δεν εχουν ξεβιδώσει ουτε βίδα,ΞΕΡΟΥΝ!!
(Μωρέ ουτε τα μάτια τους δεν ξέρουν να βγάλουν)!!!Στους διάφορους Μαστρο Μήτσους σαφώς υπάρχουν και απατεώνες, βολεψάκηδες κλπ.Αλλα ειναι στο χέρι μας να τους αναγνωρίσουμε και να κόψουμε καθε επαφή!Ενω στην αντιπροσωπεία?Ποιόν θα κατηγορήσεις? Απο που θα βρείς το δίκηο σου?ΑΠο πουθενά!!Και βέβαια δεν πιστεύω να θεωρεί ο φίλος οτι αν το αυτοκίνητο παρουσίασει πρόβλημα θα στο λύσουν! Απλώς θα αλλάξουν ΟΛΟ το ανταλλακτικό!
Παράδειγμα:
Πριν χρόνια μια Mercedes 2.5 16 'εκοψε' το γρανάζι της πρώτης που λόγω Getrag ηταν αριστερά και ΚΑΤΩ (οπως ..ξέρετε!!).Η αντιπροσωπεία ηθελε 1.100.000 για αλλαγή κιβωτίου και 950.000 για επισκευή εφόσον το κιβώτιο πήγαινε ΓΕΡΜΑΝΙΑ!!!!!!!Χρόνος επισκευής 4 ημέρες για νέο κιβώτιο και οσο πάρει για επισκευή!!
Ενας συγκεκριμένος 'Μαστρο Μήτσος' το έφτιαξε αλλάζοντας το γρανάζι της 1ης (αλλα και της 4ης που ειχε φθορά) και ολα τα ρουλεμάν προληπτικά, σε 2 ημέρες και χρέωσε 170.000 Δρχ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ειπε κανένας τίποτα για Μαστρο Μήτσους?????????
Προσωπικά εχω πολλά χρόνια να πάω σε αντιπροσωπεία.Και όποτε χρειάστηκε να περάσω για κάποιο ανταλλακτικό,τόσο περισσότερο μου την εδινε η κατάσταση!!! -
H mhpos periptosh filou prin apo 3 xronia opou h antiprosopia sthn A8hna tou zhtouze !!!!!!!2.500.000!!!!!!!! gia allagh 'Hlekronikou egkefalou' gia to Jeep 2.5 pou eixe kai telika phrame !!!!2!!!!! apo paliatzidiko sthn Amerikh opou kai meno gia $100. (Telika o filos mou mou eipe gia plaka...oti eprepe na phrne kai trito.) Pare na xeis pou lene.
Epishs o Araboniastikos ths Aderfhs mou eixe to idio problhma me to Ford Escort tou 1993 pou eixe kai eskase 1.200.000 gia kainourgio ypologisth to akousa kai phgan na mou pesoun ta malia.
Me 1.200.000drx edo Amerikh perneis Ford Mustang tou 1988 se aristh Katastash.
Ena pragma pou mou aresei apo thn Amerikh einai oti briskeis oti goustareis gia opoiodhpote amaxi kai ama xereis pou na yaxneis to briseis sxedos TSAMPA.Yparxoun bebaia edo appataivnes alla oi appataivnes thns Ellada einai IDIES oi antiprosopies kai to idio to kratos.
Tora me thn 'apeleu8ervsh' ths agoras autokintou mhn ekplaghte ama axrizoun na pernoun olloi kommatia apo xvres tou exvteriko se klasmata ths timhs pou pouliountai sthn Ellada.
Pane pia oi 'kales' epoxes tis dekaetias tou 1980 sthn Ellada opou oi mhxanikoi eftiaxnan dika tous exarthmata me ton torno.
Tora pia mporo kallista na pio pos h agora autokinhtou sthn Ellada einai h 'xeiroterh' pou exv dei kai exv akousei. Dioti:
-
Exoume ta kermiria pou mas barainoun( Na fantasthsei oti sthn Albania den exoun tekmiria..kai oute-oute kala telh kukloforias)
-
Tis megalhteres forologies apo autokinhta pano apo 1.600cc
-
Yperbolikes xrevseis apo pantos eidon antiprosopoivn gia pantos eidos
exarthmata kai service. -
Xeiroterh poiothta betzhnhs pou exv dei pote mou.(As einai kala oi no8eutes)
-
Odhgaei autokinhto kai h 'koutsh maria'
-
Tromerh kinhsh stous dromous
-
Tromerous dnomous.(me thn kakh apopsh)
-
Ypourgous metaforvn pou sou pernoun thn adia odhghsevs sou ama eperbeis to orio kata X xoris deuterh eukairia.( Paromoia periptosh me th apagoreush pantos eidos paixnidia se idiotikous kai dhmosious xorous kai giname die8nos rezhlh)
Apo pou na arxisv kai pou na teleivsv alla prepei na xeretai oti eimaste/eisastai olloi koroida. To kratos, orispenoi antiprosopoi kai etairies petrelaioeidon 8YSAURIZOUN apo thn agora autokinhtou sthn Ellada. Eimai periergos ti allo 8a skarfistoune gia na paroun kai alla lefta.
Kati pou 8a exei sxesh me to 'periballon' ego pisteuv.
-
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
αμα ησουν εσυ στη θεση του φιλου και σου βρωμαγε η υποθεσαη ας περιμενες το πρωι να ανοιξει η αντιπρωσοπεια και να τα σκασεις χωρις δεφτερη κουβεντα.αυτο ειναι αγενεια και καχυποψια και στο κατο κατο αμα τα βλεπετε τοσο απλα ας τα φτιαχνετε μονοι σας!ααα ειπαμε!ο ελληνας ειναι παντογνωστης και εχει αποψη για ολαkata arxhn pragmati t aytokinhta moy ta ftiaxnw monos moy. h antiproswpeies htan mono gia thn eggyhsh. deyteron an pragmati h doyleia kostize toso poly den tha ton afhne na fygei etsi xwris na ton xerei. Ektos aytoy h episkeyh egine paraskevh katameshmero. Poy vrhke antalaktika o 'mastro mhtsos'? stis 4 kleinoyn. H mhpws stokarei antalaktika gia to sygkekrimeno amaxi? Exakoloythw na pistevw oti h vlavh htan aplh kai episkevasimh xwris antalaktika kai soy leei kai na mhn erthei meta den exw na xasw kai tpt sovaro. mia wra doyleia mono.
-
αν ασχολεισε μα μηχανολογικα φιλε μου το αυτοκινητο για να επισκευαστηκε σε μια ωρα περιπου το πιο πιθανο ειναι να του αλλαξε θερμοστατη και βαλβιδα βεντιλατερ.εσυ τοσο απιθανο το βρισκεις να εχει το καθε συνεργειο απο 15 θερμοστατες ως αποθηκοι οι οποιοι ειναι κοινοι για τουλαχιστον 50 μοντελα κινησημα?τωρα το ποσα χρηματα του πηρε αυτο εγκειτε στην ιδιοσυγκρασια του καθε τεχνικου και μαγκια του καθενος.αν ειναι ΜΑΣΤΟΡΑΣ να τα παρει.γιατι να μην τα παρει.Η ΜΑΥΡΙΛΑ ΤΟ ΞΕΝΥΧΤΙ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ Η ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ οι οποιες δε φενονται ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ κλπ κλπ δεν πληρονωντε φιλε μου.οσο κι αν ακουγετε παραδοξο.
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
αν ασχολεισε μα μηχανολογικα φιλε μου το αυτοκινητο για να επισκευαστηκε σε μια ωρα περιπου το πιο πιθανο ειναι να του αλλαξε θερμοστατη και βαλβιδα βεντιλατερ.εσυ τοσο απιθανο το βρισκεις να εχει το καθε συνεργειο απο 15 θερμοστατες ως αποθηκοι οι οποιοι ειναι κοινοι για τουλαχιστον 50 μοντελα κινησημα?τωρα το ποσα χρηματα του πηρε αυτο εγκειτε στην ιδιοσυγκρασια του καθε τεχνικου και μαγκια του καθενος.αν ειναι ΜΑΣΤΟΡΑΣ να τα παρει.γιατι να μην τα παρει.Η ΜΑΥΡΙΛΑ ΤΟ ΞΕΝΥΧΤΙ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ Η ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ οι οποιες δε φενονται ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ κλπ κλπ δεν πληρονωντε φιλε μου.οσο κι αν ακουγετε παραδοξο.To an ekane xenyxtia kai diavase na apokthsei gnwseis einai dikh toy epilogh. ki an ekane ependyseis to ekane gia na akoloythisei thn roh ths agoras. ayto omws se kamia periptwsh den toy dinei dikaiwma na zhtaei yperogka posa gia mia allagh valvidas kai thermostath epeidh epiase ton allo panw sthn anagkh.
-
Το να επιλεξει το συγκεκριμενο επαγγελμα φυσικα και ηταν επιλογη του.Επιλογη ομως ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ηταν και να επενδυσει σε νεα τεχνολογια για να κανει το αυτοκινητο ΣΟΥ!!Εσυ ομως τον ΚΑΛΟ μαστορα τον ψαχνεις απ οτι υποθετω!και δεν οφειλε σε σενα τιποτα για να επενδυσει και να επενδυει συνεχως!!Γι αυτο οταν ψαχνετε φθηνιαρηδες για να τη βγαλετε οταν θα γυρνατε εδω και εκει και θα εχετε ξοδεψει και καμποσα χωρις να γινει η δουλεια σας οταν θα θυμηθειτε τον μαστορα ΘΑ ΤΑ ΡΙΞΕΤΕ Και μετα θα ζητησετε τα χρηματα πισω απο αυτους που δεν εγινε η δουλεια σας εσυ θα αγοραζες ενα μηχανημα που δε εκανες ποτε αποσβεση?δε σε εχω για τοσο χαζο!το αμαξι των εκατομυριων ομως με την χλιδα και την τεχνολογια το πηρες!εκει τα ΕΣΚΑΣΕΣ ΧΟΝΤΡΑ χωρις παζαρι εκτος κι αν σου ειπαν απο εκει που το πηρες οτι ο καθε τεχνικος ειναι ΑΛΒΑΝΟΣ στην υπηρεσια του οδηγου VW MOTORSPORT POWER
-
Safws kai tha psaxw ton kalo mastora kai oxi ton pio fthino. Kai na plhrwthei kai ta preponta efoson ta axizei. Ayto den shmainei omws oti prepei na plhrwthei 50000drx gia n allaxei thermostath kai/h valvida! Eleos! Giati kapws etsi mas to thetei o filos parapanw kai gi ayto xekinhse h syzhthsh. Nomizw oti yparxoun kapoia oria analoga me thn ergasia.
-
εδω συμφωνουμε απολυτα αν και υπαρχουν ορισμενες τεχνικες περιπτωσεις οπως ιδιομορφια αυτοκινητου-δυσκολια ακι πολυπλοκοτητα επισκευης η μεμονωμενη τεχνολογικη καταρτιση για ενα τυπο αυτοκινητου που δεν υπαρχει χρηματικο οριο και καθοριζεται απο τον τεχνικο επειτα απο ειδικη συμφωνια!τωρα αν πηρε οπαραπανω μαστορας 50000δρχ για θερμοστατη εκει το κατακρινω κι εγω.μηπως ομως δεν ηταν τοσα τα χρηματα η του αλλαξε και ψυγειο?αυτο θα μας το πει ο πελατης.παντως στη συζητηση αυτη η ουσια ειναι η τεχνικη φιλοσοφια του σωστου επαγγελματια που ειναι μεσα ατα πραγματα συνεχως και επενδυει.και σαφως οτι υπηρεσια προσφερει εισπρατει και το αναλογο τιμημα!!μη ξεχνας οτι πολλες φορες οι πελατες το παιζουν και ξυπνυοι!!
-
Θα σας διηγηθώ τη δική μου περιπέτεια με το Y10 μου. Από το καλοκαίρι, μου δάκρυζε ο κινητήρας μεταξύ μπλοκ μηχανής και κυλινδροκεφαλής, αλλά στο συνεργείο της αντιπροσωπείας μου είχαν πει ότι δεν είναι τίποτα. Εν τω μεταξύ, απ'το πολύ το σκίσιμο, το μαντεμένιο χταπόδι της εξάτμισης (και για δες που σε 1100άρι FIRE κινητήρα του '91 είχαν βάλει από τη μάνα του 4-2-1 σύστημα! ), έσπασε και το αυτοκίνητο ακινητοποιήθηκε, μια και τα καυσαέρια δε φεύγανε από πουθενά. Το πήγα όχι στην αντιπροσωπεία, αλλά σε ένα άλλο συνεργείο στα Χανιά όπου βρίσκομαι, το οποίο έχει και αγωνιστική εμπλοκή και ασχολείται με τα περισσότερα αυτοκίνητα, αλλά κυρίως ασχολείται με τα Mazda και αυτόν τον καιρό εγκαθιστά νέο κινητήρα εξ Ιαπωνίας σε ένα RX-7 ο οποίος θα φτάνει τους 400 ίππους.
Μου αλλάξανε με λογική τιμή το χταπόδι με καινούριο. Αντίθετα με την αντιπροσωπεία που 'δεν είχε ανταλλακτικό ούτε στην Αθήνα και θα έψαχνε σε μεταχειρισμένα!!!', ούτε καν συζήτησαν για μεταχειρισμένο.
Τέσπα, είδα όμως πως ο κινητήρας κάπου ψιλορετάριζε και είχε δακρύσει λίγο περισσότερο. Παίρνω τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία, μου λένε 'μπορεί να έχει κάψει φλάντζα, οπότε ίσως χρειαστεί πλάνισμα το καπάκι, αλλά μπορεί να έχει σπάσει και κανένα ελατήριο, οπότε θα είναι ακόμα πιο ακριβή η επισκευή'. Παίρνω τηλέφωνο σε γνωστή αντιπροσωπεία του Gruppo FIAT στην Αθήνα, που ασχολείται και με βελτιώσεις. Αυτοί κόντεψαν να μου προκαλέσουν εγκεφαλικό. Μου είπαν για τρελές εργασίες που θα πήγαιναν μέχρι και 1500 ευρώπουλα!!! Τη στιγμή που το ρημάδι το αυτοκίνητο δε θα πιάσει τόσα αν το πουλήσω!
Απεγνωσμένος, παίρνω στο συνεργείο που έβαλα το χταπόδι... 'Καλά', μου λένε, 'μη σκας. Δες λίγο αν σου καίει λάδια ή αν βγάζει καπνούς ο κινητήρας. Αν δε συμβαίνει τίποτα από αυτά μια φλαντζούλα είναι, άντε να χρειαστεί και λίγο πλάνισμα το καπάκι για να έρθει και θα σου πάει καμιά 150αριά ευρώ, αλλά φέρτο αύριο (δηλ. σήμερα)'. Το κοίταξα λοιπόν, ακολουθώντας τις οδηγίες του μηχανικού. Πεντακάθαρα τα καυσαέρια, ούτε λάδια έκαιγε ούτε τίποτα. Μόνο ένα ψιλορεταρισματάκι.
Το πάω λοιπόν σήμερα, το κοιτάζει, του κάνει μια βόλτα σκίζοντας το λίγο...
Και ιδού η απάντηση: 'Τίποτα μωρέ. Λίγο φθαρμένη είναι η φλαντζόκολλα στο ψευδοκάπακο. Μην του κάνεις τίποτα.'
-
(lathos!)
-
sto topic ayto kapou diavasa kai gia sigriseis metaxi adiprosopiwn kai aplwn sinergeiwn...
simera piga sto sinergeio pou paw to aytokinito mou k eida ena poli wraio silektiko aytokinitaki (kalitera na min pw sinergeio kai aytokinito)
afou rwtisa poios to exei mou apadise o mixanikos oti to exei o kirios X
o kirios X einai o adiproswpos mia evrwpaikis etairias aytokinitwn stin ellada...
ti enow?
giati o kirios X den pige to silektiko tou aytokinitaki sto sinergeio tis adiproswpias pou exei o idios, kai to pige se enan allon gnwsto mixaniko?
mipws fovithike oti tha tou to dialisoun?!?!
mallon e? -
Ε... Μάλλον!
Σέρβις "Μαστρο-Μήτσος"