-
γνωριζει κανεισ τπτ για λαδι και βαλβολινη μαρκας YACCO?
-
Είναι πολύ καλή εταιρία, φτιάχνει λάδια από το 1890 κάτι, συμμετέχει ανειλειπώς σε αγώνες κυρίως στην Γαλλία, όταν σε ένα μοτέρ μου, F7P Renault έβαζα ELF συνθετικό που πρότεινε η Renault το έπινε σαν τσάϊ, με το συνθετικό της Yacco σταμάτησε, όμως μετά από κάποιους μήνες το άλλαξα γιατί δεν το έβρισκα εύκολα, είναι καλά λάδια, περισσότερα μάλλον από τον Μίλτο.
-
Ερώτηση για τους γνώστες: Η προδιαγραφή Alicon C4 Που υπάρχει στις ATF, ποιας εταιρίας είναι; Οι Dexron mercon είναι ford, Gm.
-
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
Αν είναι μέσα στα ιξώδη που προτείνει ο κατασκευστής, βάλε Motul 8100 5W40 X-cess. Σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο το έχω βάλει, μου έχει βγει καταπληκτικό (εκτός αν το πάω στην πίστα...). Επίσης το value for money δεν παίζεται.Κάθε πότε αλλάζεις λάδια;
Πολύ καλό,αλλά η ΒΜW μου παρουσίασε την τάση αυξημένης κατανάλωσης λαδιού με αυτό...
Νομίζω ότι το Amsoil AMO 10-40 είναι ένα ακόμη καλύτερο λάδι,χωρίς να μπορώ να τεκμηριώσω το λεχθέν,παρά μόνο εξ΄εμπειρίας χρήσης των 2 προτεινομένων
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Είναι πολύ καλή εταιρία, **φτιάχνει λάδια από το 1890 **κάτι, συμμετέχει ανειλειπώς σε αγώνες κυρίως στην Γαλλία, όταν σε ένα μοτέρ μου, F7P Renault έβαζα ELF συνθετικό που πρότεινε η Renault το έπινε σαν τσάϊ, με το συνθετικό της Yacco σταμάτησε, όμως μετά από κάποιους μήνες το άλλαξα γιατί δεν το έβρισκα εύκολα, είναι καλά λάδια, περισσότερα μάλλον από τον Μίλτο.Tοτε πιο πολλα λεφτα πρεπει να εβγαζε οποιος πουλουσε σανο για αλογα
Ευχαριστω για την απαντηση.
Μιλτο, αν το δεις και απαντησεις, κανε μια προσπαθεια να ειναι ευκολα κατανοητη η απαντηση απο καποιον που δεν εχει ιδεα απο λαδια κλπ!
-
Παίδες ανάμεσα στα Elf Excellium 5W-40 και τα Amsoil 5W-40 ποια θα προτείνατε και γιατί;
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Αν είναι μέσα στα ιξώδη που προτείνει ο κατασκευστής, βάλε Motul 8100 5W40 X-cess. Σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο το έχω βάλει, μου έχει βγει καταπληκτικό (εκτός αν το πάω στην πίστα...). Επίσης το value for money δεν παίζεται.
Κάθε πότε αλλάζεις λάδια;
Πολύ καλό,αλλά η ΒΜW μου παρουσίασε την τάση αυξημένης κατανάλωσης λαδιού με αυτό...
Νομίζω ότι το Amsoil AMO 10-40 είναι ένα ακόμη καλύτερο λάδι,χωρίς να μπορώ να τεκμηριώσω το λεχθέν,παρά μόνο εξ΄εμπειρίας χρήσης των 2 προτεινομένων
Από την προσωπική μου εμπειρία (AMO για καμιά 10αριά χιλιάδες km στο Miata) συμφωνώ. Το AMO είναι καλύτερο από το X-cess, αλλά την διαφορά την διαπίστωσα μόνο στην πίστα. Το AMO ήταν ακούραστο ενώ το X-cess έγινε νεράκι. Στο δρόμο δεν έχω διαπιστώσει καμιά διαφορά, γι'αυτό και το βάζω στα άλλα δύο αυτοκίνητα που δεν πάνε πίστα (Corolla '93 και Xsara '03). Γι'αυτό και προτείνω το X-cess σε όποιον με ρωτάει, με την προϋπόθεση να μην πηγαίνει πίστα.
ΥΓ. Δεν έχω καταφέρει σε συνθήκες δρόμου να κουράσω το X-cess, ακόμα και μια φορά που για μιάμιση ώρα συνεχόμενη πήγαινα σε βουνό από 3.000 ως 6.000 rpm. Μάλιστα τότε ήταν και super-smooth η αίσθηση του μοτέρ!
-
Πω πω παιδιά...Σήμερα έπαθα ένα πολιτισμικό σοκ!!!
Κάνω να ελέγξω τα λάδια του Swift...βγάζω το δείκτη και βλέπω το κ$λόλαδο το απαράδεκτο το Shell,Που μου έχουν βάλλει και έχει πάρει ένα σκούρο σκούρο καφέ χρώμα(καμμία σχέση με το χρώμα,που είχε όταν έμπαινε στον κινητήρα!)...
Και ίσα που έχει φτάσει τα 5000χλμ...Σκέφτομαι δηλαδή τι 'εξαιρετική' προστασία παρέχει στο μοτέρ αυτό το νεροζούμι!Που πάει να γινει πίσσα από τα 5000χλμ!
Η αλήθεια είναι ότι του τα έχωσα γερά(κοινώς του ήπια το αίμα!) σε αυτά τα 5000χλμ!!!Αλλά και πάλι...είπαμε!!!:rant:
Αλλά έχουν γνώση η φύλακες..Τα Amsoil AMO 10W-40 100% synthetic από βδομάδα θα είναι Χανιά και επι τόπου θα πάω να τα αλλάξω!Και ας μην έχει κάνει 7500χλμ,δηλαδή 52500χλμ το αυτοκίνητο!
-
Δεν είναι παράλογο να μαυρίζει το λάδι πάντως.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δεν είναι παράλογο να μαυρίζει το λάδι πάντως.Καλά σίγουρα έχεις δίκιο!
Δεν έχει γίνει και πίσσα μαύρο,αλλά αρκετά σκούρο καφετί...
Αλλά αναπόφευκτα μου έρχεται και συγκρίνω τα λάδια αυτά της Shell ,με αυτά της Motul και είναι αλήθεια,ότι στα Motul δεν άλλαζε παρά ελάχιστα μόνο το χρώμα,όταν τα άλλαζα ,αλλά και καθόλη την περίοδο,που τα έλεγχα με το δείκτη...
-
BMW συναδέλφου έφτασε αισίως τα 260.000 χλμ με τα 'μπιπ' της Shell...
-
H BMW είναι BMW...
Δηλαδή και χωρίς λάδια θα τα έφτανε τα 260000χλμ(που λέει ο λόγος!)Την Shell ,την 'καλοχαρακτήρισα' από τις απαράδεκτες βαλβολινες,που είχα μέσα στο κιβώτιο μέχρι και πριν μερικές μέρες και που για να αλλάξω ταχύτητα(ειδικά για να κουμπώσει η 1η!) ακόμα και με ζεστό κιβώτιο έπρεπε πρώτα να ρίξω τα μισά καντήλια,που θυμάμαι...
Ευτυχώς υπάρχει και η Amsoil και λοιπαί εταιρίαι και έχουμε εναλλακτικές εμείς με τα υπεραυτοκίνητα!
-
If to compare synthetic oils, according to tests run by our car magazine ester based oils showed considerably higher corrosivity then oils formulated mainly with PAO. To mesure weight loss of metal plates due to corrosion at 9.000 and 15.000 km it was used high temperature oxidation test (1 hour is considered as about 3.000 km). In the same table you will find shear stability. Unfortunately the procedure was not decribed: I could find only that they applied a higher temperature then 100 C (possible they used the same CEC L-14-A-93 with over 100 C and over 30 cycles).
...................................... Corrosion, g ........... Shear stability, %
Motul 300V 5W-30 ............. 7,0 ... 17,8 ............ - 9,0 ... - 3,0
Motul 8100 0W-40 ...................... 16,0 ....................... - 43,3
Shell Helix Ultra 0W-40 .................. 1,8 ....................... - 26,9
Mobil1 0W-40 ............................. 12,0 ...................... - 32,6
Castrol RS 0W-40 ......................... 7,0 ....................... - 49,5
Liqui Moly Synth. 5W-40 ................ 7,1 ....................... - 23,1
Chevron Delo-400 5W-40 ............. 10,0 ....................... - 40,0
Shell Helix Plus 10W-40 ....... 0,1 .... 8,2 .......... - 14,0 ... - 24,0
Castrol GTX5 10W-40 ......... 0,7 .... 3,3 .......... - 11,0 ... - 28,0
BP Visco 3000 10W-40 ........ 0,3 .... 6,0 ........... + 7,2 .... - 4,0
Valvoline Dura Blend ........... 3,7 ... 10,5 .......... - 25,0 ... - 27,0
Esso Ultra 10W-40 ............. 3,2 ... 11,0 .......... - 24,0 ... - 13,0
Castrol GTD 10W-40 ........... 2,0 .... 9,0 .......... - 10,0 ... - 29,0
Shell Helix Super 10W-40 .... 3,2 ... 12,0 .......... - 18,0 ... - 13,0
Liqui Moly Tour. 10W-40 ..... 5,6 ... 19,0 .......... + 12,0 ... + 41,0Η πρώτη στήλη είναι στα 9,000 και 15000 χλμ και αφορά διάβρωση μετάλλου από οξέα, η δεύτερη τα ίδια χιλιόμετρα και αναφέρεται στη σταθερότητα του ιξώδους % . Στα συνθετικά υπάρχουν τιμές μόνο στα 15000 χλμ για ευνόητους λόγους.
Τα shell 10W40 έχουν τη μικρότερη φθορά στα 9000 χλμ με 0,1 gr .
Το ίδιο και τα 0W40 στα 15000 χλμ με 1,8 gr .
oil-related corrosive wearΟι μετρήσεις έγιναν πριν από μερικά χρόνια από Ρωσσικό περιοδικό και φαντάζομαι οτι αν οι 4Τ ήθελαν θα μπορούσαν να το αναδημοσιεύσουν.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Δεν είναι παράλογο να μαυρίζει το λάδι πάντως.
Καλά σίγουρα έχεις δίκιο!
Δεν έχει γίνει και πίσσα μαύρο,αλλά αρκετά σκούρο καφετί...
Αλλά αναπόφευκτα μου έρχεται και συγκρίνω τα λάδια αυτά της Shell ,με αυτά της Motul και είναι αλήθεια,ότι στα Motul δεν άλλαζε παρά ελάχιστα μόνο το χρώμα,όταν τα άλλαζα ,αλλά και καθόλη την περίοδο,που τα έλεγχα με το δείκτη...
Ποια Motul ήταν; Το να μαυρίζει το λάδι εγώ το θεωρώ κάλο. Δείχνει ότι έχει αρκετά καθαριστικά και μαζεύει την βρώμα/κατάλοιπα καύσης από όπου διέρχεται.
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Ποια Motul ήταν; Το να μαυρίζει το λάδι εγώ το θεωρώ κάλο. Δείχνει ότι έχει αρκετά καθαριστικά και μαζεύει την βρώμα/κατάλοιπα καύσης από όπου διέρχεται.
mesastou ήταν αυτά εδώ τα ημισυνθετικά 10W-40 Της Motul,
http://i160.photobucket.com/albums/t168 ... /004-1.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t168 ... /002-1.jpgΈνας φίλος μάλιστα μου είπε ότι πρόκειται για τα 6100 Synergie Της Motul!
Μόνο που έχει αλλάξει η συσκευασία... -
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Ποια Motul ήταν; Το να μαυρίζει το λάδι εγώ το θεωρώ κάλο. Δείχνει ότι έχει αρκετά καθαριστικά και μαζεύει την βρώμα/κατάλοιπα καύσης από όπου διέρχεται.
mesastou ήταν αυτά εδώ τα ημισυνθετικά 10W-40 Της Motul,
http://i160.photobucket.com/albums/t168 ... /004-1.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t168 ... /002-1.jpgΈνας φίλος μάλιστα μου είπε ότι πρόκειται για τα 6100 Synergie Της Motul!
Μόνο που έχει αλλάξει η συσκευασία...Αυτά μας βάζουν και στο Ignis (VVT 1.3), νομίζω ο κινητήρας είναι ο ίδιος με του Swift. Ο συνδυασμός Motul - 10w40 - ημισυνθετικό κι εμένα μου μυρίζει 6100 σε συγκεκριμένη συσκευασία μάρκας.
-
Ο χρήστης Di0 έγραψε:
Αυτά μας βάζουν και στο Ignis (VVT 1.3), νομίζω ο κινητήρας είναι ο ίδιος με του Swift. Ο συνδυασμός Motul - 10w40 - ημισυνθετικό κι εμένα μου μυρίζει 6100 σε συγκεκριμένη συσκευασία μάρκας.
Σοβαρά???
Εμένα στα σέρβις των 37500 και των 45000 μου βάζουν λάδια της Shell!
Το ίδιο,από όσο ξέω και στα σέρβις της Suzuki στο Ρέθυμνο και στο Ηράκλειο...Τι πάιζει με αυτή τη Suzuki πια???
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Ποια Motul ήταν; Το να μαυρίζει το λάδι εγώ το θεωρώ κάλο. Δείχνει ότι έχει αρκετά καθαριστικά και μαζεύει την βρώμα/κατάλοιπα καύσης από όπου διέρχεται.
mesastou ήταν αυτά εδώ τα ημισυνθετικά 10W-40 Της Motul,
http://i160.photobucket.com/albums/t168 ... /004-1.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t168 ... /002-1.jpg
...Και ποιά shell έχεις τώρα, τα μπλέ ή τα ultra, σε ποιά ρευστότητα; Συγνώμη που μου έρχονται μία μία οι ερωτήσεις...
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Και ποιά shell έχεις τώρα, τα μπλέ ή τα ultra, σε ποιά ρευστότητα; Συγνώμη που μου έρχονται μία μία οι ερωτήσεις...
Ευχαρίστησή μου!καμμία ενόχληση φίλε mesastou!
λοιπόν τα λάδια της Shell ,που χρησιμοποιήθηκαν στα 2 τελευταία μου σέρβις(37500&45000) είναι αυτά εδώ...
http://i160.photobucket.com/albums/t168 ... pm/003.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t168 ... pm/005.jpgκαι η μεγάλη αποκάλυψη...Οι άθλιες(εεε συγγνώμη...ΑΘΛΙΕΣ!!!)βαλβολίνες πάλι προσφορά της Shell!!!Και μάλιστα ποιων προδιαγραφών???API GL5,ενώ η Suzuki συστήνει αυστηρά API GL4!!!
Ορίστε...
http://i160.photobucket.com/albums/t168 ... C00501.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t168 ... C00500.jpg -
Σχετικά με τις βαλβολίνες μπορεί να μην είναι άθλιες απλά λόγω λάθος προδιαγραφών να είχες την κακή λειτουργία Επιβεβαιώνεται ότι δεν πρέπει να έχουμε εμπιστοσύνη στα συνεργεία
Σχετικά με το suzuki-shell λάδι μοιάζει να είναι σαν αυτό http://www.shelldubai.com/industrial/tds/helixplus.pdf (oops, 1995! αρχαίο) , δες και εδώ http://www.lubrication.net/automotive.h ... ixplus1040. Ίσως ο λόγος που μαύρισε να είναι ότι περιέχει περισσότερα καθαριστικά από το προηγούμενο motul, κάτι που εξάλλου διαφημίζει και η ίδια η shell http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... rod_id=377
Λογικά ότι έβαζες ως τώρα είναι GroupII ή - στην καλύτερη GroupIII.
Ότι και να βάλεις από αυτά που συζητάμε θα είναι πολύ καλύτερο. Όπως έχω ήδη γράψει - μιας και ακόμα ο κινητήρας σου είναι σε καλή κατάσταση - θα προτιμούσα xw30 με A3. Αργότερα -όταν τα χιλιόμετρα περάσουν, οι ανοχές μεγαλώσουν και δεις αισθητή κατανάλωση - μπορείς να πας σε xw40.
Επίσης καλό θα είναι με την αλλαγή να αλλάξεις και φίλτρο καθώς και την επόμενη αλλαγή να την κάνεις κάπως ποιο σύντομα (στο 50%-70% των χιολιομέτρων)- βάζοντας πάλι το ίδιο λάδι με αλλαγή φίλτρου - ώστε να φύγουν τα υπολείμματα του προηγούμενου λαδιού που ρίχνουν και την απόδοση. Χοντρικά απο την 2η αλλαγή και μετά θα δεις όλα τα οφέλη του GroupIV/V λαδιού που θα επιλέξεις.
Περι λιπαντικών γενικώς