-
Αυτά είναι κόλπα ζόρικα που κάνουν στις Ινδίες.
-
@civil357 said in Suzuki Jimny Hybrid 2024:
Παίζει με το μοχλό και τις επιλογές της τετρακίνησης.
Υποθέτω ότι όταν έβαλε τα κοντά μπλόκαρε το κεντρικό διαφορικό σε ποσοστό 50:50 ( που στο ¨μακρύ" είναι "ελεύθερο") , και από τη στιγμή που ο άξονας μπροστά είχε πρόσφυση ξεκόλλησε πανέυκολα.
Υποθέσεις κάνω...
Όταν στο τζιμνι εμπλέκεις τα “αργά” απενεργοποιούνται όλα τα ηλεκτρονικά ελέγχου πρόσφυσης και ευστάθειας και ο υπολογιστής του φορτώνει το πρόγραμμα του traction control & electronic differential. Δηλαδή προσπαθεί να εξομοιώσει την ύπαρξη μπλοκε διαφορικού στους εμπρός και πισω άξονες για να σε ξεκολλήσει με την χρήση των φρενών και των αισθητήρων του abs με αλγόριθμο διαφορετικό εκείνου που χρησιμοποιεί όταν το αυτοκίνητο κινείται με υψηλές ταχύτητες σε ομαλό έδαφος.
Απαραίτητη προϋπόθεση για να δουλέψει σωστά η πατέντα είναι να παραβιάσεις την βασική αρχή του εκτός δρόμου ξεκολληματος: Να ΜΗΝ σηκώσεις το πόδι από το γκάζι όταν οι τροχοί αρχίσουν να σπιναρουν και να σκάβουν αλλά να επιμείνεις στο γκάζι ήπια ώστε να δώσεις χρόνο στο traction control να βρει πρόσφυση.
Λόγω έλλειψης κεντρικού διαφορικού στην πραγματικότητα με το που θα εμπλέξεις την τετρακίνηση το transfer κλειδώνει την κατανομή ροπής σε εμπρός και πίσω άξονα στο 50-50 αυτομάτως, αφού αυτή είναι η μόνη διαθέσιμη επιλογή.
Λόγω των ιδιαιτεροτήτων της τετρακίνησης του τζιμνι και των συνεργειών των ηλεκτρονικών του, για την πλειονότητα των περιπτώσεων εκτός rock crawling, η αναβάθμιση του ελεύθερου διαφορικού του πίσω άξονα σε μηχανικό LSD είναι προτιμότερη από λύσεις τύπου ARB air lockers κτλ αφού αυτή βελτιώνει τις επιδόσεις του αυτοκινήτου συνολικά και όχι μόνον στα πολύ δύσκολα.
Suzuki Jimny Hybrid 2024