-
Καλημέρα και καλή χρονιά σε όλους.Είμαι καινούργιος στο forum και θα ήθελα να ρωτήσω κάτι.Ψάχνω καινούργιο αυτοκίνητο(είχα suzuki ignis 05 για 15 χρόνια).Στην δουλειά μετακινούμε με scooter το αυτοκίνητο το θέλω να πηγαίνω δραστηριότητες με τα 2 παιδιά και ταξίδια στην Κουρούτα που πηγαίνουμε και να είναι crossover να μπορώ να παω και στο κτήμα.Baget αγορας γύρω στα 16000-17000ευρά.Μαρέσουν DACIA SANDERO,DACIA DUSTER,KIA STONIC.
Η απορία μου είναι τα 1.0 turbo που βγαίνουν σχεδόν όλα τα cars τραβάνε μια οικογένεια 4μελή με μπαγκάζια και ποδήλατα σε ταξίδι???Ο κινητήρας θα αντέξει μια 15ετία η θα τα παίξει στην 10ετία??
Το lpg μαρέσει σαν ιδέα ,για να φύγω απο τον βραχνά της βενζίνης, είμαι άσχετος αλλά το φοβάμαι μην προκαλέσει βλάβη στον κινητήρα σε βάθος χρόνου(sandero lpg)
To duster ειναι ευρύχωρο όμορφο αλλά θα τραβάει με 1.0 σε 10 χρόνια όταν "θα πέσει" η απόδοση του κινητήρα???Αυτά και συγνώμη που σας κούρασα αλλά είναι δύσκολη η επιλογή αυτοκινήτου....... -
Ψηφίζω dacia sandero ή duster ανάλογα με τους χώρους που χρειάζεσαι.
Το υγραέριο μη το φοβάσαι, αν είσαι τυπικός με τη συντήρηση θα σου βγάλει πολλά πολλά χλμ.
Τα 100 τουρμπάτα άλογα και τα 170 Nm ροπής δε βάζουν φωτιά στο δρόμο αλλά θα κινείσαι με ασφάλεια. -
δεν είμαι κανάς γκαζιάς στο ταξίδι πάω με 90-100 άντε 110.
Το 1.0 lpg θα τραβάει όλη την οικογένεια σε ταξίδι???
Τι κατανάλωση έχει ένα sandero φορτωμένο με μπαγκάζια και ποδήλατα και οικογένεια με ταχύτητα 100 km/h??? -
Μια χαρά θα ταξιδεύεις με την οικογένεια.
Κατανάλωση ακριβώς δε γνωρίζω, όμως λόγω υγραερίου θα έχεις μεγάλη οικονομία. -
Τα εργοστασιακά lpg είναι εξαιρετικές εναλλακτικές πλέον σε σχέση με τα βενζίνης.
Sandero stepway φουλ εξοπλισμένο ή Duster σε χαμηλότερη έκδοση όμως πιο ευρύχωρο , πρέπει να τα δεις από κοντά και να αποφασίσεις εσύ ποιο σε καλύπτει. Το Duster είναι Suvαρα με ψηλή θέση οδήγησης και πολύ μανιτζεβελο μέσα στην πόλη.