-
Οσα και να έχει, αν δεν βεντουζώνει...
Επαναλαμβάνω εδώ ένα μικρό πινακάκι, πολύ χρήσιμο, που δε θυμάμαι δυστυχώς που το είχα πρωτοβρεί:
Adjustment..................decrease understeer..........decrease oversteer
Front Tire Pressure.................Higher........................Lower
Rear Tire Pressure.................Lower..........................Higher
Front Tire Section...................Larger........................Smaller
Rear Tire Section...................Smaller........................Larger
Front Wheel Camber...........More Negative.............More Positive
Rear Wheel Camber............More Positive.............More Negative
Front Wheel Toe..................Toward Toe-Out.........Toward Toe-In
Rear Wheel Toe...................Toward Toe-In...........Toward Toe-Out
Front Wheel Caster...............More Positive..............More Negative
Front Springs........................Soften.........................Stiffen
Rear Springs.........................Stiffen..........................Soften
Front Anti-sway Bar...........Soften (Thinner)...........Stiffen (Thicken)
Rear Anti-sway Bar............Stiffen (Thicker)............Soften (Thinner)
Weight Distribution..............More Rearward.............More Forward -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Οσα και να έχει, αν δεν βεντουζώνει...Το είχα ξεχάσει αυτό!!!
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Πόσα 'κλικ' ρυθμίσεων εχεις γιατρε;
Θεωρητικώς 4 κλικ,πρακτικά είναι συνεχής η ρύθμιση,και περιλαμβάνει 2 πλήρεις στροφές του ρυθμιστή...
....και εσύ τέκνον nass?
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
E ρε ένας Κυρλαγκίτσης που σας χρειάζεται...
Τον επρηξα κι'εγω τον Τσίλη,αλλα επικρατησε η ταση για χαμήλωμα.
Θα΄πρεπε να μπορεσει καποια στιγμη να οδηγησει το δικό σου να δει τις διαφορες που εχει με το δικο του
Ρε σεις,ο Κυρλαγκίτσης πίσω μου έδινε απλά Bilstein Sport απέιραχτα με τα ελατήρια που φοράω τώρα..
Μπροστά θα έφτιαχνε την coilover....
Όλα αυτά 1000 ευρώ....μου εφάνησαν πολλά για 'μισή' ανάρτηση!
Θυμίζω ότι περίπου αυτή είναι η τιμή που έβρισκα την ρυθμιζόμενη coilover της ΚΟΝΙ...Εντάξει. Μόλις σου δώσω βόλτα το δικό που έχει μαμά πίσω ελατήρια και επιστρέψεις την ανάρτηση που αγόρασες πίσω, θα δεις...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Επαναλαμβάνω εδώ ένα μικρό πινακάκι, πολύ χρήσιμο, που δε θυμάμαι δυστυχώς που το είχα πρωτοβρεί:
Απο το tirerack.com το ειχα αντιγραψει πριν κανα δυο-τρια χρονια σε ενα θεμα για την πίστα εδω στο φορουμ
-
Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:
E ρε ένας Κυρλαγκίτσης που σας χρειάζεται...
Τον επρηξα κι'εγω τον Τσίλη,αλλα επικρατησε η ταση για χαμήλωμα.
Θα΄πρεπε να μπορεσει καποια στιγμη να οδηγησει το δικό σου να δει τις διαφορες που εχει με το δικο του
Ρε σεις,ο Κυρλαγκίτσης πίσω μου έδινε απλά Bilstein Sport απέιραχτα με τα ελατήρια που φοράω τώρα..
Μπροστά θα έφτιαχνε την coilover....
Όλα αυτά 1000 ευρώ....μου εφάνησαν πολλά για 'μισή' ανάρτηση!
Θυμίζω ότι περίπου αυτή είναι η τιμή που έβρισκα την ρυθμιζόμενη coilover της ΚΟΝΙ...Εντάξει. Μόλις σου δώσω βόλτα το δικό που έχει μαμά πίσω ελατήρια και επιστρέψεις την ανάρτηση που αγόρασες πίσω, θα δεις...
Δεν τον βλέπω να επιστρέφει την ανάρτηση, μάλλον τα αυτοκίνητο θα θέλει να επιστρέψει...
Και για το θέμα μας,
Μετά απο >5.000χλμ συμβίωσης με τα Koni συνεχίζω να τα θεωρώ πραγματικά μελετημένη λύση.
Έχω την εντύπωση ότι έχουν μαλακώσει λίγο (τα έχω στο 50%), δεν ξέρω αν φταίει η χρήση τους (με μαμά ελατήρια σε δυσκολες συνθήκες), ή τα ελαστικά (η ζέστη δεν ταιριάζει με τα exalto2). -
Γνωστος μου εβαλε ΚΟΝΙ (ακριβα,δε ξερω μοντελο) σε Μπραβο και το κτεο σε λιγοτερο απο χρονο του εβγαλε αχρηστα τα πισω.
Τι μπορει να παιζει; -
Δημόσιο ΚΤΕΟ;
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Δεν τον βλέπω να επιστρέφει την ανάρτηση, μάλλον τα αυτοκίνητο θα θέλει να επιστρέψει...
Και για το θέμα μας,
Μετά απο >5.000χλμ συμβίωσης με τα Koni συνεχίζω να τα θεωρώ πραγματικά μελετημένη λύση.
Έχω την εντύπωση **ότι έχουν μαλακώσει λίγο **Π@π@ρα!
Είδες τι έκανα όσο πλατσούριζες στα μπανάκια?
Δεν πιστεύω ότι μαλάκωσαν (σιγά τη χρήση! ),μάλλον τα συνήθισες....
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Στην οικογενεια μας εχουμε ενα Seicento Sporting στο οποιο εχουμε βαλει τον οκταβαλβιδο κινητηρα των 1242 cc και αποδοσης 75 ιππων ο οποιος με καταλληλη περιποιηση εχει παει στους 90 ιππους (μην μπαινω σε λεπτομερειες).Επισης το αυτοκινητο φοραει τεσσερα αεριζομενα δισκοφρενα,ελαστικα 185/55/14 της Yokohama με ζαντες Momo και καποια κιτρινα Sachs τα οποια ειναι ρυθμιζομεναΚαλά μπροστά υπάρχουν πολλές λύσεις, πίσω αεριζόμενα; Από Group VAG να υποθέσω; Είχα ακούσει πως γίνεται η πατέντα, αλλά δεν ήξερα κάποιο...
Βέβαια δεν έχουν πρακτική χρησιμότητα, αφού το Sei είναι πανάλαφρο και αποκλείεται να έχουν διαφορά από τα απλά τα αεριζόμενα, σίγουρα πάντως είναι εντυπωσιακό! -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Δημόσιο ΚΤΕΟ;nai, toy Renth
-
Ο χρήστης jois21 έγραψε:
Δημόσιο ΚΤΕΟ;
nai, toy Renth
Πήγε μετα σε μηχανικο;Τι επακολουθησε,δε θα μας πεις;
(πάντως,στο δημόσιο ΚΤΕΟ εμενα με βαλανε να ευθυγραμμίσω πισινο ημιακαμπτο αξονα,οπότε περιμενω να πρόκειται για την χαρακτηριστική τους μαλακία)
-
Oxi, den pige poythena, sas lew oti toy eipane.
Poso a3iopista einai ta tests toys telika?
-
Γενικώς τα 'αμορτισερόμετρα' επί των οποίων ανεβαίνει το αυτοκίνητο για να μετρηθούν -υποτίθεται- τα αμορτισέρ είναι παντελώς αναξιόπιστα, γιατι δεν είναι καλιμπράρισμένα για ένα συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου / ανάρτησης, ελαστικών και πίεσης αυτών.
Δεν λαμβάνουν υπ' όψιν τους καμία παράμετρο από εκείνες που διαφέρουν σωρηδόν από μοντέλο σε μοντέλο αυτοκινήτου.Έχουν σημασία μόνον ενδεικτική. Δηλαδή να πάρεις μία μέτρηση (που από μόνη της ουδεμία αξία έχει) με ολοκαίνουργια αμορτισέρ και μετά από καιρό να ξαναμετρήσεις στο ίδιο μηχάνημα για να συγκρίνεις, έχοντας ίδιο βάρος οχήματος (προσοχή στο ρεζερβουάρ), ίδια ελατήρια, ίδια λάστιχα και πιέσεις αυτών, κλπ.
Μόνη σωστή και αξιόπιστη μέθοδος ελέγχου των αμορτισέρ είναι να βγουν από το αυτοκίνητο και να μετρηθούν σε ειδικό μηχάνημα ακριβείας, που θα μας πει πόσα κιλά δύναμης αντι-συμπίεσης και αντι-έκτασης έχει το καθένα.
Επειδή αυτό το τελευταίο είναι δυσεύρετο και μπελάς ως διαδικασία γενικώς, μπορει να εφαρμοσθεί με επιφύλαξη η προηγούμενη συγκριτική μέθοδος για όση αξία έχει.
Την εφήρμοσα κι εγώ, γιατί δεν υπάρχει πανταχού παρών Μαρακάκης. Φεύγοντας λοιπόν προ διετίας από τον Μαρακάκη με την εξαιρετική καινούργια ανάρτησή μου (ελατήρια και αμορτισέρ) πήρα στη συνέχεια μία μέτρηση από το επιδαπέδιο 'αμορτισερόμετρο' του εξουσιοδοτημένου συνεργείου της Σκόντα. Το μαλακιστήρι έγραψε απόδοση '50%' πίσω, αν θυμάμαι καλά!Όσον αφορά τώρα τα κωλογαμημένα διεφθαρμένα κοπρόσκυλα των δημοσίων ΚΤΕΟ, είναι γνωστό ότι ενδιαφέρονται μόνον για το λάδωμα.
-
Καλησπερα σας και καλως σας βρηκα...
Εχω ενα Toyota avensis 1600 (Δεκεμβρης του 2005)
Επειδη σκεφτομαι να κανω κατι για την αισθηση που μου δινει το τιμονι αλλα και να βελτιωσω αν ειναι δυνατον το κρατημα στς στροφες (εχει εργοστασιακη αναρτηση) χωρις οσο το δυνατον να χασω σε ανεση,θα ηθελα να μου πει καποιος μερικες κινησεις που μπορω να κανω ωστε να πετυχω τα παραπανω....
Αν ειναι και συγκεκριμμενες οι κινησεις (μαρκες αμορτσερ κ.λ.π)θα σας ελεγα και ενα μεγαλο ευχαριστω
-
Ο χρήστης lmaikl έγραψε:
Αν ειναι και συγκεκριμμενες οι κινησεις (μαρκες αμορτσερ κ.λ.π)θα σας ελεγα και ενα μεγαλο ευχαριστω
KONI FSD για την περίπτωσή σου φίλε μου...
Είναι ακριβά αμορτισέρ,αλλά δείχνουν να συνδυάζουν άνεση και κράτημα..
Πάρε και μια παραπομπή να διαβάσεις:
http://www.koni.com/index.php?id=190Για φθηνότερη λύση μπορείς να κοιτάξεις κάποια καλή σειρά KYB (AGX?)...
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Για φθηνότερη λύση μπορείς να κοιτάξεις κάποια καλή σειρά KYB (AGX?)...+1 στα KYB AGX, σε συνδυασμό όμως με πιο σκληρά ελατήρια.
Κόστος ~750
-
Μπορείτε να μου πείτε κανα μαγαζί που να πουλάει ΚΟΝΙ αμορτισέρ?
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Πήγε το Πούντο στο ικτεο όσο έλειπα (όχι μονο του ) και τα αποτελέσματα της αμορτισερομετρησης ήταν εκλπηκτικά. 60% στον εμπρός άξονα και 30% πίσω.
'Οσο και να μην είναι απόλυτα τα νούμερα, επαληθεύουν την αίσθησή μου περί τελειωμένων αμορτισέρ.Λέω ψάξω για τα record sp. Tα κίτρινα koni αποκλείονται, καθώς έχω ακούσει κακές εντυπώσεις για πούντο (πολύ σκληρά, ακόμη και στις μαλακές ρυθμίσεις). Τα κίτρινα bilstein ή τα κόκκινα koni δεν ξέρω τι λένε. Μαύρα bilstein, kyb και λοιπές αηδίες δεν τις σκέφτομαι καν...
Καμιά πρόταση με κόστος γύρω στα 400 ευρώ; (σπορ, αλλά όχι κούτσουρο, όχι χαμηλώματος)
Πρηξίματος συνέχεια, μιας και τις επόμενες μέρες θ' αλλάξω οπωσδήποτε αμορτισέρ.
Τα record sp δεν είναι διαθέσιμα, αλλά ο εισαγωγέας μου πρότεινε τα alko sport (320 ευρώ). Τα χει δοκιμάσει κανείς; Miltellas;Υπάρχει η σταθερή επιλογή των KYB excel-G που ίσως να μην είναι τοσο κακά όσο νομίζω
Για τα sachs καμιά γνώμη; Τα 'απλά' (super touring) είναι σύμφωνα με τον μηχανικό μου ίδια με τα απλά Boge και είναι στην κατηγορία των μαύρων Bilstein, δηλαδή ΠΟΛΥ μαλακά. Τα Advantage φαίνονται ενδιαφέροντα (η μεσαία σειρά) καθώς τα 'ανώτερα' Performance υποψιάζομαι πως θα ναι πολύ ακριβά. (και για χαμήλωμα κλπ κλπ)
Βοηθειααααααααα
-
ΑLKO απλά φορώ στο Polo και έχω κάνει 8000 χλμ περίπου...
Είναι ανάλογα των απλών ΒΟGE ως κατηγορία, και είναι καλύτερα των εργοστασιακών που φορούσε,χωρίς κάτι το ιδιαίτερο στην απόδοσή τους..Ως αντικατάστασης μέχρι στιγμής έχουν αποδειχθεί άριστα!Γιατί δεν σκέφτεσαι τα κόκκινα ΚΟΝΙ γιατρούλη?
Mάλλον θα είναι στην κατηγορία των ΑLΚΟ sport από αποψη τιμής,και δεν είναι χαμηλώματος...
Περί Αναρτήσεων