-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Στην Ελλάδα τα VW Golf, Golf Plus και Jetta 1.4 TSI των 122 ίππωντώρα δέσαμε...
-ναι γεια σας!
-ναι γεια σας λέωωω...(στα φρύδια του ο ψηλομύτης πριμιουμ πωλητής)
-γεια σας λέω!
*γεια σας!
-ενδιαφέρομαι για το Golf!
*ποιο;
-τι ποιό;- το 1,4 TSi με τα 122, τα 140, τα 170, το GTi...;
-
με το κιλο θα τα πουλανε σε λιγο.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Στην Ελλάδα τα VW Golf, Golf Plus και Jetta 1.4 TSI των 122 ίππων
τώρα δέσαμε...
-ναι γεια σας!
-ναι γεια σας λέωωω...(στα φρύδια του ο ψηλομύτης πριμιουμ πωλητής)
-γεια σας λέω!
*γεια σας!
-ενδιαφέρομαι για το Golf!
*ποιο;
-τι ποιό;- το 1,4 TSi με τα 122, τα 140, τα 170, το GTi, το R32...;
Με την πτώση της ιπποδύναμης( 170-->140-->122), σε λίγο θα φτάσουμε πάλι στον 8V
-
Εγώ φοβάμαι μη γίνει κάνα facelift και αλλάξουν και λίγο τις ιπποδυνάμεις!
Π.χ. 122-->124, 140-->145, 170-->178
Στο τέλος θα πουλάμε με τιμή ανά ίππο! Ξέρετε, σέσουλα και ζυγαριά!!!
-
Kia Rίo μόνο με 10.000??
και από την άλλη C1 με 9.400e ;:x
Θέλει ρώτημα; -
Ανάλογα με τις ανάγκες σου πράττεις. Αν θές ένα μικρομεσαίο για να κατεβένεις στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και να παρκάρεις άνετα ( ) πάρε Rio αλλιώς κοιτάς για κάτι μικρό και ας είναι και ακριβό. Άσε που το εν λόγω Kia είναι απλά απαράδεκτο
-
ΙΟΥΛΙΟΣ '07 - ΕΥΡΩΠΗ
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
ΙΟΥΛΙΟΣ '07 - ΕΥΡΩΠΗΚαι σε excel: http://www.acea.be/files/479.xls , ιδού:
Ιανουάριος-Ιούλιος 2007 στην Ευρώπη
και σύγκριση με την περσινή χρονιά.- Η κατρακύλα της Renault και της Nissan συνεχίζεται
- Οι Κορεάτες στα κόκκινα
- Merc, Bmw, Opel, VW, Saab μικρή πτώση
- Οι άλλοι στην τρελή χαρά
Τί σχέση έχει αυτή η λίστα με την δική μας λίστα?
http://www.seaa.gr/data/comparisons/2007-7.xlsΠου μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων στην Ελλάδα (διαφορά 06-07) έχουν οι:
DAIHATSU 80.63%
MINI 52.35%
SSANGYONG 39.20%
OPEL 32.80%
CHRYSLER 30.55%
LAND ROVER 29.58%
CHEVROLET 23.99%
CITROEN 16.89%
HONDA 14.82%
SUZUKI 13.96%
KIA MOTORS 13.04%
FIAT 11.95%
TOYOTA 10.75% -
Που το παράξενο στην Citroen ;
-
Πω ρε μάγκες εμείς έχουμε κάνει θεούς τα Hyundai και τα Kia και στην Ευρώπη τα έχουν χεσμένα....
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Που το παράξενο στην Citroen ;Η citroen δεν είχε νέο μοντέλο μέσα στο 2007 (συνήθως οι πωλήσεις
ακολουθούν την έλευση των μοντέλων) οπότε το +16% είναι λίγο κουφό.Δεν έχω τίποτε με την εταιρία (citroen είχα πρίν)
Πω ρε μάγκες εμείς έχουμε κάνει θεούς τα Hyundai και τα Kia
και στην Ευρώπη τα έχουν χεσμένα....Δεν τα έχουμε θεοποιήσει κι όλας, αλλά λόγω πολλών παραγόντων έχουν το
μερίδιό τους στην Ελλάδα.Στην Ευρώπη οι Κορεάτες πληρώνουν (λέγεται) το αδύναμο after sales, κάτι
που άλλες εταιρίες προσφέρουν απλόχερα, ειδικά σε γερμανία/γαλλία/ιταλία
(οι τρείς αυτές χώρες έχουν το 70% των πωλήσεων ΣΕ ΟΛΗ την Ευρώπη).Τεσπά...
α) Απλά αποδεικνύει την πλήρη διαφορά που έχουμε με το μέσο Ευρωπαίο.
β) Και diesel να απελευθερωνόταν, δεν νομίζω ότι θα έκανε διαφορά.
-
Ο χρήστης teris3 έγραψε:
Πω ρε μάγκες εμείς έχουμε κάνει θεούς τα Hyundai και τα Kia και στην Ευρώπη τα έχουν χεσμένα....εκτος απο τα 'Chevrolet' που, απο τοτε που βαλανε το χρυσο 'φιογγο' στην μασκα των Daewoo ανεβηκαν οι πωλησεις κατακορυφα.
οταν ειχα παει Αγγλια, βεβαια μπορει και να ειχε να κανει με την περιοχη που ειχα παει Νοττινγκαμ, μεσα σε ενα ετος που ημουν εκει ειδα 1-2 accent και ένα Lanos, ΚΙΑ δεν πρεπει να ειχα δει καθολου. -
Ο χρήστης saligaros_ έγραψε:
Πω ρε μάγκες εμείς έχουμε κάνει θεούς τα Hyundai και τα Kia και στην Ευρώπη τα έχουν χεσμένα....
εκτος απο τα 'Chevrolet' που, απο τοτε που βαλανε το χρυσο 'φιογγο' στην μασκα των Daewoo ανεβηκαν οι πωλησεις κατακορυφα.
οταν ειχα παει Αγγλια, βεβαια μπορει και να ειχε να κανει με την περιοχη που ειχα παει Νοττινγκαμ, μεσα σε ενα ετος που ημουν εκει ειδα 1-2 accent και ένα Lanos, ΚΙΑ δεν πρεπει να ειχα δει καθολου.Oι Βρεττανοί δεν είναι αντιπροσωπευτικό παράδειγμα πάλι,
είναι ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΙ στο τί αγοράζουν (focus δηλαδή):
http://en.wikipedia.org/wiki/Top_10_bes ... in_BritainΤα τελευταία 10 χρόνια αγοράζουν ford, vauxhall, vw, renault και
λίγο toyota - ουσιαστικά τίποτε άλλο επειδή οι 'άλλοι' δεν εχουν
ΚΑΘΟΛΟΥ after sales support (ανταλλακτικά στο 3μηνο που λένε). -
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Που το παράξενο στην Citroen ;
Η citroen δεν είχε νέο μοντέλο μέσα στο 2007 (συνήθως οι πωλήσεις
ακολουθούν την έλευση των μοντέλων) οπότε το +16% είναι λίγο κουφό.Δεν έχω τίποτε με την εταιρία (citroen είχα πρίν)
Kαθόλου κουφό!
Η Citroen δίνει το C4 2-3 χιλιάρικα κάτω, ένα άξιο αυτοκίνητο με ΠΟΛΥ καλή τιμή
-
Oι Βρεττανοί δεν είναι αντιπροσωπευτικό παράδειγμα πάλι,
είναι ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΙ στο τί αγοράζουνΤα τελευταία 10 χρόνια αγοράζουν ford, vauxhall, vw, renault και
λίγο toyotaΛιγο Toyota εννοει οτι μονο οι Ασιατες κατοικοι στο νησι - Πακιστανοι, Ινδοι κλπ τα αγοραζουν γιατι οι πραγματικοι Αγγλοι αγοραζουν τα αλλα.
-
-
**ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2007
ΤΑ 15 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ **- Volkswagen Golf 750
- Opel Corsa 722
- Ford Focus 714
- Toyota Auris 668
- Skoda Octavia 553
- Suzuki Swift 528
- Toyota Yaris 506
- Opel Astra 489
- Peugeot 207 457
- Daihatsu Terios 431
- Hyundai Getz 429
- Citroen C4 388
- Honda Civic 386
- Ford Fiesta 365
- Seat Leon 352
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2007
ΟΙ 10 ΠΡΩΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ- Toyota 2.124
- Opel 1.600
- Volkswagen 1.579
- Ford 1.525
- Hyundai 1.476
- Suzuki 1.225
- Citroen 1.087
- Peugeot 926
- Skoda 881
- Fiat 786
-
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Από 18.900 ευρώ το νέο Subaru ImprezaΤο 2λιτρο είναι όμως ακριβότερο
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Από 18.900 ευρώ το νέο Subaru ImprezaΜην ξεχνάμε ότι είναι τετρακίνητο και αυτο αναπόφευκτα θα φαίνεται και στην τιμή.
--> ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ (+ τιμές & προσφορές)