Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τι αυτοκίνητο με MAX 5000euro?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Τι αυτοκίνητο με MAX 5000euro?
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    13
    39
    120
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pasxos last edited by

      Αντικειμενικα....Bravo Gt 1.6 να τρως τα πουντοπολα και να εχεις το κεφαλι σου ησυχο... 103 αλογακια (111 πραγματικα) και εισαι ανετος..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        adis4gr last edited by

        με 5 χιλιαρικα πηρες του πασχου συν καμια 20αρια χρονια στη φορθνετ συνδεση..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          peterpan last edited by

          πριν από 2 μήνες πωλούσε φίλος polo 6n2, 1.4 του 2000 στην τιμή των 3.500 euro. βέβαια είχε χτυπηματάκια πολλά, αλλά ήταν μαύρο κ δεν φαίνονταν κ τόσο. είχε κ καμιά 150.000 χλμ...

          έτσι το αναφέρω... βέβαια, το παιδί δεν τσιγκουνευόταν τα λεφτά... πρέπει να του έχει κάνει όλ ατα σέρβις... το είχε για αμάξι πόλης... το άλλο του ήταν slk...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pasxos last edited by

            Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
            με 5 χιλιαρικα πηρες του πασχου συν καμια 20αρια χρονια στη φορθνετ συνδεση..

            Με 5000 του δινω το κουφαρι και λιγα ειναι..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              v-silis last edited by

              Ο χρήστης pasxos έγραψε:

              με 5 χιλιαρικα πηρες του πασχου συν καμια 20αρια χρονια στη φορθνετ συνδεση..

              Με 5000 του δινω και το σπίτι μου και πολλά ειναι..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mario-boni last edited by

                δεν ψάχνω βενζινοκάφτρα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mario-boni last edited by

                  το πουντο από προβλήματα τι λέει?

                  επειδή δουλεύω σε Ι.ΚΤΕΟ τα πουντάκια συνήθως περνάνε άνετα σχετικά για ιταλικά αυτοκίνητα.Πχ alfa,lancia είναι για μπάτσες ειδικά σε καυσαέρια

                  Υπάρχουν διαφορετικές μηχανές ας πούμε από κάποια χρονολογία και μετα στο ΜΚ2?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mario-boni last edited by

                    Ποιες διαφορές έχει ένα από MK2 με ένα ΜΚ2 sporting?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      saxon_747 last edited by

                      To Punto (MK2) παρουσιάστικε στην 100η επέτειο της FIAT το καλοκαίρι του 1999. Παρολο που ειναι μια αναβάθμιση του 1ου Punto, σχεδον ολο το αμαξι ειναι νεο (80% των ανταλακτικων ειναι νεα), συμπεριλαμβανομενων το ολοκαινουργιο εξωτερικο σχεδιασμο και της νεας πισω αναρτισης(torsion beam).
                      Ο μεγαλητερος χωρος στην κατηγορια και η παθητικη ασφαλεια (το punto απεσπασε τα 4 αστερια στο euro NCAP τεστ) στα οποια ο ειδικος τυπος εκανε αναφορα.

                      Διαθεσιμο με 3 ή 5 πορτες και με γκαμα κινητηρων απο 1242κκ 8v με 60ιππους 1242c.c. 16v με 80ιππους, 1910κκ ντιζελ με 60ιππους, 1910 turbo diesel με 85ιππους(80 το παλιο)και το καλυτερο
                      1747c.c. 16v με 130ιππους ο ιδιος με το barchetta και coupe.
                      Ειδικη αναφορα ρεπει να γινει στο sporting το οποιο χρησημοποιει τον 1.2 16v μαζι με ενα χειροκινητο κυβοτιο 6 σχεσεων. το οποιο ακολουθει το πνευμα των μικρων σπορτιφ φιατ. ειναι ενα γνησιο 'αμαξι που σε κανει να χαμογελας' χωρις να ειναι πραγματικα γρηγορο.

                      το 3πορτο με το 5πορτο ειναι ελαφρος διαφορετικα σε στιλ με το 3πορτο να ειναι ποιο αγριο ειδικα απο εμπρος.
                      ολα ειναι εξοπλησμενα με αεροσακο οδηγου και εξτρα του συνοδηγου και τους πλευρικους.(σε μερικες χωρες ειναι στανταρ).απο τα νεα χαρακτηριστικα ειναι το ηλεκτρονικα υποβοηθουμενο τιμονι (με 2 διαφορετικες ρυθμισεις τις οποιες διαλεγει αναλογα ο οδηγος) και τα 'follow-me-home' φωτα τα οποια μενουν αναμενα για προκαθορισμενο χρονο με απο το κλειδομα του αμαξιου. Το HGT ειχε στανταρ GPS, ABS και TCS.

                      Απο μεταδοση ηταν τα 5 ή 6 σχεσεων χειροκινητα και το CVT (speedgear) με αυτοματη ή σειριακη χρηση, με 6 ή 7 σχεσεις αναλογα το μοντελο.

                      Τον μαϊο του 2003 εκανε την εμφανιση του η δευτερη εκδοχη του MK2 σαν mk2b με αλλαγες στην εμφανιση και σε μηχανικα συνολα.

                      Ολο το μπρωστα μερος ειναι νεο με νεα φωτιστικα σωματα και προφυλακτηρα. και παλι με αλλαγες στα 3θυρα απο τα 5θυρα στους προφυλακτηρες, το sporting,hgt και sound ή active sport να ξεχοριζουν απο τελιος διαφορετικους προφυλακτηρες σε σχεση με τα 'απλα' μοντελα.

                      Κατω απο το καπο ειναι τα ιδια γνωστα μηχανικα συνολα. 1242κ.κ.8v(60ιππων) και 16v(80ιππων) 1747κ.κ. 16v(130ιππων) και το 1.9 JTD(85ιππων) με προσθικη 3 νεων κινητηρων. τον 1.4FIRE 16v(95ιππων) ο οποίος χρησιμοποιειται στο sporting, ο 1.9 MultiJet JTD (100ιππων) και ο ολοκαινουριος βραβεβμενος 1.3 16v MultiJet(70ιππων) ο οποίος ειναι ο μικροτερος σε χωριτικοτητα και μεγεθος ντιζελ κινητηρας, με τις τελευτεες τεχνολογιες οπως common-rail, doch, 16v, EGR-cooling, turbocharging κλπ.

                      Αλλες σημαντικες αλλαγες εγιναν στην μεταδοση με μια νεου τυπου γνωστη σαν Dualogic. ειναι κατι σαν Selespeed χειροκιντο κυβοτιο ελενχομενο απο υδραυλικες βαλβιδες. χειριζομενο απο σειριακο λεβιε ταχητητων και φυσικα πληρος αυτοματο αν χρειαστει.
                      μια νεα προσθηκη ειναι ο δυζωνικος κλιματισμος και οι εσθητηρες βροχης και παρκαρισματος.

                      Και η ασφαλεια βελτιωθηκε με ESP, MSR και αλλα βοηθηματα σε διαφορες εκδοσεις και εως 6 αεροσακους να ειναι διαθεσιμοι. φυσικα και το hill-holder που 'φρεναρει' το αμαξι 2' με την πρωτη ταχητητα στο κυβοτιο γαι να γινει παντα σωστη εκινηση στην ανηφορα.

                      Το 2005 βγηκαν νεες εκδοσεις με αλλαγες στα χρωματα κυριος. οσπου να βγει στην αγορα το GRANDE PUNTO.

                      ΔΙΑΤΑΞΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ: εμπρως καθετα με κινηση στου εμπρως τροχους

                      ΦΡΕΝΑ: ΕΜΠΡΩΣ-δισκοι διαμετρου 240mm(8v) 257mm(ολα τα αλλα),(HGT&JTD αεριζομενους).
                      ΠΙΣΩ-ταμπουρα διαμετρου 180mm (HGT 240mm δισκοι)

                      ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΗΤΗΤΩΝ: 5 ή 6 σχεσεων χειροκινητο. Speedgeiar-CVT (6 ή 7 σχεσεων). Dualogic 5 σχεσεων, χωρις συμπλεκτη, ημιαυτοματο.

                      ΑΝΑΡΤΗΣΗ:ΕΜΠΡΟΣ Γόνατα MacPherson με ψαλίδια βάσης (HGT Aντιστρεπτική ράβδος) ΠΙΣΩ Hμιάκαμπτος άξονας.

                      ΔΙΕΥΘΗΝΣΗ: ηλεκτρονικα υποβοηθουμενη κρεμαγιερα (dualdrive system)

                      ΒΑΡΟΣ: απο 860κιλα (1.2 3θυρο) μεχρι 1.055κιλα (1.9JTD 5θυρο) sporting: 930kg HGT: 1.040kg.

                      (copy - paste απο http://www.puntoclub.gr)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mario-boni last edited by

                        άψογος!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikosvolou last edited by

                          το μονο που μου ερχεται στο μυαλο με τα κριτιρια που θετεις ειναι ενα rover 25..Ασχετα που εχει κλεισει η εταιρια ανταλλακτικα υπαρχουν αφθονα και μπορεις να τα βρεις κ σε καλη τιμη με λιγο ψαξιμο.Οχι οσο στο φιατ αλλα λιγακι πιο τσιμπιμενες.Απο αξιοπιστια αντε να αλλαξεις κ μια φλατζα κεφαλης που ειναι κλασικο προβλημα και τπτ παραπανω..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            doom1983 last edited by

                            Αμα θελεις οικονομια στην συντηρηση και χαμηλη καταναλωση,καλη αξιοπιστια παρε ενα Κορσα 1.2 το φεισλιφτ με τους twinport κινητηρες,πολυ οικονομικο στο ταξιδι,Πολλα και φθηνα ανταλλακτικα,πολλα συνεργεια που τα δουλευουν
                            Το μονο προβλημα που παρουσιαζει συχνα το μοντελο ειναι κρεμαγιερα
                            Επισης πρεπει να συμβιβαστεις με την μετρια ποιοτητα του εσωτερικου
                            Επισης εχει την κλασικη συμπεριφορα ενος οπελ,υποστροφη εντονη,μετριο επιλογεα ταχυτητων και αδυναμα φρενα

                            Ειμαι μια πολυ τιμια λυση,δεν ξεχωριζει πουθενα,αλλα δεν μενει και πισω σε κανενα τομεα απο τον ανταγωνισμο
                            Τιμες δεν ξερω να σου πω αλλα νομιζω παιζουν στα 6.000 χιλιαρικα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mario-boni last edited by

                              για το όπελ το έψαξα και ξεφέυγω σε τιμή....ας πούμε με 6000 βρίσκω αστέρι MK2 sporting και ΜΚ2 απλό

                              Για το Rover με τίποτα...έχω δει άπειρα rover να κόβονται για καυσαέρια

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                Ο χρήστης mario boni έγραψε:
                                Τα χαρακτηριστικά που θέλω είναι να είναι

                                α) 3πορτο
                                β) με σχετικά μικρό κόστος συντήρησης
                                γ) οικονομικό στα χιλόμετρα του
                                δ) όμορφο εσωτερικό
                                ε) σχετικά ικανοποιητικές επιδόσεις
                                στ) αξόπιστο

                                βέβαια δεν καλύπτει το δ) αλλά καλύπτει τα άλλα.

                                Ηyundai Accent 3door 2002...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mario-boni last edited by

                                  αυτά τα accent είναι σκυλιά το ξέρω αλλά τα σχιστομάτικα είναι σαν τρακτέρ γμτ μέσα

                                  Από αυτά το Getz μου καλοαρέσει...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mario-boni last edited by

                                    ένα ΜΚ2 sporting πόσο πάει περίπου?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      eloy last edited by

                                      Το να μη θέλεις ιαπωνέζικο παρά μόνο ευρωπαικό λόγω οδικής προτίμησης ή γιά το εσωτερικό τους, το καταλαβαίνω... Το getz όμως που κολλάει στα παραπάνω ? Πάρε καλύτερα ένα Panda ή ένα Fiesta...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        billgeo last edited by

                                        Ρε παιδες... πως κ δεν εχετε πει για κανενα Starlet-ακι?!?

                                        (ειπε κανενας 'οχι japan'?)

                                        Του '98 αν ψαξεις θα βρεις με κατω απο 100.000χλμ
                                        και για αυτα τα μοτερ μολις τελεωσε το στρωσιμο!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          jhon_starlet last edited by

                                          συμφωνω με τον απο πανω,
                                          εγω το πουλαω λογο οτι κανω συνεχεια ταξιδια και δεν με βολευει πλεον,
                                          μακαρι να μπορουσα να το κρατησω,.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mario-boni last edited by

                                            Ο χρήστης billgeo έγραψε:
                                            Ρε παιδες... πως κ δεν εχετε πει για κανενα Starlet-ακι?!?

                                            (ειπε κανενας 'οχι japan'?)

                                            Του '98 αν ψαξεις θα βρεις με κατω απο 100.000χλμ
                                            και για αυτα τα μοτερ μολις τελεωσε το στρωσιμο!

                                            εγώ είχα πει όχι japan λόγω εσωτερικού αν και αρχίζω να το βλέπω κι αυτό αλλά πιο καινούριο μοντέλλο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 2 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr