-
θα ηθελα να πω οτι καθε φορα που ακουω οτι καποιος εκοψε το τσιγαρο χαιρομαι πραγματικα!!!!!
εγω καπνιζα απο 12 ετων εως και τα 28 και το εκοψα μεσα σε ενα βραδυ με τη μια και χωρις ποτε μου να το ''ξαναζητησω'' απο τοτε....... ευτυχως επειδη εγω το διαλεξα και δεν εφτασα στο σημειο να μου το επιβαλει ο γιατρος !!
απο τοτε εγινα ''φανατικος'' αντικαπνιστης και δεν ανεχομαι τον καπνο του τσιγαρου ουτε κατ'ελαχιστο και αυτο φυσικα μου δημιουργει διαφορα προβληματα κατα καιρους γιατι στην χωρα μας δυστυχως ολοι οι καπνιστες ,ή τουλαχιστον σχεδον ολοι, θεωρουν σαν δεδομενο οτι πρεπει παντου και παντα να το αναβουν χωρις να σκεφτονται μηπως καποιοι ενοχλουνται απο την ενεργεια τους αυτην .......ειδικα σε κοινοχρηστους χωρους , οταν τρωω, ανελκυστηρες κλπ κλπ!!!!!
πιστευω οτι ειναι κυριως ''εγκεφαλικο'' το προβλημα για οποιον αποφασισει να το κοψει και αν καταφερει να το ''βγαλει'' απο το μυαλο του εχει πετυχει τον στοχο του
στο θεμα τωρα αξεσουαρ παντα υπηρχαν και παντα θα υπαρχουν και η βελτιωση του αυτοκινητου για πολλους ειναι must .......οσο για την αισθητικη του καθενος ειναι διαφορετικη και ειναι δικαιωμα του να επιλεγει οτι του αρεσει οσο κιτς και αν αλλοι το χαρακτηριζουν αυτο...... οταν ομως η επιλογη του αυτη και κυριως οι βελτιωσεις που προκαλουν εκτος απο το ματι και τα αυτια [βλεπε ελευθερες εξατμισεις και στερεο με πολλα ντεσιμπελ] με ενοχλουν τοτε ειμαι τελειως αντιθετος και θα χαιρομουν παρα πολυ να δω να εφαρμοζονται οι νομοι για την ηχορυπανση που πολλοι απλοχερα μας ''χαριζουν'' για να επιδειξουν μεταξυ των αλλων και την ελλειψη προσωπικοτητας και την χαμηλη τους νοημοσυνη!!!!!!!
-
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
Φίλοι μου, γεια σας. Μετά από αρκετό καιρό που έλειψα από το forum λόγω σοβαρών προβλημάτων υγείας εξ αιτίας του άτιμου του καπνίσματος. Eεπανέρχομαι με αφορμή τα διάφορα αυτοκινούμενα κατασκευάσματα, που περιέργως τώρα τελευταία εμφανίζονται όλο και συχνότερα στους δρόμους, θυμίζοντάς μου στην κυριολεξία μέρες του 1975-1985.
Για τους νεότερους απλά θα πω ότι τα χρόνια εκείνα που το καινούργιο αυτοκίνητο ήταν πραγματικά για λίγους, οι υπόλοιποι που τη βγάζαμε με τα διάφορα μεταχειρισμένα από 10 ετών και άνω μας άρεσε να τα γεμίζουμε με διάφορα άχρηστα αξεσουάρ, έτσι για να δείχνουν καινούργια και ακριβά. “Ας μην ξεχνάμε ότι ο φτωχός γίνεται φτωχότερος στην προσπάθειά του να μιμηθεί τον πλούσιο” Έτσι λοιπόν ήλθε η μόδα της κεντρικής κονσόλας με τα διάφορα πρόσθετα όργανα, και φυσικά το ραδιοκασετόφωνο στο κέντρο. Οι εταιρείες Yazaki, Veglia, VDO κατά κύριο λόγο κάνανε χρυσές δουλειές προμηθεύοντάς μας στροφόμετρα,
λαδόμετρα, βολτόμετρα, αμπερόμετρα και ότι άλλο μπορούσες να φανταστείς. Μετά οι κονσόλες. Κεντρικές, πλάγιες ακόμα και κονσόλες οροφής υπήρχαν. Για κάποιους που υπήρχε σχετικό πορτοφόλι περνάγανε και στο εξωτερικό του αυτοκινήτου τους με ζαντολάστιχα, εξατμήσεις (η Ansa Marmite ήταν από τις καλύτερες επιλογές και με σχετικά έντονο θόρυβο). Απαραίτητο αξεσουάρ, οι προβολείς. Μικροί, μεγάλοι, στρογγυλοί, τετράγωνοι με λευκό ή κίτρινο χρώμα (για την ομίχλη βρε αδερφέ). Και βέβαια μέσα σε όλα αυτά να μη ξεχάσω και τους μαντράδες με τις μεταχειρισμένες μηχανές που πουλάγανε καλά. Εάν για παράδειγμα είχες κάποιο Ford Escort, και ειδικά δίπορτο, ε! δεν έλεγε με την 1100 μηχανούλα του. Έτσι λοιπόν τρέχαμε στους μαντράδες για τουλάχιστον την τότε 1600 μηχανή της Ford αυτή με τον εκκεντροφόρο επί κεφαλής, και βέβαια το απαραίτητο χταπόδι στην εξαγωγή. Και μέσα σε όλα αυτά υπήρχε και η μεγάλη γυριστή κεραία, που ξεκίναγε από το πίσω δεξί φτερό και η μύτη της έδενε πάνω από την δεξιά μπροστινή πόρτα του αυτοκινήτου, δημιουργώντας ένα ημικύκλιο. Έτσι για την ιστορία η κεραία αυτή πρωτοεμφανίστηκε σε κάποια Mercedes cabriole, του πάλαι ποτέ διαδόχου, καθώς επίσης και στα αυτοκίνητα της ασφαλείας εξυπηρετώντας το ραδιοτηλέφωνο με το οποίο ήταν εφοδιασμένα, τη γνωστή Motorola. Επειδή λοιπόν εμείς μιμούμαστε σχεδόν τα πάντα, έτσι λοιπόν μια μέρα τα μισά αυτοκίνητα εφοδιάστηκαν την τεράστια κεραία, αλλά χωρίς τη motorolla.
Και φτάνουμε στο σήμερα, το έτος 2003. Και τι γίνεται ρε παιδιά? Βλέπω ξανά πράγματα που κόντευα να ξεχάσω. Αυτοκίνητα 10ετίας φτιαγμένα με turbo, κόφτες και άλλα διάφορα. Δεν υπάρχει σαξόραλο που να μην έχει μπουρί στην εξάτμηση, και φυσικά τα απαραίτητα ζαντολάστιχα. Οι δε ποιο προχωρημένοι και με το σχετικό εσωτερικό roll-bar. Άσε δε τα electric blue φωτάκια στα πιτσιλιστίρια και όπου αλλού μπορείς να φανταστείς. Το δε τελευταίο που είδα είναι το φως από neon κάτω από το αυτοκίνητο, που δημιουργεί ένα φωτιστικό εφέ γύρω από το αυτοκίνητο, και φυσικά βοηθάει τα λάστιχα στο να βλέπουν που πατάνε στο δρόμο. Spoiler, παντού spoiler. Μικρά, μεγάλα σαν γέφυρες πάνω στο καπό του μπαγκάζ. κάτι που μου θυμίζει το aerotom που κάποτε φόραγαν στο σκαραβαίο, και το αυτοκίνητο έμοιαζε να έχει κάτι σαν ουρά από παγόνι. Και εκεί που έλεγα ότι ξεχάστηκαν οι κονσόλες, να-σου μια Corolla με κονσόλα στην αριστερή κολώνα του παρ-πρίζ με τρία όργανα επάνω της.
Βρε πως ξαναγυρνάνε οι μόδες. Τελικά από ότι βλέπω ξαναγυρνάμε στις μέρες του 1975-1985. Εσείς τι λέτε?
Αυτά φίλοι μου. Και μια συμβουλή. Πετάξτε το αναθεματισμένο το τσιγάρο από τα χέρια σας. Είναι αργός αλλά σίγουρος θάνατος. Σας προειδοποιεί κάποιος που πέρασε κοντά στο παρά-ένα για να το διαπιστώσει!Αρχικά σιδερενιος και όλα με υγεία
Τα λόγια σου μου θυμίζουν άντρα τουλάχιστον 45αρη με αρκετή πείρα για τα τετράτροχα και τα τιμόνια...
Τα έχω ξανακούσει μαζί με πολλά άλλα...
Λοιπόν?Η ιστορία επαναλαμβάνεται? -
Καταρχήν σιδερένιος και πάντα υγιής. Τώρα όσων αφορά τις μετατροπές αυτές δεν πρόκειται να σταματήσουν ποτέ. Αυτό που θέλω να συστήσω στους φίλους μας που θέλουν να βάλουν χέρι στο αμάξι τους είναι να προσπαθήσουν να βρουν εργασίες που μπορούν να κάνουν μόνοι τους ή με τη βοήθεια φίλων ώστε να βάλουν όντως τη προσωπική τους σφραγίδα στο αμάξι και να νιώσουν τη χαρά της δημιουργίας, ότι δηλαδή έφτιαξα κάτι και το βλέπω να δουλεύει. Είναι πολύ αποστειρωμένη η διαδικασία αν γίνουν όλα από άλλους.
-
Σιδερένιος, takiskoym!
Μέρες του 1975-1985