Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TOYOTA FORUM
    • 1
    • 2
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 46
    • 313
    • 314
    • 44 / 314
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    140
    6279
    155048
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      delijohn last edited by

      Γεια χαρά ρε guys...

      Έχω ένα avensis 1,6 του 2000 (πρώτο μοντελο) και προχθές το απόγευμα βγήκα από το σπίτι και κάποιος μου είχε ξυρίσει λίγο τον δεξιό καθρέφτη.. Είχα ξεχάσει να τον μαζέψω και κάποιος πέρασε τον χτύπησε κι έφυγε.. Ο καθρέπτης δεν έχει σπάσει ολόκληρος.. αλλά μόνο το γυαλί και λίγο..δηλαδή ραγίσματα.. το μπράτσο και ο ηλεκτρικός μηχανισμός λειτουργούν κανονικά απλά έχει ξεκολήσει το γυαλί από τη βάση του ηλεκτρικού μηχανισμού..

      Τι λέτε να μου αλλάξουν καταρχήν? Όλο το καθρέφτη ή μέρος αυτού? Γίνεται? Κι επίσης, πόσο περίπου θα πάει το μαλλί? Έτσι από περιέργεια?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 0
        007 last edited by

        Νέο σύστημα χρονισμού από την Toyota

        Στην παρουσίαση ενός νέου συστήματος χρονισμού των βαλβίδων προχώρησε η Toyota. To εν λόγω σύστημα ονομάζεται Valvematic και συνδυάζει το, ήδη γνωστό, VVT-i με ένα νέο μηχανισμό που ελέγχει τις βαλβίδες εισαγωγής, χωρίς την παρουσία της γνωστής «πεταλούδας».

        Ενώ, λοιπόν, στα συστήματα που χρησιμοποιούνται σήμερα, ο έλέγχος του αέρα που εισέρχεται στο θάλαμο καύσης γίνεται από την «πεταλούδα», στο Valvematic αυτή απουσιάζει, και η ποσότητα του αέρα που φτάνει στον θάλαμο καύσης ρυθμίζεται αποκλειστικά από τον τρόπο λειτουργίας των βαλβίδων εισαγωγής (βύθισμα και διάρκεια).
        Αυτό το σύστημα έχει ιδιαίτερα οφέλη τόσο στη απόδοση του κινητήρα (ιδιαίτερα στο χαμηλό φάσμα περιστροφής του) όσο και στην απόκρισή του στο πάτημα του γκαζιού.

        Σύμφωνα με την Toyota, το Valvematic, που θα κάνει την εμφάνισή του σε ένα νέο 2λιτρο μηχανικό σύνολο, που θα παρουσιαστεί στο άμεσο μέλλον, «ρίχνει» την κατανάλωση καυσίμου κατά 5% με 10% (ανάλογα με τις συνθήκες), και αυξάνει την ιπποδύναμη τουλάχιστον κατά 10%. Παράλληλα λόγω της καλύτερης καύσης που πραγματοποιείται μειώνονται και οι εκπομπές διοξειδίου του Άνθρακα (CO2).

        Η ιαπωνική εταιρεία σκοπεύει να εφαρμόσει το Valvematic σε ολόκληρη την γκάμα κινητήρων της που θα παρουσιάσει μέχρι το 2010

        πηγη: http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=62187

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          menthol1979 last edited by

          Ο χρήστης Delijohn έγραψε:
          Γεια χαρά ρε guys...

          Έχω ένα avensis 1,6 του 2000 (πρώτο μοντελο) και προχθές το απόγευμα βγήκα από το σπίτι και κάποιος μου είχε ξυρίσει λίγο τον δεξιό καθρέφτη.. Είχα ξεχάσει να τον μαζέψω και κάποιος πέρασε τον χτύπησε κι έφυγε.. Ο καθρέπτης δεν έχει σπάσει ολόκληρος.. αλλά μόνο το γυαλί και λίγο..δηλαδή ραγίσματα.. το μπράτσο και ο ηλεκτρικός μηχανισμός λειτουργούν κανονικά απλά έχει ξεκολήσει το γυαλί από τη βάση του ηλεκτρικού μηχανισμού..

          Τι λέτε να μου αλλάξουν καταρχήν? Όλο το καθρέφτη ή μέρος αυτού? Γίνεται? Κι επίσης, πόσο περίπου θα πάει το μαλλί? Έτσι από περιέργεια?

          Ναι φίλε γίνεται να σου αλλάξουν μέρος του, έχει γίνει στο αβενσις του πατέρα μου όταν του έσπασε μόνο το τζαμάκι. Κόστος δυστυχώς δε θυμάμαι...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mirage last edited by

            Ο χρήστης 007 έγραψε:
            Νέο σύστημα χρονισμού από την Toyota

            Στην παρουσίαση ενός νέου συστήματος χρονισμού των βαλβίδων προχώρησε η Toyota. To εν λόγω σύστημα ονομάζεται Valvematic και συνδυάζει το, ήδη γνωστό, VVT-i με ένα νέο μηχανισμό που ελέγχει τις βαλβίδες εισαγωγής, χωρίς την παρουσία της γνωστής «πεταλούδας».

            Ενώ, λοιπόν, στα συστήματα που χρησιμοποιούνται σήμερα, ο έλέγχος του αέρα που εισέρχεται στο θάλαμο καύσης γίνεται από την «πεταλούδα», στο Valvematic αυτή απουσιάζει, και η ποσότητα του αέρα που φτάνει στον θάλαμο καύσης ρυθμίζεται αποκλειστικά από τον τρόπο λειτουργίας των βαλβίδων εισαγωγής (βύθισμα και διάρκεια).
            Αυτό το σύστημα έχει ιδιαίτερα οφέλη τόσο στη απόδοση του κινητήρα (ιδιαίτερα στο χαμηλό φάσμα περιστροφής του) όσο και στην απόκρισή του στο πάτημα του γκαζιού.

            Σύμφωνα με την Toyota, το Valvematic, που θα κάνει την εμφάνισή του σε ένα νέο 2λιτρο μηχανικό σύνολο, που θα παρουσιαστεί στο άμεσο μέλλον, «ρίχνει» την κατανάλωση καυσίμου κατά 5% με 10% (ανάλογα με τις συνθήκες), και αυξάνει την ιπποδύναμη τουλάχιστον κατά 10%. Παράλληλα λόγω της καλύτερης καύσης που πραγματοποιείται μειώνονται και οι εκπομπές διοξειδίου του Άνθρακα (CO2).

            Η ιαπωνική εταιρεία σκοπεύει να εφαρμόσει το Valvematic σε ολόκληρη την γκάμα κινητήρων της που θα παρουσιάσει μέχρι το 2010

            πηγη: http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=62187

            Valvetronic με άλλο όνομα δλδ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Yeap...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                everville last edited by

                Γεια χαρά ρε guys...

                Έχω ένα avensis 1,6 του 2000 (πρώτο μοντελο) και προχθές το απόγευμα βγήκα από το σπίτι και κάποιος μου είχε ξυρίσει λίγο τον δεξιό καθρέφτη.. Είχα ξεχάσει να τον μαζέψω και κάποιος πέρασε τον χτύπησε κι έφυγε.. Ο καθρέπτης δεν έχει σπάσει ολόκληρος.. αλλά μόνο το γυαλί και λίγο..δηλαδή ραγίσματα.. το μπράτσο και ο ηλεκτρικός μηχανισμός λειτουργούν κανονικά απλά έχει ξεκολήσει το γυαλί από τη βάση του ηλεκτρικού μηχανισμού..

                Τι λέτε να μου αλλάξουν καταρχήν? Όλο το καθρέφτη ή μέρος αυτού? Γίνεται? Κι επίσης, πόσο περίπου θα πάει το μαλλί? Έτσι από περιέργεια?

                Κάτι ανάλογο είχα παει και εγώ στο Corolla μου πριν καιρό. Είχε βγεί από την βάση του ο καθρέφτης. (κάποιος #$#$#$ μου τον κοπάνησε). Τελικά μου τον στερεώσανε στο συνεργείο και όντως κράτησε έτσι για μεγάλο διάστημα. Ώσπου καποια στιγμή έφυγε τελειωτικά απο την θέση του και τον άλλαξα ολόκληρο.

                Γενικά αν δεν θέλεις να πληρώσεις πες να σου κάνουν κατι ημίμετρο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jhon_starlet last edited by

                  σημερα ειδα σε αντιπροσωποια της toyota corolla του 2002 με 3980 πραγματικα χιλιομετρα δεν το πιστευαν ουτε οι ιδιοι οτι εχει τοσα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    delijohn last edited by

                    Ο χρήστης Everville έγραψε:

                    Κάτι ανάλογο είχα παει και εγώ στο Corolla μου πριν καιρό. Είχε βγεί από την βάση του ο καθρέφτης. (κάποιος #$#$#$ μου τον κοπάνησε). Τελικά μου τον στερεώσανε στο συνεργείο και όντως κράτησε έτσι για μεγάλο διάστημα. Ώσπου καποια στιγμή έφυγε τελειωτικά απο την θέση του και τον άλλαξα ολόκληρο.

                    Γενικά αν δεν θέλεις να πληρώσεις πες να σου κάνουν κατι ημίμετρο.

                    Thx everville... θα μάθουμε σε λίγες μέρες αφού τώρα δεν προλαβαίνω να περάσω ούτε απ'έξω.. Ελπίζω να μην δώσω πάνω από 50 έουρος..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gfon last edited by

                      Το avensis θελει αλλαγη αλαδιων καθε 15,000 χλμ η ενα χρονο.

                      Ο χρονος εχει συμπληρωθει απο τον Μαιο αλλα τα χλμ οχι , θελει περιπου αλλα 1500 αλλα το κυριοτερο ειναι οτι τωρα δεν με βολευει να το παω για servise , αυτο θα γινει τον Αυγουστο.

                      Λετε να μου πουν καμια μαλακια στην αντιπροσωπεια?

                      Υποψιν το πηγαινω για servise επαρχια, γι'αυτο τωρα δεν με βολευει.

                      Τι παθαινουν τα λαδια στο χρονο, ξινιζουν??

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        technik last edited by

                        Toyota: Παρθενική νίκη για υβριδικό αυτοκίνητο σε αγώνα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          euripides last edited by

                          Χθές άλλαξα εξάτμιση.
                          Η παλιά κράτησε μόνο 20 χρόνια... Ναι, ακόμα την εργοστασιακή εξάτμιση είχα.
                          Εννοείτε βέβαια πως έβαλα πάλι την ίδια. Και λέγοντας ίδια, μιλάω για made in Japan εργοστασιακή, μια από τις τελευταίες που βρέθηκε στις αποθήκες του Βελγίου.
                          Για τα νέα μοντέλα μου είπαν πως φτιάχνονται στην Πορτογαλία.
                          Όλο το πίσω κομμάτι (σωλήνας - καζανάκι), τελική τιμή τοποθετημένη 184 Ευρώ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            menthol1979 last edited by

                            Είμαι κάτοχος μιας ΕΕ80, έτος 1985

                            Μπαταρία αλλάχθηκε στα 7 χρόνια (!) και η εξάτμιση στα 15 και αυτό γιατί την χτύπησα σε μια προεξοχή ενός γκαράζ πλοίου με το αμάξι φορτωμένο φουλ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kouk last edited by

                              http://www.worldcarfans.com/8070802.002 ... olla-coupe

                              Εξετάζεται η δημιουργία μιας νέας ΑΕ86!!!!!!!!!!............ ...Αλλά, δεν το πιστεύω ότι θα γίνει τελικά!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stavrosg last edited by

                                Ο χρήστης kouk έγραψε:
                                http://www.worldcarfans.com/8070802.002/toyota-ae86-–-rwd-corolla-coupe

                                Εξετάζεται η δημιουργία μιας νέας ΑΕ86!!!!!!!!!!............ ...Αλλά, δεν το πιστεύω ότι θα γίνει τελικά!!!

                                Αργήσατε... http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.php?t=23252

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kouk last edited by

                                  .....η ηλικία βλέπεις!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    v-silis last edited by

                                    Ο χρήστης kouk έγραψε:
                                    http://www.worldcarfans.com/8070802.002/toyota-ae86-–-rwd-corolla-coupe

                                    Εξετάζεται η δημιουργία μιας νέας ΑΕ86!!!!!!!!!!............ ...Αλλά, δεν το πιστεύω ότι θα γίνει τελικά!!!

                                    http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=23252

                                    ψάχνουμε πρώτα

                                    πάντα ήθελα να το πω αυτό

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      eloy last edited by

                                      Ρε παιδιά, έχω βρεί Αvensis 1.6 (9oς 2001) 75000 km σε πολύ καλή κατάσταση και το παζαρεύω γιά 8,5 χιλιάρικα... Το αμάξι έχει βιβλίο σέρβις το οποίο δεν το έχω δει ακόμα όμως και είναι πολύ προσεγμένο μέσα-έξω αν και αυτό θα το ελέγξω... Το πρόβλημά μου είναι ο κινητήρας... Είναι ο κλασσικός vvti και απ'ότι έχω διαβάσει στα εγγλέζικα φόρουμς, είχαν παρουσιαστεί πολλά κρούσματα κινητήρων που έκαιγαν ΠΟΛΥ λάδι μετα τα 40000 μίλια (μέχρι και 1 λίτρο στα 1000 μίλια έγραψε κάποιος)... Βέβαια ο 1.6 δεν πολυχρησιμοποιήθηκε στην Μ.Βρετανία (νομίζω ήταν ο 3ZZ-FE), αλλά ο 1.8 δουλεύτηκε πολύ... Οι Ιρλανδοί λένε ότι και πολλοί 1.6 έκαιγαν λάδι μετά τα 60000 Κm... H Toyota ποτέ δεν παραδέχτηκε επίσημα ότι υπήρχε πρόβλημα, αλλά μετά από μετρήσεις λαδιού, οι εξουσιοδοτημένοι στις χώρες αυτές προχωρούσαν σε short engine αλλαγή οταν το αυτοκίνητο ήταν μέσα στην εγγύηση...
                                      Αν γνωρίζει κανείς, τι εμπειρία έχουμε στην Ελλάδα από ανάλογα κρούσματα σ'αυτόν τον κινητήρα? Εχετε ακούσει τίποτα εσείς ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mousatos last edited by

                                        Αν οι κινητήρες στην Αγγλία έβλεπαν αλλαγές κάθε 10.000 μίλια με 10W40 είναι αναμενόμενο να καίνε τόσο λάδι. Στο λέω γιατί κολλητός μου το έπαθε σε καινούργιο Avensis. Τα καμάρια στην αντιπροσωπεία της Ορεστιάδας του έβαλαν 10W40 και του είπαν να ξαναπάει για λάδια μετά από 15.000 χλμ.
                                        Μετά υπάρχει και η διαφορά στο κλίμα, στην Ελλάδα οι κινητήρες δε βλέπουν κρύο οπότε τα πράγματα είναι καλύτερα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          eloy last edited by

                                          Ισως έχεις δίκιο mousate...

                                          Από την άλλη πλευρά, το vvti avensis έχει κλείσει πιά 6ετία και πούλησε πολλά οχήματα τα οποία τώρα πιά έχουν συμπληρώσει κατά μέσο όρο 90000 km... Aν είχαμε ικανό αριθμό κρουσμάτων στην Ελλάδα όπου vvti avensis καίνε λάδια, θα το είχαν κάνει σημαία οι ανταγωνιστές...

                                          Ο κατασκευαστής 10-40 δεν συνιστά για την Ελλάδα ?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            piko last edited by

                                            Ο χρήστης Eloy έγραψε:
                                            Ισως έχεις δίκιο mousate...

                                            Από την άλλη πλευρά, το vvti avensis έχει κλείσει πιά 6ετία και πούλησε πολλά οχήματα τα οποία τώρα πιά έχουν συμπληρώσει κατά μέσο όρο 90000 km... Aν είχαμε ικανό αριθμό κρουσμάτων στην Ελλάδα όπου vvti avensis καίνε λάδια, θα το είχαν κάνει σημαία οι ανταγωνιστές...

                                            Ο κατασκευαστής 10-40 δεν συνιστά για την Ελλάδα ?

                                            Αν θυμάμαι καλά, στο δικό Avensis του 2001, βάζω 5-30 συνθετικά και τα αλλάζω κάθε χρόνο ή 15.000 χλμ, όπως προβλέπεται. Μέχρι στιγμής έχω κάνει 75.000 χλμ και δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 313
                                            • 314
                                            • 44 / 314
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr