-
Λαμπη, αξιεπαινη προσπαθεια, αλλά επιτρεψε καποιες παρατηρησεις.
- Η κληρωση αναμεσα σε ΟΛΑ τα αυτοκινητα κι ΟΛΟΥΣ τους οδηγους μονο μπελαδες θα σου δημιουργησει. Θεση οδηγησης-διαστασεις οδηγου, στησιμο-πιεσεις,ιδιαιτεροτητες καθε οχηματος, θα σε προβληματισουν χρονικα και τεχνικα-οικονομικα, ενω ειναι σιγουρο οτι θα εχεις γκρινιες. Γνωμη μου ειναι, αφου δηλωθουν οι συμμετοχες, σε μια ημερησια εκδηλωση να γκρουπαρεις ανα 2-3 αυτοκινητα κι οδηγους και να κανεις ομαδες. Ετσι ειναι σιγουρο οτι τα αυτοκινητα θα προσεχονται περισσοτερο κι απο τους συμμετεχοντες, αφου θα ξερουν οτι με πολυ μεγαλες πιθανοτητες θα οδηγησουν το ιδιο την επομενη φορα.(Μπορεις να κληρωνεις ολους τους εγκεφαλους μονο.
- Σκεψου να δημιουργησεις ομαδες οδηγων με κυπελλο ομαδας.(οπως βαζαμε ποδια μικροι για να παιξουμε μπαλλα .Θαχει ενδιαφερον, συνεργασιες και πιο πολυ κοντρα.
- Πριν ξεκινησεις βαλε τους συμμετεχοντες να λυσουν και να δεσουν μεγαλο μερος των δικων τους αυτοκινητων μαζι σου, και να τα στησουν. Εκτος απο οδηγηση, καλο ειναι να μαθαινουμε και τα υπολοιπα που κανουν εναν οδηγο καλο.
- Στο οικονομικο. Κανεις δεν θα ξεκινησει μια προσπαθεια απο το μηδενχωρις να ξερει που (και αν )θα περπατησει. Βρες τροπους πληρωμης σε σταδια και 'αμα τη εμφανίση'.
- Κοινοποιησε το σχεδιο σου σε Πανεπιστημια και τεχνικες σχολες.
- Κανε ενα πρωτο Show-παρουσιαση με καταξιωμενους οδηγους.
Αυτα, χωρις να θεωρησεις οτι σου κανω τον εξυπνο.Απλα αντλησε εμπειρια απο το ενιαιο.
Καλη επιτυχια
Χρηστος.
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Απλα αντλησε εμπειρια απο το ενιαιοΣκεψου να δημιουργησεις ομαδες οδηγων με κυπελλο ομαδας
Υπήρχε τέτοιο στό ενιαίο
Πριν ξεκινησεις βαλε τους συμμετεχοντες να λυσουν και να δεσουν μεγαλο μερος των δικων τους αυτοκινητων μαζι σου, και να τα στησουν
Μήπως υπήρχε τέτοιο
Κανεις δεν θα ξεκινησει μια προσπαθεια απο το μηδενχωρις να ξερει που (και αν )θα περπατησει.
Γιατί ήταν σίγουρος ότι θα γίνουν όλοι οι αγώνες τού ενιαίου Καί είχε δώσει καί ένα τσουβάλι μετρητά για να φτιάξει όχημα.
Κοινοποιησε το σχεδιο σου σε Πανεπιστημια και τεχνικες σχολες
Αγώνες θα γίνουν εκεί κ.Πλατή όχι σεμινάρια
Κανε ενα πρωτο Show-παρουσιαση με καταξιωμενους οδηγους
Μάλλον δέν έχετε καταλάβει τίποτα
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Λαμπη, αξιεπαινη προσπαθεια, αλλά επιτρεψε καποιες παρατηρησεις.- Η κληρωση αναμεσα σε ΟΛΑ τα αυτοκινητα κι ΟΛΟΥΣ τους οδηγους μονο μπελαδες θα σου δημιουργησει. Θεση οδηγησης-διαστασεις οδηγου, στησιμο-πιεσεις,ιδιαιτεροτητες καθε οχηματος, θα σε προβληματισουν χρονικα και τεχνικα-οικονομικα, ενω ειναι σιγουρο οτι θα εχεις γκρινιες. Γνωμη μου ειναι, αφου δηλωθουν οι συμμετοχες, σε μια ημερησια εκδηλωση να γκρουπαρεις ανα 2-3 αυτοκινητα κι οδηγους και να κανεις ομαδες. Ετσι ειναι σιγουρο οτι τα αυτοκινητα θα προσεχονται περισσοτερο κι απο τους συμμετεχοντες, αφου θα ξερουν οτι με πολυ μεγαλες πιθανοτητες θα οδηγησουν το ιδιο την επομενη φορα.(Μπορεις να κληρωνεις ολους τους εγκεφαλους μονο.
- Σκεψου να δημιουργησεις ομαδες οδηγων με κυπελλο ομαδας.(οπως βαζαμε ποδια μικροι για να παιξουμε μπαλλα .Θαχει ενδιαφερον, συνεργασιες και πιο πολυ κοντρα.
- Πριν ξεκινησεις βαλε τους συμμετεχοντες να λυσουν και να δεσουν μεγαλο μερος των δικων τους αυτοκινητων μαζι σου, και να τα στησουν. Εκτος απο οδηγηση, καλο ειναι να μαθαινουμε και τα υπολοιπα που κανουν εναν οδηγο καλο.
- Στο οικονομικο. Κανεις δεν θα ξεκινησει μια προσπαθεια απο το μηδενχωρις να ξερει που (και αν )θα περπατησει. Βρες τροπους πληρωμης σε σταδια και 'αμα τη εμφανίση'.
- Κοινοποιησε το σχεδιο σου σε Πανεπιστημια και τεχνικες σχολες.
- Κανε ενα πρωτο Show-παρουσιαση με καταξιωμενους οδηγους.
Αυτα, χωρις να θεωρησεις οτι σου κανω τον εξυπνο.Απλα αντλησε εμπειρια απο το ενιαιο.
Καλη επιτυχια
Χρηστος.
Κατ' αρχάς ευχαριστώ για τις ευχές σου.
Στην κλήρωση, υπάρχει πολύ απλός τρόπος, που δεν διαρκεί πάνω από 10 λεπτά. Εδώ υπάρχει και κάτι άλλο. Όσο ίδια και να είναι τα αυτοκίνητα, πιθανώς να έχουν κάποιες ψιλοδιαφορές. Άρα, οι οδηγοί που στον αγώνα 1 οδήγησαν το αυτοκίνητο1, στον αγώνα 2 θα εξαιρεθούν από την κλήρωση για το αυτοκίνητο 1, ώστε όλοι να οδηγήσουν όλα και να εκμηδενιστούν οι τυχόν διαφορές. Το στήσιμο δεν το πειράζει κανένας, ενώ οι πιέσεις ελαστικών είναι ελεύθερες. Για τα καθίσματα ειδικά (ξέρεις ότι έχω πρόβλημα), ισχύει το 'ρητό': 'όπου χωράω, χωράνε όλοι' και επιπλέον υπάρχει ήδη 5ετής εμπειρία από τη λειτουργία του Παραλληλοδρόμιου, που είδαμε και αντιμετωπίσαμε τα προβλήματα.
Η πρόταση 2 είναι πολύ δελεαστική, απλά, να δούμε τον τρόπο που μπορούν να χωριστούν οι ομάδες.
Για το οικονομικό ήδη απάντησα σε άλλη παράγραφο, αλλά και εδώ τα πράγματα είναι απλά. Αν μαζευτούν 12 συμμετέχοντες ο θεσμός θα γίνει, αν όχι δεν γίνεται και επιστρέφονται τα χρήματα.
Το show- παρουσίαση αν και είναι καλή ιδέα, δεν μπορώ να το αντέξω οικονομικά, ενω η κοινοποίηση του σχεδίου σε πανεπιστήμια και τεχνικές σχολές είναι εύκολο να γίνει, αλλά πραγματικά δεν μπορώ να σκεφτώ τι θα τους προσφέρει. Αν μπορείς να με διαφωτίσεις λίγο, θα το ήθελα.
Και πάλι ευχαριστώ
Λάμπης -
Ο χρήστης Lambis έγραψε:
Η αναλογία αυτοκινήτων - συμμετεχόντων θα είναι 1/ 4-6 και αν χαλάσει αυτοκίνητο στη διάρκεια του αγώνα, αντικαθίσταται με άλλο, πάντα με κλήρωση.
Προς kavy: Τι εννούμε λέγοντας μηχανικό πρόβλημα; Μοτέρ: Ημιαξόνιο, ηλεκτρικά; Απλά χάνεις τον αγώνα και αναρωτήσου για ποιές ζημιές μπορεί να φταίς και σύ.Απ' ότι καταλαβαίνω, λοιπόν, το κάθε αμάξι θα το τρέχουν 4-6 άτομα. Άρα είναι πολύ λογικό μια ζημιά ή φθορά (πχ σασμάν) που θα προκαλέσει κάποιος από τους προηγούμενους να φανεί σε κάποιον επόμενο που απλά θα είναι ο άτυχος.
Αν το πρόβλημα είναι ηλεκτρικό τότε είναι σαφές ότι δεν μπορεί να φταίει ο οδηγός.
Ας ξεκαθαρίσω λοιπόν το εξής: από τη στιγμή που δίνω κάποιο ποσό για να κάνω 8 αγώνες απαιτώ να κάνω 8 ολόκληρους αγώνες. Αν το αμάξι 'ξεραθεί' 300 μέτρα από την εκκίνηση (ή ακόμα χειρότερα 100 μέτρα πριν τον τερματισμό) από ηλεκτρικό πρόβλημα θέλω να υπάρχει άλλο άμεσα διαθέσιμο ώστε να τρέξω χωρίς επιπλέον επιβάρυνση.
Μπορεί να μιλάω για πράγματα αυτονόητα, αλλά οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους.
Αγαπητέ kavy αν πλήρωνες το δικό σου αυτοκίνητο για να κάνεις ένα αγώνα, πως θα ήξερες ότι δεν μπορεί να 'ξεραθεί' από άσχετα πράγματα 300 μέρα μετά την εκκίνηση ή 100 πριν τον τερματισμό;
Άρα, δεν μπορείς να 'απαιτήσεις' να κάνεις 8 ολόκληρους αγώνες (μπορεί και 9), αλλά μπορείς να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ σοβαρότητα από αυτόν που στα ενοικιάζει. Τώρα αν ξέρεις στην Ελλάδα πολλούς που να έχουν ενοικιάσει 65 στρέμματα ρίχνοντας πολλά, μα πάρα πολλά εκατομμύρια (δρχ) και έ χουν ετοιμάσει ένα όχι κακό χώρο, με όχι κακές κριτικές για το χωμάτινο αγωνιστικό αυτοκίνητο, τότε βεβαίως να υποπτευθείς ότι ο 'τύπος' κάνει την αρπαχτή του και θα μας γδάρει, δίνοντάς μας αυτοκίνητα που χαλάνε για πλάκα.
Αυτά
Με εκτίμηση
Λάμπης Κουρτέσης.Λυπάμαι αλλά η απάντησή σου δεν με καλύπτει. Οπότε, μέχρι να δημοσιευθεί κάπου το πλαίσιο λειτουργίας αυτής της (πολύ συμπαθητικής επαναλαμβάνω) ιδέας όπου να φαίνονται σαφώς τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις και των δύο (πελάτη - εταιρίας) δεν έχω να ρωτήσω κάτι άλλο.
-
Προς Sakis afd.
Καλε μου φιλε, επιτρεψε μου να εχω καταλαβει πολλα, και με την πειρα των 30 αγωνιστικων χρονων, να ξερω που ποναει το καθε τι και πως μπορει να γινει καλυτερο.Μπορει στο ενιαιο να μην υπηρχαν ομαδες, ανοιξε ομως το κουτι της φαντασιας σου να δεις ποσο πιο γεματο και καλο θα ηταν αν υπηρχαν. Το ενιαιο το ανεφερα σαν εμπειρια κανονισμων, εφαρμογης η αποτυχιας τους, μια κι εκει εχουν δοκιμαστει πολλα πραγματα. Επισης να σου πω οτι καλος οδηγος δεν ειναι αυτος που κουναει γρηγορα τα χερια του, καλος οδηγος ειναι αυτος που ξερει τι εχει κατω απο τον κωλο του, ξερει να δωσει στους μηχανικους του πληροφοριες γι αυτο, κι αν του βγει μια φισσα απο ενα σενσορα δεν το παραταει στην ακρη.Καταλαβες ελπιζω οτι χρειαζονται και σεμιναρια κι οτι οι Ελληνικοι αγωνες, οταν λεμε οτι χρειαζονται νεο αιμα, δεν εννοουμε οτι χρειαζονται μονο...χεραδες.
Τελος, να σου πω οτι το υφος της απαντησης σου δεν τιμα ουτε εμενα ουτε τη σοβαροτητα που εχει το θεμα!
Λαμπη. Υπαρχουν Πανεπιστημια και τεχνικες σχολες που εχουν τμηματα και φοιτητες που λειτουργουν με μερακι. Παιδια ανησυχα που θα ηθελαν να βρεθουν σ ενα περιβαλλον σαν το δικο μας και ν ασχοληθουν και να μαθουν.Η που θα εβαζαν συνεταιρικα το χαρτζηλικι τους για να συμμετεχουν. Δοκιμασε το, κανει καλο. Πιστευω οτι αν ζητουσες την συνδρομη του Στρατη, θα σου ανοιγε καποιους δρομους επικοινωνιας. Τα υπολοιπα...παρε με τηλεφωνο.
Σκεψου μονο ποσοι νεοι ξημεροβραδιαζονται στα συνεργεια, απραγοι συνηθως, και ποσο θα τους ενδιεφερε να σε βοηθουν στη συντηρηση του αυτοκινητου τους, σε πιθανη εξελιξη και παντα μεσα σ ενα συναγωνισμο.
Ρομαντικος? Πεστο κι ετσι. Παντως καλη επιτυχια ευχομαι και παλι.Υποδειγμα για το show παρουσιασης,
Την .....στο Παραλληλοδρομιο, 12 καταξιωμενοι οδηγοι αγωνων(οι ....) θα παρουσιασουν το 'Κυπελλο ΣΚΟΝΤΑ ' Παραλληλα θα οδηγησουν σε επιδειξη τα δικα τους αγωνιστικα σε αγωνα Παραλληλου με συνοδηγους θεατες απο κληρωση. Δικαιωμα συμμετοχης των 12 200Ευρω, μετα την εκδηλωση η πιστα στη διαθεση τους για δοκιμες. Εισητηριο θεατων 10 ευρω, κληρωση αναμεσα στους θεατες μια συμμετοχη με Σκοντα. Χορηγος ο....
Θα μπορουσε να μεθοδευθει? Εσυ ξερεις... -
Καλη επιτυχια στην προσπαθεια! Ειναι ενδιαφερουσα γιατι το arrive and drive μοντελο ειναι δοκιμασμενο στο εξωτερικο και μενει να δουμε αν θα πιασει στην Ελλαδα. Θελω να πιστευω οτι θα βρει απηχηση εξαλλου η τιμη ειναι πολυ προσγειωμενη, η διασκεδαση εγγυημενη και οι σκοτουρες - κοπος τεινουν στο μηδεν.
-
Πολύ ωραία ιδέα, Ρίχνω την ιδέα στην παρέα Λάμπη και πιθανών να τα πούμε από κοντά!! Αχ τι μας κάνεις τελικά κάθε αύγουστο αν δεν παρατήσω τα μπάνια να έρθω παραλληλοδρόμιο δεν γίνεται!!
Να είσαι καλά και καλή επιτυχία
Κωστής -
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ
ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ
Μακαρι να δουλεψει,γιατι αυτου του ειδους οι αγωνες ειναι η μονη λυση για να βγουμε απο το τελμα που βρισκομαστε.
Απο πλευρας μου για να βοηθησω 20% εκπτωση στο εξοπλισμο των οδηγων (ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ Λαμπη)
Λαμπη πρεπει να κυκλοφορησεις συντομα Δελτιο τυπου,για να το μαθουν οσο γινεται περισσοτεροι.
Ειμαι πολυ αισιοδοξος,προχωρα
dimos
-
Προς Sakis afd.
Καλε μου φιλε, επιτρεψε μου να εχω καταλαβει πολλα, και με την πειρα των 30 αγωνιστικων χρονων, να ξερω που ποναει το καθε τι και πως μπορει να γινει καλυτερο.Μπορει στο ενιαιο να μην υπηρχαν ομαδες,ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΟΤΙ , ΚΑΠΟΙΟΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ , ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ..........
ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΥΡΙΕ ΘΑΝΑΨΗ , ΟΜΑΔΕΣ ΟΠΩΣ , **ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΚΥΠΕΛΟ ΝΕΩΝ ** ΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΕΝΙΑΙΑ ............... ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΣΑΣ
ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΙ , ΗΤΑΝ , ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ ΤΟΥΣ , ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ , ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΔΗ , ΝΑ ΡΩΤΑΝΕ ΤΟΥΣ ΕΝΙΑΙΟΥΣ ΓΙΑ < ΞΕΣΤΡΑΒΩΜΑ > !!!ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΛΑΜΠΗ , ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΙΑΣ , ΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΟΜΙΣΕΙ ΤΟΣΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ , ΠΟΥ ΑΛΛΟΙ ΤΡΕΧΟΥΝ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ , ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΠΛΗΣΙΑΣΟΥΝ .........
-
Συν το ότι το ενιαίο σε μαθαίνει να οδηγείς γιατί εκεί οι χρόνοι δεν αγοράζονται υπο μορφής κινητήρων, σχέσεων κλπ.
Βλέπεις οτι ο χρόνος γίνεται με αυτό το αυτοκίνητο, ετσι όπως είναι, και το ψάχνεις το θέμα οδήγηση. -
Ο χρήστης kavy έγραψε:
Η αναλογία αυτοκινήτων - συμμετεχόντων θα είναι 1/ 4-6 και αν χαλάσει αυτοκίνητο στη διάρκεια του αγώνα, αντικαθίσταται με άλλο, πάντα με κλήρωση.
Προς kavy: Τι εννούμε λέγοντας μηχανικό πρόβλημα; Μοτέρ: Ημιαξόνιο, ηλεκτρικά; Απλά χάνεις τον αγώνα και αναρωτήσου για ποιές ζημιές μπορεί να φταίς και σύ.Απ' ότι καταλαβαίνω, λοιπόν, το κάθε αμάξι θα το τρέχουν 4-6 άτομα. Άρα είναι πολύ λογικό μια ζημιά ή φθορά (πχ σασμάν) που θα προκαλέσει κάποιος από τους προηγούμενους να φανεί σε κάποιον επόμενο που απλά θα είναι ο άτυχος.
Αν το πρόβλημα είναι ηλεκτρικό τότε είναι σαφές ότι δεν μπορεί να φταίει ο οδηγός.
Ας ξεκαθαρίσω λοιπόν το εξής: από τη στιγμή που δίνω κάποιο ποσό για να κάνω 8 αγώνες απαιτώ να κάνω 8 ολόκληρους αγώνες. Αν το αμάξι 'ξεραθεί' 300 μέτρα από την εκκίνηση (ή ακόμα χειρότερα 100 μέτρα πριν τον τερματισμό) από ηλεκτρικό πρόβλημα θέλω να υπάρχει άλλο άμεσα διαθέσιμο ώστε να τρέξω χωρίς επιπλέον επιβάρυνση.
Μπορεί να μιλάω για πράγματα αυτονόητα, αλλά οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους.
Αγαπητέ kavy αν πλήρωνες το δικό σου αυτοκίνητο για να κάνεις ένα αγώνα, πως θα ήξερες ότι δεν μπορεί να 'ξεραθεί' από άσχετα πράγματα 300 μέρα μετά την εκκίνηση ή 100 πριν τον τερματισμό;
Άρα, δεν μπορείς να 'απαιτήσεις' να κάνεις 8 ολόκληρους αγώνες (μπορεί και 9), αλλά μπορείς να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ σοβαρότητα από αυτόν που στα ενοικιάζει. Τώρα αν ξέρεις στην Ελλάδα πολλούς που να έχουν ενοικιάσει 65 στρέμματα ρίχνοντας πολλά, μα πάρα πολλά εκατομμύρια (δρχ) και έ χουν ετοιμάσει ένα όχι κακό χώρο, με όχι κακές κριτικές για το χωμάτινο αγωνιστικό αυτοκίνητο, τότε βεβαίως να υποπτευθείς ότι ο 'τύπος' κάνει την αρπαχτή του και θα μας γδάρει, δίνοντάς μας αυτοκίνητα που χαλάνε για πλάκα.
Αυτά
Με εκτίμηση
Λάμπης Κουρτέσης.Λυπάμαι αλλά η απάντησή σου δεν με καλύπτει. Οπότε, μέχρι να δημοσιευθεί κάπου το πλαίσιο λειτουργίας αυτής της (πολύ συμπαθητικής επαναλαμβάνω) ιδέας όπου να φαίνονται σαφώς τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις και των δύο (πελάτη - εταιρίας) δεν έχω να ρωτήσω κάτι άλλο.
Μου κέντρισε και μένα το ενδιαφέρον για συμμετοχή σε τέτοιου τύπου Έπαθλο. Μου αρέσει η ιδέα του 'ενιαίου' τύπου και το ότι πάω το πρωί με τη φόρμα και το κράνος μου , κάνω το κέφι μου και φεύγω. Περιμένω όμως και εγώ να δώ να ανακοινώνεται το 'συμβόλαιο' ή το 'δικαιώματα-υποχρεώσεις' πληρώνοντας 3.000-4.000 ευρώ.
Καλή συνέχεια -
Ο χρήστης dino έγραψε:
Συν το ότι το ενιαίο σε μαθαίνει να οδηγείς γιατί εκεί οι χρόνοι δεν αγοράζονται υπο μορφής κινητήρων, σχέσεων κλπ.
Βλέπεις οτι ο χρόνος γίνεται με αυτό το αυτοκίνητο, ετσι όπως είναι, και το ψάχνεις το θέμα οδήγηση.Σωστότατο . +10000
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΟΤΙ , ΚΑΠΟΙΟΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ , ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙΑυτό λέω καί εγώ.
ΟΜΑΔΕΣ ΟΠΩΣ , ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΚΥΠΕΛΟ ΝΕΩΝ
Τό κύπελλο νέων..... ομάδα οδηγών είναι;
Υ.Ρ. Μήν γράφεις μέ κεφαλαία γιατί είναι σαν να φωνάζεις
-
Περιμένω όμως και εγώ να δώ να ανακοινώνεται το 'συμβόλαιο' ή το 'δικαιώματα-υποχρεώσεις' πληρώνοντας 3.000-4.000 ευρώ.
Προς colin1: Τι περιμένεις να περιλαμβάνει το συμβόλαιο; Τίποτα περίεργο ή τίποτα σε ψιλά γράμματα;
Απλά θα γράφει ότι διάβσες τον κανονισμό και συμφωνείς, ότι αν δεν συμμετάσχεις σε κάποιο(ους) αγώνα (ες) δεν σου επιστρέφονται χρήματα, ότι τα 3/5 της λαμαρίνας σου ανήκουν να τα χρησιμοποιήσεις για τον χορηγό σου, αλλά τα αυτοκόλλητα θα είναι επί 8 ή επί 9 , όσοι και οι αγώνες, θα περιγράφεται ο τρόπος πληρωμής, ο τρόπος χειρισμού των ελαστικών ΣΟΥ, ο τρόπος αναγνωρίσεων (περιμένω την έγκριση της ΕΘ. Ε.Α. για την κίτρινη κάρτα αν κάποιος κάνει αναγνώριση σε ρυθμό αγώνα). Επιπλέον θα αναγράφονται τα οικονομικά έπαθλα για τους 6 πρώτους της τελικής κατάταξης, τα οποία δεν είμαι σε θέση ακόμα να τα ανακοινώσω, κλπ διαδικαστικού χαρακτήρα.
Η ουσία είναι αλλού: Έρχεσαι, οδηγείς και φεύγεις και ξέρεις τι και πως πληρώνεις.
Περισσότερες λεπτομέρειες τηλεφωνικώς ή στο Παραλληλοδρόμιο.
Με εκτίμηση
Λάμπης Κουρτέσης. -
Τό κύπελλο νέων..... ομάδα οδηγών είναι;
ΟΧΙ ...ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΩΝ ΕΙΝΑΙΥ.Ρ. Μήν γράφεις μέ κεφαλαία γιατί είναι σαν να φωνάζεις . ΦΩΝΑΖΩ .
ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
-
Βρίσκω την ιδέα εξαιρετικά ενδιαφέρουσα (αν και θα προτιμούσα αντίστοιχη διοργάνωση σε άσφαλτο) και πιθανότατα θα συμμετάσχω αφενός για την ξεκάθαρη σχέση διοργανωτού-οδηγών και αφετέρου για την εμπειρία του χώματος που στη δική μου περίπτωση είναι ανύπαρκτη.
-
Ο χρήστης Lambis έγραψε:
Προς colin1: Τι περιμένεις να περιλαμβάνει το συμβόλαιο; Τίποτα περίεργο ή τίποτα σε ψιλά γράμματα;
Απλά θα γράφει ότι διάβσες τον κανονισμό και συμφωνείς, ότι αν δεν συμμετάσχεις σε κάποιο(ους) αγώνα (ες) δεν σου επιστρέφονται χρήματα, ότι τα 3/5 της λαμαρίνας σου ανήκουν να τα χρησιμοποιήσεις για τον χορηγό σου, αλλά τα αυτοκόλλητα θα είναι επί 8 ή επί 9 , όσοι και οι αγώνες, θα περιγράφεται ο τρόπος πληρωμής, ο τρόπος χειρισμού των ελαστικών ΣΟΥ, ο τρόπος αναγνωρίσεων (περιμένω την έγκριση της ΕΘ. Ε.Α. για την κίτρινη κάρτα αν κάποιος κάνει αναγνώριση σε ρυθμό αγώνα). Επιπλέον θα αναγράφονται τα οικονομικά έπαθλα για τους 6 πρώτους της τελικής κατάταξης, τα οποία δεν είμαι σε θέση ακόμα να τα ανακοινώσω, κλπ διαδικαστικού χαρακτήρα.
Η ουσία είναι αλλού: Έρχεσαι, οδηγείς και φεύγεις και ξέρεις τι και πως πληρώνεις.
Περισσότερες λεπτομέρειες τηλεφωνικώς ή στο Παραλληλοδρόμιο.
Με εκτίμηση
Λάμπης Κουρτέσης.Αλλο περιμενουν απο οτι καταλαβαινω (επιστροφη χρηματων σε περιπτωση βλαβης), μονο που πουθενα στον κοσμο σε παρομοιας φιλοσοφιας ενιαια (κεντρικης προετοιμασιας) δε θα βρουν αυτο το αλλο ρητα γραμμενο για τον απλουστατο λογο οτι οι πιθανες περιπτωσεις ειναι αμετρητες. Το κριτηριο των πελατων συνηθως ειναι η σοβαροτητα του διοργανωτη.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Προς colin1: Τι περιμένεις να περιλαμβάνει το συμβόλαιο; Τίποτα περίεργο ή τίποτα σε ψιλά γράμματα;
Απλά θα γράφει ότι διάβσες τον κανονισμό και συμφωνείς, ότι αν δεν συμμετάσχεις σε κάποιο(ους) αγώνα (ες) δεν σου επιστρέφονται χρήματα, ότι τα 3/5 της λαμαρίνας σου ανήκουν να τα χρησιμοποιήσεις για τον χορηγό σου, αλλά τα αυτοκόλλητα θα είναι επί 8 ή επί 9 , όσοι και οι αγώνες, θα περιγράφεται ο τρόπος πληρωμής, ο τρόπος χειρισμού των ελαστικών ΣΟΥ, ο τρόπος αναγνωρίσεων (περιμένω την έγκριση της ΕΘ. Ε.Α. για την κίτρινη κάρτα αν κάποιος κάνει αναγνώριση σε ρυθμό αγώνα). Επιπλέον θα αναγράφονται τα οικονομικά έπαθλα για τους 6 πρώτους της τελικής κατάταξης, τα οποία δεν είμαι σε θέση ακόμα να τα ανακοινώσω, κλπ διαδικαστικού χαρακτήρα.
Η ουσία είναι αλλού: Έρχεσαι, οδηγείς και φεύγεις και ξέρεις τι και πως πληρώνεις.
Περισσότερες λεπτομέρειες τηλεφωνικώς ή στο Παραλληλοδρόμιο.
Με εκτίμηση
Λάμπης Κουρτέσης.Αλλο περιμενουν απο οτι καταλαβαινω (επιστροφη χρηματων σε περιπτωση βλαβης), μονο που πουθενα στον κοσμο σε παρομοιας φιλοσοφιας ενιαια (κεντρικης προετοιμασιας) δε θα βρουν αυτο το αλλο ρητα γραμμενο για τον απλουστατο λογο οτι οι πιθανες περιπτωσεις ειναι αμετρητες. Το κριτηριο των πελατων συνηθως ειναι η σοβαροτητα του διοργανωτη.
Σωστο.
-
Αμαξόπουλε, άσε τα σωστό ή λάθος και δήλωσε γρήγορα συμμετοχή, αλλιώς θα στείλω τον'μουστάκια' να τρέξει στο R1.
Πληροφοριακά ο 'μουστάκιας' φτάνει σε 1/2 στην Πάτρα. Σε περιένουμε από αύριο.
Λάμπης -
Αλλο περιμενουν απο οτι καταλαβαινω (επιστροφη χρηματων σε περιπτωση βλαβης), μονο που πουθενα στον κοσμο σε παρομοιας φιλοσοφιας ενιαια (κεντρικης προετοιμασιας) δε θα βρουν αυτο το αλλο ρητα γραμμενο για τον απλουστατο λογο οτι οι πιθανες περιπτωσεις ειναι αμετρητες. Το κριτηριο των πελατων συνηθως ειναι η σοβαροτητα του διοργανωτη.
Ακριβώς αυτό λέω και τίποτα άλλο.
ευχαριστώ
Λάμπης Κουρτέσης -
Αλλο περιμενουν απο οτι καταλαβαινω (επιστροφη χρηματων σε περιπτωση βλαβης), μονο που πουθενα στον κοσμο σε παρομοιας φιλοσοφιας ενιαια (κεντρικης προετοιμασιας) δε θα βρουν αυτο το αλλο ρητα γραμμενο για τον απλουστατο λογο οτι οι πιθανες περιπτωσεις ειναι αμετρητες. Το κριτηριο των πελατων συνηθως ειναι η σοβαροτητα του διοργανωτη.
Ακριβώς αυτό λέω και τίποτα άλλο.
Τα περί σοβαρότητας ή μή, τα εξηγώ (προσπαθώ τουλάχιστον) σε προηγούμενη παράγραφο προς τον kavy.
ευχαριστώ
Λάμπης Κουρτέσης
ΜΑΛΛΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ