-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
ΥΓ. Eσύ όταν προσπερνάς, πατάς το ESP;
Προς τί η ειρωνία technik, σου πατήσαμε κάποιο κάλο?
Καμμιά ειρωνία. Αλλά το ESP τί σχέση έχει με την προσπέραση;
Και επιπλέον, μήπως ήθελες να πείς 'TSI' αντί για 'FSI' ;
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Ναι, τελικά η οδήγηση είναι και συναίσθημα, θα πρέπει να το νιώθεις. Καλό το i30, ασφαλές, άνετο, οικονομικό, αξιόπιστο. Αλλά σε μεταφέρει απλά. Το Punto το οδηγείς!
Αμ τα λέγαμε...
Άσε τον (ταλαίπωρο; ) οικογενειάρχη που δεν τον ενδιαφέρει αυτές οι βλακείες (τι χαρά βρίσκεις στο να οδηγείς; ) να φορτώσει την πεθερά και τα παιδιά στα πίσω καθίσματα του i30, και τη μισή οικοσκευή στο πορτ μπαγκαζ για να παει την εκδρομή του, και σκίσε εσύ το PuntάκιΚοίτα, αυτό που λες δεν είναι απόλυτο. Αν κάποιον τον ενδιαφέρουν 100% οι χώροι μάλλον θα απορίψει το T-Jet, έστω γι΄ αυτά τα 65 λίτρα. Εμένα με βολεύει, προς το παρόν τουλάχιστον και σκοπός μου δεν είναι να το σκίσω, αλλά να το απολαύσω
Για τον οικογενειάρχη όμως που λες το i30 ή το Ceed είναι μια χαρά αυτοκίνητο!
Απλά τώρα που είδα το T-Jet και έκανα σύγκριση εξοπλισμού κλπ πιστεύω ότι θα πρέπει να κόψουν κανένα διχίλιαρο απο το i30 για να πουλήσουν -
Προδότηηηηηηηη
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Καμμιά ειρωνία. Αλλά το ESP τί σχέση έχει με την προσπέραση;
Και επιπλέον, μήπως ήθελες να πείς 'TSI' αντί για 'FSI' ;Technik τότε sorry - παρεξήγηση.
- Το ESP το έβαλα γιατί η πρόταση μου είχε και στροφές (όχι μόνο ευθείες)
- Το FSI το έβαλα γιατί κυκλοφορούν 3πλάσια FSI από TSI (ως τώρα, του
χρόνου φαντάζομαι θα είναι μειοψηφία)
πίσω στο i30...
Οι κορεάτες απλά κάνουν αυτό που ξέρουν καλά:
Δίνουν ΠΟΛΛΑ στο βασικό εξοπλισμό, με 'σχετικά' λογική τιμή.
Το αυτοκίνητο στον βασικό εξοπλισμό είναι υπερ-αξιοπρεπέστατο όπως
θα έπρεπε να είναι όλα, απλά είναι hyundai ότι και αν σημαίνει αυτό.**Το ζήτημα είναι ότι το ceed είναι ομορφότερο, και με την 7ετή εγγύηση
τραβάει περισσότερο την προσοχή σε όσους δεν έχουν 18Κ+ να δώσουν και
ψάχνουν κάτι φθηνό και το κεφάλι τους ήσυχο. **Αν η hyundai δεν δώσει π.χ δωρεαν service δεν νομίζω να αυξηθούν οι
πωλήσεις του i30 που θα τις τρώει μονίμως το ceed στην 'ειδική αυτή κατηγορία' -
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
3. Έτσι τόλμησα να πώ ότι επιτέλους ο φτωχούλης θα μπορέσει να πάρει ένα
ολοκληρωμένο αυτοκίνητο (clima/esptcs/πολλαπλών/6 αερόσακους κλπ κλπ)
και να είναι σωστός ανάμεσα σε τόσα γυμνά FSI που κυκλοφορούν.Παρεπιπτόντως, ο 'φτωχούλης' ο Έλληνας, δεν περίμενε το i30 για να πάρει ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο με 18Κ Υπάρχει και το C4 1.6 στα 16+Κ...
Technik τότε sorry - παρεξήγηση.
- Το ESP το έβαλα γιατί η πρόταση μου είχε και στροφές (όχι μόνο ευθείες)
- Το FSI το έβαλα γιατί κυκλοφορούν 3πλάσια FSI από TSI (ως τώρα, του
χρόνου φαντάζομαι θα είναι μειοψηφία)
Κανένα πρόβλημα, αλλά:
το i30 για ποιό λόγο θα περάσει με ESP σε στροφές ένα 16αρι Golf;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
το i30 για ποιό λόγο θα περάσει με ESP σε στροφές ένα 16αρι Golf;
**Παράδειγμα: **
Έχω ένα φίλο με την προηγούμενη BMW 3, που συνηθίζει να δοκιμάζει το
ESP του στην απότομη στροφή του καυτατζογλείου (θεσσαλονίκη).
Σημειώστε ότι η στροφή αυτή ΔΕΝ παίρνεται με μεγάλη ταχύτητα εκτός
αν πας με χειροφρενιά ή αφήσεις την τύχη σου στο ESP.Φυσικά μια φορά οι νόμοι της φυσικής κέρδισαν το ESP και βρέθηκε
αντίθετα στο ρεύμα φάτσα κάρτα στην στροφή. -
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
το i30 για ποιό λόγο θα περάσει με ESP σε στροφές ένα 16αρι Golf;
**Παράδειγμα: **
Έχω ένα φίλο με την προηγούμενη BMW 3, που συνηθίζει να δοκιμάζει το
ESP του στην απότομη στροφή του καυτατζογλείου (θεσσαλονίκη).
Σημειώστε ότι η στροφή αυτή ΔΕΝ παίρνεται με μεγάλη ταχύτητα εκτός
αν πας με χειροφρενιά ή αφήσεις την τύχη σου στο ESP.Φυσικά μια φορά οι νόμοι της φυσικής κέρδισαν το ESP και βρέθηκε
αντίθετα στο ρεύμα φάτσα κάρτα στην στροφή.απο που να αρχισω να σχολιασω και που να τελειωσω αραγε?
-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Αμ..τα λεγα εγω...Αμ εγώ;
Ξυπνάτε μωρέ, για αυτοκίνητα μιλάμε, όχι για πλυντήρια και φριτέζες
Και για να προλάβω τους κακόβουλους, δε συγκρίνω το i30 με πλυντήριο (αν και είμαι σίγουρος ότι είναι εξίσου λειτουργικό), αλλά τα κριτήρια με τα οποία προτείνεται ως καλή αγορά, τα οποία αντιστοιχούν σε πολυκατάστημα τύπου κωτσόβολος.
-
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Αν η hyundai δεν δώσει π.χ δωρεαν service δεν νομίζω να αυξηθούν οι
πωλήσεις του i30 που θα τις τρώει μονίμως το ceed στην 'ειδική αυτή κατηγορία'+1 , ο μεγαλύτερος αντίπαλος θα είναι το ceed και δε βλέπω φως για το ι30. Μόνο την εμφάνιση να βάλεις ,το παιχνίδι είναι χαμένο πριν καν αρχίσει.
-
μην αγορασετε ακομη, ερχονται και αλλες εκπτωσεις....
Bravo 1.4 Dynamic T-Jet 120 hp: 16.950 ευρώ
Bravo 1.4 Emotion T-Jet 120 hp: 18.150 ευρώ -
H ενότητα αυτή είναι για τα Hyundai. Για τα Fiat υπάρχει άλλη ενότητα...
-
Ο χρήστης Patrinos έγραψε:
H ενότητα αυτή είναι για τα Hyundai. Για τα Fiat υπάρχει άλλη ενότητα...για το καλό σου τα γράφει...ξύπνααα
-
δεν αναφερομαι στα Φιατ
ισα ισα ενημερωνω τους υποψηφιους για να γλυτωσουν λεφτα...
-
http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.p ... 846#977846
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.php?p=977846#977846Να και ένα ΑΣΧΗΜΟ i30 σε πραγματική φωτογραφία που έδωσε ο φίλος g47
Μιά το άθλιο απότομο χαμήλωμα του καπώ μπροστά, μιά οι προβολείς
από το παλιό opel meriva, μια τα λάστιχα τα χαλάνε πολύ. -
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Μιά το άθλιο απότομο χαμήλωμα του καπώ μπροστά, μιά οι προβολείς
από το παλιό opel meriva, μια τα λάστιχα τα χαλάνε πολύ.οι 15άρες με τόσο μεγάλους θόλους σε συνδιασμό με τα παράταιρα και σίγουρα μεγάλα πίσω φώτα το κάνει να μοιάζει σαν αυτοκινητάκι της matell.
Eφτιαξαν το Cee'd και μετά ότι περίσσεψε το βαλαν στο i30.
-
cee'd & i30 μοιραζοντε τον ιδιο κινητηρα; εχουν και άλλα κοινα μηχανικα μερη; εχουν κοινο πατωμα; το εσωτερικο τους παντως μοιαζει.
-
Ο χρήστης saligaros_ έγραψε:
cee'd & i30 μοιραζοντε τον ιδιο κινητηρα; εχουν και άλλα κοινα μηχανικα μερη; εχουν κοινο πατωμα; το εσωτερικο τους παντως μοιαζει.ναι σε όλα...(η Kia είναι θυγατρική της Hyundai για όποιον δεν το ξέρει)
-
Από το 1998...
Hyundai i30